Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Er zijn ook gedeeltes waar je niet op kan springen/naartoe kan grapplen. Kan dus zomaar dat je daar later uitkomt en een hoge trap kan laten dalen.

Gewoon even wachten met die guide en pas een tweede playthrough gebruiken. Wellicht is 'ie dan goedkoper.
Ik ga vanavond de order ook maar ff inknallen op steam. Wellicht niet heel veel tijd maar wel leuk om te volgen via dit topic!

Ik hoop zo weer op het gevoel wat bloodborne mij gaf. Nog steeds een van de betere games op de PS4 ooit.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lipst3r schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Ik ga vanavond de order ook maar ff inknallen op steam. Wellicht niet heel veel tijd maar wel leuk om te volgen via dit topic!

Ik hoop zo weer op het gevoel wat bloodborne mij gaf. Nog steeds een van de betere beste games op de PS4 ooit.
Fixed. Bloodborne is mijn GOAT.

Edit: Heeft nog niemand 'm in het wild gespot trouwens?

Las net overigens dat iemand op Reddit al 48 uur bezig is en pas 4 bazen is tegengekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Omdat ik vrijdag geen tijd heb om naar de MM te gaan moet ik wel op Bol.com wachten.Intertoys heeft hier geen nieuwe games tot ze een nieuwe leverancier hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:37:
Omdat ik vrijdag geen tijd heb om naar de MM te gaan moet ik wel op Bol.com wachten.Intertoys heeft hier geen nieuwe games tot ze een nieuwe leverancier hebben.
Is digitaal geen optie dan? Dit zijn typisch van die games die ik toch niet snel kan verkopen en waar ik meerdere playthroughs van ga doen. Dus ik ga lekker digitaal, kan ik vrijdag meteen aan de slag.

Ik ga 'm vandaag of morgen bestellen voor omgerekend € 52,- in de US store, denk ik.

Edit: Nog wat PS4 Pro impressies van Era.
-framerate could be more consistent but for me personally Bloodborne felt a lot worse tbh
-has directly this special kind of From mystery but more straightforward storytelling
-fighting is much better than any other Fromsoft game, it has brutal impact and you feel every hit. the mobility is awesome!
-more Tenchu influences than i thought it would have
-map is a sprawling playground to explore and find paths, there is always an obvious and a more hidden path
Ik lees tevens dat Souls veteranen compleet gesloopt worden in deze game. :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2019 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@bram1984
Heb hem bij Bol geannuleerd en ga hem ook digitaal kopen.Voor mij geld ook dat ik dit type game toch niet verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik ga hem ook digitaal halen, het is ook een game die ik ook echt niet weg gaat doen (soms waarschijnlijk wel het raam wel uit zou willen gooien, maar een PS4 pro is wel wat heftig).

Skate van Gamekings (ja ik weet Gamekings wordt niet hoog aangeschreven hier) was er in zijn minipreview ook echt super enthousiast over van wat hij speelde in London vorige week.
Skate vind trouwens Bloodborne de beste game allertijde.

Deze game zal voor mij ook meerdere playtroughs krijgen, ik ben eerlijk gezegd totaal niet van de meerdere playtrough, maar mede dankzij de enthousiasme toen van @bram1984 over hoe geweldig Bloodborne was toen toch maar aan begonnen en de game sindsdien 4x uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Choo choo hype train! Wat duurt zon week toch lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:41:
[...]

Is digitaal geen optie dan? Dit zijn typisch van die games die ik toch niet snel kan verkopen en waar ik meerdere playthroughs van ga doen. Dus ik ga lekker digitaal, kan ik vrijdag meteen aan de slag.

Ik ga 'm vandaag of morgen bestellen voor omgerekend € 52,- in de US store, denk ik.

Edit: Nog wat PS4 Pro impressies van Era.

[...]

Yup! want deze game moet je niet spelen alsof het BB/DS is :-D echt supergrappig om te zien :-D

Even een pro tip: Als je 'm in AUS/NZ koopt, dan kan je morgen al aan de slag als t goed is.. rond 14:00

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Origins
Skate kan je idd serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:41:
[...]
Uiteraard, alles voor de sensatie en de hype ;)
We zullen zien.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Skate altijd wel hoog zitten. Heeft altijd goede argumenten en ik zit altijd wel op 1 lijn met hem. Kwam hem een keer tegen op een ADE techno party, uur lang met hem over GTA5 staan ouwehoeren die toen net uit was. :+

@dvdkiwi Nou ja, komt van doorsnee mensen die de game eerder hebben bemachtigd en het is ook te zien op streams. Als je de game als een Soulsborne game speelt, word je gesloopt, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik kan ook niet wachten. Helaas vrijdagmiddag bijeenkomst van het werk :(
Niet vaak dat ik zo uitkijk naar een game :)

Wat ik nu wel ga proberen is om alle item descriptions te gaan lezen. Dat houd ik meestal niet lang vol, maar ik ga het proberen!

Verder zal ik in het begin ook veel gesloopt worden, doordat ik echt een blocker/dodger ben in Dark Souls en je het aantal parries op 1 hand kan tellen.. Daarvoor zal echt wel even een verandering in mindset nodig zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:33:
Als je de game als een Soulsborne game speelt, word je gesloopt, blijkbaar.
Ah kijk, dat is wat anders dan dat "Souls veteranen compleet gesloopt worden" ;)

Ik word nooit zo wild van zulke teksten. Komt op mij over als de filmrecensenten die het elke horrorfilm over "de engste van het jaar" hebben en dat mensen "kotsend de zaal uit liepen".
Alles om de hype op gang te houden ;)

Ik geloof heus wel dat Sekiro een topgame gaat worden, maar de superlatieven vliegen je hier al om de oren nog voordat iemand één minuut gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Ah kijk, dat is wat anders dan dat "Souls veteranen compleet gesloopt worden" ;)

Ik word nooit zo wild van zulke teksten. Komt op mij over als de filmrecensenten die het elke horrorfilm over "de engste van het jaar" hebben en dat mensen "kotsend de zaal uit liepen".
Alles om de hype op gang te houden ;)

Ik geloof heus wel dat Sekiro een topgame gaat worden, maar de superlatieven vliegen je hier al om de oren nog voordat iemand één minuut gespeeld heeft.
Je snapt me nog steeds niet, denk ik. Mensen die goed zijn in Souls games en deze allen hebben uitgespeeld, hebben veel moeite met Sekiro. De game is dus gewoon verdomd moeilijk. Ik weet niet zo goed wat dat met "hype" of wel of geen "topgame" te maken heeft. Moeilijk is niet per definitie iets positiefs of negatiefs.

@uchiha tijntje Vrijdagochtend thuis werken en daarna lekker vrij. :p

Maar heb jij nooit Bloodborne gespeeld dan? Daar leer je wel behoorlijk in dodgen en parry'en.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik snap je net zo min als jij mij, laten we het daar op houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:05:
Ik snap je net zo min als jij mij, laten we het daar op houden ;)
Maar wat snap je niet dan? Ik zeg alleen maar dat doorgewinterde Souls/Bloodborne spelers flink op hun kop krijgen vanwege de moeilijkheid van deze game, verder niks. Waarom je daar een complete samenzweringstheorie op los probeert te laten, is me een volstrekt raadsel. Totaal niks met sensatie of hype te maken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• riaddon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 12:40
Naar wat ik begrijp is het vooral zo dat zowel bij darksouls als bij bloodborne spelers geleerd hebben vooral te dodgen. Terwijl dit in sekiro niet handig is. Bij sterkere tegenstanders en zeker de minibosses is het vooral de bedoeling om op de juiste momenten te blocken/deflecten. Dit levert poise damage op aan de tegenstander en wanneer dit maxxed is kun je een instakill doen.

Door de hele tijd te gaan dodgen (wat voor ervaren soulsborne spelers een reflex is geworden) rek je de gevechten dus eindeloos en krijgen tegenstanders de kans om te herstellen.

Hierdoor is deze nieuwe game met de afwijkende mechanic dus wat lastiger als jij al ingetrainde reflexen hebt van de soulsborne reeks.

Edit: Het gaat dus absoluut niet om de moeilijkheids graad, maar om de afwijkende mechanic!

[ Voor 6% gewijzigd door riaddon op 20-03-2019 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riaddon schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:15:
Naar wat ik begrijp is het vooral zo dat zowel bij darksouls als bij bloodborne spelers geleerd hebben vooral te dodgen. Terwijl dit in sekiro vooral niet handig is. Bij sterkere tegenstanders en zeker de minibosses is het vooral de bedoeling om op de juiste momenten te blocken/deflecten. Dit levert poise damage op aan de tegenstander en wanneer dit maxxed is kun je een instakill doen.

Door de hele tijd te gaan dodgen (wat voor ervaren soulsborne spelers een reflex is geworden) rek je de gevechten dus eindeloos en krijgen tegenstanders de kans om te herstellen.

Hierdoor is deze nieuwe game met de afwijkende mechanic dus wat lastiger als jij al ingetrainde reflexen hebt van de soulsborne reeks.

Edit: Het gaat dus absoluut niet om de moeilijkheids graad, maar om de afwijkende mechanic!
Poise moet posture zijn denk ik?

Er zijn bepaalde aanvallen die je niet kunt parry'en/blocken (rood icoon) waarbij je wel moet dodgen, maar verder kun je een hoop aanvallen parry'en/blocken, wat neerkomt op op het allerlaatste moment L1 indrukken zoals je in Bloodborne eigenlijk ook doet. Maar als je zelf damage doet, vult ook de posture meter van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:15:
[...]
(...) samenzweringstheorie (...)
Ik vind 'm leuk gevonden.
Verder ga ik niet op je post in omdat we duidelijk langs elkaar heen gaan; laten we het maar gewoon rusten en uitkijken naar de game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:57
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Je snapt me nog steeds niet, denk ik. Mensen die goed zijn in Souls games en deze allen hebben uitgespeeld, hebben veel moeite met Sekiro. De game is dus gewoon verdomd moeilijk. Ik weet niet zo goed wat dat met "hype" of wel of geen "topgame" te maken heeft. Moeilijk is niet per definitie iets positiefs of negatiefs.

@uchiha tijntje Vrijdagochtend thuis werken en daarna lekker vrij. :p

Maar heb jij nooit Bloodborne gespeeld dan? Daar leer je wel behoorlijk in dodgen en parry'en.
Zelf heb ik nooit Dark souls gespeeld, alleen Bloodborne.

Daarin hoefde je niet echt te parryen toch? Ik heb bijna alleen maar gedodged, natuurlijk vereiste die nouja weet niet hoe je het noemt maar dat schieten met die pistool wel een goeie timing, dus hopelijk heb ik daar nog wat aan, maar ik moet zeggen dat ik ook mn hart vasthou als zo een boss ineens helemaal ham gaat en ik maar moet zorgen dat ik ballen van staal heb, blijf staan en deze attacks deflect. :P mooie uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:24:
[...]

Zelf heb ik nooit Dark souls gespeeld, alleen Bloodborne.

Daarin hoefde je niet echt te parryen toch? Ik heb bijna alleen maar gedodged, natuurlijk vereiste die nouja weet niet hoe je het noemt maar dat schieten met die pistool wel een goeie timing, dus hopelijk heb ik daar nog wat aan, maar ik moet zeggen dat ik ook mn hart vasthou als zo een boss ineens helemaal ham gaat en ik maar moet zorgen dat ik ballen van staal heb, blijf staan en deze attacks deflect. :P mooie uitdaging!
Het is niet verplicht, maar het maakte de game wel een stuk makkelijker. Een Father Gascoigne kun je met een beetje hoge SKL en goede parry's binnen 1 minuut slopen. Visceral attacks doen echt gigantische damage. Geldt bijvoorbeeld ook voor Martyr Logarius, Maria en Orphan of Kos. Los daarvan was het ook gigantisch vet en bevredigend om te doen. Ik deed het standaard bijvoorbeeld altijd bij bijvoorbeeld Brick Trolls en Snatchers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Dat je in Sekrio kan springen veranderd natuurlijk ook alles in de combat.
Goede keuze maken in je skill-tree gaat ook een dingetje zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:29:
[...]

Het is niet verplicht, maar het maakte de game wel een stuk makkelijker. Een Father Gascoigne kun je met een beetje hoge SKL en goede parry's binnen 1 minuut slopen. Visceral attacks doen echt gigantische damage. Geldt bijvoorbeeld ook voor Martyr Logarius, Maria en Orphan of Kos. Los daarvan was het ook gigantisch vet en bevredigend om te doen. Ik deed het standaard bijvoorbeeld altijd bij bijvoorbeeld Brick Trolls en Snatchers.
Ja klopt, dat geluid was ook zo lekker *pling* get on your knees! hoppa haha, hopelijk hebben wij hier nog wat aan in Sekiro, timing is key.

Je hebt in Sekiro ook de optie om in een aanval te dodgen en als je deze goed timed dan doe je een counter attack ofzo, klinkt zowel handig als tricky

Ach, sowieso wordt het de eerste paar uur zwaar afzien, maar we komen er wel.

Ik denk als ik echt tevaak doodga aan het begin, dat ik eerst een paar uur speel tot ik de controls onder de knie heb en het spelletje een beetje snap en dan gewoon helemaal opnieuw begin. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:31:
Dat je in Sekrio kan springen veranderd natuurlijk ook alles in de combat.
Goede keuze maken in je skill-tree gaat ook een dingetje zijn.
Inderdaad, voorheen was het allemaal horizontaal maar nu ook verticaal, het wordt echt zo anders, ben benieuwd hoelang ik erover doe voordat echt aan de game gewend ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Origins schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:34:
[...]

Inderdaad, voorheen was het allemaal horizontaal maar nu ook verticaal, het wordt echt zo anders, ben benieuwd hoelang ik erover doe voordat echt aan de game gewend ben.
Als ik het idee heb dat ik de game in de vingers ga hebben begin ik opnieuw.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:03:
[...]
Ga hem gewoon halen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Oké oké, besteld! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga gewoon lekker door de game heen strugglen. Niks overnieuw beginnen (tenzij ik er ineens achterkom dat ik belangrijke shit gemist heb). Dan is de euforie extra groot als ik verder kom.

Edit:

Grafisch weinig verschil tussen de X/Pro/PC. Het zal vooral de framerate zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 20-03-2019 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En voor de achievement / trophy hunters onder ons:

https://www.xboxachieveme...s-die-twice/achievements/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Die lijst bekijk ik pas ná de eerste playthrough.
Heb tot nu enkel het allereerste (korte) gameplayfilmpje gezien, verder helemaal niets. Laat me graag verrassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:32:
Die lijst bekijk ik pas ná de eerste playthrough.
Heb tot nu enkel het allereerste (korte) gameplayfilmpje gezien, verder helemaal niets. Laat me graag verrassen :)
Same here, ik heb nog niet eens een trailer gezien. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ga nu ook geen filmpjes meer kijken. Zie heel mijn YouTube feed volstaan met de eerste uren van Sekiro. Must resist... will resist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ambition88 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:14:
Het is mij via steam nog steeds niet duidelijk of deze met een ps4 controller te spelen is.

Er staat controller "gedeeltelijk supported"

tja..

Wat ik zo nice vind aan FROM games is dat er zoveel verschillende type enemies zijn, houdt t spel lekker uitdagend.

Dit miste ik bij nioh heel erg, dat spel was t voor mij net niet.
Nu staat op steam volledig support ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Lipst3r schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:00:
[...]

Nu staat op steam volledig support ;)
Hehe nice om te weten. :) ik kijk het eerst even aan op ps4 pro

Ik had met bloodborne ook niet echt last dat ik dood ging omdat ik te weinig frames had ofzo.
Maar heb wel het idee dat snel reageren hier een stuk belangrijker is, we will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:31:
Ik ga gewoon lekker door de game heen strugglen. Niks overnieuw beginnen (tenzij ik er ineens achterkom dat ik belangrijke shit gemist heb). Dan is de euforie extra groot als ik verder kom.

Edit:

Grafisch weinig verschil tussen de X/Pro/PC. Het zal vooral de framerate zijn.

[YouTube: Sekiro: Shadows Die Twice Graphics Comparison: PC vs. PS4 Pro vs. Xbox One X]
Pfew, dat zijn flinke verschillen :o
PC master race _/-\o_
Duidelijk scherpere textures en overduidelijk veel vloeiender dan de toch wat haperende gameplay op PS (Pro) / Xbox One (X)
Eigenlijk gewoon laks van FROM, als ik zie hoe soepel bijvoorbeeld een Ashen loopt op de xbox one x (4K 60fps)
Anderzijds loopt Dark Souls 3 ook gewoon ruk op consoles dus het was te verwachten....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
justifire schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 23:35:
[...]

Pfew, dat zijn flinke verschillen :o
PC master race _/-\o_
Duidelijk scherpere textures en overduidelijk veel vloeiender dan de toch wat haperende gameplay op PS (Pro) / Xbox One (X)
Eigenlijk gewoon laks van FROM, als ik zie hoe soepel bijvoorbeeld een Ashen loopt op de xbox one x (4K 60fps)
Anderzijds loopt Dark Souls 3 ook gewoon ruk op consoles dus het was te verwachten....
Master race, smaster race. Wel benieuwd, aangezien t singleplayer is, wat de mod community hiermee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 17:41
Gisteravond wat streams bekeken. Ik wacht nog een tijdje met de game. Nioh en Bloodborne verslonden, maar ashen vond ik eigenlijk niet veel aan. Mis het stuk progressie met stats. Dat ligt meer aan mij dan aan de game. Hou van een uitdaging dat zeker, maar wil wel ruimte hebben om te kunnen groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Ik was erg enthousiast voor deze game, totdat ik las dat er geen additionele wapens/armor te verkrijgen zijn. Je blijft de gehele game met dezelfde gear spelen. In die zin dus een volwaardige action game zonder loot verzamelen. Dit is een designkeuze die ik niet zag aankomen. Wellicht toch een bepaalde verwachting gehad door de souls games en nioh. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Wat ziet deze game er toch gruwelijk vet uit! Zou hem echt willen halen maar ik vrees toch dat het te hardcore voor me is :X De Souls games zijn niet echt mijn cup of tea maar met Bloodborne heb ik me uitstekend vermaakt omdat ik dat veel smoother vind spelen. Sekiro ziet er nog vloeiender uit maar daarentegen lijkt het me wel een stuk pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

SparksNL schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 06:59:
Ik was erg enthousiast voor deze game, totdat ik las dat er geen additionele wapens/armor te verkrijgen zijn. Je blijft de gehele game met dezelfde gear spelen. In die zin dus een volwaardige action game zonder loot verzamelen. Dit is een designkeuze die ik niet zag aankomen. Wellicht toch een bepaalde verwachting gehad door de souls games en nioh. Jammer.
Ik denk dat gameplay technisch deze design keuze wel goed gaat uitpakken. In Dark Souls had je toch altijd wel dat je een enigszins OP build kon samenstellen, door combinatie van stats, wapens en armor. Dat zorgde altijd wel voor wat onbalans vond ik zelf. Maar zoals je zegt, het is natuurlijk persoonlijk wat je voorkeur heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
SparksNL schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 06:59:
Je weet wel dat je nu aan een skill-tree werkt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
jori040 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:35:
[...]

Je weet wel dat je nu aan een skill-tree werkt ?
Dat en je prostetic arm heeft meerdere functies waarmee je kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:22:
[...]

Ik denk dat gameplay technisch deze design keuze wel goed gaat uitpakken. In Dark Souls had je toch altijd wel dat je een enigszins OP build kon samenstellen, door combinatie van stats, wapens en armor. Dat zorgde altijd wel voor wat onbalans vond ik zelf. Maar zoals je zegt, het is natuurlijk persoonlijk wat je voorkeur heeft :)
Idd, een OP character bouwen en bazen one hitten zal er niet meer in zitten ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SparksNL Game schijnt vol loot te zitten hoor.

Edit: Dat gezegd hebbende vind ik het eigenlijk wel fijn dat er nu meer ruimte is voor focus op het exploren en de combat. In Bloodborne heb ik echt ettelijke uren gespendeerd in de level menu's, met het fortify'en van wapens, in de dungeons op zoek naar de beste gems etc. Het is dan wel mijn GOAT, maar de game is zeker niet perfect. Helemaal goed dat dit er niet meer in zit en het iets toegankelijker is zonder dat de gameplay eronder lijdt.

[ Voor 82% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2019 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
Ambition88 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Ik denk als ik echt tevaak doodga aan het begin, dat ik eerst een paar uur speel tot ik de controls onder de knie heb en het spelletje een beetje snap en dan gewoon helemaal opnieuw begin. :)
Dit is denk ik ook mijn plan inderdaad :) Helemaal zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De game zal toch heel goed moeten zijn wil hij voor mij Devil May Cry 5 kunnen toppen.Sekiro is natuurlijk een ander soort combat game maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Review thread op Era, voor de geïnteresseerden. Ben zeer benieuwd of deze Bloodborne gaat toppen.

https://www.resetera.com/...ice-review-thread.106705/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:31:
Review thread op Era, voor de geïnteresseerden. Ben zeer benieuwd of deze Bloodborne gaat toppen.

https://www.resetera.com/...ice-review-thread.106705/
Ik gok dat hij een 88 op Metacritic krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:49:
[...]

Ik gok dat hij een 88 op Metacritic krijgt.
Ik ga voor de 93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Als 1 of andere gekke japanner inderdaad 13 uur bezig is geweest met de laatste boss, dan zie ik het zomaar gebeuren dat 80% van de mensen die dit spel kopen hem niet kunnen uitspelen, including me.

Hoop toch wel dat het enigsinds te doen is, pittig oke maar haast onmogelijk.. t moet wel leuk blijven.

Geen idee of dit invloed heeft op het uiteindelijke cijfer, ik hoop gewoon op een goeie game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:
[...]

Als 1 of andere gekke japanner inderdaad 13 uur bezig is geweest met de laatste boss, dan zie ik het zomaar gebeuren dat 80% van de mensen die dit spel kopen hem niet kunnen uitspelen, including me.

Hoop toch wel dat het enigsinds te doen is, pittig oke maar haast onmogelijk.. t moet wel leuk blijven.

Geen idee of dit invloed heeft op het uiteindelijke cijfer, ik hoop gewoon op een goeie game! :)
Vergeet niet dat een hoop Souls spelers Bloodborne niet gespeeld hebben omdat ze bijvoorbeeld geen PS4 hebben. Als je alleen Demon's/Dark Souls combat gewend bent, dan voelt dat snelle echt totaal anders.

Zo te zien komt het puur op skill aan en het gebruiken van de systemen die geboden worden. Ik vind het wel een tof besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:41:
[...]

Vergeet niet dat een hoop Souls spelers Bloodborne niet gespeeld hebben omdat ze bijvoorbeeld geen PS4 hebben. Als je alleen Demon's/Dark Souls combat gewend bent, dan voelt dat snelle echt totaal anders.

Zo te zien komt het puur op skill aan en het gebruiken van de systemen die geboden worden. Ik vind het wel een tof besluit.
Ja true, al vind ik het verschil qua tempo tussen BB en Sekiro ook nog wel groot, maar idd laat staan met Darksouls...

Iemand enig idee of je zelf op een knop moet drukken als de enemy zn posture vol is, of dat je hem automatisch finished met een deathblow?

Gister heeel kort even een klein stukje gameplay van fighting cowboy gekeken, maar zodra die bar vol is, is het bijna een instant kill, leek net of dit automatisch ging, lijkt me sterk. :P

Nog iets meer dan een uur.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
Ambition88 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:45:
[...]

Ja true, al vind ik het verschil qua tempo tussen BB en Sekiro ook nog wel groot, maar idd laat staan met Darksouls...

Iemand enig idee of je zelf op een knop moet drukken als de enemy zn posture vol is, of dat je hem automatisch finished met een deathblow?

Gister heeel kort even een klein stukje gameplay van fighting cowboy gekeken, maar zodra die bar vol is, is het bijna een instant kill, leek net of dit automatisch ging, lijkt me sterk. :P
Volgens mij doe je met R1 die finishing move als zijn posture vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Buiten de combat is het natuurlijk ook de vraag of het level design weer zo knap gedaan is.

Met DMC 5 vers in de vingers zal ik flink even moeten switchen ben ik bang ;)

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 21-03-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
jori040 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:34:
De game zal toch heel goed moeten zijn wil hij voor mij Devil May Cry 5 kunnen toppen.Sekiro is natuurlijk een ander soort combat game maar toch.
DMC 5 is non stop balls to the walls actie van het hoogste niveau, imo net als DOOM. Met een onderhoudend verhaal die t allemaal aan elkaar plakt. Alles ten behoeve van de actie.

Sekiro bevat waarschijnlijk veel exploratie en mysterie met ijzersterke combat zoals we gewend zijn van From. Ik ben voornamelijk heel blij dat ze t levelen eruit hebben gegooid. Ik unlock liever nieuwe moves die meer gameplay opties bieden, dan +2 in damage oid.

Sekiro straks afwisselen met Bloody Palace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@CrapperDeCrap
Een skill-tree speekt mij ook meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ambition88

Ik vraag me af of het sneller is. Ken je Lady Maria en Blood-starved Beast nog? Daar moest je toch wel aardige reflexen voor hebben in zowel de parry als de dodge.

Ja is gewoon de R1 button, die finisher.

Is er trouwens geen DMC5 topic? Ik weet niet waarom die game hier telkens aangehaald wordt? Het voegt weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Sorry Bram ik zal het geweldige DMC 5 niet meer noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:11:
Sorry Bram ik zal het geweldige DMC 5 niet meer noemen.
Ja geeft niet hoor, was niet vervelend bedoeld, maar ik zie het verband en de vergelijking niet echt, dus ik vroeg me af waarom die steeds genoemd wordt.

Nog minder dan 50 minuten tot de reviews trouwens. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:10:
@Ambition88

Ik vraag me af of het sneller is. Ken je Lady Maria en Blood-starved Beast nog? Daar moest je toch wel aardige reflexen voor hebben in zowel de parry als de dodge.
Ja klopt, zeker bij Lady maria(vond ik overigens een erg makkelijke boss) maar in bb had ik altijd het idee dat 1vs2/3 best tricky was en in Sekiro is de gameplay dusdanig snel dat dat een stuk makkelijker lijkt. De grapplehook is ook een goede toevoeging om weer terug in stealth te gaan en enemies 1 voor 1 uit te schakelen.

Denk dat ik zelf het deflecten van attacks wel redelijk onder de knie krijg, waar ik zelf bang voor ben is voor die ''unblockable'' attacks dat je afhankelijk van welke attack de enemy doet, je met 1 van de 3 knoppen moet reageren, is opzich prima te onthouden, maar vind het soms wel lastig te zien welke aanval de boss doet omdat het zo snel gaat, maargoed dit is natuurlijk ook een kwestie van de moveset en attack pattern leren.

Morgen om 2 uur naar huis racen en lekker spelen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 21-03-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ambition88 Je hebt dodge, parry en springen toch? Die unblockable aanval kun je sowieso niet parry'en. Dus het is of dodgen of eroverheen springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:32:
@Ambition88 Je hebt dodge, parry en springen toch? Die unblockable aanval kun je sowieso niet parry'en. Dus het is of dodgen of eroverheen springen.
Ik vond dit idd ook een beetje vaag, maar van wat ik heb gezien heb je wel echt 3 opties 1 ervan was deflecten, dus misschien dat afhankelijk van de aanval je deze wel kan deflecten.

Het kan zijn dat je gelijk hebt hoor want dat klinkt ook wel logisch, maar dan snap ik niet waarom die optie er uberhaupt tussen stond.

Wait and see i guess. : :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:35:
[...]

Ik vond dit idd ook een beetje vaag, maar van wat ik heb gezien heb je wel echt 3 opties 1 ervan was deflecten, dus misschien dat afhankelijk van de aanval je deze wel kan deflecten.

Het kan zijn dat je gelijk hebt hoor want dat klinkt ook wel logisch, maar dan snap ik niet waarom die optie er uberhaupt tussen stond.

Wait and see i guess. : :+
Ja je hebt er 3, maar die aanval met dat rode teken kun je dus alleen maar dodgen via de dodge of spring knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Ja je hebt er 3, maar die aanval met dat rode teken kun je dus alleen maar dodgen via de dodge of spring knop.
Ah op die fiets, verwarrend dat die optie er dan alsnog tussen staat, nou dat scheelt weer. :) nog een paar minuten!

https://www.ign.com/artic...-shadows-die-twice-review

95/100 van ign. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 21-03-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Game is zo goed dat Gamespot gewoon 2x 90 geeft :+

Mooie cijfers tot nu toe wow.

[ Voor 7% gewijzigd door Origins op 21-03-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, een van de Gamespots moet Game Informer zijn. :P

MC 90 en OC 91 tot nu toe. Keurig dus.

Edit: X1 versie op 93 op MC. Mijn voorspelling. :P

[ Voor 48% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2019 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Whoooehooo! Zin in!!! :D :D. Is die echt vanavond pas na 12 uur te downloaden/spelen?

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2019 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
IGN US 95 en dan IGN Japan 80..tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:48:
Whoooehooo! Zin in!!! :D :D. Is die echt vanavond pas na 12 uur te downloaden/spelen?
Officieel wel ja. Digitaal sowieso. Maar je kan altijd langs de winkel straks en doen alsof je dom bent. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Officieel wel ja. Digitaal sowieso. Maar je kan altijd langs de winkel straks en doen alsof je dom bent. O-)
Daar boek ik het laatste jaar weinig succes mee. 2 jaar terug wou het nog wel eens lukken maar tegenwoordig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Ben een all digital speler geworden :) Dus dan maar wachten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:02:
[...]

Ben een all digital speler geworden :) Dus dan maar wachten. :P
Ja of je moet in de Nieuw Zeeland store bestellen of kutten met een VPN ofzo. :P

Edit: Zo, mijn pre-order staat. Ook 2 thema's erbij, zag ik. Nu rustig wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
IGN noemt hem makkelijker dan de andere souls games, toch een verrasingtje voor mij. De combat leek mij lastiger dan voorheen.

Kan niet wachten op morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:31:
IGN noemt hem makkelijker dan de andere souls games, toch een verrasingtje voor mij. De combat leek mij lastiger dan voorheen.

Kan niet wachten op morgen.
Ik vraag me af of ze de game wel hebben uitgespeeld. Review copies zijn best laat verstuurd en sommige sites hebben nog geen cijfer.

Van verschillende ervaren Souls streamers heb ik begrepen dat de combat zelf lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Ik vraag me af of ze de game wel hebben uitgespeeld. Review copies zijn best laat verstuurd en sommige sites hebben nog geen cijfer.

Van verschillende ervaren Souls streamers heb ik begrepen dat de combat zelf lastiger is.
Wat ik een beetje begreep van die IGN review is dat hij er 50 uur over heeft gedaan tot hij de credits zag en dat het juist makkelijker werd naarmate hij het hele dodgen,deflecten doorhad.
Is dat niet altijd een beetje met de Soulsborne games, als je het eenmaal door heb dan lijkt het altijd wel makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:49:
[...]

Wat ik een beetje begreep van die IGN review is dat hij er 50 uur over heeft gedaan tot hij de credits zag en dat het juist makkelijker werd naarmate hij het hele dodgen,deflecten doorhad.
Is dat niet altijd een beetje met de Soulsborne games, als je het eenmaal door heb dan lijkt het altijd wel makkelijk.
Is zeker zo, maar het is wel wat tegenstrijdig met wat gasten als Lobos/Vaati aangeven. Die vertrouw ik toch wat meer. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Op Youtube is Fightingcowboy al sinds gisteren zijn playthough aan het uploaden, voor degene die het ineterssant vind :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Uit de review van IGN:
Peppered in with the standard fare of attacks are specific thrusts, sweeps, and grapples that are difficult, if not impossible, to simply block or dodge. But these, of course, come with the fairness of telegraph animations, with a literal big red sign for DANGER appearing on screen and giving you a split second to figure out what’s coming and how to counter this specific type of attack. Thrust attacks must be deflected or redirected, sweep attacks must be jumped over, and grapples must be step-dodged. Done properly, it becomes a regularly thrilling exchange of clashing blades, precision timing, and tactics that looks as great in action as it feels to execute.
Toch 3 opties voor die rode sign attacks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Yokidrink schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:53:
Op Youtube is Fightingcowboy al sinds gisteren zijn playthough aan het uploaden, voor degene die het ineterssant vind :)
Niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen:
Waarom zou je, als je zo uitkijkt naar deze game, van tevoren een (volledige) playthrough bekijken?
Het mooie aan de From games is toch juíst het zelf ontdekken en exploren. Ik snap het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Hoe laat denken jullie dat de game op Steam verkrijgbaar is?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
dvdkiwi schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:29:
[...]

Waarom zou je, als je zo uitkijkt naar deze game, van tevoren een (volledige) playthrough bekijken?
Het mooie aan de From games is toch juíst het zelf ontdekken en exploren. Ik snap het niet :/
Voordat zij er doorheen zijn. Kan begrijpen dat als je 60 ekkies voor een game neer wilt leggen je misschien alvast wat info en gameplay wilt zien :). Ik heb beetje hier en daar kort gekeken puur om te zien hoe de game liep e.d.

Niet iedereen is zo dedicated FROM lovers.. (waarom niet snap ik niet :+ )

Ik kijk nooit langer dan paar minuten. Ik wil gewoon als lekker zelf exploren :D

[ Voor 5% gewijzigd door FlyLight3r op 21-03-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
[...]

Helemaal met je eens, zonde. Het is als verslaafden die tegen beter weten in toch hun "fix" moeten scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Origins schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:49:
[...]

Ik dacht na 30 poging op the father in bloodborne dat ik de game nooit uit zou spelen. Nou met DLC alles gedaan en het is kwestie van gewenning. Dit zal best een pittige game zijn, maar je leert door gewoon door te gaan. En het gevoel van zon baas verslaan na al die pogingen.. heerlijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Lipst3r schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:58:
[...]
Kan begrijpen dat als je 60 ekkies voor een game neer wilt leggen je misschien alvast wat info en gameplay wilt zien :)
Fair point.
Daarom moet elke game in mijn ogen gewoon een speelbare demo hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij werkt Dragon Rot als volgt.

spoiler:
Je begint met 30% kans op Unseen Aid (je behoudt al je resources als je doodgaat). Iedere keer als je resurrect en dan weer doodgaat, gaat dat percentage omlaag tot deze op 5% staat en je kans op Unseen Aid dus heel klein is. Wat ik alleen nog niet weet is hoe je dit weer omhoog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
[...]

Voor mij doet het niets af aan de game. ik vind het gewoon interessant om te zien hoe anderen een game spelen, of dit nu is voor ik het gespeeld heb of erna. Maar ieder heeft zo zijn mening i guess :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yokidrink schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:30:
[...]

Voor mij doet het niets af aan de game. ik vind het gewoon interessant om te zien hoe anderen een game spelen, of dit nu is voor ik het gespeeld heb of erna. Maar ieder heeft zo zijn mening i guess :)
Ieder z'n ding inderdaad, maar het is toch veel leuker om alles zelf te ontdekken, lijkt me? Die ene shortcut, baas of verstopte item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
Zijn er nog mensen die hem via de US PSN store hebben gekocht? Is dit een aanrader? (aangezien hij dan ruim 17 euro goedkoper is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Over 4 uur heb ik hopelijk mijn katana voor het eerst gebruikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeevdTee schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:39:
Zijn er nog mensen die hem via de US PSN store hebben gekocht? Is dit een aanrader? (aangezien hij dan ruim 17 euro goedkoper is)
Ja ik vanmiddag. Zelfde game als in de EU store, dus in beide gevallen een aanrader. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:11:
Over 4 uur heb ik hopelijk mijn katana voor het eerst gebruikt!!
ach de eerste paar zijn wel easy maar daar na ppfff 8)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
Heb er heel veel zin in maar ben ook wel een beetje bang dat het gewoon écht even een paar tandjes te moeilijk is voor mij (heb BB en DS wel veel gespeeld, maar toch ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FROM is nog steeds een kei in console optimalisatie, not. Die engine van hun is echt bagger.

1800p op X en Pro. Pro heeft gemiddeld een hogere framerate, maar X heeft een 120Hz modus. Als je die gebruikt, heb je minder framepacing. Moet je wel een VRR scherm hebben volgens mij. Ben benieuwd wat er gebeurt als je de enhanced consoles op 1080p forceert.

Nou ja, Bloodborne heb ik me ook nooit aan gestoord en die had een lagere framerate, dus ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:24:
FROM is nog steeds een kei in console optimalisatie, not. Die engine van hun is echt bagger.

1800p op X en Pro. Pro heeft gemiddeld een hogere framerate, maar X heeft een 120Hz modus. Als je die gebruikt, heb je minder framepacing. Moet je wel een VRR scherm hebben volgens mij. Ben benieuwd wat er gebeurt als je de enhanced consoles op 1080p forceert.

Nou ja, Bloodborne heb ik me ook nooit aan gestoord en die had een lagere framerate, dus ik zie het wel.

[YouTube: Sekiro: Shadows Die Twice Performance Analysis + Graphics Comparison]
Volgens mij heeft mijn tv een 120Hz modus, maar geen idee of ik dat apart moet instellen :) @justifire Wellicht weet jij dat? Je hebt volgens mij dezelfde tv :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2019 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
PeevdTee schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:20:
Heb er heel veel zin in maar ben ook wel een beetje bang dat het gewoon écht even een paar tandjes te moeilijk is voor mij (heb BB en DS wel veel gespeeld, maar toch ;))
Hij is heel pittig dat kan ik je verzekeren .. die eerste "boss" is hard al .. en je heb maar 1 zwaartje

even uitvogelen hoe is wat moet doen ... de eerste 8 heb ik zo dood maar nu die mini boss nog :(

Blocken wil niet helpen met die gast ... :(

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 21-03-2019 20:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ravw schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:52:
[...]

Hij is heel pittig dat kan ik je verzekeren .. die eerste "boss" is hard al .. en je heb maar 1 zwaartje

even uitvogelen hoe is wat moet doen ... de eerste 8 heb ik zo dood maar nu die mini boss nog :(

Blocken wil niet helpen met die gast ... :(
Niet dodgen maar counteren! :P Goooo Ravw. We believe in you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:56:
[...]

Niet dodgen maar counteren! :P Goooo Ravw. We believe in you!
Ik dodgen niet , het is alleen hakken _/-\o_ maar je moet hem echt blijven hakken bij 1 keer een block van hem krijgt je toch een paar tering klappen .. auw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ravw schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:58:
[...]

Ik dodgen niet , het is alleen hakken _/-\o_ maar je moet hem echt blijven hakken bij 1 keer een block van hem krijgt je toch een paar tering klappen .. auw :X
Hahaha, ik denk dat ik weet tegen wie je vecht. Volgens mij is dat dezelfde dude die in de demo's van gamescom enzo zat :) Die mepte inderdaad erg hard en vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:50:
[...]

Volgens mij heeft mijn tv een 120Hz modus, maar geen idee of ik dat apart moet instellen :) @justifire Wellicht weet jij dat? Je hebt volgens mij dezelfde tv :P
Nee, VRR wordt helaas nog niet ondersteunt.
Volgend jaar komen er volgens mij wel OLED's uit met VRR.
Maar goed, Sekiro draait op 1800p dus het is sowieso geen grafisch hoogstandje.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste