Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

justifire schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:04:
[...]

Nee, VRR wordt helaas nog niet ondersteunt.
Volgend jaar komen er volgens mij wel OLED's uit met VRR.
Maar goed, Sekiro draait op 1800p dus het is sowieso geen grafisch hoogstandje.
Oh, ik las 120hz. Dat stond ook in de specs van mijn tv :P. Heb geen idee wat VRR is... Heb weinig kaas gegeten van al die technische zaken :P Maar google doet goed zijn werk..

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2019 21:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:00:
[...]

Hahaha, ik denk dat ik weet tegen wie je vecht. Volgens mij is dat dezelfde dude die in de demo's van gamescom enzo zat :) Die mepte inderdaad erg hard en vaak :P
spoiler:
Het is die vent die voor die poort staat ... die andere kan je er 2 a 3 met sluip moord afmaken , en die andere full atack maar die voor die poort gaat echt als een beest , maar ik had hem bijna ... ( het is die persoon met twee rooie ballen ( wat dat betekend weet ik nog niet )

moet alleen nog even achter komen als je op de grond ligt hoe je je zelf kan verdedigen want dan blijven ze hakken ... maar het is wel een gaaf spel je kan die bij de poort ( 4 wachters overslaan ) _/-\o_

maar daarna komt die %^$@!
Hint je kan onder huizen door

deze is het die ik moet hebben

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qMcyYLCj/boss.jpg

werd bij DS al gek soms ..... jammer dat je geen iets makkelijker level kan instellen , zeker bij DS vind het het geweldig om gewoon de gebieden te verkennen maar om nu een half uur over een boss te doen en 10.000 keer dood gaan ... dat is soms wel irritant , maar goed als je hem dan gesloopt heb dan is het wel weer O+ :9~ , om vervolgens bij de next boss weer het zelfde te krijgen >:)

soms heb ik het idee dat ze me gewoon niet mogen en dan nog niet eens begrijpen waarom sommige dit soort games nog leuk vinden , misschien eens DS 1 opstarten als ik deze game uit heb kam er dan misschien wel makkelijk er door

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 21-03-2019 21:46 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
ravw schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:23:
[...]

... ( het is die persoon met twee rooie ballen ( wat dat betekend weet ik nog niet )
Die heeft wss thuis ruzie gehad.

Oh en wees een doll en gooi je beschrijving even in spoiler-tags :) Thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door pipapaulus op 21-03-2019 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Beschikbaar: 22 maart
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 19 uur

Ik dacht dat de game echt 0.00 te spelen zou zijn?
(niet dat ik kan want dan lig ik al op 1 oor :p)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Lipst3r schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:48:
Beschikbaar: 22 maart
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 19 uur

Ik dacht dat de game echt 0.00 te spelen zou zijn?
(niet dat ik kan want dan lig ik al op 1 oor :p)
ja erg jammer dit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Hmmm, ik ga er nog steeds vanuit dat ik op de X om 12 uur kan gaan spelen… :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:00:
Ja dit is Steam inderdaad. Morgen lange dag werken. Echt geen zin in. Dus morgenavond maar eens eerste stappen zetten. Echt zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

ravw schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:23:
[...]

spoiler:
...

werd bij DS al gek soms ..... jammer dat je geen iets makkelijker level kan instellen , zeker bij DS vind het het geweldig om gewoon de gebieden te verkennen maar om nu een half uur over een boss te doen en 10.000 keer dood gaan ... dat is soms wel irritant , maar goed als je hem dan gesloopt heb dan is het wel weer O+ :9~ , om vervolgens bij de next boss weer het zelfde te krijgen >:)

soms heb ik het idee dat ze me gewoon niet mogen en dan nog niet eens begrijpen waarom sommige dit soort games nog leuk vinden , misschien eens DS 1 opstarten als ik deze game uit heb kam er dan misschien wel makkelijk er door
spoiler:
Let goed op de parry timer. Als je weet wanneer je moet parryen is hij zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:00:
Op PS4 & Xbox One kan je altijd om 00:00 beginnen.Hier staat hij al digitaal te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:20:
[...]

Op PS4 & Xbox One kan je altijd om 00:00 beginnen.Hier staat hij al digitaal te wachten. ;)
US versie niet op PS4. Die duurt nog 06:35. Maar goed, om 12 uur lig ik al te pitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ok ik ben net door facebook aan het scrollen, komt de review van IGN voorbij. Nu heb ik het helemaal niet op IGN, maar las de kop boven de link. Zij zeggen dat Sekiro makkelijker is dan de Souls serie........ 🤪 zal me benieuwen morgen. Verzendbevestiging binnen, Post NL doe je werk!!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

op steam dus niet om 00:00 verkrijgbaar -O-

apart, de status is nog steeds pre purchase maar kan em nu wel downloaden.

[ Voor 49% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-03-2019 00:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ja zeker wel, viel spass. Start steam opnieuw op.

[ Voor 32% gewijzigd door CrapperDeCrap op 22-03-2019 00:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Na 3 uur spelen ben ik denk ik al meer doodgegaan dan in 30 uur dark souls 3. Mijn god wat is het vechtsysteem wennen... ik moet nog even kijken hoe ik mijn controller instel zodat ik uit automatisme kan gaan blocken en dodgen... valt me erg tegen hoe moeilijk ik het heb :). Een van de eerste bosses vind ik ook niet echt “eerlijk”. Dat is in DS wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zei toch ze slaan hard :-)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 03:28:
Na 3 uur spelen ben ik denk ik al meer doodgegaan dan in 30 uur dark souls 3. Mijn god wat is het vechtsysteem wennen... ik moet nog even kijken hoe ik mijn controller instel zodat ik uit automatisme kan gaan blocken en dodgen... valt me erg tegen hoe moeilijk ik het heb :). Een van de eerste bosses vind ik ook niet echt “eerlijk”. Dat is in DS wel anders.
Haha ja het is geen Souls, verre van. Het is echt een voortborduring op Bloodborne en als je die niet gedaan hebt, is het volgens mij extra lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Zit nu in de Playstation, heb er zin in! oOo

Was altijd een stuk beter in Bloodborne dan in Dark Souls, ben benieuwd hoe dit zal gaan...

GIT GUD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta ook op het punt mijn eerste stapjes te wagen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:52:
Ik sta ook op het punt mijn eerste stapjes te wagen. Ik ben benieuwd.
Zet ff mixer stream aan of twitch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:35:
[...]

Haha ja het is geen Souls, verre van. Het is echt een voortborduring op Bloodborne en als je die niet gedaan hebt, is het volgens mij extra lastig.
Toch kun je ook voordeel uit DS halen hoor. Als je daar veel van parry gebruik maakte (net als ik) ipv dodgen, dan heb je mss eerder de timing in Sekiro door. Alles wat ik kon parry’en in Bloodborne kreeg ook een Quicksilver bullet tegen z’n hoofd.

Ja de combat is sneller en de timing zal anders zijn maar toch. Als je het eerder deed zul je er nu ook sneller aan denken dan alleen maar dodgen.

Denk ik tenminste 8)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ja ik was dus van het dodgen en blocken :).

Ik denk wel dat ik even opnieuw ga beginnen. Ik heb heel Japan al aan de dragonrot gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:57
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:21:
Ja ik was dus van het dodgen en blocken :).

Ik denk wel dat ik even opnieuw ga beginnen. Ik heb heel Japan al aan de dragonrot gekregen :+
Haha, maar wel een gruwelijk spel qua sfeer en combat? of alleen maar moeilijk. :p wel genieten he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Heb het idee dat de standaard vijanden wel wat makkelijk zijn dan bij de Soulborne games.En voor de stealth gameplay zijn de vijanden te dom dus dat had er voor mij niet in hoeven te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:58:
[...]

Zet ff mixer stream aan of twitch ? ;)
Genoeg streams te vinden daar, toch? :)

@Scrisissszzz Mwah, de timing is hier veel directer en meer 1 op 1. In DS zit er een soort vertraging in. Ik vind het totaal niet te vergelijken. Dit lijkt echt op de Bloodborne parry.

Ik heb net mijn arm gekregen, dus ik ga nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
Ik heb wel wat filmpjes gezien.
Maar ik vraag me af zit je hier ook met demonen of is dit meer living world?

Ik twijfel om eraan om hem te kopen.
DS en Bloodborn hield me af vanwege teveel donkere omgeving en de wezens.

In de filmpjes lijken dit normale mensen of i.g.g wat meer living world is.
Of zit ik er compleet naast?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:28:
Ik heb wel wat filmpjes gezien.
Maar ik vraag me af zit je hier ook met demonen of is dit meer living world?

Ik twijfel om eraan om hem te kopen.
DS en Bloodborn hield me af vanwege teveel donkere omgeving en de wezens.

In de filmpjes lijken dit normale mensen of i.g.g wat meer living world is.
Of zit ik er compleet naast?
Het is een typische FROM game, inclusief vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Het is een typische FROM game, inclusief vijanden.
FROM game?
Kun je me opweg helpen?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:40:
[...]

FROM game?
Kun je me opweg helpen?
FROM is de ontwikkelaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:37

CoeliJoeli

Gamer

Clavat schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:40:
[...]

FROM game?
Kun je me opweg helpen?
Ik denk dat het een mix is van het vechten tegen "mensen" en tegen monsters

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Kreeg een mail van Bol met een code voor de digitale soundtrack en een digitaal artbook.
Nu kan ik de soundtrack wél downloaden maar het artbook lijkt alleen via de site zelf te bekijken en is niet te downloaden. Jammer.
Oh, tip van de site: in verband met spoilers niet naar de namen van de tracks kijken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Parry systeem is zeker niet te vergelijken met dark souls. Geen vertraging niks, je weet precies wanneer je moet parryen als je goed oplet. Heerlijk systeem tot nu toe. De standaard mobs zijn wel heel makkelijk, maar al t andere gespuis kan t je goed moeilijk maken. Vind t qua moeilijkheidsgraad nog heel erg meevallen, zodra ik de knoppen goed in de vingers had ging het mij goed af. Veel stealth gebruikt om de kudde elke keer kleiner te maken en mini bosses alvast één "gratis" deathblow uit te delen. Maar heerlijke game tot nu toe. Graphics zijn aardig, niet meer dan dat. Voor de rest echt heel tof, het heeft mij nu al volledig in z'n greep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Goede korte reviews. Ik ben echt erg beniewd. Bijna met tegenzin aan het werk nu :P. Zijn er meer mensen op PC? Is er een discord wellicht? Of zal discord misschien beetje teveel volgescholden worden door alle deaths?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tot nu toe trouwens geen enkel probleem met de framerate op PS4 Pro. Ik ben er denk ik niet gevoelig voor. Lucky me, zullen we dan maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Lipst3r schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:08:
Goede korte reviews. Ik ben echt erg beniewd. Bijna met tegenzin aan het werk nu :P. Zijn er meer mensen op PC? Is er een discord wellicht? Of zal discord misschien beetje teveel volgescholden worden door alle deaths?
Lijkt mij best n een keer tof om te joinen, maar weet niet of dat voor de rest van de mensen ook zo zal zijn. Ben behoorlijk mondig als ik game, niet zozeer rage oid, maar ik lul gewoon veel. ADHD tot aan t plafond en als de adrenaline in kicked, wat Sekiro bij mij n beetje doet dan ben ik n spraak waterval en moet elke weeb npc z'n moeder t ontgelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:12:
Tot nu toe trouwens geen enkel probleem met de framerate op PS4 Pro. Ik ben er denk ik niet gevoelig voor. Lucky me, zullen we dan maar zeggen. :)
Goed om te horen. en, enjoying yourself? ik ga met een uur naar huis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
hoe verwijder ik een bericht?

[ Voor 92% gewijzigd door CrapperDeCrap op 22-03-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
Zit heel erg te twijfelen of ik em voor de ps4 pro moet halen of voor mn pc met GTX970, 3570k, 16gb ram. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
wauturr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:18:
Zit heel erg te twijfelen of ik em voor de ps4 pro moet halen of voor mn pc met GTX970, 3570k, 16gb ram. Wat zouden jullie doen?
Ligt eraan. Als je lekker op bank wilt zitten onderuit met controller of achter je PC met controller. Ik heb persoon gehaald voor PC ivm framerate en dat ik mn PS4 ook toch aan hetzelfde scherm heb hangen. Dan makkelijk om gewoon PC te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Als je hem op jou PC strak 60fps kan laten draaien lijkt me de keuze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Als je je aan frames kan storen zou ik voor pc kiezen. Game is niet veeleisend, met die hardware moet 1080 60 fps haalbaar zijn. En wie weet wat mods in de toekomst nog kunnen toevoegen aan de game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Goed om te horen. en, enjoying yourself? ik ga met een uur naar huis. :P
Ja ik vind het tot nu toe tof. Ik word wel iedere keer gesloopt door een bepaalde baas op het begin, maar fair enough. Het gaat erg snel allemaal. Je moet echt soms 3x achter elkaar deflecten en dan heeft 'ie nog een aantal van die moves waarbij je dat rode teken ziet, waar je per move ook weer op 3 manieren op kan reageren. Combat is echt super diep.

Dragonrot zit in ieder geval al op 15%. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:22:
[...]

Ja ik vind het tot nu toe tof. Ik word wel iedere keer gesloopt door een bepaalde baas op het begin, maar fair enough. Het gaat erg snel allemaal. Je moet echt soms 3x achter elkaar deflecten en dan heeft 'ie nog een aantal van die moves waarbij je dat rode teken ziet, waar je per move ook weer op 3 manieren op kan reageren. Combat is echt super diep.

Dragonrot zit in ieder geval al op 15%. :+
Je kan toch ook voor kiezen niet elke keer te resurrecten? Kan me voorstellen dat het alleen optie is als je weet dat het ''echt'' gaat helpen.

Is het nou zo dat bij true death alleen rot oploopt? (mag dit vraagje zonder spoiler?) desnoods antwoord in spoiler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Je kan toch ook voor kiezen niet elke keer te resurrecten? Kan me voorstellen dat het alleen optie is als je weet dat het ''echt'' gaat helpen.

Is het nou zo dat bij true death alleen rot oploopt? (mag dit vraagje zonder spoiler?) desnoods antwoord in spoiler?
Klopt allebei.

Baas is inmiddels gesloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:30:
[...]

Klopt allebei.

Baas is inmiddels gesloopt. :)
Als bloodborne speler waarbij parry echt groot ding was. Is dit makkelijker te leren denk je? Uiteraard is timing en dergelijke anders. Maar Bloodborne was meer rewarding als je er wat meer bovenop zat. Waar DS echt in mijn ervaring is dat je aan het afwachten was tot er een window was voor damage. Ik ben heel benieuwd naar dat posture systeem. Lijkt me echt tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Als bloodborne speler waarbij parry echt groot ding was. Is dit makkelijker te leren denk je? Uiteraard is timing en dergelijke anders. Maar Bloodborne was meer rewarding als je er wat meer bovenop zat. Waar DS echt in mijn ervaring is dat je aan het afwachten was tot er een window was voor damage. Ik ben heel benieuwd naar dat posture systeem. Lijkt me echt tof :)
Leren doe je het zo, maar beheersen is een ander verhaal. Je hebt gewoon veel moves die je kunt doen.

En je moet ook dichterbij je vijanden blijven, want sommigen kunnen hun posture "healen" en dan kan je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Lipst3r schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Ja is prima te leren. Je hebt best wel n window en als je mist kost t je een bak posture of health. Het is voornamelijk vijand afhankelijk of je volle bak gaat beuken (standaard mobs), of n mix van parries en aanvallen zodat je tegenstander zn posture niet hersteld en je parry dus voor niks was. Tel daarbij dan bepaalde dodges of jumps voor bepaalde aanvallen en hard hittende enemies bij op en elke vijand buiten de standaard mobs is een gevecht op t scherpst van de snede. Heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
alles kunnen ontwijken, en staat nu te installeren :D Even kijken hoe erg parry is.. in DS altijd ontweken omdat ik het niet kan haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
CoeliJoeli schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Ik denk dat het een mix is van het vechten tegen "mensen" en tegen monsters
spoiler:
Vergeet de Kippen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Hier nog mensen die de Game Guide halen?

Komt helaas pas mid april uit, maar telt wel 552 pagina's dus er zal toch wel flink wat verstopt moeten zitten in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opnieuw beginnen heeft trouwens echt geen ene reet zin volgens mij. Ik denk dat iedereen wel tot 5% Dragonrot gaat komen.

Ik kan wel aanraden om prosthetic en item select om te draaien. Beetje vage keuze om ze zo te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eerste indruk: toffe game. Movement en combat voelt direct al lekker badass.

Volgens mij is de game inderdaad wat makkelijker dan de Souls games, zit uiteraard nog in het begin maar het is tot nu toe gewoon afwachtend spelen en de parry vissen. Zolang je de juiste counter moves gebruikt en je timing een beetje wil lukken moet het zonder al teveel problemen te doen zijn. Stealth openen tegen mini bosses is ook erg effectief.

Verder heb ik het idee dst de formule ongeveer zo is:
Tegen verticale aanvallen blocken/parry, horizontale aanvallen springend ontwijken en diagonale aanvallen dodgen.
Ik kan het mis hebben hoor. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik ben nu bezig met een pittige boss. Maar heb hem wel door denk ik. Nu helaas werk... straks weer verder. Het is gewoon flink wennen aak de controls en fighmechanics. Het lastige is ook een beetje de snelheid van de game. Door de snelheid is het soms wat onoverzichtelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Voxalizer Hoe ver ben je?

Edit: Ik vind het trouwens echt veel moeilijker dan de vorige games. Veel sneller de parry windows zijn veel kleiner.

[ Voor 68% gewijzigd door bram1984 op 22-03-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nou.. het is weer ouderwets lastig pff..

Wel leuk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Chained Ogre, wat een pisnicht.

Edit: en hij ligt.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 22-03-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik vind het wel erg donker op mn C7 oled tv. Ik heb de helderheid al op max en mn tv brightness staat op 60, maar is nog steeds vrij donker.

Dope begin trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:31:
Ik vind het wel erg donker op mn C7 oled tv. Ik heb de helderheid al op max en mn tv brightness staat op 60, maar is nog steeds vrij donker.

Dope begin trouwens! :)
Geen last van mijn B7. Heb je de HDR settings wel gecheckt?

Ik zit trouwens officieel vast nu. Ik kom niet verder. Ik kan 2 kanten op en ik moet in beide gevallen een baas verslaan en het lukt me met geen mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Geen last van mijn B7. Heb je de HDR settings wel gecheckt?

Ik zit trouwens officieel vast nu. Ik kom niet verder. Ik kan 2 kanten op en ik moet in beide gevallen een baas verslaan en het lukt me met geen mogelijkheid.
Ben nu bij die ogre.. ik vind de grab attack super irritant. Ik ben nog niet volledig overtuigd voor wat betreft de fighting mechanics. Er zijn teveel variabelen waardoor het soms niet altijd even fair aanvoelt.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2019 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:46:
[...]

Ben nu bij die ogre.. ik vind de grab attack super irritant. Ik ben nog niet volledig overtuigd voor wat betreft de fighting mechanics. Er zijn teveel variabelen waardoor het soms niet altijd even fair aanvoelt.
spoiler:
Heb je die vuur prosthetic al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:46:
[...]

Same, zelfs met een bepaalde prosthetic worden de grabs niet makkelijker :D vooral in de 2e phase heb ik echt veel moeite ze te ontwijken. Geen idee waarom eigenlijk

Deaths tot nu toe:

Eerste tutorial boss: 1 death
Random enemies tussen Tutorial en eerste echte boss: 2 deaths
Eerste Boss: 6 deaths
2e Boss: 4 deaths (damn die grab attacks)

Ik heb nu 2 areas om te verkennen, geen idee wat handig is. Totaal al 3 prosthetics :+

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 22-03-2019 16:01 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dat zijn weinig deaths _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Die training mode is wel handig.

Ben ik de enige die moet wennen aan sprinten met O? ben gewend te rennen met X misschien dat ik dit nog switch.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 22-03-2019 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Kan je bij deze game ook de moeilijkheidsgraad aanpassen, en dan met name naar makkelijk? Ik snap dat het juist voor veel mensen aantrekkelijk is omdat de game zo hardcore is, maar bestaat er een mogelijkheid om het verhaal te volgen zonder al te veel uitdaging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:33:
Die training mode is wel handig.

Ben ik de enige die moet wennen aan sprinten met O? ben gewend te rennen met X misschien dat ik dit nog switch.
Is in alle Soulsborne games toch?

Ik word momenteel echt compleet gesloopt. Niet verwacht dat het zo pittig zou zijn. Alle mob enemies in Hirata Estate zijn al een ontzettende uitdaging. Ik begin me af te vragen of FROM het niet een beetje heeft overdreven.

Ik kan nu uit 3 bazen kiezen en 1 op 1 zijn ze al niet te doen, maar ik moet tegelijkertijd nog even met 5/6 gasten afrekenen die ook vrolijk meedoen. Ik heb echt geen idee hoe nu verder.

@Steven030 Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:22:
[...]

Genoeg streams te vinden daar, toch? :)

@Scrisissszzz Mwah, de timing is hier veel directer en meer 1 op 1. In DS zit er een soort vertraging in. Ik vind het totaal niet te vergelijken. Dit lijkt echt op de Bloodborne parry.

Ik heb net mijn arm gekregen, dus ik ga nog even verder.
Daarom zeg ik ook alleen maar dat je er eerder aan kunt denken als je parry gebruikte in DS. Zeg niet dat je meteen de timing goed zal hebben. Als je 3 DS delen alleen maar deed dodgen krijg dan de parry er maar eens in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:50:
[...]

Ik word momenteel echt compleet gesloopt. Niet verwacht dat het zo pittig zou zijn. Alle mob enemies in Hirata Estate zijn al een ontzettende uitdaging. Ik begin me af te vragen of FROM het niet een beetje heeft overdreven.

Ik kan nu uit 3 bazen kiezen en 1 op 1 zijn ze al niet te doen, maar ik moet tegelijkertijd nog even met 5/6 gasten afrekenen die ook vrolijk meedoen. Ik heb echt geen idee hoe nu verder.

@Steven030 Nee.
Oh, ik heb bloodborne al heel lang niet meer aangeraakt. Gewoon aan wennen dus.

Ja ik vind t ook tricky, dat kiezen uit 3 opties raakt me nog echt tevaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
[...]

@Steven030 Nee.
Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig! Wel grappig dat iedereen er ander gevoel bij heeft. De een zegt makkelijker dan .. de andere moeilijker.. Heel benieuwd wat mijn ervaring gaat worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lipst3r schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 16:54:
[...]

Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig! Wel grappig dat iedereen er ander gevoel bij heeft. De een zegt makkelijker dan .. de andere moeilijker.. Heel benieuwd wat mijn ervaring gaat worden :)
Mensen die zeggen dat het makkelijk is, zijn denk ik nog op het begin. De mobs daar is gewoon R1 spammen, maar zodra je Ogre gehad hebt, schiet de curve keihard omhoog.

Denk aan de eerste keer Orphan of Kos en gooi daar nog een zooi normale vijanden bij en dan bedoel ik niet die fakkel prutsers op het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

[...]

@Steven030 Nee.
Welke bosses zit je nu? Mag in spoilers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 17:07:
[...]

Mensen die zeggen dat het makkelijk is, zijn denk ik nog op het begin. De mobs daar is gewoon R1 spammen, maar zodra je Ogre gehad hebt, schiet de curve keihard omhoog.

Denk aan de eerste keer Orphan of Kos en gooi daar nog een zooi normale vijanden bij en dan bedoel ik niet die fakkel prutsers op het begin.
Hoever in begin is die ogre dan want ik dacht dat dat vrij begin was aangezien iedereen het hier daar over heeft :p

Hoever denk je dat je nu bent dan? Ik begreep dat de game best groot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje

spoiler:
Er is die ene direct na Ogre. Weer zo'n samurai dude met 6 man eromheen. Echt fucking irritant. Als je die mob eerst sloopt, loop je zelf al zoveel schade op dat je het beste weer bij een Idol kan gaan zitten en opnieuw proberen.

Dan is er dat nachtelijke gebied waar je naartoe kan nadat je die bel hebt gekregen. Dan ga je 3 jaar terug in de tijd. De eerste boss daar is een of andere malloot met een enorme speer en ook weer een man of 4/5 eromheen. Daar ben ik op een gegeven moment in het water gesprongen en toen kwam ik ergens anders uit waar alles in de fik staat. En daar heb je die sumo. Daar heb ik nog niet eens tegen gevochten, omdat de mob me al sloopt voordat ik dat gevecht kan beginnen.

@Lipst3r Oh ik ben ook nog relatief op het begin hoor, maar ik bedoel dan echt het gebied direct na de Dilapidated Temple. Dat is echt een tutorial gebiedje met R1 spam vijanden totdat je Ogre gehad hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
Tering jongens deze game is gewoon niet leuk maar DS was nog wel te doen maar dit is echt een versie
denk je eindelijk een weg te hebben staat de volgende knakker al weer op je rug in te hakken ..
kom op zeg , een game moet vermaak wezen .. dit is gewoon een spel dat houd je zelf met een hele pot valium nog niet rustig .. krijg er spontaan ADHD van zeg en dat als HSP er

mijn bloeddruk verlagers werk nu echt niet meer :(

PS en mensen maar denken toen ik gisteren avond schreef dat die dingen hard slaan dan bedoel ik ook hard , en maar denken ach het valt wel mee :-)

... nee dit is geen game voor even een uurtje of twee uitspelen

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 22-03-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 17:28:
@uchiha tijntje

spoiler:
Er is die ene direct na Ogre. Weer zo'n samurai dude met 6 man eromheen. Echt fucking irritant. Als je die mob eerst sloopt, loop je zelf al zoveel schade op dat je het beste weer bij een Idol kan gaan zitten en opnieuw proberen.

Dan is er dat nachtelijke gebied waar je naartoe kan nadat je die bel hebt gekregen. Dan ga je 3 jaar terug in de tijd. De eerste boss daar is een of andere malloot met een enorme speer en ook weer een man of 4/5 eromheen. Daar ben ik op een gegeven moment in het water gesprongen en toen kwam ik ergens anders uit waar alles in de fik staat. En daar heb je die sumo. Daar heb ik nog niet eens tegen gevochten, omdat de mob me al sloopt voordat ik dat gevecht kan beginnen.

@Lipst3r Oh ik ben ook nog relatief op het begin hoor, maar ik bedoel dan echt het gebied direct na de Dilapidated Temple. Dat is echt een tutorial gebiedje met R1 spam vijanden totdat je Ogre gehad hebt.
Die bosses heb ik net verslagen. Tip, kill eerst de mob, zorg dat je daarna in stealth gaat om 1 insta attack te kunne uit voeren op de boss en daarna hopen dat je het volhoudt om in fight mode hem een tweede keer te slopen :p

spoiler:
De samurai dude na de ogre is niet zo heel lastig. Hij slaat hard maar zijn attack pattern is niet heel spannend.

Het gevoel van overwinning na een killing blow is wel weer helemaal terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 17:28:
@uchiha tijntje

spoiler:

Tuurlijk.. R1 spam.. die gasten met de axe kan je echt R1 sp.. ow wait
De big giants met de hamer kan je echt R1 sp.. ow wait

Echt ik snap dat het cool is om te doen dat het allemaal zo makkelijk is, maar nee. Met jou logica is de boss voor de Ogre (aangezien de Ogre de 2e boss is) ook met R1 spam te doen en alles voor de rest negerend.

Wanneer gaan we daar een filmpje van zien :+

Dat soort gezeur hoorde je ook over High Wall of Lothric, Undead Settlement, en de Heide's Tower of Flame. Alleen gek genoeg was het wat meer dan "alleen wat R1 spam"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

corset schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:11:
[...]

Tuurlijk.. R1 spam.. die gasten met de axe kan je echt R1 sp.. ow wait
De big giants met de hamer kan je echt R1 sp.. ow wait

Echt ik snap dat het cool is om te doen dat het allemaal zo makkelijk is, maar nee. Met jou logica is de boss voor de Ogre (aangezien de Ogre de 2e boss is) ook met R1 spam te doen en alles voor de rest negerend.

Wanneer gaan we daar een filmpje van zien :+

Dat soort gezeur hoorde je ook over High Wall of Lothric, Undead Settlement, en de Heide's Tower of Flame. Alleen gek genoeg was het wat meer dan "alleen wat R1 spam"
Volgens mij geeft die aan dat hij het nu niet echt makkelijk vindt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ondertussen heb ik al de grootste moeite met de eerste paar mini bosses -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Nieuwevolger schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:23:
Ondertussen heb ik al de grootste moeite met de eerste paar mini bosses -.-
Yep... ben die verschillende dodge momenten aan het oefenen bij de eerste mini boss en aan het proberen om zn moves te herkennen... poging 6.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@corset Ik zeg toch duidelijk dat ik volkomen vastzit nu. Ik weet niet hoe je leest?

Het eerste gebied is duidelijk een tutorial gebied. Ja die dikke hamerdude kun je niet stunlocken maar hij is verder vrij simpel. De mobs zijn gewoon 10x makkelijker tijdens dat stukje dan verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:37:
@Voxalizer Hoe ver ben je?

Edit: Ik vind het trouwens echt veel moeilijker dan de vorige games. Veel sneller de parry windows zijn veel kleiner.
Uhm, iig stuk voorbij Ogre en die Hirata Estate done. Daarna niet meer verder gegaan.

Voor mijn gevoel is de parry window juist een stuk groter dan in Souls. Vergelijkbaar met BB.

Ik vind die combat muziek bij reguliere vijanden echt vreselijk overigens. Verder merk ik dat ik nu al een beetje uitgekeken begin te raken op die grappling hook. Ik vind dat hele rondspringen en platformen eigenlijk maar suf en afbreuk doen aan de game.

Verder vind ik de game gewoon erg genieten. Erg veel zin om weer verder te gaan.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 13:59
Sorry om de gameplay discussie te storen, maar hebben de mensen die hebben gepre-orderd bij bol.com al hun game binnen?

Ik denk dat hij niet meer gaat komen voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:03:
[...]

Die bosses heb ik net verslagen. Tip, kill eerst de mob, zorg dat je daarna in stealth gaat om 1 insta attack te kunne uit voeren op de boss en daarna hopen dat je het volhoudt om in fight mode hem een tweede keer te slopen :p

spoiler:
De samurai dude na de ogre is niet zo heel lastig. Hij slaat hard maar zijn attack pattern is niet heel spannend.

Het gevoel van overwinning na een killing blow is wel weer helemaal terug :D
Die mobs killen vind ik juist het lastige. Doe je die allemaal stealth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 15:13
Aurum schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:22:
Sorry om de gameplay discussie te storen, maar hebben de mensen die hebben gepre-orderd bij bol.com al hun game binnen?

Ik denk dat hij niet meer gaat komen voor mij...
Gisteren besteld bij Bol.com en vanmorgen netjes bezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:25:
[...]

Die mobs killen vind ik juist het lastige. Doe je die allemaal stealth?
Meestal alleen de eerste, daarna heb ik er 5 achter mij aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Aurum schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:22:
Sorry om de gameplay discussie te storen,
ach als je van een potje mens erg je niet houd dan mag je gerust binnen komen :(
maar normaal is bol wel snel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
Kan je op PC een fps counter aanzetten, mn shadowplay fps counter werkt niet in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo als je van een uitdaging houd :-)

https://gamer.nl/artikele...nder-geraakt-te-worden-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Pfff ben nu bij een nieuwe boss...
spoiler:
die brandende stier
.

Mijn hemel wat is dat chaotisch. Ik moet nog het meeste wennen aan de vele movement opties. Dat breekt me nog het meest op bij de bosses.

Heb hem nu verslagen door niet te locken met de camera. Dat zorgt soms voor extra chaos die je niet hebt als je gewoon niet locked op een vijand. Dan heb je gewoon meer overzicht en bewegingsvrijheid.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:54:
Pfff ben nu bij een nieuwe boss...
spoiler:
die brandende stier
.

Mijn hemel wat is dat chaotisch. Ik moet nog het meeste wennen aan de vele movement opties. Dat breekt me nog het meest op bij de bosses.

Heb hem nu verslagen door niet te locken met de camera. Dat zorgt soms voor extra chaos die je niet hebt als je gewoon niet locked op een vijand. Dan heb je gewoon meer overzicht en bewegingsvrijheid.
Weer iets om naar uit te kijken dus. :)

Heb inmiddels de twee eerder besproken bosses gesloopt met de nodige moeite. Ik merk toch dat je met stealth echt een heel stuk verder komt.

Voor die dronkaard moet ik alleen nog een tactiek bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Nu bij chained ogre.. toch aan het twijfelen maar even die andere map te doen. die estate? Ik kom voorlopig nog even niet langs die ogre. Hij slaat hard en ik dodge als een malle maar heb gevoel dat ik taktiekje misofzo. Maargoed we geven niet op, gotta git gud :) Morgen weer verder. Sfeertje is wel tof van de game hoor. Kudo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 18:38:
@corset Ik zeg toch duidelijk dat ik volkomen vastzit nu. Ik weet niet hoe je leest?

Het eerste gebied is duidelijk een tutorial gebied. Ja die dikke hamerdude kun je niet stunlocken maar hij is verder vrij simpel. De mobs zijn gewoon 10x makkelijker tijdens dat stukje dan verderop.
Mijn punt ging in op je "omg lol alles is R1 spam tot waar ik nu vast zit".. alleen is dat niet zo.

Overigens is de boss na de Ogre echt doodsimpel. Ik verwachte een paniek situatie, maar mijn god. Slacht de goede creature af en niks komt de boss helpen. Daarna sneak attack en je bent klaar zo'n beetje. Moves hebben gigantische tells, alles is makkelijk te dodgen of te blokken. Laat ik het zo zeggen, ik vond de Phase 2 grabs van de Ogre irritanter dan alles wat deze boss doet.
Maar goed, iedereen vind andere bosses lastig denk ik, zelfde met Bloodborne en Dark Souls. Wat een faceroll is voor de ene persoon, is voor de ander ruk.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 22-03-2019 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:41:
[...]

Weer iets om naar uit te kijken dus. :)

Heb inmiddels de twee eerder besproken bosses gesloopt met de nodige moeite. Ik merk toch dat je met stealth echt een heel stuk verder komt.

Voor die dronkaard moet ik alleen nog een tactiek bedenken.
Voor de dronkaard het volgende :)

spoiler:
Kill eerst alle mobs. Nadat je ze allemaal gekilled hebt moet je proberen stealth te gaan zodat je 1 gratis shot hebt op de boss. Zodra je dat hebt gedaan moet je even terugrennen naar dat vijvertje. Daar staat een NPC. Als je hem aanspreekt gaat die meevechten. Dat zorgt voor een heel wat makkelijker gevecht :). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:22:
[...]

Voor de dronkaard het volgende :)

spoiler:
Kill eerst alle mobs. Nadat je ze allemaal gekilled hebt moet je proberen stealth te gaan zodat je 1 gratis shot hebt op de boss. Zodra je dat hebt gedaan moet je even terugrennen naar dat vijvertje. Daar staat een NPC. Als je hem aanspreekt gaat die meevechten. Dat zorgt voor een heel wat makkelijker gevecht :). Succes!
Ja die NPC had ik al gevonden. Goede tip wel.

Heb jij trouwens die paarse dude al gevonden?

spoiler:
Verborgen grot langs die rivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:31:
[...]

Ja die NPC had ik al gevonden. Goede tip wel.

Heb jij trouwens die paarse dude al gevonden?

spoiler:
Verborgen grot langs die rivier
Hmmm nee... Grrr :P Heb het net afgesloten. Ben bij
spoiler:
the butterfly boss
. Heeft die dude nog wat leuks te melden of te geven?

Heb wel het gevoel dat ik er best snel door heen ga, maar dat is denk ik meer een gevoel dan dat het ook zo is :P. Heb al best wat (sub)bosses verslagen. :D

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2019 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:33:
[...]

Hmmm nee... Grrr :P Heb het net afgesloten. Ben bij
spoiler:
the butterfly boss
. Heeft die dude nog wat leuks te melden of te geven?

Heb wel het gevoel dat ik er best snel door heen ga, maar dat is denk ik meer een gevoel dan dat het ook zo is :P. Heb al best wat (sub)bosses verslagen. :D
Nou nee behalve dat hij onmogelijk te verslaan is. Het is niet eens een boss.

spoiler:
brug vlak voor Estate met de dikke gast erop. Rechts het water in springen.

Oh en de dronkaard is ook down. Dank voor de prima tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:43:
[...]

Nou nee behalve dat hij onmogelijk te verslaan is. Het is niet eens een boss.

spoiler:
brug vlak voor Estate met de dikke gast erop. Rechts het water in springen.

Oh en de dronkaard is ook down. Dank voor de prima tip. :)
Haha, ik ga hem morgen eens opzoeken :) En graag gedaan!

En de paarse gast is dood! :o Nu even kijken of er leuke loot is :P

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2019 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:46:
[...]

Haha, ik ga hem morgen eens opzoeken :) En graag gedaan!

En de paarse gast is dood! :o Nu even kijken of er leuke loot is :P
Ja in het huisje.

Hoe heb je het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik deed redelijk wat damage bij hem (ben level 2 met attack power) en kon hem vrij goed deflecten. Dus uiteindelijk ging hij neer. Had nog wel maar 1 mm health over maar toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
YouTuber Colin Furze heeft het Sekiro Shield nagemaakt in het echt:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Gespeeld in de hirata estate tot de eerste mini boss. Heb echt nog moeite met de game. Dood is ook de helft van je zuurverdiende xp voor altijd weg. Dat id toch wel wennen. Wordt er heel voorzichtig van terwijl dat niet altijd goed is. Nu dood gegaan en dan denk ik verdomme al die xp weg. Zal ik die mobs dan maar weer doen... met alle kans dat ik weer de helft kwijt raak...

Wat een mind fuck iedere keer.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste