Hallo :-)
Wij hebben sinds afgelopen maandag ook de S5e in huis.
Eerst kregen wij ook die melding van dat de softwareversie niet ondersteunt wordt, ga naar een servicecenter.
Dit is na opnieuw opstarten weer verdwenen en staat er Laatste softwareversie, geen updates beschikbaar.
Nou, aangezet....thuis werkte hij prima op de wifi.
Maar 's avonds/'s nachts op het werk dus niet. Terwijl de mobiel (S9) daar wel op de wifi werkt.
Als je het wifinetwerk selecteert komt er geen inlog venster op de tablet. (op de mobiel wel)
Soms zegt de tablet dan dat er wel verbinding is maar geen internet.
Nu hebben we ook een A2 SDkaartje erbij gekocht en wilden we vandaag apps overzetten naar die kaart.
Dit wil dus ook niet lukken. Het kaartje in de mobiel (S9) gedaan om te testen, daar werkt het wel in.
Terug de Tablet in, nope. Krijg bij de apps die ik wil overzetten wel de schermpjes van verplaatsen etc.
Maar als ik dan tik op Verplaatsen, gebeurt er vervolgens helemaal niets.
Ik zit al 4 uur lang met iemand van Samsung in de chat en we krijgen dit niet opgelost.
Ook wil de tablet niet opstarten in de veilige modus.
Ik druk 3 seconden de aan/uitknop in en dan 3 sec de knop Uitschakelen en krijg dan het scherm waar staat: Tik nogmaals op uw tablet om op te starten in de Veilige modus.
Dit doe ik.....niks, krijg ik steeds weer het scherm terug met de opties Uitschakelen en Opnieuw opstarten.
Hebben meer mensen zulke problemen met de S5e??
Ik begin een beetje moedeloos te worden
Software is up to date zegt hij.