[Multi] Satisfactory

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

AntiChrist7 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:05:
Heb het nu ook gekocht omdat een vriend me erover bleef lastigvallen. Die is normaal wat een adhd'er die na twee uur op een andere game springt maar in deze heeft hij toch wel een flink aantal uur.

Ben zelf nu 45u ver, zit op tier 5/6, eerste spoorlijn gelegd. Ik heb wel wat tijd gestoken om een paar van de lowtier components (cement, reinforced plates, rotots, copper sheets,...) in een mooie fabriek te steken waarvan je de plattegrond makkelijk kunt repliceren naar een extra verdiep als je een betere mijn krijgt, maar blijkbaar werken de blueprints niet zo?

Zit nu grotendeels met oil te prutsen om goede buffer aan power te krijgen zodat ik daar niet teveel aan moet denken als ik bouw

Ben niet zo voor first person view, maar de game triggert wel leuk de logistieke puzzel die ik bij Anno ook heb (terwijl ik wacht tot alle expansies daar er zijn)
Even compleet naast de kwestie, maar is 'hyperfocus' niet eigen aan ADHD? Bij de juiste stimuli gaan de meeste ADHD'ers net écht keihard in focus zitten. Het probleem is dat ze niet kunnen kiezen wanneer dat gebeurd en het vaak alleen is bij intrinsiek genot met bijna onmiddelijke return. (maw gamen gaat uren, iets studeren wat je niet interesseert voor geen meter)

Maar ja, blueprints blijven prutsen. Ik prutste liever iedere keer opnieuw een hele band in elkaar, dan met die blueprints staan knoeien. Op termijn word je wel vlotter in het aanleggen.
Ik vind, zuiver persoonlijk, dat het nog goed te doen is tot aluminium. En nog leuk ook. Vanaf kernenergie en verder boeit het me minder. Wat je maakt wordt minder 'tastbaar' en 'realistisch'.
(ik het twee volledige playtroughs gedaan, en tig uren gewoon rondlopen ook...)
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste