Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mike123
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
JohanKupers schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:03:
Nou ja zeg bol.com:

Betreffende de bestelling van artikel Samsung Galaxy Tab S5e - 10.5 inch - 128GB - WiFi - Zwart
Helaas is deze niet meer leverbaar en daarom heb ik voor jou het verzoek tot annuleren ingediend.

-O-
Met de pre-order van de Galaxy Watch was het bij Bol ook hopeloos gesteld. 1 dag voor sluiten van de
pre-order ook nog een horloge besteld bij Coolblue. Had er dus eigenlijk 2 in bestelling. En binnen zeer korte tijd al bericht van Bol dat ze de leverdatum niet gingen halen. Meteen geannuleerd. Coolblue was precies op tijd met leveren.
Bij diverse personen die bij Bol hadden besteld was de pre-order door Bol zelf geannuleerd.
Mooi bedrijf dat Bol.

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:54
Coolblue is denk ik wel 1 van de preferred verkopers van Samsung. Heeft er denk ik ook mee te maken dat Coolblue zeker de eerste maanden gewoon de adviesprijs volgt en niets met de prijzen doet. Ik zie dat ook bij TVs van Samsung bij introductie. Coolblue heeft dan vaak direct volop voorraad voor de volle adviesprijs, terwijl de bekende merkdealers die wel korting geven geen leveringen krijgen vanuit Samsung of zeer mondjesmaat.

Maar waar dat bij TVs nog enigszins te begrijpen is vanwege de beperkte productiecapaciteit van zulke grote schermen, zou je dat bij tablets toch anders verwachten. Ook nog geen covers of niets te verkrijgen. Dit is gewoon een mislukte launch, heel slecht.
Zo te horen is ook de software nog niet af, dus ik ben blij dat de Tab S4 deze nog niet gekregen heeft.

Arjant2 wijzigde deze reactie 16-04-2019 08:30 (3%)

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:26
Arjant2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:28:
Zo te horen is ook de software nog niet af, dus ik ben blij dat de Tab S4 deze nog niet gekregen heeft.
ik las ook al over wat fikse vastlopers, mijn Tab S uit 2014 (8.4", SM-T700) heeft nog nooit vastgezeten :P

Die pak ik toch echt meerdere keren per dag, doordat ik van de zaak ondertussen een aantal samsung smartphones versleten heb merk ik wel dat hij wat ouder is.

Voorlopig heb ik deze S5e, de nieuwste 8inch Tab A en de Ipad mini 2019 als eventuele vervanger in het vizier. Mijn baas levert tegenwoordig geen Samsung smartphone maar zal mijn volgende telefoon een Apple worden dus een Ipad is misschien dan wel een handige optie.

• RoJan
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:26
Arjant2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:28:
Ik gebruik hem sinds afgelopen vrijdag dagelijks en er is helemaal niets mis met de software. Android Pie, security update van april. Ik draai daar NovaLauncher op en alles loopt als de brandweer. Geen enkel hikje, geen gedoe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arjant2
RoJan schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:39:
[...]

Ik gebruik hem sinds afgelopen vrijdag dagelijks en er is helemaal niets mis met de software. Android Pie, security update van april. Ik draai daar NovaLauncher op en alles loopt als de brandweer. Geen enkel hikje, geen gedoe.
Ten eerste zijn er dus al meerdere mensen bij wie hij vastgelopen is en ten tweede heb jij er een andere launcher op gezet dus ben je niet representatief voor de standaard software.

Dus je kan zeggen dat JIJ geen probleem hebt ondervonden, maar dat er niets mis is met de software is gewoonweg niet waar, daarvoor zijn er al te veel berichten van vastlopers.
Samsung zal dat ongetwijfeld snel willen oplossen dus om de tablet er voor te laten liggen, niet direct. Maar een misser is het wel.

Arjant2 wijzigde deze reactie 16-04-2019 12:02 (21%)

• Comp User
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-10 22:33
RoJan schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:39:
[...]

Security update van april.
Weet je zeker dat het de update van april is - ik heb de update van maart, die van april krijg ik dan zeker nog?

• Arjant2
@Comp User Dat zou inderdaad wel heel snel zijn dan, wat ik lees komt hij met 1 maart 2019 uit de doos en is er nog geen update?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RoJan
Arjant2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:57:
[...]

Ten eerste zijn er dus al meerdere mensen bij wie hij vastgelopen is en ten tweede heb jij er een andere launcher op gezet dus ben je niet representatief voor de standaard software.

Dus je kan zeggen dat JIJ geen probleem hebt ondervonden, maar dat er niets mis is met de software is gewoonweg niet waar, daarvoor zijn er al te veel berichten van vastlopers.
Samsung zal dat ongetwijfeld snel willen oplossen dus om de tablet er voor te laten liggen, niet direct. Maar een misser is het wel.
Geen idee waarom je zo'n vervelende toon op moet zetten, maar je doet maar. Ik wilde alleen even aangeven dat niet iedereen moeite heeft met de software. Dat gaat al snel een eigen leven leiden.
Comp User schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:57:
[...]

Weet je zeker dat het de update van april is - ik heb de update van maart, die van april krijg ik dan zeker nog?
Ik heb het voor de zekerheid nog even nagekeken:
Niv. Android-beveiligingspatch
1 april 2019

• Comp User
RoJan schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:55:
[...]

[...]

1 april 2019
Heel erg vreemd - je zou toch verwachten dat elke nieuwe tablet - van hetzelfde model - met dezelfde software uitgeleverd word, zeker zo kort na release.

Ik ben benieuwd of ik de update dan nog (ga) krijg(en), volgens de updater is de tablet up to date.

Versie: T720XXU1ASCF/T720OXM1ASCF

• hcQd
  • Laatst online: 00:22
[...]

Geen idee waarom je zo'n vervelende toon op moet zetten, maar je doet maar. Ik wilde alleen even aangeven dat niet iedereen moeite heeft met de software. Dat gaat al snel een eigen leven leiden.

[...]

1 april 2019
WiFi of LTE. Op mijn WiFi-exemplaar zie ik maart.

• Comp User
hcQd schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:55:
[...]

WiFi of LTE. Op mijn WiFi-exemplaar zie ik maart.
De 6 / 128 GB heb ik als WiFi only, ik dacht dat de LTE uitvoering alleen als 4 / 64 GB bestond.

• Arjant2
[...]

[...]

1 april 2019
Helemaal niet vervelend bedoeld maar ik wel even aangeven dat wat je zegt niet klopt. Niets persoonlijks.
Er is blijkbaar bij velen wel iets mis met de software en als jij beweert dat er 'niets mis is met de software' dan bedoel je dat er bij jou geen problemen zijn. Jouw stelligheid baggitaliseert de problemen die anderen hebben.
Dit soort problemen hebben nou juist vaak het vervelende kenmerk dat de 1 wel problemen heeft en de ander niet.
Dus als jij schrijft dat jij geen problemen hebt, opgelost het misverstand, want dat bedoelde je te zeggen, dan zijn we het volgens mij gewoon eens ;)

Wellicht heeft jouw tablet al een update gehad als jij al op 1 april zit met beveiligingsupdate. Zou mooi zijn als dat een oplossing is voor de vastlopers.

Arjant2 wijzigde deze reactie 16-04-2019 21:14 (6%)

• RoJan
Direct na ingebruikname heeft mijn tablet inderdaad een update gehad, maar het blijft vreemd dat anderen dat dus hebben gehad. Erg raar. Misschien dat daar inderdaad ook de problemen uit voorkomen.
Voor de duidelijkheid, ik heb versie T720XXU1ASD5.DM/T720OXM1ASD5/
Ik heb het afgelopen uur de Nova Launcher uitgeschakeld, maar ook dan geen problemen.

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:54

Bartske

Valar Morghulis

Ik heb meteen toen ik hem had een vastloper gehad (zie eerder in dit topic). Maar na opnieuw opstarten nergens last van gehad en hem al wel een aantal keer gebruikt. Alleen gister even een kleine freeze toen ik de ziggo go app opstartte maar na een paar seconden lostte dat zichzelf op. Erg tevreden tot nu toe! Scherm is echt prachtig en het geluid vind ik ook heel erg meevallen. Ideaal als mediaconsumptie tablet :)

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Xaria
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01-08 18:32

Xaria

Boventitel

Mijne is onderweg, net de verzendbevestiging gekregen. Besteld bij Samsung zelf. Morgen hopelijk binnen, altijd maar afwachten met DHL.. 🙄

• TiTbB
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-09 10:08
Xaria schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:50:
Mijne is onderweg, net de verzendbevestiging gekregen. Besteld bij Samsung zelf. Morgen hopelijk binnen, altijd maar afwachten met DHL.. 🙄
Valt nog mee dan, welke kleur had je besteld?

• K06
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23-04 04:39
Waarom is de prijs gestegen van 399 naar 420 (BE)
op de samsung site zelf

K06 wijzigde deze reactie 18-04-2019 14:49 (20%)

• K06
:/

K06 wijzigde deze reactie 18-04-2019 14:49 (100%)

• trinity999
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:03
K06 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:32:
Waarom is de prijs gestegen van 399 naar 420 (BE)
op de samsung site zelf
Ik denk een logisch gevolg van vraag en aanbod. De advies prijs was overigens eerst €420,= maar werd vlak voor de release op €399 gezet. Schijnbaar zoveel vraag dat ze de prijs weer opgehoogd hebben

• K06
hmm ok, heb je mss een idee wanneer de prijs zal dalen. Zal dit na een maand ofzo gebeuren?
of maakt het niet uit of je hem nu haalt of niet.

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

Prijs op de samsung website zelf is altijd 420 geweest voor zover ik weet. Als ing klant kun je trouwens via de rentepunten website inloggen op de samsung webshop en dan is hij 380 volgensmij. Oh ik zie dat ze hem nu via de meeste webshops ook verhoogd hebben... zal inderdaad wel door de hoge vraag komen.

De aanvraag voor mijn Pogo dock is goedgekeurd en hij komt binnen 6 weken.

Nu m'n hoesje nog een keer van amazon.de.....

Bartske wijzigde deze reactie 18-04-2019 16:52 (15%)

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:24
Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy Tab S5e promotie met registratienummer XXX is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw POGO Charging Dock.
Zojuist bericht gekregen dat mijn aanvraag voor de charging dock is goedgekeurd.

Ik twijfelde nog of het zou lukken, aangezien ik wel voor de deadline een pre-order had geplaatst maar pas later heb betaald (bij het ophalen in de Coolblue-winkel).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Comp User
Bartske schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:49:

De aanvraag voor mijn Pogo dock is goedgekeurd en hij komt binnen 6 weken.

Nu m'n hoesje nog een keer van amazon.de.....
Bij mij hetzelfde, Pogo goedgekeurd - wachtende op de cover van Amazon, volgens de trace voor 9 mei.

En ja, dat betreft de cover die op de 2e pagina staat. :O

• Xaria

Xaria

Boventitel

TiTbB schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:28:
[...]

Valt nog mee dan, welke kleur had je besteld?
Ik heb de zilveren,vandaag opgehaald bij DHL punt.
Overigens wel met de update tot en maart. Maar wel weer voor 399. Mag niet klagen zo te horen.

Zal er dit weekend uitgebreid mee spelen en kijken hoe het bevalt, allereerste indruk is prima 👌

P. S. Ook gelijk de pogo aangevraagd, alles klopte in ieder geval dus nu even geduld!

Xaria wijzigde deze reactie 18-04-2019 18:36 (9%)

• Comp User
Ik krijg een foutmelding dat de huidige softwareversie niet ondersteunt word :?

Ik zou een servicecentrum moeten bezoeken :?

Ik kan geen screenshot plaatsen helaas.
Comp User schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:50:
[...]

Heel erg vreemd - je zou toch verwachten dat elke nieuwe tablet - van hetzelfde model - met dezelfde software uitgeleverd word, zeker zo kort na release.

Ik ben benieuwd of ik de update dan nog (ga) krijg(en), volgens de updater is de tablet up to date.

Versie: T720XXU1ASCF/T720OXM1ASCF

Comp User wijzigde deze reactie 19-04-2019 14:50 (56%)

• JohanKupers
  • Niet online
Volgens de Expert is de mijne onderweg en wordt die morgen of dinsdag verwacht in het filiaal hier in de buurt. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Heb nog een kortingscode gekregen bij m'n bestelling van 5% mocht iemand die nog willen gebruiken. Enkel op de Samsung shop en geldig tot 30 juni.

spoiler:
BNL-M9AZ-1YYH-H7AQ

• Rudy-B
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 30-04 22:34
Kreeg vandaag, na twee eerdere emails over het uitstel, dit bericht van Mediamarkt over mijn 64GB Goud pre-order:

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je bestelde Samsung Tablet bij MediaMarkt.

Vanuit Samsung hebben we de mededeling gekregen dat zij niet weten wanneer zij de tablet aan ons kunnen leveren.
De verwachting is begin mei, maar een exacte datum kunnen ze niet geven.

Via Samsung loopt ook de actie waar je de POGO charging dock kan bestellen. Mocht je de tablet ná de uiterste claimdatum van de actie ontvangen, kunnen wij je alsnog helpen. Die krijg je dus sowieso!

Als tegemoetkoming wil ik je graag een kortingscode ter waarde van €50,- aanbieden. Deze code kan je in de webshop inwisselen ...

Wel netjes van MM ... zij zijn op hun beurt afhankelijk van Samsung.

• TiTbB
Rudy-B schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:25:
Kreeg vandaag, na twee eerdere emails over het uitstel, dit bericht van Mediamarkt over mijn 64GB Goud pre-order:

Als tegemoetkoming wil ik je graag een kortingscode ter waarde van €50,- aanbieden. Deze code kan je in de webshop inwisselen ... [/i]

Wel netjes van MM ... zij zijn op hun beurt afhankelijk van Samsung.
Ik ook goude, schijnt een moeilijke te zijn. Helaas bij Samsung zelf besteld, die zijn niet zo van de kortingscodes.

Tegen mij werd verteld 10 mei, dus nog paar weken wachten....

• Master_S
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-04 15:15
Mijn Tab S5e 64GB Wi-Fi zwart was toch nog mooi op zaterdag 13 april geleverd. Mooi ding, prachtig scherm en goeie speakers.

Bij Amazon DE nog deze book cover https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item en Tempered glass https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item besteld. Die officiële Samsung bookcover kost rond 60€, das toch te belachelijk voor woorden.

• Rudy-B
Ik was vandaag even bij de MM en sprak met een verkoper ... de zilverkleurige en zwarte S5e waren er op voorraad, direct te koop. De prijs is inmiddels verhoogd van 399 naar 429.

Heb er even mee kunnen spelen: lekker dun, lekker licht van gewicht, prima scherm, mooi zwart, hoewel onder bepaalde kijkhoek een blauwige gloed waarneembaar is, op eerste gezicht voldoende 'snappy' in gebruik.

Wat me opviel in settings > display dat in de aanpasbare stand (bovenste van de vier opties) de getoonde koud-warm slider en ook de onder de details knop gelegen R,G,B sliders geen enkel zichtbaar effect leken te hebben op de drie getoonde foto's. Is er iemand die dit kan bevestigen, of liever, kan ontkrachten?

Ook circuleert er een Youtube video waarin gemeld wordt dat er geen GPS aanwezig zou zijn? Staat wel in de specs.

• hcQd
Sliders hebben wel effect, maar niet heel veel. Zelf gebruik ik basis omdat ik niet zo van die overdreven kleuren houd. GPS even voor je getest, werkt.

• Comp User
Niemand die de 6 / 128 GB versie heeft met dezelfde foutmelding?
Comp User schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:42:
Ik krijg een foutmelding dat de huidige softwareversie niet ondersteunt word :?

Ik zou een servicecentrum moeten bezoeken :?

Ik kan geen screenshot plaatsen helaas.

[...]

• Fraggert
Rudy-B schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:56:
Ik was vandaag even bij de MM en sprak met een verkoper ... de zilverkleurige en zwarte S5e waren er op voorraad, direct te koop. De prijs is inmiddels verhoogd van 399 naar 429.

Heb er even mee kunnen spelen: lekker dun, lekker licht van gewicht, prima scherm, mooi zwart, hoewel onder bepaalde kijkhoek een blauwige gloed waarneembaar is, op eerste gezicht voldoende 'snappy' in gebruik.

Wat me opviel in settings > display dat in de aanpasbare stand (bovenste van de vier opties) de getoonde koud-warm slider en ook de onder de details knop gelegen R,G,B sliders geen enkel zichtbaar effect leken te hebben op de drie getoonde foto's. Is er iemand die dit kan bevestigen, of liever, kan ontkrachten?

Ook circuleert er een Youtube video waarin gemeld wordt dat er geen GPS aanwezig zou zijn? Staat wel in de specs.
Zit gewoon GPS in:

Bron
https://www.samsung.com/n...-s5e-t720/SM-T720NZKAPHN/

Staat bij de specs onder "locatie"

• Rudy-B
hcQd en Fraggert, bedankt voor het testen. Waarom deze gast YouTube: Samsung Tab S5e Review & Unboxing - Best Android Tablet Of 2019 dan op 10:44 beweert dat er geen GPS in zit is me een raadsel ... of hij heeft het over een andere versie, of ik hoor / begrijp hem niet goed?

Dan nu maar afwachten of het ding ergens in mei eindelijk geleverd gaat worden.

Inmiddels is er van de €50 tegoedbon een nieuwe koffiezetter onderweg. Met dank aan MM. Wel een goed gebaar.

Rudy-B wijzigde deze reactie 20-04-2019 20:41 (47%)

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Rudy-B schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:31:
hcQd en Fraggert, bedankt voor het testen. Waarom deze gast YouTube: Samsung Tab S5e Review & Unboxing - Best Android Tablet Of 2019 dan op 10:44 beweert dat er geen GPS in zit is me een raadsel ... of hij heeft het over een andere versie, of ik hoor / begrijp hem niet goed?
Die reviewer rectificeert zichzelf in zijn opvolgende video Galaxy Tab S5e Review 4 Days Later, Battery life, FAQ & More dat hij zich had vergist in het niet aanwezig zijn van GPS.

• Rudy-B
Aha, dat verklaart alles.

DEX kastje (HDMI 4k + 3x USB3) is ook binnen, dus de pret kan beginnen (in mei).

http://s.aliexpress.com/IJ7Vr26z

• LZF
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:27
Net bevestiging ontvangen van Samsung dat de Pogo charging dock is verstuurd en morgen binnenkomt. Stuk sneller dan ik had verwacht, ben benieuwd. Nu alleen nog wachten op de book cover en screen protector via Aliexpress.

Ik heb nu intussen ruim een week met de S5e gespeeld, en het is echt een fantastische tablet. :)

• Comp User
LZF schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:28:
Net bevestiging ontvangen van Samsung dat de Pogo charging dock is verstuurd en morgen binnenkomt. Stuk sneller dan ik had verwacht, ben benieuwd. Nu alleen nog wachten op de book cover en screen protector via Aliexpress.

Ik heb nu intussen ruim een week met de S5e gespeeld, en het is echt een fantastische tablet. :)
Ik ontvang de Pogo ook morgen, screen protector heb ik er al op zitten en de cover is itt wat er bij staat "gewoon" onderweg en zou uiterlijk 09/05 bij mij afgeleverd moeten worden.

• LZF
Comp User schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:32:
[...]

Ik ontvang de Pogo ook morgen, screen protector heb ik er al op zitten en de cover is itt wat er bij staat "gewoon" onderweg en zou uiterlijk 09/05 bij mij afgeleverd moeten worden.
Als ik deze cover wil bestellen krijg ik het volgende:
Er was een probleem met sommige producten in je bestelling. (Zie hieronder voor meer informatie.)
Fmway Samsung Tab S5e Hoesje, PU Leer Flip Beschermhoesje Case Tasje met automatische slaap-waakfunctie voor Samsung Galaxy Tab S5e
Dit product kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres (Meer informatie). Je kunt het bezorgadres wijzigen of het product uit je bestelling verwijderen. Je kunt ook kijken of dit product naar jouw adres kan worden verzonden door een andere verkoper.
Ik bestel niet zoveel bij Amazon, maar ik neem toch aan dat dit wil zeggen dat het niet wordt geleverd in Nederland.

• Comp User
Zoals ik al eerder aangaf;
Comp User schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:46:
[...]

Ja hoor - ik kreeg afgelopen nacht een (Duitstalige) mail dat ik het met 15 - 20 dagen kan ontvangen.

Al zag ik wel dat de status (bij Amazon) is veranderd naar pre-order.

Zusätzliche Informationen des Amazon-Verkäufers TenYll erforderlich(Bestellung: ),

zo begon de mail met daarin het verhaal dat het dus 2 - 3 weken ging duren (ordernummer heb ik - uiteraard - achterwege gelaten).
En als ik in de app bij mijn bestellingen kijk, is het onderweg - misschien heb ik mazzel, ik begrijp het ook niet.

Comp User wijzigde deze reactie 23-04-2019 19:57 (6%)

• hcQd
Op het ogenblik staat er: “Er zijn momenteel geen verkopers die dit item bezorgen op het geselecteerde bezorgadres in Nederland.” Waarschijnlijk zijn er wel verkopers die naar Nederland zenden, maar zijn ze dat uitverkocht.

• LZF
Ik heb al een extra cover bij een andere verkoper op Amazon besteld die geen melding gaf over lever problemen, hopende dat deze eerder binnen komt dan die van Aliexpress. Een reserve cover is altijd handig.

De meeste covers zijn volgens mij zowiezo al erg vergelijkbaar met elkaar, of ze nu van Aliexpress of Amazon komen.

• hcQd
Verschil is vooral hoe ze vast zitten: om de behuizing, of magnetisch. Voor je het nog niet door had, er zitten zes magneten verwerkt in het tablet.

• theonlymarco83
  • Laatst online: 12-10 16:51
Iemand die me kan vertellen of de tablet beschikt over "dual audio", ofwel kun je het geluidssignaal via bluetooth doorsturen naar 2 verschillende apparaten tegelijk?

En kan de tablet HDR aan in Netflix? (Geloof van niet?)

theonlymarco83 wijzigde deze reactie 24-04-2019 01:35 (19%)

• Arjant2
theonlymarco83 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 01:34:
En kan de tablet HDR aan in Netflix? (Geloof van niet?)
Op de site van Netflix staat de S5e er nog niet bij, in zijn geheel niet:
https://help.netflix.com/nl/node/23939

Maar aangezien de Tab S4 wel volledig ondersteund wordt zal dat met de S5e ook wel zijn (of op korte termijn worden toegevoegd).

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Arjant2 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:18:
Op de site van Netflix staat de S5e er nog niet bij, in zijn geheel niet:
https://help.netflix.com/nl/node/23939
Als je verder omlaag scrollt staat er:
Je kunt Netflix niet alleen in HD kijken op de bovenstaande modellen, maar ook op apparaten die werken op de volgende chipsets. Bekijk de informatie van de fabrikant van je apparaat om de hardwarespecificaties te bevestigen:
<...>
Qualcomm® Snapdragon™ 670

En dat is de CPU in de S5e. Daarbij kun je zien in de instellingen van de S5e dat die ook Widevine Level 1 is. Dat is nodig voor Netflix HD.
It does have a Widevine Level 1 cert, so streaming with Netflix at 1080p and Amazon Prime at 1080p isn’t an issue. But there isn’t any HDR support which is odd since this display support HDR. uit deze Review.

• Arjant2
Haay schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:26:
[...]

Als je verder omlaag scrollt staat er:
Je kunt Netflix niet alleen in HD kijken op de bovenstaande modellen, maar ook op apparaten die werken op de volgende chipsets. Bekijk de informatie van de fabrikant van je apparaat om de hardwarespecificaties te bevestigen:
<...>
Qualcomm® Snapdragon™ 670

En dat is de CPU in de S5e. Daarbij kun je zien in de instellingen van de S5e dat die ook Widevine Level 1 is. Dat is nodig voor Netflix HD.
It does have a Widevine Level 1 cert, so streaming with Netflix at 1080p and Amazon Prime at 1080p isn’t an issue. But there isn’t any HDR support which is odd since this display support HDR. uit deze Review.
De vraag was of de S5e HDR op Netflix ondersteunt en niet HD, dus die informatie van de Netflix site is niet echt van toepassing.
De HDR ondersteuning zal wellicht nog wel komen, het scherm is niet anders dan de Tab S4 en de processor en GPU kunnen het ook wel aan.

Arjant2 wijzigde deze reactie 24-04-2019 14:31 (7%)

• Comp User
Ik heb de Pogo Charger binnen - hij is zwaarder dan de tablet, terwijl hij kleiner is (dan verwacht).

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:59

l3art

Moderator Mobile
Erg mooie tablet. Maar ik twijfel of ik hem zal inruilen voor mijn huidige Xiaomi mi 4 plus. Die heeft echt een killer accu en daarbij een erg goede sot waar de S5e volgens mij niet aan kan tippen. Maar laat ik nog maar rustig wat reviews afwachten. Misschien ook wachten tot de prijs ietsje gezakt is.

Hoe dan ook Samsung heeft wel weer een mooi product weten neer te zetten.

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• LZF
Hier is de Pogo charger intussen ook binnen, zeker een leuke gadget, maar ik zou er zeker geen €60 voor over hebben. Net als de originele Samsung book cover trouwens, veel te duur. De Samsung cover met ingebouwd toetsenbord is dan nog een interessantere overweging.

Ongetwijfeld zal deze Pogo charger binnenkort wel weer in de kast verdwijnen als de Aliexpress/Amazon cover binnen is, dan past de tablet er toch niet meer op.

• Comp User
l3art schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:49:
Erg mooie tablet. Maar ik twijfel of ik hem zal inruilen voor mijn huidige Xiaomi mi 4 plus. Die heeft echt een killer accu en daarbij een erg goede sot waar de S5e volgens mij niet aan kan tippen. Maar laat ik nog maar rustig wat reviews afwachten. Misschien ook wachten tot de prijs ietsje gezakt is.

Hoe dan ook Samsung heeft wel weer een mooi product weten neer te zetten.
De Xiaomi is iets ouder Vwb de specs SD 660 vs SD 670, afhankelijk van de uitvoering 4 / 64 GB - heeft de Mi Pad 4 ook - tenzij je de 3 / 32 uitvoering hebt - of 6 / 128 GB (die heb ik) en Android 9.0 ipv 8.1, 2560x1600 Amoled tegen 1920x1200 IPS.

Dus of het de moeite waard is om te upgraden kan alleen jij maar bepalen.

• benbem1944
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-09 13:12
Comp User schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:20:
Niemand die de 6 / 128 GB versie heeft met dezelfde foutmelding?

[...]
Ik had hetzelfde probleem en ben ermee naar het servicecentrum in Ede geweest. Ze hebben daar nieuwe software geīnstalleerd en daarmee was het probleem verholpen.

• Comp User
De foutmelding is vanzelf - door een herstart? - verdwenen.

• benbem1944
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-09 13:12
Comp User schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:15:
De foutmelding is vanzelf - door een herstart? - verdwenen.
Mooi zo, bij mij lukte dat niet 👍

• TiTbB
Nou, mijn gouden s5e is eindelijk onderweg blijkbaar. 2 weken voor de nieuwe verwachte leverdatum en 2 weken na de oorspronkelijke, dus al met al redelijk.

Gelukkig binnen de periode van registratie pogo dock.

• r.kasemier
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-05 20:25
Kennelijk is er op 26-4 een levering geweest, ook mijn zwarte 6GB/128GB is onderweg
verwacht deze begin volgende week Ma of Di.
Dinsdag komt ook de Cover (Amazon.de) dat is dan wel weer mooi gelijk.

Rene

• theonlymarco83
Denken jullie dat de 6GB veel meerwaarde zal hebben? Ook gezien de midrange processor? Zit zelf ook nog een beetje te twijfelen. Geheugenkaartjes heb ik nog wat liggen dus de extra opslag is voor mij geen voorname reden.

• Comp User
Imho kan je nooit "te veel" Ram hebben; ik heb in mijn desktop systemen ook 16 - 32 GB zitten.

• r.kasemier
Mijn oude Asus TF300 met 1GB werkt nog prima (met custom rom en een vervangen accu), echter na 7 jaar is inderdaad het geheugen de bottleneck.
Over 5 a 6 jaar als het weer tijd word voor een nieuwe Tablet zal 6 GB waarschijnlijk ook een probleem gaan worden.
Opslag wat mijn betreft niet zo van toepassing tegenwoordig heb ik alles in de Cloud of op Nas.
.

Rene

• theonlymarco83
Ja eens...meerprijs is natuurlijk niet al te veel. Even bekijken dan nog maar. Maar wel iemand die weet of hij dual audio ondersteund zodat je met 2 Bluetooth apparaten tegelijk bijvoorbeeld muziek kan beluisteren? Handig voor op vakantie met vriendinnetje ;)

• TiTbB
Ik heb de mijne iig al binnen, maar krijg ook de melding dat software versie niet ondersteund wordt en dus niet kan upgraden.

Apart, aangezien ze toch wat langer de tijd hebben gehad om deze te updaten.

• JohanKupers
  • Niet online
De mijne ligt ook klaar in de winkel, morgen maar eens ophalen. :)

• Arjant2
theonlymarco83 schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:25:
Ja eens...meerprijs is natuurlijk niet al te veel. Even bekijken dan nog maar. Maar wel iemand die weet of hij dual audio ondersteund zodat je met 2 Bluetooth apparaten tegelijk bijvoorbeeld muziek kan beluisteren? Handig voor op vakantie met vriendinnetje ;)
Helaas geen tab s5e hier maar de tab s4, die ondersteunt dual audio gewoon. Ik ga er vanuit dat de s5e dat ook kan want het is eigenlijk vrij standaard op Samsung devices, in ieder geval al sinds de S8. Vast wel iemand die even in het bluetooth menu onder Geavanceerd kan kijken of dual audio er bij staat?

• theonlymarco83
Thx Arjan, s4 is zeker ook een optie maar toch ook nog wel een tikkeltje duurder. Staat dan wel de betere processor tegenover en de stylus, maar of ik die zoveel zal gebruiken.....wel weer een promotie met keyboard zag ik

• Rcire
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:47
Ik heb gisteren mijn S5e 128Gb wifi ontvangen.
Nu zie ik bij geluid instellingen de optie trillen staan, maar deze is niet selecteer baar.
Weet iemand hier of de S5e wel een tril functie heeft? hij doet dat in iig niet bij mij.
Ook op de samsung site kan ik niets vinden.

• Fraggert
Rcire schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 07:38:
Ik heb gisteren mijn S5e 128Gb wifi ontvangen.
Nu zie ik bij geluid instellingen de optie trillen staan, maar deze is niet selecteer baar.
Weet iemand hier of de S5e wel een tril functie heeft? hij doet dat in iig niet bij mij.
Ook op de samsung site kan ik niets vinden.
Bij mijn antieke Tabje moet ik het geluid uitzetten, dan pakt hij automatisch trillen, misschien werkt dat op de nieuwere ook (nog) zo?

• JohanKupers
  • Niet online
Tablet binnen en wat een prachtig apparaat, erg blij mee. :)

Vanmiddag kon ik nog wel zoeken naar updates, maar nu krijg ik ook de niet ondersteunde versie melding. :/

Na een fabrieksreset werkt het weer, nu uitzoeken of het een bepaalde app is die dit veroorzaakt.

JohanKupers wijzigde deze reactie 30-04-2019 19:49 (70%)

• Rudy-B
Hier is ie ook binnen, toch nog sneller dan verwacht. Ik vind hem tot zo ver geweldig. Nu eerst maar eens tweaken met alle instellingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TiTbB
Gisteren werkte update functie nog wel bij mij, vandaag krijg ik weer die melding.

Kreeg advies om update via smart switch op de pc te proberen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
TiTbB schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:01:
Lekker dan, koop je een tablet, moet je een PC hebben om dat ding aan de praat te krijgen 8)7 :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online
TiTbB schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:01:
Gisteren werkte update functie nog wel bij mij, vandaag krijg ik weer die melding.

Via de Smart Switch zie ik geen optie voor het downloaden van firmware, waarschijnlijk omdat die er niet is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rcire
Fraggert schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:11:
[...]

Bij mijn antieke Tabje moet ik het geluid uitzetten, dan pakt hij automatisch trillen, misschien werkt dat op de nieuwere ook (nog) zo?
Geprobeerd met geluid uit, maar niets :-(
Ook contact gehad met Samsung, maar die zeggen dat het er wel in zou moeten zitten (trillen) en dat ik de tablet maar eens moet factory-resetten. Ga ik van de week proberen.

--edit typo--

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online
Samsung geeft aan dat het misschien komt omdat het geen Benelux versie zou zijn. :?

De Benelux versies zouden pas vanaf volgende week uitgeleverd worden. Ik kreeg nu de mededeling dat in naar het Service Center in Amsterdam, Utrecht of Rotterdam moest gaan voor een flash van de juiste software.

Afspraak voor volgende week staat gepland.

JohanKupers wijzigde deze reactie 01-05-2019 13:52 (63%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

nieuws: 'Samsung Galaxy Tab S5e heeft ontwerpfout waardoor wifi-signaal kan w...

Ik heb in dit topic niemand er nog over gehoord? Ik ga het vanavond even zelf proberen, heb het bij normaal gebruik zelf iig nog niet gemerkt. Al heb ik wel zeer sterke wifi ontvangst door het hele huis daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
Rcire schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:10:
[...]

Geprobeerd met geluid uit, maar niets :-(
Ook contact gehad met Samsung, maar die zeggen dat het er wel in zou moeten zitten (trillen) en dat ik de tablet maar eens moet factory-resetten. Ga ik van de week proberen.

--edit typo--
Check hier even op pag 140.

Het kan zijn dat je trilsignaal wel aan hebt staan, maar dat de intensiteit op 0 (lees: laagste stand) staat. Zo moet dat ook in mijn telefoon (samsung S7)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Comp User
Fraggert schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:06:
[...]

Check hier even op pag 140.

Het kan zijn dat je trilsignaal wel aan hebt staan, maar dat de intensiteit op 0 (lees: laagste stand) staat. Zo moet dat ook in mijn telefoon (samsung S7)
Er wordt gesproken over model SM-T725 - ik neem aan dat het dus alleen de LTE uitvoering van deze tablet is waar een trilmotor inzit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
Comp User schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:18:
Er wordt gesproken over model SM-T725 - ik neem aan dat het dus alleen de LTE uitvoering van deze tablet is waar een trilmotor inzit?
Dat zou zo maar eens kunnen ja 8)7

ik heb niet zo diep gechecked, de handleiding is voor de SM-T72X serie, dus alle S5e tabs.

ik wist namelijk zo 1,2,3 niet welke versie @Rcire in bezit heeft.

Fraggert wijzigde deze reactie 01-05-2019 14:33 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rcire
Fraggert schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:31:
[...]

Dat zou zo maar eens kunnen ja 8)7

ik heb niet zo diep gechecked, de handleiding is voor de SM-T72X serie, dus alle S5e tabs.

ik wist namelijk zo 1,2,3 niet welke versie @Rcire in bezit heeft.
Ik heb idd niet de LTE maar de Wifì 128Gb versie (SM-T720NZKLPHN).
Het zou dus best kunnen zijn dat het alleen in de LTE versie zit, daarom ook contact gezocht met Samsung.
Maar als daar dan wordt gezegd dat het er in moet zitten maar de handleiding suggereert weer van niet.
Dan weet ik het nog niet zeker tot dat iemand hier kan bevestigen dat bij haar/zijn model wel/niet de tril optie te gebruiken is.

Zo super belangrijk is het ook niet. Maar ik stoor me wel aan opties die niet werken of die er niet in zitten maar in de software maar gewoon disabled aanwezig zijn....Dat voelt een beetje lui aan. Haal het er dan gewoon uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Bartske schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:37:
nieuws: 'Samsung Galaxy Tab S5e heeft ontwerpfout waardoor wifi-signaal kan w...

Ik heb in dit topic niemand er nog over gehoord? Ik ga het vanavond even zelf proberen, heb het bij normaal gebruik zelf iig nog niet gemerkt. Al heb ik wel zeer sterke wifi ontvangst door het hele huis daar kan het ook aan liggen.
Nou, mij is dit al sinds dag 1 opgevallen. Waar ik in de tuin met een ipad , laptop of s9+ nog UHD kan streamen lukt het me met de tab S5e nog niet eens meer een simpele pagina op te roepen.Zodra ik naar buiten ga valt constant het WIFI signaal weg.
:-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-10 23:36

Alleszins nog geen problemen ondervonden. Zonet enkele speedtests uitgevoerd in meerdere oriëntaties zonder problemen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fraggert
Rcire schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:57:
[...]

Ik heb idd niet de LTE maar de Wif 128Gb versie (SM-T720NZKLPHN).
Het zou dus best kunnen zijn dat het alleen in de LTE versie zit, daarom ook contact gezocht met Samsung.
Maar als daar dan wordt gezegd dat het er in moet zitten maar de handleiding suggereert weer van niet.
Dan weet ik het nog niet zeker tot dat iemand hier kan bevestigen dat bij haar/zijn model wel/niet de tril optie te gebruiken is.

Zo super belangrijk is het ook niet. Maar ik stoor me wel aan opties die niet werken of die er niet in zitten maar in de software maar gewoon disabled aanwezig zijn....Dat voelt een beetje lui aan. Haal het er dan gewoon uit.
waarschijnlijk iemand van de helpdesk die niet precies weet waar hij/zij het over heeft helaas.

Het softwarematig uitschakelen zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan verschillende modellen te produceren. Zo kunnen doodeenvoudig van een wifi model een LTE maken, makkelijker dan achteraf nog ergens een trilmotor inhangen.

Het komt op mij over dat de trilfunctie echt ook alleen maar als telefoonfunctie gezien wordt.

Ikzelf vind een trilfunctie superirritant en kan hem missen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r.kasemier
Inderdaad ook hier (SM-T720NZKLPHN) het probleem met Wifi.

Vooral maandag last van gehad, toen de cover nog niet binnen was.
Tevens zit ik met mijn vingers dan op de helderheid sensor net boven de camera.
Met de cover hoef ik de tablet niet vast te houden en is het geen probleem.

Gezien de insteek dat het vooral een Media device is had ik toch graag gezien dat camera en sensor aan de bovenzijde van de landscape mode waren geplaatst.

Hierbij heb ik ook wat problemen met de volume knopen , deze werken in landscape (mijn inziens) precies verkeerd om, als iemand weet hoe deze knoppen zijn te verwisselen hoor ik dat graag.

Updates, geleverd met security patch 1 maart, er zijn geen nieuwe updates gevonden.
Trilmotor, inderdaad niet te bedienen, heb ik geen problemen mee.
Voeding ook met een QC3 lader komt het laden niet boven de 9V en 1,67A.

r.kasemier wijzigde deze reactie 01-05-2019 19:56 (14%)

Rene

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hcQd
Die helderheidssensor is sowieso volkomen nutteloos. In Pie zou automatische helderheid beter moeten werken, maar na een paar dagen heb ik hem maar weer op handmatig gezet want het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 08-06 14:55
Hallo :-)

Wij hebben sinds afgelopen maandag ook de S5e in huis.
Eerst kregen wij ook die melding van dat de softwareversie niet ondersteunt wordt, ga naar een servicecenter.
Dit is na opnieuw opstarten weer verdwenen en staat er Laatste softwareversie, geen updates beschikbaar.

Nou, aangezet....thuis werkte hij prima op de wifi.
Maar 's avonds/'s nachts op het werk dus niet. Terwijl de mobiel (S9) daar wel op de wifi werkt.
Als je het wifinetwerk selecteert komt er geen inlog venster op de tablet. (op de mobiel wel)
Soms zegt de tablet dan dat er wel verbinding is maar geen internet.

Nu hebben we ook een A2 SDkaartje erbij gekocht en wilden we vandaag apps overzetten naar die kaart.
Dit wil dus ook niet lukken. Het kaartje in de mobiel (S9) gedaan om te testen, daar werkt het wel in.
Terug de Tablet in, nope. Krijg bij de apps die ik wil overzetten wel de schermpjes van verplaatsen etc.
Maar als ik dan tik op Verplaatsen, gebeurt er vervolgens helemaal niets.
Ik zit al 4 uur lang met iemand van Samsung in de chat en we krijgen dit niet opgelost.

Ook wil de tablet niet opstarten in de veilige modus.
Ik druk 3 seconden de aan/uitknop in en dan 3 sec de knop Uitschakelen en krijg dan het scherm waar staat: Tik nogmaals op uw tablet om op te starten in de Veilige modus.
Dit doe ik.....niks, krijg ik steeds weer het scherm terug met de opties Uitschakelen en Opnieuw opstarten.

Hebben meer mensen zulke problemen met de S5e??
Ik begin een beetje moedeloos te worden :-(

Software is up to date zegt hij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 08-06 14:55
Uiteindelijk terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen.
Alles kwijt....maar het heeft wel geholpen :-D

Nu alleen nog kijken of het wifiprobleem op het werk hier ook mee is opgelost.
Dat weten we zondag.

zilvervisje wijzigde deze reactie 01-05-2019 22:27 (32%)

• Fraggert
zilvervisje schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:21:
Uiteindelijk terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen.
Alles kwijt....maar het heeft wel geholpen :-D

Nu alleen nog kijken of het wifiprobleem op het werk hier ook mee is opgelost.
Dat weten we zondag.
Fijn dat de reset heeft geholpen, benieuwd of de rest dan ook straks werkt, keep us posted

• Xaria

Xaria

Boventitel

Ik heb het zelf nog niet ervaren. Ik hou mijn tablet over het algemeen dan ook niet op de meest gangbare manier vast. Misschien dat dat helpt, ik durf het niet te zeggen.

Overigens paar dagen geleden ook de pogo binnen gekregen, leuk dingetje maar niet iets wat ik persoonlijk zou kopen. Het is een beetje onhandig als je met een hoesje werkt. Het oplaadkabeltje is ook niet echt bijzonder lang, dus voor bureau toepassingen zou ik zorgen voor een langer kabeltje of een stopcontact dichterbij.

Buiten dat alles ben ik er nog steeds erg blij mee. Tablet is superlicht, snel, mooi scherm en doet waar het voor bedoeld is. Lekker spelletjes spelen, series/films kijken en beetje internetten.

• Fraggert
Xaria schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:37:
Ik hou mijn tablet over het algemeen dan ook niet op de meest gangbare manier vast.
"pics or it didn't happen" :P

m.a.w. hoe houd jij je tablet dan vast?

• Gofran27
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-10 22:07
He beste mensen

Een vraag ik heb de 6gb versie 128gb

Wat ik heb opgemerkt dat de tablet geluid maakt het klinkt net als of er een hdd schijf in zit is dit de fan dan of toch iets anders

• Gofran27
Wel de tablet dan dichterbij je oor doen het gaat vooral om de achterkant

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
Er zit geen fan in. Dit lijkt me wat coil whine.

hcQd wijzigde deze reactie 02-05-2019 17:19 (5%)

• vrieske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:29
Ik hoorde iets over een update probleem? Van wat precies?
Kan iemand me daar wat meer over vertellen?
Wat is impact?
Is dat zelf op te lossen ?

Ik zit overigens nog tot eind deze maand te wachten op levering bij Paradigit 😢

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gofran27
Ah ok bedankt voor je bericht hoor jij hem ook of ben ik de enige ? @hcQd

Gofran27 wijzigde deze reactie 03-05-2019 10:04 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fraggert
Gofran27 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:21:
Ah ok bedankt voor je bericht hoor jij hem ook of ben ik de enige ?
hoi, als je een vraag specifiek stelt aan iemand, dan kun je het beste even het bericht waar jij op reageert quoten. Dan krijgt die user daar een melding van.

Een andere manier is om even een apestaartje te gebruiken en de usernaam, zodat bijvoorbeeld @hcQd weet dat je hem (of haar) wat vraagt :)

ik heb geen S5e dus kan helaas je vraag niet benantwoorden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gofran27
Fraggert schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:58:
[...]

hoi, als je een vraag specifiek stelt aan iemand, dan kun je het beste even het bericht waar jij op reageert quoten. Dan krijgt die user daar een melding van.

Een andere manier is om even een apestaartje te gebruiken en de usernaam, zodat bijvoorbeeld @hcQd weet dat je hem (of haar) wat vraagt :)

ik heb geen S5e dus kan helaas je vraag niet benantwoorden.
Bedankt voor de tip ik kon hem eerst niet vinden maar zag dat het bij actie stond B)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online
Bij mijn 6GB exemplaar hoor ik niets van ratels o.i.d.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Fraggert schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:55:
[...]

"pics or it didn't happen" :P

m.a.w. hoe houd jij je tablet dan vast?
Tablet zo.. 😂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
Gofran27 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:21:
Ah ok bedankt voor je bericht hoor jij hem ook of ben ik de enige ?
Met mijn oor in de buurt van de camera hoor ik hem inderdaad zachtjes piepen en kraken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fraggert
ja, goeiemorgen he, dat is echt niet normaal hoor. Ik zeg: TBS mét dwangverpleging *O*

:+

maarruh, goed dat ik het weet want zo gebruik ik de mijne ook :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True