☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Vinden ze vast nog lekker ook
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zeker doen. Mijn vriendin is ook gelijk om gegaan toen ik haar een paar jaar terug 'de Belg' liet ervaren. Nu wil ze nooit meer wat anders.Maarten_E schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:54:
[...]
Ik quote je even, ging echt kapot!![]()
![]()
![]()
Volgend jaar op de Belg dus, dat is duidelijk!
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Dat ze volgend jaar niet welkom zijn in Nederland?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Horen we nooit meer wat van en ze krijgen hooguit een stevige boete.AW_Bos schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:42:
Maar, wat voor sancties kunnen we mogelijk verwachten voor IJsland?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Geen idee hoe dat met de Arena zit, en hoe vast evt. al gereserveerde data zijn of dat er nog wat te herschikken zou zijn. Ook geen idee hoe graag de eigenaren van de Arena het songfestival evt. zouden willen hebben. Of ze dat om welke redenen dan ook als in hun voordeel zijnde beschouwen of niet. We zullen het de komende weken vast wel gaan horen.Oekiejoekie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:13:
[...]
Gelredome heeft dus juist wel aangekondigd vrij te zijn
[...]
Ik zou het heel hypocriet vinden als IJsland wel een boete zou krijgen en Madonna niet.AW_Bos schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:42:
Maar, wat voor sancties kunnen we mogelijk verwachten voor IJsland?
Organisatie gaf aan dat wat Madonna deed evenmin gepland was.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar Madonna was een ingehuurde act, geen deelnemer. En was dit een actie van Madonna of waren die twee dansers zelf aan de gang gegaanMaarten_E schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:50:
[...]
Ik zou het heel hypocriet vinden als IJsland wel een boete zou krijgen en Madonna niet.
Organisatie gaf aan dat wat Madonna deed evenmin gepland was.
Voor zover ik het begreep was had Madonna een totaal andere act laten zien tijdens de repetities, en was dit bewust gedaan om er geen gezeik vooraf over te krijgen. Alleen te denken waar ik het las, misschien NOS liveblog?Freee!! schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:06:
[...]
Maar Madonna was een ingehuurde act, geen deelnemer. En was dit een actie van Madonna of waren die twee dansers zelf aan de gang gegaan
Ik quote The Guardian (niet waar ik het las)https://www.theguardian.c...stine-unity-at-eurovision:
The Tel Aviv performance ended with Madonna whispering the words “wake up”, also printed on a big screen behind her, as she and Quavo collapsed backwards from the stage. The BBC commentator Graham Norton said that there was a “slightly muted response to Madonna in the hall” following the performance.
It is unlikely that organisers were aware of the political aspects of Madonna’s performance as she rehearsed it behind closed doors.
[ Voor 40% gewijzigd door Maarten_E op 20-05-2019 13:11 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Staanplaatsen?Oekiejoekie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:48:
[...]
[...]
54000 zonder podium he... Minder met podium en een zijde niet bruikbaar. En de EBU geeft een bijdrage van een paar miljoen voor het organiseren.
Edit: van https://eurovision.tv/about/faq/
[...]
Hoi.
Een beetje Concert at Sea, beetje Concertgebouw, beetje Ahoy
Songfestival is natuurlijk net als Sinterklaas een jaarlijks terugkerende traditie waarin we al decennia aan mee doen, maar blijkbaar is het toch anders
Dit dus.
De organisatie is anders toch echt iets wat vooral in het buitenland leeftFunkyTrip schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:24:
Een Wilders gaat vast nog wel kamervragen stellen over de organisatie. Dat er absoluut geen belastinggeld naar toe mag enzo.
Songfestival is natuurlijk net als Sinterklaas een jaarlijks terugkerende traditie waarin we al decennia aan mee doen, maar blijkbaar is het toch anders
Ja als je 't jezelf ontzettend fucking moeilijk wilt maken en extra geld wilt verslinden zie ik niet waarom niet.Maarten_E schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:14:
Zit mij hardop te bedenken, is het toegestaan om het evenement vanaf meerdere locaties te organiseren waarbij geschakeld wordt? Nee, er zijn niet persé praktische voordelen te bedenken, maar voor de lol.
Een beetje Concert at Sea, beetje Concertgebouw, beetje Ahoy
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Was wel te verwachten dat zij zich ook zouden melden. Brabanthallen is ook behoorlijk wat opervlakte. Daarnaast is het ook uitstekend met OV berijkbaar en zijn er ook veel parkeerplaatsen.
Select * from fish
Dat ben ik roerend met je eens. Laatst naar een concert geweest in de Brabanthallen, wat een verademing tov Ziggo Dome / Arena of Ahoy.Zeehond schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:30:
Was wel te verwachten dat zij zich ook zouden melden. Brabanthallen is ook behoorlijk wat opervlakte. Daarnaast is het ook uitstekend met OV berijkbaar en zijn er ook veel parkeerplaatsen.
Goede bereikbaarheid, zowel per auto als met het OV (praktisch in het CS gebouwd).
Disclaimer: Ik woon zelf ook in Noord-Brabant, dus misschien een beetje biased
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Voor pak ‘m weg 20 miljoen kun je je land een jaar lang promoten bij 200 miljoen kijkers. 10 cent per persoon. Wat een bedrag!
Daarnaast verdien je de helft al terug met EBU bijdrage en kaartverkoop. Blijft er 10 miljoen over.. Kunnen Shell, Unilever, KLM en/of Heineken vast wel voor ons ophoesten in leuke sponsordeal.
En het is zo hypocriet. “Gay feestje” Songfestival mag geen cent kosten van onze premier, maar met miljoenen voetbalclubs overeind houden en keer op keer miljoenen aan vernielingen en politie-inzet rond voetbalwedstrijden is dood normaal..
Nou dag he
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Inderdaad, snap het ook niet. Men wilt jarenlang Nederland promoten. Hebben nu eindelijk zo'n dikke vette kans. Kan er geen cent extra naar toe. Jammer hoor.Anatidae schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:05:
Vind dat gezeik over geld echt belachelijk.
Voor pak ‘m weg 20 miljoen kun je je land een jaar lang promoten bij 200 miljoen kijkers. 10 cent per persoon. Wat een bedrag!
Daarnaast verdien je de helft al terug met EBU bijdrage en kaartverkoop. Blijft er 10 miljoen over.. Kunnen Shell, Unilever, KLM en/of Heineken vast wel voor ons ophoesten in leuke sponsordeal.
En het is zo hypocriet. “Gay feestje” Songfestival mag geen cent kosten van onze premier, maar met miljoenen voetbalclubs overeind houden en keer op keer miljoenen aan vernielingen en politie-inzet rond voetbalwedstrijden is dood normaal..
Op de lange termijn kan dit ook bedrijven naar NL trekken als we alles goed op de kaart zetten. Hel stel zelfs voor om fikse kortingen voor toeristen met het OV te regelen. Laten we ons meteen van onze duurzame kant zien.
😆 - Denk ook eens om ;)
Madonna heeft het gewaagd om haar optreden van het ESF op Youtube te zetten, aangepast met autotune en wel!

Reacties zijn niet mals, maar dat was te verwachten, valt mij mee dat de mogelijkheid om te reageren überhaupt aanstaat..
Reden te meer om het dan in het Gelredome of de Arena te organiseren. Dan kan de akoestiek de schuld krijgen van de slechte nummersMaarten_E schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:46:
[YouTube: Madonna, Quavo - Eurovision Song Contest 2019]
Madonna heeft het gewaagd om haar optreden van het ESF op Youtube te zetten, aangepast met autotune en wel!![]()
Reacties zijn niet mals, maar dat was te verwachten, valt mij mee dat de mogelijkheid om te reageren überhaupt aanstaat..
Ik vind het eerder grappig.Anatidae schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:05:
Vind dat gezeik over geld echt belachelijk.
Wel meedoen, maar liever niet winnen.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En Wijk aan zee is de tent aan het opzetten
[ Voor 37% gewijzigd door Oekiejoekie op 22-05-2019 09:46 ]
Goh apis29 in "Eurovisie Songfestival 2019"
En bij Beste Zangers kon ze zeker wel (goed) live zingen.
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 22-05-2019 19:14 ]
Dat is de huidige industrie. Gooi een leuke clip derop, autotune erbij, enz. En maar geilen op die likes. Maar Madonna snapt de markt niet zo goed, denk ik. Waarom zou je een optreden bewerken die al 'live' door miljoenen mensen is bekeken. Zet dan je trots opzij en gooi het gewoon erop zoals het er op staat.Maarten_E schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:46:
[YouTube: Madonna, Quavo - Eurovision Song Contest 2019]
Madonna heeft het gewaagd om haar optreden van het ESF op Youtube te zetten, aangepast met autotune en wel!![]()
Voorbeeldje: Bouchra van K-otic gooide met Rebel Child tijdens de Reunie-concert een ontzettende valse uithaal op het einde. Maar die staat ook gewoon onbewerkt op youtube. Dat is gewoon ballen hebben.
Had ik toch gelijk:Oekiejoekie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:28:
De uitslag van het songfestival is zojuist aangepast, door een fout in de punten van Wit-Rusland. (Nederland heeft daardoor nog meer punten)
Pinobigbird schreef op zondag 19 mei 2019 @ 00:26:
Wit Rusland heeft het stemmen niet begrepen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En Carnaval territory, dus die kunnen vast een leuk én progressief evenement organiseren.Zeehond schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:30:
[...]
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Als ze slim zijn, werken ze samen met Tilburg. De stad die er momenteel prat op gaat dat Duncan er opgeleid is. En ervaring heeft met Gay-feestjes (roze maandag). En die hotelcapaciteit heeft die Den Bosch niet heeft. Maar geen geschikte zaal om het songfestival te organiseren. En Tilburg ligt maar op 20 treinminuten vanaf de Brabanthallen.MrMonkE schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:00:
[...]
En Carnaval territory, dus die kunnen vast een leuk én progressief evenement organiseren.
[ Voor 6% gewijzigd door Oekiejoekie op 22-05-2019 22:12 ]
Lekker ver hier vandaan.Oekiejoekie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:11:
[...]
Als ze slim zijn, werken ze samen met Tilburg. De stad die er momenteel prat op gaat dat Duncan er opgeleid is. En ervaring heeft met Gay-feestjes (roze maandag). En die hotelcapaciteit heeft die Den Bosch niet heeft. Maar geen geschikte zaal om het songfestival te organiseren. En Tilburg ligt maar op 20 treinminuten vanaf de Brabanthallen.
Mijn zege heb je!

★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Er is ongeveer 20 man een jaar lang bezig met de voorbereidingen, men vliegt heen en weer naar leveranciers om de nieuwste technische snufjes met hologrammen, lasers en ledjes te bekijken. Vergaderen, ontwerpen maken, lichtshows bedenken en die weer communiceren met de deelnemende landen. Iets bedenken op basis van apparatuur die toch niet op tijd geleverd kan worden waardoor je dat ene liedje opnieuw uit moet tekenen. Daarnaast is de tijd op lokatie van een regulier concert drie a vier dagen. Hier gaat men twee weken bouwen, twee weken repeteren met stand-ins terwijl er nog verder gebouwd wordt. Dan nog een weekje droog oefenen, weekje repeteren met de daadwerkelijke artiesten en vervolgens twee avonden op TV.alexbl69 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:48:
Snap niet waarom dit 30 miljoen moet kosten. Er hoeft geen zaal gebouwd te worden, iedere deelnemer betaalt z'n eigen overnachting. Madonna hoeft denk ik volgend jaar ook niet meer te komen.
De uitgaven aan techniek zijn (lijkt mij) niet veel anders dan bij een regulier concert. En bij een regulier concert wil de artiest nog flink wat verdienen, waar de songfestivaldeelnemers van in ieder geval het organiserende land geen inkomen hoeven te verwachten.
Is er iets bekend over waar die kosten allemaal aan op gaan?
Je hebt accomodatie nodig voor al die mensen gedurende zes weken, het zijn gedeeltelijk locals maar een groot gedeelte wordt ingehuurd op basis van bewezen diensten. Al jaren levert een Nederlands bedrijf hun expertise voor zwevende mensen/objecten en wordt de TV registratie gedaan door een Zweeds bedrijf. Dat zijn 60 Zweden die je vervoer, voedsel en onderdak moet bieden.
Dit is een speeltuin voor allen werkzaam bij dit festijn, de daadwerkelijke uitzending op TV is slechts een manier om het budget voor volgend jaar veilig te stellen.The stage was located in Hall 2 that was opened four years ago.
The greenroom and delegation bubble was located in Hall 1next door.
It took 54 days from load in to load out.
Build up was 21 days long. Load out is only 96 hours.
We had 7 200 spectators in the audience
We were using 3 000 shifts of stage hands to do this production.
It required 225 people to operate the Eurovision broadcasts.
We brought 250 Trucks of gear for the production
We used 37 x Forklifts, Cherry Pickers and Scissor Lifts for the build up and load out.
A total of 250 kilometers of cable was used in this production.
Catering served over 50 000 meals
My Espresso machine in the Production Office brewed 1 000 cups of Espresso
Wew really need a holiday now!
En Duitsland nu nog minder punten
Ik weet dat ik gezegd heb dat ik haar niet zo bijzonder vind maar na het horen van Skyward moet ik mijn mening toch behoorlijk bijstellen. Dat nummer heeft een behoorlijk internationaal geluid en het thema doet het hem ook wel. Had zij daarmee meegedaan aan het songfestival dan had ze ook wel ver gekomen. Enige is dan wel dat ze het live ook moet kunnen.
"When you grow up your heart dies"
Anoniem: 992889
Als artiest moet je wel enig niveau hebben, maar beter dan andersom.
Ik vind persoonlijk mannenstemmen ook beter in het gehoor liggen. Dit is zelfs wetenschappelijk al eens aangetoond dat de meeste mensen dat vinden.
Als we trouwens ergens een goed nummer hebben zou ik die mannelijke winnaar van the Voice van afgelopen jaar sturen. Die heeft echt een heerlijke stem.
Boeren klompen, Volendammer klederdracht en tulpen echt iets wat je ziet in Nederland?downtime schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:12:
[...]
Je ziet het verkeerd. Het is een hele avond je land promoten voor het toerisme. Gezien het publiek wat ernaar kijkt misschien wel goedkoper per minuut dan een reclamespot.
Om ze dan maar even uit de droom te helpen , op klompen loopt bijna niemand meer op de echt over bejaarde boeren na dan.
Volendammer klederdracht is ook alleen voor toeristen en dan alleen op de dijk van Volendam (zeer saai daar overigens) en tulpen? ja bij de bloemen stal misschien maar in de gewone straten zie je ze ook niet veel.
Maar je hebt gelijk we hebben nog wel een gigantische toeristische bezienswaardigheid de klaagmuur.
Ehu ja de originele staat in Jeruzalem maar wij hebben een Belasting gebouw in enkele steden staan
Wat dacht je van Giethoornaudb schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:28:
[...]
Boeren klompen, Volendammer klederdracht en tulpen echt iets wat je ziet in Nederland?
Om ze dan maar even uit de droom te helpen , op klompen loopt bijna niemand meer op de echt over bejaarde boeren na dan.
Volendammer klederdracht is ook alleen voor toeristen en dan alleen op de dijk van Volendam (zeer saai daar overigens) en tulpen? ja bij de bloemen stal misschien maar in de gewone straten zie je ze ook niet veel.
Maar je hebt gelijk we hebben nog wel een gigantische toeristische bezienswaardigheid de klaagmuur.
Ehu ja de originele staat in Jeruzalem maar wij hebben een Belasting gebouw in enkele steden staandus kan je ze lekker daar heen sturen.