Ambition88 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:41:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat je 1 van de weinige bent die zo enthousiast over het spel is als jij.
Hartstikke knap wat ze voor elkaar hebben gekregen met zo een klein team, maar laten we het nou niet mooier maken dan het is.:) Zeker voor een PS exclusive ala: ''voor deze game haal je een PS4'' valt het spel toch behoorlijk door de mand.
De wereld is leeg er is letterlijk geen reet te doen op de standaard kill een nest hier, clear een kamp daar, rinse en repeat totaal geen afwisseling, geen world events helemaal niks. Dit gedeelte had veel beter uitgewerkt kunnen worden, maarja als je maar met 5/6 man zit... dat verklaart een hoop ;-) jammer!
Om nog maar te zwijgen over de nodige bugs en audio issues, los van of die nu zijn gepatched ja of de nee en het verhaal wat zeker de eerste 10 uur heel erg mager is en pas in het 2e gedeelte echt op gang komt.
Ik ben sowieso erg verbaasd dat je bij Sekiro bent afgehaakt vanwege gebrek aan creativiteit, reskins van bosses, terwijl je in Days gone praktisch het hele spel lang (en het is een groot spel) dezelfde types enemies killed met hier en daar sporadisch een wat sterkere enemy, zou jij je toch aan moeten storen zou je denken.

Wat? Ik ben een van de weinigen die enthousiast over het spel is als ik? Foute zin denk ik?
Maar jij houdt duidelijk sites als Reddit en ResetEra niet in de gaten zeker? De game is hartstikke populair en de concensus onder gamers zelf is stukken positiever dan de reviews.
https://www.reddit.com/r/...7th_highest_launch_month/
En de wereld is leeg en geen world events (dynamic events bedoel je?)? Je hebt het spel niet gespeeld of bent pas net begonnen of blaat maar wat na (ik neig naar het laatste want ik ? Je wordt echt continue door o.a. dynamic events afgeleid als je ergens heen rijdt, variërend van (besmette) dieren/mensen die met elkaar in gevecht zijn), tot het bevrijden van gijzelaars, hinderlagen in verschillende vormen, hordes die over de map heen trekken), Nero checkpoints waar van alles te vinden is, tot aan kampen/huizen/boerderijen die aanvoelen alsof er echt in geleefd is. Sowieso is de game in mijn optiek veel leuker om te doen dan bijvoorbeeld RDR2. Toch knap als je maar 6 man op het design van je open wereld hebt zitten.
Goede vergelijking ook verder. Sekiro is een game die het moet hebben van combat en boss design. Dat is een van de pijlers en From heeft dat in mijn optiek in een andere game veel beter gedaan. Dat is het referentiekader. Qua open wereld games is DG een van de leukste die ik in jaren heb gespeeld, ondanks de schoonheidsfoutjes.
Edit: Oh ja nu weet ik het weer, jij bent degene die sporadisch in het DG topic verschijnt om een negatieve reactie achter te laten terwijl je de game niet hebt, chapeau.

Edit 2: En audio bugs: welgeteld NUL keer tegengekomen. Ik heb sowieso weinig bugs ervaren. Hier en daar een framerate hickup en 2 keer een crash. Daar kan ik prima mee leven.
[
Voor 10% gewijzigd door
bram1984 op 23-05-2019 12:41
]