[PC] Satisfactory

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Ik heb update 5 ook maar weer eens opgepakt. Dat zoopen is echt fantastisch. Veel van de kleine ergernissen zijn nu opgelost en het spel speelt nu een stuk lekkerder weg.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Update 5 is nu beschikbaar voor Early Access branch: https://www.reddit.com/r/...ccess_v0510_build_173618/
Het is niet een volledig geteste release deze keer, maar ze zijn wel actief en snel met uitbrengen van bug fixes. Zo waren er gisteren en vandaag nog een paar patches.

YouTube: Update 5 Available NOW on Early Access!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Gisteren had ik een automatische update, erna waren al mijn tractortjes in de war. Bomen waren reset ook. Ik heb nu wel een behoorlijk vervelende bug dat sommige bomen zo goed als onmiddellijk terug groeien. Die staan natuurlijk midden in een gebouwde ramp voor mijn tractors.

Ik ben wel nog altijd graag bezig hiermee. Automatiseren, bouwen, vloeken en verloren lopen. Ja het is mijn ding wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 23:39

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jaaaa en Zooping is een fantastische feature. Scheelt behoorlijk in tijd bij het maken van al die platformen :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 15:59
Techno Overlord schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:46:
nieuwe game starten niet een betere optie dan?
Ik vind het nu wel een uitdaging om de huidige fabriek te stroomlijnen. Dankzij kolen en water heb ik nu zat stroom en hoef ik niet meer steeds hout te zagen en loopt de fabriek nu vrijwel vanzelf (met de meeste basismaterialen). Dus nu tijd productielijnen te verplaatsen en kijken of ik een bussysteem kan maken met de lopende banden.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
keverjeroen schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:38:
[...]

Ik vind het nu wel een uitdaging om de huidige fabriek te stroomlijnen. Dankzij kolen en water heb ik nu zat stroom en hoef ik niet meer steeds hout te zagen en loopt de fabriek nu vrijwel vanzelf (met de meeste basismaterialen). Dus nu tijd productielijnen te verplaatsen en kijken of ik een bussysteem kan maken met de lopende banden.
Beetje mijn insteek ook. Wil een begin maken met alles aan de World Grid te koppelen. Denk dat ik start met de "coal hole" aangezien die niet voltooid was en de stroom daarvan nog niet nodig is. Als die klaar is kan ik namelijk de rest afbreken en opnieuw opbouwen in fases zonder dat de productie ergens anders stopt.

Helaas de fout gemaakt Farming Simulator 22 te kopen met een Black Friday deal, dus even afgeleid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:02
Ter info, Ficsmas is weer actief ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
pr0mo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:59:
Dit was uit te zetten toch? Vond het niet heel super eigenlijk en een beetje geforceerd elke dag inloggen.

Enige voordeel was dat je soms items kreeg die nog niet te maken zijn ingame. Dat is nu wel geinig als je een soort museum bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:37
pr0mo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:59:
Ja ik werd vannacht alweer bekogeld met pakketjes, maar ik zag nog geen recepten en advent kalender ?

Vorig jaar zat ik te krap in de stroom in die save om er veel mee te doen, maar dit jaar ga ik voor een volledige Ficsmas fabriek (als het hetzelfde werkt als vorig jaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:02
Beakzz schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:35:
[...]

Ja ik werd vannacht alweer bekogeld met pakketjes, maar ik zag nog geen recepten en advent kalender ?

Vorig jaar zat ik te krap in de stroom in die save om er veel mee te doen, maar dit jaar ga ik voor een volledige Ficsmas fabriek (als het hetzelfde werkt als vorig jaar).
Postman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:24:
[...]

Dit was uit te zetten toch? Vond het niet heel super eigenlijk en een beetje geforceerd elke dag inloggen.

Enige voordeel was dat je soms items kreeg die nog niet te maken zijn ingame. Dat is nu wel geinig als je een soort museum bouwt.
Klopt het is uit te zetten main menu --> general --> seasonal events . En schijnbaar was dit een bug.. Morgen start Fics*Mas echt.

Ik speel samen met een kameraad op een dedicated server en ook daar gaat dit event live op.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als ik nu Satisfactory start, dan crashed de game tijdens het opstarten. Unhandled Exception: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION reading address 0x0000000000000000. Ik heb de game al geverifieerd in Epic Games Launcher en de game volledig gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar geen soelaas. Ik heb elke dag zonder problemen kunnen spelen en zojuist dan dit probleem. Savegame van 250+ uur. Iemand dit eerder ervaren?

Edit:
Bleek een mod te zijn die niet up-to-date was. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Techno Overlord op 12-12-2021 03:55 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietzak90
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-05 13:37
Techno Overlord schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:40:
Als ik nu Satisfactory start (met of zonder mods) dan crashed de game tijdens het opstarten. Unhandled Exception: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION reading address 0x0000000000000000. Ik heb de game al geverifieerd in Epic Games Launcher en de game volledig gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar geen soelaas. Ik heb elke dag zonder problemen kunnen spelen en zojuist dan dit probleem. Savegame van 250+ uur. Iemand dit eerder ervaren?
In mijn geval was het Nahimic service dat voor problemen zorgde.
Deze service uitschakelen verhielp het vermeldde probleem.

[ Voor 69% gewijzigd door frietzak90 op 07-12-2021 00:07 . Reden: quote ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:10
Ik ben net gestart met satisfactory na de vele positieve comments gelezen te hebben. Het spel bevalt me prima, alleen heb ik een zaakje wat me toch wel stoort. En dit zou best wel eens een beginner issue kunnen zijn.

Het bouwen van nieuwe gebouwen vind ik best moeilijk omdat ik het gevoel heb dat alles te dicht op elkaar staat en ik totaal geen overzicht kan houden.

Is dit een instelling of is er ergens een mod die een soort helicopterview tijdens het bouwen kan enablen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 15:55

ResuCigam

BOFH

Je kan een uitkijktoren maken waarmee je meer overzicht hebt tijdens het bouwen, die breek je gewoon weer af en zet je neer waar je hem kunt gebruiken.

Er zijn ook mods waarmee je kan vliegen en dergelijke maar als beginner zou ik dat zelf niet doen.

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

FightingFalcon schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:36:
Ik ben net gestart met satisfactory na de vele positieve comments gelezen te hebben. Het spel bevalt me prima, alleen heb ik een zaakje wat me toch wel stoort. En dit zou best wel eens een beginner issue kunnen zijn.

Het bouwen van nieuwe gebouwen vind ik best moeilijk omdat ik het gevoel heb dat alles te dicht op elkaar staat en ik totaal geen overzicht kan houden.

Is dit een instelling of is er ergens een mod die een soort helicopterview tijdens het bouwen kan enablen ?
Die zijn er zeker. Download Satisfactory mod manager maar eens. Ik gebruik er 12. Refined power, wireless lights, daisy chain power cables, smart!, Advanced logistics, covered conveyer belts (incl Mk7 belts) full health generation, linear motion, wall pipe supports, big storage tanks and pumps en huge inventory (100+ slots). Zit vast ene bij die wat jij nodig hebt.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

ResuCigam schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:29:
Je kan een uitkijktoren maken waarmee je meer overzicht hebt tijdens het bouwen, die breek je gewoon weer af en zet je neer waar je hem kunt gebruiken.

Er zijn ook mods waarmee je kan vliegen en dergelijke maar als beginner zou ik dat zelf niet doen.
Op een gegeven moment unlock je een jetpack, dus ook zonder mods kun je even vliegen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

heuveltje schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:14:
[...]

Op een gegeven moment unlock je een jetpack, dus ook zonder mods kun je even vliegen
Ik doe zelf alles met de Hover Pack. Vind ik net wat fijner dan de Jet Pack aangezien de Hover Pack wireless aan de stroom wordt gekoppeld en de Jet Pack fuel verbruikt.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

Techno Overlord schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:42:
[...]

Ik doe zelf alles met de Hover Pack. Vind ik net wat fijner dan de Jet Pack aangezien de Hover Pack wireless aan de stroom wordt gekoppeld en de Jet Pack fuel verbruikt.
Ah, of die zat er nog niet in laatste keer dat ik speelde, of ik ben nooit zo ver gekomen :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Techno Overlord schreef op zondag 12 december 2021 @ 10:42:
[...]

Is de Hover Pack ook niet eerder te gebruiken dan de Jet Pack, of zit die in dezelfde unlock/tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Postman schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:09:
[...]

Is de Hover Pack ook niet eerder te gebruiken dan de Jet Pack, of zit die in dezelfde unlock/tier?
2 tiers later pas. 6 en 8.
Ik zit op 7 intussen. Moet nu beginnen met Alu te raffineren.
Grootste frustraties so far:
- Teveel dieren, die respawnen na updates. :(
- Inventory die gewoon irritant klein is. Hij groeit gestaag, maar het aantal soorten materialen neemt veel sneller toe.
- voertuigen die clippen aan achtergelaten materialen ;w
- daaruit volgend "automatische" traktors die overal vast raken en uiteindelijk zonder brandstof vallen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 06:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Joindry schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:05:
[...]

2 tiers later pas. 6 en 8.
Ik zit op 7 intussen. Moet nu beginnen met Alu te raffineren.
Grootste frustraties so far:
- Teveel dieren, die respawnen na updates. :(
- Inventory die gewoon irritant klein is. Hij groeit gestaag, maar het aantal soorten materialen neemt veel sneller toe.
- voertuigen die clippen aan achtergelaten materialen ;w
- daaruit volgend "automatische" traktors die overal vast raken en uiteindelijk zonder brandstof vallen. :F
tractors en trucks heb ik vrij snel verwijdert. Doe alles met (laaaaaaaaaaaange) belts of treinen. Treinen werken dikke prima namelijk, zonder bugs.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TepelStreeltje schreef op maandag 13 december 2021 @ 06:33:
[...]

tractors en trucks heb ik vrij snel verwijdert. Doe alles met (laaaaaaaaaaaange) belts of treinen. Treinen werken dikke prima namelijk, zonder bugs.
Een vriend van me adviseerde me eigenlijk hetzelfde. Blijkbaar waren tractors early game nog een stuk meer bugged. Hij adviseert me van zodra je een deftige alu productie hebt, één grote trein in te leggen die in een grote lus rijdt. Alle wagons kunnen dan nog dienen voor storage ook.

Intussen al redelijk wat tijd gestoken in het zoeken naar nuttige hard drive formules. Dat wanneer de keuze komt, ik goed kan kiezen. Maar O boy wat zijn dat alleen maar nutteloze keuzes.

Het volledige ficmass gedoe laat ik ook aan me passeren. Ik vond het maar storend dat heel mijn map plots vol lag met cadeautjes. het hele gedoe lijkt mij ook wat end game bezighoudtherapie. En nog meer dingen heb ik momenteel niet nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Joindry schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:39:
[...]

Een vriend van me adviseerde me eigenlijk hetzelfde. Blijkbaar waren tractors early game nog een stuk meer bugged. Hij adviseert me van zodra je een deftige alu productie hebt, één grote trein in te leggen die in een grote lus rijdt. Alle wagons kunnen dan nog dienen voor storage ook.

Intussen al redelijk wat tijd gestoken in het zoeken naar nuttige hard drive formules. Dat wanneer de keuze komt, ik goed kan kiezen. Maar O boy wat zijn dat alleen maar nutteloze keuzes.
Heb mijn basis (zoals velen) in de green forest (noorden van de map, in het midden, boven het enorme ravijn), en heb dan mijn hele alu productie op de stranden in het westen. Heb een spoor aangelegd die deze 2 verbind, neemt alleen de half fabrikaten mee. Ook heb ik daar mijn Fuel generators staan (wat genoeg oplevert, Nuclear energy is leuk voor er bij ;P ).

Ik maak wel gebruik van een paar alu alternate recipes, die op het eerste gezicht niet zo goed zijn, maar de complexiteit van het hele proces naar beneden halen.
Is wel leuke afwisseling om keer met een explorer de map over te racen om alle HDD's op te halen, maar kan wel frustrerend zijn ja, zeker om dat alles weer 10 minuten duurt.
Handig truukje is om een MAM mee te nemen, kan je altijd neerzetten om research op te halen en opnieuw in te voeren.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn basis zit in de woestijn rechtsboven op de map. Ik heb nog geen treinen en zelfs geen hypertubes. Ik zit wel al in tier 8. Ik heb geprobeerd om een zo'n klein mogelijk footprint te gebruiken. Ik heb allemaal losse fabrieken in de woestijn die de hoogte in gaan. Krijg langzaam een Manhattan gevoel. :D Ik heb allemaal torenflats. Eentje voor rotors, twee voor kabels, 3 voor quickwire, 1 grote voor aluminium casings en sheets, 4 voor plastic, 1 voor rubber, 2 huge ones voor schroeven enzovoorts. Die torenflats allemaal op 2 grote bruggen aangesloten die naar de main factory gaan waar de turbomotors, fused modular frames, supercomputers enz worden geproduceerd.

Maarrrr ik ga er nu toch niet meer aan ontkomen om treinen te gaan gebruiken. Ik wil nu uranium gaan minen en die nodes zijn ver uit de buurt. Nog verder dan mijn bauxite nodes. Eerst nog een strakke powerplant bouwen want ik zit nu op 10k MW en ik wek er 11k op en max production is 11.1k MW :D

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Techno Overlord schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
Mijn basis zit in de woestijn rechtsboven op de map. Ik heb nog geen treinen en zelfs geen hypertubes. Ik zit wel al in tier 8. Ik heb geprobeerd om een zo'n klein mogelijk footprint te gebruiken. Ik heb allemaal losse fabrieken in de woestijn die de hoogte in gaan. Krijg langzaam een Manhattan gevoel. :D Ik heb allemaal torenflats. Eentje voor rotors, twee voor kabels, 3 voor quickwire, 1 grote voor aluminium casings en sheets, 4 voor plastic, 1 voor rubber, 2 huge ones voor schroeven enzovoorts. Die torenflats allemaal op 2 grote bruggen aangesloten die naar de main factory gaan waar de turbomotors, fused modular frames, supercomputers enz worden geproduceerd.

Maarrrr ik ga er nu toch niet meer aan ontkomen om treinen te gaan gebruiken. Ik wil nu uranium gaan minen en die nodes zijn ver uit de buurt. Nog verder dan mijn bauxite nodes. Eerst nog een strakke powerplant bouwen want ik zit nu op 10k MW en ik wek er 11k op en max production is 11.1k MW :D
Ik zou zeggen één plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
ik kijk wel vaak op Youtube maar ik vraag me echt af waar die mensen hun tijd halen.
Mijn basissen hebben geen muren of daken, zijn behoorlijk willekeurig gezet en de banden zijn echt spaghetti.
Ik ben gewoon op graslands begonnen trouwens. Olie/power en Alu gaan op de westkust staan. Uranium zal nog wel even duren.

Iemand enige advies rond een water feedbackloop werkende te krijgen? Mijn ALU setup valt gewoon iederen 10 min stil. Het ligt aan mijn waterloop. Die 150 water die terugkeert naar mijn initiele loop lijkt bugged. Ik werk met valves, buffervaten. Alles geprobeerd. Iedere keer miserie.
Momenteel los ik het op door gewoon het retourwater op te vangen in grote vaten die ik om de zoveel tijd leeg flush. Ik zou het graag opgelost krijgen omdat ik echt wil automatiseren. Dit is een taakje en die wil ik vermijden.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 18-12-2021 13:50 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
De kerstvakantie was weer een goed excuus om Satisfactory weer eens op te pakken. In het hoofdgebouw werk ik met een hele hoge main-bus (in een loop) waar de meeste zaken vanaf gehaald worden. Een verdieping lager is een enorme smelterij, en er is nog serie treinstations achter het pand. Aluminium en staal wordt geïmporteerd per trein, en er wordt ook continu olie en water aangevoerd per trein om de lampen te laten branden :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gwVtIzQ.jpg

De grotere bestanden zijn terug te vinden op https://imgur.com/a/UCg8P8d , of via deze links (ze staan niet in img tags omdat het anders wel erg zwaar wordt).

https://i.imgur.com/s9lT63W.jpg
https://i.imgur.com/rHBFI0n.jpg
https://i.imgur.com/nO8QNdX.jpg
https://i.imgur.com/q3msNgv.jpg
https://i.imgur.com/qqZo6Ay.jpg
https://i.imgur.com/HhfwsTL.jpg

Het blijft een erg leuk spel, maar wat gaat er snel een hoop tijd in zitten :D

Volgende stap is het toevoegen van drones en nucleaire verdieping *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Drumatiko op 28-12-2021 16:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Voor radioactief spul heb ik een los bouwwerk gemaakt, zodra ik het spoor gekoppeld heb aan de uranium-mijn ga ik het inrichten met de machines.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wbx1bbM.jpg
link naar fullres screenshots

Langzaam merk ik de de FPS wat begint in te pakken op sommige stukje, maarja dat is gewoon een kwestie van wennen zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Insipid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-04-2022
Blijkbaar heb ik (samen met iedereen) hetzelfde gevoel na het zien van Drumatiko z'n screenshots en zijn we allemaal gestopt... ;)

Mooi werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 15:02
Update 6 is uit in experimental. Iemand al druk bezig geweest? Ik ga het weekend opnieuw beginnen. Wanneer ik zie dat eindelijk we meer inventory slots krijgen en je een gasmasker, jetpack, hazmat suit, etc. tegelijk aankan gaat dat een enorm verschil uitmaken.
Ook de nieuwe Flora en Fauna zier er super uit in het nieuwe gebied.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik ben nog niet bezig geweest, maar ik denk niet dat ik helemaal opnieuw begin. Ik ga eens kijken of ik met een editor een savegame kan leeghalen, maar dan de unlocks laten staan. Ik heb niet zoveel tijd beschikbaar om het begin nog eens door te spelen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 13:16

Arfman

Drome!

Ik ben nog niet naar Experimental over (ben nog een noob, maar 150 uur sinds ik het spel heb :P), maar ik ga denk ook niet opnieuw beginnen. Ben nu juist zo blij met mijn unlocks/alt recipes en al bestaande infra, kan wel zijn dat ik op een heel ander punt nieuwe fabrieken ga bouwen en de oude t.z.t. afbreek. Ik zie wel :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet iemand hoe het kan dat mijn klokken allemaal niet meer werken als ik Satisfactory speel? Het is super raar maar iedere keer als ik stop met spelen is het opeens weer nacht en het voelt alsof er niets is gebeurd...

het is net heroïne....

[ Voor 8% gewijzigd door London op 13-07-2022 18:36 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Luxurydiver schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:36:
Update 6 is uit in experimental. Iemand al druk bezig geweest? Ik ga het weekend opnieuw beginnen. Wanneer ik zie dat eindelijk we meer inventory slots krijgen en je een gasmasker, jetpack, hazmat suit, etc. tegelijk aankan gaat dat een enorm verschil uitmaken.
Ook de nieuwe Flora en Fauna zier er super uit in het nieuwe gebied.
Nee zolang er nog map updates komen speel ik het hele spel niet meer. Vind het echt te irritant dat een project van 100+ uur een paar maanden later niet meer werkt. Daar voor speel ik teveel andere games. Kan niet wachten tot ze de final game releasen en eigenliijk heeft deze game mij totaal genezen van Early Acces games :o

Ik heb liever de complete ervaring wanneer het af is. En natuurljk wist ik waar ik aan begon, maar had niet zo laat nog dit soort veranderingen verwacht.

Had in mijn laatste run de game ook al kapot gemod dus al de inventory slots en combo's had ik al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Castor385 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:47:
Ik ben nog niet bezig geweest, maar ik denk niet dat ik helemaal opnieuw begin. Ik ga eens kijken of ik met een editor een savegame kan leeghalen, maar dan de unlocks laten staan. Ik heb niet zoveel tijd beschikbaar om het begin nog eens door te spelen 😁
Je zou eventueel ook mijn savegame kunnen gebruiken, mag, hoeft niet ;)

https://www.reddit.com/r/...l_mam_all_tiers_full_map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Beakzz schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 02:11:
[...]

Nee zolang er nog map updates komen speel ik het hele spel niet meer. Vind het echt te irritant dat een project van 100+ uur een paar maanden later niet meer werkt. Daar voor speel ik teveel andere games. Kan niet wachten tot ze de final game releasen en eigenliijk heeft deze game mij totaal genezen van Early Acces games :o

Ik heb liever de complete ervaring wanneer het af is. En natuurljk wist ik waar ik aan begon, maar had niet zo laat nog dit soort veranderingen verwacht.

Had in mijn laatste run de game ook al kapot gemod dus al de inventory slots en combo's had ik al :)
De EA van deze game is nog niet eens zo slecht, heb ze een stuk slechter mee gemaakt.
Ze zijn in ieder geval enorm transparant wat ze gaan doen.

Maar deel wel met je dat ik ff wacht tot 1.0 er is voor ik opnieuw begin.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Factorio heb ik ook van jonge versies af gespeeld, in de tijd nog dat treinen horizontaal korter waren dan verticaal, inserters ook van 1 tile opzij konden pakken, en dat een belt met bocht geen volle throughput had aan de binnenkant. Je had dan een splitter/merger setup nodig om zo'n belt goed te laten lopen..

Dat zijn ook breaking changes geweest, maar aan de andere kant, vaak werkt je fabriek op half efficientie ook nog wel. Satisfactory lijkt wel iets ingrijperendere veranderingen te doen, zoals in recipes of veranderingen van de kaart waardoor een stuk fabriek in de grond is gezakt. Ik heb mijn (nieuwe) basis ook paar honderd meter de lucht ingetrapt (bij toeval toen ik de kaart begon had ik die al "wolkenbouwers" genoemd :') ). Echter is dat project beetje gestrand op het herbouwen van de complete factorij. Vooral als je eerst met 3 man bouwt en vervolgens solo verder speelt, valt de progressie wat tegen.

Misschien dat ik ook wel wacht op een verse playthrough bij 1.0. Is daar eigenlijk al iets over bekend wanneer ze dat willen uitbrengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
  • Laatst online: 09-06 11:11
Inmiddels is update 7 uit en zijn er veel verbeteringen doorgevoerd.
Enemies zijn nu ook in te stellen als 'passive' dus wordt je niet meer aangevallen als je voor die harddrive gaat of sludge wil pakken. :)

Ik speel Satisfactory nog dagelijks maar heb de laatste 1,5 jaar alleen solo gebouwd. Zou graag eens een multiplayer doen. Zijn er gamers die hier interesse in hebben?

PS ik heb een gewoon leven met werk en vrouw etc.. dus ik speel metname savonds paar uur en uiteraardin het weekend. :)
Maar dat is het mooie van multiplayer je hoeft niet perse gelijktijdig online te zijn om te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Castor385
Ik speel t nog steeds actief, niet elke dag. Lijkt me leuk om eens multiplayer te doen. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? (Ik speel via GeForce now, mijn laptop trekt het anders niet ☺️)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Castor385 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:46:
Ik speel t nog steeds actief, niet elke dag. Lijkt me leuk om eens multiplayer te doen. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? (Ik speel via GeForce now, mijn laptop trekt het anders niet ☺️)
Volgens mij kun je tot 8 personen gelijktijdig in een map waar je bouwt.
Als je een nieuwe game start kun je kiezen voor private of friends_only.
Ik start de game op vanaf steam. Dus vanuit de game kan ik mijn vrienden die ik in mijn steam lijst heb staan een invite sturen om mij te joinen in die map.

Ik lees dat er nog wel wat andere opties zijn:
https://satisfactory.fandom.com/wiki/Multiplayer

[ Voor 7% gewijzigd door Tmaster op 31-01-2023 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Tmaster schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:33:
[...]

Volgens mij kun je tot 8 personen gelijktijdig in een map waar je bouwt.
Als je een nieuwe game start kun je kiezen voor private of friends_only.
Ik start de game op vanaf steam. Dus vanuit de game kan ik mijn vrienden die ik in mijn steam lijst heb staan een invite sturen om mij te joinen in die map.

Ik lees dat er nog wel wat andere opties zijn:
https://satisfactory.fandom.com/wiki/Multiplayer
Zou dan iig de Staisfactory mod manager downloaden en de mod mpsync installeren om je saves naar de cloud te sturen. Anders blijf je die savefile overgooien en dat kan je ook weleens vergeten. Dedicated kan natuurlijk ook, maar heb daar nog niet veel goeds over gehoord.

Ik gebruik hoe dan ook standaard alle recepies unlocks en alles wat voorkomt dat ik nog een keer de wereld moet "exploren" :o

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 31-01-2023 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ja die mod manager heb ik al, maar bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-06 18:31
Nog geen multiplayer gespeeld. Nu iemand intresse wil ik gerust joinen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds jaren weer eens begonnen. veel veranderd en bijgekomen.
Zin in om een groot project te starten voor de komende tijd :)

Eerst weer even rustig inkomen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:31:
Sinds jaren weer eens begonnen. veel veranderd en bijgekomen.
Zin in om een groot project te starten voor de komende tijd :)

Eerst weer even rustig inkomen.
Zeg maar dag tegen social life, nachtrust, tijdsbesef.... :P

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-06 15:27

Largo

Donderdraak

Techno Overlord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:04:
[...]

Nachtmerries over logistieke problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Techno Overlord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:04:
[...]

Haha ik merk dit alweer met de eerste 5 uurtjes spelen hoe donders snel die voorbij zijn gegaan haha. zo apart dat sommige games dat zo veel meer hebben dan andere

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

In december was Satisfactory €18,- op Steam. Nog even naar Factorio gekeken, maar de mooie scenery van Satisfactory sprak mij toch wel meer aan.

Inmiddels al een keer opnieuw begonnen en beland in de Northern Forest. Zit nu in Tier8 en wil gaan beginnen met Nuclear power. Tot nu toe lukt het nog zonder treinen, maar denk dat ik er toch niet aan ontkom. MK5 belts over die lange afstanden is ook niet alles.

Heb gisteren de ronde versie van de hyperloop canon ontdekt :D

Heerlijk spel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Woohooo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:54:
In december was Satisfactory €18,- op Steam. Nog even naar Factorio gekeken, maar de mooie scenery van Satisfactory sprak mij toch wel meer aan.

Inmiddels al een keer opnieuw begonnen en beland in de Northern Forest. Zit nu in Tier8 en wil gaan beginnen met Nuclear power. Tot nu toe lukt het nog zonder treinen, maar denk dat ik er toch niet aan ontkom. MK5 belts over die lange afstanden is ook niet alles.

[YouTube: Satisfactory Hyper Tube Cyclotron In Action]

Heerlijk spel O+
Hooly shit wat een bouwwerken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-06 10:19
Woohooo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:54:

[YouTube: Satisfactory Hyper Tube Cyclotron In Action]

Heerlijk spel O+
Je kan inderdaad eigenlijk alles wel halen zonder treinen. Zelf had ik er ook niet de focus op. Tot ik erachter kwam hoe leuk treinen eigenlijk zijn! Echt een voordeel van blueprint met staanders voor treinen. Al vind ik het lastig het netjes en goed neer te zetten. Vooral met grote ravijnen etc. Ineens een paal van 100 meter 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eerste playthrough compleet zonder treinen gedaan. 2e playthrough met een vriend een treinbaan van 2 kilometer ofzo aangelegd, met 2 stations. Wel aardig, maar zag het voordeel niet echt. Nu met de 3e bezig en ben bezig om een aluminium fabriek te bouwen en heb mezelf voorgenomen om treinen te gaan gebruiken, maar zit er serieus over te denken om maar gewoon een paar kilometer lange MK5 belt te leggen, wat een gedoe zeg met die treinen ...

[ Voor 18% gewijzigd door Arfman op 21-02-2023 21:50 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb zelf nu Fase 1 van mijn space elevator complete. (eerste keer dat ik zo ver ben door gegaan zonder opnieuw te beginnen hahahah

duurde even maar wil eigenlijk alles destroyen en helemaal opnieuw beginnen met een nette factory. maarja is moeilijk vind ik om dat te organisen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:40:
Ik heb zelf nu Fase 1 van mijn space elevator complete. (eerste keer dat ik zo ver ben door gegaan zonder opnieuw te beginnen hahahah

duurde even maar wil eigenlijk alles destroyen en helemaal opnieuw beginnen met een nette factory. maarja is moeilijk vind ik om dat te organisen haha
Je kunt beter een nette tweede factory bouwen en pas als die af is de eerste slopen. Ik heb dat zelf ook zo gedaan zodat alles strak en symmetrisch is met hoge afwerking. Veel inspiratie gehaald uit de YouTube filmpjes van Scalti en daar eigen twist aan gegeven.

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oke ben begonnen aan een nieuwe base 😛

Powerplant vast klaargezet.

storage kist waar ik alle leaves in pleur. die gaat naar een constructor voor biomass die gelijk doorgaat naar een constructeur voor Solid biofuel en dat opslaalt in een container daarna.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z05QcFE49oOaKjZIvJ_02YND81w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mWht1CaDRKt42DCvkzWqZKl2.png?f=fotoalbum_large

coal en water is mij nog iets te ver gegrepen =p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind the Grass Fields echt een van de minst fijne plekken om te starten. Rocky Dessert en Dune Dessert de fijnste. De mid en late game resources zij gewoon veel te ver weg van de Grass Fields.

Zo ziet mijn starterfactory eruit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbnD0pDwr5w_jqdBxY9rTK7GkiU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/oLqVkJeiVmVJQj9k03K4zyRO.png?f=fotoalbum_medium

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

OMD

Techno Overlord schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:16:
Ik vind the Grass Fields echt een van de minst fijne plekken om te starten. Rocky Dessert en Dune Dessert de fijnste. De mid en late game resources zij gewoon veel te ver weg van de Grass Fields.

Zo ziet mijn starterfactory eruit:
[Afbeelding]
Dit ligt dus niet aan mij? Ik ben onlangs begonnen aan Satisfactory en naast dat ik nog net genoeg slaap baal ik wel dat bijvoorbeeld olie 3500 meter weg is en quartz ook echt nagenoeg onbereikbaar.

Ik vind dat niet heel veel aan eerlijk gezegd en loop nu een beetje tegen het feit aan dat ik het gewoon te ver weg vind.

Zijn andere startplaatsen dan echt beter om overnieuw te beginnen? Ik heb phase 2 voltooid van de lift en zit met unlocken op tier 4 waar ik dus net olie heb vrijgespeeld.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Northern forest heeft alles in de buurt. Alleen alu is wat verder weg, maar daar begon ik altijd grote 2e basis, om vervolgens alles aan elkaar te knopen met een trein.

Meest ideale plek is op de rand van het ravijn, bij die pilaar met limestone erop.
En dan gewoon enorme plateaus maken en daar alles netjes op bouwen.

[ Voor 32% gewijzigd door TepelStreeltje op 04-03-2023 20:42 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
OMD schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:35:
[...]

Dit ligt dus niet aan mij? Ik ben onlangs begonnen aan Satisfactory en naast dat ik nog net genoeg slaap baal ik wel dat bijvoorbeeld olie 3500 meter weg is en quartz ook echt nagenoeg onbereikbaar.

Ik vind dat niet heel veel aan eerlijk gezegd en loop nu een beetje tegen het feit aan dat ik het gewoon te ver weg vind.

Zijn andere startplaatsen dan echt beter om overnieuw te beginnen? Ik heb phase 2 voltooid van de lift en zit met unlocken op tier 4 waar ik dus net olie heb vrijgespeeld.
Mwah elke startplek heeft zijn eigen uitdagingen. Olie op 3500 is helemaal niet zo gek en dan wek je gewoon daar je stroom op en dan de plastic en rubber uitvoeren met trucks en later treinen.

Of installeer de teleport mod 😅

edit : En opnieuw beginnen als je alleen speelt zou ik niet doen. Breek dan gewoon de boel af en neem je unlocks mee naar de plek die je beter aanstaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

TepelStreeltje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:38:
Northern forest heeft alles in de buurt. Alleen alu is wat verder weg, maar daar begon ik altijd grote 2e basis, om vervolgens alles aan elkaar te knopen met een trein.

Meest ideale plek is op de rand van het ravijn, bij die pilaar met limestone erop.
Daar vind ik dus niets aan van die zwevende plateaus. Ik maak alles zo dat het een beetje realistisch oogt. Dus met ondersteuning voor de gebouwen, belts en ander transport dus geen zwevende plateaus of treinrails.
OMD schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:35:
[...]

Ja zoals ik zei probeer de Dune of Rocky desserts een. Dune dessert is beetje lastig ivm minder biofeul maar als je bij de oase begint en focust op snel van biofuel af te stappen, dus snel naar coal power, is het een zeer fijne plek om te starten. Rocky dessert veel gifgas maar is makkelijk omheen te bouwen.

[ Voor 41% gewijzigd door Techno Overlord op 05-03-2023 02:01 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke, maar wat ik dus eigenlijk het beste kan doen is super ver travelen en dan een nieuwe base bouwen :P . heb namelijk geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

TepelStreeltje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:38:

Ik ben daar ook begonnen met mijn 2e build.

Net tier 8 afgerond en 1 nuclear power plant gemaakt in een aparte base. Twijfel alleen om nog iets met die uranium waste te doen, om daar weer plutonium rods van te maken lijkt weer een hoop werk :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Woohooo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:11:
[...]

Ik ben daar ook begonnen met mijn 2e build.

Net tier 8 afgerond en 1 nuclear power plant gemaakt in een aparte base. Twijfel alleen om nog iets met die uranium waste te doen, om daar weer plutonium rods van te maken lijkt weer een hoop werk :O
Met de uranium die in de buurt is bij Northern forest had ik 10 reactoren draaien geloof ik.

Waste op een eiland gedumpt in 30+ opslag units.
Als je na rekent hoe lang het duurt voordat die vol zijn, hoef je je geen zorgen te maken (weken playtime bij mij)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb em voor mijn gevoel nu wel een eind rond gespeeld zonder mods. Niet hele fancy bouwenwerken gemaakt maargoe op Nuclear Pasta na dan gaat alles automatisch door naar Space level 4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnRaB_jzNRJC25zG2MS8qPyfAVg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U3ke73qlOZUH6wfSVR5yPaLT.png?f=fotoalbum_large
Alle items samen in 1 base per container is wel een heel handig concept

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7BC4jxkqkvr9E3NfdbbOSWZRFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NgfpZWRt7wjpkaG5nfG8CPw7.png?f=fotoalbum_large
Ondergrond lijkt het misschien een dolle boel maar er zit toch ergens wel een logica in :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZ-ougKrJjTDbgiAQGum46PHXoM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fuYQKiJmdCWrmcFGRwaenNRU.png?f=fotoalbum_large
Een losse base met nuclear power is echt veel te veel werk om overal via transportbanden vandaan te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Persoonlijk vind ik het nix om niets zeggende platform met fabrieken te hebben en al helemaal niet waarbij de belts door elkaar heen clippen. Wellicht een van de redenen waarom ik nog niet aan Nuclear begonnen ben na een savegame van 300+ uur.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Er is hier nog niet overgesproken maar ze gaan de game engine dus updaten van UE 4 naar UE5.1 !
Een mooi upgrade maar ze gaan niet alle nieuwe features implementeren. Dat schijnt te veel werk te zijn. Wel wordt nanite gebruikt voor de rotsen en kun je lumen (realistischer schaduw/licht effecten) aanzetten.

Ze hebben afgelopen maanden al diverse onderdelen geupdate naar UE5.1 en brengen dit zeer binnenkort uit bij de release van update 8 (die kun je spelen als bij de game properties de beta functie aan zet zodat je experimentele updates krijgt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Tmaster schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:29:
Er is hier nog niet overgesproken maar ze gaan de game engine dus updaten van UE 4 naar UE5.1 !
Een mooi upgrade maar ze gaan niet alle nieuwe features implementeren. Dat schijnt te veel werk te zijn. Wel wordt nanite gebruikt voor de rotsen en kun je lumen (realistischer schaduw/licht effecten) aanzetten.

Ze hebben afgelopen maanden al diverse onderdelen geupdate naar UE5.1 en brengen dit zeer binnenkort uit bij de release van update 8 (die kun je spelen als bij de game properties de beta functie aan zet zodat je experimentele updates krijgt)
Had de video gezien van de community manager ja. Heel benieuwd hoe het gaat zijn.

Helaas word dedicated servers waarschijnlijk NOG slechter. geven ze eerlijk toe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:37
Onlangs ook eens aangeschaft in de Steam sale. Voor acht euro kun je je er geen buil aan vallen.
Moet er toch wel even aan wennen als Factorio & Dyson Sphere program speler. Het is duidelijk minder gericht op het in grote bulk produceren van van alles en nog wat. Dacht dat het aan mij lag, maar als ik zo eens wat YouTube video's van Nilaus bekijk, dan ligt dat dus niet aan mij. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt. In het begin valt het nog mee, dan kun je vrij snel opschalen naar zoveel Modular Frames per minuut, maar als je uiteindelijk 1 Nuclear Pasta per minuut wilt maken dan heb je flinke fabrieken nodig. Om nog maar te zwijgen van wat er in Tier 9/10 aan gaat komen (nog onbekend maar ga er maar van uit dat voorgenoemde Nuclear Pasta er 1 onderdeel van zal zijn, of een Assembly director, of of ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:37:
[...]
Helaas word dedicated servers waarschijnlijk NOG slechter. geven ze eerlijk toe :P
Vindt het bijzonder dat er veel vraag naar dedicated servers is.
9 van de 10 keer speel je met bekende mensen.

Ofwel cloud safe uit zetten en je kunt de save game sharen en welke van de groep online is de server draaien.
*Files zijn klein, deelde ze toen de game net uit was liep die al op naar de 270mb (Big Factory)

Wil je hem even laten door draaien op je pc..
FPS limit naar 30% en laagste resolutie en window modus.
+Vervolgens nog kleiner maken het scherm en de game draait door op de achtergrond.
Terwijl je GPU niet eens 30watt gebruikt.

**Public servertje draaien lijkt mij niet echt een goeie combinatie vanwege de resources die iedereen van elkaar af pikt met splitters 8)7

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

PatRamon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:40:
[...]

**Public servertje draaien lijkt mij niet echt een goeie combinatie vanwege de resources die iedereen van elkaar af pikt met splitters 8)7
The horror! Bij mij loopt alles op 100% efficiency. Benieuwd naar de grafische updates in Update 8.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Techno Overlord schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:44:
[...]

The horror! Bij mij loopt alles op 100% efficiency. Benieuwd naar de grafische updates in Update 8.
Weinig verschil te zien. Althans je moet weten waar je naar moet kijken. Nanite verbetert de vergezichten van metname het acherland/rotsen/bergen etc..

In deze pod zie je wat vergelijkingen met UE 4 vs UE5 waarbij je zelf kunt gokken wat wat is..

https://www.twitch.tv/videos/1778055805

Het lumen effect geeft wel een heel gaaf effect maar soms voor gameplay misschien niet meteen 'handig'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Voor de meeste van jullie is dit helemaal niks waarschijnlijk maar ik ben er nu trots op hahaha

Eindelijk een degelijk begin gemaakt voor een goeie lijn :P

Ben nog pas bezig in phase 1 richting phase 2 though maar ben nu een lijn aan het maken waarbij ik splitters gebruik om aparte storages te vullen voor de materials en door te bouwen naar nieuwe materialen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhZCijG6LWqd-NflZvFILdX_jqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qVUlrdNOp079jNeVth7RIzmC.png?f=fotoalbum_large

En een aparte powerplant gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8wDpOed1gpYS0ChSlMqiNVTzFeA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CIequxnCFXfVtjeHVeT3N8lt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

OMD

Ricmaniac schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:19:
Voor de meeste van jullie is dit helemaal niks waarschijnlijk maar ik ben er nu trots op hahaha

Eindelijk een degelijk begin gemaakt voor een goeie lijn :P

Ben nog pas bezig in phase 1 richting phase 2 though maar ben nu een lijn aan het maken waarbij ik splitters gebruik om aparte storages te vullen voor de materials en door te bouwen naar nieuwe materialen.

[Afbeelding]

En een aparte powerplant gemaakt :P

[Afbeelding]
Niet naar andere mensen luisteren ;-)
Als jij er blij mee bent en je vind het leuk dan doe je het goed. Wordt vanzelf een spaghetti stelsel aan conveyer belts en dat is fun :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Bij de Alpha gekocht. Tot tier 4 gespeeld dacht ik (of wat er toen maar beschikbaar was). Misschien weer eens in duiken...

Maar, is er al een story mode? Of hebben ze dat nu helemaal gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Waah schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:27:
Bij de Alpha gekocht. Tot tier 4 gespeeld dacht ik (of wat er toen maar beschikbaar was). Misschien weer eens in duiken...

Heb ik toen ook gekocht en inderdaad maar tot tier 4 gespeeld. Het is een wereld van verschil vergeleken met toen. er is zoooo ontzettend veel bijgekomen.

Story mode is er niet though. je hebt gewoon je milestone en space elevator missies die je wilt completen.

Zeker aan te raden als je zo veel jaar niet gespeeld hebt om het weer eens te doen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tmaster
Heb alles unlocked en ben nu op dezelfde map bezig om een tweede grote fabriek neer te zetten, die uit meerdere lagen bestaat en waar alles in zit.

Ik heb nog geen aandacht geschonken om alles mooi er uit te laten zien. Probeer bij aanleggen natuurlijk al wel alles zo recht en netjes mogelijk aan te leggen, maar soms merk ik dat ik power kabels weer te snel en slordig aanleg.. Ook muren en de toeters en bellen komen pas later.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfnVwqLnTFHscTQ13Ww5oVk64QY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UxmtYGB2Hfs24ipoEUgCWkId.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMJEDaYaQDbIoSWSjXVF-hU9xIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGZs0jgVxsFcBaf0a44aqpFr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5Ty5vk5-6oFsqIQcTvJPBR_BuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5IPzkdCG9OE5P6656h7lPvHJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOAnb_s74k1kTHOUWUW0GeJ364Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ptHoNuX6ThaDiqXVhgQGzYf4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMJEDaYaQDbIoSWSjXVF-hU9xIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGZs0jgVxsFcBaf0a44aqpFr.png?f=fotoalbum_large

De nieuwe fabriek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Eer02JfgAMPFCjRdmY1-bPXaa4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gz0Llf6DUNmXkdGqpyXGtWPj.png?f=fotoalbum_large

Alle waterleidingen aan het aanleggen voor Nuclear power plants boven op die berg :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9zcbZ0iDLEVsWjDpkcpH9rkKKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AJz8t27u9Iwy7yWKjOYKzu1Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGQR04RJk2VgT1YYN0FLC6wy0nM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/acidbjBW0oUYKv6LlO5nwLUu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDg1yewnhf4VBvlP4F1calM9YEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B7d9d4RnN5UVA1LthvtMRO9T.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Tmaster op 31-03-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:27:
Story mode komt bij de 1.0 release. Ik geloof dat ze dat zo nu en dan in een community update en livestream roepen :)

[ Voor 43% gewijzigd door spone op 31-03-2023 16:33 . Reden: quote toegevoegd ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Heb ik toen ook gekocht en inderdaad maar tot tier 4 gespeeld. Het is een wereld van verschil vergeleken met toen. er is zoooo ontzettend veel bijgekomen.

Story mode is er niet though. je hebt gewoon je milestone en space elevator missies die je wilt completen.

Zeker aan te raden als je zo veel jaar niet gespeeld hebt om het weer eens te doen :)
Top gaan we binnenkort maar weer eens beginnen *O* dat er geen storymode komt is wel jammer (vond Subnautica wat dat betreft gaaf, en had gehoopt op een subnautica met meer bouwen) maar het blijft een vette game ook zonder story
EDIT: ah nog steeds een 1.0 gepland. Dat ze zo lang in development kunnen zijn :P had eigenlijk al wel een release verwacht na 4 jaar >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 31-03-2023 16:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:49

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mooi om jullie screenshots te zien! Voor de beginnende pioneers nog zoveel te maken.

Waar ik zelf behoorlijk van schrok is Automated Wiring, ben nu druk bezig met de ADS'en voor phase 4 maar de hoeveelheid AW is bizar voor de ACU's.

Had een industriële container vol AW maar alles is al op haha. Heb 30 p/m extra nodig voor 4 ADS p/m. Dus een forse extra fabriek gepland om enkel AW te maken.

Overigens nog geen trein/truck gebouwd, doe alles met belts en drones :+
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Niet echt up to date, maar hier een deel van de basis, inmiddels meer bijgebouwd.

Nog twee milestones in T8 open. De rest gedaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Shadow_Agent op 01-04-2023 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Waah schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:36:
[...]

Top gaan we binnenkort maar weer eens beginnen *O* dat er geen storymode komt is wel jammer (vond Subnautica wat dat betreft gaaf, en had gehoopt op een subnautica met meer bouwen) maar het blijft een vette game ook zonder story
EDIT: ah nog steeds een 1.0 gepland. Dat ze zo lang in development kunnen zijn :P had eigenlijk al wel een release verwacht na 4 jaar >:)
Yup de volgende update is Unreal engine 5 en dan gaan ze weer rustig verder. Zie ze nog wel ruim een jaar verder knutselen voor ze naar 1.0 gaan. Geeft mij helaas weinig motivatie om te spelen gezien ze ook rustig weer een stuk van de map veranderen en dan kan je weer opnieuw beginnen.

En gezien het maar 1 map is vind ik het exploren en recepten unlocken (eigenlijk gewoon het begin van het spel) super saai. Dus ik unlock altijd alles in de save of gebruik bepaalde mods om dat over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:18:
[...]

En gezien het maar 1 map is vind ik het exploren en recepten unlocken (eigenlijk gewoon het begin van het spel) super saai. Dus ik unlock altijd alles in de save of gebruik bepaalde mods om dat over te slaan.
Ik heb dat ook gedaan. Gebruik geen mods verder maar heb wel op een gegeven moment de alternatives unlocken. Dat hunten van harddrives zonder jetpack of hoverpack was echt niet leuk meer :/

Vind dat systeem van random alts uit die drives sowieso waardeloos. Wil je bijvoorbeeld Caterium Computer dan moet je misschien wel 20 drives scannen en hopen dat ie er een keer bijzit. Met een beetje pech krijg je allemaal recepten waar je niets mee kunt/wilt gaan doen.

Ik zou gewoon zeggen: voor iedere HD mag je zelf iets kiezen uit de 89(?) beschikbare recepten. Datgene wat je nodig hebt kies je. Wil je nog een recept? Dan zoek je een HD en kies je het volgende recept.

Ook de jetpack en hoverpack moeten veel eerder beschikbaar zijn.

Verder cool spel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hebben ze een 1 april grap geupload ofzo ? die hogs zien er bij mij ineens heel gek uit ingame XD als aliens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHkM28vOENuIGMNJc7thc7-7lkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2svEpAtqHT86O5iyhc0vuASJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door Ricmaniac op 01-04-2023 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben deze week ook weer gestart met een nieuwe.

Mijn vorige save was zwaar stuk. Volgens mij werkte mijn aluminium fabriek niet meer, en had ik al sinds patch 4 of 5 weinig meer geupdatet.
Ondertussen wel steeds met ambiteuze projecten om mijn basis compleet te herbouwen ver boven in de lucht (space elevator hoog). Ik had al een trappenhuis en belt infrastructuur (4x16 lanes 1-way omhoog) daarvoor gebouwd. Maar vervolgens teveel spaghetti om op te ruimen, dus dat project is gestrand :p Veel mods installeren die niet geupdate worden helpt ook niet mee om het spel zo op te pakken en verder te gaan.

Ik ben nu eens in de woestijn begonnen zonder mods.. Als je boven de zandduinen bouwt, begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom het een 'advanced' start is. Je hebt ontzettend veel ruimte, en het aantal beesten is volgens mij niet echt veel meer dan bij grasslands. Je hebt iig weinig poison en ontzettend veel (pure) nodes in de buurt. Behalve olie of quartz dan, maar op grasslands was dat ook enig avontuur om bij te komen.

Ik ben benieuwd. Ik heb de huidige end game al lange tijd niet (meer) gezien :) Ik mis alleen wel mijn mk4/5 belts. Op mk1/2 gaat alles zo langzaam. En zelfs een mk1 drill op pure node bottlenecked al met MK1 belt |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWvzf1bISFmAV6uB_ZWTiCzH-oM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uq2XBCpH8sa8wJMi4iiO2PQ2.png?f=fotoalbum_large

Ehhhm, zijn die Doggo en die gekke olifant ineens van grootte veranderd? Ik heb waarschijnlijk iets gemist :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:37
Woohooo schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:14:
[Afbeelding]

Ehhhm, zijn die Doggo en die gekke olifant ineens van grootte veranderd? Ik heb waarschijnlijk iets gemist :?
Spring eens in een Hyperloop. En kijk daarna eens naar de datum. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Mugwump schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:01:
[...]

Spring eens in een Hyperloop. En kijk daarna eens naar de datum. :P
:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Van mij mogen ze stoppen met de map veranderen. De map is gewoon goed zo of zorg gewoon dat de oude versies als keuze beschikbaar blijven of nog beter bouw een 2e map.

Dit is de hoofdreden dat ik het spel bijna niet meer speel ook al lijken deze wijzigingen niet veel problemen te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 18:11
Mijn vermoeden is dat de unreal engine upgrade voor meer issues zorgt dan wel lastiger op te lossen zijn dan ze vooraf hadden ingeschat. Het is ook best ambitieus om zo ver in de ontwikkeling zo'n grote engine upgrade in Satisfactory te doen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Vandaag U8 experimental live, wie gaat het spelen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Shadow_Agent schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:24:
Zou graag willen! Ik volg alles, maar heb er te weinig tijd voor helaas.
Ik twijfel of ik nu wil starten en af en toe wat doen, maar af en toe een uurtje helpt niet met dit spel 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:29

Aganim

I have a cunning plan..

Shadow_Agent schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:24:
Al gedaan, ik heb het idee dat de belichting er wel wat op vooruit is gedaan. Ik kan me niet herinneren dat mijn spel er bij Update 7 zo uitzag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsExjRW0T34ctC5750RGglYXLvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oq03EddkI2nsk1xf4U0F3WY7.png?f=user_large

<3

Overigens merk ik zelf nog wel veel prestatieproblemen. De boel hort en stoot als je gaat lopen, zeker in bosrijk gebied. Hoe sneller je reist, hoe heftiger. Sta je stil dan draait alles als een zonnetje, het lijkt erop dat de nieuwe engine zaken nog niet snel genoeg ingeladen krijgt.

Ook wat bugs in de belichting, flikkerende schaduwen en een wazig effect waarbij een schaduw van landschap bij de aansluiting van water/klif verdrongen wordt door licht, waar dat toch echt een schaduw zou moeten zijn. Lastig uit te leggen en vergeten om er een screenshot van te maken. Maar volgens mij zou de belichting sowieso nog getweaked gaan worden voor Lumen.

En de Y-Axis FOV setting werkt nog steeds niet goed, die moet je nog steeds iedere keer opnieuw activeren. Erger nog, bij update 7 kon je die even uit- en aanvinken, Apply en klaar. Nu moet je hem uitvinken, Apply, aanvinken, weer Apply. :X

Maar op die punten na nog geen grote problemen gemerkt. Het in 1x kunnen verwijderen van Blueprints en Nudge Mode maakt het leven echt een stuk makkerlijker en de toegevoegde uitzichten buiten de speelbare kaart zorgen ervoor dat de wereld niet meer zo geisoleerd aanvoelt.

Mijn grootste overwinning van vandaag was wel het kunnen opblazen van de Fart Rock die verdere uitbreiding van mijn fabriek in de weg stond. En Turbofuel Jetpacks FTW uiteraard, kan ik eindelijk mijn Packaged Fuel lijn verwijderen. :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Aganim op 13-06-2023 22:46 . Reden: Aanvullingen/typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok, ik snap er niets van. Ik had een trein rijden en die bracht tot nu toe alleen maar items van belts. Nu heb ik een fluid freight station toegevoegd om wat vloeistoffen te transporteren, en een freight car aan de trein toegevoegd. Maar hij wil tijdens het docken de fluids maar niet op de trein zetten.

De freight station zelf staat op "load" en hij is ook gevuld met vloeistof. Heb al een aantal keer geprobeerd opnieuw het station en de trein opnieuw te bouwen, maar hij weigert gewoon te laden.

Een freight car wordt toch voor beide doeleinden gebruikt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:29

Aganim

I have a cunning plan..

.oisyn schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:38:
Een freight car wordt toch voor beide doeleinden gebruikt?
Ze kunnen voor beide doeleneinden gebruikt worden, maar een Freight Car kan alleen òf vloeistoffen òf items vervoeren, niet beide tegelijk. Ze kunnen ook maar 1 type vloeistof tegelijk vervoeren. Dus check even of je Freight Car niet toevallig al een niet-vloeistof bevat.

[ Voor 18% gewijzigd door Aganim op 13-08-2023 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Aganim Nee hij is leeg, ik heb 'm net geplaatst.

Als hij aankomt bij het uitlaadstation dan zit er wel ineens een normale non-fluid bak op (die leeg is). Maar misschien is dat gewoon een multiplayer glitch.

.edit: filmpje gerecord.

Ik maak dus een hele nieuwe trein on the spot, stel de timetable in, en je ziet 'm vervolgens docken waarbij hij wel de non-fluids laadt maar niet de fluids.

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 14-08-2023 01:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

Fluids was toch een ander type kar om te gebruiken?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok met een korte test-setup met alleen 1 fluid freight platform werkte het gewoon, dus ik deed iig niets verkeerd.

Ik ging dus maar weer kutten met het bestaande station. Ik haalde het platform direct naast het fluid platform weg, en verving hem met een station. En waarempel, de trein ging ineens laden!

Haal het extra station weg, zet er weer een normaal freight platform neer, en nu vindt ie ineens dat er geen route meer is naar het station 8)7. Ik had al zo'n vermoeden dat hij het fluid platform gewoon geen onderdeel vond van het track, het zit dus wel iets in die richting.

.edit: yup, freight platform weer weg, gewoon rails gelegd, en nu vindt hij dat er een wissel zit |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zd16f0ZYTVDL7GT0FmBQMlXZ7u8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/czZyVDoNoGNYc21WfyHiWpOw.png?f=fotoalbum_large

.edit2: YES gevonden! Er zat een los stuk rails op dezelfde plek als het fluid platform. Zeer vreemd, want ik heb de boel eens helemaal afgebroken en opnieuw aangesloten. Maar toen ik net het fluid platform weghaalde, bleef de rails liggen. Die nu ook weggehaald, alles weer goed gezet, en nu werkt het!

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 14-08-2023 02:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
Weer een nieuwe Q&A.
Leuk dat ze dat blijven doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Het is in elk geval niet gelukt om Update 8 in oktober naar de early access branch te brengen :p

Ze werken inmiddels lang aan Update 8, wat mij betreft had de upgrade naar Unreal 5 niet gehoeven. Ik snap wel waarom ze het doen, maar persoonlijk vind ik de game fijn spelen met Unreal 4 :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 12:41
Ze zijn de update nu aan het afronden, ze willen het sowieso voor december af hebben ivm ficsmas
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste