Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Eurovisie Songfestival 2019 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste
Acties:

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-06 22:22

In Mei is het weer zover. Het Eurovisie Songfestival in Israel en voor de eerste keer is Nederland de grote favoriet bij de bookmakers met daarachter Rusland, Zwitserland, Cyprus en landen als Griekenland. Gaat het dan eindelijk weer lukken voor Nederland?

CryptoNL wijzigde deze reactie 13-03-2019 13:04 (7%)

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Zolang Nederland niet liedjes of artiesten voorzien van "een diepere boodschap" instuurt, verwacht ik dat Nederland weer kansloos blijft.

Of waren bijv. de vrouw met baard en de kippendans van vorig jaar muzikale of choreografische hoogstandjes?

Kia ora

• CryptoNL
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:07:
Zolang Nederland niet liedjes of artiesten voorzien van "een diepere boodschap" instuurt, verwacht ik dat Nederland weer kansloos blijft.

Of waren bijv. de vrouw met baard en de kippendans van vorig jaar muzikale of choreografische hoogstandjes?
Het zou top zijn als je de intro even leest ;) Het nummer staat erbij voor je :)

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16:47
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:07:

Voor het eerst sinds tijden op 1 bij de bookmakers. Alles valt of staat met de act die je op het podium maakt, maar dit geeft toch wel aan dat 'we' niet direct kansloos zijn.

Ik had vooraf ook mijn twijfels over iemand die ik me van The Voice niet eens meer kon herinneren, maar het nummer gaf mij gelijk een 'wow' gevoel. Zeker mogelijkheden hier!

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:11:
[...]

Het zou top zijn als je de intro even leest ;) Het nummer staat erbij voor je :)
Gelezen en ook al eerder het nummer geluisterd. ;)

Dat de bookmakers zo'n voorspelling maken zegt nog niks.
In de tekst van het liedje zit zo te zien geen diepzinnige boodschap, enkel liefdesverdriet.

Kia ora

• CryptoNL
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:18:
[...]

Gelezen en ook al eerder het nummer geluisterd. ;)

Dat de bookmakers zo'n voorspelling maken zegt nog niks.
In de tekst van het liedje zit zo te zien geen diepzinnige boodschap, enkel liefdesverdriet.
Dat zegt heel veel. De laatste 6 jaren stond de winnaar vooraf op 1. Eenmaal werd de nummer 2 eerste ;)

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:19:
[...]

Dat zegt heel veel. De laatste 6 jaren stond de winnaar vooraf op 1. Eenmaal werd de nummer 2 eerste ;)
Oke, dat wist ik niet.
Desalniettemin blijf ik bij mijn standpunt dat we dit songfestival niet gaan winnen met een liedje over liefdesverdriet.
In mei zullen we weten of ik gelijk had of niet. :+

Kia ora

• CryptoNL
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:26:
[...]

Oke, dat wist ik niet.
Desalniettemin blijf ik bij mijn standpunt dat we dit songfestival niet gaan winnen met een liedje over liefdesverdriet.
In mei zullen we weten of ik gelijk had of niet. :+
Het liedje gaat niet direct over liefdesverdriet, maar je vind het nummer gewoon niks. Dat kan hoor, maar half Europa is het met je oneens.

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik vind het nummer best aardig, maar ben niet van mening dat je de laatste jaren het songfestival (gemakkelijk) wint zolang je geen diepere boodschap hebt.

Kia ora

• CryptoNL
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:32:
Ik vind het nummer best aardig, maar ben niet van mening dat je de laatste jaren het songfestival (gemakkelijk) wint zolang je geen diepere boodschap hebt.
Het nummer heeft juist een hele diepe boodschap. Dat is ook de reden waarom iedereen er zo lyrisch over is, maar je hebt de tekst niet goed doorgenomen denk ik ;)

• Chillex
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 16:00
Ik ben in ieder geval trots op onze inzending!
Origineel en zeer benaderbaar nummer.

Zeker als je kijkt naar wat een aantal jaar geleden nog aan het insturen waren!

Wees gewaarschuwd! Bevat fragmenten die je daarna nog lang in je hoofd blijven spoken!
Sjalalie sjalala en SHINE! SHINE! 8)7

Ik verwacht ook echt dat deze een kans maakt om te winnen!

Aan de andere kant... ik dacht dat The Common Linnets niet eens door de semi's zouden komen.
Dus wie ben ik om dit te voorspellen.

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Het nummer heeft juist een hele diepe boodschap. Dat is ook de reden waarom iedereen er zo lyrisch over is, maar je hebt de tekst niet goed doorgenomen denk ik ;)
Misschien handig als je dan aangeeft wat de diepe boodschap is?

Ik kom niet veel verder na dit te lezen:
[Chorus]
Ooh, ooh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
Ooh, ooh
All I know, all I know
Loving you is a losing game

Kia ora

• CryptoNL
Chillex schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:35:
Ik ben in ieder geval trots op onze inzending!
Origineel en zeer benaderbaar nummer.

Zeker als je kijkt naar wat een aantal jaar geleden nog aan het insturen waren!
[YouTube: Netherlands at the Eurovision Song Contest 1956-2016]

Wees gewaarschuwd! Bevat fragmenten die je daarna nog lang in je hoofd blijven spoken!
Sjalalie sjalala en SHINE! SHINE! 8)7

Ik verwacht ook echt dat deze een kans maakt om te winnen!

Aan de andere kant... ik dacht dat The Common Linnets niet eens door de semi's zouden komen.
Dus wie ben ik om dit te voorspellen.
Common Linnets jawel joh. Fantastisch nummer. Heeft gek genoeg ook de prijs gewonnen van de vakjury voor beste nummer, maar won niet ;w

• CryptoNL
drooger schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:36:
[...]

Misschien handig als je dan aangeeft wat de diepe boodschap is?

Ik kom niet veel verder na dit te lezen:

[...]
Het gaat over een familielid/goede vriend en daar de partner van die om het leven is gekomen. Stuk liefdesverdriet/oneerlijkheid etc.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Brammos85 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Voor het eerst sinds tijden op 1 bij de bookmakers. Alles valt of staat met de act die je op het podium maakt, maar dit geeft toch wel aan dat 'we' niet direct kansloos zijn.

Ik had vooraf ook mijn twijfels over iemand die ik me van The Voice niet eens meer kon herinneren, maar het nummer gaf mij gelijk een 'wow' gevoel. Zeker mogelijkheden hier!
Voor mij eveneens een onbekende zanger (wel zo verfrissend). Ik vond het nummer, geïntroduceerd via de clip, werkelijk dikvoormekaar. De live uitvoering, de day after, iets minder sterk. Ik "mis" (en dit is werkelijk persoonlijk), de opbouw naar wat meer punch, of beter, de opbouw lijkt er wel te zijn, maar de punch blijft uit. Misschien is het klein houden ook wel een juiste keuze, wie zal het zeggen? (de stemmen na afloop vanzelfsprekend) ;)

A smile a day....

• CryptoNL
hardware-lover schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Voor mij eveneens een onbekende zanger (wel zo verfrissend). Ik vond het nummer, geïntroduceerd via de clip, werkelijk dikvoormekaar. De live uitvoering, de day after, iets minder sterk. Ik "mis" (en dit is werkelijk persoonlijk), de opbouw naar wat meer punch, of beter, de opbouw lijkt er wel te zijn, maar de punch blijft uit. Misschien is het klein houden ook wel een juiste keuze, wie zal het zeggen? (de stemmen na afloop vanzelfsprekend) ;)

[YouTube: Duncan Laurence - Arcade (live acoustic at DWDD)]
Ja alhoewel het geluid bij DWDD al maanden erg slecht is moet ik zeggen (viel mij al eerder op). Hij zal in Israel de studio versie uitvoeren en niet de DWDD versie.

• Chillex
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 16:00
CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:36:
[...]

Common Linnets jawel joh. Fantastisch nummer. Heeft gek genoeg ook de prijs gewonnen van de vakjury voor beste nummer, maar won niet ;w
Ik vond het ook absoluut geen slecht nummer! Maar wel een heel rustig en subtiel nummer. En ook 1tje die gemakkelijk kan mislukken qua staging.

Wie had gedacht dat Nederland daar zowaar over nagedacht had er een ijzersterk en intiem staging plan voor had ontworpen.

Verder was het een niche genre: Country.

Mijn inschatting was dan ook dat in de jaren van instant gratification.. een rustig en subtiel nummer dus ook volledig kansloos zou zijn.

Gelukkig had ik het hartstikke fout!

• Brammos85
hardware-lover schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:53:
[...]

[YouTube: Duncan Laurence - Arcade (live acoustic at DWDD)]
DWDD uitvoering vond ik ook niet sterk beginnen, waarschijnlijk deels zenuwen. Tweede deel was dan alweer een pak beter!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:00:
[...]

DWDD uitvoering vond ik ook niet sterk beginnen, waarschijnlijk deels zenuwen. Tweede deel was dan alweer een pak beter!
Misschien een leuk feitje. Duncan Laurence heeft een motorische storing aan de rechterhand en been. Je kan ook goed zien als hij de microfoon vasthoud dat hij zijn hand niet helemaal uit strekt, althans de palm van zijn hand :P

• Brammos85
CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:01:
[...]

Misschien een leuk feitje. Duncan Laurence heeft een motorische storing aan de rechterhand en been. Je kan ook goed zien als hij de microfoon vasthoud dat hij zijn hand niet helemaal uit strekt, althans de palm van zijn hand :P
Daarom dus geen kek nummer met grote dansroutine? :+

• CryptoNL
Brammos85 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:03:
[...]

Daarom dus geen kek nummer met grote dansroutine? :+
Je kan het hier goed zien, meteen aan het begin van het nummer als zijn rechterhand op de microfoon ligt :P

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:32

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

CryptoNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:19:
[...]

En Rusland is 2.
Dus laat die oostblokkers maar met hun stemmen schuiven, worden wij lekker 2.
Ik moet er niet aan denken dat dat hele Eurovisie Songfestival in Nederland neerstrijkt.
Een jaar lang gemekker in de media erover. Duncan.. ik smeek je; Wordt tweede!

Supporting team human. People 1st.

• CryptoNL
MrMonkE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:06:
[...]

En Rusland is 2.
Dus laat die oostblokkers maar met hun stemmen schuiven, worden wij lekker 2.
Ik moet er niet aan denken dat dat hele Eurovisie Songfestival in Nederland neerstrijkt.
Een jaar lang gemekker in de media erover. Duncan.. ik smeek je; Wordt tweede!
Je bent geen liefhebber dat kan :) Hopelijk gaan we winnen _/-\o_

Ik gok de finale 6 tot 7 miljoen kijkers overigens. 2014 5 miljoen kijkers ongeveer geloof ik _/-\o_

• Frieda
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
He lekker, voorpret! Ik vind het best een aardig nummer van Duncan, blijft ook wel in je hoofd hangen. Ik heb de nummers van de andere landen nog niet gehoord maar er zit vast weer veel over the top spul bij waar dit mooi bij afsteekt.

• CryptoNL
Frieda schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:24:
He lekker, voorpret! Ik vind het best een aardig nummer van Duncan, blijft ook wel in je hoofd hangen. Ik heb de nummers van de andere landen nog niet gehoord maar er zit vast weer veel over the top spul bij waar dit mooi bij afsteekt.
Hier de grote kanshebbers:

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Frieda schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:24:
Ik vind zijn stem vreselijk. Lijkt wel een ticket to the tropics.
Maar ik hoor ook heel veel mensen die het juist mooi vinden.

Ik wil alleen weten wie dit jaar de gekste is :)
In 2015 (16?) was Polen wel goed.

• Brammos85
MrMonkE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:06:
[...]

Never forget :+

Zie linkje hierboven, IJsland is echt *apart* dit jaar.
Voor *slecht* zou ik naar Duitsland kijken: https://www.youtube.com/watch?v=RuqS6-KJFgA

Brammos85 wijzigde deze reactie 13-03-2019 16:49 (11%)

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Double post kill it

MrMonkE wijzigde deze reactie 14-03-2019 13:24 (97%)
Reden: kill this

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Hoor het liedje nu voor het eerst en ben eigenlijk wel (zeer) positief gestemd O-) . Kende de zanger eigenlijk ook niet tot bekend werd gemaakt dat hij de inzending zou worden met een stukje uit The Voice erbij en stem beviel me toen al meteen wel. (en hier is het al een stukje lager dan in de DWDD versie: YouTube: Duncan Laurence - Arcade| Live bij Radio 538 )

Svp niet alle liedjes onder één spoiler tag mocht het er van komen (vreet RAM al die embedded Youtube filmpjes). Of je zet er gewoon een playlist neer ...

Die van IJsland staat wel met stipt op #1 in de WTF lijst :D

apis29 wijzigde deze reactie 18-03-2019 21:42 (8%)

• CryptoNL
Nederland nu nog meer favoriet na het optreden bij Eurovisie in Concert:

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:03
Ondertussen is de kans dat Nederland wint al gestegen tot 26% bij de verschillende bookmakers.
Natuurlijk geeft dit geen garantie dat ze ook daadwerkelijk winnen, maar de kans dat ze buiten de top 5 vallen is wel erg minimaal.

• CryptoNL
Klein stukje van de eerste repetitie van Nederland

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcmd
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19:34
Deze week gaat het beginnen. In de familie hebben we altijd wel veel pret en wordt veel gewhatsapped met elkaar.
Het is leuk om dan diverse quiz vragen te stellen, waarbij je punten kunt verdienen e.d.
Is hiervoor software beschikbaar die iedereen makkelijk kan gebruiken en die zelf bv de score bijhoudt?
Ik ken surveymonkey, dat werkt redelijk, maar je zult dan zelf eea moeten uitrekenen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Betreft Ierland heeft het een Nederlands tintje:

''De demo versie van het liedje 22 werd ingezongen door een zanger, maar de de Ierse openbare omroep benaderde Sarah om het lied in Tel Aviv ten gehore te brengen. Het lied is geschreven door een Nederlands trio: Janieck Devy, Marcia Sondeijker en Roulsen.'

Zou het tof vinden als ze volgend jaar met de oude cast van Celtic Woman komen opdraven. Die van 2009, met Lisa Kelly en Chloe Agnew. Isle of hope met die illiuan pipes intro. Dan heel Europa kippenvel, hehe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

MrMonkE schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:06:
[...]

Ik vind zijn stem vreselijk. Lijkt wel een ticket to the tropics.
Maar ik hoor ook heel veel mensen die het juist mooi vinden.

IJsland komt ook wel een eind in de richting met hun SM act. Het nummer vind ik trouwens wel goed. :)

Nederland nog op 21% bij de bookmakers maar Zweden komt met 16% behoorlijk dichtbij.

sjaool wijzigde deze reactie 12-05-2019 14:16 (9%)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Net begonnen de playlist te luisteren, er zit dit jaar toch wel heel veel troep tussen :') .Nu bij het random 7e nummer en tot nu toe pas twee die ermee door kunnen ...
8ste is Frankrijk denk ik (Bilal Hassani), eindelijk wat beter. Vorige twee waren Victor Crone (Estland/Zweden?) en Luca Hänni (Zwitserland?). Rommel: Albanië, Griekeland Cyprus, Montenegro, Turkije, Ijsland.
Nr. 9: UK -> Brexit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Nederland blijft op plaats 1 maar in de rest van de top is deze week een shake-up gebeurd. Wss is er veel reclame gemaakt voor opvallende clips want Frankrijk en Australië hebben een opmerkelijke klim gemaakt.

Er zitten dit jaar idd weinig leuke liedjes tussen, de show zal op de achtergrond draaien deze keer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik luister het nu op Spotify, staat geen land bij de zangers maar valt wel redelijk af te leiden. Bookmaker lijstjes of videoclips nog niet gezien op NL na ...

Nu ene Roko Blazevic, gok op Kroatië (rechtstreeks op de stapel troep :D _O- )

Edit: het werd beter, toch niet zó dieptriest in totaal als het begon te lijken. Australië wel een apart nummertje, even kijken hoe het er uit komt te zien op het podium.

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 00:15 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ja, vanavond begint het festival weer. Ik heb er nu al zin in :p

(maar er is voetbal eh... :+ )

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Laatst online: 17-06 21:21
We krijgen dit jaar ook Verka Serduchka weer te zien _/-\o_

Geen idee of dit bekend was...
Conchita Wurst zal 'Heroes' van Måns Zelmerlöw zingen.
Måns Zelmerlöw zal 'Fuego' van Eleni Foureira zingen.
Eleni Foureira zal 'Dancing Lasha Tumbai' van Verka Serduchka zingen.
Verka Serduchka zal 'Toy' van Netta zingen.

PSPfreaky wijzigde deze reactie 14-05-2019 19:21 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19:41
PSPfreaky schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:21:
We krijgen dit jaar ook Verka Serduchka weer te zien _/-\o_

Geen idee of dit bekend was...
Conchita Wurst zal 'Heroes' van Måns Zelmerlöw zingen.
Måns Zelmerlöw zal 'Fuego' van Eleni Foureira zingen.
Eleni Foureira zal 'Dancing Lasha Tumbai' van Verka Serduchka zingen.
Verka Serduchka zal 'Toy' van Netta zingen.
:9~ Hoe kom je aan die info
O+ Måns

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:29

AW_Bos

Oranjeleeuwin!

Ik zit er weer klaar voor vanavond. Bakken met worst staan klaar, ananasblokjes staan in de koelkast! Benieuwd waar de eerste landen in de halve finale mee aankomen.

https://www.nu.nl/songfes...van-het-songfestival.html

Hier een voorproefje!

Oh ja, en IJsland doet aan SM :X :X :D

AW_Bos wijzigde deze reactie 14-05-2019 20:11 (36%)

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19:41
Portugal vraagt aandacht voor Tia slachtoffers

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Nou, het is begonnen... :)

Dare to dream

sjaool wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:04 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
10 door dus 7 afvallers. FF kijken wie ik had na gister: Cyprus, Montenegro, Polen, Slovenië, IJsland. Macedonië und ... België of Portugal. Maar na net de preview gezien te hebben en het optreden van Portugal zal het Portugal wel worden. Finland was ook een maybe en Cyprus valt na de rest gehoord te hebben ook nog wel mee dus zou nog door kunnen ipv België of Finland.
Dan zou je nog denken dan Polen nooit kan afvallen maar iirc gebeurde dat vorig jaar nog ...

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:12 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ah, een soort van Bucks Fizz kleding trucje bij Cyprus ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Net het begin met Netta. Zou er bewust voor zijn gekozen om die rood/zwarte driehoeken op de driehoeken uit de clip van Seven Nation Army te laten lijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Er wordt alweer lekker vals gezongen. Het gaat de goede kant op. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSPfreaky
  • Laatst online: 17-06 21:21
sjaool schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:17:
Er wordt alweer lekker vals gezongen. Het gaat de goede kant op. :)
Montenegro zeg... Wat vals was dat!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:32
We zitten nu bij Steps. Ik bedoel Montenegro.
Ja, Steps is een soort guilty pleasure naast dingen als Aqua e.d. :p

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dit (FIN) is toch wat 'we' als NL inzending willen maar dan met een Armin van B. of een van de anderen? :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 17-06 19:52
Het wordt met het nummer erger...

Gijs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hou je vast ;) (zat wel iets in wat ik gister goed vond, en toen sloeg het over naar het refrein wat je net hoorde)

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:25 (77%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Door merg en been snijdt dit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

WTF is dit........

RIP oren :(

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:25
Laat het stoppen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het kan nog erger ... coming up in 1, 2 , 3. Is een beetje als die dooie van België een paar jaar terug maar dan net niet.

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:28 (48%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Dit klinkt in ieder geval al beter dan al het vorige. Het heeft iets Belgisch vreemd genoeg...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
In je pyjama dansen in de weide...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Kan die kerel niet poepen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
@sambalbaj zei net ook al tegen mijn vrouw. Let op die gast. Lijkt net of hij darmkrampen heeft en het in probeert te houden. :D

Volgens mijn vrouw is het net Freek en Suzanne. Die ken ik alleen niet...

Arunia wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:32 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 19:33
Wel leuke montage van Tsjechie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Dat Belgische bedoelde ik dus Milow met Ayo Technology mee... :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpeedQber
Tweet over Slovenië
'Deze twee introvertjes brengen met recht de minst energieke #songfestival act EVER. En waarom is hij er? Zingt geen noot! Terwijl het ‘This Is Not America’ deuntje best aardig is. #SVN #esf19 #songfestival'
Maurice Wijnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Die montage van Tsjechië was inderdaad echt netjes. Alleen lik me lawi? Ah, lake Malawi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeedQber
Mr. Bernhard hierzo
Oh bij het optreden heeft hij zn bril niet op

SpeedQber wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:39 (55%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Hongarije klinkt best lekker. Best een goede zanger en vrij stabiel nummer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Inderdaad best prima in vergelijking met de rest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeedQber
Het kabbelt lekker verder, bovengemiddeld ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deze viel wel positief op gezien het uit Wit-Rusland komt (de single versie natuurlijk; niet eens tussen haakjes op m'n lijstje 'door' O-) )

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:47 (43%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Kneiter vals, hop hop terug naar het Junior songfestival

sambalbaj wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:44 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
But she will always try to like it. Goed om te weten voor d'r toekomstige relaties. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Best leuk... zolang ze haar mond houdt.... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Nu 3 voor de prijs van 1...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeedQber
Verbinding met commentaar is blijkbaar nogal lastig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

SpeedQber schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:46:
Verbinding met commentaar is blijkbaar nogal lastig
Waarschijnlijk expres want ik vind het meestal niks toevoegen. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpeedQber
Nouja die andere twee zijn alweer weg :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik zie een been

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Een been, twee been, geen been... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Servië klinkt een beetje als een liedje van Three Graces. Alleen dan in d'r eentje wat net wat dynamiek mist in de zang.
Buiten dat draagt ze het liedje wel.

Arunia wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:49 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Arunia schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:49:
Servië klinkt een beetje als een liedje van Three Graces. Alleen dan in d'r eentje wat net wat dynamiek mist in de zang.
Ik vond het nogal nasaal klinken, gewoon niet prettig. De uitspraak was ook niet duidelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpeedQber
Nogal weinig power, zeker als die drums erachter staan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Die trommels doen precies niets bij de act van België.
Ik dacht, daar komt wel wat vanaf, maar nee hoor..

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Compleet geen punch in dit lied. Die trommels hadden een veel diepere geluid moeten geven dan was het een stuk beter geweest.

^^ great minds etc....

wontcachme wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:52 (9%)

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

België is niet echt zuiver. En de drums komen inderdaad niet echt over. Beetje saai gezongen ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Belgie is vlak en saai. Mijn vlakke land of zo...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik heb altijd een hekel aan van die overdreven trommelaars.

En dat knulletje .... , Nee dat wordt m niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ik gooi hem er maar weer eens in. Ik wil het live orkest terug!
Zo'n orkest heeft veel meer dynamiek.

sjaool wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:54 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Daarom stond het ook op m'n exit lijstje, gaat echt nergens over ... (België)

apis29 wijzigde deze reactie 14-05-2019 21:54 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 17:50

dr.lowtune

(o\ | /o)

Dat klonk niet bijzonder zuiver of krachtig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:59

DarkUnreal

Postmaster General

de studio versie klinkt een heel stukje beter als deze live versie :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Ik miste ook de punch van de trom. Die dingen kunnen echt lekker klinken. En dan een stem met wat meer kracht. Scheller in het hoog e.d.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpeedQber
Leo Blokhuis over België:
'Het lijkt er op dat gisteravond op het laatste moment is besloten dat autotune toch níet gebruikt mag worden. #esf19'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 17:50

dr.lowtune

(o\ | /o)

Is deze man uit GoT weggelopen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

dr.lowtune schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:55:
Is deze man uit GoT weggelopen?
Waarschijnlijk iemand van de Wildlings beyond the wall....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:59

DarkUnreal

Postmaster General

Tot zo ver vind ik Slovenie nog het beste, wat een heerlijk liedje is dat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wow, deze klinkt pas een stuk minder dan de studio versie (die van België nauwlijks). Nu misschien wel exit kandidaat ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

O wacht, hij komt uit Mordor... :+

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True