Ferreur schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:08:
Met enig gemak ben ik de eerste paar mini-bosses doorgekomen en de eerste echte boss
spoiler:MY NAME IS GYOUBU ONIWA!!!!
in één keer doodgekregen.
Ik ben nu bij de lange trap richting de castle, maar de miniboss daar,
spoiler:General Kuranosuke Matsumoto
is gewoon niet dood te krijgen. Ook vervelend dat hij omringd wordt door 4 riflemen en het killen van die vijanden gewoon telkens 10 minuten duurt, voordat je opnieuw een poging kunt wagen om de general dood te maken.
Ook kan ik niet de andere kant op, want daar staat
me op te wachten.
General Matsumoto:
Met een heel, heel, heel klein beetje kaas: (Met andere woorden, sloop 'm niet NU, maar explore nog ff verder :-) )
spoiler:De bedoeling is dus om hoger in het kasteel te komen, dit doe je door smoke te volgen. Na een hoop geklim en wat hakwerk kom je uit in een kamer die de antichamber heet. Als je deze kamer uit gaat en naar de begane grond gaat dan kom je uiteindelijk achter 'm uit. Steek m in z'n rug, negeer die riflemen en loop naar binnen met 'm... dan kan je 'm op t gemakje slopen.
Mijn volgorde tot dan: Want je hebt echt alle beads en attack upgrades nodig die je kan krijgen voor een boss die in de buurt is:
spoiler:Die 2 eerste samurai dudes, de ogre, Gyoubou, een verborgen bead in een kist, die shinobi hunter in hirata, blazing bull, Lady butterfly, 2 mini bosses in ashina reservoir, die general en nog een mini boss in de toren en als laatst de boss van het kasteel. Dit levert je 2 health upgrades en 2 attack upgrades op. Ik ben zelfs nog iets verder gaan exploren voorbij het kasteel, wat mij nog 2 beads en 1 attack upgrade opleverde.
[
Voor 19% gewijzigd door
greyfox1987 op 28-03-2019 10:23
]