[PC] Satisfactory

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
XWB schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:48:
Het is in elk geval niet gelukt om Update 8 in oktober naar de early access branch te brengen :p

Ze werken inmiddels lang aan Update 8, wat mij betreft had de upgrade naar Unreal 5 niet gehoeven. Ik snap wel waarom ze het doen, maar persoonlijk vind ik de game fijn spelen met Unreal 4 :)
En dan volgend jaar eind 2024 update 9
En eind 2025 update 10 ofwel versie 1.0 final vermoedelijk.

Ze werken "te lang" aan alle updates.
Maak het spel af met de story mode, graphics beginnen nu ook minder te worden voor een game uit 2019

Zoals dedicated servers = gewoon belachelijk waar ze de wensen van vervullen voor de players.
Als 1 iemand de server draait = prima of zet na het afsluiten de save game in een dump zodat de volgende er mee verder kan.

UE5 leuk dat ze het doen maar op UE4 werkte het ook prima.
Enigste wat wel voordeel zou hebben is FSR/DLSS voor de minder krachtige pc's van de players.

Maar dit is eigenlijk mijn opinie wat hier boven staat, een ander kan er tevens anders over denken uiteraard en vind het leuk om maanden/jaren te wachten op een finish van een game.

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

PatRamon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:05:
[...]

En dan volgend jaar eind 2024 update 9
En eind 2025 update 10 ofwel versie 1.0 final vermoedelijk.

Ze werken "te lang" aan alle updates.
Maak het spel af met de story mode, graphics beginnen nu ook minder te worden voor een game uit 2019

Zoals dedicated servers = gewoon belachelijk waar ze de wensen van vervullen voor de players.
Als 1 iemand de server draait = prima of zet na het afsluiten de save game in een dump zodat de volgende er mee verder kan.

UE5 leuk dat ze het doen maar op UE4 werkte het ook prima.
Enigste wat wel voordeel zou hebben is FSR/DLSS voor de minder krachtige pc's van de players.

Maar dit is eigenlijk mijn opinie wat hier boven staat, een ander kan er tevens anders over denken uiteraard en vind het leuk om maanden/jaren te wachten op een finish van een game.
Ik kan me op deze manier echt niet voorstellen dat ze het tot in 2024-2025 gaan volhouden met actieve development. Ik heb het spel meteen gekocht toen het kon, maar na een paar dagen had ik eigenlijk alles wel gezien en alle updates sinds toen zijn redelijk minimaal geweest. Performance is nog altijd slecht, en er zijn niet echt écht vernieuwende dingen bij gekomen. Inmiddels zijn we flink wat tijd verder en is het nog niet af, maar de hype is wel weg en de sales zullen ook een stuk minder snel gaan.

Als ze die hype niet terug weten te krijgen met een grote nieuwe update die écht iets speciaals is dan wordt het een duur grapje, we zitten nu al in jaar 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Oon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:13:
[...]

Ik kan me op deze manier echt niet voorstellen dat ze het tot in 2024-2025 gaan volhouden met actieve development. Ik heb het spel meteen gekocht toen het kon, maar na een paar dagen had ik eigenlijk alles wel gezien en alle updates sinds toen zijn redelijk minimaal geweest. Performance is nog altijd slecht, en er zijn niet echt écht vernieuwende dingen bij gekomen. Inmiddels zijn we flink wat tijd verder en is het nog niet af, maar de hype is wel weg en de sales zullen ook een stuk minder snel gaan.

Als ze die hype niet terug weten te krijgen met een grote nieuwe update die écht iets speciaals is dan wordt het een duur grapje, we zitten nu al in jaar 5..
Precies dit.
Ook gekocht toen het net uitkwam en met een groep online zeker een aantal verschillende fabrieken gebouwd tot de grens.
Toen was het nog wel buggy maar snel opgelost.
Zeker een volle maand aan gespendeerd, en langzaam er na ook met de precisie ocd fabrieken.

Save game was toen al over de 200mb. Maar na een fix van de file worden ze niet meer zo groot gelukkig.

Ik vraag mij oprecht af... Spel = een soort van hype/aandacht item geweest.
Vele sales.
Maar hoe kun je inderdaad nog in jaar 5 vol met een team er aan werken.
De updates vindt ik niet meer zo special, enkel vervelend omdat je hele save game weer naar de knoppen is kwa fabriek opstelling. (Yep het is early i know)

Raare gedachte maar verwacht al tijden een video dat de stekker er uit wordt getrokken omdat de verkoop niet meer goed gaat of te weinig animo voor is... Bankrupt

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

PatRamon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:23:
[...]

Precies dit.
Ook gekocht toen het net uitkwam en met een groep online zeker een aantal verschillende fabrieken gebouwd tot de grens.
Toen was het nog wel buggy maar snel opgelost.
Zeker een volle maand aan gespendeerd, en langzaam er na ook met de precisie ocd fabrieken.

Save game was toen al over de 200mb. Maar na een fix van de file worden ze niet meer zo groot gelukkig.

Ik vraag mij oprecht af... Spel = een soort van hype/aandacht item geweest.
Vele sales.
Maar hoe kun je inderdaad nog in jaar 5 vol met een team er aan werken.
De updates vindt ik niet meer zo special, enkel vervelend omdat je hele save game weer naar de knoppen is kwa fabriek opstelling. (Yep het is early i know)

Raare gedachte maar verwacht al tijden een video dat de stekker er uit wordt getrokken omdat de verkoop niet meer goed gaat of te weinig animo voor is... Bankrupt
Het scheelt natuurlijk dat er geen indie developer achter zit maar een publisher met nogal wat hits (zoals goat simulator en Valheim), dus geld zal er zat zijn. Misschien dat ik fout zit en dat hun reputatie belangrijker voor ze is dan de winstgevendheid van een enkel spel..

Wij kunnen er natuurlijk weinig over zeggen zonder inzicht, maar ik ken weinig andere studio's die een spel zo lang in early access hebben gehad zonder dat er óf iets heel raars aan de hand was, óf consequent dezelfde hype omhoog bleef, en dat laatste ging dan meestal ook gepaard met consequente nieuwe versies met daadwerkelijk interessante updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@Oon True True.
En weinig developers zoals CoffeeStain die wel graag de meningen vragen van de players.

Er zijn helaas wel nog erg veel fouten in de map met rare bergen of open gaten of misvormingen.
En dit betreft de gebieden op hun roadmap die al klaar zijn.

Tja afwachten dan maar.
1 ding is zeker, deze Factory game is wel degelijk een 3D Factory bouw game met klasse!

Sommige zweren bij Factorio maar dat heb ik helaas nooit echt gehad omdat ik pas bij Satisfactory ben begonnen en Factorio zeker veel stappen terug vindt.
2D factory game bevalt mij niet echt 123, terwel een RollerCoaster Tycoon weer wel prima is om even een gek voorbeeld te geven.

**

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Update 8 komt 14 november :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:17

Aganim

I have a cunning plan..

Uch, ik hoop wel dat ze y-axis FOV fixen voordat patch 8 live gaat. Die optie was sinds de introductie al buggy, je moest hem iedere keer dat je het spel startte uit en weer aan zetten, anders deed ie niets. Geen idee wanneer die precies kapot is gegaan, werkte in eerste instantie wel in patch 8, maar nu doet die optie helemaal niets meer waarmee het spel praktisch onspeelbaar is geworden op utlra-widescreen (5120x1440). Met de standaard x-axis FOV moet je FOV op 120 zetten om niet meteen kotsmisselijk te worden, maar dan ziet alles er wel fors uitgezoomd uit en ga ik persoonlijk op een gegeven moment toch tegen bewegingsziekte aanlopen. :r

Werd iedere patch wel weer opnieuw gemeld, ook nu is er een bugreport van, maar lijkt helaas zeer laag op de prioriteitenlijst te staan. Begrijpelijk enerzijds, 5120x1440 zal niet enorm gangbaar zijn, maar anderzijds wel jammer natuurlijk dat wij ultra-widescreeners niet inmiddels een klein beetje liefde terugkrijgen van Coffee Stain. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Aganim op 11-11-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:12

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Eens met de voorgangers die ook vinden dat development te lang duurt. Op een gegeven moment is het ook "klaar". Story mode, achievements en GO.

Ik ben met 8.2 weer een keer opnieuw begonnen maar kom er niet meer in. Te weinig uitdaging denk ik. Ik moet een doel hebben. Vorige save (U7) het spel uitgespeeld door alle spacr elevator parts te leveren maar mis nu een doel. En m'n PC is eigenlijk niet krachtig genoeg. Ook crasht U8 geregeld.

Werkt ook niet echt mee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Oon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:13:
[...]

Ik heb het spel meteen gekocht toen het kon, maar na een paar dagen had ik eigenlijk alles wel gezien en alle updates sinds toen zijn redelijk minimaal geweest.
Dit lijkt mij sterk. Hoe wil je na een paar dagen alles gezien hebben? Daar is de map te groot voor en het kost veel tijd om alle tiers te unlocken.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Ik speel het nu anderhalf jaar en ben nog steeds niet uitgekeken. 3 saves singleplayer gedaan en nu bezig met de 2e multiplayer met een vriend, heerlijk. Beste 30 euro ever.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Techno Overlord schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:47:
[...]

Dit lijkt mij sterk. Hoe wil je na een paar dagen alles gezien hebben? Daar is de map te groot voor en het kost veel tijd om alle tiers te unlocken.
Toen was er nog niet zo gek veel content, daar was je met een paar man in een avondje of 2-3 doorheen. Over de tijd heen wel meegepikt wat er bij kwam maar dat was ook echt niet genoeg om nog een helemaal nieuwe playthrough te doen.

Iedereen ervaart dit soort spellen natuurlijk op een andere manier, er zijn theoretisch eindeloze mogelijkheden als je alle combinaties waarop je je fabriek neer kunt zetten meetelt, maar ik heb alle features gezien en het spel 'uitgespeeld', dus dan ben ik al snel klaar.
Factorio heb ik dan wel weer langer mee gedaan, maar die heeft zonder mods al 10x meer diepgang dus dat is ook wel logisch. Satisfactory is gewoon niet zo heel diep, er is niet zo gek veel te doen behalve tiers unlocken.

Dat de map groot is is leuk, maar hij is ook nagenoeg leeg, dus dat trekt mij ook niet echt.

Dit alles overigens absoluut niet om het spel af te kraken of om te zeggen dat anderen zich er niet mee mogen vermaken, ik heb het spel toen voor een leuke prijs gekocht en er zeker wat uurtjes uit gehaald. Ik vraag me alleen af of ze écht denken nog 2 jaar aan fulltime development te kunnen verantwoorden nu de hype weg is, zelfs vrijwel alle YT-kanalen die ik volg(de) die een focus op Satisfactory hadden zijn gestopt of overgegaan op iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind Satisfactory veel dieper gaan dan Factorio. Er komt veel meer rekenen/wiskunde bij kijken dan in Factorio. Natuurlijk geldt dit alleen als je alles 100% efficient wilt draaien vanaf de mining nodes tot aan het eindproduct. Wat mij betreft speel je Satisfactory pas "uit" als je 100% efficient en zonder waste Nuclear Power gemasterd hebt. Dat gaat niet met casual wat uurtjes erin stoppen maar zorgt voor planning, rekenen en veel bouwen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Techno Overlord schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:08:
Wat mij betreft speel je Satisfactory pas "uit" als je 100% efficient en zonder waste Nuclear Power gemasterd hebt. Dat gaat niet met casual wat uurtjes erin stoppen maar zorgt voor planning, rekenen en veel bouwen.
Ik heb deze (min of meer) nagebouwd:

March of the Eagles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Update 8 is live; dit was de countdown video:

En nog een video met de patch notes:

[ Voor 33% gewijzigd door XWB op 14-11-2023 17:36 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeH9avZqu3xTVx5gcXv93evO4UY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3JlRvqxzRgo4n36SKEr9Veje.png?f=fotoalbum_large

Met update 8 werkt met hele buizen lanceer systeem dus niet meer :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Woohooo schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:11:
[Afbeelding]

Triest, iets wat de Dev van coffestain altijd leuk vond, juist die rare dingen die de mensen maakte

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Woohooo schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:11:
Dat is balen, wellicht iets te maken met de nieuwe physics engine in UE 5? Ik heb niet genoeg met buizen gedaan om te kunnen zeggen of dat op Experimental ook al was.

Zoals verwacht is 'Maintain FOV aspect ratio' nu compleet kapot, dus op ultra-widescreen is het spel niet meer te spelen zonder een emmer bij de hand te hebben of terug te vallen op een non-32:9 resolutie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
UE5 vraagt wel veel meer van je systeem

Met UE4 haalde ik met gemakt in een nieuwe lege map bijvoorbeeld desert ruim 280 fps
Alles up ultra 1440p.
Nu ligt dat rond de 130/150 fps met alles op ultra 1440p.
*3700x / 6900XT / 32gbram - Zonder undervolt gpu

FSR/Intel bla bla meuk werkt voor geen meter, merk totaal geen verschil.

Gelukkig zijn die mega loadings uit de map wel weg tijdens snel bewegen bij de test versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K70rF7e0v7ja2psygtBj93T5m7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V6zidVTAMLzdcV7sKkflW3pK.jpg?f=fotoalbum_large
Map zit nog overal vol met die soort rare fouten....

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:28
Maar weer eens een potje gestart gezien de nieuwe update, maar erg stabiel was het allemaal niet. Met name in bos / jungle crashte de game om de haverklap. Las dat van DirectX switchen naar Vulkan met 30xx en 40xx kaarten nog wel eens wat kon helpen en dat lijkt icm met wat lagere settings in ieder geval een stuk stabieler.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb gisteren met een vriend Satisfactory gekocht en we wilden vandaag verder, maar Epic Online Services ligt eruit waardoor multiplayer niet werkt. Daarnaast kan je niet eens normaal single player doen omdat zonder online connectie je een default pioneer ingeladen krijgt. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVE4CdtGPjp8uepHPos-TKAocuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fTvavv50OoU8NSVa4Rgxhzz3.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8ZjOO9t4-nu-zVY7Q3M_3ry9Do=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VNZv8qGEAY2tb9GHTdRwTebN.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:45
g0tanks schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:11:
Ik heb gisteren met een vriend Satisfactory gekocht en we wilden vandaag verder, maar Epic Online Services ligt eruit waardoor multiplayer niet werkt. Daarnaast kan je niet eens normaal single player doen omdat zonder online connectie je een default pioneer ingeladen krijgt. 8)7

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Speel het al jaren in sessies van een paar maanden en nog nooit gehad. Sterker nog ik had niet eens door dat het een always online game is 😅

Dat is wel echt minder en vrij onnodig. Is er geen mod voor?

Heb dit gevonden als tijdelijke oplossing. Er bestaat alleen een kans dat je een clone wordt met al je spullen in een kist waar je stond toen je uitlogde en het kan je toolbars opffen

‘The game does actually support a true offline mode with command line launch options (-NoMultiplayer), and there's even a working pause command that can be used from the console. I play the game exclusively offline singleplayer and it works great, just wish the devs made those options a lot more accessible and a first-class way to play the game’

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2023 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

g0tanks schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
is dat dan een epic dingetje? Twee weken geleden nog offline gespeeld namelijk omdat ik geen internet had. Weet het bijna 100% zeker dat dit werkt. Zal eens testen dit weekend ;) wel Steam trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Shadow_Agent schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 07:18:
[...]
is dat dan een epic dingetje? Twee weken geleden nog offline gespeeld namelijk omdat ik geen internet had. Weet het bijna 100% zeker dat dit werkt. Zal eens testen dit weekend ;) wel Steam trouwens
Nee ik heb het spel ook op Steam. De game is gemaakt in Unreal Engine 5 en gebruikt daardoor Epic Online Services, ongeacht op welk platform je het speelt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand hoe je dit soort hellingen kan maken? Het zijn geen foundation platforms, ik gok dat deze streamer wat gefabriceerd heeft in de blueprint designer :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rDpbphyl3_xWPd_RPRpNpVgm34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B7Op5L3vOyX3h1sMokATYwFp.png?f=fotoalbum_large
https://www.youtube.com/@TotalXclipse

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:31

PeaceNlove

Deugleuter

XWB schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:47:
Weet iemand hoe je dit soort hellingen kan maken? Het zijn geen foundation platforms, ik gok dat deze streamer wat gefabriceerd heeft in de blueprint designer :p

[Afbeelding]
https://www.youtube.com/@TotalXclipse
Zijn wel foundations lijkt het, je moet ze alleen even unlocked in de shop
Volgens mij gewoon double ramps https://satisfactory.fandom.com/wiki/Foundations

[ Voor 6% gewijzigd door PeaceNlove op 15-01-2024 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Ik sluit me aan bij wat @PeaceNlove zegt. Lijken me inderdaad double ramps, met een custom kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Aganim schreef op maandag 15 januari 2024 @ 23:32:
Ik sluit me aan bij wat @PeaceNlove zegt. Lijken me inderdaad double ramps, met een custom kleurtje.
Double ramp of een standaard ramp+ een inverted ramp op elkaar.

En die balken waarschijnlijk beams in freeform geplaatst ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze was leuk om te kijken live bij GDQ.
Nooit gedacht een speedrun te zien van deze game XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PeaceNlove schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:01:
[...]

Zijn wel foundations lijkt het, je moet ze alleen even unlocked in de shop
Volgens mij gewoon double ramps https://satisfactory.fandom.com/wiki/Foundations
Check, het zijn inderdaad double ramps. Die had ik nog niet, maar heb ze inmiddels unlocked :)

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Tip voor als je dood bent gegaan en je crate niet meer kunt vinden: op https://satisfactory-calculator.com/en/interactive-map kun je je savegame uploaden en de positie van objecten wijzigen. Bij mij zat m'n death crate zo'n 30 meter onder de grond.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Satisfactory 1.0 dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Lasers ! Warfare ! Snelle voertuigen ! *O* ... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Heel vet! Leuk filmpje trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vet lazors! Hopen dat de shark dlc snel klaar is

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Hoop wel dat ik met mn huidige save verder kan spelen. Verder benieuwd naar de 1.0!

Vind satisfactory nu vooral leuk om te spelen vanwege de builds en de planning die daarbij komt kijken. Lekker designen en zulks. Speel nu met AGS no build costs en de big Blueprints mod. Ook flymode is ideaal.

Eigenlijk weinig behoefte om nogmaals opnieuw te starten zonder AGS/mods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Kan niet wachten om Satisfactory op de Switch te spelen!

[YouTube: Satisfactory Direct | April 2024]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Beakzz schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:07:
Kan niet wachten om Satisfactory op de Switch te spelen!

[YouTube: Satisfactory Direct | April 2024]
_O- smooth 7 fps!

Heerlijk ook die dubbing 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow_Agent op 01-04-2024 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz

Wow wat een build is dit. Ik ga nu niet meer beginnen voor 1.0, maar ik ga hier zeker veel inspiratie uit halen en de omgeving beter benutten i.p.v. platwalsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die TotalXclipse kan er ook wat van, beweert inmiddels 6000 uren gespeeld te hebben :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
XWB schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 23:35:
Die TotalXclipse kan er ook wat van, beweert inmiddels 6000 uren gespeeld te hebben :X
Ja, maar dit een showcase dus geen build van hem. Vind 6000 uur nog best meevallen eigenlijk gezien het zijn werk is en ik ook games met 3000+ uur heb terwijl het voor mij een hobby is :o

edit: Hmm hij speelt ook best wel veel andere games zie ik nu. Het is dat ik hem met Satisfactory heb verbonden in mijn hoofd :)

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 30-05-2024 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07:34
Beakzz schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 23:19:
[YouTube: INSANE Satisfactory Factory Tour]

Wow wat een build is dit. Ik ga nu niet meer beginnen voor 1.0, maar ik ga hier zeker veel inspiratie uit halen en de omgeving beter benutten i.p.v. platwalsen :+
Jesus, dat ziet er wel vet uit, denk dat hij wel met een grote groep gemaakt moet hebben toch?

Weet niet of ik me vrienden kan overhalen dit ook zo te doen, enige aan grote constructie wij deden was een mega tower met onderaan een mega station voor alle treinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

samlans schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 10:42:
[...]

Jesus, dat ziet er wel vet uit, denk dat hij wel met een grote groep gemaakt moet hebben toch?

Weet niet of ik me vrienden kan overhalen dit ook zo te doen, enige aan grote constructie wij deden was een mega tower met onderaan een mega station voor alle treinen
Niet door TotalXclipse gemaakt hè ;)

Persoonlijk niet echt een "fan" van zijn bouwstyle en creaties. T.o.v. anderen vind ik hem (totalXclipse dus) vrij standaard dingen maken. Kijk eens naar Fluxo bijvoorbeeld, dat is pas vakwerk _/-\o_

Niet dat ik het hem na doe hoor, laat ik dat vooropstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 14:25
Shadow_Agent schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:44:
[...]

Niet door TotalXclipse gemaakt hè ;)

Persoonlijk niet echt een "fan" van zijn bouwstyle en creaties. T.o.v. anderen vind ik hem (totalXclipse dus) vrij standaard dingen maken. Kijk eens naar Fluxo bijvoorbeeld, dat is pas vakwerk _/-\o_

Niet dat ik het hem na doe hoor, laat ik dat vooropstellen ;)
Fluxo vind ik juist veel van hetzelfde, steeds hetzelfde trucje opnieuw doen, Total brengt iets meer variatie aan imho, maar ziet er wel mooi uit idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
TotalXclipse is gebruiksvriendelijker denk ik, legt alles stapje voor stapje uit met de cosmetische kant maar ook de praktische kant met je machines en productie.

Fluxo heeft eigenlijk geen ''normale'' wereld volgens mij en bouwt vooral in no cost build-mode.
Fluxo zijn ideeën zijn dan wel echt fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Bye bye save game ;w

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sowieso opnieuw beginnen, dat hebben ze ook al een jaar geleden of zo duidelijk gemaakt, omdat er zoveel fundamentele zaken veranderen. Beschouw het niet als verloren werk maar als een reden om het opnieuw maar beter te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Of als uitdaging zien Hahaha.
Voordeel is dat treinen makkelijker zijn doordat ze geen computers meer vereisen. Dus je kan resources ergens anders vandaan halen.

Ik start toch opnieuw bij 1.0 alleen al voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tja voor de echte knutselaars met complete parken/citys is dit wel rot, maar ja "Early" Hé
Ben blij dat die eindelijk naar 1.0 gaat en uit de Early/beta status.
stijn1309 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:17:
[...]
Ik start toch opnieuw bij 1.0 alleen al voor het verhaal.
Ofwel eindelijk eens de game starten met wellicht story mode en zonder extreme veranderingen.
En hoop dat er ook niet te ingrijpende updates meer komen dat weer je hele factory/recepten wordt aangetast.
Beter DLC's als extra's, zelf geen voorstander van maar bij dit spel zeker waard
*Eens houden de updates op, want moet ook geld binnen komen.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik heb nog niet zoveel uren in Satisfactory zitten. De reden dat ik er nu ook niet verder mee ga is omdat ik nu wil wachten tot 1.0. Ben vooral benieuwd naar de campaign.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Satisfactory is mijn favoriete game. Meer dan 1200 uur zit erin. Ik kan niet wachten to 1.0 en eindelijk een verhaal in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
PatRamon schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:25:

Ofwel eindelijk eens de game starten met wellicht story mode en zonder extreme veranderingen.
En hoop dat er ook niet te ingrijpende updates meer komen dat weer je hele factory/recepten wordt aangetast.
Beter DLC's als extra's, zelf geen voorstander van maar bij dit spel zeker waard
*Eens houden de updates op, want moet ook geld binnen komen.
Ik verwacht geen game breaking updates zoals deze meer na 1.0. Tenzij er echt iets is met een node ofzo... ook recepten zullen nu wel vaststaan en wellicht alleen nieuwe/alternatieven bijkomen.

En of dat in updates of DLC's gaat zijn geen idee.... maar eerlijk gezegd is deze game het nog dubbel en dwars waard m.b.t. geld. Ik zou zo het geld neerleggen voor een DLC.. heck zelfs voor de 1.0 upgrade zouden ze van mij nog geld kunnen aftroffelen haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
Ja ik kan mijzelf niet meer motiveren om aan de fabriek te werken dus kom maar op met 1.0. Dan ga ik helemaal opnieuw beginnen en eens kijken wat het eindproduct voor nieuws weet te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Same ja. helemaal omdat we beter opnieuw kunnen beginnen met 1.0

Fresh start voor mij opzich wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
stijn1309 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:17:
[...]

Of als uitdaging zien Hahaha.
Voordeel is dat treinen makkelijker zijn doordat ze geen computers meer vereisen. Dus je kan resources ergens anders vandaan halen.
Met zoveel gewijzigde nodes zal ik de nodige fabrieken mogen verplaatsen en zo'n beetje elke conveyor belt moeten aanpassen. Nu heb ik al een behoorlijk treinnetwerk, dat kan op zich blijven maar er zullen stations verplaatst moeten worden.

Ik denk dat ik gewoon opnieuw begin :)

Het grootste gemis (IMO) is de afwezigheid van curved foundations. Dat komt niet in 1.0 en de huidige methodes om een curve te maken zijn tijdrovend.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Zelfde hier, ik twijfelde in eerste instantie nog of ik opnieuw ga beginnen. Maar als er dan toch zoveel gewijzigd is en je waarschijnlijk ook delen van het verhaal mist hij een bestaande save.. Dan gewoon lekker vers beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb zojuist de laatste onderdelen van Phase 4 laten maken in mijn 0.8 server, samen met een vriend. Die gaan we vanavond in de space elevator duwen en dan gaan we wachten op 1.0.

Ik denk dat we weer opnieuw gaan beginnen in de Grass Fields. Daar hebben we alebei onze eerste wereld gemaakt, daarna Rocky Desert samen gedaan, toen weer apart van elkaar de Northern Forest en daarna samen de Dune Desert. Dus met de Grass Fields is het cirkeltje weer rond en met de map/node refresh is het ook weer leuk om die area weer te verkennen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Aganim schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:44:
Zelfde hier, ik twijfelde in eerste instantie nog of ik opnieuw ga beginnen. Maar als er dan toch zoveel gewijzigd is en je waarschijnlijk ook delen van het verhaal mist hij een bestaande save.. Dan gewoon lekker vers beginnen. :)
Sowieso vind ik overnieuw beginnen vaak het leukste in dit soort games.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mugwump schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:38:
[...]

Sowieso vind ik overnieuw beginnen vaak het leukste in dit soort games.
Nouja, ik heb nu dus 4 keer een nieuwe wereld gestart, de initiele fase van rushen naar coal power heb ik nu wel gezien. Gelukkig is dat ook anders geworden in 1.0 met biomass burners die je kunt belt feeden, maar ik vind zelf eigenlijk Phase 1 t/m 3 het leukst. Phase 4 "cheat" ik altijd door een dedicated server te draaien (ook als ik alleen speel) zodat je niet uren hoeft te wachten tot je weer voldoende materiaal hebt om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Arfman schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:48:
[...]

Nouja, ik heb nu dus 4 keer een nieuwe wereld gestart, de initiele fase van rushen naar coal power heb ik nu wel gezien. Gelukkig is dat ook anders geworden in 1.0 met biomass burners die je kunt belt feeden, maar ik vind zelf eigenlijk Phase 1 t/m 3 het leukst. Phase 4 "cheat" ik altijd door een dedicated server te draaien (ook als ik alleen speel) zodat je niet uren hoeft te wachten tot je weer voldoende materiaal hebt om verder te gaan.
Ja klopt, je hebt altijd wel wat van die dooie momenten waar je doorheen moet, maar ik heb het ook niet in me om van die bizarre megafactories te maken die er prachtig uitzien zoals in de vele YouTube filmpjes te zien is. Vaak begin ik er wel aan, maar het resultaat is vaak kwalitatief uitermate teleurstellend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Voor een stuiterbal als ik zijn die dooie momenten juist briljant. Dan kan ik namelijk weer wat anders (half) afmaken :p
Of hdds zoeken natuurlijk.

Ik bouw meestal grote platformen voor de verschillende fases (dus smelters, met daarboven alles voor plates/screws etc, en dan elke laag hoger stapje complexer. Dus ben tussendoor altijd wel druk met nieuwe laag maken en belts aanleggen etc.

Heb wel weer zin om overnieuw te beginnen, maar echt alleen pas als 1.0 er is ... Hopen dat het niet te lang wachten is ...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is voor mij vooral een reden om *niet* opnieuw te beginnen :P.

Ik heb vorige zomer op een alternatieve campzone voor het eerst gespeeld, en dat is ook mijn enige playthrough (die ik wel volledig heb afgerond).

Ik wil wel een nieuwe doen op een nieuwe plek, en dingen wat georganiseerder aanpakken met de kennis van nu :Y), maar dat opnieuw grinden voor hdds en slugs zit ik niet echt op te wachten.

Is er trouwens een fatsoenlijke mod voor copy&paste? Voor iemand met 1000 uur in Factorio vind ik de blueprints in Satisfactory dus echt helemaal nergens over gaan. Ik hou niet van al dat micro management

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
stijn1309 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:54:
[...]
Ik verwacht geen game breaking updates zoals deze meer na 1.0. Tenzij er echt iets is met een node ofzo... ook recepten zullen nu wel vaststaan en wellicht alleen nieuwe/alternatieven bijkomen.

En of dat in updates of DLC's gaat zijn geen idee.... maar eerlijk gezegd is deze game het nog dubbel en dwars waard m.b.t. geld. Ik zou zo het geld neerleggen voor een DLC.. heck zelfs voor de 1.0 upgrade zouden ze van mij nog geld kunnen aftroffelen haha.
Yup mijn gedachte ook dus dat er na 1.0 niet meer van die grote veranderingen meer gaan komen.
Precies wat @Beakzz ook vermelde met:
Beakzz schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:35:
Ja ik kan mijzelf niet meer motiveren om aan de fabriek te werken dus kom maar op met 1.0. Dan ga ik helemaal opnieuw beginnen en eens kijken wat het eindproduct voor nieuws weet te brengen.
Volgens mij totaal 4x nieuwe fabriek gestart (Tijden save game ook compleet verplaatst ect)
Toevallig bij update 7 nieuwe fabriek gestart en te horen gekregen dat 8 er aankwam en kort daarna mega veranderingen.
Ofwel motivatie gone.

Ruim bescheiden 400uur in zitten en gaat zeker weer gebeuren met de 1.0 met hopelijk een redelijke verhaal/story mode.
Heb voldoende spellen al in het netvlies staan maar Satisfactory valt toch in het puntje perfect uitgevoerd in mijn interesse van simulator game.
Toch bizar dat deze game voor een uitstekende prijs is aangeboden waar gemakkelijk nog een of twee tientjes boven op had gekund gezien de support van Coffee stain studios.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

.oisyn schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:32:
maar dat opnieuw grinden voor hdds en slugs zit ik niet echt op te wachten.
Same here, éénmaal gedaan tijdens de eerste playtrough maar na 30 HDD's en steeds die bagger recepten die je net niet nodig hebt ervoor gekozen via een mod alle alt recepies unlocked ;)
Is er trouwens een fatsoenlijke mod voor copy&paste? Voor iemand met 1000 uur in Factorio vind ik de blueprints in Satisfactory dus echt helemaal nergens over gaan. Ik hou niet van al dat micro management
Je bedoelt dat als je iets maakt/bouwt je d.m.v. een selectie hiervan een blueprint zou kunnen maken? Dat zou mij ook fantastisch handig lijken. Nu hebben we de BP editor natuurlijk maar dan moet je eerst een BP maken, hiermee gaan bouwen, kom je erachter dat het niet lekker gemaakt is, terug naar de BP, rinse/repeat.

Ik gebruik trouwens zelf nu bij de 3e playtrough de BP mod zodat je echt grote zaken kunt blueprinten, dat scheelt al enorm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zie ook geen meerwaarde om de HDD's opnieuw te zoeken. Maar je kan ze simpelweg unlocken door je save game te uploaden naar https://satisfactory-calculator.com/en/interactive-map en dan de nodige vinkjes te zetten O-)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

XWB schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:45:
Ik zie ook geen meerwaarde om de HDD's opnieuw te zoeken. Maar je kan ze simpelweg unlocken door je save game te uploaden naar https://satisfactory-calculator.com/en/interactive-map en dan de nodige vinkjes te zetten O-)
Klopt, perfecte site :)

Ik haal nu veel plezier uit het maken van mooie dingen en heb dan geen zin om HDD's, power slugs e.d. te zoeken. Of met triviale zaken bezig te zijn zoals terug naar de basis moeten voor 10 HMF's bijvoorbeeld. Dus ook dat allemaal unlocked.

En ik heb het speel al eens volledig tot en met de allerlaatste items voor de Space Elevator afgerond dus weet precies hoe lastig het is haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Shadow_Agent schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:54:
Je bedoelt dat als je iets maakt/bouwt je d.m.v. een selectie hiervan een blueprint zou kunnen maken?
Ja of gewoon direct kunt pasten zonder dat via een blueprint te moeten doen.

Ik vind dat zo irritant in Satisfactory. Dan ben je een grote productielijn aan het opzetten en heb je dus tal van assemblers e.d. nodig. Je experimenteert een beetje met de setup tot je iets vindt dat je goed herhalend kunt neerzetten, en dan moet je dat vervolgens gaan nabouwen op de blueprint designer, en met een beetje pech is de designer te klein voor wat je wilt dus moet je dingen gaan ophakken in losse delen... ugh.

Ondertussen in Factorio: deze assembler bouwt X en die voedt dat direct aan de assembler die Y bouwt, materialen komen van links, wat inserters ebrij. Ok dit stukje dus 40x. Ctrl-C. Ctrl-V x 3. Nu heb ik er 4. Nog een keer Ctrl-C. Ctrl-V. Nu heb ik er 8. Ctrl-C. 4x Ctrl-V. Hoppa, 40 stuks van deze combinatie.

Misschien dat het niet in de designfilosofie van Satisfactory past, hoor, maar ik wil niet 6 uur bezig zijn om iets te bouwen wat 1 supercomputer per seconde produceert, waarbij je eindeloos al die gebouwtjes goed zet en belts ertussen trekt e.d. :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
De game heeft tegenwoordig zelf ook "Advanced Game Settings" waar vanuit je ook dingen kunt unlocken zonder modificatie van je savegame, hier zijn meerdere opties in beschikbaar.
Onder andere vrijgeven van alle tiers, unlocken van alle recipes, zelfs een build mode (bouwen zonder resource gebruik).

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

.oisyn schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:06:
[...]

Ja of gewoon direct kunt pasten zonder dat via een blueprint te moeten doen.

Ik vind dat zo irritant in Satisfactory. Dan ben je een grote productielijn aan het opzetten en heb je dus tal van assemblers e.d. nodig. Je experimenteert een beetje met de setup tot je iets vindt dat je goed herhalend kunt neerzetten, en dan moet je dat vervolgens gaan nabouwen op de blueprint designer, en met een beetje pech is de designer te klein voor wat je wilt dus moet je dingen gaan ophakken in losse delen... ugh.

Ondertussen in Factorio: deze assembler bouwt X en die voedt dat direct aan de assembler die Y bouwt, materialen komen van links, wat inserters ebrij. Ok dit stukje dus 40x. Ctrl-C. Ctrl-V x 3. Nu heb ik er 4. Nog een keer Ctrl-C. Ctrl-V. Nu heb ik er 8. Ctrl-C. 4x Ctrl-V. Hoppa, 40 stuks van deze combinatie.

Misschien dat het niet in de designfilosofie van Satisfactory past, hoor, maar ik wil niet 6 uur bezig zijn om iets te bouwen wat 1 supercomputer per seconde produceert, waarbij je eindeloos al die gebouwtjes goed zet en belts ertussen trekt e.d. :P
Snap wat je bedoelt, daarom maak ik zelf gebruik van de grotere designer, meestal gebruik ik de MK3 of 4 zodat ik genoeg ruimte heb om iets te maken. Maar dan nog vaak genoeg gedoe als je bijvoorbeeld ergens onderlangs nog iets wilt doen: kan niet wat je kunt niet onder de designer bouwen. Irritant inderdaad.

Wat wel kan, als je eenmaal een BP hebt gemaakt en vervolgens gebouwd is het klonen van de BP en dan kunt je wel degelijk snel een hele rits bouwen. Maar dan blijft het een klusje om de BP's (met belts bijv of stroom) aan elkaar te knopen. maar daar ben ik geen zes uur mee bezig. Wat ik meestal doe is in de BP één centraal punt (voor de stroom bijv) aan de linker en rechter kant maken. Ik knal dan 6 BP's naast elkaar en loop er even bijlangs en connect de power.

Gebruik wel de, zoals @Riqy ook noemt de AGS fly mode want zonder fly mode kan ik niet meer spelen. Die is te voor mij onmisbaar om snel dingen te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Riqy schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:37:
De game heeft tegenwoordig zelf ook "Advanced Game Settings" waar vanuit je ook dingen kunt unlocken zonder modificatie van je savegame, hier zijn meerdere opties in beschikbaar.
Onder andere vrijgeven van alle tiers, unlocken van alle recipes, zelfs een build mode (bouwen zonder resource gebruik).
Klopt ja, sinds Update 8. Maar ik speel al wat langer (sinds Update 6) en toen had je de online tool nodig.

March of the Eagles

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Inside copper/iron drop off locatie

Paar gebouwen uit m'n huidige playtrough :)

niet alles helemaal afgemaakt omdat ik dan snel aan iets nieuws begin. Het doel uiteindelijk is (of was) om 10 p/m van alle end products te maken.

Gebruikte mods:
- Blueprint designer mod
- No cost build mode (AGS)
- Fly mode (AGS)
- Unlocked alle tiers + alle Space Elevator phases behalve dus de laatste
- 1GW power mega blueprint van satisfactory calculator (zou ook met de no power AGS kunnen spelen natuurlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Shadow_Agent op 18-06-2024 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
:9~

Zucht kom ik aan met mijn vierkante blokkendozen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hammie schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:05:
:9~

Zucht kom ik aan met mijn vierkante blokkendozen :O
Maar je bouwt dus wel nutteloze muren en een dak? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
.oisyn schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 23:30:
[...]

Maar je bouwt dus wel nutteloze muren en een dak? :Y)
Hahaha ja dat wel om op de laag/verdieping erboven weer het volgende "ding" te maken. Maar zo mooi als shadow_agent het maakt.. dat is next level voor mij :+

[ Voor 9% gewijzigd door Hammie op 19-06-2024 07:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Hammie Ik heb dus altijd gewoon zwevende verdiepingen :P. Ik bouw een muurtje van 1 breed om een ankerpunt te hebben voor de verdieping erboven, en die haal ik daarna weer weg :Y)

Dat van @Shadow_Agent ziet er idd wel heel slick uit. Maar met de spaghetti van mijn playthrough ga ik niet eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ja ik ben ook altijd jaloers op mensen die dit soort prachtige ontwerpen kunnen maken. Bij mij blijft het ook altijd bij lelijke blokkendozen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Tnkx iedereen 8) d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie sale op steam gaande voor als je vrienden hebt die twijfelen of zelf nog twijfeld :P

https://store.steampowered.com/app/526870/Satisfactory/

50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Al vaker langsgekomen voor die prijs ja. Misschien de laatste keer voor 1.0? maar zeker elke cent waard! zoveel uren in zitten!

Had em op Epic ook al gekocht, maar geen zin in gelul met andere launchers enzo, dus ook op steam gekocht zodat ik op mijn steamdeck ook kan bouwen.

Wel ff wachten tot 1.0...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKoster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:27
Coffee Stain Studios heeft een prijsverhoging aangekondigd, Satisfactory gaat binnenkort 40 euro kosten i.p.v. 30 euro.

Dus nu halen in de sale als je hem nog niet hebt ;)
(En 40 euro is nog steeds niet duur voor dit spel)

Ik ga sowieso weer spelen als 1.0 uitkomt, misschien speel ik hem dan een keer helemaal tot het einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Op aanraden van mijn gaming buddies de game van de week voor €15 gekocht. Ik weet echter niet of ik nu al moet gaan spelen of nog even wachten op de 1.0 update die behoorlijk anders gaat worden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je kan wachten, zou ik nog even wachten ja. Er gaat best wat veranderen:

Binnenkort weten we wanneer ze verwachten te releasen, op dat zelfde kanaal. Of het nog een maand duurt of een jaar, weten we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Phuncz schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:07:
Binnenkort weten we wanneer ze verwachten te releasen, op dat zelfde kanaal. Of het nog een maand duurt of een jaar, weten we niet.
Nou ja, tot nu toe is aangegeven dat de release in 2024 komt. Een jaar zal dus wel mee vallen, het zal ergens binnen nu en een maand of 5 zijn. Maar met de verplichte vakantieperiode die eraan komt voor CSS verwacht ik de komende 1,5 maand sowieso niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Aganim schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:36:
[...]

Nou ja, tot nu toe is aangegeven dat de release in 2024 komt. Een jaar zal dus wel mee vallen, het zal ergens binnen nu en een maand of 5 zijn. Maar met de verplichte vakantieperiode die eraan komt voor CSS verwacht ik de komende 1,5 maand sowieso niets.
U never know..

Toch wellicht nieuws soon (End of video) Goh wat zou het zijn, vakantie break hahaha.

-

Spel gaat naar $39.99
Nog een koopje voor een spel van 69,99
*Niet in tijden zo goed spel gespeeld voor zo laag bedrag...
Zelfs 49,- / 69,- euro games van de afgelopen 10/15 jaar zijn flut games en zeker niet waard.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Zou mooi zijn als ze hem voor hun vakantie nog uitbrengen, maar dat is wel een risico aangezien ze dan waarschijnlijk niets meer kunnen patchen als er een game-breaking probleem opduikt. Ik verwacht niets, maar laat me graag verrassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Aganim schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 08:01:
Zou mooi zijn als ze hem voor hun vakantie nog uitbrengen, maar dat is wel een risico aangezien ze dan waarschijnlijk niets meer kunnen patchen als er een game-breaking probleem opduikt. Ik verwacht niets, maar laat me graag verrassen. :)
Gesloten beta heeft er plaatsgevonden wellicht is alles daar al gecontroleerd.
Tja afwachten

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
Er wordt gezegd dat de price increase voor de release van 1.0 is, en de summer sale duurt nog 2 weken, dus de release is sowieso niet de komende 2 weken, ik zelf verwacht in september, maar zijn ook genoeg die verwachten dat het pas oktober november zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Reinder83 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:02:
Er wordt gezegd dat de price increase voor de release van 1.0 is, en de summer sale duurt nog 2 weken, dus de release is sowieso niet de komende 2 weken, ik zelf verwacht in september, maar zijn ook genoeg die verwachten dat het pas oktober november zal zijn.
Na een prijsverhoging mag er van epic/steam de komende 30dagen geen release komen.
YouTube: Satisfactory 1.0 Possible Release Dates and World Changes Breakdown
*Tijd staat al goed, (TotalXclipse uitgezocht)

Dus na de summersale nog een maand overheen, en dan vakantie periode ect.
Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinder83
PatRamon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:18:
[...]

Na een prijsverhoging mag er van epic/steam de komende 30dagen geen release komen.
YouTube: Satisfactory 1.0 Possible Release Dates and World Changes Breakdown
*Tijd staat al goed, (TotalXclipse uitgezocht)

Dus na de summersale nog een maand overheen, en dan vakantie periode ect.
Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.
Dat is wel interresante informatie, zou dus zelfs halverwege augustus al kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:30
deze game opgepakt voor €15 op Steam.
Mega goedkoop eigenlijk want er gaan heel veel uren in deze game zitten. ik speel de game nu 1 week dus ik ben alles aan het ontdekken nog.
het is nog 1 grote chaos in mijn game, alles door elkaar en eigenlijk niet ook optimaal. dit weekend tijd insteken om het gestroomlijnder te maken 🙂

er zijn verschillende maps volgens mij toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 12:22:
deze game opgepakt voor €15 op Steam.
Mega goedkoop eigenlijk want er gaan heel veel uren in deze game zitten. ik speel de game nu 1 week dus ik ben alles aan het ontdekken nog.
het is nog 1 grote chaos in mijn game, alles door elkaar en eigenlijk niet ook optimaal. dit weekend tijd insteken om het gestroomlijnder te maken 🙂
Haha, herkenbaar. Wordt vanzelf beter als je doorkrijgt wat waarvan afhankelijk is. Belangrijkste tip: zet alles ruim op, dan kan je makkelijk nog zaken toevoegen/verplaatsen.
er zijn verschillende maps volgens mij toch?
Nee. Er zijn wel meerdere startgebieden, maar die zijn dus wel onderdeel van dezelfde map.

[ Voor 0% gewijzigd door Aganim op 05-07-2024 15:03 . Reden: Woordje teveel ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Leuk om te lezen dat 1.0 er aan lijkt te komen. Ik heb sinds update 2 niet meer gespeeld O-) dus ben erg benieuwd. In de tussentijd wel soortgelijke games gespeeld dus ben benieuwd hoe ik deze zal ervaren.

Edit: ondertussen dus al 4 jaar geleden dat ik het gespeeld heb _O-

Voor prachtige gebouwen zal ik geen tijd hebben. Dus zal spaghetti worden _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 05-07-2024 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
Ik zit te twijfelen om deze even op te pikken van de Steam sale. Speelt iemand deze op Linux, wil dat een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Waah schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 12:54:
Leuk om te lezen dat 1.0 er aan lijkt te komen. Ik heb sinds update 2 niet meer gespeeld O-)
Dan ga je wel een hoop verandering tegenkomen. :D

Ik herkende na een jaar pauze bepaalde gebieden al niet meer terug, alle veranderingen vanaf patch 2 bij elkaar zijn wel aardig substantieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

@Waah met blueprints kun je redelijk snel iets moois maken gelukkig

[ Voor 4% gewijzigd door Shadow_Agent op 05-07-2024 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:46

Stoney3K

Flatsehats!

Phuncz schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 18:07:
Als je kan wachten, zou ik nog even wachten ja. Er gaat best wat veranderen:

[YouTube: World and Recipe changes happening in 1.0!]

[YouTube: Optimization Coming in 1.0!]

[YouTube: These things are NOT coming in 1.0]

Ik ben ook vooral benieuwd wat ze met de Mercer Spheres en de Somersloops precies van plan zijn.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:30
lijkt dat 1.0 niet al te lang meer duurt:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

6 weken voor de release van de Factorio expansion (21 oktober), dat komt mooi uit :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

Haha, 10 september mooi. + Diarree

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Ik blijf de communicatie vanuit CSS echt geweldig vinden!

Ook al was het redelijk duidelijk dat ze vandaag met de datum zouden komen pakken ze het wel weer mooi aan. Ik hoop stiekem wel een beetje dat er nu wat meer details bekend gaan worden...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Phuncz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 17:18:
6 weken voor de release van de Factorio expansion (21 oktober), dat komt mooi uit :)
Kak, dan hebben we net de sleutel van ons nieuwe huis. Komt helemaal niet goed uit. :P

Nou ja, maandje of twee langer wachten kan er nog wel bij.
Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste