Tegen de tijd dat de Note 10 uitkomt, is de S11 ook alweer vrij dichtbij.. zo blijf je aan de gang. Het is een beetje waar je voorkeur ligt, ben toen destijds voor de S8+ gegaan en niet de Note 8. Dit omdat de S8+ toen wel echt wat goedkoper was, heb de S8+ toen pas in oktober aangeschaft.wilmundo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:08:
[...]
Ik zat hier ook mee. Sinds enige tijd vind ik de Note reeks meer een versie 2 van de S+-reeks. Dat is naar mijn idee in het verleden wel anders geweest. Eigenlijk weet je nu al redelijk wat je bij de Note 10 kan verwachten. Misschien dat ie standaard 12gb ram zal hebben. Verder zal het waarschijnlijk een S10+ met stylus zijn.
Voordat de Note 10 uitkomt, kan je in jouw geval drie maanden 'genieten' (your mileage may vary) van je S10+. Anderen 6 maanden als zij de S10+ nu nemen. De relatief gunstige toestelprijs bij verlenging dan wel aanvragen van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement zorgen ervoor dat ik het toestel ruim onder de adviesprijs kan kopen. Daar krijg je ook nog Buds bij die eventueel verkocht kan worden, zodat het toestel nog goedkoper uitvalt. Uiteindelijk verwacht ik vooral 3 reacties bij het uitkomen van de Note 10 bij mensen die met dezelfde vraag zitten:
1) Wat ben ik blij dat ik heb gewacht en geen S10+ heb gehaald;
2) Ik ben blij dat ik niet heb gewacht en gewoon voor de S10+ ben gegaan en
3) Ik ben niet gegaan voor de S10+ en de Note 10 valt eigenlijk tegen.
Waarom wachten als je nu al genoegen kan nemen met wat de huidige stand van techniek te bieden heeft?
De Note 10 gaat denk ik 1099 of 1199 kosten, ik weet niet hoe lang de ontwikkeling van een telefoon is maar neem aan dat ze daar ook geen notificatieled in gaan bouwen. Als ze dat nu nog zouden terugdraaien omdat S10 users daarom zeuren dan is dat waarschijnlijk te laat.
Ik heb nu dus de S10+ en die ruil ik volgend jaar gewoon weer in voor een S11+ (mits er veranderingen zijn). S8+ naar S9+ was in mijn ogen nogal zinloos.
[ Voor 17% gewijzigd door Jackson6 op 07-03-2019 12:57 ]