Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:17:
@yinx84 Blocken/guarden kan je gewoon doen hoor. Guarden versnelt zelfs het leeglopen van je posture meter. Veel vijanden (zoals boss hierboven) doen direct een counter attack nadat jij een klap uitdeelt. Dat is het perfecte moment om te deflecten.

Perilous zijn inderdaad lastig, maar ook die ga je op een gegeven moment herkennen. Als je er moeite mee hebt is het bij de meeste het veiligste om naar achteren te springen. Speer dus doen sowieso alleen maar thrusts volgens mij.
Hmm, als mijn posture vol is en ik houd mijn block ingedrukt, dan loopt die bij mij niet sneller leeg? Is dat wellicht een passive skill die je hebt gekocht?

Verder ten aanzien van Genichiro… Ik denk dat je het wel eens bent met een eerder bericht van mij:

Die Genichiro is het beste voorbeeld waarom de Fromsoftware games zo ontzettend cool zijn. Een 100% eerlijke boss waarbij je geleidelijk aan steeds beter en beter wordt. Totdat je hem hebt verslagen en er dan nog achter komt dat die nog een stage heeft en je weer uren mag spenderen om ook daar steeds beter en beter in te worden totdat je hem uiteindelijk op zijn knieën krijgt.

Topgame. Wow! Vanavond weer verder.

Uiteindelijk overdreef ik met uren spenderen voor zijn laatste stage, want die was makkelijker te leren dan de eerste, maar toch. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:17:
@yinx84 Blocken/guarden kan je gewoon doen hoor. Guarden versnelt zelfs het leeglopen van je posture meter. Veel vijanden (zoals boss hierboven) doen direct een counter attack nadat jij een klap uitdeelt. Dat is het perfecte moment om te deflecten.

Perilous zijn inderdaad lastig, maar ook die ga je op een gegeven moment herkennen. Als je er moeite mee hebt is het bij de meeste het veiligste om naar achteren te springen. Speer dus doen sowieso alleen maar thrusts volgens mij.
Nou, er is een spear dude in het reservoir en die doet toch best wel grote sweeping attacks :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:34:
[...]

Hmm, als mijn posture vol is en ik houd mijn block ingedrukt, dan loopt die bij mij niet sneller leeg? Is dat wellicht een passive skill die je hebt gekocht?

Verder ten aanzien van Genichiro… Ik denk dat je het wel eens bent met een eerder bericht van mij:

Die Genichiro is het beste voorbeeld waarom de Fromsoftware games zo ontzettend cool zijn. Een 100% eerlijke boss waarbij je geleidelijk aan steeds beter en beter wordt. Totdat je hem hebt verslagen en er dan nog achter komt dat die nog een stage heeft en je weer uren mag spenderen om ook daar steeds beter en beter in te worden totdat je hem uiteindelijk op zijn knieën krijgt.

Topgame. Wow! Vanavond weer verder.

Uiteindelijk overdreef ik met uren spenderen voor zijn laatste stage, want die was makkelijker te leren dan de eerste, maar toch. :P
Dan is je game stuk of je hebt niet op zitten letten. :p

Zonder gekheid: het is zelfs een van de tips tijdens de laadschermen. Een vollere posture bar betekent zelfs dat er meer delay zit tussen je acties.

https://www.reddit.com/r/...posture_recovery_hold_l1/

Maar inderdaad een hele vette boss fight. Ik heb eigenlijk zin om hem nog wel een keer te doen. Jammer dat dat niet zomaar gaat in deze games.
ye-roon schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:09:
[...]

Nou, er is een spear dude in het reservoir en die doet toch best wel grote sweeping attacks :)
Ja nu je het zegt. Klinkt ook wel logisch. De mobs doen volgens mij wel alleen thrusts.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2019 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:47:
[...]

Dan is je game stuk of je hebt niet op zitten letten. :p

Zonder gekheid: het is zelfs een van de tips tijdens de laadschermen. Een vollere posture bar betekent zelfs dat er meer delay zit tussen je acties.

https://www.reddit.com/r/...posture_recovery_hold_l1/

Maar inderdaad een hele vette boss fight. Ik heb eigenlijk zin om hem nog wel een keer te doen. Jammer dat dat niet zomaar gaat in deze games.
Ooooh, mijn posture gaat natuurlijk nooit in het rood :+. Ik zal het vanavond eens proberen. Maar ik merk volgens mij juist dat mijn posture snel terugloopt als ik lekker stil sta zonder een knop ingedrukt te houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Ooooh, mijn posture gaat natuurlijk nooit in het rood :+. Ik zal het vanavond eens proberen. Maar ik merk volgens mij juist dat mijn posture snel terugloopt als ik lekker stil sta zonder een knop ingedrukt te houden :?
Ik heb er echt meerdere malen goed op gelet toen ik de tip eenmaal gelezen had. De meter reageert echt op de block knop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Van het weekend toch maar overstag gegaan en de game gekocht. Proloog zonder problemen door gekomen, hier al veel gelezen over deflecten en dodgen, dat ging mij al best goed af.... dacht ik... :X

Nondeju, eenmaal in het eerste gebied ff getraind met die gast. Kwam toen na wat exploren ene generaal ofzoiets tegen, duurde ff voordat ik die neer had. Maar uiteindelijk lukte het wel, toen ik doorhad dat ik hem eerst kon sneaken 8)7

Voorgenomen om geen spoilers / YouTube etc te bekijken, zelf ontdekken, zelf afgeslacht worden :)

Nu bij die chained ogre aangekomen, tja..... Zoals iemand eerder al riep in dit topic, hoe ga ik deze game ooit uitspelen 8)

Maar wat speelt het lekker weg. Probeer nu veelal wat XP te vergaren door regelmatig te resten en heb nog moeite om als ik door meerdere tegenstanders tegelijk aangevallen wordt om staande te blijven, maar qua gameplay speelt het echt lekker.

Vanavond die ogre eens aanpakken. Moet alleen dan dat vuur nog vinden, heb ik ergens gemist....

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:14:
Hoppa. Vetste boss tot nu toe.

[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Genichiro]

@Ambition88 Nee stelt weinig voor. Dit is echt een skill boss die je de fijnste kneepjes van het deflecten en dodgen leert. Ik heb er net 2,5 uur over gedaan en ben geen moment gefrustreerd of boos geworden. Gewoon super eerlijk gevecht en echt heel vet om te doen.
Nice man. :) je kan als het goed is ook die lightning deflecten voor huge posture dmg, als je op het juiste moment springt en R1 doet, zelf nog niet geprobeerd though.

good fight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ulti23 Met resten vergaan je geen XP hoor. Daarvoor zal je echt op pad moeten.

Voor de vuur prosthetic:

spoiler:
Stukje terug is er een vrouw in een toren. Zij geeft je een bel. Daarmee kun je naar de prostethic dude in de temple en naar een ander gebied. In dat gebied vind je 3 prosthetics.

@Ambition88 Ja dat zal best, maar das mij iets te veel risico. Schrale troost voor jou: Zijn laatste fase vind ik achteraf het makkelijkst. Perilous attacks zijn makkelijker te dodgen en zonder armor incasseert hij sneller en meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:13
Ulti23 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:03:
Van het weekend toch maar overstag gegaan en de game gekocht.
(...)
Herkenbaar verhaal ;)
Ook ik probeer (misschien tegen beter weten in) wat vaker te resten en dezelfde enemies te farmen om zo wat extra xp te vergaren.
De generaal in het begin vermeed ik door er gewoon bovenlangs te lopen maar sinds ik er gisteren achter kwam dat enemies met "2 bolletjes" een extra health potion geven probeer ik ze toch maar te verslaan.
Nu loop ik met 3 ipv 1 health potion en alleen dat geeft al wat extra welkome ademruimte.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:49:
[...]

Herkenbaar verhaal ;)
Ook in probeer (misschien tegen beter weten in) wat vaker te resten en dezelfde enemies te farmen om zo wat extra xp te vergaren.
De generaal in het begin vermeed ik door er gewoon bovenlangs te lopen maar sinds ik er gisteren achter kwam dat enemies met "2 bolletjes" een extra health potion geven probeer ik ze toch maar te verslaan.
Nu loop ik met 3 ipv 1 health potion en alleen dat geeft al wat extra welkome ademruimte.
Wat bedoel je hiermee? Ze geven een extra health potion? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:51:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Ze geven een extra health potion? :?
Ik denk dat hij toevallig een gourd seed heeft gekregen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
De twee enemies met bolletjes die ik tot nu verslagen heb gaven na defeat een gourd seed, die kon ik inleveren bij Emma en zij gaf mij er een health potion voor terug.

Of dat bij élke '2 bolletjes' enemy zo is weet ik uiteraard niet, maar bij de eerste twee toevallig wel dus voor mij is dat nu hoe het werkt. Laat mij nu even in die waan :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2019 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:55:
De twee enemies met bolletjes die ik tot nu verslagen heb gaven na defeat een gourd seed, die kon ik inleveren bij Emma en zij gaf mij er een health potion voor terug.

Of dat bij élke '2 bolletjes' enemy zo is weet ik uiteraard niet, maar bij de eerste twee toevallig wel dus voor mij is dat nu hoe het werkt. Laat mij nu even in die waan :P
Niet allemaal maar ze zitten wel verstopt in enkele enemies inderdaad :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:55:

Ah zo. Nee is niet bij alle bosses zo helaas. Je kunt ze wel kopen bij sommige merchants.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2019 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Je krijgt vaak na een mini boss wel een prayer bead. :) Dus het is zeker de moeite waard. Ik heb inmiddels 7 gourds en een vitality van 14.

Maar die headless guys zijn nog steeds vervelend :P
Ambition88 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Nice man. :) je kan als het goed is ook die lightning deflecten voor huge posture dmg, als je op het juiste moment springt en R1 doet, zelf nog niet geprobeerd though.
Dat is zo'n gave attack. Zo heb ik hem verslagen en dat voelde wel echt heel goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:15:
Je krijgt vaak na een mini boss wel een prayer bead. :) Dus het is zeker de moeite waard. Ik heb inmiddels 7 gourds en een vitality van 14.

[...]

Dat is zo'n gave attack. Zo heb ik hem verslagen en dat voelde wel echt heel goed :P.
Filmpje or it didn't happen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:10
Vannacht toch wel lekker verder kunnen komen zonder urenlang vast te zitten; als eerst Hirata Estate doen heeft echt geholpen. Opeenvolgend heb ik: The Chained Ogre, General Tenzen Yamauchi en Gyoubu Masataka Oniwa geslacht. =]

spoiler:
Dat stukje met de slang was sick. O.o

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:35:
Vannacht toch wel lekker verder kunnen komen zonder urenlang vast te zitten; als eerst Hirata Estate doen heeft echt geholpen. Opeenvolgend heb ik: The Chained Ogre, General Tenzen Yamauchi en Gyoubu Masataka Oniwa geslacht. =]

spoiler:
Dat stukje met de slang was sick. O.o
Jouw nickname is wel toepasselijk voor deze game. 8)
Uhuh O-)

Wat gebeurt er trouwens als je helemaal op het einde die tweede deathblow niet doet? Die zag ik bijna over het hoofd gisteren, maar ik wilde het risico niet nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Jouw nickname is wel toepasselijk voor deze game. 8)

[...]

Uhuh O-)

Wat gebeurt er trouwens als je helemaal op het einde die tweede deathblow niet doet? Die zag ik bijna over het hoofd gisteren, maar ik wilde het risico niet nemen.
Vertrouw je me niet? :)

Speciaal voor de non-believers.. :P https://xboxdvr.com/gamer/vas-taijyn/video/71916345

Geen idee wat er dan gebeurd. Ik had ook geen behoefte om dat af te wachten :P

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2019 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay is ook weer een stukje verder.

spoiler:
Gister veel te lang met blazing bull bezig geweest, uiteindelijk gehaald met de fire crackers, want gewoon deflecten en vechten werd te frustrerend. Nu het kasteel aan het explorer, oma butterfly komt later wel.

Echt een heerlijke game. Ik vind het ook verfrissend dat combat wat complexer is gemaakt met meer dan alleen dodging en blocking, het wordt echt een soort dans.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik had met Geniricho echt een flashback naar de slotscene van Kill Bill 1. Het gevecht tussen "kiddo" en O-ren Ishii. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:15:

[...]

Is het echt zo moeilijk om te timen of valt mee? gewoon springen en R1 drukken zodra je de lightning ziet?

Ik hoop echt dat ik voorbij deze boss kan komen.. ik heb al moeite om tot de helft van zn 2e hp bar te komen, die rode attacks hitten me nog tevaak, ik counter echt op puur geluk.

mja. heb er nog niet uren voor gezeten, gister alleen ffe half uurtje. :)

*Edit* zie je filmpje nu pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:10:
[...]

Is het echt zo moeilijk om te timen of valt mee? gewoon springen en R1 drukken zodra je de lightning ziet?

Ik hoop echt dat ik voorbij deze boss kan komen.. ik heb al moeite om tot de helft van zn 2e hp bar te komen, die rode attacks hitten me nog tevaak, ik counter echt op puur geluk.

mja. heb er nog niet uren voor gezeten, gister alleen ffe half uurtje. :)

*Edit* zie je filmpje nu pas
Nee, uiteindelijk is dat in mijn optiek de meest eenvoudige tactiek. Je moet uiteraard wel een beetje timen, maar dat is prima te doen. En het geeft echt een machtig gevoel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Clay schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:03:
* Clay is ook weer een stukje verder.

spoiler:
Gister veel te lang met blazing bull bezig geweest, uiteindelijk gehaald met de fire crackers, want gewoon deflecten en vechten werd te frustrerend. Nu het kasteel aan het explorer, oma butterfly komt later wel.

Echt een heerlijke game. Ik vind het ook verfrissend dat combat wat complexer is gemaakt met meer dan alleen dodging en blocking, het wordt echt een soort dans.
Grappig hoe de bosses voor iedereen weer zo enorm verschillen. Ik vond die bull echt de meest simpele tot nu toe, samen met paard dude. Gewoon lock on gedaan en naar z'n achterkant dodgen. Eerste try was hij down. Ook Ogre vinden veel mensen moeilijk en die had ik ook redelijk snel.

@Ambition88 @uchiha tijntje Volgens mij je daar wel die air deflect skill voor hebben? Enfin, ik wist dit sowieso niet en het ziet er een stuk risicovoller uit dan gewoon onder hem door dodgen.

Heeft iemand die air deathblow al uitgevoerd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:14:
[...]

Grappig hoe de bosses voor iedereen weer zo enorm verschillen. Ik vond die bull echt de meest simpele tot nu toe, samen met paard dude. Gewoon lock on gedaan en naar z'n achterkant dodgen. Eerste try was hij down. Ook Ogre vinden veel mensen moeilijk en die had ik ook redelijk snel.

@Ambition88 @uchiha tijntje Volgens mij je daar wel die air deflect skill voor hebben? Enfin, ik wist dit sowieso niet en het ziet er een stuk risicovoller uit dan gewoon onder hem door dodgen.

Heeft iemand die air deathblow al uitgevoerd trouwens?
Ik vond zelf de bull erg irritant vanwege de camera. De purple gastjes daarentegen waren easy :+

En risicovoller, tja je bent een true shinobi of niet ;)

De air deathblow heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben nu wel echt in coole area's beland. Beetje weg van de standaard 'gebouwde' omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Heb de air deathblow ook nog niet gebruikt maar toen ik even één poging op terror bollen man deed krijg ik wel de tutorial tekst in het scherm toen hij rond sprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Drunkard is niet meer :)
Kwam een flinke dosis geluk bij kijken maar dat telt ook.
Daarna wilde ik verder maar de deur zit op slot... dan maar weer verder in Ashina Outskirts.
Onderweg naar Drunkard ook nog wat kleine mini-baasjes verslagen. De combat begin ik nu langzaam een beetje te begrijpen.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2019 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha mooi hè al die kutnamen die niemand kan onthouden: terror bollen man, paarden dude, paarse dude, dronkaard, spear dude. "P

@dvdkiwi Deur zit op slot? Na dronkaard kun je in principe meteen doorlopen naar de volgende boss fight. Daar zit ook ergens een heel waardevol item verstopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Als je het reguliere pad volgt naar de Shinobi Hunter en verder krijg je uiteindelijk de sleutel @dvdkiwi .

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Euhm dan kijk ik verkeerd denk ik.
Voorbij Drunkard is een rustpunt, stukje daarna zit een trap naar beneden en onderaan die trap zit de deur op slot.

Kreeg van een halfdode npc een snap seed, die heb ik gebruikt maar deed niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Die Snap Seed is bedoeld voor
spoiler:
Lady Butterfly
die achter de gesloten deur is.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:41:
spoiler:
Lady Butterfly
Ik heb hem uiteindelijk 1 keer gebruikt. Ik vond het voordeel niet noemenswaardig. Snelheid is key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:41:
spoiler:
Lady Butterfly
Ah zo.
Die heb ik nu dus niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee die snap seed voegt niks toe aangezien die dingen waarvoor je 'm nodig hebt, na enkele seconden weer verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:43:
[...]

Ah zo.
Die heb ik nu dus niet meer :P
Heb je overigens weinig aan, zoals al werd aangegeven.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Nee, deze content creator kan daar goed mee omgaan :).

Je ziet wel wat stukjes van paar bazen. Maar niet om nou te zeggen dat alles verpest is :)

[ Voor 19% gewijzigd door FlyLight3r op 26-03-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Voor degene die al in de Senpou Temple zijn geweest.

spoiler:
Ik heb daar nog een nieuwe skilltree gevonden, alleen geen idee of het ook echt handige skills zijn, lijkt erop dat het die kung fu moves zijn die die enemies daar ook hebben. :p iemand deze al unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik zie niet. Wel één boss die ik nog niet gezien heb, maar daar ben jij al voorbij denk ik.

Check die tip met die balloons dan. Dat is wel sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

In dat YouTube filmpje zie ik dat je deflect met dodge moet remappen. Is dat iets wat jullie ook hebben gedaan? Lijk nu te wennen aan de default controls, straks maar eens proberen of dat fijner speelt. Zal wel persoonlijk zijn verwacht ik...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Voor zover ik zie niet. Wel één boss die ik nog niet gezien heb, maar daar ben jij al voorbij denk ik.

Oh die balloons. Dat ga ik even kijken want ik heb ze nog nooit gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ulti23 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:46:
In dat YouTube filmpje zie ik dat je deflect met dodge moet remappen. Is dat iets wat jullie ook hebben gedaan? Lijk nu te wennen aan de default controls, straks maar eens proberen of dat fijner speelt. Zal wel persoonlijk zijn verwacht ik...
Kwestie van wennen i guess.. Ik ben inderdaad nog wel in twijfel item use en shinobi tool wisselen omwissel. Dat healen met pijltje omhoog is echt een klote beweging in zon snel spel als dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ulti23 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:46:
Het lijkt op een foutje? De tekst komt in beeld, maar vervolgens bespreekt hij het verwisselen van je switch prosthetic met item use. Die heb ik ook meteen omgewisseld. Erg rare keuze ook om je healing items onder een D-pad knop te doen. Dan geef je de complete movement uit handen.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Oh die balloons. Dat ga ik even kijken want ik heb ze nog nooit gebruikt. :)
Ik pop ze meteen als ik gewoon aan het rondrennen ben. Meer items en meer coins.

Hij laat trouwens ook zien wat er gebeurt als je die tweede deathblow niet doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
Enige wat ik aangepast heb is Ctrl (Prosthetic tool) en Q (Crouch) omdraaien want dat vond ik niet heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Kan je de tip van de balloons vertellen? wil dat filmpje liever niet kijken :P

Ik check het filmpje wel zonder geluid :+

[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 26-03-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Sileh schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:54:
Enige wat ik aangepast heb is Ctrl (Prosthetic tool) en Q (Crouch) omdraaien want dat vond ik niet heel logisch.
Speel je met keyboard en muis? Gaat dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
Lipst3r schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:57:
[...]

Speel je met keyboard en muis? Gaat dat ?
Jep, sinds Dark Souls 3 zijn de keyboard en muis controls prima.

Het lijkt er alleen wel op dat als je met de muis rond kijkt dat het geen raw mouse input is maar dat er een controller gesimuleerd wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sekiro is wel een game die verbroedert! Ik heb @bram1984 nog nooit zoveel duimpjes gegeven :+

Ik heb block en de use knop omgewisseld. Vind de LB (L1) knop gewoon niet zo prettig als ik die heel vaak moet gebruiken.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2019 14:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:19:
Sekiro is wel een game die verbroedert! Ik heb @bram1984 nog nooit zoveel duimpjes gegeven :+

Ik heb block en de use knop omgewisseld. Vind de LB (L1) knop gewoon niet zo prettig als ik die heel vaak moet gebruiken.
Deze struggle moet je delen met elkaar.
Ambition88 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Kan je de tip van de balloons vertellen? wil dat filmpje liever niet kijken :P

Ik check het filmpje wel zonder geluid :+
Als je een farm locatie hebt (bijvoorbeeld Hirato Estate), dan pop je een groene ballon voor verhoogde item drops. Daarna slacht je alle vijanden af maar raap je nog geen items/goud op. Als alle vijanden dood zijn (of in ieder geval degene waarvan jij denkt dat het genoeg is) dan pop je de gouden ballon voor increased geld en ren je overal langs om alles op te rapen. Als je vervolgens rust bij een idol en daarna nog wat vijanden pakt, dan maak je nog steeds gebruik van die laatste gouden ballon (of zoiets),

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Wel apart dat die balloon dus ook de rates verhoogd van loot/sen die al gedropt is.
Je zou zeggen dat het berekenpunt van de loot amount op het punt zou liggen van de kill zelf.

Vanavond eens testen bij de Antechamber dat is namelijk een goede locatie om
spoiler:
divine confetti
te farmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypsych schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:45:
Wel apart dat die balloon dus ook de rates verhoogd van loot/sen die al gedropt is.
Je zou zeggen dat het berekenpunt van de loot amount op het punt zou liggen van de kill zelf.

Vanavond eens testen bij de Antechamber dat is namelijk een goede locatie om
spoiler:
divine confetti
te farmen.
Moet je maar net weten ja.

StealthgamerBR heeft de game ook alweer volledig gemastered. Die gast is echt van een andere planeet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Moet je maar net weten ja.

StealthgamerBR heeft de game ook alweer volledig gemastered. Die gast is echt van een andere planeet.

[YouTube: Sekiro: Stealth Kills (Defeat Chained Ogre)]
Holy Shit zeg .. het is of je een normale RPG zit te kijken , volgens mij is die gast niets anders aan het doen dan dit soort games ...... die loopt er door heen als of die wil zeggen waar blijven nu de moeilijke bazen

Ik zoek ze maar kan ze niet vinden >:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ravw schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:57:
[...]

Holy Shit zeg .. het is of je een normale RPG zit te kijken , volgens mij is die gast niets anders aan het doen dan dit soort games ...... die loopt er door heen als of die wil zeggen waar blijven nu de moeilijke bazen

Ik zoek ze maar kan ze niet vinden >:)
Ik heb ook bosses gehad in bloodborne dat ik echt dacht van hoe kom ik hier nu in godsnaam langs. En dan dat je later die boss 9/10 keer helemaal kapot met parry lock had.

Gewoon veel doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik krijg een update van 130 mb. Iemand ieder wat ge-update is?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:09:
Ik krijg een update van 130 mb. Iemand ieder wat ge-update is?
Iedere boss heeft nu vier bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:18:
[...]

Iedere boss heeft nu vier bolletjes.
ik dacht juist dat alle save games verwijderd werden als je dood ging :-)

PS voor de mensen die zit spel goed vinden maar meer RPG achtig willen spelen zal ik jullie Outward aanraden

beetje DS , skyrim met Survival :-) van alles wat _/-\o_
de gevechten zijn iets minder hard ... tot zo ver ik hem nu gespeeld heb

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Weet iemand of je divine confetti ergens kunt kopen of farmen? Geprobeerd Headless te doen maar door domme fouten niet gehaald en die confetti is op...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
Scrisissszzz schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:28:
Weet iemand of je divine confetti ergens kunt kopen of farmen? Geprobeerd Headless te doen maar door domme fouten niet gehaald en die confetti is op...
Yep.

spoiler:
De samurai bij de Antechamber droppen confetti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Partypsych schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:46:
[...]

Yep.

spoiler:
De samurai bij de Antechamber droppen confetti
Ok daar ben ik nog niet haha. Heb sowieso ff geen enkel idee waar ik naartoe moet/kan :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik zit nu wel op een punt waarbij ik het gevoel heb dat de mini bosses niet echt meer uitdagend zijn. Maar misschien dat ze verder in de game weer uitdagende worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
Scrisissszzz schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:25:
[...]

Ok daar ben ik nog niet haha. Heb sowieso ff geen enkel idee waar ik naartoe moet/kan :)
Geeft niks, gewoon blijven exploren en backtracken. Ik zie ook soms doorgangen pas als ik er eerst 4x langs ben gelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
CrapperDeCrap schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:39:
"Woooooo!!!" Hartstikke dood, maar prachtig.
Niemand die zich helemaal te pletter schrok bij die kamikaze "woooo" figuren.

Wel mooi om te lezen hoe sommige het moeilijk hebben met bepaalde bosses en juist weer makkelijk met andere. Genichiro had ik de 3e keer om, Lady butterfly heb ik iets van 2 uur over gedaan.

De camera is soms tergend in kleine ruimtes en de ai wat matig als t op stealth aankomt, maar verder n geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik zit eigenlijk helemaal vast bij Genishiro, en eerlijk gezegd heb ik er ook weinig zin meer in, heb er nu al 40 keer over gedaan.
2de fase is gewoon te krachtig voor mij.

Jammer! het is een leuke game maar op een gegeven moment is het wel genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:04:
Ik zit eigenlijk helemaal vast bij Genishiro, en eerlijk gezegd heb ik er ook weinig zin meer in, heb er nu al 40 keer over gedaan.

Je bedoelt die laatste fase? Tweede fase is in principe hetzelfde als de eerste. Als je die perilous attacks even doorhebt, is hij goed te doen hoor. Je moet alleen constant je guard omhoog houden. En als hij guard, dan geef jij een klap waarop hij een klap teruggeeft en die kun je deflecten. Dat gebeurt iedere keer twee keer. Die jump kun je dodgen en daarna kun je hem twee keer hitten. Hij doet ook vaak een thrust en die kun je met de Mikiri skill pareren voor extra posture damage. Ik heb 'm ook heel vaak moeten doen en het gaat echt steeds beter. Ik heb filmpje stukje terug gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Origins schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:04:

Dan zou ik Genishiro nog even links laten liggen en op andere dingen focussen, er valt nog behoorlijk veel te doen, dan kan je je character ook nog verder upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
lol en vandaag klikte het weer.

1.) Horse dude
2.) Drunky McDrunkface
3.) Shinobi Huntard

dood :+

En Shinobi was de lastigste, aangezien ik de Mikiri counter nog 0x had geprobeerd :D

goede sessie voor een uurtje.

Nu:

Fire Bull
Headless (niet doen)
Butterfly lady

te gaan

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Grr, moet nu tegen vijanden waarvoor ik divine confetti nodig heb, maar die kom je maar mondjesmaat tegen. Dat is wel wat frustrerend, want nu mag ik ze iedere keer gaan farmen… Want volgens mij is er nog geen winkel waar ik die ongelimiteerd kan kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2019 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:25:
[...]

Je bedoelt die laatste fase? Tweede fase is in principe hetzelfde als de eerste. Als je die perilous attacks even doorhebt, is hij goed te doen hoor. Je moet alleen constant je guard omhoog houden. En als hij guard, dan geef jij een klap waarop hij een klap teruggeeft en die kun je deflecten. Dat gebeurt iedere keer twee keer. Die jump kun je dodgen en daarna kun je hem twee keer hitten. Hij doet ook vaak een thrust en die kun je met de Mikiri skill pareren voor extra posture damage. Ik heb 'm ook heel vaak moeten doen en het gaat echt steeds beter. Ik heb filmpje stukje terug gepost.
Het gaat inderdaad om die laatste fase, het lijkt of de game dan stuk is ofzo.
Ik krijg het maar niet onder de knie.

Als ik me aan een game gaat ergeren dan is het wel klaar, ik weet dan ook als ik die gast afmaak dat de interesse dan toch wel afneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:43:
[...]

Het gaat inderdaad om die laatste fase, het lijkt of de game dan stuk is ofzo.
Ik krijg het maar niet onder de knie.

Als ik me aan een game gaat ergeren dan is het wel klaar, ik weet dan ook als ik die gast afmaak dat de interesse dan toch wel afneemt.
Die laatste fase is juist het makkelijkst hè. Als je die eerste twee kan, dan moet die laatste zeker lukken. Daar doe je veel meer damage en zijn perilous attacks zijn veel makkelijker te dodgen.

Wisten jullie trouwens dat er in de Dilapidated Temple..

spoiler:
een geheime deur zit die rechtstreeks verbonden is met Kuro's Room? Echt briljant. Ik heb hier nu ook een merchant zitten die me een gourd seed en dragon droplets heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 00:14:
Hoppa. Vetste boss tot nu toe.

[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Genichiro]

@Ambition88 Nee stelt weinig voor. Dit is echt een skill boss die je de fijnste kneepjes van het deflecten en dodgen leert. Ik heb er net 2,5 uur over gedaan en ben geen moment gefrustreerd of boos geworden. Gewoon super eerlijk gevecht en echt heel vet om te doen.
Net 3 uur geprobeerd hem te verslaan, lukt me echt voor geen mogelijkheid.

Ik krijg hem nu redelijk tot de laatste fase, maar in de 3e fase word ik echt helemaal koud gemaakt.
T feit dat je niet echt kan healen helpt ook niet, als die lightning je 1x raakt is het zo goed als ggwp.
Lukt t me vrij aardig om die lightning te ontwijken, krijg ik wel weer een paar keer gekke moves van hem die kerel op mn kop, 2x zo een rode aanval verkeerd inschatten en je ligt weer.

Aaaarg.

Donderdag nog maar een sessie. :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben nu bij

spoiler:
the corrupted monk

Die owned me vrij hard... De damage die ik doe is echt bizar laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Je kan die elecktrische aanval trouwens terug counteren. Door in de lucht op R1 te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het na de castle de bedoeling dat ik naar Sunken Valley ga? Wat een tyfus gebied is dat zeg. Gewoon echt niet fun.

Edit: Ik vind ook wel echt dat de bazen elkaar veel te snel opvolgen. In Bloodborne kon je soms echt uren exploren en ronddwalen. Het komt de game niet ten goede helaas.

[ Voor 64% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2019 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Pfoeeeeeeeeeeeeeeeee zo, Sekiro uitgespeeld..
en wat een rit zeg. Nu ik het verhaal ken / alles heb gedaan (alle optional bosses etc) een beetje rondgekeken hoe anderen dingen doen...en zie direct al dat er mensen zijn die bosses heel anders aanpakken en dingen doen die veel effectiever zijn zeg, dus dat gaan we maar is proberen straks
Snel door met NG+ Even snel weer door het begin lopen en net als laatst
spoiler:
Genichiro in twee keer neer....helpt dat ik 10 gourd charges heb
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:31:
Is het na de castle de bedoeling dat ik naar Sunken Valley ga?
Wat is het laatst wat je hebt gedaan? Denk dat je naar Senpou Temple moet vanaf Ashina dungeon entrance
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:39:
Grr, moet nu tegen vijanden waarvoor ik divine confetti nodig heb, maar die kom je maar mondjesmaat tegen. Dat is wel wat frustrerend, want nu mag ik ze iedere keer gaan farmen… Want volgens mij is er nog geen winkel waar ik die ongelimiteerd kan kopen.
Er is wel een manier voor
spoiler:
Als je corrupted monk #2 in Fountainhead Palace dood hebt krijg je een item, die zal alle vendors in het spel ongelimiteerde confetti geven voor 300 sen / stuk

[ Voor 49% gewijzigd door Anvesi op 26-03-2019 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anvesi Genichiro is de laatste boss die ik gedaan heb. Moest daarna naar een dude in een toren voor wat gesprekjes en kan nu weer terug naar die dungeon waar die zwaard boss zat (en daar zit volgens mij ook weer een nieuw gebied), of naar de Sunken Valley/Gun Fort. Volgens mij zijn dat mijn enige opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Uitgespeeld ook d:)b. Geweldig spel, de moeilijkheid viel nog best mee. Volgens mij ook alle optional bosses gedaan.
Gelijk begonnen met NG+, als je een item weggeeft aan de Kuro in 't begin wordt het moeilijker. Wat ik gelijk heb gemerkt is dat enemies veel meer damage doen nu.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:49:
@Anvesi Genichiro is de laatste boss die ik gedaan heb. Moest daarna naar een dude in een toren voor wat gesprekjes en kan nu weer terug naar die dungeon waar die zwaard boss zat (en daar zit volgens mij ook weer een nieuw gebied), of naar de Sunken Valley/Gun Fort. Volgens mij zijn dat mijn enige opties?
Er zijn in principe drie kanten die je opkan:
Het verhaal wil dat je naar Senpou Temple gaat om dat zwaard te halen. Hier kom je dus de abandoned dungeon in te gaan. Je kan ook nog andere kanten op, als je de bell hebt gekregen ergens helemaal in het begin kan je de 'memory' in door met het buddha beeld te praten bij de sculptor (is een optioneel gebied maar er is veel te vinden hier). Je kan Sunken Valley in, of Ashina depths in. Die laatste twee kan je wel al in, maar zijn eigenlijk gebieden bedoeld nadat je dus Senpou Temple hebt gedaan
SCARfaceE schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:52:
Uitgespeeld ook d:)b. Geweldig spel, de moeilijkheid viel nog best mee. Volgens mij ook alle optional bosses gedaan.
Gelijk begonnen met NG+, als je een item weggeeft aan de Kuro in 't begin wordt het moeilijker. Wat ik gelijk heb gemerkt is dat enemies veel meer damage doen nu.
Nice! Welke einde heb je uiteindelijk voor gekozen? (!!FINAL BOSS SPOILERS!!)
spoiler:
Met de vader / Owl ingestemd, en daarna Emma + Isshin verslagen voor Shura einde, of voor true ending gegaan met alle toeters en bellen en sword saint Isshin gedaan? Dat was waar ik belande en aardig spicy gevecht zeg, pfoe...of evt 1 van de andere 2 eindes gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anvesi Die memory die je bedoelt is toch gewoon Hirata Estate? Die heb ik al helemaal binnenstebuiten gekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Anvesi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:03:
[...]

Nice! Welke einde heb je uiteindelijk voor gekozen? (!!FINAL BOSS SPOILERS!!)
spoiler:
Met de vader / Owl ingestemd, en daarna Emma + Isshin verslagen voor Shura einde, of voor true ending gegaan met alle toeters en bellen en sword saint Isshin gedaan? Dat was waar ik belande en aardig spicy gevecht zeg, pfoe...of evt 1 van de andere 2 eindes gedaan? ;)
Ik heb juist
spoiler:
tegen Owl gevochten, die gozer zag er zo badass uit dat ik echt tegen 'm wilde vechten :+. Genichiro (easy :+ ) en Sword saint Isshin was even leren maar kostte me misschien een uurtje, denk zelfs minder. 2e Keer dat ik in fase 3 kwam was ie dood. Heb alleen dragon tears gegeven aan Kuro dus die is dood.

[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 26-03-2019 23:10 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:09:
@Anvesi Die memory die je bedoelt is toch gewoon Hirata Estate? Die heb ik al helemaal binnenstebuiten gekeerd.
Jep klopt, gok dat je de boss daar dan ook al hebt gedaan? In elk geval, ik zou lekker naar Senpou Temple gaan dan als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anvesi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:15:
[...]

Jep klopt, gok dat je de boss daar dan ook al hebt gedaan? In elk geval, ik zou lekker naar Senpou Temple gaan dan als ik jou was ;)
Ja alle 3. ;)

Ik ga Gun Fort dan wel ff negeren eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij ben ik ook vrij ver :)

Net
spoiler:
the guardian ape en the corrupted monk
verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

uchiha tijntje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 00:30:
Volgens mij ben ik ook vrij ver :)

Net
spoiler:
the guardian ape en the corrupted monk
verslagen.
Gok dat je dan op zo'n 70% zit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Afhankelijk volgens mij van welk einde ik ga kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren zag ik bij de chained ogre af en toe een groen icoontje boven z'n hoofd. Was dit voor de grappling hook? Was steeds te snel weg om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:01:
Gisteren zag ik bij de chained ogre af en toe een groen icoontje boven z'n hoofd. Was dit voor de grappling hook? Was steeds te snel weg om het te proberen.
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:24
Na al jullie enthousiaste verhalen ook besloten om vandaag deze game op te halen.. Heb denk ik wel af en toe jullie hulp nodig in dit forum. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
k1978 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:24:
Na al jullie enthousiaste verhalen ook besloten om vandaag deze game op te halen.. Heb denk ik wel af en toe jullie hulp nodig in dit forum. Ben benieuwd.
Heb je er ook een tube glijmiddel bij gekocht? Dat is af en toe wel zo prettig :-D

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Nee ik hou wel van beetje weerstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

beste glijmiddel is nog altijd bloed he

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Gisteren maar eens mijn 2e DS4 controller gepakt en gewisseld. Nu gaat deflecten stukken beter. Blijkbaar is mijn L1 beetje stijfjes waardoor die minder snel reageerd. Ik vond het al raar dat ik soms bleef drukken en ze er maar dwars doorheen gingen.

Gisteren in de castle die kerel aan bovenkant van trap gekilled. Kleine miniboss en spear dude die bij die toren staat te wachten. Boel lopen exploren en beetje oefenen.

Daarna via daken naar boven. Waar ik me toch even helemaal lam schrok.

spoiler:
Je hebt daar die kraai gastjes (zwaar irritant) maar dan loop je langs een rand en komt zon ding van een vlieger aangevlogen. Nou ik heb nog nooit zo hard gelachen en geschrokken tegelijkertijd. WTF!

Heerlijk daar met die grapple over die daken te vliegen. Daar een idol gevonden en afgesloten. Morgen verder. Benieuwd waar ik allemaal nog heen kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 21:51:
[...]

Die laatste fase is juist het makkelijkst hè. Als je die eerste twee kan, dan moet die laatste zeker lukken. Daar doe je veel meer damage en zijn perilous attacks zijn veel makkelijker te dodgen.

Wisten jullie trouwens dat er in de Dilapidated Temple..

spoiler:
een geheime deur zit die rechtstreeks verbonden is met Kuro's Room? Echt briljant. Ik heb hier nu ook een merchant zitten die me een gourd seed en dragon droplets heeft verkocht.
@uchiha tijntje @Nieuwevolger Jullie bovenstaande ook gespot? Die merchant ook? Zag het pas in een filmpje dat hij op die plek zat. Heb nu 6 healing gourds en 3 resurrect ballen en moet Senpou Temple nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:36:
[...]

@uchiha tijntje @Nieuwevolger Jullie bovenstaande ook gespot? Die merchant ook? Zag het pas in een filmpje dat hij op die plek zat. Heb nu 6 healing gourds en 3 resurrect ballen en moet Senpou Temple nog in.
Jep, dat vond ik wel een hele coole shortcut :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
"Uigespeeld" lees ik hier...
En ik zit nog steeds op het pleintje net na de chained Ogre, bang voor die ene generaal die daar rondloopt.
Vertaal ik dit naar Bloodborne dan ben ik nog steeds in nabijheid van die eerste straat in Central Yharnam aan het hannesen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:36:
[...]

3 resurrect ballen? :P zijn dat van die baloons? ik heb er daar ook een paar van, maar snap niet echt hoe deze werken.

Ik denk zelf, als je 1x dood gaat en resurrect dat 't 2 bolletje sneller charged ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Ambition88 op 27-03-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Spelen jullie in Japans ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88