Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ambition88 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Lekker man, je gaat hard! ik ben iets verder dan jij. The Owl is gelukkig al neer. :P vond ik aan het begin best een pittig gevecht, maar als je hem eenmaal door hebt is hij goed te doen, succes! :D
Owl is inderdaad gelukkig neer, ik moet zeggen dat ik dit best een vervelend gevecht vond, gewoon echt geen hol aan, ik deed er gelukkig niet zo heel lang over maar ik ben wel blij dat ik hier voorbij ben.

2 sec. lopen en alweer de volgende boss, kunnen ze niet in een volgende From Software game alleen maar bazen in de game gooien en vervolgens een "normaal" vijand als eind punt zetten iedere keer. |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Van de drie stages van de boss doorloop ik de eerste 2 zonder geraakt te worden maar in de derde stage heeft die Fucker een AOE attack die echt slopend is. Maar ik denk dat ik weet hoe ik die moet counteren... dus vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen! En dan is NG+ ook een feit en heb ik alle bosses gehad. Daarna nog twee andere eindes en alles upgraden. :)

Wat een game! Shinobi power!

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2019 10:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:51
Ben nu een aantal pogingen aan het wagen bij
spoiler:
Lady Butterfly
.
Pittige tante, vooral in de tweede fase :D
Als ik die eerste fase niet doorkom zonder het gebruik van healing potions kan ik net zo goed suiciden, in de tweede fase heb ik ze nodig.
Wellicht dat ik eerst even wat skill points ga farmen voor de Carp skills (meer posture damage door of na een deflect).

Hoe zit het nou precies met ressurecten icm dragon rot? Ik dacht hier gelezen te hebben dat je dragon rot omhoog gaat als je ressurect maar ik lees net in het laadscherm dat je dragon rot omhoog gaat als je dood gaat. Of gaat het in beide gevallen omhoog maar juist sneller wanneer je ressurect?

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2019 14:00 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
dvdkiwi schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:53:
Ben nu een aantal pogingen aan het wagen bij
spoiler:
Lady Butterfly
.
Pittige tante, vooral in de tweede fase :D
Als ik die eerste fase niet doorkom zonder het gebruik van healing potions kan ik net zo goed suiciden, in de tweede fase heb ik ze nodig.
Wellicht dat ik eerst even wat skill points ga farmen voor de Carp skills (meer posture damage door of na een deflect).

Hoe zit het nou precies met ressurecten icm dragon rot? Ik dacht hier gelezen te hebben dat je dragon rot omhoog gaat als je ressurect maar ik lees net in het laadscherm dat je dragon rot omhoog gaat als je dood gaat. Of gaat het in beide gevallen omhoog maar juist sneller wanneer je ressurect?
Dragonrot meter gaat enkel omhoog wanneer je echt terug aan de idol staat. Dus wanner je LB keuze kiest. Wanneer je RB gebruikt heeft dit geen impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoorde ik van de week niet iemand zeggen:
"Gebruik ressurect alleen als het écht nodig is"? Dat klonk alsof er nadelen aan zitten.
Ik blijf het wel gewoon gebruiken, eens zien of er iets nadeligs gebeurt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
dvdkiwi schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:28:
Hoorde ik van de week niet iemand zeggen:
"Gebruik ressurect alleen als het écht nodig is"? Dat klonk alsof er nadelen aan zitten.
Ik blijf het wel gewoon gebruiken, eens zien of er iets nadeligs gebeurt ;)
Verspreiden van dragonrot. Zorgt dat npc ziek worden.
Wordt vanzelf wel keer uitgelegd. En merk je vanzelf dat je keer moet fixen. Maargoed. Gewoon resurrecten. Zorgt voor wat meer leren van enemies :)

Vanochtend heb ik ergens onderin bij de senpou temple vaag beest verslagen als miniboss.

spoiler:
grote centerpedide.. Eigenlijk best makkelijk. Beetje defect timen en jumpen. Die genichiro heeft me goed getrained haha.

Daarna ook nog poging gewaagd op de paarse dude in de put. Ook die kunnen verslaan en daarmee de 4e necklace gemaakt :).

En daarna de verhaallijn proberen te volgen en kwam ik bij een of andere "boss" fight met aapjes. Wtf was dat... Ik moest wel lachen. Duurde ff voordat ik begreep wat gaande was. Maar tof en grappig bedacht.

spoiler:
Nu ook in bezit van de mortal blade

Vanavond maar eens de greppel in als ik begrepen heb waar ik nu naar toe moet. Heb een key voor een of ander fort. Geen idee waar die is maar rest van alle locaties ben ik aan het einde en kan ik niet meer verder.

Nu al zin in vanavond weer :D

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 31-03-2019 14:51 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Smaak weer te pakken:

spoiler: title
Na de Owl te hebben verslagen maar gelijk doorgegaan met het killen van andere (mini)bosses

- True Corrupted Monk
- Great Serpent
- Guardian Ape Undying
- Sakura Bull of the Palace
- Okami Leader Shizu
- Great Colored Carp
- Shichimen Warrior
- Chained Ogre (no.2)

Het gaat allemaal wel goed tot op heden. vanavond maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ben ook wel benieuwd op hoeveel procent ik ongeveer ben van de game. Kan alleen nog maar de valley in nu na genichiro. Iemand die indicatie heeft van hoever dat dan is?

Heb 4x necklace en attack zit op 5 dacht ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Kan bijna voor de final blauwe axe upgrade gaan. Ik zit volgens mij tegen het einde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:14:
Ben ook wel benieuwd op hoeveel procent ik ongeveer ben van de game. Kan alleen nog maar de valley in nu na genichiro. Iemand die indicatie heeft van hoever dat dan is?

Heb 4x necklace en attack zit op 5 dacht ik :)
In principe kan je na Genichiro meerdere gebieden bezoeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Ze is neer!
De eerste fase (kling! Kling! Kling!) ging steeds beter, de tweede fase leverde elke keer de meeste problemen op. Uiteindelijk geprobeerd om haar in die fase wat agressiever te benaderen, het bleek te werken. Kon er op die manier redelijk snel korte metten mee maken :)
Pro video:
[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice | Lady Butterfly | First playthrough]

Het volgende slachtoffer wordt die Seven Spears gast denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2019 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:16
Ondertussen ook een aantal uur vast bij Genichiro. :+ De laatste fase kan ik op zich wel bereiken, maar dan is het echt een kwestie van overleven.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Welke prothetics gebruiken jullie vooral, ik merk dat de firework in elke situatie wel handig is, omdat het bijna alles stunt en snel wordt gebruikt. Daarnaast gebruik ik de bijl, maar die is eigenlijk te traag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

En NG+ is ook klaar! Nog even kijken wat de makkelijkste manier is om de overige 2 eindes te halen. Qua gameplay verschilt het niet veel dus wil even gaan voor efficiëntie :) Verder nog even alle upgrades halen. Maar daarvoor moet ik sowieso nog een keer NG++ halen voor de laatste upgrade materials. :)

@Nieuwevolger Ik gebruik voor klein grut (wolven/lizards/etc) de shurikens. One hit kill. Verder ben ik toch wel fan van de bijl. Timing is wel essentieel maar doet toch flinke (posture) damage tegen sommige enemies. Verder gebruik ik te weinig de firecrackers. De deflect umbrella ziet er vet cool uit maar ik heb niet heel veel problemen met de timing van de deflects dus veel toegevoegde waarde heeft het niet voor mij. Soms ook die poison prosthetic want die is ook gewoon cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Eigenlijk jammer dat ik steeds maar dezelfde paar prothetics gebruik. De poisen mesjes gebruik ik nog wel eens, die zijn lekker snel, maar sommige enemies weten ze makkelijk te blokken. Het plan is in ieder geval om de bijl eerst max level te krijgen, daarna de poisen mesjes. De firecrackers heb ik al maxed out, maar die heeft dan ook een stage minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Nieuwevolger schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:10:
Eigenlijk jammer dat ik steeds maar dezelfde paar prothetics gebruik. De poisen mesjes gebruik ik nog wel eens, die zijn lekker snel, maar sommige enemies weten ze makkelijk te blokken. Het plan is in ieder geval om de bijl eerst max level te krijgen, daarna de poisen mesjes. De firecrackers heb ik al maxed out, maar die heeft dan ook een stage minder.
Ligt het aan mij of zijn die firecrackers met de upgrade "Long Spark"" beter dan die maxed out purple firecrackers? die lijken minder lanf te knetteren zeg maar en minder vertraging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ambition88 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:14:
[...]

Ligt het aan mij of zijn die firecrackers met de upgrade "Long Spark"" beter dan die maxed out purple firecrackers? die lijken minder lanf te knetteren zeg maar en minder vertraging..
Niet echt over nagedacht, de laaste upgrade zorgt er wel voor dat de enemie een soort blauw bij effectje heeft, alleen weet ik niet wat dat effect doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Nieuwevolger schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:58:
Welke prothetics gebruiken jullie vooral, ik merk dat de firework in elke situatie wel handig is, omdat het bijna alles stunt en snel wordt gebruikt. Daarnaast gebruik ik de bijl, maar die is eigenlijk te traag.
Gebruik ze allemaal op mobs. Je kunt er fantastisch combo's mee maken. Favoriet is de speer cleave en spiral. Tijdens bosses gebruik ik t nooit om de moveset te leren. Op headless en die andere terror gast na, dan zit onder t paarse schild wanneer nodig, want f terror.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Ik ben vandaag opnieuw begonnen met Sekiro. Vorige week heb ik uit frustratie bijna de handdoek in de ring gegooid. Ik zat vast bij de Lone Shadow Swordsman en bleef maar doodgaan. Na Blazing Bull was ik er al bijna klaar mee. Ik vond de game vooral oneerlijk, snel, met weinig foutmarge... En frustrerend in de zin van: 'het spel heeft een leercurve die ik niet wil accepteren'. Het ergste is dat Sekiro me een spiegel heeft voorgehouden: ik stond er niet voor open om het spel te leren spelen en had niet die 'growth mindset'. Dat terwijl ik alle Dark Souls games met ontzettend veel plezier heb gespeeld én uitgespeeld.

Vol goede moed aan mijn nieuwe playthrough begonnen ging ik een keer of tien dood bij de Chained Ogre. Tot ik ontdekte dat het blokkeren van zijn aanvallen ervoor zorgt dat hij zijn combo's niet afmaakt en hij zóveel eenvoudiger wordt.

Wellicht een eenvoudig inzicht voor velen die de game al veel fanatieker hebben gespeeld, maar voor mij de wake up call om niet zo snel de handdoek in de ring te gooien. Zo zie je maar weer waar deze game goed voor is: je slechte karaktertrekken, zoals soms snel opgeven, worden getest. Deze game gaat mij nog veel brengen :). Ik hoop hem binnen een week of drie uit te spelen!

Anderen die hier ook last van hebben of hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het leren spelen en het (bijna) de handdoek in de ring willen gooien omdat ik maar geen progressie zag in mijn vechtskills herken ik wel ja.
Ik probeer elke attack te deflecten terwijl ik mezelf echt eens moet aanleren dat blocken of een sidestep ook gewoon tot de mogelijkheden behoort.
De teller staat hier inmiddels al op een uur of 18 en heb net pas mijn 2e echte baas verslagen. Dit gaat nog wel een hele lange zit worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
GekkeHenk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:06:
Ik ben vandaag opnieuw begonnen met Sekiro. Vorige week heb ik uit frustratie bijna de handdoek in de ring gegooid. Ik zat vast bij de Lone Shadow Swordsman en bleef maar doodgaan. Na Blazing Bull was ik er al bijna klaar mee. Ik vond de game vooral oneerlijk, snel, met weinig foutmarge... En frustrerend in de zin van: 'het spel heeft een leercurve die ik niet wil accepteren'. Het ergste is dat Sekiro me een spiegel heeft voorgehouden: ik stond er niet voor open om het spel te leren spelen en had niet die 'growth mindset'. Dat terwijl ik alle Dark Souls games met ontzettend veel plezier heb gespeeld én uitgespeeld.

Vol goede moed aan mijn nieuwe playthrough begonnen ging ik een keer of tien dood bij de Chained Ogre. Tot ik ontdekte dat het blokkeren van zijn aanvallen ervoor zorgt dat hij zijn combo's niet afmaakt en hij zóveel eenvoudiger wordt.

Wellicht een eenvoudig inzicht voor velen die de game al veel fanatieker hebben gespeeld, maar voor mij de wake up call om niet zo snel de handdoek in de ring te gooien. Zo zie je maar weer waar deze game goed voor is: je slechte karaktertrekken, zoals soms snel opgeven, worden getest. Deze game gaat mij nog veel brengen :). Ik hoop hem binnen een week of drie uit te spelen!

Ik ben nog niet zo enorm ver, maar wat mij in het begin enorm in de weg zat is dat ik de game speelde zoals Dark Souls, veel dodgen en afwachten. Deze game vraagt een totaal andere aanpak. En sinds ik een stuk aggresiever speel ben ik ook veel minder vaak dood gegaan.

Is het overigens mogelijk op de xbox om je aantal gespeelde uren te zien? Normaal is dit te zijn bij je achievements. Maar sekiro bied deze optie helaas niet :(.

[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 31-03-2019 22:29 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vandaag ook Genichiro down. Weet niet hoeveel attempts, maar binnen anderhalf uur. Daar was ik wel blij mee gezien de vele gefrustreerde comments over deze boss :P Ik had met Lady Butterfly een stuk meer moeite in ieder geval!

Kachel lekker door hier.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 31-03-2019 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
swoutr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:27:
[...]
Is het overigens mogelijk op de xbox om je aantal gespeelde uren te zien?
In het hoofdmenu naar 'load game' gaan en even op je laatste save klikken, daar staat het ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het is wel zo, dat je op het begin van de game nauwelijks heal potions hebt en een lage health bar, hierdoor is fout marge minimaal, als je verder in de game komt worden bosses lastiger, maar dit wordt gecompenseerd door meer health items en hp. Butterfly en Genichiro gingen mij ook veel beter af toen ik meer hp en heal potions had dan de eerste pogingen.

Daarnaast nog iets anders, sommige bosses hebben zowel swipe als thrust special aanvallen en dat is behoorlijk lastig te lezen. Bij normale bosses zal je wanneer je het rooie waarschuwing teken ziet, jezelf klaarmaken om uit reflex op rondje of kruisje te drukken. Mijn hersens kunnen het niet aan bij deze latere bosses in een halve seconde de keuze te maken om op rondje of kruisje te drukken om de juiste counter uit te voeren. Op een gegeven moment had ik een tactiek dat ik vooraf de aanval al ging gokken of het een swipe of thrust attack ging worden en de damage maar pakte als ik mis had gegokt. Dit ging nog vrij goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Nieuwevolger schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:02:
Het is wel zo, dat je op het begin van de game nauwelijks heal potions hebt en een lage health bar, hierdoor is fout marge minimaal, als je verder in de game komt worden bosses lastiger, maar dit wordt gecompenseerd door meer health items en hp. Butterfly en Genichiro gingen mij ook veel beter af toen ik meer hp en heal potions had dan de eerste pogingen.

Daarnaast nog iets anders, sommige bosses hebben zowel swipe als thrust special aanvallen en dat is behoorlijk lastig te lezen. Bij normale bosses zal je wanneer je het rooie waarschuwing teken ziet, jezelf klaarmaken om uit reflex op rondje of kruisje te drukken. Mijn hersens kunnen het niet aan bij deze latere bosses in een halve seconde de keuze te maken om op rondje of kruisje te drukken om de juiste counter uit te voeren. Op een gegeven moment had ik een tactiek dat ik vooraf de aanval al ging gokken of het een swipe of thrust attack ging worden en de damage maar pakte als ik mis had gegokt. Dit ging nog vrij goed ook.
Als t een perilous attack is na een combo, kun je aan de combo afleiden of het een thrust of sweep wordt. Niet dat dat altijd even makkelijk is in t heetst van de strijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Na een dikke vier uur en wat tussenpozen heb ik Genichiro eindelijk ook neer, wat een gevecht zeg. :*) In de laatste fase is het helemaal zaak om er dicht bovenop te zitten. In het begin heb je gelijk een makkelijke Mikiri counter en daarna maar firecrackers gebruikt om hem te verblinden. :+

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nieuwevolger schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:58:
Voornamelijk fireworks, maar standaard heb ik altijd de Shurikens equipped. Ben groot fan van Chasing Slice, die gebruik ik bijna elk gevecht.. m'n favoriete opener waar je gelijk afstand mee kan overbruggen.

Voor m'n derde slot... ik weet het nog niet. Ik wissel daar nu als ik een hard counter vijand tegenkom (vuur voor possessed, Axe voor schilden etc.).

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 01-04-2019 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 1 april 2019 @ 01:06:
Na een dikke vier uur en wat tussenpozen heb ik Genichiro eindelijk ook neer, wat een gevecht zeg. :*) In de laatste fase is het helemaal zaak om er dicht bovenop te zitten. In het begin heb je gelijk een makkelijke Mikiri counter en daarna maar firecrackers gebruikt om hem te verblinden. :+
Hij is leuk he :) Echt een hele toffe eindbaas.

Ook
spoiler:
Emma en Isshin Ashina
zijn erg toffe bosses. Die kom je tegen in de Shura ending. Duurde een tijdje voordat ik ze doorhad, maar uiteindelijk heb ik de eerste 2 stages doorlopen zonder gehit te worden en de derde stage met maar 3 van de 10 gourds ofzo. Dat is zo geweldig aan de Fromsoftware games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Volgens mij doe ik iets verkeerd :)

Ik heb Horse-boy verslagen en ik weet waar vlindermeisje is(vorige week zaterdag 4 uur op gewiped). Ik ben gaan exploren. Inmiddels heb ik 5 health upgrades en 2 prayer beads, een zooi "undead" ergens in een klooster waar ik niks mee kan, een dilemma wat ik me big boy zal doen en upgraded ninja tools van hier tot tokyo. Ook een monnik gevonden waar ik bijna geen poise dmg op doe, dus ik zal vast ergens een boss gemist hebben of zo? Heeft Ashina Castle er eentje?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Dan heb je een heel stuk overgeslagen @ye-roon. Je moet naar Ashina Castle gaan om verder te gaan met het verhaal. Bereid je in ieder geval maar voor op
spoiler:
Genichiro
. :P

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GekkeHenk schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:06:

Ik ben vrijdag gestopt en nog geen intentie gehad het spel weer op te starten. Oneerlijk vind ik de game niet, maar bij vlagen wel redelijk moeilijk en vooral vermoeiend. Ik werd er geen leuker persoon door. :P

Even gekeken hoe ver ik ben gekomen en ik heb 17 bosses verslagen (zie onder), dus ben relatief ver gekomen.

Nu ik alles heb laten bezinken, zijn er een aantal dingen die me niet bevallen aan het spel.

Overkill aan bosses. FROM is echt compleet doorgeslagen en heeft gedacht: hoe moeilijker en meer bazen, hoe beter onze game. De ene boss is net down en in de volgende kamer staat alweer de volgende te wachten.

Boss variatie. Nergens te bekennen. Van de 17 hieronder zijn er meer dan 10 gewoon mensen. Sommigen voelen gewoon als iets moeilijkere mob vijanden en op een stuk of 3 na, heb ik nergens de euforie gevoeld die ik bij DS3/Bloodborne wel voelde. Een aantal komen zelfs meerdere keren terug in een iets andere vorm. Inspiratieloos, op zijn zachtst gezegd.

Boss fights. Op 2 of 3 na ook gewoon niet heel interessant. Na de laatste 3 hieronder, is mijn zin om door te gaan tot een dieptepunt gezakt. Die laatste was niet episch en moeilijk, maar vooral heel vervelend. Die een na laatste idem; eigenlijk niet eens een boss fight. Die twee na laatste was een veredeld quick time event met weinig foutmarge.

Boss lore. Ik weet niet zeker of het klopt wat ik nu ga zeggen, maar zo heb ik het wel ervaren: de bosses hebben helemaal geen lore of achtergrond, heb ik het idee. Ze zijn gewoon random in de wereld geplaatst met als functie boss te zijn. Bij bijvoorbeeld Bloodborne had iedere boss een reden om daar te zijn en eruit te zien zoals ze eruit zagen. Dat droeg ook enorm bij aan de sfeer.

Te veel savepoints. Ik had liever iets minder bosses gezien, gecombineerd met minder savepoints. Er is geen gevoel van risico meer. Ga ik nog een stukje verder het onbekende in met een steeds groter wordend risico om alles kwijt te raken? Of ren ik weer terug en rest ik alle vijanden weer? Ik mis het urenlange exploren van een nieuw gebied en dan op een gegeven moment een grote ruimte tegenkomen waarvan je al wist waar die voor diende. Niks van dat helaas.

Uiteraard ook genoeg positieve punten te melden:
Controls/combat: weliswaar zeer weinig variatie, maar wel redelijk diep. Grapple is toffe toevoeging, hoewel ik 'm in de volgende game niet zal missen.

Graphics

Level design/interconnectiviteit

spoiler:
• General Naomori Kawarada
• Chained Ogre
• General Tenzen Yamauchi
• Gyoubu Oniwa
• Shinobi Hunter Enshin of Misen
• Juzou the Drunkard
• Lady Butterfly
• Blazing Bull
• General Kuranosuke Matsumoto
• Seven Achina Spears – Shikibu Toshikatsu Yamauchi
• Lone Shadow Longswordman
• Ashina Elite – Jinsuke Saze
• Genichiro Ashina
• Armored Warrior
• Long-arm Gentipede Sen’un
• Folding Screen Monkeys
• Snake Eyes Shirahagi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:38:
[...]

Ik ben vrijdag gestopt en nog geen intentie gehad het spel weer op te starten. Oneerlijk vind ik de game niet, maar bij vlagen wel redelijk moeilijk en vooral vermoeiend. Ik werd er geen leuker persoon door. :P

Even gekeken hoe ver ik ben gekomen en ik heb 17 bosses verslagen (zie onder), dus ben relatief ver gekomen.

Nu ik alles heb laten bezinken, zijn er een aantal dingen die me niet bevallen aan het spel.

Overkill aan bosses. FROM is echt compleet doorgeslagen en heeft gedacht: hoe moeilijker en meer bazen, hoe beter onze game. De ene boss is net down en in de volgende kamer staat alweer de volgende te wachten.

Boss variatie. Nergens te bekennen. Van de 17 hieronder zijn er meer dan 10 gewoon mensen. Sommigen voelen gewoon als iets moeilijkere mob vijanden en op een stuk of 3 na, heb ik nergens de euforie gevoeld die ik bij DS3/Bloodborne wel voelde. Een aantal komen zelfs meerdere keren terug in een iets andere vorm. Inspiratieloos, op zijn zachtst gezegd.

Boss fights. Op 2 of 3 na ook gewoon niet heel interessant. Na de laatste 3 hieronder, is mijn zin om door te gaan tot een dieptepunt gezakt. Die laatste was niet episch en moeilijk, maar vooral heel vervelend. Die een na laatste idem; eigenlijk niet eens een boss fight. Die twee na laatste was een veredeld quick time event met weinig foutmarge.

Boss lore. Ik weet niet zeker of het klopt wat ik nu ga zeggen, maar zo heb ik het wel ervaren: de bosses hebben helemaal geen lore of achtergrond, heb ik het idee. Ze zijn gewoon random in de wereld geplaatst met als functie boss te zijn. Bij bijvoorbeeld Bloodborne had iedere boss een reden om daar te zijn en eruit te zien zoals ze eruit zagen. Dat droeg ook enorm bij aan de sfeer.

Te veel savepoints. Ik had liever iets minder bosses gezien, gecombineerd met minder savepoints. Er is geen gevoel van risico meer. Ga ik nog een stukje verder het onbekende in met een steeds groter wordend risico om alles kwijt te raken? Of ren ik weer terug en rest ik alle vijanden weer? Ik mis het urenlange exploren van een nieuw gebied en dan op een gegeven moment een grote ruimte tegenkomen waarvan je al wist waar die voor diende. Niks van dat helaas.

Uiteraard ook genoeg positieve punten te melden:
Controls/combat: weliswaar zeer weinig variatie, maar wel redelijk diep. Grapple is toffe toevoeging, hoewel ik 'm in de volgende game niet zal missen.

Graphics

Level design/interconnectiviteit

spoiler:
• General Naomori Kawarada
• Chained Ogre
• General Tenzen Yamauchi
• Gyoubu Oniwa
• Shinobi Hunter Enshin of Misen
• Juzou the Drunkard
• Lady Butterfly
• Blazing Bull
• General Kuranosuke Matsumoto
• Seven Achina Spears – Shikibu Toshikatsu Yamauchi
• Lone Shadow Longswordman
• Ashina Elite – Jinsuke Saze
• Genichiro Ashina
• Armored Warrior
• Long-arm Gentipede Sen’un
• Folding Screen Monkeys
• Snake Eyes Shirahagi
Je hebt een hoop mooie bosses niet gedaan man, wat betreft Genichiro blijft deze episch maar voor mij was het gevecht met The True Corrupted Monk en The Guardian Ape echt zo mooi.
Ik ben blij dat ik ook mede dankzij jou en @Ambition88 @Anvesi door heb gezet, de game speelt ook gewoon lekker en de bosses zijn op een gegeven moment echt prima te doen

En ja er wordt gerycled, dat is een beetje jammer.
Ook ik ben van mening dat de bosses te snel achter elkaar komen, en dat ze hierin een beetje doorgeslagen zijn, Maar goed het is een keuze die ze hebben gemaakt en ik jaag me er wel doorheen.

Ik weet niet of ik ze allemaal gaat doen maar wel een hoop, NG+ is voor mij twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:38:
[...]

Je hebt een hoop mooie bosses niet gedaan man, wat betreft Genichiro blijft deze episch maar voor mij was het gevecht met The True Corrupted Monk en The Guardian Ape echt zo mooi.
Ik ben blij dat ik ook mede dankzij jou en @Ambition88 @Anvesi door heb gezet, de game speelt ook gewoon lekker en de bosses zijn op een gegeven moment echt prima te doen

En ja er wordt gerycled, dat is een beetje jammer.
Ook ik ben van mening dat de bosses te snel achter elkaar komen, en dat ze hierin een beetje doorgeslagen zijn, Maar goed het is een keuze die ze hebben gemaakt en ik jaag me er wel doorheen.

Ik weet niet of ik ze allemaal gaat doen maar wel een hoop, NG+ is voor mij twijfelachtig.
Monk heb ik al tig keer in gameplay demo e.d. gezien (eigen schuld ja), persoonlijk vind ik die er niet heel spannend uitzien. Ape ziet er inderdaad wel tof uit, maar goed, maakt verder niet echt meer uit. Op dit moment heb ik de reis er naartoe er niet echt voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Prima toch als een game je niet grijpt? :) Het kan nog zo vet gemaakt zijn, maar het moet wel wat met je doen. Zo vind ik Bloodborne een fantastisch spel, maar het heeft me nooit zo gegrepen als Dark Souls, en voor een ander is dat weer andersom.

* Clay moet ook Genichiro gaan doen. Begin de andere kanten uit een beetje vast te lopen / klaar te zijn.

Wbt progressie,
spoiler:
Zodra je de Chained Ogre hebt gedaan kan je achterlangs naar Headless toe, en de shinobi escape route naar Senpou nemen, en dan bij je bij de Bell. Het is dan ook mogelijk om achterlangs om de berg heen te klauteren, en aan de ene kant de Armored Warrior te proberen (lol), of de andere kant uit te backtracken. Hoe ver terug kan je eigenlijk lopen? Of zegt de lift aan het begin van Senpou dan gewoon "contraption does not operate" oid?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik begrijp de opmerking op zich wel van het exploreren / het aantal savepunten / het aantal bosses, maar ik denk dat dit inherent ligt aan de keuze van het movement systeem met de grapling hook. In DS en BB ben je qua movement gewoon erg beperkt en geeft dat een veel trager gevoel. Hierdoor heb je een sterker gevoel van binding met de omgeving en vijanden die je tegenkomt, want minder mogelijkheden om ze uit de weg te gaan. Dit geeft ook een bepaald gevoel van 'dread' (nederlands woord: vrees) en dat vind ik in DS erg goed gedaan. Ga ik nog wat verder of kies ik eieren voor mijn geld.

In Sekiro is dat anders (zeker in NG+). Ik jump en graple binnen no time naar het volgende gebied en vermijd ik, als ik daar voor kies, alle vijanden. Ik vind het tof dat dit kan, maar dit heeft denk ik als consequentie dat ze er toch voor wilden zorgen dat je bepaalde "chokepoints" krijgt en dat hebben ze opgevuld met mini-bosses. Zelf vind ik dat helemaal niet erg, want ik vind de combat mechanics gewoon super tof. :)

Verder is door de vrijheid en snelheid in movement het ook lastiger om een map te creeren in Sekiro zoals je in DS en BB wel hebt ten aanzien van het exploreren en het detail. In DS en BB heb je eigenlijk maar een hele platte map (uiteraard met lifts en ladders :P), maar doordat je amper kunt springen is er geen verticaliteit mogelijk. Dit maakt het voor die games wel makkelijker om een goed level te kunnen creeren, want minder variabelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
De (overigens valide) punten die hierboven aangehaald worden geven al aan dat je niet zomaar alle From games over één kam kunt scheren. De vergelijkingen met BB en DS die ik ervaar zijn:
-Het leerproces: vijanden/bazen en hun attack patronen leren kennen;
-Je gaat snel dood, gretigheid wordt keihard afgestraft;
-Gebieden zitten dankzij shortcuts vernuftig in elkaar en exploren is een must.

Verder is Sekiro een hele eigen game geworden en hoewel dat zeer verfrissend is kan het tegelijkertijd frustrerend aanvoelen omdat je dankzij het nieuwe combat systeem en de snelheid hiervan weer opnieuw moet leren lopen, en dat gaat niet bepaald zachtzinnig (in mijn geval).
De bizar uitziende vijanden en bazen uit hun vorige games vond ik heel tof maar in de samurai setting van Sekiro kan ik me nu ook prima vinden in de enemies die From ons nu voorschotelt. Ik denk dat Nioh hier een hele goede mix van te pakken had.

Ik vermaak me vooralsnog prima met Sekiro, net als ik met Bloodborne en Dark Souls gedaan heb.
Tegelijkertijd kan ik me ook heel goed voorstellen als mensen deze game minder trekken dan BB/DS, of andersom deze game wél trekken en BB/DS juist weer niet. Net als dat Bram Bloodborne wel heel tof vond en Dark Souls juist niet, terwijl de verschillen tussen die games nóg kleiner zijn.
Ieder zo z'n ding. Ik vind het alleen maar mooi dat er voor elke From fan wel een game bij zit die zij leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hoever kun je eigenlijk komen voordat je Genichiro moet verslaan? Ik heb Genichiro al vrij vroeg (direct na horse dude) verslagen maar nu ik de map een beetje snap:
spoiler:
Hirata Estate kan sowieso helemaal, dat heb ik zelf gedaan. Kun je niet gewoon ook direct naar Sunken Valley? Ik neem aan dat je daar tenminste tot aan die deur achter die monkeyface met die lange armen alles kan doen?
En hoever kun je in Senpai Temple komen? Er is volgens mij niet echt een barriere (zoals in Sunken Valley) tot die 'bossfight' met die kleine aapjes?
En Ashina Reservoir? Dungeon? Depths?

Oftewel, kun je niet gewoon al supersterk (3 of 4 memories) zijn en een enorme healthbar hebben bij Genichiro? Ik zou bijna een nieuw character maken om het te proberen, haha.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De DoH is geen doorkomen aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Vandaag ook eens mee begonnen.

Spoiler van de eerste 10 seconden van het spel:

spoiler:
als je je omdraait vanuit de startpositie en in het water zwemt, dan zie je een item liggen op de muur bovenaan: kan ik daar al bijgeraken of komt dat later pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
PearlChoco schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:44:
Vandaag ook eens mee begonnen.

Spoiler van de eerste 10 seconden van het spel:

spoiler:
als je je omdraait vanuit de startpositie en in het water zwemt, dan zie je een item liggen op de muur bovenaan: kan ik daar al bijgeraken of komt dat later pas?
later ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Die is vrij lastig inderdaad :). De tips die ik las om constant “onder” hem te gaan lopen vond ik wat misleidend. Uiteindelijk is dat natuurlijk wel de manier om hem te hitten, maar dat deed ik niet consequent aangezien hij mij dan enorm veel pijn deed met zijn perilous attack en omdat je niet goed kunt zien wat hij deed en dus niet goed kon anticiperen. Wat ik juist fijn vond was om afstand te houden en zijn attacks te baiten. Je hebt een paar goed leesbare attacks:

-2x slice en daarna overhead attack, na de tweede slice direct naar zijn poten lopen en hakken maar.
-gooit vuurballen, er rechts omheen en er naar toe, daarna gooit die nog een keer vuurballen en er weer rechts omheen en hakken maar.
-de grote jump attack. Naar achteren lopen en graplen en hakken maar.
-voor de heat seeking vuurballen, continue naar 1 kant lopen en niet springen. Het zijn er 8 en als het kan een beetje richting de demon lopen want je krijgt na zijn aanval veel tijd voor je hakwerk.
-voor de rest! Ontwijken! Het gevecht duurt best lang maar als je het bovenstaande volgt is er weinig risico.

Succes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Clay schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:49:
Prima toch als een game je niet grijpt? :) Het kan nog zo vet gemaakt zijn, maar het moet wel wat met je doen. Zo vind ik Bloodborne een fantastisch spel, maar het heeft me nooit zo gegrepen als Dark Souls, en voor een ander is dat weer andersom.

* Clay moet ook Genichiro gaan doen. Begin de andere kanten uit een beetje vast te lopen / klaar te zijn.

Wbt progressie,
spoiler:
Zodra je de Chained Ogre hebt gedaan kan je achterlangs naar Headless toe, en de shinobi escape route naar Senpou nemen, en dan bij je bij de Bell. Het is dan ook mogelijk om achterlangs om de berg heen te klauteren, en aan de ene kant de Armored Warrior te proberen (lol), of de andere kant uit te backtracken. Hoe ver terug kan je eigenlijk lopen? Of zegt de lift aan het begin van Senpou dan gewoon "contraption does not operate" oid?
spoiler:
Als je bij de bell komt is er een deur naar buiten, naar een pad dat leid tot Armored Warrior....maar die kan alleen van de buitenkant worden geopend, dus je zal het hele verhaal moeten spelen totdat je dat gedeelte van mt. Senpou hebt gedaan om die deur te openen :) hier zit overigens ook de white pinwheel voor de quest van dat ogre kind
Voxalizer schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:25:
Hoever kun je eigenlijk komen voordat je Genichiro moet verslaan? Ik heb Genichiro al vrij vroeg (direct na horse dude) verslagen maar nu ik de map een beetje snap:
spoiler:
Hirata Estate kan sowieso helemaal, dat heb ik zelf gedaan. Kun je niet gewoon ook direct naar Sunken Valley? Ik neem aan dat je daar tenminste tot aan die deur achter die monkeyface met die lange armen alles kan doen?
En hoever kun je in Senpai Temple komen? Er is volgens mij niet echt een barriere (zoals in Sunken Valley) tot die 'bossfight' met die kleine aapjes?
En Ashina Reservoir? Dungeon? Depths?

Oftewel, kun je niet gewoon al supersterk (3 of 4 memories) zijn en een enorme healthbar hebben bij Genichiro? Ik zou bijna een nieuw character maken om het te proberen, haha.
Je kan voordat je Genichiro verslaat al het hele pad naar corrupted monk en sunken valley doen. Dat is wat ik mn 1ste playthrough ook (per ongeluk) heb gedaan. Niet helemaal de bedoeling, maar wel fijn als je die extra gourd charges hebt en meer hp van de beads :o )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bedankt voor de tips @uchiha tijntje , de demon heeft inderdaad echt kneiter veel hp ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Fuck die hele Genichiro ik ga lekker ontspannen bloodborne spelen om te relaxen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Sekiro uitgespeeld! wat een geweldige game! heerlijk die eindbaas (tikkeltje vervelend) maar te doen, hart zit nog in mijn keel!

Jeetje! Ik moet zeggen dat ik dit een grotere prestatie van mezelf vind dan Bloodborne (al vind ik die game nog steeds vele malen toffer)

Prima game heeft From Software afgeleverd (met hier en daar wat puntjes) maar al met al topper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
uchiha tijntje schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:48:
[...]

Die is vrij lastig inderdaad :). De tips die ik las om constant “onder” hem te gaan lopen vond ik wat misleidend. Uiteindelijk is dat natuurlijk wel de manier om hem te hitten, maar dat deed ik niet consequent aangezien hij mij dan enorm veel pijn deed met zijn perilous attack en omdat je niet goed kunt zien wat hij deed en dus niet goed kon anticiperen. Wat ik juist fijn vond was om afstand te houden en zijn attacks te baiten. Je hebt een paar goed leesbare attacks:

-2x slice en daarna overhead attack, na de tweede slice direct naar zijn poten lopen en hakken maar.
-gooit vuurballen, er rechts omheen en er naar toe, daarna gooit die nog een keer vuurballen en er weer rechts omheen en hakken maar.
-de grote jump attack. Naar achteren lopen en graplen en hakken maar.
-voor de heat seeking vuurballen, continue naar 1 kant lopen en niet springen. Het zijn er 8 en als het kan een beetje richting de demon lopen want je krijgt na zijn aanval veel tijd voor je hakwerk.
-voor de rest! Ontwijken! Het gevecht duurt best lang maar als je het bovenstaande volgt is er weinig risico.

Succes :)
Mooi dit. Ik vond m juist veel beter te doen als ik zo dicht mogelijk bij hem bleef. Geen last van vuurballen, of aoe en t enige waar je echt op moet letten als je de patronen kent zijn z'n perilous attacks. Op afstand vond ik m vreselijk irritant. Beetje deflecten kan geen kwaad, want sommige attacks zijn nog aardig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

CrapperDeCrap schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:57:
[...]

Mooi dit. Ik vond m juist veel beter te doen als ik zo dicht mogelijk bij hem bleef. Geen last van vuurballen, of aoe en t enige waar je echt op moet letten als je de patronen kent zijn z'n perilous attacks. Op afstand vond ik m vreselijk irritant. Beetje deflecten kan geen kwaad, want sommige attacks zijn nog aardig snel.
Haha, inderdaad mooi dat iedereen toch weer een eigen tactiek gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
  • Laatst online: 25-08 21:57
Kan iemand mij wat tips geven voor Guardian ape? Ik kom echt niet door z'n 1e stage heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
runi215 schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:10:
Kan iemand mij wat tips geven voor Guardian ape? Ik kom echt niet door z'n 1e stage heen.
Firecrackers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Even ervan uitgaande dat je hem zo min mogelijk wilt deflecten hier wat tips.

Zodra die op zijn rug ligt en zit te janken als een baby, kun je hem een paar keer hitten met weinig risico mits je niet aan zijn zijkant staat.

Daarnaast kun je vrij eenvoudig zijn “hier heb je mijn posion shit” attack ontwijken door simpelweg naar de zijkant te rennen. Niet springen, maar gewoon rennen. Daarna is die even “stunned” en heb je weer wat gratis hits. Dit zijn wel makkelijke manieren om hits uit te delen zonder veel risico te lopen. Wel een kwestie van lange adem, maar dan leer je in ieder geval ook wel beter zijn moveset kennen. Succes!

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-04-2019 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
LOL... kom er net achter dat die Homeward Idol herbruikbaar is. Staat zelfs in de description. Was er van overtuigd dat hij consumed zou worden.

Maar dat is best een fijn item dan... zit er helemaal geen consequentie aan het gebruik er van?

Net de
spoiler:
Folding Screen Monkeys
down...
spoiler:
leuke "boss". Meer een puzzel/kat-muis spel :)

[ Voor 20% gewijzigd door yinx84 op 01-04-2019 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
  • Laatst online: 25-08 21:57
Bedankt voor de tips. Morgen maar eens verder proberen.

@yinx84 Ik gebruik de Homeward Idol regelmatig en ik heb niks qua consequenties gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hier al een weer een paar dagen als oudgediende (ds123+bb) met dit spel bezig, het is wel andere koek.
Ik betrap mijzelf er constant op dat ik veel te vaak B spam om weg te komen ipv gewoon te parryen, zit er te diep in geprogrammeerd.
Momenteel al zo'n 4 uur verspreid over 2 avonden bezig om "Seven Ashina Spears - Shikibu Toshikatsu Yamauchi" te killen, had hem vandaag bijna, morgen is hij hopelijk plat.

Goede game, maar bloodborne heeft nog steeds mijn voorkeur tot dusver omdat dat zo lekker wegspeelt.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

pff wat een gevoel als je eindelijk die 3de boss down hebt.

This is the Way.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

pica schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:51:
Hier al een weer een paar dagen als oudgediende (ds123+bb) met dit spel bezig, het is wel andere koek.
Ik betrap mijzelf er constant op dat ik veel te vaak B spam om weg te komen ipv gewoon te parryen, zit er te diep in geprogrammeerd.
Momenteel al zo'n 4 uur verspreid over 2 avonden bezig om "Seven Ashina Spears - Shikibu Toshikatsu Yamauchi" te killen, had hem vandaag bijna, morgen is hij hopelijk plat.

Goede game, maar bloodborne heeft nog steeds mijn voorkeur tot dusver omdat dat zo lekker wegspeelt.
De oplossing is vrij simpel:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/52e04cb7iqp21.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik heb vanavond weer tijd om te spelen! Op naar NG++ met de twee "goede" eindes. Ik moet verder nog 2 bosses killen om de laatste 2 prayer beads te krijgen.

Ik denk dat ik aan het einde van deze week de game op 100% heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speler gezocht, iemand in de buurt van antwerpen, ben op zoek naar iemand die genichiro ashina kan uitschakelen voor mij Na uren !!! (12 keer doorheen de tweede ronde) krijg ik de derde ronde hem niet uitgeschakeld Het is niet meer leuk meer en wens graag dat iemand hem voor mij uitschakeld (met vergoeding) bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:18:
Speler gezocht, iemand in de buurt van antwerpen, ben op zoek naar iemand die genichiro ashina kan uitschakelen voor mij Na uren !!! (12 keer doorheen de tweede ronde) krijg ik de derde ronde hem niet uitgeschakeld Het is niet meer leuk meer en wens graag dat iemand hem voor mij uitschakeld (met vergoeding) bedankt
Als je op de PS4 speelt, kun je ook Share Play doen (is dat er ook niet voor Xbox/PC)?

Los daarvan: 12x is toch niet zoveel? Je geeft een beetje snel op. Ik ben er geloof ik 40 keer naartoe gerend als het niet meer is. Gewoon blijven oefenen of iets anders gaan spelen. Je wilt hem toch zelf slopen. Anders speel je de rest van de game in de wetenschap dat je het niet zelf gedaan hebt.

Bovendien is de laatste fase het simpelst IMO. Zijn attacks zijn makkelijker te dodgen en je doet veel meer en sneller damage omdat hij geen armor meer heeft. Ik heb zijn laatste fase niet meer dan 5 keer gehad en toen lukte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 bedankt voor je reactie, ja ik zou dolgraag hem verslaan maar na wel > 100 keer fase 1 en fase 2 moeten doorstaan (zeker 8 uren) en maar slechts 12 keer er door geraakt en dan bij de 3de ronde krijg ik hem niet te pakken (nog niet) Maar als het zoveel try and error moet zijn dan wordt het niet meer leuk, ik heb momenteel 15 bosses and mini bosses door kunnen spelen , nu graag de rest van de werelden ontdekken Ik blijf proberen en als het niet dit week-end wordt dan probeer ik share play Bedankt nogmaals voor je reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:10:
bram1984 bedankt voor je reactie, ja ik zou dolgraag hem verslaan maar na wel > 100 keer fase 1 en fase 2 moeten doorstaan (zeker 8 uren) en maar slechts 12 keer er door geraakt en dan bij de 3de ronde krijg ik hem niet te pakken (nog niet) Maar als het zoveel try and error moet zijn dan wordt het niet meer leuk, ik heb momenteel 15 bosses and mini bosses door kunnen spelen , nu graag de rest van de werelden ontdekken Ik blijf proberen en als het niet dit week-end wordt dan probeer ik share play Bedankt nogmaals voor je reactie
Kijk anders even op YouTube. Staan talloze filmpjes met tips en tricks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik snap je pijn, ik heb er ook uren! over gedaan voordat ik het had, maar bij mij was het dat ik blokkeerde en gewoon mijn deflecten vergat.
Ik zat ook op het punt om op te geven, ik heb het toen 2 dagen laten rusten en opgepakt en er doorheen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

origins >100 keer en op 3 verschillende dagen wordt toch echt frustraties tot en met alsook volg ik veel hints and tricks op youtube deze hebben geholpen met de sommige andere bosses maar ja genichiro is een apart paar mouwen, maar we gaan blijven proberen en playshare ziet er ook als eind middel Thanks dudes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Helaas is Antwerpen niet om de hoek, echter zou ik je sowieso niet kunnen helpen want PS4 controller :P

In zijn '3e' fase kun je het beste gewoon wachten tot hij zijn lightning attack doet en ervoor zorgen dat je op tijd in de lucht springt en hem aanvalt met zijn eigen attack. Dat doet echt enorm veel damage. Volgens mij hoef je dat maar 4 keer te doen en hij is neer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

by the way ik speel met ps4 dus als het echt niet meer ga, dan wordt het playshare

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:22:
Helaas is Antwerpen niet om de hoek, echter zou ik je sowieso niet kunnen helpen want PS4 controller :P

In zijn '3e' fase kun je het beste gewoon wachten tot hij zijn lightning attack doet en ervoor zorgen dat je op tijd in de lucht springt en hem aanvalt met zijn eigen attack. Dat doet echt enorm veel damage. Volgens mij hoef je dat maar 4 keer te doen en hij is neer :).
Dat lijkt me sowieso echt een slecht advies voor iemand die zoveel moeite heeft met dit gevecht. Dan moet je goed timen en als je mis zit, incasseer je doen veel damage. Gewoon lekker veilig naar rechts dodgen, dan mist hij sowieso. Dan duurt het gevecht maar wat langer. Stuk minder risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:25:
by the way ik speel met ps4 dus als het echt niet meer ga, dan wordt het playshare
Probeer anders per poging op één van zijn combo's te focussen. Heb je die onder de knie, op naar de volgende combo. Kan zo even duren, maar misschien is dat n optie. Maar wat je ook doet wel de druk er op houden, want Genichiro speelt best "voorzichtig". Let maar is op hoe vaak ie wel niet z'n attack cancelt voor n block. De boog kan je compleet uit z'n moveset halen als je m blijft pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:11:
Ik denk dat ik aan het einde van deze week de game op 100% heb :)
Je gaat als een Choo choo treintje, Uchiha tijntje! :D

Enig idee toevallig hoe lang je over je eerste playthrough hebt gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Volgens mij iets van 40 uur. wat verdeelt is over 7 dagen veel te veel is, zeker met een normale werkweek erbij :P Heb ook iets te weinig slaap gehad afgelopen week. Maar dat had ik ook bij DS1 en 3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah joh, lekker boeiend. Hoe jij of iemand anders zijn tijd indeelt moet iedereen voor zich weten hoor ;)
40 uur is wel snel :D Ik zit op 20 en heb pas 2 baasjes dood; zit pas aan het begin van de tweede area (Ashina Castle)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Een mijlpaal, na 30x de 3e stage van de DoH gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:09:
Een mijlpaal, na 30x de 3e stage van de DoH gehaald...
Netjes! Stage 3 is vrijwel gelijk als stage 2. Met uitzondering van volgens mij 1 grote perilous attack. Daar is mijn advies... Afstand houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik vond de tweede fase
spoiler:
Thunder
Genichiro makkelijker dan zijn eerste fase eigk.

spoiler:
zijn posture is veel makkelijker af te maken, ik heb gewacht op zijn rode aanval en dan mikiro counteren. 1-2 keer slaan en weer dodgen. De bliksem gewoon verder ontwijken en dan weer een paar keer counteren

het gaat je vast lukken. Als ik t kan, dan kan iedereen t.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Man man man, in z’n 3e fase is er al helemaal geen peil meer aan vast te houden ...

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 02-04-2019 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Best wel een beetje progressie gemaakt zojuist :)
-Ahsina Castle van onder tot boven uitgeplozen;
-De generaal bovenaan de trap afgemaakt en mijn tweede prayer necklace kunnen maken;
-de deur helemaal in de top vlak naast de sculpture idol is nog dicht (denk dat daar een baasje zit);
-via de onderkant Sunken Valley als regio ontdekt, dus daar kunnen we ook heen;
-Blackhat de merchant gevonden;
-Een npc gevonden en geholpen, memo van hem gehad;
-Isshin's Letter gevonden;
-Sabimaru prosthetic tool gevonden.

Gaat lekker zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Ik dacht vannacht nog even snel een uurtje te spelen voor het slapen gaan en zodoende de Headless in Ashina Outskirts te verslaan. :+ Maar je raadt het al: ik kreeg de smaak te pakken en wou gelijk verder naar Senpou Temple en aldaar nog even Armored Warrior te grazen genomen. Wel een grappig gebied met al die
spoiler:
monniken en apen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik mag morgenavond tegen
spoiler:
de drie jaar jongere Owl
. Volgens mij best een pittige tegenstander :p

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Nou weer uur met Genichiro bezig geweest. Een keer in de derde fase gekregen en een aantal keer bijna. Mis teveel die jump attack gevolgd door die perilous stab waardoor ik teveel leven verlies en dan kan ik net zo goed weer opgeven...

Maar ik kom al verder haha...

Edit:
Hij ligt!!!!!!! Up yours!!!! Man mijn dag kan niet meer stuk!!! oOo

[ Voor 24% gewijzigd door Scrisissszzz op 02-04-2019 22:47 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ik zit aan 2 kanten "vast",

spoiler:
De deur van het Gun Fort is op slot, en aan de andere kant zit de Corrupted Monk. De mevrouw met de luit bij de Mill wel gehaald.

Ben vanaaf maar eens begonnen aan:

spoiler:
Genichiro oefenen, mn vrouw zat er ff naast en lachte zich een ongeluk toen ik de derde fase ontdekte (zelf is ze d'r al langs). Ik kon er minder om lachen :+ Maar ik heb nu al een paar keer de derde fase gehaald, dus da's een kwestie van oefenen :) wat een fight zeg :D
Nice! feli :)

[ Voor 23% gewijzigd door Clay op 02-04-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
De sleutel kun je pas na het gevecht met Genichiro bemachtigen @Clay.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Clay schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:53:
Ik zit aan 2 kanten "vast",

spoiler:
De deur van het Gun Fort is op slot, en aan de andere kant zit de Corrupted Monk. De mevrouw met de luit bij de Mill wel gehaald.

Ben vanaaf maar eens begonnen aan:

spoiler:
Genichiro oefenen, mn vrouw zat er ff naast en lachte zich een ongeluk toen ik de derde fase ontdekte (zelf is ze d'r al langs). Ik kon er minder om lachen :+ Maar ik heb nu al een paar keer de derde fase gehaald, dus da's een kwestie van oefenen :) wat een fight zeg :D

[...]

Nice! feli :)
Hihi, ik zat in dezelfde spagaat tot gister avond, met als sidenote, dat ik niet wist waar genichiro was...

Gisteren 4 major bosses getackled. Waarvan eentje waar ik een zaterdag 4 uur op heb zitten wipen en nu in 1 keer gehaald. Even verhaaltje in wat spoilers, spoilers per boss en pretty much in de "normale volgorde" en niet de volgorde waar ik ze in gedaan heb.

Vlindermeisje
spoiler:
4 uur wipen op een zaterdagmiddag. De game apart gelegd en even laten bezinken en andere kant op gegaan. Gister weer terug gegaan en ik had maar 1 try nodig. De game heeft me inmiddels zo geleerd een combinatie van aggressie en parry te gebruiken dat ze eigenlijk best wel een joke was.

RAIKIRI!
spoiler:
Genichiro, mijn "4de" major boss al is deze meer bedoeld als 2de of 3de. Ik hoor van veel mensen dat ze moeite hebben met hem en juist daar een miljoen miljard keer wipen. Ik had hem de eerste keer zonder al te veel moeite naar fase 2, de lightning fase. Daar werd ik iets te cocky en ging dood. Daarna 2 keer door voor de lightning fase want ik was te cocky. Daarna nog keertje dood omdat ik een hoek in rolde waar ik niet meer uit kwam. Al met al in 5 tries had ik hem. Ik vond hem echt heel langzaam. Al z'n attacks waren makkelijk te counteren en gewoon beetje opletten met mikiri of spring counter en hij was zo klaar. In laatste fase wat firecrackers gebruikt om het iets makkelijker te maken. Al met al niet zo moeilijk als verwacht.

Fresh Cool Ale here.
spoiler:
Corrupted Monk, mijn "3de" major boss, al is het voor vele denk de 5de. Waar ik eerst dacht, deze is onmogelijk want ik doe geen poise damage. Was het nu eigenlijk best simpel. Hij houdt niet van firecrackers. Hij houd niet van een fist full of ash en hij houd niet van snap seeds. Begin met hit hit hit, firecrackers, hit hit, firecrackers, hit hit en hou dat vol tot je firecrackers op zijn. Gooi dan wat as in z'n gezicht, hit hit, weer wat as, hit hit. Dit kan max 5 keer daarna is hij imuun voor het as. Dan doe je snap seed, hit hit, snap seed hit hit tot hij imuun is voor snap seeds. Op dat moment is hij dood of bijna dood(ligt aan je wapen dmg, ik denk als dit m'n 5de was geweest dat hij daadwerkelijk neer was). Bij mij was hij iig 25% health en z'n posture kwam er niet meer bij dus 1 of 2 mikiri's later en hij was neer. 2 tries totaal.

See/Hear/Fear no Evil
spoiler:
Folding screen monkeys. Leuke gimmick. Niet echt heel moeilijk... Wel fijn dat ik weer leveltje in attack power er bij heb.

Voor mij nu onward voorbij gun fort. Eens zien wat daar allemaal komt. Al word het vanavond wat FF14 denk, ook wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:04:
De sleutel kun je pas na het gevecht met Genichiro bemachtigen @Clay.
Ja, zo'n vermoeden had ik idd al. Ik was eigenlijk zoveel mogelijk aan het clearen voordat ik Genichiro ging doen, maar denk dat ik voor de corrupted monk mss toch wat attack power erbij wil. Zit nou op 16 vit, 3 attack nml.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:14:
Nou weer uur met Genichiro bezig geweest. Een keer in de derde fase gekregen en een aantal keer bijna. Mis teveel die jump attack gevolgd door die perilous stab waardoor ik teveel leven verlies en dan kan ik net zo goed weer opgeven...

Maar ik kom al verder haha...

Edit:
Hij ligt!!!!!!! Up yours!!!! Man mijn dag kan niet meer stuk!!! oOo

[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Genchiro Boss Fight]
Gefeliciteerd. :)

Haha ik zie je door het raam springen en linksom lopen. Ik denk waar gaat hij nou heen. Wist niet dat je ook zo kon lopen.

Maar waarom dodge je bij die jump attack niet gewoon naar links of rechts naar zijn achterkant toe? Veel minder risico en je krijgt 2 gratis hits erbij met een vrij kleine kans dat hij een perilous doet. Zie mijn gevecht hieronder. Geen enkele perilous en ik deed gewoon iedere keer een whirlwind in zijn rug. Die mikiri counter is leuk daarna, maar maximum damage als je 'm mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:38:
[...]

Haha ik zie je door het raam springen en linksom lopen. Ik denk waar gaat hij nou heen. Wist niet dat je ook zo kon lopen.

Maar waarom dodge je bij die jump attack niet gewoon naar links of rechts naar zijn achterkant toe? Veel minder risico en je krijgt 2 gratis hits erbij met een vrij kleine kans dat hij een perilous doet. Zie mijn gevecht hieronder. Geen enkele perilous en ik deed gewoon iedere keer een whirlwind in zijn rug. Die mikiri counter is leuk daarna, maar maximum damage als je 'm mist.

[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Genichiro]
ik ben dus als een idioot blijven rondrennen en heb veel afstand gehouden. En dan alleen maar wachten op de mikiri die is behoorlijk forgiving.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:09:
[...]

ik ben dus als een idioot blijven rondrennen en heb veel afstand gehouden. En dan alleen maar wachten op de mikiri die is behoorlijk forgiving.
Oké dat is weer een hele andere tactiek. Dat duurt volgens mij echt gigantisch lang dan. In mijn optiek kun je juist beter zo dicht mogelijk blijven. Klap uitdelen, deflect, klap uitdelen, deflect. Af en toe een dodge en vooral veel guarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Vanavond ga ik de Demon of Hatred killen voor zijn 2 Lapis Lazuli upgrade materials. Dan hoef ik er nog 2 te kopen en kan ik alle prosthetics upgraden tot de max.

Als ik hem heb gekilled krijg ik ook nog 1 memory erbij voor wat extra power en ga ik me focussen op
spoiler:
bad guy Owl in Hirata Estate
. Als ik dat klaar heb ga ik even een savegame bewaren en twee keer de final boss killen zodat ik snel de laatste twee eindes kan halen. Daarna nog 1x NG++ om de achievement te halen voor het killen van alle bosses in 1 savegame en wat grinden voor alle skills... Dat grinden zal wel even duren zeg. Ik heb de fout gemaakt om 2 keer mijn power te upgraden met in totaal 10 skillpoints. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik moet nu voor 1 skillpoint 25k aan XP verzamelen. In totaal moet ik nog iets van 35+ skillpoints ofzo hebben.. Dat is bijna 1 miljoen XP! Maarja als dat de laatste achievement is die ik nodig heb voor 100% ga ik wel even grinden :+ Dat is een stuk beter dan Vertacle Shackles grinden in DS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

uchiha tijntje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:17:
Vanavond ga ik de Demon of Hatred killen voor zijn 2 Lapis Lazuli upgrade materials. Dan hoef ik er nog 2 te kopen en kan ik alle prosthetics upgraden tot de max.
In NG of NG+? Ik had begrepen dat je minstens 2 playthroughs nodig had voor alle lapis lazuli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

ye-roon schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:49:
[...]

In NG of NG+? Ik had begrepen dat je minstens 2 playthroughs nodig had voor alle lapis lazuli.
Ben nu bezig in NG+. Had er in mijn eerste playthrough 5 gevonden. Gebruikte geen guide in de eerste playthrough. Moet er nu dus ook 5 in de tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:38:
[...]

[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Genichiro]
Die mikiri is idd meer risico maar als je dat doet met die inchi nog wat weapon art doe je wel een bak posture damage. Mede daardoor was die 3e fase zo klaar. Was pas de 3e keer dat ik die haalde :)

Mooi om te zien dat voor iedereen andere dingen werken. Maar door dit gevecht heb ik deflect en mikiri een stuk beter onder de knie.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:10:
[...]

Die mikiri is idd meer risico maar als je dat doet met die inchi nog wat weapon art doe je wel een bak posture damage. Mede daardoor was die 3e fase zo klaar. Was pas de 3e keer dat ik die haalde :)

Mooi om te zien dat voor iedereen andere dingen werken. Maar door dit gevecht heb ik deflect en mikiri een stuk beter onder de knie.
Dat dacht ik ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff heb de demon of hatred neer, na zoveel uren. Wat een gevecht, die gast heeft zoveel hp. Eindelijk ging die 3e stage eens een keer lekker.

Alleen de final boss in nog over, ben alleen nog vrij kansloos tegen z'n 2e stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:59:
Pff heb de demon of hatred neer, na zoveel uren. Wat een gevecht, die gast heeft zoveel hp. Eindelijk ging die 3e stage eens een keer lekker.

Alleen de final boss in nog over, ben alleen nog vrij kansloos tegen z'n 2e stage.
Netjes!!!

Welke stage is dat voor de final boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
uchiha tijntje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:10:
[...]

Netjes!!!

Welke stage is dat voor de final boss?
Dat hij nog met een zwaard vecht. De eerste stage is nog erg makkelijk, maar in z'n tweede stage krijg ik z'n posture balk totaal niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:12:
[...]

Dat hij nog met een zwaard vecht. De eerste stage is nog erg makkelijk, maar in z'n tweede stage krijg ik z'n posture balk totaal niet omhoog.
Ik heb hem ook verslagen door gewoon langzaamaan zijn health balk omlaag te krijgen. Hem killen dmv posturedamage vond ik te risicovol en juist afstand houden vond ik makkelijker omdat je zijn aanvallen best goed kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
@uchiha tijntje Goeie tip, zal binnenkort maar eens kijken of ik er wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Jeej! Nog 1 playthrough om even alle bosses in 1 savegame te halen en dat mag ik met de Shura ending doen dus dat is binnen een uurtje of 4 wel gebeurd :P

Daarna alle skills grinden en dan is de volgende Fromsoftware game weer op 100% :)

Heeft iemand een goede XP farm plek gevonden waar ik snel even 1 miljoen xp kan verdienen :+

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-04-2019 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ashina elite, wouw! Net een video gekeken hoe te beaten. Persoon in kwestie sloopt hem in 30 sec door continu perfect te parryen. Ik weet niet wat ik fout doe, maar het lukt me gewoon NIET. Niet eens een fatsoenlijke parry. Wat een ******** boss zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Kan iemand een inschatting geven hoe ver ik ben in het spel, procentueel gezien? In spoiler tags :)

spoiler:
Ben nu bij de Guardian Ape. Kan verder niet echt bedenken wat nog een indicatie kan geven van m'n progressie, maar heb bijv. de Mortal Blade al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

yinx84 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:03:
Kan iemand een inschatting geven hoe ver ik ben in het spel, procentueel gezien? In spoiler tags :)

spoiler:
Ben nu bij de Guardian Ape. Kan verder niet echt bedenken wat nog een indicatie kan geven van m'n progressie, maar heb bijv. de Mortal Blade al.
Afhankelijk voor welk einde je gaat ben je of op 85% of op 60% gok ik :)

Heb je de
spoiler:
corrupted monk
al verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
uchiha tijntje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:06:
[...]

Afhankelijk voor welk einde je gaat ben je of op 85% of op 60% gok ik :)

Heb je de
spoiler:
corrupted monk
al verslagen?
Nee, nog niet verslagen. Dank voor de inschatting :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

Eindelijk Genichiro een keer down gekregen... zit al 20+ uur in het spel met meerdere nieuwe saves (ivm dragonrot). Ook eindelijk gevonden waar je die derde skill tree haalt duurde te lang voordat ik die gevonden had haha. Goeie reveal ook wanneer je DE lord vind.

Nu weer met wat meer hoop het spel kunnen spelen is wel fijn haha. Snap nog steeds niet hoe je met die snake eye's moet vechten, beide al wel een keer close gekregen maar dan telkens die sniper shots of perilous attacks. Of ze zitten midden in zo'n combo en dashen ze plotseling achteruit en krijg je een normale shot op je kop. Geprobeerd met oils en firecrackers... misschien toch meer upgrades halen voor de tools.

Mis trouwens nog wel tools lijkt het
spoiler:
heb de fan al wel maar mis er nog één lijkt het naast het standaard spul
als iemand weet waar die is zou ik graag willen weten.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste