Nee moet dat dan om een mening te mogen hebben?Maar jij houdt duidelijk sites als Reddit en ResetEra niet in de gaten zeker? De game is hartstikke populair en de concensus onder gamers zelf is stukken positiever dan de reviews.
https://www.reddit.com/r/..._7th_highest_launch_month
Hadden ze deze game in Q4 gereleased had ik die sales cijfers nog wel eens willen zien, maargoed dat blijft gissen.
Right... zijn inderdaad 2 totaaal verschillende dingen, of je nou voor de 20e keer bij het zoveelste ripper/marauderkamp aankomt en dezelfde shit doet of weer een soortgelijke boss moet neerhalen, principe is gewoon exact hetzelfde, het is herhalend en boring.En de wereld is leeg en geen world events (dynamic events bedoel je?)? Je hebt het spel niet gespeeld of bent pas net begonnen of blaat maar wat na (ik neig naar het laatste want ik ? Je wordt echt continue door o.a. dynamic events afgeleid als je ergens heen rijdt, variërend van (besmette) dieren/mensen die met elkaar in gevecht zijn), tot het bevrijden van gijzelaars, hinderlagen in verschillende vormen, hordes die over de map heen trekken), Nero checkpoints waar van alles te vinden is, tot aan kampen/huizen/boerderijen die aanvoelen alsof er echt in geleefd is. Sowieso is de game in mijn optiek veel leuker om te doen dan bijvoorbeeld RDR2. Toch knap als je maar 6 man op het design van je open wereld hebt zitten.
Goede vergelijking ook verder. Sekiro is een game die het moet hebben van combat en boss design. Dat is een van de pijlers en From heeft dat in mijn optiek in een andere game veel beter gedaan. Dat is het referentiekader. Qua open wereld games is DG een van de leukste die ik in jaren heb gespeeld, ondanks de schoonheidsfoutjes.
Onderaan de streep valt en staat bijna elk spel met de gameplay als ik alleen een goed verhaal wil, zet ik wel een film op.
Realistisch wordt tegenwoordig gezien als negatief? rare aanname die je hier doet.Edit: Oh ja nu weet ik het weer, jij bent degene die sporadisch in het DG topic verschijnt om een negatieve reactie achter te laten terwijl je de game niet hebt, chapeau.
[...]
Fout. Ik heb het spel zelf inderdaad niet gekocht, omdat ik het spel simpelweg geen €60 euro waard vind, maar ik heb wel de gehele playthrough van fighting cowboy op youtube gezien, dus ik heb er een aardig beeld van.
Het is een redelijke game, maar days gone heeft gewoon zijn gebreken, prima dat jij er laaiend enthousiast over bent, is je goed recht, maar ik hoef daar toch niet in mee te gaan? Het is niet voor niets dat het spel rond een 75 score zit wat overigens een prima cijfer is toch.
In mijn top 5 van PS exclusives zal je dit spel in ieder geval niet terug vinden en ik ben vast niet de enige.
Oh oke, fijn dat jij er geen last van hebt gehad, maar ik ga er vanuit dat jij wel Reddit en ResetEra in de gaten houdt aangezien je dat zelf aanhaalde. Dan zou jij als geen ander moeten weten dat er genoeg mensen zijn die deze problemen wel ondervonden en het dus ook niet meer dan terecht is dat dit wordt benoemd.Edit 2: En audio bugs: welgeteld NUL keer tegengekomen. Ik heb sowieso weinig bugs ervaren. Hier en daar een framerate hickup en 2 keer een crash. Daar kan ik prima mee leven.
Syphon Filter was 1 van mijn favoriete games op de playstation destijds, dus ik ben allang blij dat deze studio weer eens van zich laat horen.
[ Voor 14% gewijzigd door Ambition88 op 23-05-2019 13:23 ]