Ja nee, het gaat in deze 'discussie' ook niet om de hordes, maar om het feit dat je 1:1 wordt teruggeplaatst op het punt waar je dood bent gegaan, waarna de vijanden verdwenen zijn en je de boel kunt looten. Dát systeem werkt niet erg uitdagend kan ik me voorstellen.
Het is inderdaad gebruikelijk dat je een klein stukje wordt teruggeplaatst zodat je snel weer een nieuwe poging kan wagen bij een locatie/baas/groep vijanden, maar dat is wel anders dan de situatie die Ambition hierboven aangeeft.
Het is inderdaad gebruikelijk dat je een klein stukje wordt teruggeplaatst zodat je snel weer een nieuwe poging kan wagen bij een locatie/baas/groep vijanden, maar dat is wel anders dan de situatie die Ambition hierboven aangeeft.
bram1984 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:34:
[...]
Ik ken geen andere open wereld games met hordes, dus dat is lastig te zeggen. Maar de meeste games hebben wel iets van save points tijdens een missie, zodat je niet alles weer opnieuw hoeft te doen.
Ben nog niet echt bij de grote hordes aanbeland, dus ik moet het nog zien verder. Ik zal me er weinig aan storen verwacht ik.