@SpeedQber de rest van de stof hadden ze voor Axel nodig. Die gast is echt lang. 
Iig, dat was de opmerking die ik maakte tijdens de aflevering.
Iig, dat was de opmerking die ik maakte tijdens de aflevering.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welnee. Ik denk serieus niet dat wij goed kunnen beoordelen of ze verschrikkelijk is of niet, maar ik vind d'r persoonlijk wel sympathiek.RadioKies schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 18:54:
Er is maar 1 ding waar ik op hoop in de finale en dat is dat Elizabet niet gaat winnen.
Vanaf de aflevering dat zij alles op alles zette om dr man op bezoek te krijgen was ik helemaal klaar met haar. Wat een verschrikkelijk mens.
Hoe in vredesnaam denk je te kunnen beoordelen of iemand incompetent is, zeker in zijn eigen vak, op basis van een paar afleveringen "de mol"?RadioKies schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:41:
[...]
Heb je gezien hoe incompetent die gast is? Ik hoop dat ze m niet laten vliegen en hij zich alleen piloot kan noemen omdat hij in beroep er één is..
Die kan wel wat zakgeld gebruiken in dat geval.
Och.SpeedQber schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:24:
Wat ik eigenlijk wel heb gemist, is het contante geld. Niet het gezeik over wie de penningmeester is, maar een shot van de mol die briefjes weggooit, of 'vergeet' mee te nemen.
Ik vond het ook wel onnodig dat ze Elizabeth een rok gaven voor de James Bond opdracht
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
[ Voor 7% gewijzigd door SpeedQber op 07-05-2019 10:52 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Heb ik iets gemist?LordSinclair schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:33:
Ik snap niet dat iedereen zo valt over de jurk van Elizabet. Wie weet heeft ze die keuze zelf gemaakt ipv een broekpak. En daarnaast kijken ze er in België misschien heel anders tegen aan.
Bij die finaleopdracht? Och, inderdaad geen last van. Die opdracht met het spinnenweb van draden hadden ze toch nooit gehaald. Beetje vrouwelijk eruit zien kan nooit kwaad toch?Arunia schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:08:
@Brammos85 Rok met blouse en jasje ipv 3 delig pak. Denk dat hij daar over praat.
Ik vond het iig niet vervelend en staat beter dan een volledig pak bij een vrouw.
Leeg - Sinds 20180907
De Belgische versie is altijd al min of meer dezelfde gebleven met de eerste afllevering. Het is het Nederlandse afkooksel dat een eigen leven gaan leiden is.Chillz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:54:toon volledige bericht
Dat was nou eens een slot-aflevering, zoals een slot-aflevering zou moeten zijn!
Heerlijk!
Alles uitgelegd. Zelfs de eliminatierondes.
Overal de tijd voor genomen.
En gewoon daarnaast nog de grote commerciële show voor het publiek in de Kinepolis gehad. (met zelfs daarin verborgen hints)
Top!
----
Bij Wie Is De Mol (NL) was er vroeger ook zo'n slot. Waarbij de kandidaten weer terugkwamen en ze gezamenlijk dingen gingen ontdekken over hun reis. Dat is de laatste jaren afgezwakt tot het gedoe bij Vondel CS waar dit jaar heel veel mensen ontevreden over waren.
In België hebben ze dit echt stukken beter aangepakt!
Ik blijft vinden dat de 2 edities veel van elkaar verschillen, zijn echt uit elkaar gegroeid en (afgezien van het onderliggende spel) verschillende programma's geworden. En dat is helemaal niet erg... als ze dan in NL maar op z'n minst dit stukje gaan leren en overnemen van België, want dat zou de boel weer helemaal optrekken. Let's hope they'll learn...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
[ Voor 47% gewijzigd door SpeedQber op 13-05-2019 20:52 ]
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Die begreep ik niet zo goed, er was imho beeldmateriaal genoeg om te tonen dat ze niet bang was, en het viel achteraf bekeken ook wel op dat ze zo lang weg bleef. Waarom dan sabotage ongedaan makenunezra schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:25:
...Ook hoe ze doodleuk gewoon door die gangen kon wandelen en een paniekaanval fakete. Strakke streek! Wel balen dat ze haar hoofd stootte waardoor haar actie ongedaan gemaakt moest worden.
Grote molacties gaan snel opvallen, en er was ook geen voorbereiding.Ik had alleen verwacht nóg iets meer molacties te zien. Misschien waren die er niet, was ook lastig echt *overal* te mollen lijkt me....
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Steam/XBL: Avioto
Wat toch in NL dit jaar ook zoiets? Ik dacht 36 vs 39 van de 40.Avioto schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:32:
Ook wel apart dat er tussen de winnaar en verliezer blijkbaar maar 2 foute vragen zat.
Geen idee, kijk ik al jaren niet meerSpeedQber schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:50:
[...]
Wat toch in NL dit jaar ook zoiets? Ik dacht 36 vs 39 van de 40.
Steam/XBL: Avioto
Dat bleekArunia schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:24:
Ze kan trouwens wel redelijk zingen moet ik zeggen.
Omdat er van het omwisselen van de kokers zelf geen beeldmateriaal was, en dus als "valsspelen door de programmamakers" door de deelnemers afgedaan zou kunnen worden? Dat was in elk geval wat in mijn hoofd opkwam toen ze het meedeelden...naftebakje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Die begreep ik niet zo goed, er was imho beeldmateriaal genoeg om te tonen dat ze niet bang was, en het viel achteraf bekeken ook wel op dat ze zo lang weg bleef. Waarom dan sabotage ongedaan maken
Dat zal hun bedenking wel geweest zijn, maar dan hadden ze bijvoorbeeld evengoed beide schilderijen laten maken, en dan degene shredden die fout is.azerty schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:12:
[...]
Omdat er van het omwisselen van de kokers zelf geen beeldmateriaal was, en dus als "valsspelen door de programmamakers" door de deelnemers afgedaan zou kunnen worden? Dat was in elk geval wat in mijn hoofd opkwam toen ze het meedeelden...
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Tuurlijk, juist daarom dat ze dus de "molactie" ongedaan gemaakt hebben om de "neutraliteit" langs kant van de programmamakers te kunnen bewarennaftebakje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:04:
[...]
Dat zal hun bedenking wel geweest zijn, maar dan hadden ze bijvoorbeeld evengoed beide schilderijen laten maken, en dan degene shredden die fout is.
Wat ik bedoel, is dat je net nooit zeker bent van hun "neutraliteit", dus waarom ongedaan maken wat de mol echt heeft gemold.azerty schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:14:
[...]Tuurlijk, juist daarom dat ze dus de "molactie" ongedaan gemaakt hebben om de "neutraliteit" langs kant van de programmamakers te kunnen bewaren
Ik sprak ook vanuit het perspectief als deelnemernaftebakje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Wat ik bedoel, is dat je net nooit zeker bent van hun "neutraliteit", dus waarom ongedaan maken wat de mol echt heeft gemold.
TV is altijd meer of minder fake, men monteert zo dat je enkel ziet wat ze willen dat je ziet.
Ik geloof ze wel als ze zeggen dat er gemold is in de tunnels zonder dat ze beelden hebben, als ik daar niet op wil vertrouwen kan ik niet met plezier kijken toch
¯\_(ツ)_/¯
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Bedoel je voor NL of voor BE?Snowhite0901 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:34:
er waren al wat hints over locatie enzo voor volgend seizoen toch? Maar er is nog geen nieuw forum aangemaakt of mis ik iets?
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Leeg - Sinds 20180907
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Mooi, ik heb er weer zin in, veel leuke om naar te kijken dan de Nederlandse "Wie is de Mol".Snowhite0901 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:37:
De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend. Vanaf volgende week begint het!
kandidaten: https://www.vier.be/video...-de-kandidaten-van-de-mol
[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 02-03-2020 10:49 ]
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 29-03-2023 08:54 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Volgens mij was het vorig jaar ook dat je tijdens dat het nieuwe seizoen liep de vorige seizoenen niet kon bekijken. Daarna kwam het weer terug. Geen idee of dat nu ook weer is en wat de reden daarvoor is.MrVegeta schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:49:
Even een kick, ik had poos geleden via https://www.goplay.be/de-mol wat afleveringen van seizoen 7 binnen gehaald, maar blijkbaar mist de allerlaatste aflevering. Weet iemand of ik die nog ergens kan terugkijken? Via goplay kan ik enkel seizoen 11 bekijken.
https://www.goplay.be/vid...seizoen-7-aflevering-10-1 op deze url staat ook geen filmpjenu missen we mol acties!
Wij kijken op NPO Plus het huidige seizoen, volgens mij zijn daar ook vorige seizoenen te vinden.MrVegeta schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:49:
Even een kick, ik had poos geleden via https://www.goplay.be/de-mol wat afleveringen van seizoen 7 binnen gehaald, maar blijkbaar mist de allerlaatste aflevering. Weet iemand of ik die nog ergens kan terugkijken? Via goplay kan ik enkel seizoen 11 bekijken.
https://www.goplay.be/vid...seizoen-7-aflevering-10-1 op deze url staat ook geen filmpjenu missen we mol acties!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dit dus. Ik was zwaar WIDM addict, ongeveer tot aan het seizoen van Marc M Huibregts. Daarna vond ik het redelijk snel bergafwaarts, maar nog steeds het kijken waard door de wijze van presenteren van Art R.JT schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:49:
Ik vond de Nederlandse WIDM al wat saaier worden en die eeuwige Nederlandse obsessie met BN'ers in spelprogramma's komt me ook de strot uit. Sinds ik de Belgische De Mol kijk is de behoefte aan de Nederlandse variant min of meer verdwenen
[...]
Wij kijken op NPO Plus het huidige seizoen, volgens mij zijn daar ook vorige seizoenen te vinden.
De spellen zijn ook grootser en gelaagder dan in WIDM vind ik. En persoonlijk vind ik de presentatie door beide niet geweldig, ook dat vind ik leuker aan de Belgische variantGurbY{nl} schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:39:
[...]
Dit dus. Ik was zwaar WIDM addict, ongeveer tot aan het seizoen van Marc M Huibregts. Daarna vond ik het redelijk snel bergafwaarts, maar nog steeds het kijken waard door de wijze van presenteren van Art R.
Vanaf Van de Westelaken heb ik niet meer gekeken, wat een drama. En wat een enorm geluk dat de Belg zich gewoon aan het oude format houdt, en zoveel zoveel beter is. Ik kijk alleen nog maar daarnaar. Mijn jongste zoon (23) precies hetzelfde verhaal.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wat is het oude format?GurbY{nl} schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:39:
[...]
En wat een enorm geluk dat de Belg zich gewoon aan het oude format houdt, en zoveel zoveel beter is.
Geen BN'ers, en opdrachten die uit te leggen zijn én haalbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 18-04-2023 10:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq