Acties:
  • +6 Henk 'm!
Sekiro: Shadows Die Twice is de langverwachte (spirituele) opvolger van de Bloodborne en de Dark Souls games en komt uit op 22 maart 2019.

Aangezien ik geen pro ben in het maken van OT's, plak ik in deze TS even wat (Engelstalige) info over van de Sekiro wiki. Ook staan de nodige previews en trailers hieronder.

Hier is straks alles over de game te vinden:
https://sekiroshadowsdiet...ro+Shadows+Die+Twice+Wiki

Officiële website:
https://www.sekirothegame.com/

Over de game zelf:
Sekiro is an action-adventure game with RPG elements developed by FromSoftware and published by Activision Blizzard. Originally unveiled during the Microsoft conference at E3 2018, the game is a single player experience with a set storyline based in the Sengoku period in Japan.

Explore late 1500s Sengoku Japan, a brutal period of constant life and death conflict, as you come face to face with larger than life foes in a dark and twisted world. Unleash an arsenal of deadly prosthetic tools and powerful ninja abilities while you blend stealth, vertical traversal, and visceral head to head combat in a bloody confrontation.

Rated M for Mature - Content Descriptors: Blood and Gore, Violence

"This is an action-adventure game in which players assume the role of a disgraced shinobi on a quest to rescue his kidnapped lord in ancient Japan. Players use swords and a prosthetic arm to battle members of an enemy clan and supernatural demons in frenetic combat. Large blood-splatter effects occur as enemies are killed; some attacks result in decapitation and/or dismemberment. Cutscenes depict additional acts of violence: a man impaled through the chest with a sword; a child stabbed with a sword off screen. "

The game is directed by Hidetaka Miyazaki, and qualified as a third-person “action-adventure game with RPG elements“. The game’s protagonist plays the role of a hard-hearted warrior on a quest to rescue his young lord and who seeks revenge. His name is “Sekiro” or “One-Armed Wolf”. The game is set in Sengoku Japan – much as Nioh was, so you might want to brush up on your Sekigahara history or related lore.

Combat promises to deliver many different ways to engage in each scenario, and is being touted as the cornerstone of the game. The addition of vertical traversal options brings a new perspective for FromSoftware’s fans to enjoy as they can now gain access to higher vantage points than they might be used to.

Kill Ingeniously – FromSoftware delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics.
Exploration is key – Players will experience the thrill of exploration and discovery in Sekiro: Shadows Die Twice like never before. Through exploration, players can uncover new items, meet new characters, and encounter hidden enemies.
Armed – Sekiro: Shadows Die Twice gameplay is centred around sword combat, enhanced by a variety of prosthetic arm attachments that supplement or change the way a player fights.
Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools, swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat. To overcome difficulties and bring each situation under control, gamers must discover, integrate and use a variety of new tools when heading into combat.
One-armed wolf – Play as a highly talented shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs.
Hard to the core – Sekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name FromSoftware. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of FromSoftware will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding. The quality of combat, level of challenge, and creative enemies and bosses are something that can only be found in a FromSoftware title.
Reimagined world – This reimagining of Japanese aesthetic blends a withered, yet vivid, world of the late 1500s Sengoku Japan as the age of warring states nears its end. Witness a world brought to its knees by constant bloodshed; a ravaged world on the brink of destruction. Explore these environments, rich with FromSoftware’s intricate design and steeped with secrets to discover.
Larger than life enemies – Sekiro: Shadows Die Twice features fantastical fearsome enemies and bosses. Players will battle with larger-than-life enemies that will test their mettle in a variety of situations.
Het verhaal in het kort:
In Sekiro: Shadows Die Twice you are the “one-armed wolf”, a disgraced and disfigured warrior rescued from the brink of death. Bound to protect a young lord who is the descendant of an ancient bloodline, you become the target of many vicious enemies, including the dangerous Ashina clan. When the young lord is captured, nothing will stop you on a perilous quest to regain your honor, not even death itself."
De controls (console):
A / X: Jump
B / Circle: Dodge
X / Square: Interact
Y / Triangle: Change Tool
R1: Attack
RT / R2: Use Tool
L1: Block / Parry
L2: Grapple Hook
L3: Crouch
D-pad right and left arrows: Cycle through items
D-pad Up Button: Use item

Trailers (kunnen spoilers bevatten):

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Prima TS toch? :)

Ik ben zelf erg benieuwd naar de game. Heb BB en Souls relatief veel gespeeld waarbij ik BB en DLC helemaal heb uitgespeeld en de maingame van DS3 ook. Heerlijke games waarbij je natuurlijk ook de nodige frustraties hebt.

Ik heb van wat video's al wel begrepen dat het over het algemeen een stuk moeilijker is dan BB en Souls. De nadruk ligt echt op het ''perfecte'' timen e.d.

Al met al kan ik niet wachten!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Activision verstuurt overigens geen review exemplaren van tevoren. Ik vermoed omdat ze zoveel mogelijk van het verhaal geheim willen houden. FROM krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:23
bram1984 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:18:
Activision verstuurt overigens geen review exemplaren van tevoren. Ik vermoed omdat ze zoveel mogelijk van het verhaal geheim willen houden. FROM krijgt van mij het voordeel van de twijfel.
Prima toch, mijn pre order bij bol.com staat al een paar maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:31:
[...]

Prima toch, mijn pre order bij bol.com staat al een paar maanden. :P
Ik denk zelf dat ik 'm uit de US store ga halen (omgerekend € 52,-). Als het weer een game als Bloodborne wordt, ga ik 'm toch nooit verkopen. Ik weet niet meer exact de reden waarom, maar ik heb zelfs zowel de US als de EU versie van Bloodborne. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kan niet echt verklaren waarom maar ik kijk, als groot From fan, eigenlijk helemaal niet uit naar deze game. Totaal geen hype, haha.

Hij zal er uiteindelijk vast wel komen maar dan hoogstwaarschijnlijk tweedehands, aangezien ik uitgever Activision geen ene cent gun. Ik koop hem wel van een casual die hem na de zoveelste death door de eerste vijand gefrustreerd op Marktplaats gooit. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:31:
Ik kan niet echt verklaren waarom maar ik kijk, als groot From fan, eigenlijk helemaal niet uit naar deze game. Totaal geen hype, haha.

Hij zal er uiteindelijk vast wel komen maar dan hoogstwaarschijnlijk tweedehands, aangezien ik uitgever Activision geen ene cent gun. Ik koop hem wel van een casual die hem na de zoveelste death door de eerste vijand gefrustreerd op Marktplaats gooit. :+
Whut?!

Ik kijk er juist enorm naar uit. Ik houd niet van de setting van DS en ik vind de snelle combat van Bloodborne echt supervet.

Wat ik tot nu toe zie, heeft weer dezelfde mysterieuze vibe en moeilijkheidsgraad die we van FROM kennen.

Sowieso is een geheel nieuwe IP van FROM in mijn optiek iets om enorm hyped over te zijn. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-06 20:46
Wauw, de game komt al volgende week uit zie ik. :*)

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:03:
Wauw, de game komt al volgende week uit zie ik. :*)
Wel zo handig om even in de TS te vermelden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game is blijkbaar maar 13GB op de Xbox. Hopelijk betekent dit niet meteen een korte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:45
Ben benieuwd naar het nieuwe leveling system. Ik ben een fan van Bloodborne en Dark Souls. Bij Sekiro werken de dinge toch anders aan de filmpjes te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:09:
Ben benieuwd naar het nieuwe leveling system. Ik ben een fan van Bloodborne en Dark Souls. Bij Sekiro werken de dinge toch anders aan de filmpjes te zien
Klopt. Je krijgt XP een daarmee kun je skills in drie verschillende skilltrees kiezen. Geen attributes meer levelen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Sekiro ligt gegarandeerd op de mat met release, nog niet besloten of het via de store of fysiek gaat worden.

Ben zeer benieuwd of Sekiro qua sfeer kan tippen aan Bloodborne bij mij. Bloodborne staat op dat gebied echt boven de Dark Souls serie bij mij. Ook boven Demon Souls. Al zijn het allemaal toffe games mede door de uitdaging die ze brengen.

Uitdaging zit hier ook wel goed. Fast paced combat ook. Tandje hoger dan in BB ook.

Zelf benieuwd naar dat resurrect systeem. Dat je dat eenmaal kunt doen en als je weer dood gaat is het een soort ‘true death’. Ook hoef je je resources niet meer te halen als in vorige games. Nu gaat er bij een true death steeds de helft vanaf. Zeer benieuwd hoe dat gaat werken als je door een stuk moet en vaker dood gaat. Lijkt me erg frustrerend haha...

Ook hoe je door de gebieden kunt met je grapple hook. Biedt veel variatie denk ik.

Hieronder een filmpje waarin het eea wordt uitgelegd over mechanics en een aantal resources:

Ik heb er zin in!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Scrisissszzz Weet jij trouwens hoe het zit met de gameplay loop? Is die weer hetzelfde? Dus dat alle vijanden weer resetten als je vanaf een savepoint opnieuw begint? Daar hoor ik eigenlijk niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:41:
@Scrisissszzz Weet jij trouwens hoe het zit met de gameplay loop? Is die weer hetzelfde? Dus dat alle vijanden weer resetten als je vanaf een savepoint opnieuw begint? Daar hoor ik eigenlijk niemand over.
Ik begreep van wel, je hebt ook soort ''bonfires'' kan me niet voorstellen dat als je helft van je resourches bij ''true death'' verliest je niet weer beetje terug kan/mag grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:53:
[...]

Ik begreep van wel, je hebt ook soort ''bonfires'' kan me niet voorstellen dat als je helft van je resourches bij ''true death'' verliest je niet weer beetje terug kan/mag grinden.
Dat is dus wel hoe ik het begrijp. Je kan je XP alleen nog redden door te "resurrecten" en als je dan doodgaat, dan verlies je de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:01
Enemies respawnen inderdaad als je rust bij die 'bonfires' :) Hier een video van één van de beste DS/BB spelers die de demo van Sekiro speelt op het hoofdkantoor van Ubi -

https://www.twitch.tv/vid...lter=highlights&sort=time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
PeevdTee schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:20:
Enemies respawnen inderdaad als je rust bij die 'bonfires' :) Hier een video van één van de beste DS/BB spelers die de demo van Sekiro speelt op het hoofdkantoor van Ubi -

https://www.twitch.tv/vid...lter=highlights&sort=time
Ik dacht eerst ik wacht met sekiro wel. Maar na stukje gekeken te hebben heb ik er toch ook wel weer zin in.

Nioh heeft me helaas niet erg lang kunnen bezig houden maar denk ook dat het komt doordat ik toen te weinig tijd had om te spelen.

Wellicht dat ik hem op release haal of dat ik eventjes wacht tot moment dat ik wat meer vrije tijd heb. Teveel leuke games gewoon tegenwoordig.

Waar gaan de mensen deze game op spelen? Ik zag ook dat deze op PC komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Ik dacht eerst ik wacht met sekiro wel. Maar na stukje gekeken te hebben heb ik er toch ook wel weer zin in.

Nioh heeft me helaas niet erg lang kunnen bezig houden maar denk ook dat het komt doordat ik toen te weinig tijd had om te spelen.

Wellicht dat ik hem op release haal of dat ik eventjes wacht tot moment dat ik wat meer vrije tijd heb. Teveel leuke games gewoon tegenwoordig.

Waar gaan de mensen deze game op spelen? Ik zag ook dat deze op PC komt?
PS4 (Pro).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:41:
Wat anderen al zeiden, enemies respawnen wel idd. Heb wel een paar vids gezien van gasten die doodgaan en hetzelfde stuk doen en dan zijn de enemies er gewoon weer.

Anders zou het wel heel beel zweet in je bilnaad zijn als je je zuur verdiende resources niet meer kunt farmen nadat je een gebied een beetje kent ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Scrisissszzz schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:00:
[...]

Wat anderen al zeiden, enemies respawnen wel idd. Heb wel een paar vids gezien van gasten die doodgaan en hetzelfde stuk doen en dan zijn de enemies er gewoon weer.

Anders zou het wel heel veel zweet in je bilnaad zijn als je je zuur verdiende resources niet meer kunt farmen nadat je een gebied een beetje kent ;)
Mooi als je een spelfout wilt corrigeren en je jezelf per ongeluk qoute 7(8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 13-03-2019 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie poll hier met een overduidelijke winnaar. Ik ben benieuwd of Sekiro eroverheen gaat.

https://www.resetera.com/...njoy-more-and-why.105079/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:50:
Mooie poll hier met een overduidelijke winnaar. Ik ben benieuwd of Sekiro eroverheen gaat.

https://www.resetera.com/...njoy-more-and-why.105079/
Combat was goed op bloodborne maar setting en vijanden vond ik maar niks.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
New Yorker schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:26:
[...]

Combat was goed op bloodborne maar setting en vijanden vond ik maar niks.
Vijanden vond je niks? Die heb ik nog niet eerder gehoord. Ken geen enkele andere game met zulke bizarre vette originele creaties. Die zijn juist een van de grote sterren in de game (samen met de setting, sfeer en het leveldesign).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:00
Heb de Xbox One [X]versie vandaag bij Bol bestleld.Ik durf deze FormSoftware game wel te kopen zonder reviews gelezen te hebben.

Tot de 22e blijf ik lekker genieten van het geweldige Devil May Cry 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jori040 Zijn er verschillende versies voor X1 en X1X?

Ik wacht nog even de reviews af, maar ik denk dat ik 'm digitaal haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:22:
@jori040 Zijn er verschillende versies voor X1 en X1X?

Ik wacht nog even de reviews af, maar ik denk dat ik 'm digitaal haal.
Je snapt toch wel dat ik bedoel dat ik hem voor m'n One X haal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:37:
[...]

Je snapt toch wel dat ik bedoel dat ik hem voor m'n One X haal ?
Ja dat dacht ik al, maar omdat je het specifiek noemde. Vond het al gek, maar zit verder niet zo in de Xbox info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 06:56:
[...]

Ja dat dacht ik al, maar omdat je het specifiek noemde. Vond het al gek, maar zit verder niet zo in de Xbox info.
Precies het geval als bij PS4 en PS4Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is hoeven we ons geen zorgen te maken over de grootte van de game. Dit komt uit een wat ouder interview met Miyazaki over die VR game die ze recentelijk hebben gemaakt.
4G: Since Sekiro is a new IP, can we get an idea of how big the game is?
M: I believe the map sizes, number of maps, and number of boss fights are largely the same as previous titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:49:
Als het goed is hoeven we ons geen zorgen te maken over de grootte van de game. Dit komt uit een wat ouder interview met Miyazaki over die VR game die ze recentelijk hebben gemaakt.

[...]
Je moet je om de lengte nooit geen zorgen maken. ;)

Bij DMC5 klagen mensen al dat hij te kort is terwijl die games nooit lang zijn geweest.

Vanquish[2010] was een geweldige ervaring die je binnen 5 uur uit had.Heb hem wel zo'n 10x uitgespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Je moet je om de lengte nooit geen zorgen maken. ;)

Bij DMC5 klagen mensen al dat hij te kort is terwijl die games nooit lang zijn geweest.

Vanquish[2010] was een geweldige ervaring die je binnen 5 uur uit had.Heb hem wel zo'n 10x uitgespeeld. :)
Nou ja, paar posts terug kun je lezen dat de Xbox versie maar 13GB groot is. Dat is tegenwoordig niet heel groot.

Ter vergelijking: Bloodborne is rond de 30GB en DSIII is rond de 18GB. Dan is 13GB opvallend klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
De online implementatie zit er nu niet in dus dat kan ook een ding zijn dat mee speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Combat tips voor beginners. Zal deze ook in de TS zetten en later eventueel nog aanvullen met een beginners guide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Fijn dat je niet meer rekening hoeft te houden met je stamina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Heb alleen het filmpje wat ik eerder postte en hele tijd terug wat filmpjes van de eerste gameplay gekeken. Weet dus de basis. Ik ga niks meer lezen of kijken.

Blind in Bloodborne gestapt, dat was echt zo'n toffe ervaring, steeds wat nieuws ontdekken en echte WTF momenten hebben. Bij DS was dat minder omdat het toch op veel vlakken leek op BB.

Deze game heeft toch wezenlijk andere dingen, ik wil er niks meer van weten en zelf ontdekken. Hoop stiekem op heel wat WTF momenten!! (Zoals pas tijdens de 2e playthrough achter hele gebieden komen.. Ja ik bedoel jou Cainhurst en Nightmare Frontier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 04:50
Zoveel zin in. DMC 5 en Sekiro in één maand, wat een feest! Ik heb één filmpje gekeken over combat, zodat ik een idee van de basis heb. Daar helaas al te veel in gezien. Sluit me nu verder helemaal af van alles Sekiro.

Het exploreren van From's werelden is altijd t tofst als alles n niet welkome verrassing is. Eerste playthrough altijd blind, misschien voor de tweede kijken of ik iets heb gemist. Doe jezelf n plezier, kijk zo min mogelijk en laat je verrassen, dan komen de games t beste tot hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:00:
Zoveel zin in. DMC 5 en Sekiro in één maand, wat een feest! Ik heb één filmpje gekeken over combat, zodat ik een idee van de basis heb. Daar helaas al te veel in gezien. Sluit me nu verder helemaal af van alles Sekiro.

Het exploreren van From's werelden is altijd t tofst als alles n niet welkome verrassing is. Eerste playthrough altijd blind, misschien voor de tweede kijken of ik iets heb gemist. Doe jezelf n plezier, kijk zo min mogelijk en laat je verrassen, dan komen de games t beste tot hun recht.
Volgens mij hebben ze tot nu toe gelukkig alleen nog maar het eerste gebied laten zien, dus als het goed is kunnen we nog zat ontdekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@CrapperDeCrap
Dit is idd een geweldige maand voor de gamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In welke taal gaan jullie spelen? Ik denk dat ik mijn haar los ga gooien en 'm op Japans ga zetten met Engelse subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
jori040 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:26:
@CrapperDeCrap
Dit is idd een geweldige maand voor de gamer. :)
Ja, we gaan geloof ik twee uitersten van 3d actie combatsystemen van de bovenste plank zien deze maand. DMC 5 voldoet er iig al volgens mij aan. Wat n belachelijk genot om te spelen, wanneer je t allemaal n beetje in de vingers hebt. Wat n powertrip, DOOM maar dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
CrapperDeCrap schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:21:
[...]

Ja, we gaan geloof ik twee uitersten van 3d actie combatsystemen van de bovenste plank zien deze maand. DMC 5 voldoet er iig al volgens mij aan. Wat n belachelijk genot om te spelen, wanneer je t allemaal n beetje in de vingers hebt. Wat n powertrip, DOOM maar dan anders.
Precies ja Sekiro gaat qua combat game een totaal andere ervaring zijn.
DMC 5 heeft voor mij wel Bayonetta 2 van de troon geschopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voor degenen die de disc versie nog willen bestellen, nu bij YGZ met 10% korting...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:27:
Voor degenen die de disc versie nog willen bestellen, nu bij YGZ met 10% korting...
Net te laat, PS4 is uitverkocht dan maar op PC halen.

@Ambition88 Op PC ga ik wel met controller spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door New Yorker op 16-03-2019 14:29 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
New Yorker schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:01:
[...]

Net te laat, PS4 is uitverkocht dan maar op PC halen.
Ik heb BloodBorne uitgespeeld op de ps4, had nog wat bol.com bonnen liggen dus heb hem voor 35 euro daar in de pre order staan.

Nu heb ik vorige maand een nieuwe pc gekocht dus twijfel echt om deze te annuleren en hem alsnog op de pc te halen, omdat ik ook beter ben op de pc.

Thing is... Die game lijkt me echt niet chill om te spelen met muis/toetsenbord

Ik ben echt een complete noob op de console maar BB ging me toch aardig goed af, meer timing en slim spelen dan aimen oid.

Hoe staan andere hier tegenover? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ambition88 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:23:
[...]

Ik heb BloodBorne uitgespeeld op de ps4, had nog wat bol.com bonnen liggen dus heb hem voor 35 euro daar in de pre order staan.

Nu heb ik vorige maand een nieuwe pc gekocht dus twijfel echt om deze te annuleren en hem alsnog op de pc te halen, omdat ik ook beter ben op de pc.

Thing is... Die game lijkt me echt niet chill om te spelen met muis/toetsenbord

Ik ben echt een complete noob op de console maar BB ging me toch aardig goed af, meer timing en slim spelen dan aimen oid.

Hoe staan andere hier tegenover? :+
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar als je de keuze hebt zou ik m voor de pc halen (meer fps). Controller aansluiten en gaan. De game zal vast locked 60 fps hebben op de pro en one x, aangezien parryen nu een heel belangrijk onderdeel is van de combat. En niet alleen parryen natuurlijk, ook het lezen van de tegenstander lijkt heel belangrijk. Je kunt niet langer alle aanvallen ontwijken door te dodgen of te rollen met veel i-frames. Sommige aanvallen vereisen een bepaalde counter en die lijken mij net wat makkelijker te "lezen" met frames.

Maar ja de game nog niet gespeeld natuurlijk, dus dit kan ook gebakken lucht zijn van de bovenste plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
CrapperDeCrap schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:13:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar als je de keuze hebt zou ik m voor de pc halen (meer fps). Controller aansluiten en gaan. De game zal vast locked 60 fps hebben op de pro en one x, aangezien parryen nu een heel belangrijk onderdeel is van de combat. En niet alleen parryen natuurlijk, ook het lezen van de tegenstander lijkt heel belangrijk. Je kunt niet langer alle aanvallen ontwijken door te dodgen of te rollen met veel i-frames. Sommige aanvallen vereisen een bepaalde counter en die lijken mij net wat makkelijker te "lezen" met frames.

Maar ja de game nog niet gespeeld natuurlijk, dus dit kan ook gebakken lucht zijn van de bovenste plank.
Mag ik vragen waar je dat vandaan haalt dat de game locked 60fps gaat zijn op de Pro & X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
jori040 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:21:
[...]

Mag ik vragen waar je dat vandaan haalt dat de game locked 60fps gaat zijn op de Pro & X ?
Ow geen idee of dat het geval is. Ik zeg ook: "zal vast". Dat is mijn vermoeden op basis van gameplay die ik heb gezien. Het zal toch haast wel moeten met wat ze qua combat willen bewerkstelligen met het posture systeem, parryen en verschillende aanvallen die een desbetreffende move vereisen om geen damage te ontvangen. Als ik dan kijk naar de snelheid van sommige aanvallen dan lijkt het mij een vereiste om dit goed speelbaar te maken en fair aan te laten voelen voor de speler.

Maar ja Bloodborne was ook maar 30 fps, en meer dan prima speelbaar en naar mijn mening het beste dat From tot nu toe heeft uitgegeven. Kan alle kanten op, maar heb gewoon een vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
[...]

Mja het gaat bij mij meer om muis/toetsenbord tegenover een controller.
Vind het ook weer zo zonde om op mn 144hz scherm met een controller te gaan spelen als ik in de woonkamer een 65'' 4k oled tv heb staan.

Denk dat ik het gewoon weer probeer met een controller, bloodborne heb ik ook uit kunnen spelen al ben ik bij nioh afgehaakt.

Kan hem altijd nog op marktplaats zetten en hem alsnog op de pc halen i guess. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ambition88 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Mja het gaat bij mij meer om muis/toetsenbord tegenover een controller.
Vind het ook weer zo zonde om op mn 144hz scherm met een controller te gaan spelen als ik in de woonkamer een 65'' 4k oled tv heb staan.

Denk dat ik het gewoon weer probeer met een controller, bloodborne heb ik ook uit kunnen spelen al ben ik bij nioh afgehaakt.

Kan hem altijd nog op marktplaats zetten en hem alsnog op de pc halen i guess. :+
Ow dan duidelijk controller ja. En 65" 4k onderuit gezakt op de bank klinkt ook niet verkeerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:05

SD5k

>4&X

[...]

De versie die Digital Foundry heeft getest heeft een variabele framerate van rond de 45fps op de PS4 Pro, ik hoop dat een mogelijke day1 patch dit nog verbetert maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
SD5k schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:06:
[...]

De versie die Digital Foundry heeft getest heeft een variabele framerate van rond de 45fps op de PS4 Pro, ik hoop dat een mogelijke day1 patch dit nog verbetert maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Nee dat zal dan mogelijk niet gaan gebeuren. Misschien een performance mode 1080 locked 60. Het zal wel goed komen. From zit aan het roer en daar mag je toch wel vertrouwen in hebben dat het moeilijk, maar eerlijk wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Digital Foundry noemt het vergelijkbaar met de unlocked framerate van Dark Souls 3 op de Pro, daar kan ik wel mee leven.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Nee dat zal dan mogelijk niet gaan gebeuren. Misschien een performance mode 1080 locked 60. Het zal wel goed komen. From zit aan het roer en daar mag je toch wel vertrouwen in hebben dat het moeilijk, maar eerlijk wordt.
Alleen is FROM niet bepaald koning als het gaat om graphics/performance, dus dat zegt niet zoveel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
bram1984 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 07:21:
[...]

Alleen is FROM niet bepaald koning als het gaat om graphics/performance, dus dat zegt niet zoveel. ;)
Denk dat graphics meer budget gebonden is. Performance van de Dark Souls delen is idd wisselvallig op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 07:21:
[...]

Vind dat dan toch vreemd dat Capcom[Devil May Cry 5] wel met gemak een snelle combat game weet neer te zetten in 60fps[toch 98% constant] en hoge resolutie.

Aan de andere kant is Bloodborne het bewijs dat 30fps geen enkel probleem hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nouja, die DMC games zijn bijvoorbeeld al een stuk minder gedetailleerd qua graphics, physics van kleding, ragdoll effecten, breekbare zooi in de levels, minder open, minder particles... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voxalizer schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:06:
Nouja, die DMC games zijn bijvoorbeeld al een stuk minder gedetailleerd qua graphics, physics van kleding, ragdoll effecten, breekbare zooi in de levels, minder open, minder particles... etc.
Qua detail vind ik Sekiro & DMC 5 wel aan elkaar gewaagd hoor.wel is er in Sekrio een meer open-level structuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Embargo eindigt donderdag om 2 uur.

Edit: Een of andere Japanner schijnt 13 uur met de laatste baas bezig te zijn geweest. Dat belooft wat. O-)

[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 18-03-2019 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Al wat youtube filmpjes gekeken van VaatiVidya (kerel heeft een heerlijke stem!) en de hype is nu wel erg aanwezig.
Het zou ook zomaar eens mijn GOTY kunnen worden, ik ben ook blij dat deze game in ieder geval minimaal de snelheid heeft van Bloodborne, want met Dark Souls kon ik er maar niet in komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Origins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:28:
Al wat youtube filmpjes gekeken van VaatiVidya (kerel heeft een heerlijke stem!) en de hype is nu wel erg aanwezig.
Het zou ook zomaar eens mijn GOTY kunnen worden, ik ben ook blij dat deze game in ieder geval minimaal de snelheid heeft van Bloodborne, want met Dark Souls kon ik er maar niet in komen.
Ja ik heb er ook echt zin in, t spel lijkt me wel gruwelijk moeilijk. Je kan ook niet echt cheesen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:28:
Tot nu toe is het eigenlijk alles wat ik van FROM wil. Al die RPG shit uit Bloodborne is grappig, maar ik had het niet echt gemist als het er niet in zat. De weg die ze nu inslaan (iets toegankelijker, maar nog wel moeilijk), vind ik echt prima. Souls setting en achter je schildje kruipen is echt niet mijn ding.

Ik las op Era een post, waarvan ik uitga dat die wel klopt. Vermoedelijk hebben ze alleen het topje van de ijsberg laten zien met het eerste gebied. Ik hoop dat het weer echt een dikke freakshow wordt met de meest bizarre vijanden en vooral een geniaal leveldesign waarin alles in elkaar over loopt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ambition88 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Ja ik heb er ook echt zin in, t spel lijkt me wel gruwelijk moeilijk. Je kan ook niet echt cheesen.
Ja t cheesen van power levelen en multiplayer is niet aanwezig, dat gaat wat worden. Heel veel zin in. Hoop wel dat er niet van die Dark Eater Midir bosses inzitten. Wat had die ranzig veel hp, niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Betreft doodgaan in de game.

spoiler: title
Hoe zit het nu met Dragon rot? had er wel iets over gelezen dat het consequenties heeft als je te vaak doodgaat en daardoor een slecht einde krijgt? wordt dan ook heel lastig om een goed einde te krijgen met een From Software game :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@CrapperDeCrap Veel HP maakt in principe niet uit als je gewoon de posture breekt. Dan kun je een finisher doen die meteen alle HP weghaalt.

@Origins Ja dat betreft NPC's die dat krijgen. Maar volgens mij is er nog niet al te veel over bekend. Lekker zelf ontdekken joh.

Zag deze net. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nEniNeD.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Omdat Bloodborne qua gameplay meer aanvalend is lag die game mij beter dan de Souls games.laat Sekiro maar komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 09:15
Origins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:02:

Hoe zit het nu met Dragon rot? had er wel iets over gelezen dat het consequenties heeft als je te vaak doodgaat en daardoor een slecht einde krijgt? wordt dan ook heel lastig om een goed einde te krijgen met een From Software game :)
Als het goed is heeft dragonrot niets met verschillende endings te maken, als die er al zijn. Heb even geen bron voor je maar ik heb het ergens in een heel recent interview gelezen

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe video.

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 18-03-2019 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik weet niet waarom die video niet goed embed.

Quote van een reviewer.

"I didn't ask for details, as I'm staying in the dark for this game. He did say that he's never been more excited to talk about a game in his 8 years of games coverage, and that Fromsoftware has done it again, it's another Miyazaki masterpiece.

Embargo is very strict for good reason also."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Origins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:02:

spoiler:
Enige wat ik ervan weet is, hoe meer je true deaths hebt, hoe meer de wereld enmensen worden geinfecteerd met dragon rot. Wat daar verder de gevolgen van zijn, geen idee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik wou eerst wachten na release maar man.. ik heb er ineens zon zin in. Zal de PS4 controller supported zijn op PC? Ik zit namelijk te denken om toch op PC te gaan spelen. Zit toch geen multiplayer oid in. En heb liever wat meer FPS ten opzichte van console waarbij 60 soms toch best lastig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Heel tof, maar ik erger me nu al aan die Engelse stemmen, ik zet hem gelijk op Japans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Lipst3r schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:50:
Ik wou eerst wachten na release maar man.. ik heb er ineens zon zin in. Zal de PS4 controller supported zijn op PC? Ik zit namelijk te denken om toch op PC te gaan spelen. Zit toch geen multiplayer oid in. En heb liever wat meer FPS ten opzichte van console waarbij 60 soms toch best lastig is.
Ja ds4 werkt prima met steam. Misschien dat je n mod nodig hebt om de toetsen ook ingame te zien ipv die van de Xbox controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe gameplay/nieuw gebied. Ik heb niet gekeken, dus geen idee of er spoilers in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Word er altijd vrolijk van als ik een skill tree zie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees dat in sommige landen de street date al gebroken is. In Duitsland is de game al in het wild gespot.

Eerste berichten klinken veelbelovend in ieder geval:
He's really been taken with the exploration/rewards so far. Everything feels very cohesive, and it's his favorite interconnected world of the bunch by far. A lot of surprises in store apparently.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Weet iemand hier of deze game ook word voorzien van een DLC/uitbreiding traject ?
Die van DS3 & Bloodborne waren namelijk erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:39:
Weet iemand hier of deze game ook word voorzien van een DLC/uitbreiding traject ?
Die van DS3 & Bloodborne waren namelijk erg goed.
Een snelle Google search van 0,38 seconden leert mij dat daarover nog niks bevestigd is. Ik verwacht zelf van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
bram1984 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:17:
[...]

Een snelle Google search van 0,38 seconden leert mij dat daarover nog niks bevestigd is. Ik verwacht zelf van wel.
Lijkt me idd ook wel. Na een maand of 8 een eerste DLC en na 13 maanden wellicht nog een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beginners guide toegevoegd aan TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Laatst online: 23:20

Ulti23

Quality Time

Is dit ook een beetje toegankelijk als je nooit iets van FROM software hebt gespeeld? Ik heb de diverse gameplay filmpjes bekeken en qua combat ziet het er allemaal erg gaaf en bruut uit. Maar ook frustrerend moeilijk...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
Ulti23 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:33:
Is dit ook een beetje toegankelijk als je nooit iets van FROM software hebt gespeeld? Ik heb de diverse gameplay filmpjes bekeken en qua combat ziet het er allemaal erg gaaf en bruut uit. Maar ook frustrerend moeilijk...
Je laatste twee zinnen vertellen precies wat voor type game het is ;) Als het je aanspreekt en je weet dat je waarschijnlijk wel een paar keer dood zult gaan dan is het een no-brainer wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-06 16:42

Plainside

I browse when I'm at work

Hier heb ik dus zoveel zin in, helaas te laat op de hoogte gesteld en de collectors editie mis gelopen (PC, mocht je nog een web shop weten laat het me weten :+ ).
Heb royaal DS2/3 gespeeld waar ik mij smakelijk in heb kunnen vermaken.

Ben zeer benieuwd naar de snellere actie die in het spel zit, miss beetje te vergelijken met Nioh (ook aardig wat van gespeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ulti23 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:33:
Niet echt, maar voor alles moet een eerste keer zijn. Bloodborne was mijn eerste FROM game. Ik ben daar bij wijze van spreken van 60 pogingen voor een baas nodig hebben (NG), naar 60 seconden voor diezelfde baas nodig hebben in NG++++.

Typisch gevalletje van git gud, oefening baart kunst. Waar ik aan toe moet voegen dat er geen eerlijkere games zijn. Het is bijna nooit bullshit als je doodgaat, maar gewoon je eigen schuld/hebzuchtigheid. Doodgaan is onderdeel van de gameplay.

Edit: dit zijn de HUD opties. En er is HDR.

- Auto Hide Partial
- Auto Hide All
- Always Hide
- Always Show

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 19-03-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:42

CoeliJoeli

Gamer

Ook ik heb de game ge pre-ordered! Toch gekozen voor de PC versie (60 fps). Ik heb totaal niets gezien van alle trailers en gameplay beelden, behalve dan de E3 trailer.
Ben klaar voor een nieuwe FROM game! Benieuwd of ik ook deze volledig ga uitspelen (All achievements)

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
CoeliJoeli schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:52:
Ook ik heb de game ge pre-ordered! Toch gekozen voor de PC versie (60 fps). Ik heb totaal niets gezien van alle trailers en gameplay beelden, behalve dan de E3 trailer.
Ben klaar voor een nieuwe FROM game! Benieuwd of ik ook deze volledig ga uitspelen (All achievements)
Ik ga dit ook maar doen! Ik ben nu ook wel beetje hyped. FROM for life.. we gaan het meemaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Het is mij via steam nog steeds niet duidelijk of deze met een ps4 controller te spelen is.

Er staat controller "gedeeltelijk supported"

tja..

Wat ik zo nice vind aan FROM games is dat er zoveel verschillende type enemies zijn, houdt t spel lekker uitdagend.

Dit miste ik bij nioh heel erg, dat spel was t voor mij net niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Ambition88 op 19-03-2019 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ambition88 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:14:
Het is mij via steam nog steeds niet duidelijk of deze met een ps4 controller te spelen is.

Er staat controller "gedeeltelijk supported"

tja..
Ga er wel vanuit. Volgens mij heeft DarkSouls ook gewoon DS4 support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Grrrr :P

Maaaaaar ik heb dit topic nu gevonden.. Dus nu maar samen aftellen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:50
Wilde net zeggen, is het een idee om de info uit het topic van Uchiha in de OP te plakken?

Twijfel zelf nog of ik 'm bij release ga halen...
Heb nog een Bol bon liggen maar ik ben echt nét klaar met Nioh en twee Souls-like games achter elkaar wordt te veel voor zo'n oude man als ik :P

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2019 00:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:23:
Wilde net zeggen, is het een idee om de info uit het topic van Uchiha in de OP te plakken?

Heb nog een Bol bon liggen maar ik ben echt nét klaar met Nioh en twee Souls-like games achter elkaar wordt te veel voor zo'n oude man als ik :P
Welke info mis je precies?

Haha, alleen dit is geregisseerd door de meester himself, Miyazaki. Ik heb al meerdere malen gelezen dat mensen die al aan het spelen zijn, het leveldesign/de interconnectiviteit het beste van alle FROM games vinden. Dat kan je onmogelijk koud laten. :P

Nioh leeft ook een stuk minder qua community, dus dit is juist tof om vanaf het begin mee te pakken. Beetje elkaar helpen hier. Komaan kiwi.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3o7aTqp7rSDB6uoTgA/giphy.gif

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2019 08:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:23:

Ga hem gewoon halen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Samen klagen over de difficulty van bepaalde bosses. Samen vieren als je na 3 uur zwoegen hem verslagen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht er nog twijfel over de diepte en grootte van de game zijn:

Dark Souls Future Press guide: 384 pagina's.

Bloodborne Future Press guide: 528 pagina's

Sekiro Future Press guide: 552 pagina's

En dan is Sekiro meer actie georiënteerd met minder diepe RPG mechanics/weapon scaling en dat soort spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:06:
Mocht er nog twijfel over de diepte en grootte van de game zijn:

Dark Souls Future Press guide: 384 pagina's.

Bloodborne Future Press guide: 528 pagina's

Sekiro Future Press guide: 552 pagina's

En dan is Sekiro meer actie georiënteerd met minder diepe RPG mechanics/weapon scaling en dat soort spul.
Ik heb hem gelijk besteld :) 24 april binnen. Prima om dan een eerste playthrough blind in te gaan en de 2e te volgen via de guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Ik heb hem gelijk besteld :) 24 april binnen. Prima om dan een eerste playthrough blind in te gaan en de 2e te volgen via de guide :)
Denk dat ik 'm ook wel ga bestellen t.z.t.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Een toelichting op de inhoud van de guide :)

Get ready for the fight of your life.

SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE is a true shinobi experience--if you're not devious, patient and above all masterful, you'll almost certainly be cut down. Fear not, as Future Press have crafted a guide that makes the path to mastery clear. Sekiro's opponents are so ferocious and unyielding that defeating them in any form will take practice and dedication; beating them flawlessly requires shinobi skills that this book is designed to teach you: consider it the ultimate Esoteric Text.

The official guide to SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE is filled to bursting with combat tutorials, analysis, and overviews of the game's interconnecting mechanics. It's a veritable encyclopedia that is certain to enrich your shinobi experience. You've never faced a challenge like this before. It would be unwise to face it alone.

The Path of the Shinobi
With our expertly-crafted walkthrough, nothing is left to chance--following it will ensure that you never miss an opportunity for a Stealth Deathblow and learn all shortcuts, while grabbing everything of value along the way. Beautifully illustrated maps reveal the full majesty of the Ashina territories and all the secrets they hide.

Opposing Forces
The Ashina clan and the many monstrous creatures that inhabit their lands are FromSoftware's most deadly creations yet. 140 pages of this book are dedicated to dissecting them--we show you how to prepare, break down their attacks and explain exactly when and how to cut through their guard.

Ninjutsu Combat
This book will take you deep into the inner workings of Sekiro's combat. You'll learn how to acquire and manage a multitude of skill trees, combat arts, ninjutsu techniques and Prosthetic Tools, and not least your trusty katana, Kusabimaru--every encounter depends on it, and after reading this guide, you'll have mastered every aspect of the shinobi's arsenal.

NPCs
A truly mysterious bunch of characters stalk these lands. Each of them has their own schemes and desires that motivate them to help or hinder you, and many outcomes are possible. Easily keep track of them all with complete event lists, connection charts and quest walkthroughs.

The Ultimate Reference
This guide is designed to be extremely reference-friendly. Every item you can acquire in the game is detailed and indexed. We've also included step-by-step progression guides, with recommended orders for tackling bosses, upgrading tools, learning skills and spending your hard-earned Sen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Damn het duurt mij allemaal te lang dit. :P

Ben wel benieuwd hoe de shortcuts nu zijn, ladder omlaag trappen enzo heb je niet zoveel aan aangezien je kan rond slingeren, zullen wel veel dichte deuren zijn dan i guess. :)

Ik ga die guide denk ik ook bestellen.

Oei 35 euro vind ik wel veel. :+ Ik hoopte op 2 tientjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 20-03-2019 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:31:
Damn het duurt mij allemaal te lang dit. :P

Ben wel benieuwd hoe de shortcuts nu zijn, ladder omlaag trappen enzo heb je niet zoveel aan aangezien je kan rond slingeren, zullen wel veel dichte deuren zijn dan i guess. :)

Ik ga die guide denk ik ook bestellen.

Oei 35 euro vind ik wel veel. :+ Ik hoopte op 2 tientjes.
Er zijn ook gedeeltes waar je niet op kan springen/naartoe kan grapplen. Kan dus zomaar dat je daar later uitkomt en een hoge trap kan laten dalen.

Gewoon even wachten met die guide en pas een tweede playthrough gebruiken. Wellicht is 'ie dan goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:50
Mijn ervaring met fysieke strategy guides (en ik heb er behoorlijk wat) is dat ze niet heel snel goedkoper worden ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste