och jongens nog eens die kop van die Zweed in de herhaling.. 93 points..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ach, mijn echtgenotepoor Leno schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:31:
[...]
Ja, dit is mijn eerste Songfestival die ik vrijwillig kijk, dus ik snap nog geen hol van wat je bedoelt
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hehe. Net goed voor hem.Frieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:33:
och jongens nog eens die kop van die Zweed in de herhaling.. 93 points..![]()
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 7% gewijzigd door Odessa op 19-05-2019 01:34 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik geniet daar ietjes te veel vanFrieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:33:
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Misschien kan Kuzu ook zo'n IJslands SM-pakje aantrekken de volgende keer als hij een Palestijns vlaggetje laat zien?Odessa schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:34:
Als pauze act gewoon Doe maar. Delen we 5 gram wiet uit aan iedereen in de zaal.....Folklore man
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 50% gewijzigd door Monkeydancer op 19-05-2019 01:41 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Jury's willen nog wel een politiek stemmen. Televoters hebben dat veel minder, die horen gewoon of een nummer goed is of niet.Quad schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:36:
Volgens mij hebben ze de jury punten en televoters punten omgewisseld.
Ik blijf me erover verbazen dat de televoters beter snappen wat betere muziek is dan de jury..
Tevens vind ik dat Nederland te weinig jury punten heeft ontvangen.
Maar goed, we hebben gewonnen, mn hartslag is weer normaal. Tijd voor m'n nachtrust.
"When you grow up your heart dies"
Frieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:33:
[ Voor 4% gewijzigd door Ivysaur op 19-05-2019 01:44 ]
Als Duncan iets laat zien dan is het wel dat juist jonge frisse artiesten het beter doen. Minder te verliezen lijkt me ook.D-e-n schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:39:
Je hebt geen halve finale waarin je kunt afgaan dus ik vermoed dat grote namen ook iets meer zin hebben nu
Dit stukje?gunghir schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:44:
ik word bekant blij van die plaatje. Ik had nl ten dode opgeschreven toen ze zo vroeg hun score kregen .
Kan iemand dit fragment legaal linken?
[ Voor 64% gewijzigd door Edd op 19-05-2019 01:49 ]
-
Ik stel Floor Jansen voor.Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:43:
Goed. Mijn laatste lijstje voor kandidaten voor volgend jaar. Zo lekker slaapie doen.
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
5. T-Spoon
6. 2 Unlimited
7. Do / Dominique
8. Anna Speller
9. Suzanne Kipping
10. Wende
11. Krezip
12. Jacqueline Goveart
13. Veerle Baetens (Maar is geloof ik Vlaams. Bekend van Broken Circle Breakdown)
13. Twarres
14. Abel
15. Famke dan maar
16. Within Temptation (Nederlands toch?)
[ Voor 78% gewijzigd door Freee!! op 19-05-2019 01:50 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Als ik zeg dat in NL bijv. Ruud de Wild in de "vak"-jury zat... dan weet je ook wel niveau de "vak"-jury in andere landen had.... ik denk dat je je dan niet meer verbaast.Quad schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:36:
Volgens mij hebben ze de jury punten en televoters punten omgewisseld.
Ik blijf me erover verbazen dat de televoters beter snappen wat betere muziek is dan de jury..
Tevens vind ik dat Nederland te weinig jury punten heeft ontvangen.
Maar goed, we hebben gewonnen, mn hartslag is weer normaal. Tijd voor m'n nachtrust.
Wat de ... noem jij dan nou allemaal op joh?!Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:43:
Goed. Mijn laatste lijstje voor kandidaten voor volgend jaar. Zo lekker slaapie doen.
1. K-otic
5. T-Spoon
6. 2 Unlimited
11. Krezip
12. Jacqueline Goveart
13. Twarres
14. Abel
15. Famke dan maar
Nee. Ik zweer.AzzKickah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:50:
[...]
Wat de ... noem jij dan nou allemaal op joh?!
Of was je post een grap?
Hebben we het Koningslied nog ergens liggen?Frieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:47:
welnee Marco Borsato gaat vast een speciaal nummer schrijven voor Maan en dan doen we sowieso in 2021 niet mee
Zweden is vanwege de productie een nummer dat lekker ligt maar verder weinig bijzonders.stresstak schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:48:
Aangezien ik niet op Nederland mocht stemmen koos ik Zweden. In de eindfase was dat toch spannend.
Nederland, leuk als Nederlander, maar toch vond ik Zweden beter. Afijn, Teach-In kan vergeten worden..
Komende tig jaren wordt Duncan Laurence aangehaald als laatste winnaar voor NL.
Volgend jaar EN Formule 1 EN Songfestival; het wordt druk.
De mensen die de minste kans maken om te winnen.AzzKickah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:50:
[...]
Wat de ... noem jij dan nou allemaal op joh?!
Of was je post een grap?
Goed dat je over Ruud begint. Normaal kan ik hem niet uitstaan op de radio maar heb toch een agendapunt gemaakt voor maandag dat ik de radio moet verzetten.P.O. Box schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:50:
[...]
Als ik zeg dat in NL bijv. Ruud de Wild in de "vak"-jury zat... dan weet je ook wel niveau de "vak"-jury in andere landen had.... ik denk dat je je dan niet meer verbaast.
[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 19-05-2019 01:54 ]
Spetter pieter pater...Suggs schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:53:
[...]
En bedankt he. Nu ga ik met Annuh in mijn hoofd naar bed
AzzKickah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:54:
Ik zeg Davina Michelle. Die zou toch ook écht gigantisch kunnen knallen daar.
Of word ik nu afgeschoten..?
Ilse de Lange deed het toch anders aardig. En ze zijn toen juist met ervaren bekende artiesten begonnen (Anouk) omdat we met anderen de finale steeds niet haalden.hoevenpe schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:44:
[...]
Als Duncan iets laat zien dan is het wel dat juist jonge frisse artiesten het beter doen. Minder te verliezen lijkt me ook.
De grote namen boeken we voor een miljoen als intermezzo, gaan ze alsnog vals zingend af. Mijn hemel, best pijnlijk om één van je jeugd-idolen zo af te zien gaan zeg.
Dit dus... Duncan had Arcade liggen en Ilse hoorde het nummer en vond het wel wat voor het songfestival en toen is het balletje gaan rollen. Vooral ook omdat dit nummer zo persoonlijk is voor hem komt het ook goed over. Plus de productie van het nummer is gewoon heel goed gedaan. Het begin pakt je meteen...D-e-n schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:05:
[...]
Ik denk dat het uiteindelijk niet uitmaakt. De combinatie artiest en nummer moet gewoon goed zijn. En je moet vooral geen nummer speciaal voor het festival schrijven.
Het lag mij vooral omdat een normale zanger met backings een liedje bracht. Het is een liedjesfestival (!)sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:51:
[...]
Zweden is vanwege de productie een nummer dat lekker ligt maar verder weinig bijzonders.
Ik ben toch blij dat originaliteit en authenticiteit in dit geval gewonnen heeft.
Nice. Ik kan me nog de 'disco-singles' herinneren van vroeger.sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:12:
Nu nog een mash-up maken van Dinge-Dong en Arcade...
Noem eens een willekeurig SF nummer / liedje wat je wél is bij gebleven uit de afgelopen "tig" jarenAzzKickah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:12:
Zweden had een vrolijk melodietje wat op zich wel ff blijft hangen maar een hele goede en/of sterke plaat kan ik het nou ook weer niet noemen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- Euphoriawimmel_1 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:17:
[...]
Noem eens een SF nummer / liedje wat je wél is bij gebleven uit de afgelopen "tig" jaren
[ Voor 18% gewijzigd door Ryur op 19-05-2019 02:22 ]
shalalie shalala - sienekewimmel_1 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:17:
[...]
Noem eens een SF nummer / liedje wat je wél is bij gebleven uit de afgelopen "tig" jaren
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Nou, Calm After the Storm van de Common Linnets vond ik een goed nummer. En Douwe Bob schiet me te binnen.wimmel_1 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:17:
[...]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Barres B. schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:19:
[...]
shalalie shalala - sieneke
niet alleen bij mij, want ik heb haar al meerdere malen voorbij horen komen vanavond/vanacht
Hakima Darhmouch, hoofd van het muziek- en cultuurdepartement van RTBF en hoofd van de jury dit jaar;
Alexandre Germys, producer en dj, die al samenwerkte met Lost Frequencies en onze Songfestivaltrots Loïc Nottet;
Joelle Beyens, choreografe;
Pierre Bertinchamps, journalist;
Olivier Biron, artiestenmanager en manager van festivals.
[ Voor 75% gewijzigd door sjaool op 19-05-2019 02:33 ]
Zeker wel. Staat al op de site: https://eurovision.tv/event/tel-aviv-2019/grand-finalsjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:31:
@Sjah Volgens mij wordt televoting niet per land bekend gemaakt.
Ja, maar het ging erom hoeveel punten Nederland van de Belgische televoters had gekregen en dat kan ik nergens terugvinden.CyBeR schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:33:
[...]
Zeker wel. Staat al op de site: https://eurovision.tv/event/tel-aviv-2019/grand-final
Jawel: 12. Evenals Roemenië.sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:35:
[...]
Ja, maar het ging erom hoeveel punten Nederland van de Belgische televoters had gekregen en dat kan ik nergens terugvinden.
Top! Die zochten we.
[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 19-05-2019 02:43 ]
YouTube: Michael Schulte - You Let Me Walk Alone - Germany - LIVE - Grand Fin...wimmel_1 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:17:
[...]
Noem eens een willekeurig SF nummer / liedje wat je wél is bij gebleven uit de afgelopen "tig" jaren
Duitsland:Luukje01 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:45:
[...]
YouTube: Michael Schulte - You Let Me Walk Alone - Germany - LIVE - Grand Fin...
Duitsland vorig jaar.. Niet eens gewonnen, maar wel vaak genoeg op de radio geweest, nadien .
Wordt nu gewoon weer integraal uitgezonden op NPO1.gunghir schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:47:
huffertje die gewoon betaald game of thrones kijkt...
kunnen we all legaal euroviese terug kijken ?
Mooi om te zien dat Nederland Noorwegen 12 punten heeft gegeven met de televote, dat was toch naast Nederland muzikaal gezien de sterkste inzending.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 44% gewijzigd door vhal op 19-05-2019 07:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door KrazyJay op 19-05-2019 08:12 ]
140 tot 415 hoorde ik?Arunia schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:05:
@Matis kaartjes zijn ontzettend duur. Denk dat je dan liever mee kijkt op de bank.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Klopt, dat heb ik haar ook laten blijken. Dat ze niet onvoorwaardelijk naar de show mag.Arunia schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:05:
@Matis kaartjes zijn ontzettend duur. Denk dat je dan liever mee kijkt op de bank.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
De Nederlandse juryleden dit jaar zijn:
Elise van der Horst, zangeres, liedjesschrijfster en voorzitster van de jury;
Holger Schwedt, producent;
Ruud de Wild, radiopresentator;
Henkjan Smits, talentscout en producent;
Sabrina Starke, zangeres en liedjesschrijfster.
13:37
En waarschijnlijk een lawsuit/schadeclaim van Madonna.. "Thank God for Madonna's Autotune.."Nibbz schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:26:
Ik moest nog even denken aan die momentjes van "Emma" ... jesus wat heeft ze ons als Nederlanders belachelijk gemaakt zeg.
30 miljoen??Rutte: geen extra belastinggeld naar organisatie Songfestival
,,Ik denk niet dat het een populaire gedachte is’’, zo reageerde Rutte bij WNL op Zondag op de vraag of het kabinet bijspringt nu Duncan Laurence vannacht het Songfestival in Tel Aviv won. De organisatie van het Eurovisie-feestje kost zo’n 30 miljoen euro. De premier stelde dat Zweden er in 2016 in slaagde het evenement voor 15 miljoen te organiseren. ,,Dan kan het uit de budgetten’’, concludeerde Rutte monter.
Je zou zeggen dat de Nederlandse overheid toch ondertussen al zo vooruitstrevend zou moeten zijn dat ze overal toch gewoon geld aan kunnen verdienen?hoevenpe schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:35:
Het gedoe over geld begint al:
[...]
30 miljoen??
Dat is evenveel als de F1 van Zandvoort, inclusief baan aanpassingen en tientallen miljoenen premie voor de eigenaren.
Vinden ze vast wel een andere slechte dure artiest voor...SpeedQber schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:37:
Geen Madonna scheelt al 1 miljoen trommelvliezen
[ Voor 11% gewijzigd door TIGER1125 op 19-05-2019 10:40 ]
[ Voor 19% gewijzigd door SpeedQber op 19-05-2019 10:45 ]
Enig idee wat de Snollebollekes tegenwoordig voor een optreden vragen?SpeedQber schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:37:
Geen Madonna scheelt al 1 miljoen trommelvliezen
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Amsterdam natuurlijk. Zo'n feestje van progressivieteit is die stad op het lijf geschereven. Wel oppassen welke progressieve buurt je inloopt. Ze zijn niet allemaal even progressief.Oekiejoekie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:58:
Zijn er ondertussen nog steden/regio's over die zich nog geen kandidaat gesteld hebben ?
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Amsterdam was er gisterenavond zo ongeveer als tweede bij. Na Maastricht. Maar is Amsterdam realistisch ? Eerst koningsdag, en dan F1 én ESF ? Er zijn grenzen aan wat je diensten als politie over kunt laten werken...MrMonkE schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:59:
[...]
Amsterdam natuurlijk. Zo'n feestje van progressivieteit is die stad op het lijf geschereven. Wel oppassen welke progressieve buurt je inloopt. Ze zijn niet allemaal even progressief.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq