Ja ik bedoelde inderdaad elisabet, (diegene die de test het snelst had gemaakt).unezra schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:38:
[...]
Ik denk juist Kaat.Die is spoedarts toch?
[...]
[...]
spoiler:Ik vind juist die kisten interessant. Weet niet meer wie er nu bij die kisten hing, maar dat geknapte touwtje en die natte fakkel, dat vind ik wel red flags. Als mol wéét je dat dat ene touwtje erg zwak is en dat in de andere kist iets zit dat nat niet zo veel meer doet.
Op de boot hadden ze heel veel kunnen doen, maar juist op de boot ging alles eigenlijk helemaal soepel en ook dat vlot met die vis ging té makkelijk en té goed.
Die spierbundel maakt zich ook minder verdacht, door tóch op dat schip te klimmen. Misschien dat hij er op gokte dat hij net uit de tijd zou lopen, maar het fanatisme waarmee hij dat schip op klom maken hem minder verdacht, ook al dacht in het begin dat hij een van de perfecte mollen zou zijn want pokeraar en ook echt wel een mollenhoofd.
Of die dame die dat konijn uit dat hok moest vissen en waarvan iedereen even dacht dat zij de afvaller was. Weet even niet meer wie het was. (Heb nog niet alle namen en gezichten helder en slecht geslapen vannacht dus sowieso zo duf als een ehm, konijn.) Zou wel een stunt zijn, dat ze juist de mol even buiten het spel plaatsen. Ze kon ook perfect mollen én heel obvious. 2x verkeerde code en dan zeggen "ja, hoi, zo is het spel, ik ga natuurlijk voor 2 vrijstellingen". Valt niet op als je dat als mol doet, omdat zo'n beetje iedere kandidaat dat zou doen.
Ik vind de opdrachten trouwens wel erg vet, die baai ook wauw.
De prijzenpot is ook al een stuk hoger, (ze hadden nu gewoon 30k kunnen hebben)
😆 - Denk ook eens om ;)