Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:18
Samsung Tab S5e

Inleiding
De Samsung Galaxy Tab S5e is een nieuwe tablet die Samsung positioneert tussen de Tab A (budget serie) en de Tab S (high end serie). Samsung probeert hiermee zo veel mogelijk de kwaliteiten van een Tab S in een meer budget vriendelijke vorm te gieten. Met de Tab S5e krijg je hetzelfde 10.5 inch Super AMOLED scherm dat ook in de Tab S4 zit, met dezelfde 2560x1600 (WQXGA) resolutie. De tablet is slechts 5,5 millimeter dik, en weegt 400 gram. Ook heeft deze Tab S5e dezelfde 13 megapixel camera aan de achterkant en 8 megapixel frontcamera als de Tab S4. Wel bespaart Samsung door de S-pen (en ondersteuning hiervoor) weg te laten, en heeft de tablet ook geen 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting.

In de basis versie heeft de Tab S5e 4 GB aan werkgeheugen, en 64 GB aan opslagruimte. De 2.0 GHz octa-core processor (Qualcomm Snapdragon 670) levert voldoende kracht voor de meeste multi-media taken en is toch zuinig genoeg om vele uren van de tablet te kunnen genieten. Ook heeft deze Tab S5e Dolby Atmos Surround Sound, dat te horen is via de vier speakers die zich op iedere hoek van de tablet bevinden.

Samsung Tab S5e charging

Dankzij de zuinige processor en de 7040 mAh batterij biedt de Tab S5e tot wel 14.5 uur achtereen video's kijken, én beschikt de tablet over "fast charging", waardoor je snel weer door kan.

Samsung Product video

Productspecificaties
  • DISPLAY
Resolutie:
2560 x 1600
Beeldresolutie:
WQXGA
Beeldschermdiagonaal (cm/inch):
26.67 cm / 10.5 inch
Beeldverhouding:
16:10
Schermtype:
Super AMOLED
Touchscreentype:
Capacitive touchscreen
  • WERKGEHEUGEN
Werkgeheugen:
4 GB of 6 GB
  • PROCESSOR
Processor:
Qualcomm | Snapdragon 670
Processorsnelheid:
2.0 GHz (Dual 2.0GHz + Hexa 1.7GHz)
Grafische Processor:
Adreno 616 GPU
  • OPSLAG
Intern:
64 GB of 128 GB
Extern:
MicroSD geheugenkaart, maximaal 512 GB
  • CONNECTIVITEIT
Aansluitingen:
USB 3.1 Type-C, POGO
Wifi-standaarden:
Wireless AC
Bluetooth-versie:
5.0
  • UITVOERING
Besturingssysteem:
Android 9.0 Pie
Luidsprekers:
AKG Quad Speakers, Cinematic sound met Dolby Atmos technologie
MicroSD kaartlezer:
Ja
Geïntegreerde microfoon:
Ja
Hoofdtelefoonaansluiting:
Nee
Maximale capaciteit geheugenkaart:
512 GB
Geheugenkaartformaat:
microSD
S-Pen:
nee
  • CAMERA
Frontcamera resolutie:
8 Megapixel
Resolutie secundaire camera:
13 Megapixel
  • ENERGIEVOORZIENING
Batterijduur:
tot 14.5 uur
Capaciteit batterij:
7040 mAh
  • ALGEMENE EIGENSCHAPPEN
Afmetingen (B/H/D):
160 mm x 245 mm x 5.5 mm / 400 g
Uitvoering:
4GB/64 GB WiFi, 4GB/64 GB LTE, 6GB/128 GB WiFi, 6GB/128 GB LTE
Kleur:
Zwart, zilver, goud

Samsung Product pagina
https://www.samsung.com/n...-s5e-t720/SM-T720NZKAPHN/

Tweakers Pricewatch overzicht:
https://tweakers.net/pric.../?keyword=samsung+tab+s5e

Pre-Order kado
Ontvang een POGO Charging Dock bij pre-order van een Galaxy Tab S5e
Dit is geldig in de periode van 21-2-2019 t/m 11-4-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-06 18:48
Ik heb de 6 GB / 128 GB in preorder staan als vervanger van de Shield K1 waarvan de accu bijna 1% per minuut verliest zonder dat er iets actief is - (her)opstarten kost al 16%, daarbij komt dat hij ook ontzettend traag reageert.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ikzelf heb de 4 GB / 64 GB WifFi versie in pre-order staan ter vervanging van mijn inmiddels ruim 5 jaar oude Nexus 7 (2013) die nu toch wel echt heel traag begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Wacht wel even reviews af, mijn Nvidia shield k1 pas de deur uit gedaan. Hoop dat er een kale Android versie op de tablet staat. Dat was ideaal op de shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Is er al bekend welke accessoires (cover, screen protector etc.) beschikbaar zijn danwel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
Ik heb nu de tab s2 en kijk uit naar deze.
Zit hier een adapter voor een koptelefoon aan te sluiten bij of moet ik deze apart kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Darow schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:39:
Ik heb nu de tab s2 en kijk uit naar deze.
Zit hier een adapter voor een koptelefoon aan te sluiten bij of moet ik deze apart kopen?
Voor zover mij bekend zit er een koptelefoon-adapter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:28
Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:19:
Wacht wel even reviews af, mijn Nvidia shield k1 pas de deur uit gedaan. Hoop dat er een kale Android versie op de tablet staat. Dat was ideaal op de shield.
Dat zal sowieso niet gebeuren, de tablet is gewoon voorzien van Android met de Samsung One UI schil er over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
Comp User schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:36:
Ik heb de 6 GB / 128 GB in preorder staan als vervanger van de Shield K1 waarvan de accu bijna 1% per minuut verliest zonder dat er iets actief is - (her)opstarten kost al 16%, daarbij komt dat hij ook ontzettend traag reageert.
Waarom heb je gekozen voor de 6 GB versie? Of puur om de grotere opslagcapaciteit ?
Deze tablet heeft een redelijke goede soc maar niet high end, ik vraag me dus af of 6 GB wel nut heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Darow schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:21:
[...]

Waarom heb je gekozen voor de 6 GB versie? Of puur om de grotere opslagcapaciteit ?
Deze tablet heeft een redelijke goede soc maar niet high end, ik vraag me dus af of 6 GB wel nut heeft ?
Het is ook g een high end prijs :p

zal OLED zuiniger zijn dan ips?
Ik twijfel namelijk tussen deze en de galaxy tab a 10.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Darow schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:21:
[...]

Gezien de beperkte meerprijs voor dubbele opslag was de keuze niet zo moeilijk.

Aangezien ik nog wel eens op plaatsen kom waar erg slechte WiFi is en ik maar een beperkt 4g abonnement heb is het makkelijker om bv. de video's gewoon op te kunnen slaan zonder dat je meerdere geheugenkaarten (met het risico op verlies) mee hoeft te nemen.

Ram heb je imho niet snel te veel.
zal OLED zuiniger zijn dan ips?
Als je veel met donkere achtergronden werkt waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Comp User schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:30:
[...]

Gezien de beperkte meerprijs voor dubbele opslag was de keuze niet zo moeilijk.

Aangezien ik nog wel eens op plaatsen kom waar erg slechte WiFi is en ik maar een beperkt 4g abonnement heb is het makkelijker om bv. de video's gewoon op te kunnen slaan zonder dat je meerdere geheugenkaarten (met het risico op verlies) mee hoeft te nemen.

Ram heb je imho niet snel te veel.

[...]

Als je veel met donkere achtergronden werkt waarschijnlijk wel.
Oke thanks.. ik ben benieuwd
En momenteel als je hem preorderd krijg je een een gratis Pogo Charging Dock cadeau erbij.

Ik twijfel ook nog…

De 64gb 4gb model voor 319,20 inclusief Pogo Charging Dock cadeau (en dan nog 5% cashback over het bedrag ex btw .. ong 310 euro in totaal dan)
of het 128gb 6gb model voor 372,20 (en dan nog 5% cashback over het bedrag ex btw ong 360 dan) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:10:
[...]

En momenteel als je hem preorderd krijg je een een gratis Pogo Charging Dock cadeau erbij.

Ik twijfel ook nog…

De 64gb 4gb model voor 319,20 inclusief Pogo Charging Dock cadeau (en dan nog 5% cashback over het bedrag ex btw .. ong 310 euro in totaal dan)
of het 128gb 6gb model voor 372,20 (en dan nog 5% cashback over het bedrag ex btw ong 360 dan) ?
Die pogo moet je je wel voor aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Klopt helemaal.
Deze tablet lijkt me een betere keuze dan de Tab a 10.5 2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:44
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:10:
[...]

Ik twijfel ook nog…

Mag ik je vragen waar je deze prijzen bent tegen gekomen voor de s5e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp User
Groene schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:46:
[...]

Mag ik je vragen waar je deze prijzen bent tegen gekomen voor de s5e?
En als aanvulling daarop - waar baseer je die 5% korting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Comp User schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:25:
[...]

En als aanvulling daarop - waar baseer je die 5% korting op?
Kortingscode 20% van mediamarkt.
En 5% cashback via knaek.
of een andere cashbackxl.. is maar 2.5 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
heeft iemand al hoesjes gevonden of andere dingen?
ik kan weinig vinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Ik vroeg het mij ook al af
Comp User schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:19:
Is er al bekend welke accessoires (cover, screen protector etc.) beschikbaar zijn danwel komen?
Er is ook nog geen accessories topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik heb al een beetje gezocht naar een hoesje, maar ook nog niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:38

g0tanks

Moderator CSA
Begrijp ik het goed dat deze tablet minder krachtig is dan de pricewatch: Samsung Galaxy Tab S4 WiFi Zwart?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
g0tanks schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:48:
Begrijp ik het goed dat deze tablet minder krachtig is dan de pricewatch: Samsung Galaxy Tab S4 WiFi Zwart?
Nou, volgens dit artikel zou de Qualcomm Snapdragon 670 van de S5e zeker zo krachtig zijn als de Snapdragon 835 van de S4: https://gearburn.com/2018...-powerful-snapdragon-835/

Daarbij heeft de S5e de Adreno 620 GPU die ook weer een jaar jonger is dan de Adreno 540 van de S4 en die volgens de eerste benchmarks ook prima scores neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Zit ook na te denken om deze als vervanger van de Shieldtablet te nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door JohanKupers op 19-03-2019 19:53 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssj4goten
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-12-2024
Heb de tab s5e 6gb 128gb wifi voorbesteld via het epp programma van men werk voor €398 euro ( prijs incl. 5% extra korting). Geen misse deal vond ik. Ben super benieuwd. Het zal vooral een entertainment systeem worden, met misschien wat lichte productiviteit op het werk. Maar vind nog niks van accessoires op de samsungsite.

Wat ik me wel afvraag is of er je er alsnog geen pennetje kan bijkopen? Of is dit heel specifieke technologie op de s4? Andere vraag: hdr yes/no? Ik vind nergens een antwoord. Iedereen vermoedt van wel, maar het blijft guessing.

Die oproepen van je gsm opnemen via de tablet, werkt dit enkel met de samsung s10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Als je googled op covers specifiek voor de Tab S5e op Amazon sites dan zie ik diverse opties opduiken op Amazon (US, UK, en DE). Alleen verzenden de meest interessante opties niet naar Nederland. Gaat vast wel goed komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Haay schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:22:
Als je googled op covers specifiek voor de Tab S5e op Amazon sites dan zie ik diverse opties opduiken op Amazon (US, UK, en DE). Alleen verzenden de meest interessante opties niet naar Nederland. Gaat vast wel goed komen...
Welke heb je op het oog?

Ik heb zelf nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik vind deze eigenlijk wel mooi :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0zo4uiU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Die ziet er goed uit - nu nog een TG screen protector.

Het moet natuurlijk wel naar NL Verzonden worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Comp User op 20-03-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zit voor een nieuwe tablet te kijken. Echter zie ik nog geen voordelen tussen deze en de iPad 2018. Elke test die ik vind is de iPad sneller, langer ondersteund en grafisch ook sterker
Waarom zou ik voor deze moeten gaan ipv de iPad. iOS van android is het enige wat ik anders zie.

Edit: superamoled is in mijn ogen niet heel veel beter dan een iPad scherm..al.zie.ik wel voordeel In de speakers die erin zitten

[ Voor 18% gewijzigd door jaydenjarno op 22-03-2019 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp User
Ik heb geen ervaring met ios en kan je daar dus ook niet verder helpen met vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:37
jaydenjarno schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:39:
Ik zit voor een nieuwe tablet te kijken. Echter zie ik nog geen voordelen tussen deze en de iPad 2018. Elke test die ik vind is de iPad sneller, langer ondersteund en grafisch ook sterker
Waarom zou ik voor deze moeten gaan ipv de iPad. iOS van android is het enige wat ik anders zie.

Edit: superamoled is in mijn ogen niet heel veel beter dan een iPad scherm..al.zie.ik wel voordeel In de speakers die erin zitten
Ipad scherm is LCD toch? Ik verkies altijd (AM)OLED boven LCD.

Ik ben ook serieus aan het kijken naar deze. Als media systeempje prima te doen, ik kijk nu naar een laptop maar die is me toch te groot en het scherm is ok maar niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Gisteren de knoop doorgehakt en het tablet besteld (de 6GB/128GB variant). Nu wachten tot 12 april.

[ Voor 13% gewijzigd door JohanKupers op 25-03-2019 07:11 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zit zelf ook in dubio om dit tablet te nemen tov de Tab S4. Ware het niet dat de Tab S4 nu in de aanbieding is (voor 519,- euro bij Mediamarkt en Belsimpel) en dat er een actie bij zit van Samsung, waarmee je gratis een AKG koptelefoon krijgt (die ik dan weer zou doorverkopen). UIteindelijk kom je dan dus net onder de nieuwprijs te zitten van de S5e.

Voordeel is dan weer wel, dat de Tab S4 de S Pen standaard meegeleverd krijgt (en de S5e hier geen support voor heeft), maar het wel de vraag is hoeveel ik die ga gebruiken. Scheelt an sich vingerafdrukken natuurlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 25-03-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:23
@CH4OS en headphone jack :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Amaze86 Dat is waar ook, inderdaad! Heb intussen ook al de knoop doorgehakt en voor de Tab S4 gegaan. Kan hem morgen ophalen (omdat ik online besteld heb, moest ik bij de MM even wachten en zij konden de order niet aanpassen, omdat ik iets te snel er al was (ik werk er in de buurt)). De koptelefoon verkoop ik uiteindelijk, heb er intussen wel genoeg en zo heb ik mooi een extra korting op de Tab S4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-06 01:24
CH4OS schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:57:
en dat er een actie bij zit van Samsung, waarmee je gratis een AKG koptelefoon krijgt (die ik dan weer zou doorverkopen). UIteindelijk kom je dan dus net onder de nieuwprijs te zitten van de S5e.
Je rekent jezelf hier wel erg rijk met een verwachte verkoopprijs van de koptelefoon van 149 euro. Op t.net zijn er nu al 7 van die koptelefoons in V&A te vinden (pricewatch: AKG Y500 (Zwart)) en gezien de datum van plaatsing is het niet echt een koptelefoon die erg snel 2e hands van de hand gaat. Zo te zien heb je dan kans om hem voor zo'n 80 euro te verkopen wat de Tab S4 uiteindelijk niet goedkoper maakt dan de Tab S5e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EdwinB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:22:
Je rekent jezelf hier wel erg rijk met een verwachte verkoopprijs van de koptelefoon van 149 euro...
Dat is een aanname die jij maakt, ik heb nergens een (exacte) prijs genoemd (alleen dat het net onder de prijs van de S5e komt, meer niet...) en ik zou hem ook zeker niet voor de volle prijs verkopen (zou wat onlogisch zijn). Hoe dan ook, is het altijd een leuke extra "korting", dat was althans mijn punt. Nooit geweten dat er dan altijd iemand er bovenop moet springen. En daarbij, nu wordt een en ander overspoelt met die dingen dankzij Samsung, wie weet hoe dat straks is. ;) Dus ook iets met vraag en aanbod en zo. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door CH4OS op 25-03-2019 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:27
Gebruik nu enkel dagen de Mediapad M5 10.8 en dit is echt een geweldige tablet.
Maar heb echt één echte ergenis en dat is toch wel dat de home knop zeer vervelend kan zijn bij verticaal gebruik verder zijn de buttons op de zijkant ook niet bepaald optimaal geplaatst.

Nu zit ik dus toch te twijfelen om deze terug te brengen en de S5e aan te schaffen maar het wordt als "midrange" genoemd. Ik kan nu niet echt beslissen en of dit een stap terug is of dat de S5e ongeveer gelijkwaardig is met de Mediapad.

Hoop dat iemand mij wegwijs kan maken hierin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
beezjeh schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 23:31:
Gebruik nu enkel dagen de Mediapad M5 10.8 en dit is echt een geweldige tablet.
Maar heb echt één echte ergenis en dat is toch wel dat de home knop zeer vervelend kan zijn bij verticaal gebruik verder zijn de buttons op de zijkant ook niet bepaald optimaal geplaatst.

Nu zit ik dus toch te twijfelen om deze terug te brengen en de S5e aan te schaffen maar het wordt als "midrange" genoemd. Ik kan nu niet echt beslissen en of dit een stap terug is of dat de S5e ongeveer gelijkwaardig is met de Mediapad.

Hoop dat iemand mij wegwijs kan maken hierin...
Vergelijking op specs: https://www.gsmarena.com/...Phone2=9080&idPhone1=9581

Voor zover ik kan zien is de S5e zeker geen stap terug en op meerdere punten beter dan de M5 Pro 10.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:50

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

TVP d:)b

ik heb nog een TAB S 8.4 (de SM-T700) uit 2014 en kijk wel eens rond voor een vervanger maar tot op heden vond ik het aanbod in de midrange veel te weinig bieden. Dat amoled-scherm bevalt me erg goed, dat kijkt echt prettig.

Ook nu is de Tab S5e helaas niet in 8 inch verkrijgbaar, ik vind dat echt ideaal :Y

Dit topic maar eens in de gaten houden, om te vergelijken met een eventuele kandidaat uit de stal van Apple.

[ Voor 7% gewijzigd door Fraggert op 28-03-2019 11:57 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Fraggert schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:54:
TVP d:)b

ik heb nog een TAB S 8.4 (de SM-T700) uit 2014 en kijk wel eens rond voor een vervanger maar tot op heden vond ik het aanbod in de midrange veel te weinig bieden. Dat amoled-scherm bevalt me erg goed, dat kijkt echt prettig.

Ook nu is de Tab S5e helaas niet in 8 inch verkrijgbaar, ik vind dat echt ideaal :Y

Dit topic maar eens in de gaten houden, om te vergelijken met een eventuele kandidaat uit de stal van Apple.
De keuze uit 8" tablets is echt minimaal, alleen de Huawei MediaPad M5 zou nog een optie zijn als je een beetje recente Android versie wilt gebruiken. Mijn vrouw heeft zo'n exemplaar en die is er wel tevreden mee (de Lenovo Tab 4 Plus welke ze hiervoor had beviel haar niet vanwege de beperkte opslag. Deze is doorgeschoven naar mijn schoonvader, die er niet al te veel apps op heeft draaien).

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

JohanKupers schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:25:
[...]

De keuze uit 8" tablets is echt minimaal, alleen de Huawei MediaPad M5 zou nog een optie zijn als je een beetje recente Android versie wilt gebruiken. Mijn vrouw heeft zo'n exemplaar en die is er wel tevreden mee (de Lenovo Tab 4 Plus welke ze hiervoor had beviel haar niet vanwege de beperkte opslag. Deze is doorgeschoven naar mijn schoonvader, die er niet al te veel apps op heeft draaien).
Helaas wel ja, nou zou ik die eis kunnen laten vallen als ik daar een echte upgrade voor terug krijg.
Als mijn Tabje meer kuren begint te vertonen zal hij worden vervangen maar tot op heden vind ik het echt een topding, als ik zie hoe snel de gemiddelde smartphone hier op het werk er mee uitscheid vind ik het een hele prestatie bij dagelijks gebruik _/-\o_

Ik zal je tips meenemen als ik nog eens een rondje pricewatch doe om de ontwikkelingen bij te houden. Ook een van de reden dat ik me hier even meldde, de Tab S5e was me volledig ontgaan 7(8)7

Zoals ik het nu zie zou ik kiezen tussen de S5e en de Ipad 2018
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1315240;1161831/

Maar ik zie al gauw dat de Samsung het amoled scherm dus heeft en dat bij de Ipad de GPS ontbreekt (seriously Apple??).
Bij de Samsung had ik graag een iets goedkopere 32GB versie gezien, ik heb SDcards genoeg inmiddels voor een beetje extra opslag ;)

Benieuwd naar wat reviews van de S5e :)

TrustedReviews (FWIW) slaat de spijker al op de kop ;)

It looks great, has a fantastic display and comes in at a price that's easy to swallow. Samsung might have finally made an Android tablet worth buying.

https://www.trustedreview...ws/samsung-galaxy-tab-s5e

Techradar heeft ook een early hands-on:

The Samsung Galaxy Tab S5e finds itself in an almost unique position. If you're after a decently powered, but affordable Android tablet there isn't really much competition for the Tab S5e to worry about, and it fits the bill.

However, for the same price you can pick up the iPad 9.7 (2018), which offers up a more impressive design and slicker overall experience.

https://www.techradar.com/reviews/samsung-galaxy-tab-s5e

Kan maar zo zijn dat ik mijn nieuwe tablet hier heb gevonden* :)

Edit:

*ppfff....zul je net zien....gooit Samsung waarschijnlijk een 8inch uitvoering van de Tab A op de markt

nieuws: Samsung presenteert kleine Galaxy Tab A-tablet met ondersteuning voor...

Nou heb ik niks met een pen, maar ik ga hem wel even meenemen in de overwegingen. Beetje lastig beoordelen alleen of een 2014 Tab S hardwarematig beter presteert dan een 2019 Tab A maar daar kom ik hier vast achter als het zover is. Een amoled scherm zit er niet op vrees ik, dus dan wordt het echt even kijken hoeveel bang for the buck deze gaat bieden ten opzichte van de S5e.

[ Voor 50% gewijzigd door Fraggert op 29-03-2019 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Haay schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:35:
[...]

Nou, volgens dit artikel zou de Qualcomm Snapdragon 670 van de S5e zeker zo krachtig zijn als de Snapdragon 835 van de S4: https://gearburn.com/2018...-powerful-snapdragon-835/

Daarbij heeft de S5e de Adreno 620 GPU die ook weer een jaar jonger is dan de Adreno 540 van de S4 en die volgens de eerste benchmarks ook prima scores neerzet.
De Tab S4 is met name op multicore gebied een stuk sneller dan de S5e.
Er zijn al wel wat voorlopige geek4 benchmarks van de 670. Op singlecoregebied komt de 670 in de buurt van de 835, op multicore blijft hij echter een procent of 15 achter.
Van de GPU heb ik nog geen vergelijking gezien.
Nog even afwachten tot de S5e uit is. Dan wil er vast wel iemand hier even een geekbench4 draaien. Ik heb de results van mijn Tab S4 in mijn review gezet dus daar kan mooi mee vergeleken worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 30-03-2019 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
JohanKupers schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:25:
[...]

Dat viel mij ook al op - dat er bijna geen 8 inch tablets (meer) zijn - de enige die nog niet genoemd is, komt van Xiaomi.

Echter is die nauwelijks - import daargelaten - verkrijgbaar, zo lijkt het.

[ Voor 4% gewijzigd door Comp User op 03-04-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Comp User schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:28:
[...]

Dat viel mij ook al op - dat er bijna geen 8 inch tablets (meer) zijn - de enige die nog niet genoemd is, komt van Xiaomi.

Echter is die nauwelijks - import daargelaten - verkrijgbaar, zo lijkt het.
Waarschijnlijk komt er wel weer een Samsung Tab A uit van 8 inch. Weliswaar in de Benelux nog niet aangekondigd maar dat verwacht ik nog wel.

https://www.sammobile.com...-galaxy-tab-a-with-s-pen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Arjant2 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:47:
[...]

Waarschijnlijk komt er wel weer een Samsung Tab A uit van 8 inch. Weliswaar in de Benelux nog niet aangekondigd maar dat verwacht ik nog wel.

hoppa nieuws: Samsung presenteert kleine Galaxy Tab A-tablet met ondersteuning voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Arjant2 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:47:
[...]

Wel met mindere specs (3 / 32 GB ipv 6 / 128 GB die ik al in preorder heb staan) en "waarschijnlijk" geen oled display.

Ik weet niet waar die Exynos cpu staat tov de SD 670.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
@Comp User Geen idee wat jij nu in de preorder hebt staan. Ging mij er alleen om dat Samsung dus wel weer een 8 inch gaat aanbieden. Of het een goede deal is of niet dat laat ik in het midden, ligt er aan wat de prijzen gaan worden en hoe deze zich verhoudt tot andere.

Edit: de S5e dus ;) moest even terugzoeken. Tja ook niet echt vergelijkbaar natuurlijk. De S5e is meer gericht op mediaconsumptie dan de goedkopere A reeks.

[ Voor 22% gewijzigd door Arjant2 op 03-04-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Nog maar een paar dagen wachten tot we er mee aan de slag mogen! Iemand al een goede flipcover gevonden?

Vond wel deze maar is wel een beetje duur... https://www.gsmpunt.nl/ho...galaxy-tab-s5e-hoes-zwart

[ Voor 39% gewijzigd door Bartske op 09-04-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bartske schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:36:
Nog maar een paar dagen wachten tot we er mee aan de slag mogen! Iemand al een goede flipcover gevonden?

Vond wel deze maar is wel een beetje duur... https://www.gsmpunt.nl/ho...galaxy-tab-s5e-hoes-zwart
Die is veeeeeel te duur! Ik heb wel deze gevonden, maar die verzendt pas eind van deze maand:
https://www.amazon.de/Infiland-Samsung-Galaxy-Ultraleicht-Schutzhülle/dp/B07PLF855C/
(EUR 6.99 + EUR 5.00 Shipping)

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 09-04-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Haay schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:07:
[...]

Ik vind deze eigenlijk wel mooi :)
[Afbeelding]
Ik heb deze ook besteld - komt uit op 12/04 (goh, wat verrassend), bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Comp User schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:39:
[...]

Ik heb deze ook besteld - komt uit op 12/04 (goh, wat verrassend), bij Amazon.
Heb je een seller gevonden die verzend naar Nederland? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Bartske schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:29:
[...]

Heb je een seller gevonden die verzend naar Nederland? Heb je een linkje?
Ja hoor - ik kreeg afgelopen nacht een (Duitstalige) mail dat ik het met 15 - 20 dagen kan ontvangen.

Al zag ik wel dat de status (bij Amazon) is veranderd naar pre-order.

Zusätzliche Informationen des Amazon-Verkäufers TenYll erforderlich(Bestellung: ),

zo begon de mail met daarin het verhaal dat het dus 2 - 3 weken ging duren (ordernummer heb ik - uiteraard - achterwege gelaten).

[ Voor 21% gewijzigd door Comp User op 09-04-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Comp User schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:46:
[...]

Ja hoor - ik kreeg afgelopen nacht een (Duitstalige) mail dat ik het met 15 - 20 dagen kan ontvangen.

Al zag ik wel dat de status (bij Amazon) is veranderd naar pre-order.
Vreemd, als ik probeer te bestellen zie ik het volgende:
Dit product kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres (Meer informatie). Je kunt het bezorgadres wijzigen of het product uit je bestelling verwijderen. Je kunt ook kijken of dit product naar jouw adres kan worden verzonden door een andere verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Gekopieerd uit Amazon App.

Verwacht tussen 17 apr - 9 mei

Verzonden

TenYll Samsung Galaxy Tab S5e Case Samsung Galaxy Tab S5e Case [Ultra slank] [licht] PU-lederen tas case, met standaard functie, voor Samsung Galaxy Tab S5e

Verkocht door: TenYll

Afgelopen weekend besteld.

Ik ga er dus (Vooralsnog) vanuit dat ik het dus gewoon ontvang.

[ Voor 16% gewijzigd door Comp User op 09-04-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik heb uiteindelijk deze besteld en hij is vandaag al verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:10
Iemand gepreorderd bij Samsung zelf en de tablet ook nog niet verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Bol.com geeft bij mij aan dat die vandaag bezorgd zou gaan worden, maar ik heb nog geen track and trace ontvangen van hun.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
Ik heb het idee dat de tablet maar heel beperkt geleverd is. Alle webwinkels die hem nog op de site hebben staan geven aan dat het nog 1 a 2 weken daat duren voordat er geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Squatto schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:32:
Ik heb het idee dat de tablet maar heel beperkt geleverd is. Alle webwinkels die hem nog op de site hebben staan geven aan dat het nog 1 a 2 weken daat duren voordat er geleverd kan worden.
Zou kunnen, bij bol is die ook niet meer te bestellen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Blokkie90 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:55:
Iemand gepreorderd bij Samsung zelf en de tablet ook nog niet verzonden is?
Ja, is bij mij ook nog niet verzonden. Slecht geregeld bij Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokkie90
Master_S schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:56:
[...]

Ja, is bij mij ook nog niet verzonden. Slecht geregeld bij Samsung.
Heb is via Twitter contact opgenomen met Samsung en heb bericht terug gehad dat de levering van de s5e tot 26 april is uitgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baranor
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:03
64gb WiFi zwart model via Bol.com besteld op 13 maart en ik heb net een track & trace gekregen voor een levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
Ja via een andere bron ook is gehoord. En deze zei inderdaad dat de levering vertraging had en dat deze morgen of volgende week geleverd ging worden. Wel raar dat ze bij Samsung verschillende antwoorden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Net de zilverkleurige 64gb versie ontvangen via preorder bij Coolblue. Eerste indruk is uitstekend, wat erg opvalt is hoe dun de tablet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Krijg net een mailtje van bol dat de levering vertraagd is en dat die voor het eind van volgende week alsnog wordt afgeleverd. Als tegemoetkoming wel een cadeaubon van € 20 gekregen voor het ongemak. :)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Blokkie90 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:23:
[...]

Heb is via Twitter contact opgenomen met Samsung en heb bericht terug gehad dat de levering van de s5e tot 26 april is uitgesteld.
Medewerker van Samsung heeft mij ondertussen gebeld en geëxcuseerd voor de vertraging in de levering. Bestelling is nu onderweg met DHL Express, hopelijk komt ie morgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surf_dude
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 21:48
Ik had een pre order bij Wehkamp staan. Die hebben ze gisteren 'zomaar' geannuleerd. Onaanvaardbaar, daardoor geen tablet èn geen aanspraak op de Pogo actie. Klacht ingediend... Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
Master_S schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:22:
[...]

Medewerker van Samsung heeft mij ondertussen gebeld en geëxcuseerd voor de vertraging in de levering. Bestelling is nu onderweg met DHL Express, hopelijk komt ie morgen aan.
Heb ook mail gehad dat hij onderweg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
ik heb ook al een video review gezien .. daar lijkt het of de tablet wat krom is. (of erg buigbaar) :P
Voor mij is deze tablet wel te dun

YouTube: Samsung Tab S5e Review & Unboxing - Best Android Tablet Of 2019

[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 12-04-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Bij bcc ook vertraagd. Een week zeggen ze, ik zie het wel. Wel jammer dat het nog even duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heb ook maar de Samsung webshop gebeld hoe het zit met mijn bestelling. Helaas, vertraagd, in de loop van volgende week. Jammer hoor. Had me er erg op verheugd de tablet dit weekend al in m'n handen te hebben. Nou ja, die paar dagen extra overleef ik ook nog wel. :z
Aggressor schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:46:
ik heb ook al een video review gezien .. daar lijkt het of de tablet wat krom is. (of erg buigbaar) :P

Ik heb de review afgekeken en hij is er behoorlijk enthousiast over. Deze tablet voldoet in ieder geval 100% aan waarvoor ik een tablet wil gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb er vandaag eentje kunnen ophalen bij Coolblue die ik gistermiddag had besteld. Aangezien het zo'n beetje overal niet leverbaar is op dit moment heb ik wel geluk gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5LlxvxyQAw1wnEPK8FpBeh6n/full.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
LZF schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:51:
Net de zilverkleurige 64gb versie ontvangen via preorder bij Coolblue. Eerste indruk is uitstekend, wat erg opvalt is hoe dun de tablet is.
Hier de 128 GB versie inmiddels binnen - wat een verschil met de nvidia shield k1 - , screen protector via Amazon gisteren binnengekomen, de cover zou 2 - 3 weken duren (eveneens via Amazon).

Het lijkt erop dat coolblue als enige kan leveren op dit moment.
g0tanks schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:52:
Ik heb er vandaag eentje kunnen ophalen bij Coolblue die ik gistermiddag had besteld. Aangezien het zo'n beetje overal niet leverbaar is op dit moment heb ik wel geluk gehad.

[Afbeelding]

[ Voor 33% gewijzigd door Comp User op 12-04-2019 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Comp User schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:53:
[...]

Hier de 128 GB versie inmiddels binnen - wat een verschil met de nvidia shield k1 - , screen protector via Amazon gisteren binnengekomen, de cover zou 2 - 3 weken duren (eveneens via Amazon).

Het lijkt erop dat coolblue als enige kan leveren op dit moment.

[...]
Ik krijg net een mailtje van bcc dat hij toch al verzonden is! Beetje tegenstrijdig met hun eerdere hij is vertraagd mail maar als het goed is komt hij morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:54
Mediamarkt heeft weer voorraad sinds vanmiddag.
Zelf de zilveren 64gb opgehaald.

Eerste indruk is supermooi scherm, super dun, perfect geluid met dolby atmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Aggressor schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:46:

Ziet er goed uit.
Ja de Tab S4 is duidelijk een stuk sneller (antutu score van 198.000 tov 156.000) maar voor multimedia gebruik lijkt me dit ruim voldoende en hij is een stuk goedkoper. Dus als je geen waarde hecht aan de S Pen dan is de S5e een prima keus.
Als de S5e ook een 3.5mm had gehad net als de S4 dan had ik gebaald dat ik de S4 gekocht had in ieder geval. Dat is voor mij het enige echte gemis.

[ Voor 16% gewijzigd door Arjant2 op 12-04-2019 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
Inderdaad, dat pre-orderen is steeds dezelfde ellende. Voor lange tijd heb ik daar afscheid van genomen.
Ik ben ook gewoon bij de Mediamarkt naar binnen gelopen uit het rek gehaald, naar huis en spelen maar.

Scherm is prachtig. Wifi [AC] erg goed en supersnel.
Hij is wel heel erg dun zeg.
Youtube met met max 1440P is mega vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Goed, hij is binnen en ziet er prachtig uit, mooi scherm ook maar de eerste vastloper heb ik al te pakken. Zo'n erge heb ik zelf (met al heel wat android evaring) nog nooit meegemaakt. Scherm aan op het homescreen maar reageert nergens meer op. Kan hem niet uitzetten (power button 2 min ingehouden) dus moet maar wachten tot hij leeg is...

Hoop dat dit eenmalig is anders gaat hij RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Bartske schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:15:
Goed, hij is binnen en ziet er prachtig uit, mooi scherm ook maar de eerste vastloper heb ik al te pakken. Zo'n erge heb ik zelf (met al heel wat android evaring) nog nooit meegemaakt. Scherm aan op het homescreen maar reageert nergens meer op. Kan hem niet uitzetten (power button 2 min ingehouden) dus moet maar wachten tot hij leeg is...

Kan je niet powebutton + volume up (of down?) inhouden voor een reset? Dat zou altijd moeten werken op vrijwel elk Android apparaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
stin00 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:24:
[...]

Kan je niet powebutton + volume up (of down?) inhouden voor een reset? Dat zou altijd moeten werken op vrijwel elk Android apparaat.
Ja daar was ik ondertussen zelf ook achter gekomen. Het is vol down + power. Toch bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:48
Bartske schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:15:

Dan ben je de 2e waar ik van hoor dat hij is vastgelopen. Kreeg van iemand al een bericht dat hij ook de hele handel alweer heeft moeten resetten. Reageerde ook helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:14
Prachtig apparaat. Ik heb hem zoals beloofd vrijdag gekregen via CoolBlue. De 6GB / 128GB versie. Nog nooit zo'n dunne / snelle / prachtige tablet gehad. Heerlijk apparaat. Alles werkt flitsend, mooi beeld en geluid is geweldig voor zo'n simpel apparaat. Kortom, qua hardware weinig te klagen.
Wat me wel opvalt, na lang geen Android tablet te hebben gehad, is dat er nog maar zo ontzettend weinig echte tablet-apps zijn. Vroeger had ik ook een mooie Twitter-app bijvoorbeeld, maar die zijn door Twitter allemaal weggepest en Twitter zelf heeft geen Android tablet-app. Balen.
Het enige minpuntje, maar dat zit wellicht in de Android-implementatie, is dat ik niet bij mijn bank in kan loggen. Een net:ERR_NAME_NOT_RESOLVED fout. Alle DNS-gerelateerde instellingen nagelopen en opnieuw ingesteld, maar dat wil niet werken. Maar ik ben er van overtuigd dat dat ook snel zal verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.kasemier
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-05 10:40
Mazzelaar, ik heb het idee dat de 6GB versie zeldzaam is momenteel.

Gisteren contact (13-4) gehad met BCC de 6GB/128GB versie is nog niet geleverd door Samsung.
Helaas wachten dus...(preorderd op 12-3)

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
r.kasemier schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:53:
Mazzelaar, ik heb het idee dat de 6GB versie zeldzaam is momenteel.

Gisteren contact (13-4) gehad met BCC de 6GB/128GB versie is nog niet geleverd door Samsung.
Helaas wachten dus...(preorderd op 12-3)
Ik heb afgelopen vrijdag (pre-ordered op 04-03) ook de 6 GB versie ontvangen (van Coolblue), ik heb het idee dat zij als enige kunnen leveren, dat geldt (in mindere mate) ook voor 64 GB varianten heb ik het idee.

Zou Coolblue de gehele voorraad opgekocht hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Comp User op 14-04-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Nou ja zeg bol.com:

Betreffende de bestelling van artikel Samsung Galaxy Tab S5e - 10.5 inch - 128GB - WiFi - Zwart
Helaas is deze niet meer leverbaar en daarom heb ik voor jou het verzoek tot annuleren ingediend.

-O-

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
JohanKupers schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:03:
Nou ja zeg bol.com:

Betreffende de bestelling van artikel Samsung Galaxy Tab S5e - 10.5 inch - 128GB - WiFi - Zwart
Helaas is deze niet meer leverbaar en daarom heb ik voor jou het verzoek tot annuleren ingediend.

-O-
Bol wordt ook (nog) niet vermeld in de pricewatch

Misschien even contact opnemen met Bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Comp User schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:06:
[...]

Bol wordt ook (nog) niet vermeld in de pricewatch

Misschien even contact opnemen met Bol?
Daar stonden ze wel in en vrijdag gaven ze nog aan dat die een weekje later werd verstuurd. Maar nu is die dus compleet geannuleerd en kan ik fluiten naar de gratis pogo lader. -O-

En bol.com klantenservice meldt alleen maar dat ze niet kunnen leveren, dus sorry.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 00:02
JohanKupers schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:13:
[...]

Daar stonden ze wel in en vrijdag gaven ze nog aan dat die een weekje later werd verstuurd. Maar nu is die dus compleet geannuleerd en kan ik fluiten naar de gratis pogo lader. -O-

En bol.com klantenservice meldt alleen maar dat ze niet kunnen leveren, dus sorry.
Ik denk dat Samsung hier meer schuldig aan is dan Bol. De gehele introductie van dit tablet verloopt dramatisch, totaal geen communicatie vanuit Samsung en er is er niemand die de schuld op zich neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Heb hem ook vorige week vrijdag ontvangen via Coolbleu. Ben nu alleen aan het wachten wanneer de case met keyboard uitkomt.

Toch wel apart dat je wel een nieuwe tab uitbrengt maar nog geen accessoires.

Hij is best wel kwetsbaar nu zo zonder case.

Heeft iemand al iets gehoord wanneer de case leverbaar is. Samsung kan niks vertellen zeggen ze hou onze website in de gaten geven ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Heeft er iemand enig idee waarom sommige apps "verdwijnen" uit de launcher, en - misschien wel belangrijker - hoe het - blijvend - te herstellen?

De missende apps zijn niet verborgen bij de instellingen van de launcher, maar ze zijn toch onzichtbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Comp User op 15-04-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

TiTbB schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat Samsung hier meer schuldig aan is dan Bol. De gehele introductie van dit tablet verloopt dramatisch, totaal geen communicatie vanuit Samsung en er is er niemand die de schuld op zich neemt.
Ongetwijfeld, alleen jammer dat de consument er de dupe van wordt.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
kalmma schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:59:
Heeft iemand al iets gehoord wanneer de case leverbaar is. Samsung kan niks vertellen zeggen ze hou onze website in de gaten geven ze aan.
Ik had verwacht dat op AliExpress er wel een aantal zouden staan, maar ook dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 00:02
JohanKupers schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:08:
[...]

Ongetwijfeld, alleen jammer dat de consument er de dupe van wordt.
Dat is helaas altijd zo bij de grote bedrijven. Ik heb de gouden via Samsung gekocht, uitgesteld tot 10 mei blijkt... Al met al niet blij mee dus.

Het zou ze sieren om er ergens wat te compenseren. Misschien verlenging van de preorder pogo. Maar we zullen het zien. Helaas heeft Samsung geen echte klachten afhandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Desnoods levert bol zelf die pogo mee op het moment dat het tablet weer bij hun beschikbaar is.

Ondertussen ook een order geplaatst bij Expert (daar was die vanmorgen nog beschikbaar op de website (nu niet meer)). Volgens de vestiging hier, waar die afgeleverd zou gaan worden, is die er donderdag/vrijdag als alles goed gaat. Dus nog even wachten.....

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:14
Hm, zo te lezen heb ik echt geluk gehad. Mijn ervaring is wel dat als iemand dit soort dingen kan leveren, dan is het Coolblue. Gaat ook deze keer weer op. Sterkte allemaal met wachten, hele matige actie van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baranor
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:03
Ik heb mijn tablet zaterdag van Bol.com ontvangen, wel een zilverkleurige ipv een zwarte maar dat vind ik niet zo erg.

Scherm is erg mooi, accuduur lijkt ook in orde, twee dagen lang een aardig aantal video's via YouTube, Twitch en Ziggo Go gekeken op één acculading.

Inmiddels ook via Samsung een verzoek voor de POGO Charging Dock ingediend, binnen twee weken zouden ze een bevestiging sturen of het verzoek word goed gekeurd, dus even afwachten of dat allemaal lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik had via Twitter aan Samsung gevraagd hoe het zit met mijn bestelling (van 26 februari (!)) en dit was het antwoord dat ik ontving:
Er is een storing in het warehouse, waardoor er nu vertraging is opgelopen. Alle tabs die al verzonden waren naar overige verkopers zijn dus wel verzonden, maar de nieuwe lading wordt pas de 26e verzonden. Mijn oprechte excuses hiervoor. ^Nadia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:26
Ik heb m'n oude Tab S enkele weken geleden verkocht en ook voor de S5e gegaan aangezien ik m'n tablet voornamelijk voor series/films gebruik.
Die vier speakertjes zijn echt geweldig. Niet super luid maar heel precies en een mooi breed geluidsveld.
Nu nog wachten op een book cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
Mantis schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:23:
Nu nog wachten op een book cover.
Je zou bij Amazon kunnen kijken.

Eventueel is Ali misschien nog een optie - ik heb er geen ervaring mee overigens.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste