G_Dragon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:53:
Wij zijn helemaal in de war na de uitslag van de 2e halve Finale, de mensen die wij goed en finale materiaal vonden zijn bijna allemaal niet door op Stefania en een aantal anderen na.
Ten eerste hoe da ..... zijn deze door: Daði & Gagnamagniðr - 10 Years
Wij vonden bijvoorbeeld deze vele malen beter dan die van 10 Years:
- Uku Suviste - The Lucky One
- Fyr & Flamme - Øve os på hinanden
- Vincent Bueno - Amen
- Tornike Kipiani - You
Ah, ik zie de oplossing voor het probleem al:
YouTube: Doe niet zo oud (mei 2019)
Was eigenlijk pas binnengevallen in de uitzending toen Polen bezig was dus even een paar terugluisteren nog die ervoor aan de gang zijn geweest. San Marino mocht er ook wel af nu ik het helemaal hoor ...
Enige aardige aan Denemarken was het refrein (pre-chorus is het zelfs), die van IJsland was natuurlijk stukken beter (sowieso een pruttaal voor muziek, Deens. Deense hiphop is ook lachwekkend itt bijv. Zweedse

). Die van Georgië begon goed, welkom rustpunt na Servië, maar kon het niet vasthouden ...
Die van Polen moet even opgenomen worden met een betere zanger

. Schijnbaar nogal wat tegenstand van polen tegen deze keuze wat niet de publiekskeuze was maar van de omroep. Nog wat doorlezend zou er dus vorig jaar eigenlijk iemand anders meedoen ...
Nu moet natuurlijk iedereen dit jaar met een ander lied meedoen dan oorspronkelijk de bedoeling was dus het zou eigenlijk ook nog wel leuk zijn de liedjes van vorig jaar te beoordelen/luisteren (Frankrijk was ook al heel iemand anders; en IJsland had zomaar de winnaar geweest kunnen zijn. Edit: heel veel landen met andere deelnemers dan oorspronkelijk zie ik inmiddels)
YouTube: Eurovision Song Celebration 2020 - All 41 songs
YouTube: YouTube
[
Voor 66% gewijzigd door
apis29 op 21-05-2021 16:35
]