Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
wilmundo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:08:
[...]

Ik zat hier ook mee. Sinds enige tijd vind ik de Note reeks meer een versie 2 van de S+-reeks. Dat is naar mijn idee in het verleden wel anders geweest. Eigenlijk weet je nu al redelijk wat je bij de Note 10 kan verwachten. Misschien dat ie standaard 12gb ram zal hebben. Verder zal het waarschijnlijk een S10+ met stylus zijn.

Voordat de Note 10 uitkomt, kan je in jouw geval drie maanden 'genieten' (your mileage may vary) van je S10+. Anderen 6 maanden als zij de S10+ nu nemen. De relatief gunstige toestelprijs bij verlenging dan wel aanvragen van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement zorgen ervoor dat ik het toestel ruim onder de adviesprijs kan kopen. Daar krijg je ook nog Buds bij die eventueel verkocht kan worden, zodat het toestel nog goedkoper uitvalt. Uiteindelijk verwacht ik vooral 3 reacties bij het uitkomen van de Note 10 bij mensen die met dezelfde vraag zitten:
1) Wat ben ik blij dat ik heb gewacht en geen S10+ heb gehaald;
2) Ik ben blij dat ik niet heb gewacht en gewoon voor de S10+ ben gegaan en
3) Ik ben niet gegaan voor de S10+ en de Note 10 valt eigenlijk tegen.

Waarom wachten als je nu al genoegen kan nemen met wat de huidige stand van techniek te bieden heeft?
Tegen de tijd dat de Note 10 uitkomt, is de S11 ook alweer vrij dichtbij.. zo blijf je aan de gang. Het is een beetje waar je voorkeur ligt, ben toen destijds voor de S8+ gegaan en niet de Note 8. Dit omdat de S8+ toen wel echt wat goedkoper was, heb de S8+ toen pas in oktober aangeschaft.

De Note 10 gaat denk ik 1099 of 1199 kosten, ik weet niet hoe lang de ontwikkeling van een telefoon is maar neem aan dat ze daar ook geen notificatieled in gaan bouwen. Als ze dat nu nog zouden terugdraaien omdat S10 users daarom zeuren dan is dat waarschijnlijk te laat.

Ik heb nu dus de S10+ en die ruil ik volgend jaar gewoon weer in voor een S11+ (mits er veranderingen zijn). S8+ naar S9+ was in mijn ogen nogal zinloos.

[ Voor 17% gewijzigd door Jackson6 op 07-03-2019 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
Furrr schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:41:
Snapdragon vs Exynos

SD is niet alleen sneller maar de Exynos heeft ook daadwerkelijk moeite hier en daar (zie de stotters)

YouTube: Speed Test G: Galaxy S10+ Snapdragon 855 vs Exynos 9820
En de verschillen blijken nog groter dan voorheen gedacht..

https://www.anandtech.com...-vs-snapdragon-855-scores

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
De powerknop zit nogal hoog. Voor mensen die dit een probleem vinden is wellicht de oplossing om de bixby-knop te re-mappen naar powerknop.
Dit kan met de app bxActions, welke ook op de S10 schijnt te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:35
Furrr schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:
[...]

En de verschillen blijken nog groter dan voorheen gedacht..

https://www.anandtech.com...-vs-snapdragon-855-scores
Dit is toch wel erg jammer. Ik twijfel zelf over het pre-orderen van de S10+. De relatief slechte performance en accuduur ten opzichte van de SD855 concurrenten is toch wel een erg groot minpunt voor een telefoon met deze prijs. Denk dat ik nog even wacht. De Galaxy Buds had ik toch direct verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Snap ook niet dat we hier de snapdragon versie nooit krijgen,of breng overal een versie uit met exynos chip en ondersteun die net als wat apple doet met hun chips in iphones.

[ Voor 48% gewijzigd door Amaze86 op 07-03-2019 13:50 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik was altijd in de veronderstelling dat de Exynos varianten altijd beter (geoptimaliseerd) waren.
Doe er dan een 'eigen' processor in wanneer je het zelf beter kunt 8)7 en niet op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Helemaal mee eens!

Ben echt toe aan een nieuw toestel, nu een iPhone 8 plus in gebruik, en wil toch wel weer graag terug naar Android.

De S10 plus spreekt me enorm aan, maar dan wel met de Snapdragon SoC.
Vind ‘t echt jammer van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groen-geel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-07 20:22
Geen S10+ voor mij.

Veels te trage hardware (trage lees/schrijf snelheden ssd, trage soc), weinig geheugen (slechts 128GB in base model), geen linux on DEX.

4k/60 is niet scherp als er gepanned wordt.
Geen hygrometer en gas (VOC) meter.

S10 range is veels te veel gehyped.

Helaas, ik wacht nog wel even....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
groen-geel schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:13:
Geen S10+ voor mij.

Veels te trage hardware (trage lees/schrijf snelheden ssd, trage soc), weinig geheugen (slechts 128GB in base model), geen linux on DEX.

Lol. Dan kan je geen enkele telefoon halen. Doe ff normaal :')

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
pimsaint schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:32:
[...]

Het is maar net wie of wat je een expert noemt, maar Dave Lee heeft inmiddels een video on-line staan waarin hij uitlegt waarom de S10e -volgens hem- een betere keuze is. En kan het niet meer met hem eens zijn. De walk trough van Droid Life is ook wel een aanrader.

`...
Dit bevestigt mijn keus voor een S10e (of Pixel 3) nog meer. Trouwens, erg mooi die DBrand skin op 2:44

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Geen S10+ voor mij.

een gas meter? :? :?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
Geen S10+ voor mij.

8)7 |:(

Etuuuuuh!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Geen S10+ voor mij.

Geboortedatum 1 januari 1900

dat verklaart deze post

[ Voor 3% gewijzigd door destorized op 07-03-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
sorry

[ Voor 96% gewijzigd door GlorixJim op 07-03-2019 15:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Goed als we allemaal klaar zijn met bashen?

Ik snap het punt niet zo goed. Jullie gaan nou al een paar pagina's in de rondte over de SOC van die telefoon.

1. in het dagelijks gebruik ga je er niemand over horen
2. je hoeft de telefoon niet te kopen als je graag een SD wilt?
3. importeren?
4. jullie maken jezelf compleet gek met het idee dat er een snellere s10 in een ander deel van de wereld verkocht wordt.

Overigens een mooie recap waarom Exynos niet in de US modellen zit:

https://www.reddit.com/r/...sed_by_samsung_in_the_us/

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:16:

Ik snap het punt niet zo goed. Jullie gaan nou al een paar pagina's in de rondte over de SOC van die telefoon.

3. importeren?
4. jullie maken jezelf compleet gek met het idee dat er een snellere s10 in een ander deel van de wereld verkocht wordt.

Aangezien je in termen als jullie spreekt voel ik me enigszins aangesproken. Maar van bashen lijkt me geen sprake. Overigens zie ik idd 1 redelijk discutabel bericht voorbijkomen...

Ik zie verder nergens gebash en verder alleen maar feiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Snoek
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb nog steeds de Galaxy S8+. Hij is anderhalf jaar oud en in onberispelijke staat. Er zit zelfs geen microkrasje op. Ook de accu is dankzij de app AccuBattery en 70 procent laden nog zo goed als nieuw.
En nu er ook nog eens OneUi op zit, ben ik weer net zo tevreden met de S8+ als toen ik hem nieuw kocht.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, dat ik absoluut niet de noodzaak voel om een S10+ te halen. Want de S8+ is helemaal af.😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:16:

3. importeren?

IK begrijp jou ook wel.
Maar we betalen natuurlijk wel een groot bedrag ervoor … eigen keuze natuurlijk.

En de snelheid zal mij niet zoveel uitmaken, hier ga je toch weinig van merken idd.. (of bijna helemaal niks)
Echter zou ik het wel jammer vinden als de batterij veel minder langer mee gaat dan de SD versie…

of zal dit wel meevallen? en kan dit eventueel nog beter worden met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Deze hele discussie....was het voor de S8, S9, S10 en Sweetikveel niet ook zo? Wij hebben nog nooit de SD gekregen...

Laten we nu niet weer die hele discussie opnieuw houden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
https://www.reddit.com/r/...count=26&before=t3_axrgtb

Voor degene die de ''Hole punch'' willen ''optimaliseren'' :9

[ Voor 33% gewijzigd door Dubrillion op 07-03-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Devian schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:33:
Deze hele discussie....was het voor de S8, S9, S10 en Sweetikveel niet ook zo? Wij hebben nog nooit de SD gekregen...

Laten we nu niet weer die hele discussie opnieuw houden.
Dit dus
Furrr schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:23:
[...]

Aangezien je in termen als jullie spreekt voel ik me enigszins aangesproken. Maar van bashen lijkt me geen sprake. Overigens zie ik idd 1 redelijk discutabel bericht voorbijkomen...

Ik zie verder nergens gebash en verder alleen maar feiten..
Jullie als in de mensen die tegen groen-geel bezig waren en jullie daarna in de zin van iedereen die de stomme discussie van een SD/Exynos in leven houdt.

Het is zo'n nutteloze discussie. Er zijn maar een paar landen in de wereld waar de SD wel verkocht wordt, rest van de wereld krijgt allemaal de Exynos versie. Ja dat is stom, en nee daar kunnen we niks aan veranderen. Wat meer valt er over te zeggen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groen-geel
Oh,

Als ik max €1000 ga uitgeven voor een nieuwe smartphone, wil ik graag wel iets substantieel beters hebben dan ik al heb (S8).

Gas meter: https://www.bosch-sensort...ducts/all_products/bme680

Aangezien ik graag aan geocaching doe, wil ik ook dat de kaarten snel laden en heb veel geheugen nodig en dat de gps sensor goed is. Helaas geen reviews daarover gezien. Alleen maar reviews over de display, finger sensor etc. Redelijk boring.

Ook het maken van 4k filmpjes kost veel geheugen. Die 128 GB is zo snel vol.

Geen fatsoenlijke gebruikers review gezien. Iedereen kletst elkaar maar na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
groen-geel schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:43:
Oh,

Als ik max €1000 ga uitgeven voor een nieuwe smartphone, wil ik graag wel iets substantieel beters hebben dan ik al heb (S8).

Gas meter: https://www.bosch-sensort...ducts/all_products/bme680

Aangezien ik graag aan geocaching doe, wil ik ook dat de kaarten snel laden en heb veel geheugen nodig en dat de gps sensor goed is. Helaas geen reviews daarover gezien. Alleen maar reviews over de display, finger sensor etc. Redelijk boring.

Ook het maken van 4k filmpjes kost veel geheugen. Die 128 GB is zo snel vol.

Geen fatsoenlijke gebruikers review gezien. Iedereen kletst elkaar maar na.
Dan koop je toch gewoon de 1TB versie ? Of je steekt er een 512 GB kaartje in.... |:(

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:59
Ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je van de tragere Exynos is niks gaat merken. Dat gehaper en gestotter bij de meest simpele handelingen en animaties is toch diep triest? De dood, belasting en een haperende Samsung zijn ook na 10 generaties blijkbaar nog altijd de drie zekerheden in het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik werd helemaal koopziek van de S10+ maar ben blij dat ik dit draadje eerst doorgelezen heb. Ik wil die Exynos gewoon niet, het blijft een slap aftreksel. Maakte met de S9+ dezelfde fout, helemaal vergeten dat die Exynos helemaal geen aptx-hd ondersteund. Wist ik het dat dat een Qualcomm/SD codec was. Belachelijk dat ze 2 modellen maken, of je het nou merkt of niet , de s855 is gewoon vet sneller dan de 9820.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groen-geel
FragDAnvers schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Dan koop je toch gewoon de 1TB versie ? Of je steekt er een 512 GB kaartje in.... |:(
Nope,

waarom? Ik ga max €1000 uitgeven voor een upgrade en leessnelheid van deze ssd's is te traag + ram speed is ook te traag. Geeft nauwelijks verschil met een S8. Ik wil iets dat substantieel sneller is.

Dus Samsung krijgt mijn zuur verdiende centen niet en ga ik lekker van mijn gespaarde euries op vakantie....

[ Voor 11% gewijzigd door groen-geel op 07-03-2019 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
Extraxyz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:48:
Ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je van de tragere Exynos is niks gaat merken. Dat gehaper en gestotter bij de meest simpele handelingen en animaties is toch diep triest? De dood, belasting en een haperende Samsung zijn ook na 10 generaties blijkbaar nog altijd de drie zekerheden in het leven.
Want je hebt het gelezen in een review? Gezien in een filmpje? Persoonlijke ervaring?

Ik heb het nog nergens gezien, het enige wat ik hoor is iedereen die in een circlejerk bezig is hierover.

langzamere Exynos =/= kut performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike P
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 14:13
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:03:
[...]

Want je hebt het gelezen in een review? Gezien in een filmpje? Persoonlijke ervaring?

Ik heb het nog nergens gezien, het enige wat ik hoor is iedereen die in een circlejerk bezig is hierover.

langzamere Exynos =/= kut performance
Ik heb even met de S10 staan spelen en het ding stottert inderdaad nog steeds als een gek met animaties, teruggaan naar het homescreen en dergelijke. Dan heb ik direct geen zin meer om hem te kopen, hoe prachtig ie er verder ook uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Mike P schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:18:
[...]

Ik heb even met de S10 staan spelen en het ding stottert inderdaad nog steeds als een gek met animaties, teruggaan naar het homescreen en dergelijke. Dan heb ik direct geen zin meer om hem te kopen, hoe prachtig ie er verder ook uit ziet.
Hier ook met de S10 staan spelen (games, websites, camera en andere apps) in een Media Markt en ik kan me totaal niet vinden in jouw verhaal. De toestellen die ik in mijn handen had waren enkel vloeiend.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
RobinNL schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Hier ook met de S10 staan spelen (games, websites, camera en andere apps) in een Media Markt en ik kan me totaal niet vinden in jouw verhaal. De toestellen die ik in mijn handen had waren enkel vloeiend.
Sluit me hierbij aan, S10 raast door al het wisselen van apps heen wat je ertegenaan gooit. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mike P schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:18:
[...]

Laat me 0 keer raden..

Demo-model gebruikt?

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb me de S10e zojuist besteld! de groene wel te verstaan. De gele leek me ook tof, maar leek me toch niet iets te vrouwelijk. Ik ben benieuwd, heb nu een S8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike P
  • Laatst online: 09-09 14:13
Geert1976 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:35:
[...]

Laat me 0 keer raden..

Demo-model gebruikt?

;)
Uiteraard, maar het is toch gek dat andere merken daar geen/veel minder last van hebben? Demo-modellen van veel goedkopere Motorola's werken als een malle, enkel die Samsungs doen er soms dik een seconde over voor je het homescreen weer ziet. Ik snap daar niks van. In MM Utrecht Centrum althans, blijkbaar zijn er ook winkels waar ze wel vlot werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
EnigmaNL schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:42:
[...]

Bij de S9 (en zelfs S8) met de nieuwste update kun je de Bixby knop ook niet meer uitzetten (zonder BxActions), alleen aanpassen naar double press.

[...]

Hoe dan? Er zit toch gewoon geen notificatie LED ingebouwd in het apparaat?
Led Notification Light on the camera cut out
Friday

I dont really now much but i have been reading comments and views and i would like to say that Samsung can put the notification Led Lighting at the edges of camera cut out just like when it switches camera it has a lighting effect.... Honestly The Led was a big big deal for each samsung user just with a glance you could see if phone is charging or you got text So i would really be pleased if the camera cut out works as notification Led Lighting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bandago 2804 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:28:
[...]

Led Notification Light on the camera cut out
Friday

I dont really now much but i have been reading comments and views and i would like to say that Samsung can put the notification Led Lighting at the edges of camera cut out just like when it switches camera it has a lighting effect.... Honestly The Led was a big big deal for each samsung user just with a glance you could see if phone is charging or you got text So i would really be pleased if the camera cut out works as notification Led Lighting.
Dus?

Op dit moment zit er gewoon geen LED in het apparaat gebouwd dus daar gaat een APK niet zoveel aan veranderen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
EnigmaNL schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:45:
[...]

Dus?

Op dit moment zit er gewoon geen LED in het apparaat gebouwd dus daar gaat een APK niet zoveel aan veranderen toch?
Dus kunnen zo mss de camera rand gaan gebruiken voor Led Notification in een update?

Zie filmpje in de link.....

https://news.softpedia.co...fication-led-525036.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 14:41

Dennis de Vries

Redacteur
Ik ben van de week even langs de Mediamarkt geweest om de S10e en de S10 te bekijken, wat een prachtige telefoons zeg! Ze liggen echt lekker in de hand vergeleken met mijn logge Xiaomi Mix 2s, wauw.

Nu twijfel ik tussen de S10e en de S10, en ben ik op zoek naar een paar meningen:

- Is het edged screen van de S10 echt zo irritant met onbedoelde aanrakingen als je de telefoon gebruikt?
- Hoe zit het met hoesjes in combinatie met een edged screen?
- Op internet wordt iedereen helemaal wild over de SD855 terwijl de Exynos geen liefde krijgt en er alleen maar wordt geklaagd over de slechte batterijduur van Exynos chips. In hoeverre moet ik dit met een korrel zout nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bandago 2804 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:56:
[...]

Dus kunnen zo mss de camera rand gaan gebruiken voor Led Notification in een update?

Zie filmpje in de link.....

https://news.softpedia.co...fication-led-525036.shtml
In een volgende versie van de telefoon misschien ja. Ik reageerde echter op iemand die sprak over een APK op XDA waarmee het gefixt zou kunnen worden. Alsof een APK ervoor kan zorgen dat er een LED uit het niets materialiseert in het toestel.
Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:13:
Ik ben van de week even langs de Mediamarkt geweest om de S10e en de S10 te bekijken, wat een prachtige telefoons zeg! Ze liggen echt lekker in de hand vergeleken met mijn logge Xiaomi Mix 2s, wauw.

Nu twijfel ik tussen de S10e en de S10, en ben ik op zoek naar een paar meningen:

- Is het edged screen van de S10 echt zo irritant met onbedoelde aanrakingen als je de telefoon gebruikt?
- Op internet wordt iedereen helemaal wild over de SD855 terwijl de Exynos geen liefde krijgt en er alleen maar wordt geklaagd over de slechte batterijduur van Exynos chips. In hoeverre moet ik dit met een korrel zout nemen?
Ik krijg mijn S10+ morgen pas maar heb wel ervaring met de Edge schermen van alle voorgaande Edge telefoons.

- Het edged screen is niet irritant, onbedoelde aanrakingen gebeuren bij mij nauwelijks
- Hoesjes werken prima, sommige zitten net onder de rand zodat je de edge nog goed ziet en sommige gaan over de rand heen voor extra bescherming.
- Geen idee.

[ Voor 49% gewijzigd door EnigmaNL op 07-03-2019 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 22:09
Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:13:

Hier zelf geen ervaring met een Samsung telefoon, maar ik probeer je mijn visie te geven.

1. In de Media Markt heb ik soms per ongeluk het edged screen aangeraakt, waardoor iets werd geactiveerd. Waarschijnlijk is het eventjes wennen.
2. Niet aan mij vragen ;)
3. Ik zou er niet teveel over nadenken. De een zegt dat de accu goed is, de ander minder. Ik kom zelf van een toestel uit 2014, dus ik ga me er geen zorgen over maken. Ik ga op alle fronten wel op vooruit.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en op xda staat een topic met screen on time.
Hij haalde een goede sot, en hij dacht dat hij de snapdragon versie had.... achteraf bleek dat hij de exynos versie had

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 21:49
Wat een gezeur zeg. Sommigen hebben al een oordeel terwijl de S10 nog niet eens uit is.

Hooguit een review hier en daar gelezen en een demo model vastgehouden.

Anandtech zegt mij helemaal niks meer met hun Exynos gezever. De 9810 moet helemaal k#t zijn maar ik heb totaal geen problemen met de S9+. Heb de indruk dat de S9 steeds beter is geworden. Tuurlijk zijn er minpunten te bedenken maar dat is met alles zo.

Als de S10 echt slecht is dan komen we daar de komende weken zelf wel achter en mensen met slechte ervaringen zullen er altijd zijn want dat is met elk toestel zo.

Ik kijk met verwachting uit naar het "S10 battery drain" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:41:
en op xda staat een topic met screen on time.
Hij haalde een goede sot, en hij dacht dat hij de snapdragon versie had.... achteraf bleek dat hij de exynos versie had
Wauw, ik zie het inderdaad! 11+ uur batterij met 4+ uur SOT @ 50% batterij terwijl hij er ook games mee heeft gespeeld. Dat ziet er veelbelovend uit, zeker omdat de S10e volgens mij net iets beter presteert qua batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ben vandaag maar even de Telekom ingelopen om een video te maken van de S10+

Echt flink stotterend inderdaad /s

/verkeerde foon\

[ Voor 21% gewijzigd door batumulia op 07-03-2019 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:47:

[YouTube: S10+ demo]
Dat is geen S10+ volgens mij, of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:49:
[...]

Zeker wel. Of zal ik terug gaan en volgende keer de tag die er naast geplakt zit ook maar even meefilmen?

Edit: Feit is wel dat deze al niet stottert, dus zou het geen S10+ zijn, dan zal een S10+ zeker niet stotteren.

[ Voor 17% gewijzigd door batumulia op 07-03-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:49:
[...]

Dat is inderdaad geen s10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:51:
[...]

Zeker wel. Of zal ik terug gaan en volgende keer de tag die er naast geplakt zit ook maar even meefilmen?

Edit: Feit is wel dat deze al niet stottert, dus zou het geen S10+ zijn, dan zal een S10+ zeker niet stotteren.
Volgens mij staat er letterlijk op het scherm dat het een A9 is. Ik snap je punt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:54:
[...]

Volgens mij staat er letterlijk op het scherm dat het een A9 is. Ik snap je punt overigens wel.
Jullie hebben gelijk. Duidelijk, t is een lange dag geweest.

Naja, punt mag hopelijk duidelijk zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Sensatieschoppers hier ineens zeg. Ik lees mensen klagen over het ontbreken van een gasmeter.. waar hebben we het over joh.

En die processor, tja, de exynos is altijd de leidende factor in het oosten van USA. Niks nieuws.

Er zijn genoeg reviews voor de S10+ op het moment met 6+ uur aan SOT, sommige zelfs 8. Ik weet het niet hoor, maar is dat niet ruimmmmmm voldoende?

Ik vind het een mooi toestel, met goede specs,
echt een toestel die de lat weer omhoog heeft geschoven voor de concurrentie. Nog een paar nachtjes slapen😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jijonenca
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-07 09:45
ik heb de S10+ nu 4 dagen en ben er wel redelijk tevreden over. Er zit originele een screen protector op geplakt, misschien dat ik daarom de fingerprint sensor niet zo lekker vind werken. ik vraag me af of die er af moet ?

Ook mist de "adaptive display"mode. Een witte pagina van bv chrome lijkt iets gekleurder dan de s9+
je ziet het verschil goed als je ze naast elkaar legt.

Verder vind ik de edge zijkanten zeer gevoelig met per ongeluk aanraken. ik denk dat dat beter zal worden als ik er een hoesje bij heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Jijonenca schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:09:
ik heb de S10+ nu 4 dagen en ben er wel redelijk tevreden over. Er zit originele een screen protector op geplakt, misschien dat ik daarom de fingerprint sensor niet zo lekker vind werken. ik vraag me af of die er af moet ?

Ook mist de "adaptive display"mode. Een witte pagina van bv chrome lijkt iets gekleurder dan de s9+

Verder vind ik de edge zijkanten zeer gevoelig met per ongeluk aanraken. ik denk dat dat beter zal worden als ik er een hoesje bij heb.
Als de 'screen protector' op de S10+ dezelfde is als die van de S10e, zou ik hem er sowieso afhalen - kijk naar 4:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58

Dat het witte wat yellowisher overkomt is omdat de coloraccuracy het beste ooit is op een telefoon. Wil je toch dat meer koele witte dan kun je bij instellingen (vivid/natural) als ik me niet vergis met de rgb sliders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:47:

[YouTube: S10+ demo]
Bleh, 3 keer omhoog vegen voor de bar eindelijk komt.
Wachten na dat de homeknop is ingedrukt voor de desktop komt.
App aandrukken en een seconde moeten wachten.

Dit ziet er niet goed uit, hier zou ik niet blij van worden 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 07-03-2019 20:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

jij hebt gewoon de Europese versie neem ik aan? Exynos?
En zou je wat meer kunnen vertellen over je ervaringen met de batterij?

Hoe lang doe jij er mee? en hoeveel uur SoT haal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vraagje over de camera, kan het zelf zo gauw niet vinden. Ondersteunt de S10 ook een feature waarbij er meerdere pics worden geschoten, zodat je zelf de beste eruit kan kiezen? Voor mij wel erg nuttig ivm kids fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jijonenca
draakhoofd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:21:
Vraagje over de camera, kan het zelf zo gauw niet vinden. Ondersteunt de S10 ook een feature waarbij er meerdere pics worden geschoten, zodat je zelf de beste eruit kan kiezen? Voor mij wel erg nuttig ivm kids fotograferen.
Ja dat kan burst shot tot 100 fotos

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik werk zelf in een telefoon winkel. Vanaf de S8 demo tot nu, de S10 demo, draaien op de toestellen aangepaste Roms, boordevol demo content.

Als je Zo'n demo openmaakt zit lang niet alle hardware in het toestel... Ook ontbreken veel instellingen op een demo toestel.

De toestellen haperen vaak op het begin omdat na 1 minuut het toestel zich reset naar zijn demo content. Er staan op de demo toestellen bijvoorbeeld veel apps, contacten, foto's, filmpjes etc. Wanneer de gebruiker deze verwijderd, 'reset' het toestel zich na 1 minuut weer (zie je niets van) en staat al het demo content er weer op...

Ook de hulp teksten/tutorial om een app te gebruiken, of de camera oid wordt elke keer weer opnieuw opgestart... Een demo model (voor in een winkel) zorgt alleen om een stukje software te laten zien, hoe de camera werkt, het scherm en dat soort dingen. Het toestel dient niet als benchmark toestel of om te kijken wat voor kwaliteit foto uit de camera rolt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grelis
  • Laatst online: 08-09 12:26
Donstil schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:18:
[...]

Ik zou ook niet blij worden als ik een S10 heb besteld en een A9 krijg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
[...]

Pieeeeeep kijk er nou is goed naar? Dan zie je toch dat ik die home knop niet goed aanraak?

knip

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 07-03-2019 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jijonenca
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:19:
[...]

jij hebt gewoon de Europese versie neem ik aan? Exynos?
En zou je wat meer kunnen vertellen over je ervaringen met de batterij?

Hoe lang doe jij er mee? en hoeveel uur SoT haal je?
Met een nieuw toestel ben je de eerste dagen veel meer bezig dan na een paar weken. maar vandaag had ik een normale werkdag en voor mijn gevoel is de batterij iets beter als de s9 vanaf 8 uur deze ochtend tot nu staat i op 47 %. dat is meer dan ik normaal met de s9 had
volgens de digital wellbeing functie heb ik 185 notificaties gehad ,155 unlocks met 4uur en 32 minuten gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:37:
[...]

knip kijk er nou is goed naar? Dan zie je toch dat ik die home knop niet goed aanraak?

Moeten jullie niet gewoon een andere telefoon kiezen ofzo? Één met fysieke knoppen?
Misschien kan je beter het filmpje verwijderen.. Of je post wijzigen en erbij neer zetten dat het om een A9 gaat

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 07-03-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
[...]

Zoals al gezegd is: dit is helemaal geen S10. Geen beren op de weg zien die er niet zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:59
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:55:
[...]

[...]

Jullie hebben gelijk. Duidelijk, t is een lange dag geweest.

Naja, punt mag hopelijk duidelijk zijn
Welk punt precies? Je filmt een toestel met een midrange Snapdragon 660, niet zo gek dat je minder haperingen ziet. Elke Galaxy S10(+) die ik bij de Mediamarkt heb geprobeerd, hapert bij het swipen naar links (Bixby pagina) en het openen van de app-drawer na ontwaken. Zoals elke andere Galaxy van alle jaren hiervoor, qua soepelheid nergens nabij hetzelfde niveau als een Snapdragon Pixel of HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Extraxyz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:44:
[...]

Welk punt precies? Je filmt een toestel met een midrange Snapdragon 660, niet zo gek dat je minder haperingen ziet. Elke Galaxy S10(+) die ik bij de Mediamarkt heb geprobeerd, hapert bij het swipen naar links (Bixby pagina) en het openen van de app-drawer na ontwaken. Zoals elke andere Galaxy van alle jaren hiervoor, qua soepelheid nergens nabij hetzelfde niveau als een Snapdragon Pixel of HTC.
Je spreekt jezelf tegen? Maar prima. Als jij haperingen ziet bij een S10+, dan zij het zo. Misschien ben je er gevoelig voor, wie weet.

Voor zover hoor ik compleet niemand over haperingen, behalve een aantal Tweakers hier. Als het echt zo'n groot probleem zou zijn als jullie laten lijken dat het is, zou er dan niet meer berichtgeving over te vinden zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
batumulia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:37:
[...]

Knip kijk er nou is goed naar? Dan zie je toch dat ik die home knop niet goed aanraak?

knip
knip
Tom-Los schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:32:
[...]

Ik zou ook niet blij worden als ik een S10 heb besteld en een A9 krijg. ;)
Haha ik zag later idd dat de uploader bij de verkeerde telefoon gestaan had. knip, doe maar niet.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 07-03-2019 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 11-09 19:41
Practics schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Geef het een week ofzo en op xda staat wel een apk die het fixst.
Vanuit samsung zou ik idd niet te veel verwachten en zeker niet zo snel
Bandago 2804 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Ik hoop ook dat het notificatieled terug komt op de een of andere manier.

Je hoort er nog niet veel over...ufffff
Ik kan de app Plus Beat aanraden. Werd gemaakt door 6T gebruiker maar ook handig voor jullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik zag dat de handleiding in NL en ENG nu te downloaden is. Wellicht iets voor op de beginpagina?

Anyway, hier vind je de NL versie http://org.downloadcenter...1.0_190305.pdf&OriginYN=N en hier de ENG versie http://downloadcenter.sam...ie_Eng_Rev.1.0_190305.pdf

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
superiscch schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:23:
[...]

[...]

Ik kan de app Plus Beat aanraden. Werd gemaakt door 6T gebruiker maar ook handig voor jullie
Als het werkt op de S10 zou geweldig zijn.......rondom de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Wat een gezanik in dit topic... ;)

Hoe presteert deze telefoon nu daadwerkelijk tegenover andere nieuwe telefoons? Voor mijn gevoel loopt Samsung net elke keer weer een klein stapje voor. Hoe klein het stapje ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
Ik volg het topic hier, mag 2 abonnementen verlengen dus zou prima een S10 kunnen en willen bestellen.

Ware het niet dat Google call recorders de nek heeft omgedraaid en ik die voor mijn werk gewoon regelmatig nodig heb. Zolang dat niet opgelost is ( mogelijk later door root? ) dus geen S10 voor mij.

Wél het ding even in de handen gehad in de MM. Mooi speelgoed, al is het niet enorm indrukwekkend als ik mijn S9 er naast houdt. De camera-update is dan wél weer leuk.

Ik wens iedereen hier die hem wél mogen krijgt alvast succes met slapen :P straks en veel plezier morgen!

Ga nog volgen de komende weken wat ik gemist heb hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
[...]

Zoals elke andere Galaxy van alle jaren hiervoor, qua soepelheid nergens nabij hetzelfde niveau als een Snapdragon Pixel of HTC.
Pixel 3 hapert ook wel eens. Probeer de camera maar eens. Staat internet vol mee. Elke dag opnieuw opstarten helpt.

Nee dan is een OP6T beter of een iPhone

[ Voor 29% gewijzigd door Garret1410 op 07-03-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
Garret1410 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:10:
[...]

Pixel 3 hapert ook wel eens. Probeer de camera maar eens. Staat internet vol mee. Elke dag opnieuw opstarten helpt.

Nee dan is een OP6T beter of een iPhone
Heb sinds 2 weken de nx-kernel op mijn s8+ geflasht.

Nooit gedaan vanwege dat KNOX gebeuren, maar aangezien ik mag verlengen toch ffe geprobeerd.

Nooit gedacht dat een kernel voor zoveel betere prestaties (vooral vloeiende bewegingen) en batterijduur zou zorgen.

Mijn batterijduur is letterlijk bijna verdubbeld (doe er 1.5 dag mee) en het voelt en dat meen ik echt, veel vloeiender dan toen ik hem nieuw kocht.

Dit zijn gewoon software optimalisaties. Ben daardoor ook erg teleurgesteld in Samsung met hun KNOX.

die tijden dat we op de s4 bijvoorbeeld elke 2 weken een custom rom installeerden, undervolten en overclockten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:26
Ik hoop vooral ook dat de belkwaliteit goed zit >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:03
[...]

Moet hij wel de S10+ testen en niet de A9 zoals je op het filmpje ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
robbvdb schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:57:
...

Ware het niet dat Google call recorders de nek heeft omgedraaid en ik die voor mijn werk gewoon regelmatig nodig heb. Zolang dat niet opgelost is ( mogelijk later door root? ) dus geen S10 voor mij.

....
Ik gebruik nog altijd 'call recorder' naar alle tevredenheid.. werkt prima hier op de V30, alle gesprekken worden automatisch opgenomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
Dennis de Vries schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:12:
[...]
Als de 'screen protector' op de S10+ dezelfde is als die van de S10e, zou ik hem er sowieso afhalen - kijk naar 4:21
Flossy Carter :+ Ik zie zijn reviews graag, niets geen cinematic gedoe maar gewoon een camera op het item en 20 minuten gaan. Galaxy S10E - Unboxing And First Impressions

Ik heb die "plastic film" overigens gewoon op mijn laten S10e zitten en dat bevalt me prima. Gaat 'm inderdaad niet beschermen tegen flinke inslag, maar het houdt vooralsnog de krassen van 't scherm totdat ik een goede/betaalbare tempered glass protector heb gevonden.

Ik kan me echt niet vinden in alle negativiteit hierboven over het ontbreken van efs 3, een gasmeter en weet ik veel wat, en al helemaal niet in de teleurstellingen over het verschil in synthetische benchmarks tussen de SD855 en Exynos. Ik begrijp dat we het sarcasme en cynisme niet al te serieus moeten nemen, maar ik ben echt aangenaam verrast met de snelheid van mijn S10e met "slechts" 6gb werkgeheugen. Op mijn werk krijg ik de hele dag verschillende toestellen in mijn hand geduwd om "even wat te maken" en dan merk ik daarna weer hoe vlot de galaxy S10e. Op dit moment dan, dat wel.

De enige twee minpunten die ik tot zo ver heb kunnen vinden zijn het ontbreken van de notificatieled en de plaatsing van de power-button. Ik kan maar niet wennen aan het always-on display. Het zit me niet lekker dat het batterij vreet, plus het is veel te druk en hierdoor druk ik steeds op de powerbutton om het scherm uit te zetten; dat werkt dus averechts.
superiscch schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:23:
Die krijg ik helaas (nog) niet aan de praat op de S10e. Het zou mooi zijn als iemand -of Samsung zelf- binnenkort met de oplossing komt waar iedereen het over heeft: een subtiele animatie rond de camera.
Fonzerelli schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:22:
De powerknop zit nogal hoog. Voor mensen die dit een probleem vinden is wellicht de oplossing om de bixby-knop te re-mappen naar powerknop.
Dit kan met de app bxActions, welke ook op de S10 schijnt te werken :)
Held. Kostte me wel een paar dollar (bxactions pro) en moest met adb aan de slag maar heb nu mooi een tweede power-button. Rechtsboven aan (fingerprint), linksmidden uit. You made my day :)
robbvdb schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:57:
Op mijn S10e (Koreanse versie) heb ik in het menu van de telefoon-app nog gewoon de optie om gesprekken op te nemen!

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 08-03-2019 07:04 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Meer en meer berichten stromen het xda forum binnen over het dramatische accu duur van de Exynos. Ik krijg het toestel vandaag binnen maar laat hem even verpakt..

Heb nu een Pocophone F1, heerlijk de hele dag zonder lader.
Dacht dat de s10+ hetzelfde zou kunnen bereiken alleen iets sneller en meer premium, maar meer en meer lijkt het erop dat de Exynos flink tegenvalt.
En vooral voor die prijs.

[ Voor 44% gewijzigd door Bassbounce op 08-03-2019 07:16 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Wat ik zie is:
- Een telefoon die fijn in de hand ligt met goede hardware. Net als mijn S8
- Het beste scherm op elke telefoon inclusief HDR10+
- IP68, dus geen gekke pop-up camera's enz
- 3,5mm aansluiting, ja ik heb ook een Sony Bluetooth headset. Maar toch is het verdomde makkelijk.
- 3 camera's incl. wide angle. Vooral die laatste lijkt me mega op vakanties.
- De kleine voordeeltjes die Samsung erin bouwt (ja dit heeft ook een negatieve kant)
- Samsung staat in een slecht daglicht voor updates, maar is altijd netjes op tijd met beveiligingsupdates

Het zal me aan me r**t roesten of de SD855 sneller is dan de Exynos. Het kan hooguit een seconde schelen (en dan zit ik waarschijnlijk al hoog). Ik vind mijn S8 ook nog snel genoeg in de dagelijkse dingen. Ik ben nou eenmaal een groot gadget fan en wil gewoon graag een nieuwe. En als ik de S10 naast de S8 zie dan zie ik vooruitgang. Boeiend of de ene iets langer op accu meegaat. Dan koop je een telefoon met een nog grotere accu en ga je in dat topic de telefoon de hemel in prijzen.

En niet hier alleen maar komen zeuren over hoe je het er niet mee eens ben. Het voegt niks toe!
Laat het topic lekker open voor mensen die vandaag het toestel ontvangen en voor mensen met vragen over de telefoon.

En goedemorgen mijn kleine S10-fans O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Bassbounce schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:07:
Meer en meer berichten stromen het xda forum binnen over het dramatische accu duur van de Exynos. Ik krijg het toestel vandaag binnen maar laat hem even verpakt..

Dacht dat de s10+ hetzelfde zou kunnen bereiken alleen iets sneller en meer premium, maar meer en meer lijkt het erop dat de Exynos flink tegenvalt.
Het schommelt wel een beetje. Op xda staat ook iemand met een hele positieve ervaring.
En hier op tweakers heeft iemand zijn ervaring ook gepost, en dat ziet er ook niet verkeerd uit...

Jijonenca in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
Dubrillion schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:44:
Wat ik zie is:
- Een telefoon die fijn in de hand ligt met goede hardware. Net als mijn S8
- Het beste scherm op elke telefoon inclusief HDR10+
- IP68, dus geen gekke pop-up camera's enz
- 3,5mm aansluiting, ja ik heb ook een Sony Bluetooth headset. Maar toch is het verdomde makkelijk.
- 3 camera's incl. wide angle. Vooral die laatste lijkt me mega op vakanties.
- De kleine voordeeltjes die Samsung erin bouwt (ja dit heeft ook een negatieve kant)
- Samsung staat in een slecht daglicht voor updates, maar is altijd netjes op tijd met beveiligingsupdates

Het zal me aan me r**t roesten of de SD855 sneller is dan de Exynos. Het kan hooguit een seconde schelen (en dan zit ik waarschijnlijk al hoog). Ik vind mijn S8 ook nog snel genoeg in de dagelijkse dingen. Ik ben nou eenmaal een groot gadget fan en wil gewoon graag een nieuwe. En als ik de S10 naast de S8 zie dan zie ik vooruitgang. Boeiend of de ene iets langer op accu meegaat. Dan koop je een telefoon met een nog grotere accu en ga je in dat topic de telefoon de hemel in prijzen.

En niet hier alleen maar komen zeuren over hoe je het er niet mee eens ben. Het voegt niks toe!
Laat het topic lekker open voor mensen die vandaag het toestel ontvangen en voor mensen met vragen over de telefoon.

En goedemorgen mijn kleine S10-fans O-)
Hahaha goedemorgen!

binnenkort ook een S10e bezitter :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Bassbounce schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:07:

Ja, dramatisch? YouTube: Samsung S10+ vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro / OnePlus 6T / Galaxy No...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Samsung Galaxy S10+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nvm

[ Voor 101% gewijzigd door _Bailey_ op 08-03-2019 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
Ik vraag me trouwens af, hoe houden jullie de S10 vast in landscape mode? Op YouTube worden games en filmpjes voornamelijk getoond met de punch-hole linksboven. Maar als je de telefoon een halve slag draait verdwijnt de camera naar rechtsonder, ikzelf merk het dan veel minder op!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
pimsaint schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:58:
Ik vraag me trouwens af, hoe houden jullie de S10 vast in landscape mode? Op YouTube worden games en filmpjes voornamelijk getoond met de punch-hole linksboven. Maar als je de telefoon een halve slag draait verwijdt de camera naar rechtsonder, ikzelf merk het dan veel minder op!
Geen idee nog, maar ik test het vanavond voor je 8)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de eerste dingen die jullie gaan doen met jullie S10?
Zijn er bepaalde apps echt een 'must-have'?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, ik kom zelf van een iPhone en heb nooit echt Android gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik vraag me trouwens af, hoe houden jullie de S10 vast in landscape mode? Op YouTube worden games en filmpjes voornamelijk getoond met de punch-hole linksboven. Maar als je de telefoon een halve slag draait verdwijnt de camera naar rechtsonder, ikzelf merk het dan veel minder op!
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen hem in reviews met de punch-hole linksboven gebruikt. In filmpjes en fotos is dat juist waar je de lucht ziet en dan is het vele malen zichtbaarder.
Rechtsonder is inderdaad veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:30:

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, ik kom zelf van een iPhone en heb nooit echt Android gehad.
Zelfde apps in principe. Wel zul je je gaan irriteren aan alle popups en notificaties de eerste paar dagen tenzij je op dag 1 een uur besteed aan het instellen van elke app en telefoon setting.
Maar wanneer je eenmaal gesettled bent dan voelt het eigenlijk hetzelfde als de iphone. Af en toe merk je dat bepaalde dingen wat minder zijn dan in ios, maar daar staat ook weer tegenover dat andere dingen beter geregeld zijn in android.
Zelf zetik bijv ook de app drawer uit waardoor android precies hetzelfde als ios functioneert.
Ben meer een ios fan maar hardware en goede prijs zorgen ervoor dat ik het afgelopen jaar naar android telefoons ben geswitcht.

[ Voor 10% gewijzigd door Valinor op 08-03-2019 09:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online

er is vorige week een nieuwe subreddit aangemaakt, speciaal voor mensen die overstappen van iOS naar een Samsung telefoon.

Hier staan al aardig wat tips in voor je:

https://old.reddit.com/r/fromAppletoSamsung/

de allereerst belangrijke tip die ik je wil meegeven: iMessage uitschakelen op je iPhone, anders is de kans zeer groot dat SMSjes niet aankomen of verzonden worden van/op je nieuwe S10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52

Alles van mijn S8 naar mijn S10 kopieren, hoesje er omheen en naar buiten foto's maken :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een iPhone 6, wilde deze vervangen voor een XR maar nu ik de S10 bekijk :9~
Dan ziet zo’n notch er maar ouderwets uit.

Ben het spoor wel aardig bijster.

Prijs XR = bijna de S10.
XS = S10+

Scherm S10 is gelijk aan XR qua grote.
Scherm XS is gelijk aan S10e.

S10e is vele malen goedkoper maar wel enigszins te vergelijken met een XS.

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Ik heb nu een iPhone 6, wilde deze vervangen voor een XR maar nu ik de S10 bekijk :9~

Prijs XR = bijna de S10.
XS = S10+

8)7
Hoezo ben je het spoor bijster dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Automatisch draai ik hem ook altijd tegen de klok in dus dan komt de camera links bovenin. Ik denk dat ik dat doe omdat de knoppen dan aan de rechterkant zitten. Met de camera precies hetzelfde.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Prijs XR = bijna de S10.
XS = S10+

8)7
Ligt aan je budget. S10e is goedkoper en wat mij betreft beter dan iPhone XR. Het iets kleinere scherm ga je niet direct merken denk ik tenzij je ze naast elkaar legt.

S10 is weer iets duurder maar je krijgt dan een telelens camera erbij en iets groter scherm.

Ik zou eens richting een MM rijden en beide toestellen bekijken.

[ Voor 41% gewijzigd door Garret1410 op 08-03-2019 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:46:
[...]

Hoezo ben je het spoor bijster dan?
Iets met keuzestress :X

Heb 4 jaar een iPhone en ben er al 4 jaar tevreden over.
Zit niet in het ecosysteem behalve dat ik een iPad heb waar ik foto’s mee sync.

Maar voor de prijs van een basic iPhone XR heb je een Samsung flagship.
En tegenwoordig is dat Android zo slecht niet meer als ik dat zo lees... (laatste Android ervaring dateert van de S4 :$ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:52:
[...]

Iets met keuzestress :X

Heb 4 jaar een iPhone en ben er al 4 jaar tevreden over.
Zit niet in het ecosysteem behalve dat ik een iPad heb waar ik foto’s mee sync.

Maar voor de prijs van een basic iPhone XR heb je een Samsung flagship.
En tegenwoordig is dat Android zo slecht niet meer als ik dat zo lees... (laatste Android ervaring dateert van de S4 :$ )
Ah zo. De meningen zijn natuurlijk verdeeld wat betreft Android/iOS. Zelf kon ik niet wennen aan iOS en zou ik niks anders willen dan Android. Dus dat zal misschien even lastig zijn als je over stapt, maar in principe zou je overal aan kunnen wennen. Ik vind het vooral fijn dat ik net wat meer mag en kan binnen Android. Zeker wanneer je root.

Verder denk ik dat er weinig verschil is buiten de software. Nou ja, de S10 ziet er weer net wat gelikter uit. Maar dat is een mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Huh, mijn S7 hapert niet bij het naar links swipen. En die is ruim 3 jaar oud en draait gewoon Oreo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Package disabler pro is het eerste wat ik ga doen. Allemaal Samsung meuk en bloatware uitschakelen welke ik toch niet ga gebruiken.

Verder is een van de eerste dingen ook altijd het Google Keyboard installeren. Die vind ik persoonlijk altijd wat fijner als die van Samsung.

Edit: ooh en ik ga hier naar kijken:
AirMessage lets you use iMessage on Android, but you’ll need to jump through hoops

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 08-03-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Package disabler pro is het eerste wat ik ga doen. Allemaal Samsung meuk en bloatware uitschakelen welke ik toch niet ga gebruiken.

Verder is een van de eerste dingen ook altijd het Google Keyboard installeren. Die vind ik persoonlijk altijd wat fijner als die van Samsung.

Edit: ooh en ik ga hier naar kijken:
AirMessage lets you use iMessage on Android, but you’ll need to jump through hoops
Had jij ook niet een Apple Watch? Kan je daar nog iets mee icm de Galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46

Een black theme erop zetten :).

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1 ... 10 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support