Een aantal gedachten na het zien van de aflevering en het lezen van de posts:
1) Allereerst: 2 mollen, never gonna happen. Die theorie speelt al jaren en is nog nooit gedaan, het is ook niet uitvoerbaar in deze vorm, want je komt met ontzettend veel basis-elementen van het spel in de knoei. In Nederland is het meerdere malen ontkracht dat men het nooit gaat doen, ik ga er vanuit dat België hier net zo over denkt.
2) Dat hele 'jij bent misschien de mol' gedoe komt me langzaam ook de keel uit. Ik geloof best dat de mol van dit jaar zelf nog niet op de hoogte was dat hij / zij de mol ging zijn toen ze aankwamen in Vietnam, maar de makers zullen dit echt wel bedacht hebben. Immers, was er een mogelijkheid voor de kandidaten om de keuze van de mol te beïnvloeden? Neen. Men zal dan ook wel gewoon bedacht hebben dat Axel / Bas / Elizabet de mol ging zijn en dat alleen pas hebben verteld op locatie. De 'opdracht' om dat te bepalen komt mij over als pure show.
3) Over de aflevering van zondag: Wat een grappige kerel die Axel! Er komt een luxe ontbijt aan inclusief volledige cameracrew die dat volledig gaat filmen, en hij denkt dat het niet meer is dan gewoon een leuk ontbijtje, zonder dat er een opdracht aan verbonden zit?
Joeri als afvaller was inderdaad doodzonde, al zag je het aankomen. Voor mij in ieder geval totaal niet verdacht, en de goedzak zelf. Als ik het iemand gegund had was hij het wel.
Wie de mol dan wel is? Geen idee, ze hebben inmiddels allemaal wel dingen die naar hen wijzen. Stiekem hoop ik maar dat het Elizabet is, anders blijkt dit gewoon een enorm naar mens te zijn. God, wat heb ik me lopen irriteren aan haar attitude en gezever dit seizoen!
-------------------------
Hoe dan ook, fantastisch seizoen wederom! Geloof dat De Mol volgend jaar nog een nieuwe serie gaat maken en daarna even rust neemt alvorens met een nieuwe serie te komen, maar als dat de kwaliteit zo hoog houdt, blijf ik dat prima vinden. Samen met GoT het enige waar ik écht naar uitkijk op tv.
EDIT:
https://www.wieisdemol.com/dm2019-molchat Hier kun je een chat met GdC teruglezen, wellicht interessant
[
Voor 3% gewijzigd door
Brammos85 op 02-05-2019 11:28
]