Mooi tijd voor een jaar lang gedoe over het organiseren .. en morgen trappen we af bij pauw
Van Armin of Hardwell?Suggs schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:10:
Ik stel voor dat we volgend jaar een instrumentaal nummer insturen.
Even omdraaienArunia schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:09:
@D-e-n wij hadden de meeste punten van de televoting en Noorwegen daarna.
Die kunnen niet, die staan op Zandvoort.
"When you grow up your heart dies"
Prima, twee maal winnen is te duur, we blijven hollanders
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Krijgt Duncan nu overigens een huldiging? Ergens?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het was een leuke avond, weltrusten luitjes

Het ging weer ouderwets nergens over maar tegelijk daardoor heerlijk amusant.
(vraagt zich af wat die act van IJsland nu aan het doen is... )
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Na 44 jaar wachten is dat wel op te brengen. Dan legt Rutte maar wat bij.franssie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:12:
[...]
Net als Israël jaren geleden? Waarna NL de host ervan opzich nam.franssie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:12:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
Ik wil 2 unlimited!Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
Goed. Het is
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
Klaar! Vote!
😆 - Denk ook eens om ;)
Met Maaike gaan we weer winnen. Lees net dat dat te duur is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Museumplein is geschikt geblekenQuad schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
Krijgt Duncan nu overigens een huldiging? Ergens?
Heel hard rennen...hoevenpe schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
ik ga voor k-otic met sita!Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
Goed. Het is
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
Klaar! Vote!
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Ik zou Marco Borsato heen sturen
Smiling as the shit comes down...
Niemand voor Vengaboys?
⏩ PVOutput☀️
We krijgen allemaal nog 1000 euro van hem dus dat moet wel loslopen...sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
Na 44 jaar wachten is dat wel op te brengen. Dan legt Rutte maar wat bij.
Maaike OuboterIvysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
Goed. Het is
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
Klaar! Vote!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Winnaar: Nederland maar morele winnaar; Noorwegen. Wat heb ik genoten van die blanke Shrek
Heeft Methal Theo zich niet al voortgeplant?Quad schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:14:
Niemand voor Vengaboys?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nee nee, hij komt uit de regio rijnmond, dus gewoon de Coolsingel... hebben we toch nog wat in Rotterdam
Dat wordt live helemaal niks...Quad schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:14:
Niemand voor Vengaboys?
Borsten hebben is genoeg toch?
⏩ PVOutput☀️
Hoho... Dat is Ken van BarbieTomba schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:15:
Winnaar: Nederland maar morele winnaar; Noorwegen. Wat heb ik genoten van die blanke Shrek
-
Tof dat we gewonnen hebben, maar hoe duur kost het wel niet voor de omroepen om dit te organiseren?
Waar gaan we nog meer op bezuinigen
Ik vrees dat hier totaal geen budget voor is, en dat er geen rekening mee gehouden is.
Waar gaan we nog meer op bezuinigen

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 19-05-2019 01:17 ]
Hebben net gezien dat dat een pre is...
Nou, die Emma gaat helemaal los zeg...
nee die kale!
[ Voor 3% gewijzigd door Frieda op 19-05-2019 01:17 ]
Nadeel van Maaike is dat ze enkel Nederlands zingt. Hmm dan kies ik toch voor Esmee. Of misschien Wende.
Hij komt van de Rockacademie in Tilburg dus hier met dat feestje ja!TIGER1125 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:15:
[...]
Nee nee, hij komt uit de regio rijnmond, dus gewoon de Coolsingel... hebben we toch nog wat in Rotterdam
This is to music first... always!
Die kale van Noorwegen deed me steeds denken aan die trololololo gast qua zang.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zal wel hoger worden, omdat de omroepen al krap bij kas zitten....Arunia schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:17:
Zitten net te kijken wat de tickets kostten voor dit jaar 905 fucking euro!
nog duurder dan een hotelkamer tijdens de grand prix!Arunia schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:17:
Zitten net te kijken wat de tickets kostten voor dit jaar 905 fucking euro!
Al eerder werd het prima plan geopperd om het tussen de T en Q sessies van de F1 op Zandvoort te houden. Jammer als het regent.AW_Bos schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:16:
Tof dat we gewonnen hebben, maar hoe duur kost het wel niet voor de omroepen om dit te organiseren?
Waar gaan we nog meer op bezuinigen![]()
Ik vrees dat hier totaal geen budget voor is, en dat er geen rekening mee gehouden is.
Nou je het zegt....Phydomir schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:18:
Is dat het hysterische Nederlandse punten-meisje? Benieuwd hoe gesloopt haar vriend er morgenochtend uitziet...sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:17:
Nou, die Emma gaat helemaal los zeg...
Dat is dus in 1 weekFrieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:18:
[...]
nog duurder dan een hotelkamer tijdens de grand prix!![]()
GP op Zandvoort en songfestival
En waar gaan we het feest volgend jaar houden? Ziggo Dome?
Mij aan "Herp derp deprrr dey deuk our jeubs" van southpark.Phydomir schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:18:
Wel leuk stukje om gewoon zelf wat onzin die hetzelfde klinkt mee te zingen
Als een soort zweedse chef.
★ What does that mean? ★
Effe iets stoms:
Ik vind het gezicht van Cornald Maas echt niet passen bij zijn stem, of vice versa.
Ik vind het gezicht van Cornald Maas echt niet passen bij zijn stem, of vice versa.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Frieda schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:18:
[...]
nog duurder dan een hotelkamer tijdens de grand prix!![]()
-
Doet me denken: We sturen Normaal met Oerend Hardsambalbaj schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:19:
[...]
Dat is dus in 1 week
GP op Zandvoort en songfestival
we winnen....
Het word een duur grapje volgend jaar, en al die irritante toeristen.
(bunkert zich zelf in)
Het word een duur grapje volgend jaar, en al die irritante toeristen.
(bunkert zich zelf in)
Lol, de Rus deed mij aan Messi denkenMrMonkE schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:19:
[...]
Mij aan "Herp derp deprrr dey deuk our jeubs" van southpark.
Wel leuk stukje om gewoon zelf wat onzin die hetzelfde klinkt mee te zingen
Als een soort zweedse chef.

EPISCH!!!
Lol.. die gaat in mijn MEME-bank
★ What does that mean? ★
Nederland wordt een gekkenhuis volgend jaar met Zandvoort en het Songfestival!
Kan je nagaan dat al die artiesten eventjes een duur hotel en beveiliging etc nodig hebben.
Kan je nagaan dat al die artiesten eventjes een duur hotel en beveiliging etc nodig hebben.
"The Israeli Public Broadcaster KAN has decided to take a ~€16.5 million government-loan, to secure its financial budget for Eurovision 2019.The total budget for Eurovision 2019 is expected to reach ~€28.5 million. KAN estimates a revenue of~€12 million from tickets and sponsorships."
Moet lukken toch
Doe dan samen met Vlaanderen ofzo.AW_Bos schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:22:
1 Nederland NederlandJorgen schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:19:
Mijn voorspelling:
1 Nederland
2 Zweden
3 Australië
4 Azerbeidzjan
5 Zwitserland
6 Noorwegen
7 Estland
8 Spanje
9 Noord-Macedonië
10 Servië
11 Rusland
12 Wit-Rusland
13 Israël
14 Denemarken
15 Tsjechië
16 Engeland
17 Italië
18 Duitsland
19 Malta
20 Frankrijk
21 Albanië
22 Slovenië
23 San Marino
24 Cyprus
25 Griekenland
26 IJsland
2 Zweden Italië
3 Australië Rusland
4 Azerbeidzjan Zwitserland
5 Zwitserland Noorwegen
6 Noorwegen Zweden
7 Estland Azerbeidzjan
8 Spanje Noord-Macedonië
9 Noord-Macedonië Australië
10 Servië IJsland
11 Rusland Tsjechië
12 Wit-Rusland Denemarken
13 Israël Slovenië
14 Denemarken Frankrijk
15 Tsjechië Cyprus
16 Engeland Malta
17 Italië Servië
18 Duitsland Albanië
19 Malta Estland
20 Frankrijk San Marino
21 Albanië Griekenland
22 Slovenië Spanje
23 San Marino Israël
24 Cyprus Duitsland
25 Griekenland Wit-Rusland
26 IJsland Engeland
Winnaar Nederland goed
Zwitserland, Noorwegen en Noord-Macedonië bijna goed
Your Friendly Neighborhood Moderator
De Snollebollekes op Zandvoort, is dat een idee of houden de tribunes dat niet?
Ik zie een kwartje van Rutte komentweegroenethee schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:23:
[...]
"The Israeli Public Broadcaster KAN has decided to take a ~€16.5 million government-loan, to secure its financial budget for Eurovision 2019.The total budget for Eurovision 2019 is expected to reach ~€28.5 million. KAN estimates a revenue of~€12 million from tickets and sponsorships."
Moet lukken toch
-
Wij kregen maar 6 punten van hun. Dus dacht het niet! Ons feestje 🎉Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:23:
[...]
Doe dan samen met Vlaanderen ofzo.NL - Vlaams feestje.
Ja en dat allemaal in dezelfde maandAW_Bos schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:22:
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ach, Zandvoort hoeven we niet te doen. Gewoon een 1-2 voor Mercedes in de boeken schrijven. Het geld kunnen we dan gebruiken voor het songfestival. Weg probleem
De Heineken Dutch Grand Prix en Heineken Eurovision Songfestival in de Heineken Music Hall... de ene alcoholvrij de ander met alcohol...
HMH is volgens mij veel te klein hiervoor...sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:24:
De Heineken Dutch Grand Prix en Heineken Eurovision Songfestival in de Heineken Music Hall... de ene alcoholvrij de ander met alcohol...
Er werd gezegd dat Davina Michelle eigenlijk dit jaar de inzending zou worden, tot Ilse de L. het liedje van Duncan hoorde (oid) ...Ivysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:17:
Nadeel van Maaike is dat ze enkel Nederlands zingt. Hmm dan kies ik toch voor Esmee. Of misschien Wende.
Do van Heaven ook een optie! Zo veel opties voor volgend jaar.
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
5. T-Spoon
6. 2 Unlimited
7. Do / Dominique
8. Anna Speller
9. Suzanne Kipping
10. Wende
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
5. T-Spoon
6. 2 Unlimited
7. Do / Dominique
8. Anna Speller
9. Suzanne Kipping
10. Wende
Mooi, dan kan ik mijn huis ook verhuren voor 10k voor dat weekend.sambalbaj schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:24:
GelreDome wilde ook al.
Wel mooie spreiding met de GP om dat in Arnhem te doen
Even typische Tweakers opmerking: er vanuit gaande dat je weet hoeveel punten er te verdelen zijn kon je voor het bekend maken van de punten natuurlijk al uitrekenen dat Zweden en Macedonië het niet gingen redden. Ik zeg: iemand met een Excel sheetje in de green room meenemen
Uhm... Die bestaat niet meer... Dat is tegenwoordig AFAS Live.. Dus ik weet niet of je dronken wilt worden van je financiële administratie?sjaool schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:24:
Heineken Music Hall...
-
Jawel maar niet daar in de zaal.Barres B. schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:18:
Die zaal is snel leeg, geen afterparty dus
Ik mis Zanger RinusIvysaur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:26:
Do van Heaven ook een optie! Zo veel opties voor volgend jaar.
1. K-otic
2. Rachel Kramers
3. Esmee Denders
4. Maaike Oubouter
5. T-Spoon
6. 2 Unlimited
7. Do / Dominique
8. Anna Speller
9. Suzanne Kipping
10. Wende
-
Nou die mag je voor mij even uitrekenen hierD-e-n schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:26:
Even typische Tweakers opmerking: er vanuit gaande dat je weet hoeveel punten er te verdelen zijn kon je voor het bekend maken van de punten natuurlijk al uitrekenen dat Zweden en Macedonië het niet gingen redden. Ik zeg: iemand met een Excel sheetje in de green room meenemen
Tenzij ze de Belgische opstand van 1831 annuleren, dan mogen ze meedoen...Joostje123 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:24:
Wij kregen maar 6 punten van hun. Dus dacht het niet! Ons feestje 🎉

Uhm.. Dit jaar hadden ze ook een band met minder validen.. Dus ik zie geen enkel probleemOdessa schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:28:
[...]
Ja zie je het al voor je
[YouTube: Zanger Rinus - Met Romana Op De Scooter Original HD]
-
Als een kip kan winnen, en een vrouw met een baard....Odessa schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:28:
[...]
Ja zie je het al voor je
[YouTube: Zanger Rinus - Met Romana Op De Scooter Original HD]
Dan kunnen we ook Rinus sturen
Niet zo moeilijk, het is van te voren bekend hoeveel punten er te verdelen zijn (12*1 + 12*2 + ... + 12*8 +12*10 +12*12). Gewoon de uitgedeelde punten van dat totaal aftrekken.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Wow gaaf dat we gewonnen hebben! Maken we dat toch nog eens mee...
Ja, dit is mijn eerste Songfestival die ik vrijwillig kijk, dus ik snap nog geen hol van wat je bedoeltFreee!! schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:30:
[...]
Niet zo moeilijk, het is van te voren bekend hoeveel punten er te verdelen zijn (12*1 + 12*2 + ... + 12*8 +12*10 +12*12). Gewoon de uitgedeelde punten van dat totaal aftrekken.

Verpest de spanning nou niet...D-e-n schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:26:
Even typische Tweakers opmerking: er vanuit gaande dat je weet hoeveel punten er te verdelen zijn kon je voor het bekend maken van de punten natuurlijk al uitrekenen dat Zweden en Macedonië het niet gingen redden.
Ik hield het niet precies bij, maar op basis van de gegeven punten kon ik inderdaad al inschatten dat er voor Zweden geen 200+ over warenD-e-n schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:26: