Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wacht maarbram1984 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:49:
Stiertje gelijk eerste poging down. Bazen worden steeds simpeler. Lekker zeg.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik dacht eerst ik ga ffe verder en kom later wel terug, maar ook nu krijg ik vooral op het einde flink pakslaag.
Mag ik in my defense zeggen dat dit wel echt een stuk pittiger is dan Bloodborne?
Man wat een genot, hoe moeilijk ook, ik wil gewoon blijven verbeteren en spelen, haha.
[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 24-03-2019 00:17 ]
Butterfly is dodge en 2x r1, repeat. en als ze in de lucht is shuriken gebruiken.Ambition88 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:16:
Iemand tips voor de butterfly?
Ik dacht eerst ik ga ffe verder en kom later wel terug, maar ook nu krijg ik vooral op het einde flink pakslaag.
Mag ik in my defense zeggen dat dit wel echt een stuk pittiger is dan Bloodborne?daar zijn we het hopelijk allemaal wel over eens.
Man wat een genot, hoe moeilijk ook, ik wil gewoon blijven verbeteren en spelen, haha.
De loaded axe doet ook lekker veel (posture) damage.Origins schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:22:
[...]
Butterfly is dodge en 2x r1, repeat. en als ze in de lucht is shuriken gebruiken.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wat heb jij met die paarse gastjesbram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:36:
Mooi man. Paarse hufter nummer twee gevonden en nu is het wel een boss. En er is amper ruimte. Top game hoor.
uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:48:
[...]
Wat heb jij met die paarse gastjes. Ben nummer twee nog niet tegengekomen...
Ik viel per ongeluk omlaag daar, hij achter me aan in het water, dood 😎bram1984 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 22:16:
[...]
Hahaha dat ging dus per ongeluk net. Wereld record dit. Spoilers uiteraard voor de mensen die hem zelf willen ontdekken.
[YouTube: Sekiro™: Shadows Die Twice Purple Ninja World Record]
Edit:
spoiler:WTF hij respawned ook gewoon. Ik denk hij blijft dood net als alle Hunter enemies in Bloodborne. Als ik dit had geweten, had ik er geen 80 pogingen over gedaan. Cheese voelt ook niet heel voldaan.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ga ik daar morgen heen! Ben erg benieuwd naar de rest van de game. Ik hoor je graag wanneer je bent gearriveerd in Sunken Valleybram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:49:
[...]
spoiler:Ja in de castle ergens. Je moet een put in. Blijkbaar is dat waar je begint met de game.
Heb je nog niet alles verkend dan hiervoor?uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 00:52:
[...]
Ga ik daar morgen heen! Ben erg benieuwd naar de rest van de game. Ik hoor je graag wanneer je bent gearriveerd in Sunken Valley
Blijkbaar niet goed genoeg
Ja hier kwam ik gisteren ook achter na de discription te hebben gelezen. Vond het ook gek dat ze te koop waren en dat ze 10 duurder waren dan dat je als je ze verkoopt. Maargoed het is of 110 kopen en wanneer nodig 100 krijgen of het is na dikke pech niks meer over hebben.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:41:
Tip: koop zakjes geld. Die raak je niet kwijt als je doodgaat.
Zeker goede tip dat inderdaad.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Hij heeft er ongeveer 6 uur op zitten nu.
Hier een compilatie van dag 1:
En wat doen jullie met die ballonnen? Ja kapotmaken, maar meteen? Zijn ze ook stapelbaar en dan met meerdere versies tegelijk?
Die slot heb ik ook nog niet geunlocked. En ik maak veel te weinig gebruik van mijn items... ben altijd bang dat ik ze later meer nodig heb dan nu...bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 08:18:
Heeft iemand die slot onder Combat Arts al unlocked? Wanneer gebeurt dat? Ik vraag me af of ik iets mis.
En wat doen jullie met die ballonnen? Ja kapotmaken, maar meteen? Zijn ze ook stapelbaar en dan met meerdere versies tegelijk?
Hahaha ik ben er nu ook weer mee bezig. Ik heb hem op zich wel door maar toch iedere keer een klein foutje en je wordt gesloopt.Origins schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:00:
Jeetje mina zeg Genichiro... dat gaat echt 100 jaar duren.
Met name zijn jump attack is zo irritant. Zoveel damage.
Samen met horse dude (of hoesjes dude) de leukste boss tot nu toe.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 11:14 ]
Er is zeker HDR (kun je ook vrij eenvoudig Googlen overigensSpud82 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 10:10:
Wel weer een lekker spelletje dit hoor, gisterenavond heel rustig aan de mechanics onder de knie gekregen. Totaal anders weer dan een Bloodborne bijvoorbeeld. Is er trouwens geen HDR ondersteuning voor deze game? Speel op de PS4 slim.
@uchiha tijntje Die slot is misschien voor je 3e skill tree? Die heb ik net unlocked maar nog te weinig XP voor.
Die ballonnen verhogen je kans op items en coins etc.
De generaal bovenaan de trap ligt inmiddels ook. Nu alleen nog die gast met die enorme speer en paarse dude in de put.
Hm je 3e skilltree hoe heb je die al unlocked?bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Er is zeker HDR (kun je ook vrij eenvoudig Googlen overigens) en het ziet er behoorlijk goed uit ook.
@uchiha tijntje Die slot is misschien voor je 3e skill tree? Die heb ik net unlocked maar nog te weinig XP voor.
Die ballonnen verhogen je kans op items en coins etc.
De generaal bovenaan de trap ligt inmiddels ook. Nu alleen nog die gast met die enorme speer en paarse dude in de put.
Nu ook maar even naar de paarse dude in die well. Even weg uit de malaise in de toren

Oké... van de malaise in de toren naar de malaise in de put.
Kun je die vent ook een stealth killing blow geven @bram1984.
Eerst maar even die dude met enorme spear gekilled. Moest nog 1 prayer bead om te kunnen levelen. Nu even kijken of die paarse wat makkelijker gaat.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 12:06 ]
True, had ik ook wel gedaan, maar kwam er niet helemaal uit. Mijn Pro heeft het begeven en zit nu op de Slim (in combi met LG Oled tv) en het viel me op dat de game niet automatisch op HDR modus verspringt als ik 'm opstart. Maar dan zal er nog wel iets niet goed staan in mijn instellingen ergens?!bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Er is zeker HDR (kun je ook vrij eenvoudig Googlen overigens) en het ziet er behoorlijk goed uit ook.
Anyway, bedankt!
uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:26:
[...]
Hm je 3e skilltree hoe heb je die al unlocked?
Nu ook maar even naar de paarse dude in die well. Even weg uit de malaise in de toren
Oké... van de malaise in de toren naar de malaise in de put.
Kun je die vent ook een stealth killing blow geven @bram1984.
Volgens mij geen stealth nee. Je kan er ook niet meer uit geloof ik.
heel herkeenbaar , vaak heb ik dat ook met ander RPG games .. loop je een wapen of iets te zoeken , maar als je terug loopt even naar de NPC dan krijg je vaak wat je wil ......... maar door dat ej afgeleid word ga je verder ipv terug .. je wil sneller levelen dan goed isuchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:31:
Aaah ja, heb die vent wel gesproken maar nooit meer terug gegaan. Grr. Ben niet zo thorough als ik zelf dacht
inde hoop dat verder op wel iets ligt wat je nodig heb
maar de meestebaal ik wel als je een mooi item koop en daar lang voor ana het sparen ben en of het benodigde level gehaald heb om dan 5 min later een beter stuk te krijgen voor niets die je al eerder had kunnen gebruiken
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 24-03-2019 12:55 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Shikata ga nai.
Purple dude in grot is dood!
De Fucker!
[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 13:13 ]
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 13:21 ]
Haha dat geloof ik graag. Ben er 10 seconden geweest. Even de omgeving gescout en toen bij mezelf gedacht... Nope! En omgekeerd.Nieuwevolger schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:24:
Ik las al dat het gebied daarna voor high level is.

Die overhead sprong attack van Genichiro is killing me...
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 13:28 ]
Merk je dat er opgedringt is om het snel uit te brengen.
Nee, uitstekend speltheduke1989 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:49:
We weten onderhand wel wat Ac is. Maar hoe speelt het voor de meeste mensen ? Zijn jullie tevreden over het afgeleverde werk van Fromsoftware.
Merk je dat er opgedringt is om het snel uit te brengen.
My unseen aid is nog maar 4%
Breekt haar defense in no time...
Edit: Werkt op fase 1, fase 2 niet
[ Voor 12% gewijzigd door Plainside op 24-03-2019 14:12 ]
Heb slechts één healing potion en die is al op voordat ik bij de baas aanbeland. Moet een horde van vijanden door en de baas zelf is ook omrongd door ca 5 vijanden

Deze laat ik even voor wat het is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Grapple je op de daken. Ontwijk je de eerste mobs.dvdkiwi schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:18:
Mmm, eerste (mini)boss tegengekomen:
spoiler:Jazeu the Dronkard
Heb slechts één healing potion en die is al op voordat ik bij de baas aanbeland. Moet een horde van vijanden door en de baas zelf is ook omrongd door ca 5 vijanden
Simpelste wat ik heb gedaan is als volgtdvdkiwi schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:18:
Mmm, eerste (mini)boss tegengekomen:
spoiler:Jazeu the Dronkard
Lastig lastig...
In een ander level loop ik nu vast op een
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2019 14:45 ]
Nightstar Slash?Plainside schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:10:
uhh, even een leuke tip.. of bug niet zeker... Nightstar Slash op Butterfly Lady... spam het als een gek..
Breekt haar defense in no time...
Edit: Werkt op fase 1, fase 2 niet
@dvdkiwi Gewoon via de daken inderdaad. Het water door. Mob afmaken en dan gaat die NPC je meehelpen.
Is een Combat Art die je kan unlocken, het werkt op Fase 1 en 2 wel er zijn alleen momenten dat ze uit de stunlock kunnen komen.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:46:
[...]
Nightstar Slash?
@dvdkiwi Gewoon via de daken inderdaad. Het water door. Mob afmaken en dan gaat die NPC je meehelpen.
Dat ze je zien klopt ook wel, als het oranje/geel is gewoon door blijven rennen een van de bijzonder weinige momenten dat ze niet chasen als een gek.dvdkiwi schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:40:
Dat probeer ik maar toch zien ze me.
Lastig lastig...
In een ander level loop ik nu vast op eenspoiler:dus ik kan voorlopig nergens heenOgre
[ Voor 36% gewijzigd door Plainside op 24-03-2019 14:49 ]
Met voorbij de 3de grote baas.
Ookal 2 nieuwe skills voor me arm gevonden.
De mini bazen ook allemaal gedaan. Maar wat een adrenaline schiet er door je heen met die bazen. Heerlijk.
Topgame. Wow! Vanavond weer verder.
YouTube: Sekiro - Ashina reservoir - Killing Seven Spears
Excuus, Nightjar Slash... pff half wakker en heledag als spelen haha.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 15:21:
@Plainside Ik heb het gegoogled maar geen resultaten.
Zojuist ook de eerst mooie shortcut gevonden:
Patience is key. Je kunt bijna alle attacks prima blocken dus better safe then sorry en wacht op een goede opening. Je hebt de gourds voldoende nodig in stage 3Nieuwevolger schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:02:
Ik heb mn necklace op level 3 en 5 healing potions voor de top tower fight. Hier moet het niet aanliggen.
@bram1984 De loaded axe is echt een top wapen inderdaad.
Wat ook een goed wapen is, is de poison attack! Dit wapen draint langzaam aan de Health van enemies en met geluk doet de aanval zelf ook veel posture damage!
Hmm, dat gat had ik nog gevonden maar toen ik naar beneden sprong kreeg ik geen stealthblow indicatorbram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:04:
@uchiha tijntje Je kunt paarse dude wel stealthen. Verderop zit nog een gat.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 16:08 ]
Als een iemand is die in de buurt van Eindhoven woont en ‘m voor een mooi prijsje op wilt halen, geef me een PB.
[ Voor 15% gewijzigd door SparksNL op 24-03-2019 16:20 ]
Ik had het ook leuker gevonden als je wat meer kon levelen tussen de bazen doorSparksNL schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:19:
Ik heb ‘m op marktplaats staan. Alles aan deze game spreekt mij aan, behalve het feit dat je elke 10 minuten een baas hebt welke je in 2 klappen dood heeft. Het irritatiegehalte is zo hoog dat ik het (deze keer) de moeite niet meer waard vind.
en niet 4 makkelijke 1 a 2 moeilijke tegen standers maar egwoon een stuk of 40 gelijkwaardig zonder echt de irritatie te krijgen .. dood gaan oke , maar na 2 a 3 keer moet je het toch wel door heen zijn
maar hier is het net of je steeds een eind baas moet verslaan
maar naar eindbazen moet je toe werken en niet alleen maar krampachtig steeds weer opnieuw beginnen
bij DS had je soms van die momenten .. maar hier het hele spel door
DS heeft voor mij ook alles in huis om een lekker spel te zijn maar daar heb ik me ook mee vermaakt 1 keer was leuk maar ik ga geen tweede char aan maken om het weer te proberen , wat ik dus bij veel RPG wel doet , sommige meer dan 600 uur er in zitten puur alleen al van alle char de game uitspelen op een leuke manier
de levels en de gebieden van DS zijn gewoon echt heel mooi gemaakt , goed sfeertje maar soms ook te lastig om lekker door te spelen
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 24-03-2019 16:33 ]
Dit is ook de reden dat ik er geen zin meer in heb. Waarom veel moeite doen om een baas te verslaan om vervolgens een paar minuten later weer hetzelfde gedoe te hebben. Dat plus het feit dat je je character niet echt kunt levelen (continu) haalt voor mij alle plezier uit het spel.ravw schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:31:
[...]
Ik had het ook leuker gevonden als je wat meer kon levelen tussen de bazen door
en niet 4 makkelijke 1 a 2 moeilijke tegen standers maar egwoon een stuk of 40 gelijkwaardig zonder echt de irritatie te krijgen .. dood gaan oke , maar na 2 a 3 keer moet je het toch wel door heen zijn
maar hier is het net of je steeds een eind baas moet verslaan
maar naar eindbazen moet je toe werken en niet alleen maar krampachtig steeds weer opnieuw beginnen
bij DS had je soms van die momenten .. maar hier het hele spel door
En wat heerlijk dit. Bijna een perfect gevecht.
Ik mis het levelen nauwelijks. Sowieso denk ik dat je met levelen nog steeds kansloos zou zijn in sommige gevechten als je gewoon de skills niet wilt leren. Kan je wel hoge levels hebben, maar je zal toch echt moeten deflecten en openingen moeten zoeken. Ik vind het wel fijn dat ik eens niet regelmatig menu's moet opzoeken.SparksNL schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Dit is ook de reden dat ik er geen zin meer in heb. Waarom veel moeite doen om een baas te verslaan om vervolgens een paar minuten later weer hetzelfde gedoe te hebben. Dat plus het feit dat je je character niet echt kunt levelen (continu) haalt voor mij alle plezier uit het spel.
Het is ook niet zo dat ik het levelen mis zodat het makkelijker wordt, maar meer het gebrek aan progressie (gevoel van). Ook het idee dat je nergens armor sets of andere wapens kan vinden speelt hierin mee. Het idee dat je ergens een dik wapen vindt of een nieuwe armor set gaf me net iets meer drang om door te blijven spelen, ook al zat het even tegen, kijkend naar DS. Dat alles mis ik hier waardoor ik bij elke (mini) boss denk, waarom doe ik dit nog? Ik ga dan veel liever een andere game spelen. Maar ieder zo z’n ding en ben blij dat jullie er wel voldoening uit krijgen.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:44:
[...]
Ik mis het levelen nauwelijks. Sowieso denk ik dat je met levelen nog steeds kansloos zou zijn in sommige gevechten als je gewoon de skills niet wilt leren. Kan je wel hoge levels hebben, maar je zal toch echt moeten deflecten en openingen moeten zoeken. Ik vind het wel fijn dat ik eens niet regelmatig menu's moet opzoeken.
Nu vraag ik me af of dit een game voor me is. Ik speel veel games op hard, maar heb niet onbeperkt de tijd. Hoe ervaren jullie dat?
Als je DS of BB wilt maar dan in deze sfeer kan ik je Nioh aanraden.giantgiantus schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:59:
Ik heb nooit Dark Souls en Bloodborne gespeeld. De sfeer sprak me totaal niet aan. Deze sfeer vind ik wel erg lekker.
Nu vraag ik me af of dit een game voor me is. Ik speel veel games op hard, maar heb niet onbeperkt de tijd. Hoe ervaren jullie dat?
Moeilijk te zeggen. Bekijk is wat early game gameplay. Ik heb net n uur besteed aan één boss. Zoiets moet je wel liggen, je gameplay verbeteren door te proberen en oefenen. Niet dat alle bosses zo moeilijk zijn, sommige zullen je beter liggen dan andere.giantgiantus schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:59:
Ik heb nooit Dark Souls en Bloodborne gespeeld. De sfeer sprak me totaal niet aan. Deze sfeer vind ik wel erg lekker.
En voor mensen die nog nooit echt een souls game hebben gespeeld? Twijfel nog steeds om hem te halen...Nieuwevolger schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:17:
Het is denk ik wel duidelijker dat de bedoeling was om van sekiro een game te maken die een uitdaging is voor gevestigde soulsborne spelers.
I pitty the fools who took my game-station.....
Ja één keer, maar das alweer een heel stuk terug. Zou jij ook gehad moeten hebben, lijkt me? Als je dat bloed terugbrengt maar Emma.uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:16:
Iemand de Dragonrot al gecured? En zo ja, kun je dat vaak doen of maar slechts enkele malen?
Lastig te zeggen. Dit is wel echt hardcore en het is echt niet voor iedereen. Bloodborne heeft me wel redelijk geholpen met de controls in ieder geval. Het is ook niet echt te vergelijken met hard mode in andere games, denk ik.giantgiantus schreef op zondag 24 maart 2019 @ 18:59:
Zie boven. En anders verkoop je hem weer.Ulti23 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:44:
[...]
En voor mensen die nog nooit echt een souls game hebben gespeeld? Twijfel nog steeds om hem te halen...
YouTube: Sekiro Shadows Die Twice HOW TO KILL HEADLESS SECRET BOSS (CONFETTI ...
Holy shit... Ik had die plek al gevonden... na eerste paar seconden van die video echt iets vanbram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:52:
Iemand deze dude al gevonden? Kijk hoe goed ie verstopt zit.
YouTube: Sekiro Shadows Die Twice HOW TO KILL HEADLESS SECRET BOSS (CONFETTI ...

Dacht al waarom zo'n domme waarschuwing en dan nergens heen kunnen haha.
Ben inmiddels ook Farm Plekjes aan het zoeken beste lijkt
Op dit moment nog zonder buffs (Mibu Balloons (water ballonnen)) die krijg je daar zelfs ook haha (super rare tho).
Ook als je de eerste keer in dat gebied bent geweest zou ik je aanraden wanneer je sterker bent terug te gaan en alles te exploren. Er is meer dan er lijkt (niks bijzonders hoor).
Heb al een hele sloot prosthetics en skills maar mis er waarschijnlijk 1...
Ben nu al een heel eind, maar zit een beetje met een 'probleem' let op spoilers!
Iemand enig idee waar ik die lightning skill kan vinden?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hoeveel uur heb jij dit spel al gespeeld zeg… Ik dacht dat ik redelijk ver wasprutser001 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:21:
Ik vermaak me vaak wel maar soms kan dit echt een bitch van een spel zijn!
Heb al een hele sloot prosthetics en skills maar mis er waarschijnlijk 1...
Ben nu al een heel eind, maar zit een beetje met een 'probleem' let op spoilers!
spoiler:Ik ben nu bij de 'divine dragon' en ja ik heb al gezocht maar moet schijnbaar een 'lightning skill' hebben. YouTube: Sekiro: Divine Dragon Boss Fight
Iemand enig idee waar ik die lightning skill kan vinden?
Mijn vitality is inmiddels 14 en 4 attack power. Tegen de mobs van het begin is dat goed merkbaar
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2019 20:28 ]
Misschien overdrijf ik, maar is dat geen spoiler tag waard. Ontdek de game liever zelf zonder YouTube spoils.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:52:
Iemand deze dude al gevonden? Kijk hoe goed ie verstopt zit.
Ik denk dat weinig mensen deze plek vinden zonder YouTube of websites over de game. Gewoon niet op klikken.CrapperDeCrap schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:37:
[...]
Misschien overdrijf ik, maar is dat geen spoiler tag waard. Ontdek de game liever zelf zonder YouTube spoils.
Erop klikken gaat zeker niet gebeuren. Tis meer dat het dan vervolgens besproken gaat worden. Ik kom hier wel terug als ik m heb uitgespeeld. Wil ook niet gaan mierenneuken. Zonde om jezelf te spoilen in From games tijdens je eerste playthrough, haalt de "magie" eruit.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:06:
[...]
Ik denk dat weinig mensen deze plek vinden zonder YouTube of websites over de game. Gewoon niet op klikken.
Geklikt en ja hoor, zelf gevondenbram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:06:
[...]
Ik denk dat weinig mensen deze plek vinden zonder YouTube of websites over de game. Gewoon niet op klikken.
En ging zo hard dood, snapte er niks van. Dus dacht meteen hier hoor ik nu niet te zijn..
of je nu hard dood gaat of zachtjes dat maakt niet uit dood gaat je maar je zal bedoelen dat je snel dood gingScrisissszzz schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:04:
[...]
En ging zo hard dood, snapte er niks van.
Shikata ga nai.
Jep, lastige baas, maar het beste is gewoon blocken en wachten tot een opening. De beste mogelijkheden zijn als hij 1 pijl schiet en een roll naar voren doet. De pijl blocken en meteen een aanval inzetten. Dan raak je hem altijd. Een andere goede mogelijkheid is als hij zijn aanval van 5/6 attacks achter elkaar inzet. Lekker naar achteren dodgen en wachten tot hij zijn laatste grote attack inzet. Dan kun je hem daarna goed hitten. En de beste is als hij zijn perilous attack inzet waarbij hij zijn "fist attack" inzet. Zijn range is dan heel kort en na zijn attack kun je hem aanvallen waarna hij op de grond valt voor 1 of 2 gratis hits.bram1984 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 22:34:
Genichiro is echt kut. Ik begrijp precies al zijn patronen, alleen het gaat gewoon te snel voor mij om adequaat te reageren. Vooral die perilous attacks. Hij doet echt alle varianten.
De aanval waar ik het meest moeite mee had is als hij omhoog springt en zijn overhead attack uitvoert. Ik probeerde iedere keer naar achteren te dodgen maar werd toch te vaak geraakt. Gewoon lekker naar de zijkant dodgen en wegspringen, want vaak vervolgt hij die aanval met een perilous attack.
Succes!
Heb ik die niet al dan?Nieuwevolger schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:41:
@bram1984 het is absoluut een aanrader om voor de 3e necklace te gaan. Met de extra levens die je krijgt heb je veel meer marge.
Ik heb 12 bosses verslagen. Ik kan nu de dungeons in, waarvan ik niet het idee heb dat ik daar al behoor te zijn. Ik moet Genichiro nog. En verder is er alleen nog het pad uit het kasteel.
Vette game tot nu toe al is de wereld redelijk makkelijk. Ik ben gewend aan stealth kills maken en parry-en in dark souls dus navigeren door de wereld is tot nu toe best makkelijk. Ik heb gister middag wel keihard zitten wipen op een boss, denk uurtje of 2 mee bezig geweest. Eindelijk die deathblow! Zit ik partij te hypen op de bank. Enter fase 2, instagib...... Toen maar ff wat anders gaan doen.
In de avond weer verder gegaan, maar andere kant op, want ik had veel meer om te ontdekken. Daar ook een boss tegen gekomen. Daar heb ik niet eens al m'n healing gourds voor nodig gehad. Wat een easy boss
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Welke boss was dit? Mag in spoilertagsye-roon schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:57:
Ik heb gister middag wel keihard zitten wipen op een boss, denk uurtje of 2 mee bezig geweest. Eindelijk die deathblow! Zit ik partij te hypen op de bank. Enter fase 2, instagib...... Toen maar ff wat anders gaan doen.
Edit: Sorry voor de DP.
Trouwens nog 2 tips voor de niet oplettenden onder ons: als je posture damage opgelopen is en je wilt deze weer verminderen, dan versnel je het proces door te guarden (parry knop ingedrukt houden).
En als je een boss fight ingaat en je hebt je XP balk bijna vol, farm dan even de rest tot je een skill point verdiend heb. Verkregen skill points verlies je namelijk niet bij doodgaan. Het kost je uitsluitend de XP die op dat moment nog in de niet volle bar zit.
[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 25-03-2019 09:18 ]
Tipje,bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:12:
@Nieuwevolger Jij hebt tocht die laatste skill in de Shinobi Arts skill tree (Shadow Rush)? Heb je daar echt voor lopen farmen? Ik zag dat die wel effectief is tegen Genichiro, alleen om nu 6 skill points te moeten gaan farmen, das een flink klusjes. Volgens mij moet je 2 rondjes Hirata Estate doen voor 1 skill points. Dat zijn flink wat rondjes.
Edit: Sorry voor de DP.
Trouwens nog 2 tips voor de niet oplettenden onder ons: als je posture damage opgelopen is en je wilt deze weer verminderen, dan versnel je het proces door te guarden (parry knop ingedrukt houden).
En als je een boss fight ingaat en je hebt je XP balk bijna vol, farm dan even de rest tot je een skill point verdiend heb. Verkregen skill points verlies je namelijk niet bij doodgaan. Het kost je uitsluitend de XP die op dat moment nog in de niet volle bar zit.
Even nog een algemene tip, ik zie dat mensen dit spel constant vergelijken hier met de Soulsborne series...
Niet doen, dit spel staat 100% los van beide DS en BB dit is een From spel niet een Soulsborne.
Hierbij wil ik ook de tip meegeven, dodge-en is niet de manier waarop je moet spelen dit is Deflect/parry geworden, wanneer je dit eenmaal door hebt wordt het spel pas echt leuk!
[ Voor 14% gewijzigd door Plainside op 25-03-2019 09:36 ]
This is the Way.