Hoe doe je dat precies? Want er kunnen nog items tussen de splitter en de depot, dus als het depot vol zit met dat materiaal, dan blokkeren die items de aanvoer van andere items. En die zijn al door de splitter dus ze gaan niet naar de overflow belt.
Mijn idee was om vervolgens een soort van buses met afsplitsing te maken naar volgende verdiepingen waar ook weer alles netjes en gestructureerd in elkaar zou zitten. Poging 1 is keihard mislukt.

Nu eerst maar even de producten voor het unlocken van de volgende tier produceren en daarna weer met de bulldozer door de hele opzet heen.
Herkenbaar. Mijn aanpak is tot nu toe nog niet heel systematisch

. Ik bouw dan weliswaar veel netter alles op foundation, wat ik in mijn vorige playthrough pas een beetje ging doen na het unlocken van oil, maar zonder world grid alignment dus allemaal platforms die niet op elkaar aansloten

.
Nu is alles wel iets netter opgezet, maar het blijft spaghetti. Sowieso staan er nog dingen van voordat ik foundations had unlocked, de eerste paar iron en coal miners met direct daaraan vast een productielijn wat simpel begon (plates en wires) maar waar naar verloop van tijd steeds weer zingen bij zijn gehackt. Maar ook de eerste flinke foundation slab wat redelijk clean begon maar inmiddels is uitgegroeid naar een redelijke spaghetti omdat je dat ene item wat je eerst alleen maakte voor in je inventory dan nodig gaat hebben voor andere items die je compleet ergens anders bouwt.
Ik wil eigenlijk de hele boel platgooien en efficienter aanpakken, ook met de betere alternatieve recipes die ik inmiddels heb unlocked.
Ik heb ook iets van 1000 uur in Factorio zitten, dus het bouwen van grote factories is me in dat opzicht niet vreemd, maar Satisfactory is toch... anders

. Komt misschien ook omdat je in Factorio te maken hebt met resources die op kunnen, dus je beweegt toch al snel naar een centraal punt voor je smelters, ipv dat je maar weer een nieuwe node aanboort voor een nieuwe productielijn. Even naast het feit dat het in Factorio makkelijk is om massaal te bouwen, bij Satisfactory is het veel meer handwerk, waar ik best wel een hekel aan heb.
[
Voor 65% gewijzigd door
.oisyn op 18-09-2024 10:00
]