Hmm, als mijn posture vol is en ik houd mijn block ingedrukt, dan loopt die bij mij niet sneller leeg? Is dat wellicht een passive skill die je hebt gekocht?bram1984 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:17:
@yinx84 Blocken/guarden kan je gewoon doen hoor. Guarden versnelt zelfs het leeglopen van je posture meter. Veel vijanden (zoals boss hierboven) doen direct een counter attack nadat jij een klap uitdeelt. Dat is het perfecte moment om te deflecten.
Perilous zijn inderdaad lastig, maar ook die ga je op een gegeven moment herkennen. Als je er moeite mee hebt is het bij de meeste het veiligste om naar achteren te springen. Speer dus doen sowieso alleen maar thrusts volgens mij.
Verder ten aanzien van Genichiro… Ik denk dat je het wel eens bent met een eerder bericht van mij:
Die Genichiro is het beste voorbeeld waarom de Fromsoftware games zo ontzettend cool zijn. Een 100% eerlijke boss waarbij je geleidelijk aan steeds beter en beter wordt. Totdat je hem hebt verslagen en er dan nog achter komt dat die nog een stage heeft en je weer uren mag spenderen om ook daar steeds beter en beter in te worden totdat je hem uiteindelijk op zijn knieën krijgt.
Topgame. Wow! Vanavond weer verder.
Uiteindelijk overdreef ik met uren spenderen voor zijn laatste stage, want die was makkelijker te leren dan de eerste, maar toch.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.