De Mol - 2019 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 14.323 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:31
@SpeedQber de rest van de stof hadden ze voor Axel nodig. Die gast is echt lang. :D
Iig, dat was de opmerking die ik maakte tijdens de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:49

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

RadioKies schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 18:54:
Er is maar 1 ding waar ik op hoop in de finale en dat is dat Elizabet niet gaat winnen.
Vanaf de aflevering dat zij alles op alles zette om dr man op bezoek te krijgen was ik helemaal klaar met haar. Wat een verschrikkelijk mens.
Welnee. Ik denk serieus niet dat wij goed kunnen beoordelen of ze verschrikkelijk is of niet, maar ik vind d'r persoonlijk wel sympathiek.

spoiler:
Zéker gezien het feit dat zij de mol is en dus een flinke rol moest kunnen spelen, vind ik haar nóg leuker. Ik denk dat een deel van het gedrag waar jij je aan stoort, het gedrag is dat ze MOEST vertonen omdat ze de mol was. :)

Mogen de spoilertags nu achterwege blijven omdat we er vanuit mogen gaan dat iedereen het nu wel gezien heeft en anders dit topic niet refreshed?
RadioKies schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:41:
[...]
Heb je gezien hoe incompetent die gast is? Ik hoop dat ze m niet laten vliegen en hij zich alleen piloot kan noemen omdat hij in beroep er één is.. ;)
Die kan wel wat zakgeld gebruiken in dat geval.
Hoe in vredesnaam denk je te kunnen beoordelen of iemand incompetent is, zeker in zijn eigen vak, op basis van een paar afleveringen "de mol"?

Sowieso weten we helemaal niet wát voor piloot het is, maar oordelen over zijn capaciteiten als piloot is totaal onmogelijk op basis van wat we van 'm weten.

(Daarbij zijn er volgens mij zat piloten die helemaal niet zo veel verdienen en/of nog een flinke studieschuld hebben.)
SpeedQber schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:24:
Wat ik eigenlijk wel heb gemist, is het contante geld. Niet het gezeik over wie de penningmeester is, maar een shot van de mol die briefjes weggooit, of 'vergeet' mee te nemen.

Ik vond het ook wel onnodig dat ze Elizabeth een rok gaven voor de James Bond opdracht
Och. :)
Het werd allemaal vrij onschuldig in beeld gebracht en paste ook wel bij de opdracht. Ik vond het persoonlijk én passen én niet onprettig. Op die manier een beetje spanning toevoegen, waarom niet. 8)

Onhandiger was dat ze wit ondergoed aan had. Maar ach, dat je dát kon zien moeten we ook niet zo zwaar aan tillen lijkt me.

Vond die opdracht met die biggetjes vooral minder fijn. Het is België, maar bange biggetjes vangen, daar kon ik eigenlijk niet goed naar kijken.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:50
Gilles de Coster heeft op een fansite forum gepost (bevat spoilers)
https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=76&t=4007

Hij geeft ook antwoord op wat vragen:
spoiler:
* de kleuren van de dagboeken… die hebben al wel vaker iets betekend, maar dit jaar dus niet. Ze hadden niets te maken met de Nederlandse familie van Axel, noch met het t-shirt van Joeri in die eerste dagen. Ik heb het al vaker gezegd, maar toeval leidt Molloten soms tot de vreemdste conclusies :-)

* was de mol Bas gekozen? Neen dus, het was Elisabet die pas was gekozen… Als ik het zelf terughoor snap ik dat je er Bas in kan horen, maar ik bedoelde en zei dus wel degelijk pas. Met weliswaar een licht gebrekkige dictie in die paar woorden. Maar zeg nu zelf: zou ik echt dààr en dàn de naam van de mol in de uitzending smokkelen? In aflevering 1?

* heel wat kijkers vroegen zich af wanneer Elisabet haar schilderij heeft gemaakt. Dat gebeurde tijdens de interviews die elke avond werden afgenomen van de kandidaten. Elisabet moest dus niet alleen snelsnel een interview geven waarin ze zich als kandidaat gedroeg, maar ook telkens enkele minuutjes schilderen. En intussen goed luisteren naar een haastige briefing voor de dag erop. Multitasking next level… en dan te bedenken dat ze in totaal drie schilderijen heeft gemaakt vooraleer ze tevreden was.

* Een deel van de briefings verliep zoals je weet via de smartphone. In aflevering 8 zie je dat ik die aan de ontbijttafel, na de zoektocht in het hotel, plots snel uitzet. Dat komt omdat de irisscan en gezichtsherkenning op dat ding zo snel en accuraat werkt, dat hij begon te ontgrendelen toen ik hem in de hoogte hield om te laten zien aan de vier kandidaten. Het toestel had Elisabet al herkend! Uitzetten dus... Gelukkig had niemand het in de smiezen.

* Een vaak terugkerende vraag dit seizoen ging over eliminaties… bijvoorbeeld of ik vooraf weet wie afvalt. Ja, dat weet ik uiteraard. Maar veel mensen vroegen zich ook af of de mol daar vooraf over ingelicht wordt. Dat is niet het geval. Het zou geen enkele zin hebben en het zou het de mol alleen maar moelijker maken om spontaan te reageren op de exit. Die trouwens voor de mol ook altijd zwaar is. Dat is niet anders dan voor de andere kandidaten.

* In aflevering 7 hebben mensen ook in de reflectie van het eliminatiescherm lege stoelen gezien toen ik de naam van Axel intypte. Ook hier is niet echt een theorie aan te verbinden: op dat scherm staat geen aparte camera (die zijn immers op de kandidaten en mij gericht), en dus typen we alle namen achteraf nog eens in om van alles mooie close-upbeelden te hebben.

* Nog ééntje over het dagboek van de mol. De audioboodschappen waarin sommigen een West-Vlaming meenden te herkennen, anderen een Limburger, en nog anderen duidelijk Antwerps hoorden. De klank was bijzonder goed vervormd, en daardoor onherkenbaar. We lieten er zelfs linguïsten op los van de universiteit van Antwerpen, om toch maar zeker te zijn dat het accent niet objectief te plaatsen was. Aanvankelijk was het ook de bedoeling om het bééld te vervormen. En dus zal je zondag zien hoe Elisabet in haar eerste moldagboek een muts aanheeft… want om haar gezicht correct te vervormen mocht er geen enkel haartje in beeld zijn. Uiteindelijk bleek die vervorming van haar gezicht een te groot risico op herkenning en hebben we het achterwege gelaten. Maar dat verklaart dus waarom Elisabet bij 40 graden Celsius… een muts aanheeft.

Edit: nog wat leuke strips van hetzelfde forum:
https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=92741#p92741
https://i.imgur.com/W0VSyYj.jpg
https://i.imgur.com/hTa8ETB.jpg

"... we zijn dit keer namelijk op reis vertrokken zonder mol. Er is ook even overwogen om zonder presentator te vertrekken"

"Ik ben het Gilles, 't Is voor je dagelijkse briefing"
"Wie is het?"
"Gilles!!"
"Ik versta je niet goed, hoor. Zeg nog eens wat luider."
"'T IS GILLES!!! Godverdoeme! Straks heeft het hele hotel het gehoord! Ge hoeft bij mij niet te mollen, hè!"

[ Voor 7% gewijzigd door SpeedQber op 07-05-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mooie finale.
Echter wist ik helaas al wie het was voordat ik de aflevering gekeken had. Er stonden inmiddels meer filmpjes op vier.be. En in 1 ervan zie je de Mol zitten met een blaadje waarop staat "De Mol".
Ik ben al geen fan van spoilers op topics zoals dit (dan moet je maar even wegblijven...) maar ik denk dat we nu wel het punt hebben bereikt dat we die krengen helemaal weg kunnen laten.

Dus ik wist al wie het was voordat ik gekeken had. Echter mocht dat de pret niet drukken. Ik heb wel anders naar de aflevering gekeken dan dat ik dat normaal doe. Kijken of ik de Mol ergens op kan betrappen nu ik het weet.

En... nee. Goed gespeeld. Al denk ik dat er in de laatste opdracht iedereen zijn stinkende best deed om geld te verdienen. Ook ik snap niet waar zij een rokje aan moest bij de laatste opdracht.

Ik zag een heel andere persoon na de bekendmaking.

Nederlandse team van de Mol, lees even mee!!!
Dit was trouwens een goeie aflevering, twee spelletjes, de finale en kleine fragmenten waarin je de Mol ziet klooien. Perfect, zo moet het! _/-\o_

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:37
Ik snap niet dat iedereen zo valt over de jurk van Elizabet. Wie weet heeft ze die keuze zelf gemaakt ipv een broekpak. En daarnaast kijken ze er in België misschien heel anders tegen aan.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-05 09:08
LordSinclair schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:33:
Ik snap niet dat iedereen zo valt over de jurk van Elizabet. Wie weet heeft ze die keuze zelf gemaakt ipv een broekpak. En daarnaast kijken ze er in België misschien heel anders tegen aan.
Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Brammos85 Rok met blouse en jasje ipv 3 delig pak. Denk dat hij daar over praat.
Ik vond het iig niet vervelend en staat beter dan een volledig pak bij een vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Arunia schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:08:
@Brammos85 Rok met blouse en jasje ipv 3 delig pak. Denk dat hij daar over praat.
Ik vond het iig niet vervelend en staat beter dan een volledig pak bij een vrouw.
Bij die finaleopdracht? Och, inderdaad geen last van. Die opdracht met het spinnenweb van draden hadden ze toch nooit gehaald. Beetje vrouwelijk eruit zien kan nooit kwaad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Brammos85 En het was niet vervelend om naar te kijken. :P
Maar inderdaad. Die opdracht was gewoon rottig.

Ze kan trouwens wel redelijk zingen moet ik zeggen. Zat zelf volledig op Bas, maar dan zijn we daar ook weer duidelijk in dat ik er slecht in ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

masauri

aka qwybyte

Als er 1 aflevering is die top is dan is het deze wel tov de live-uitzending in nl.
Duidelijk hoe het met de mol gegaan is!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Dat was nou eens een slot-aflevering, zoals een slot-aflevering zou moeten zijn!

Heerlijk!
Alles uitgelegd. Zelfs de eliminatierondes.
Overal de tijd voor genomen.
En gewoon daarnaast nog de grote commerciële show voor het publiek in de Kinepolis gehad. (met zelfs daarin verborgen hints :) )

Top!

----
Bij Wie Is De Mol (NL) was er vroeger ook zo'n slot. Waarbij de kandidaten weer terugkwamen en ze gezamenlijk dingen gingen ontdekken over hun reis. Dat is de laatste jaren afgezwakt tot het gedoe bij Vondel CS waar dit jaar heel veel mensen ontevreden over waren.
In België hebben ze dit echt stukken beter aangepakt!

Ik blijft vinden dat de 2 edities veel van elkaar verschillen, zijn echt uit elkaar gegroeid en (afgezien van het onderliggende spel) verschillende programma's geworden. En dat is helemaal niet erg... als ze dan in NL maar op z'n minst dit stukje gaan leren en overnemen van België, want dat zou de boel weer helemaal optrekken. Let's hope they'll learn...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
De laatste aflevering vanavond bekeken. Je bent gewoon aan de buis gekluisterd zo leuk is het om te kijken. Het verveeld geen moment. Van selectie, de molacties in de opdrachten, de keuzes, de dillema's, de hints tot de lol achter de schermen.
Je hebt bij De Mol veel meer het idee dat de deelnemers zichzelf gebleven zijn (behalve 1) dan bij de NL variant. Je leeft ook veel meer met de kandidaten mee tijden de afleveringen. Ook is er veel meer binding met de presentator die het ook super doet.

Op naar volgend seizoen, want dat lijkt er ook aan te komen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bvBYHXJ/2019-05-13-19-00-10-Window.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Chillz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:54:
Dat was nou eens een slot-aflevering, zoals een slot-aflevering zou moeten zijn!

Heerlijk!
Alles uitgelegd. Zelfs de eliminatierondes.
Overal de tijd voor genomen.
En gewoon daarnaast nog de grote commerciële show voor het publiek in de Kinepolis gehad. (met zelfs daarin verborgen hints :) )

Top!

----
Bij Wie Is De Mol (NL) was er vroeger ook zo'n slot. Waarbij de kandidaten weer terugkwamen en ze gezamenlijk dingen gingen ontdekken over hun reis. Dat is de laatste jaren afgezwakt tot het gedoe bij Vondel CS waar dit jaar heel veel mensen ontevreden over waren.
In België hebben ze dit echt stukken beter aangepakt!

Ik blijft vinden dat de 2 edities veel van elkaar verschillen, zijn echt uit elkaar gegroeid en (afgezien van het onderliggende spel) verschillende programma's geworden. En dat is helemaal niet erg... als ze dan in NL maar op z'n minst dit stukje gaan leren en overnemen van België, want dat zou de boel weer helemaal optrekken. Let's hope they'll learn...
toon volledige bericht
De Belgische versie is altijd al min of meer dezelfde gebleven met de eerste afllevering. Het is het Nederlandse afkooksel dat een eigen leven gaan leiden is.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Leuk te lezen hoe ze de mol hebben gekozen. Vooral grappig om te zien hoe Liesbet dacht 'shit nu heb ik mezelf verraden'
Die montage met het 13e beeld vond ik ook goed gevonden.

Boodschap van de mol:
YouTube: Boodschap van De Mol
https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?t=4010

Michael heeft de test op Bas ingevuld, die had blijkbaar de minste overeenkomende antwoorden.

Eva's reactie:
https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=94616#p94616

[ Voor 47% gewijzigd door SpeedQber op 13-05-2019 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:49

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

*snif*
Nu is het écht voorbij. :(

Jaar wachten op de volgende, helaas.

Voor mij de eerste keer dat ik de Belgische Mol heb gezien en tot en met de laatste aflevering op het puntje van mijn stoel gezeten. Geweldig hoe die selectie is gegaan en hoe fraai die hints waren.

Ook hoe ze doodleuk gewoon door die gangen kon wandelen en een paniekaanval fakete. Strakke streek! Wel balen dat ze haar hoofd stootte waardoor haar actie ongedaan gemaakt moest worden. :(

Achteraf denk ik wel dat we vrij snel op het juiste spoor zaten, ergens in de laatste afleveringen. Maar zó knap gedaan. Ik had alleen verwacht nóg iets meer molacties te zien. Misschien waren die er niet, was ook lastig echt *overal* te mollen lijkt me. Of misschien heeft ze zelf nog wel stiekem wat gemold en niet alleen in opdracht van. Maar knap gespeeld, heel knap gespeeld.

Terechte mol, terechte winnaar.

Op naar volgend jaar!

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 12:52
unezra schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:25:
...Ook hoe ze doodleuk gewoon door die gangen kon wandelen en een paniekaanval fakete. Strakke streek! Wel balen dat ze haar hoofd stootte waardoor haar actie ongedaan gemaakt moest worden. :(
Die begreep ik niet zo goed, er was imho beeldmateriaal genoeg om te tonen dat ze niet bang was, en het viel achteraf bekeken ook wel op dat ze zo lang weg bleef. Waarom dan sabotage ongedaan maken :?
Ik had alleen verwacht nóg iets meer molacties te zien. Misschien waren die er niet, was ook lastig echt *overal* te mollen lijkt me....
Grote molacties gaan snel opvallen, en er was ook geen voorbereiding.
Het mollen zit ook voor een groot stuk in het misleiden van de anderen in hun zoektocht naar de mol, en in proeven doen mislopen door subtiel te stoken; dat lijkt me niet zo haalbaar om in beeld te brengen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Superleuk seizoen! Ik zat het hele seizoen op Kaat als mol totdat ze eruit ging en daarna op Bas, dus de mol is weer lekker bezig geweest :+

Ook wel apart dat er tussen de winnaar en verliezer blijkbaar maar 2 foute vragen zat.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Avioto schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:32:
Ook wel apart dat er tussen de winnaar en verliezer blijkbaar maar 2 foute vragen zat.
Wat toch in NL dit jaar ook zoiets? Ik dacht 36 vs 39 van de 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
SpeedQber schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:50:
[...]

Wat toch in NL dit jaar ook zoiets? Ik dacht 36 vs 39 van de 40.
Geen idee, kijk ik al jaren niet meer :D

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
Avioto schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:21:
[...]

Geen idee, kijk ik al jaren niet meer :D
Even teruggekeken, het was 34 vs 37.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Arunia schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:24:
Ze kan trouwens wel redelijk zingen moet ik zeggen.
Dat bleek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
naftebakje schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Die begreep ik niet zo goed, er was imho beeldmateriaal genoeg om te tonen dat ze niet bang was, en het viel achteraf bekeken ook wel op dat ze zo lang weg bleef. Waarom dan sabotage ongedaan maken :?
Omdat er van het omwisselen van de kokers zelf geen beeldmateriaal was, en dus als "valsspelen door de programmamakers" door de deelnemers afgedaan zou kunnen worden? Dat was in elk geval wat in mijn hoofd opkwam toen ze het meedeelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
azerty schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Omdat er van het omwisselen van de kokers zelf geen beeldmateriaal was, en dus als "valsspelen door de programmamakers" door de deelnemers afgedaan zou kunnen worden? Dat was in elk geval wat in mijn hoofd opkwam toen ze het meedeelden...
Dat zal hun bedenking wel geweest zijn, maar dan hadden ze bijvoorbeeld evengoed beide schilderijen laten maken, en dan degene shredden die fout is.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
naftebakje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:04:
[...]
Dat zal hun bedenking wel geweest zijn, maar dan hadden ze bijvoorbeeld evengoed beide schilderijen laten maken, en dan degene shredden die fout is.
Tuurlijk, juist daarom dat ze dus de "molactie" ongedaan gemaakt hebben om de "neutraliteit" langs kant van de programmamakers te kunnen bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
azerty schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:14:
[...]Tuurlijk, juist daarom dat ze dus de "molactie" ongedaan gemaakt hebben om de "neutraliteit" langs kant van de programmamakers te kunnen bewaren :)
Wat ik bedoel, is dat je net nooit zeker bent van hun "neutraliteit", dus waarom ongedaan maken wat de mol echt heeft gemold.
TV is altijd meer of minder fake, men monteert zo dat je enkel ziet wat ze willen dat je ziet.

Ik geloof ze wel als ze zeggen dat er gemold is in de tunnels zonder dat ze beelden hebben, als ik daar niet op wil vertrouwen kan ik niet met plezier kijken toch :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
naftebakje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Wat ik bedoel, is dat je net nooit zeker bent van hun "neutraliteit", dus waarom ongedaan maken wat de mol echt heeft gemold.
TV is altijd meer of minder fake, men monteert zo dat je enkel ziet wat ze willen dat je ziet.

Ik geloof ze wel als ze zeggen dat er gemold is in de tunnels zonder dat ze beelden hebben, als ik daar niet op wil vertrouwen kan ik niet met plezier kijken toch :z
Ik sprak ook vanuit het perspectief als deelnemer ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04 20:56

Redcoil

Polyinterpretabel

Gisteren de laatste aflevering gezien. Man wat een goeie serie is dit zeg. Zat er finaal naast met mijn keuze voor Bas als mol. Chapeau voor de Belgen, die steken hiermee met kop en schouders boven de Nederlandse variant uit.

Kan niet wachten tot volgend jaar!

¯\_(ツ)_/¯

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:08
er waren al wat hints over locatie enzo voor volgend seizoen toch? Maar er is nog geen nieuw forum aangemaakt of mis ik iets?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:29

Zenyatta

Tsjakka!

Snowhite0901 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:34:
er waren al wat hints over locatie enzo voor volgend seizoen toch? Maar er is nog geen nieuw forum aangemaakt of mis ik iets?
Bedoel je voor NL of voor BE?

NL heb ik wel over gehoord, BE nog niet. Voor de NL versie is er inderdaad al een topic: Wie is... de Mol? 2020 NL

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Onbekende reclame op de Belgische Tv, vermoedelijk nieuwe Mol reclame....

https://twitter.com/KoenW.../1201979122131644426?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Nice!

Ik denk daar wel duidelijk Gilles De Coster in te zien, als Spartaan :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

De titel van het nieuwe programma is ook een anagram van De Mol Griekenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:08
De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend. Vanaf volgende week begint het!
kandidaten: https://www.vier.be/video...-de-kandidaten-van-de-mol

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Snowhite0901 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:37:
De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend. Vanaf volgende week begint het!
kandidaten: https://www.vier.be/video...-de-kandidaten-van-de-mol
Mooi, ik heb er weer zin in, veel leuke om naar te kijken dan de Nederlandse "Wie is de Mol".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij is er nog geen topic voor het nieuwe deel. Zal deze wel even aanmaken en delen hier.

De Mol - 2020 België

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 02-03-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een kick, ik had poos geleden via https://www.goplay.be/de-mol wat afleveringen van seizoen 7 binnen gehaald, maar blijkbaar mist de allerlaatste aflevering. Weet iemand of ik die nog ergens kan terugkijken? Via goplay kan ik enkel seizoen 11 bekijken.

https://www.goplay.be/vid...seizoen-7-aflevering-10-1 op deze url staat ook geen filmpje :( nu missen we mol acties!

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 29-03-2023 08:54 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:49:
Even een kick, ik had poos geleden via https://www.goplay.be/de-mol wat afleveringen van seizoen 7 binnen gehaald, maar blijkbaar mist de allerlaatste aflevering. Weet iemand of ik die nog ergens kan terugkijken? Via goplay kan ik enkel seizoen 11 bekijken.

https://www.goplay.be/vid...seizoen-7-aflevering-10-1 op deze url staat ook geen filmpje :( nu missen we mol acties!
Volgens mij was het vorig jaar ook dat je tijdens dat het nieuwe seizoen liep de vorige seizoenen niet kon bekijken. Daarna kwam het weer terug. Geen idee of dat nu ook weer is en wat de reden daarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:09

JT

VETAK y0

Ik vond de Nederlandse WIDM al wat saaier worden en die eeuwige Nederlandse obsessie met BN'ers in spelprogramma's komt me ook de strot uit. Sinds ik de Belgische De Mol kijk is de behoefte aan de Nederlandse variant min of meer verdwenen :P
MrVegeta schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:49:

Wij kijken op NPO Plus het huidige seizoen, volgens mij zijn daar ook vorige seizoenen te vinden.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 10:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

JT schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:49:
Ik vond de Nederlandse WIDM al wat saaier worden en die eeuwige Nederlandse obsessie met BN'ers in spelprogramma's komt me ook de strot uit. Sinds ik de Belgische De Mol kijk is de behoefte aan de Nederlandse variant min of meer verdwenen :P

[...]

Wij kijken op NPO Plus het huidige seizoen, volgens mij zijn daar ook vorige seizoenen te vinden.
Dit dus. Ik was zwaar WIDM addict, ongeveer tot aan het seizoen van Marc M Huibregts. Daarna vond ik het redelijk snel bergafwaarts, maar nog steeds het kijken waard door de wijze van presenteren van Art R.
Vanaf Van de Westelaken heb ik niet meer gekeken, wat een drama. En wat een enorm geluk dat de Belg zich gewoon aan het oude format houdt, en zoveel zoveel beter is. Ik kijk alleen nog maar daarnaar. Mijn jongste zoon (23) precies hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:09

JT

VETAK y0

GurbY{nl} schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:39:
[...]

Dit dus. Ik was zwaar WIDM addict, ongeveer tot aan het seizoen van Marc M Huibregts. Daarna vond ik het redelijk snel bergafwaarts, maar nog steeds het kijken waard door de wijze van presenteren van Art R.
Vanaf Van de Westelaken heb ik niet meer gekeken, wat een drama. En wat een enorm geluk dat de Belg zich gewoon aan het oude format houdt, en zoveel zoveel beter is. Ik kijk alleen nog maar daarnaar. Mijn jongste zoon (23) precies hetzelfde verhaal.
De spellen zijn ook grootser en gelaagder dan in WIDM vind ik. En persoonlijk vind ik de presentatie door beide niet geweldig, ook dat vind ik leuker aan de Belgische variant :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-05 12:23
GurbY{nl} schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:39:
[...]
En wat een enorm geluk dat de Belg zich gewoon aan het oude format houdt, en zoveel zoveel beter is.
Wat is het oude format?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 10:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Geen BN'ers, en opdrachten die uit te leggen zijn én haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:10

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laten we verder gaan in het laatste deel De Mol - 2023 België

Dan gaat deze op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 18-04-2023 10:09 ]

Tweakers Discord

Pagina: 1 2 3 Laatste