Stand werk van mijn fabriek;
Begane grond: tijdelijke kleinschalige productie waarmee de fabriek opgebouwd wordt.
Eerste verdieping: ijzersmelterij met ruimte voor 6x24 smelters.
Eerste verdieping: 6x6 belt balancer voor de ijzer blokken.
Tweede verdieping: kopersmelterij met ruimte voor 6x24 smelters.
Tweede verdieping: 6x6 belt balancer voor de koperblokken.
Derde verdieping: Staalsmelterij waar ook stalen sub-producten gemaakt worden. Ik laat elk product hier een rondje om de vloer heen maken zodat je makkelijk producten kunt toevoegen/aftappen daar waar nodig.
Derde verdieping (bijgebouw): cement fabriek.
Vierde verdieping (nog te maken): verdieping waar ijzeren sub-producten gemaakt worden.
Vijfde verdieping (nog te maken): verdieping waar koperen sub-producten gemaakt worden.
Zesde verdieping (nog te maken): geavanceerde producten (motoren en andere spullen waar meerdere grondstoffen voor nodig zijn).
De flessenpost/buistransport heb ik net vrijgespeeld, waarschijnlijk ga ik daar een mooi netwerk van maken om me snel tussen de verschillende verdiepingen te kunnen verplaatsen.
Olie heb ik nog niet vrijgespeeld, maar ik denk dat ik daar een separate fabriek voor ga maken. Ik heb nu al 8 waterpompen draaien voor mijn kolencentrales en ga mijn olie-fabriek in de buurt van een nieuwe waterbron maken.
Als dit klaar is dan ga ik misschien alle producten per trein naar een nieuwe locatie brengen (puur voor de lol)
(click op de afbeelding voor de full-res versie van de afbeeldingen en nog wat extra screenshots op imgur)
Het mooiste is wanneer je denk dat iets nèt niet gaat passen, en je het er uiteindelijk toch tussen weet te friemelen.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”