Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
@bram1984 klein spoilertje
spoiler:
Bij het gun fort zit een enemie die 270 xp geeft pal naast een Idol, daar kan je farmen als een malle, Snake eye zit daar ook in de buurt. Dan kom je zo op 6 skill points uit. Daarnee deal je vrij gemakkelijk damage mee op de top tower boss

Voor je 3e level necklace moet je trouwens intotaal 12 breads hebben gehad (4x 3)

[ Voor 12% gewijzigd door Nieuwevolger op 25-03-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Plainside @Nieuwevolger

Geen idee waar dat is, zie een van mijn posts hierboven. Ik zit nog in de toren. Ik kan het bos in of naar de dungeon. That's it. Ik ben daar nog verder gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
In de toren kan je ook naar beneden springen, dan kom je op een nieuwe route terecht. Daarnaast is er een bread verstopt achter een draai muur in de tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay meldt!

Langzaam skills aan het unlocken en

spoiler:
"MY NAME IS GYOUBU!"

voorbij, aan de andere kant bij

spoiler:
Butterfly, paar keer 2e fase gehaald, nog geen snap seed gebruikt.

Ik ben iig helemaal hooked, prachtige game, combat begint een beetje op zn plek te vallen met het verkrijgen van meer skills, en moet nu vooral agressiever gaan spelen en het meervoudige parryen onder de knie krijgen :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:47:
@Plainside @Nieuwevolger

Geen idee waar dat is, zie een van mijn posts hierboven. Ik zit nog in de toren. Ik kan het bos in of naar de dungeon. That's it. Ik ben daar nog verder gegaan.
Heb je nog wat lekker te exploren haha, zit ook aardig verstopt net zoals de video die je deelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:44
@Clay
spoiler:
Snap Seed heeft eerlijk gezegd weinig effect; hoogstens een paar van die schaduwen verdwijnen. Het beste is om gewoon weg te rennen en zodra ze in bliksem veranderen achter een pilaar schuilen. Als je het goed uitspeelt, kun je er zelfs voor zorgen dat die schaduwen helemaal niet opgeroepen worden door continu agressief te zijn.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:52:
In de toren kan je ook naar beneden springen, dan kom je op een nieuwe route terecht. Daarnaast is er een bread verstopt achter een draai muur in de tower.
Welk gebied is dit en waar zit die precies? ik heb nog 1 bread nodig voor mn necky te upgraden. :P

Als jullie het over een toren hebben en een towerboss.

hebben jullie het dan over...

spoiler:
Die soort chineze dude in Ashina Castle dojo floor oid.? of een andere tower?

[ Voor 20% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:59:
[...]

Welke boss was dit? Mag in spoilertags :)
spoiler:
Lady Butterfly

Maar ik kwam daar zonder health upgrade en geen dmg upgrade. Inmiddels heb ik 1 health upgrade en een damage upgrade van de andere boss. Plus ik denk dat die stier me ook wel iets geeft waardoor ik genoeg heb voor m'n 2de health upgrade.

Ik heb nu ook een nieuwe skill tree en die lijkt in eerste opslag goede passives te hebben voor het doen van poise damage en dat gaat denk enorm helpen bij ALLES

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Welk gebied is dit en waar zit die precies? ik heb nog 1 bread nodig voor mn necky te upgraden. :P

Als jullie het over een toren hebben en een towerboss.

hebben jullie het dan over...

spoiler:
Die soort chineze dude in Ashina Castle dojo floor oid.? of een andere tower?
spoiler:
Genichiro. De dude uit de proloog die je arm eraf hakt. Die komt na de dojo dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:37:
[...]

spoiler:
Genichiro. De dude uit de proloog die je arm eraf hakt. Die komt na de dojo dude.
Ah i see, ik krijg die dude ervoor niet eens neer, die man hits like a truck. :D

Ik heb best wel wat materials en gold, ik heb tot nu toe alleen mn shuriken geupgrade.

Iemand nog goeie prosthetic must have upgrade tips?

[ Voor 19% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De beste prosthetic blijft voor mij de loaded axe en de poison prosthetic :). Heb er nog weinig echt geupgrade.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:56:
De beste prosthetic blijft voor mij de loaded axe en de poison prosthetic :). Heb er nog weinig echt geupgrade.
spoiler:
Loaded Axe is dat de standaard non upgradede axe of? en met poison bedoel je die blade heb je die geuprade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:40:
[...]

Ah i see, ik krijg die dude ervoor niet eens neer, die man hits like a truck. :D

Ik heb best wel wat materials en gold, ik heb tot nu toe alleen mn shuriken geupgrade.

Iemand nog goeie prosthetic must have upgrade tips?
Dojo dude bedoel je? Zijn bepaalde effectieve technieken voor. Hint:

spoiler:
Whirlwind Slash

Dude slaat hard, maar neemt ook veel damage. Zie YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:19:
[...]

Dojo dude bedoel je? Zijn bepaalde effectieve technieken voor. Hint:

spoiler:
Whirlwind Slash

Dude slaat hard, maar neemt ook veel damage. Zie YT.
Ja die bedoelde ik, moet eerlijk zeggen dat ik het maar 3x heb geprobeerd en toen een ander gebied indook, maar die 3 keer dat ik het probeerde was echt kansloos.

Thanks voor de tip. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:20:
[...]

Ja die bedoelde ik, moet eerlijk zeggen dat ik het maar 3x heb geprobeerd en toen een ander gebied indook, maar die 3 keer dat ik het probeerde was echt kansloos.

Thanks voor de tip. :)
Ik denk dat ik er gisteren 30 of 40 keer keer naar binnen ben gerend, dus je hebt nog even. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:02:
[...]

spoiler:
Loaded Axe is dat de standaard non upgradede axe of? en met poison bedoel je die blade heb je die geuprade?
Zijn alletwee de standaard versie. Dus geen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam gisteren trouwens iets geks tegen in een van de waters ergens in Ashina Castle:

spoiler:
Ik zag wat vissen dus ik sprong erin. R3 voor lock on en toen ineens lockte hij op een vis met een boss HP bar, maar hij zat heel diep en bewoog niet. Hij dus een HP bar met een deathblow cirkeltje erboven. Ik heb wel iets gelezen over een vissen boss, maar geen idee of dit hem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Heerlijke game, vermaak mij echt super goed.
Ben gisteren nog veel bezig geweest met exploren van de wegen die ik opkon maar loop nu aardig "vast" op een aantal baasjes.

De Headless was ik ook al vrij snel tegengekomen, maar nog even overgeslagen. maar
spoiler:
Gisteren bleek dat er nog een shortcut is naar hem toe op een later punt in de game bij de Demon Bell

Vanavond op het program:
spoiler:
Lady Butterfly, Die armored gast bij de Demon Bell en die Dojo meneer

Tip voor als je 1 prayer bead "tekort" komt en je de subbosses nog niet bent tegen gekomen, of te sterk voor je zijn:
spoiler:
bepaalde vendors in de game verkopen ook beads, degene voor de ingang van de Abandoned Dungeon heeft er zeker 1 iig, (voor 1400 SEN dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:24:
[...]

Ik denk dat ik er gisteren 30 of 40 keer keer naar binnen ben gerend, dus je hebt nog even. :P
Oei, zelfs met jouw advies is hij nog zo taai? je kan hem ook niet stealthen he, ik HAAT die bosses waarbij je ook echt daadwerkelijk 2 deathblows moet geven, maargoed dwingt me wel het hele deflect systeem te leren :+ .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
spoiler:
Mensen hier die trouwens de secret hebben gevonden in het gebouw na Juzou the drunkard. Zodra je hier het gebouw inloopt hangt er links aan de muur een schilderij. Hier kan je de wall huggen waardoor er een geheime doorgang word gerevealed. Hier vind je een balloon een light coin purse , 2x divine confetti en een extra prayer bread :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:44
@the_virus26 Yes, sowieso posters in de gaten houden, want daar zitten wel vaker leuke dingen achter. Of gewoon wat kisten kapot slaan, zoals bij dat oude vrouwtje in het vervallen gebouw.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
the_virus26 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:53:
spoiler:
Mensen hier die trouwens de secret hebben gevonden in het gebouw na Juzou the drunkard. Zodra je hier het gebouw inloopt hangt er links aan de muur een schilderij. Hier kan je de wall huggen waardoor er een geheime doorgang word gerevealed. Hier vind je een balloon een light coin purse , 2x divine confetti en een extra prayer bread :D
Nee thanks, zo te horen heb ik vanavond 3 gratis beads om op te halen, nice! :P
Daarna maar eens kijken of ik mn Attack power omhoog kan krikken want die staat nog op 3..

Is die Divine confettie een beetje goeie shit? ik heb er al 1 van maar nog niet geprobeerd.. :9

Ik wil echt graag firecrackers, die dingen zijn volgens mij suuuuper handig.

[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:36:
Ik kwam gisteren trouwens iets geks tegen in een van de waters ergens in Ashina Castle:

spoiler:
Ik zag wat vissen dus ik sprong erin. R3 voor lock on en toen ineens lockte hij op een vis met een boss HP bar, maar hij zat heel diep en bewoog niet. Hij dus een HP bar met een deathblow cirkeltje erboven. Ik heb wel iets gelezen over een vissen boss, maar geen idee of dit hem is.
Jaaa die heb ik ook "gezien"... :) Ben erg benieuwd hoe of wanneer je die tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
In de tower op de plek waar 2 blauwe gasten op zn knieen zitten en een gat in de plafon zit. Daar is ook een geheime draai deur waar je tegen aan moet leunen. Daar zit een bread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

Als er mensen zijn die hier moeite hebben met de Dojo dude zie spoiler.

spoiler:
Dit is een van de weinige gevallen waarbij de dodge juist gebruikt moet worden. Zodra je dat mooie pingetje zien dat z'n attack eraan komt, dodge links naar voren, je wordt niet geraakt en krijgt een gratis hit. Samen met oil urns en flame vent is die zo neer. Dit lijkt de beste tactiek te zijn voor hem. Het is belangrijk dat je direct dodged wanneer je het pingetje ziet. Mis je de timing ben je dood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
the_virus26 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:53:
spoiler:
Nieuwevolger schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:13:
In de tower op de plek waar 2 blauwe gasten op zn knieen zitten en een gat in de plafon zit. Daar is ook een geheime draai deur waar je tegen aan moet leunen. Daar zit een bread.
Dank u en dank u. Gratis confetti en breads zijn altijd welkom.

@Ambition88 Confetti heb je pas nodig bij bepaalde vijanden/bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmmz, is confetti dan ongeveer het zelfde als in DS met die wraiths die je pas kon hitten als je een bepaald item gebruikte?

Wel lastig als je maar weinig items hebt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:10:
Die doe ik wel als ik wat verder ben :P Heb nu net die waaier prosthetic arm gevonden :)
Hoe handig vind jij deze prosthetic? wat is de meerwaarde van dit schild tegenover je normale L1 block? dat je geen posture dmg erbij krijgt of?

Ben trouwens wel benieuwd hoever ik ben en hoe groot het spel eigenlij is, want als ik kijk naar het aantal locaties die ''open'' zijn in mn lijst en waar ik iig aan het begin ben geweest, is er nog maar ruimte voor 2 extra locaties en ik heb pas 2 echte bazen neer. :+

Ik heb trouwens super veel plezier met dit spel, vind het echt gruwelijk, misschien wel dikker dan BB, maar hier wil ik pas meer over kwijt wanneer ik hem heb uitgespeeld. :D

[ Voor 39% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb zonet ook even alle geheimpjes mee gepikt die hier worden gedeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:42:
[...]

Hoe handig vind jij deze prosthetic? wat is de meerwaarde van dit schild tegenover je normale L1 block? dat je geen posture dmg erbij krijgt of?

Ben trouwens wel benieuwd hoever ik ben en hoe groot het spel eigenlij is, want als ik kijk naar het aantal locaties die ''open'' zijn in mn lijst en waar ik iig aan het begin ben geweest, is er nog maar ruimte voor 2 extra locaties en ik heb pas 2 echte bazen neer. :+

Ik heb trouwens super veel plezier met dit spel, vind het echt gruwelijk, misschien wel dikker dan BB, maar hier wil ik pas meer over kwijt wanneer ik hem heb uitgespeeld. :D
https://www.gamesradar.co...-locations-where-to-find/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
In hoeverre verhoud deze game zich tot monster hunter? Gezien je daar ook veel (zeer) tactische gevechten hebt. BB en DS nooit gespeeld. Deze game lijkt me ook wel wat.

Als je bijvoorbeeld Nergigante vergelijkt met bosses in Sekiro is dat vergelijkbaar qua skill/timing etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Hehe thanks, weet nog niet zeker of ik dit ga gebruiken, lees/zie soms toch dingen dat ik denk oh daar ben ik nog niet geweest en wilde ik ook niet weten! :P

Ik sla hem wel op, altijd handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ik het goed begrijp moet je zovee mogelijk prothestica in bezit hebben, anders kan je niet verder upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ook een bread te vinden bij de gast die je de quest geeft ratten te killen. Bovenaan in de toren waar die gast staat kan je hem vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:42:
[...]

Alleen nog maar gevonden. Nog niet gebruikt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Plainside schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:18:
Als er mensen zijn die hier moeite hebben met de Dojo dude zie spoiler.

spoiler:
Dit is een van de weinige gevallen waarbij de dodge juist gebruikt moet worden. Zodra je dat mooie pingetje zien dat z'n attack eraan komt, dodge links naar voren, je wordt niet geraakt en krijgt een gratis hit. Samen met oil urns en flame vent is die zo neer. Dit lijkt de beste tactiek te zijn voor hem. Het is belangrijk dat je direct dodged wanneer je het pingetje ziet. Mis je de timing ben je dood.
spoiler:
Bedoel je die dude die zijn zwaard gesheath houdt en dan 2x heel snel attacked? Als je die 2 slagen parried dan zit zijn posture bar meteen rond de 50%. Doe dat een paar keer en binnen 10 seconden heb je 2 deathblows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:59:
[...]

Nee thanks, zo te horen heb ik vanavond 3 gratis beads om op te halen, nice! :P
Daarna maar eens kijken of ik mn Attack power omhoog kan krikken want die staat nog op 3..

Is die Divine confettie een beetje goeie shit? ik heb er al 1 van maar nog niet geprobeerd.. :9

Ik wil echt graag firecrackers, die dingen zijn volgens mij suuuuper handig.
Divine confetti heb je nodig voor die headless bosses. Dat is ongeveer het enige waarmee je goeie damage op ze kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
bram1984 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:49:
Stiertje gelijk eerste poging down. Bazen worden steeds simpeler. Lekker zeg. :p
Voor jou is dan de
spoiler:
Demon Bell
wel een uitkomst denk ik >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmmm ik heb Ashina outskirts en Castle en Hirata Estate helemaal doorgekamt. Moet er toch echt aan gaan geloven om de Abandoned Dungeon en Sunken Valley verder te verkennen. Fear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Dude, serieus.

Ik snap nu pas waarom je die link stuurt, die firecrackers zijn gewoon een prosthetic aha. :P ik dacht dat t items waren, die ga ik wel ffe oppikken dan thanks! :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:44:
[...]

Dude, serieus.

Ik snap nu pas waarom je die link stuurt, die firecrackers zijn gewoon een prosthetic aha. :P ik dacht dat t items waren, die ga ik wel ffe oppikken dan thanks! :+ :o
Ja dat dacht ik dus ook. Ik vond 'm al zo duur. :P

Gekke is alleen dat ik een filmpje van speer dude zag..

spoiler:
En dat hij dus niet tegen firecrackers kan, maar vervolgens gebruikte ik zie met geen enkel effect. Hoe kan dat?

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2019 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:45:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook. Ik vond 'm al zo duur. :P

Gekke is alleen dat ik een filmpje van speer dude zag..

spoiler:
En dat hij dus niet tegen firecrackers kan, maar vervolgens gebruikte ik zie met geen enkel effect. Hoe kan dat?
spoiler:
Ja man dat filmpje zag ik ook toen leek die dude piss easy en ik maar balen dat ik die item niet ben tegen gekomen, ik dacht al hoe kan hij dat spammen, kwam nooit in me op dat het een prosthetic was.

Dat is wel vaag inderdaad.. misschien kan je het alleen op bepaalde momenten gebruiken dat het ook daadwerkelij effect heeft? geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:36:
[...]

Voor jou is dan de
spoiler:
Demon Bell
wel een uitkomst denk ik >:)
Moet ik dat Googlen, of spoil ik mezelf dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
Nee het is niet echt een spoiler, maar ik ben graag voorzichtig met dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Toch een mooie cijfer krijg het spel :-)

9.5

https://www.ign.com/artic...-shadows-die-twice-review

pas op veel spoilers !!! en zeer veel nuttige info wel :-)

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 25-03-2019 15:59 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:43:
Hmmm ik heb Ashina outskirts en Castle en Hirata Estate helemaal doorgekamt. Moet er toch echt aan gaan geloven om de Abandoned Dungeon en Sunken Valley verder te verkennen. Fear!
spoiler:
Klopt het dat die Abandoned dungeon maar 1 ''locatie'' heeft? secret underwater passage oid daarna gaat hij bij mij meteen verder in een ander gebied? ben er heel vluchtig even doorheen geweest onderweg naar èèn of andere tempel, dat gebied heb ik wel bijna helemaal uitgekamd. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:58:
[...]

spoiler:
Klopt het dat die Abandoned dungeon maar 1 ''locatie'' heeft? secret underwater passage oid daarna gaat hij bij mij meteen verder in een ander gebied? ben er heel vluchtig even doorheen geweest onderweg naar èèn of andere tempel, dat gebied heb ik wel bijna helemaal uitgekamd. :+
Nee er is nog een stuk.

spoiler:
als je de dungeon in loopt, en naar beneden valt op begane grond dan btje langs de wand rechts lopen en is er nog een ingang, met een debiel zware enemy met ongelofelijk veel irritante terror bollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:01:
[...]

Nee er is nog een stuk.

spoiler:
als je de dungeon in loopt, en naar beneden valt op begane grond dan btje langs de wand rechts lopen en is er nog een ingang, met een debiel zware enemy met ongelofelijk veel irritante terror bollen
Hmm oke, kan het nog ffe niet voor me zien, maar zal vanavond eens kijken dan. :)

spoiler:
Dat is nog voor die water passage met al die vissen waar je moet zwemmen naar stukjes land?

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:04:
[...]

Hmm oke, kan het nog ffe niet voor me zien, maar zal vanavond eens kijken dan. :)

spoiler:
Dat is nog voor die water passage met al die vissen waar je moet zwemmen naar stukjes land?
Ja
spoiler:
echt het beginstuk van de dungeon, nog voordat je die NPC links tegenkomt, echt dungeon inlopen vanaf de entrace/vendor en dan ben je er al zowat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:01:
[...]

Nee er is nog een stuk.

spoiler:
Inderdaad een erg debiel zware enemy... Nog even kijken of die echt debiel is als ik wat spul inslik tegen zijn
spoiler:
ongelofelijk veel irritante terror bollen
:P

Ok, nee die is nog echt een maatje te groot :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:17:
[...]

Inderdaad een erg debiel zware enemy... Nog even kijken of die echt debiel is als ik wat spul inslik tegen zijn
spoiler:
ongelofelijk veel irritante terror bollen
:P
Daar is die shit dus voor, dacht al hoezo krijg ik dat de hele tijd.. go figure. :P

Gebruiken jullie veel van die baloons voor betere items/coins etc?

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Gebruiken jullie veel van die baloons voor betere items/coins etc?
Tot nu toe eigenlijk bijna niets, maar dat komt meer omdat ik dan te bang ben om alles op te snoepen en het later misschien nog nodig te hebben..waarschijnlijk ga ik vanavond eerst een btje proberen bij de hoofdloze man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Tot nu toe eigenlijk bijna niets, maar dat komt meer omdat ik dan te bang ben om alles op te snoepen en het later misschien nog nodig te hebben..waarschijnlijk ga ik vanavond eerst een btje proberen bij de hoofdloze man
Ik heb hem verslagen! Wil je weten hoe? Ik had even in mijn item list gekeken en dacht… hmmm dit is misschien wel handig en ja hoor, hij ging snel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Hoofdloze man? bedoel je die goed verstopte baas of?

spoiler met betrekking tot Ashina voor de zekerheid toch maar in tags.

spoiler:
Heeft iemand trouwens al die sub boss geklaard, die in Ashina in een grot verstopt zit? ''Headless'' kan zijn dat je hem bedoelt, maar ik zou die baloons eerder gebruiken tijdens het farmen i guess

[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:39:
[...]

spoiler:
Heeft iemand trouwens al die sub boss geklaard, die in Ashina in een grot verstopt zit? ''Headless'' kan zijn dat je hem bedoelt, maar ik zou die baloons eerder gebruiken tijdens het farmen i guess
spoiler:
Headless idd, ik had hem overgeslagen en kwam er dus gisteren achter dat ik weer bij hem stond toen ik een wallhug deed in een kamer vlakbij de Demon Bell

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:39:
[...]

spoiler:
Nee, de terror man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:42:
[...]

spoiler:
Headless idd, ik had hem overgeslagen en kwam er dus gisteren achter dat ik weer bij hem stond toen ik een wallhug deed in een kamer vlakbij de Demon Bell
Lol whut, is dat gewoon dezelfde? Ik was toevallig gister ook op die spot, volgens mij is die best sterk. :P

Ik ben bang dat ik al mn confetti daar op maak en alsnog tikkies krijg. :+

Ik ga vanavond eerst even die firecrackers + schild prosthetic ophalen en die extra beads op de geheime locaties en dan kijken of ik die dojo dude neer krijg. :)

Wat zit er trouwens toch altijd lekker veel enemy variety in from software games, wat een verademing vergeleken met nioh, daar had je na 1/3e van het spel wel het meeste gezien..

[ Voor 34% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mocht iemand moeite hebben met een miniboss genaamd:

spoiler:
Snake Eyes Shirahagi

Ik hoor het graag, want ik heb per toeval de meest ultieme maar lame tactiek gevonden :D.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:57:
Mocht iemand moeite hebben met een miniboss genaamd:

spoiler:
Snake Eyes Shirahagi

Ik hoor het graag, want ik heb per toeval de meest ultieme maar lame tactiek gevonden :D.
Met toeval op Youtube gezocht? :P

Ik ga vanavond weer eens even verder. Helaas weinig tijd gehad afgelopen weekend. In planning staat die dronken gast waar ik nu ben. En mr. horserider. :) Eens zien of ik die beiden vanavond kan tackelen. :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Lipst3r schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:00:
[...]

Nope, volledig eigen tactiek :P

Heb nog niets op youtube opgezocht. Enkel en alleen opmerkingen uit dit topic. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:03:
[...]

Nope, volledig eigen tactiek :P

Heb nog niets op youtube opgezocht. Enkel en alleen opmerkingen uit dit topic. :)
Ja ik probeer ook in ieder geval niets qua spoilers te zien op youtube. Wel paar essentials gekeken. Zodat ik misschien paar dingen niet vergeet die wellicht belangrijk zijn, maar eigenlijk zijn dat dingen dat als je items descriptions leest (wat ik eigenlijk altijd doe in de BB/DS series) je vanzelf wel leert.

Ik wil ook gewoon eens uurtje beetje random battles pakken. Beetje beter worden met deflecten en die vette counter move op thrust moves :)

Jammer dat je niet bijvoorbeeld een item krijg waarmee je memory activeerd van een gevecht met een miniboss.. Sommige van de minibosses had ik 1st try down wonder boven wonder maar toch zijn zij de betere spar partners. Had me wel leuk geleken als je ergens terug kon naar zon enemy :)

[ Voor 17% gewijzigd door FlyLight3r op 25-03-2019 17:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

spoiler:
Pff met die headless ga ik wel heel snel door mijn confetti.

Dat is een zin die ik niet dacht ooit uit te spreken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik loop me nu al 3 uur lang stuk te bijten op die chained ogre in het begin :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:05:
Dat is de kloterigste boss tot nu toe! Dus even doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:05:
Heb je die 2 lui bij dat vuurtje onderaan de trap afgeluisterd? Dat is zinvolle info ;)
spoiler:
moet je natuurlijk wel de flame vent hebben, die in een kampvuur ligt in Hirata Estate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ja, maar ik heb niet zo veel spirit emblems en zo heel veel dmg lijkt het niet te doen...
Heb een paar keer zijn eerste bolletje weg gekregen maar met slechts één healing potion schiet het niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
@bram1984 terugkomend op die firecrackers, het kan natuurlijk ook zijn dat hij een upgraded version had. :p

@dvdkiwi eerst in stealth gaan dat hij nog maar 1 hp bar over heeft, dan gewoon zn grabs/attacks dodgen en hem 2x hitten als hij valt of mist. :) vuur heb je niet nodig.

[ Voor 44% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 18:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Die tactiek gebruikte ik ook maar het ging elke keer mis...
Toevallig net na het posten ging ie wél neer! Eindelijk!
En zonder eerst in stealth te gaan :P

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2019 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Voor degene die al de Iron Fortress prothestic hebben,een vraagje.

spoiler:
Ik praat nu met die merchant die deze verkoopt, nu zie ik dat hij ook de skill ""anti-air Deathblow" verkoopt voor 1200.
Hebben jullie deze purchased en issie ook echt handig? want mn gold is bijna op.. worth it? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
Nice, net een nieuwe chest met prayer bead gevonden.

spoiler:
Vlakbij de Antechamber Idol waar 2 enemies op de grond zitten staan 2 stukken armor, daartussen zit een hidden wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik vind het wel weer leuk dat het toch een beetje open world is en je er vanzelf achter komt of je de goede kant op gaat vanwege het feit dat je enemies kunt killen of dat je volledig geowned wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Met een beetje puberale zelfoverschatting na het verslaan van de chained ogre naar de
spoiler:
general
helemaal in het begin gegaan.
Merk dat ik tijdens een gevecht niet mijn eigen posture in de gaten kan houden dus voornamelijk aan het dodgen geweest. Maar ook hij is niet meer :)

De parry windows vind ik behoorlijk ruim, dat is wel lekker. Had ze een stuk krapper verwacht.
Ik moet alleen nog even door krijgen wat dat Rot nu precies inhoudt en wat je precies verliest als je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:43:
spoiler:
Sunken Valley is dat bos met die apen buiten bij de castle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:39:
[...]

spoiler:
Sunken Valley is dat bos met die apen buiten bij de castle?
Volgens mij wel, maar ik vind het erg lastig om de locaties uit elkaar te houden. In DS hadden ze wat meer kleurpalet gebruikt zodat het wat makkelijker te herkennen was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Tyfus seven spears gast pffff krijg m gvd niet dood!

Einde rant...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:45:
Tyfus seven spears gast pffff krijg m gvd niet dood!

Einde rant...
Je kan 'm enorm cheesen als je wilt.

YouTube: Sekiro - Ashina reservoir - Killing Seven Spears

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Genchiro... omg janken geblazen haha doe hem ook bijna geen dmg als ik hem wel hit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:51:
Genchiro... omg janken geblazen haha doe hem ook bijna geen dmg als ik hem wel hit
Damage krijg je nooit weg bij hem. Gaat om de posture.

Als er trouwens mensen nog meer geheime muurtjes weten houd ik me aanbevolen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:59:
[...]

Damage krijg je nooit weg bij hem. Gaat om de posture.

Als er trouwens mensen nog meer geheime muurtjes weten houd ik me aanbevolen!!
spoiler:
die arrows naaie me echt zwaar,heb jij hem al down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:00:
[...]

spoiler:
Nope. Ben nu ff die breads aan het ophalen.

Je moet heel dichtbij blijven zodat hij geen arrows kan schieten. En dan is alleen maar deflecten en blocken en openingen zoeken. Ik word alleen telkens genaaid door die perilous attacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:00:
[...]

spoiler:
Misschien helpt dit je. uchiha tijntje in "[MULTI] Sekiro: Shadows Die Twice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wat ik heb ervaren is dat te veel dodgen tegen Genchiro niet werkt, anders restored z'n stamina zo weer. Veel parryen en probeer een counter mee te pakken. Daarna een goeie klap met de buil helpt om z'n stamina omlaag te krijgen.

Daarnaast misschien ook slimmer om eerst op andere paden te richten, zodat je wat sterker bent om hem te facen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
Lipst3r schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:00:
[...]

Ik ga vanavond weer eens even verder. Helaas weinig tijd gehad afgelopen weekend. In planning staat die dronken gast waar ik nu ben. En mr. horserider. :) Eens zien of ik die beiden vanavond kan tackelen. :)
Nou mr horse en die drunk vent zijn dood *O*

Had net wel iets raars. Die drunk dude had ik zo opgezet dat ik kon starten met een deathblow. Ik die sneak attack deathblow doen. Ik rol op de grond ik naar die NPC rennen. Praat met hem.. boss komt op ons afgerend. Ik ben in gevecht met zn 2en. Doe weer een deathblow na zijn posture gebroken te hebben. Mag ik nog een keer een bolletje life weghalen. Blijkbaar is die gewoon na die eerste sneak gereset??

Anyhow met al mn healing en revives gehaald gelukkig :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:11:
Wat ik heb ervaren is dat te veel dodgen tegen Genchiro niet werkt, anders restored z'n stamina zo weer. Veel parryen en probeer een counter mee te pakken. Daarna een goeie klap met de buil helpt om z'n stamina omlaag te krijgen.

Daarnaast misschien ook slimmer om eerst op andere paden te richten, zodat je wat sterker bent om hem te facen.
Nee je moet echt continue tegen hem aan staan en blocken.

Pro tip: als hij die jump attack doet en je dodget, wegwezen en geen hit geven als hij landt. Hij doet daarna namelijk vaak meteen een perilous attack die haast niet te ontwijken is.

Edit: Hahaha net mijn wederhelft uitgedaagd. Als zij Genichiro eerste try zou slopen, zou ik de rest van mijn leven in haar nederige dienst staan en alles doen wat ze van me zou vragen. Ze heeft het wel 20 seconden volgehouden en zelfs een paar rake hits uitgedeeld. Trots. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Nou ben maar even geswitched naar Lady Butterfly. Die is niet meer na toch heel wat pogingen. Tot ik whirlwind slash weer eens koos en die deed wonderen :)

Nu spear guy maar weer, belaas zonder die ungo sugars... weet iemand of en waar je die kunt farmen? Kan ze nog nergens kopen iig

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:02:
Nou ben maar even geswitched naar Lady Butterfly. Die is niet meer na toch heel wat pogingen. Tot ik whirlwind slash weer eens koos en die deed wonderen :)

Nu spear guy maar weer, belaas zonder die ungo sugars... weet iemand of en waar je die kunt farmen? Kan ze nog nergens kopen iig
Heb je mijn cheese filmpje hierboven gezien? Is echt doodsimpel die gast op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:04:
[...]

Heb je mijn cheese filmpje hierboven gezien? Is echt doodsimpel die gast op die manier.
Ja gezien maar zonder die sugars ga je nog best snel af

Got m! Misselijke vent haha! Nu die paarse in die grot!

[ Voor 9% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-03-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:10:
[...]

Ik heb geen sugar gebruikt. Gewoon hakken en blocken. Hij is kansloos dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FlyLight3r
Scrisissszzz schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:10:
[...]

Zojuist die in die grot ook gevonden. Nou die kleine ruimte nakt me aan alle kanten.

Daarvoor die stier gehad.

spoiler:
Had die stier best overschat na alle verhalen hier. Ik had toch beste resultaat door gewoon gelocked te blijven en om hem geen te sprinten. Als die langkwam parry doen. Beetje rammen en weer rennen. Wel tof gevecht.

zat echt hardop bij de deathblow '' HIERRR KATANA IN JE NEEEK AAAAAAAGH KUTBEEST!! MHUHAHA''. En dan de kop van mijn vrouw vanaf de bank :+ onbetaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook gewoon gelocked die stier. Gewoon naar z'n reet toe dodgen en achter 'm blijven. First try was 'ie down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
Ik kwam maar niet langs Jinsuke met alleen te deflecten, hij deed telkens toch genoeg damage om mij te killen dus ik sloeg hem ff over. Maar toen ik de loaded umbrella in eenmaal in bezit kreeg was het compleet andere koek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Stier ook gewoon locked gedaan. Had m poging 2. Die firectackers deden wonderen. Net ook Matsumoto afgemaakt. Morgen die lone swordsman afmaken en dan eens kijken waar ik i godsnaam naartoe moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypsych schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:36:
Ik kwam maar niet langs Jinsuke met alleen te deflecten, hij deed telkens toch genoeg damage om mij te killen dus ik sloeg hem ff over. Maar toen ik de loaded umbrella in eenmaal in bezit kreeg was het compleet andere koek >:)

[YouTube: title]
Damn dat doet veel posture damage zeg.

Ik heb bij diezelfde dude als dat schild die skill gekocht voor 1200 (zwem in het de purses met cash inmiddels), maar ik zie die skill nergens terugkomen. Mis ik iets?

Edit: lamaar, gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:46:
[...]

Ik heb bij diezelfde dude als dat schild die skill gekocht voor 1200 (zwem in het de purses met cash inmiddels), maar ik zie die skill nergens terugkomen. Mis ik iets?
Geen idee, ik heb die nog niet gekocht :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker man die derde fase. Ben je een kwartier bezig om die eerste twee te doen, ben je binnen 5 seconden dood in de derde fase omdat je geen idee hebt wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
"Woooooo!!!" Hartstikke dood, maar prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:46:
[...]

Damn dat doet veel posture damage zeg.

Edit: lamaar, gevonden.
Maar echt.. zou die ook veel posture dmg doen op genchiro? morgen maar eens proberen.

spoiler:
je gaat mij toch niet vertellen dat hij ook nog een 3e fase heeft he..

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 25-03-2019 23:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hoppa. Vetste boss tot nu toe.

@Ambition88 Nee stelt weinig voor. Dit is echt een skill boss die je de fijnste kneepjes van het deflecten en dodgen leert. Ik heb er net 2,5 uur over gedaan en ben geen moment gefrustreerd of boos geworden. Gewoon super eerlijk gevecht en echt heel vet om te doen.

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2019 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Fantastisch spel. Heb de Soulsborne serie uitgespeeld maar heb hier nog best weer moeite mee.

Waar ik voornamelijk nog mee worstel is wanneer ik nu moet dodgen, deflecten of blocken. Deflecten is volgens mij altijd de beste keuze... tenzij je meerdere vijanden bevecht of grote vijanden tegenover je hebt. Blocken is eigenlijk alleen een 'oh shit' move. Zien jullie dit ook zo, of is het soms beter om bijv. te dodgen en counter attacken dan te deflecten?

En dan die perilous attacks... daar heb ik nog serieus moeite mee. Ik kan nog niet de animaties herkennen... en zelfs dan heb je echt een split second om te kiezen voor één van de drie reacties (thrust, sweep of grab). Voor nu blijft het gokken voor die eerste attack, hopen dat je op de goede knop ramt... maar dat weet je wel wat voor perilous attack je tegenstander in huis heeft voor de volgende keer

Ben ik de enige die hier moeite mee heeft of mis ik nog iets? Is er een betere manier om te reageren op perilous attacks behalve trial and error?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@yinx84 Blocken/guarden kan je gewoon doen hoor. Guarden versnelt zelfs het leeglopen van je posture meter. Veel vijanden (zoals boss hierboven) doen direct een counter attack nadat jij een klap uitdeelt. Dat is het perfecte moment om te deflecten.

Perilous zijn inderdaad lastig, maar ook die ga je op een gegeven moment herkennen. Als je er moeite mee hebt is het bij de meeste het veiligste om naar achteren te springen. Speer dus doen sowieso alleen maar thrusts volgens mij.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste