Dat is eenvoduig onzin en toont gewoon dat je geen argumenten hebt.Tsjipmanz schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:21:
Dan weet ik denk ik wel genoeg. Je probeert argumenten onderuit te halen die je misschien onder de huidige omstandigheden zelf ook wel gebruikt. Als je echt principieel tegen elke vorm van snelheidsoverschrijding was, had je dit ook wel in de praktijk gebracht. Kennelijk ben je niet bereid om als individu bij te dragen aan wat jij denkt dat beter zou zijn 'in het algemeen', waardoor ik ga twijfelen of je wel oprecht denkt dat het beter is.
Er zijn geen redenen om sneller te rijden dan de limieten en de studies tonen allemaal aan dat dit logisch is: hogere snelheden zorgen voor meer en zwaardere ongelukken. Het op de man spelen zal daar niks aan veranderen.
Dat zie ik hier dan ook niemand beweren , wel dat het de voornaamste oorzaak is en daar gaf ik al bronnen voor.TheBrut3 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:27:
Dat de snelheid die kans groter maakt is al een aantal keer aangegeven. Maar dat maakt de snelheid nog geen oorzaak. En de bewering die tegengesproken wordt door o.a. mijzelf is dat snelheid de oorzaak is van de meeste ongelukken
Dit is ook semantische discussie om de problemen uit de weg te gaan. Je zegt het zelf: de kans word groter en dat is alles wat telt.
[ Voor 26% gewijzigd door k995 op 01-03-2019 08:53 ]