Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wes- schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:15:
[...]
Had jij ook niet een Apple Watch? Kan je daar nog iets mee icm de Galaxy?
Ja die had ik wel maar verkocht afgelopen week. Werd soms helemaal gek van dat ding overigens. Dus terug naar mijn analoge horloge obsessie 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@Verwijderd

ik was in mijn laatste post ook deze subreddit nog vergeten te vermelden. Uit deze subreddit kan je echt heel veel handig tips vinden.

https://old.reddit.com/r/galaxys10/

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 08-03-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:21:
@Verwijderd

ik was in mijn laatste post ook deze subreddit nog vergeten te vermelden. Uit deze subreddit kan je echt heel veel handig tips vinden.
Er stond bijv een tip over de 'faster recognition' instelling, deze maakt de fingerprint sensor nog iets sneller.

https://old.reddit.com/r/galaxys10/
En (aanzienlijk) onveiliger!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Op welke manier onveiliger? Gaat mij erom dat mijn vrouw de berichtjes van mijn vriendin niet kan lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
Stomme vraag wellicht maar waar kan je de Buds aanvragen?
Zitten er niet standaard bij zoals gehoopt.
Zie het niet bij de Samsung promoties.

[ Voor 16% gewijzigd door Arjant2 op 08-03-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:48:
[...]

ja, ik heb de thread waarin dit besproken nog eens een keer gechecked...het schijnt dat met deze functie ook gezichtsherkenning wordt ingesteld.
Waarschijnlijk zal de ontgrendeling dan plaatsvinden dmv de gezichtsherkenning en dus niet eens de fingerprint sensor.

ik zal mijn post ff aanpassen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Op welke manier onveiliger? Gaat mij erom dat mijn vrouw de berichtjes van mijn vriendin niet kan lezen...
Ja inderdaad. Waar gaat die beveiliging nu over? Dat de FBI er niet in kan of een vreemde die je telefoon jat/vindt? Nogal overtrokken allemaal zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Arjant2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:50:
Via Samsung zelf.
Zo ontvang je jouw Galaxy Buds (nadat je het toestel in huis hebt):

Download de Samsung Members-app in de Play Store en open hem op jouw nieuwe toestel.
Ga naar het tabblad 'Voordelen'.
Klik op 'Galaxy Buds Reward' en klik op 'Submit' nadat je de voorwaarden hebt gelezen.
Vul het formulier aan met jouw gegevens.
Upload een volledige, leesbare kopie van jouw factuur.
Upload een foto van je streepjescode van de verpakking met EAN-code en IMEI-nummer.
Controleer je gegevens en klik op 'Registreren'. Je ontvangt een bevestigingsmail.
Doorloop bovenstaande stappen uiterlijk op 8 april 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Batsu schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:52:
Ja inderdaad. Waar gaat die beveiliging nu over? Dat de FBI er niet in kan of een vreemde die je telefoon jat/vindt? Nogal overtrokken allemaal zeg
Ja zo kun je alles de grond in slaan natuurlijk.

“Wat sloten op je woning? Nee joh de FBI komt heus niet langs”.

Je eigen digitale veiligheid is nooit overtrokken. Dat overtrokken vinden is niet meer dan onwetendheid.
barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Onveiliger als in: Geen diepte scan maar een oppervlakte scan van je vingerafdruk. Zeg maar wat deze scanner juist beter maakt dan die van de concurrentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Ja zo kun je alles de grond in slaan natuurlijk.

“Wat sloten op je woning? Nee joh de FBI komt heus niet langs”.

Je eigen digitale veiligheid is nooit overtrokken. Dat overtrokken vinden is niet meer dan onwetendheid.

[...]

Onveiliger als in: Geen diepte scan maar een oppervlakte scan van je vingerafdruk. Zeg maar wat deze scanner juist beter maakt dan die van de concurrentie :)
Dat snap ik, maar op welke manier gaat iemand dit dan faken? Zoals ik al zei gaat mij die beveiliging meer om dat niemand zomaar even in mijn telefoon kijkt als ie op tafel ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:03:
[...]

Dat snap ik, maar op welke manier gaat iemand dit dan faken? Zoals ik al zei gaat mij die beveiliging meer om dat niemand zomaar even in mijn telefoon kijkt als ie op tafel ligt.
Ja als dat je enige reden is dan zit je goed :)

Ik heb er ook de app van mijn bank op. Een koppeling naar mijn wachtwoorden kluis (1Password) en ga zo maar door. Daardoor heb ik graag dat de eerste stap om mijn telefoon in te komen al zo veilig mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
Nice.. Als je meer foto's hebt... Mag altijd hoor :p
En zijn er meer mensen die hem binnen hebben en daadwerkelijk iets kunnen zeggen over de telefoon? Ook de batterij.. Dingen wat opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zit er nu een clear cover bij of niet?

Schijnbaar niet dus.

[ Voor 5% gewijzigd door barrymossel op 08-03-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:20:
[...]

Zit er nu een clear cover bij of niet?

Schijnbaar niet dus.
nope, geen cover. wel "screenprotector"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Arjant2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:50:
https://www.samsung.com/nl/pre-order/

Zo ontvang je jouw Galaxy Buds

Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:

1. Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store.

2. Klik op Galaxy Buds Reward. Bekijk de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden en klik op Submit.

3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.

4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.

5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.

6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail.

[ Voor 61% gewijzigd door pelidee op 08-03-2019 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pelidee schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:

1. Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store.

2. Klik op Galaxy Buds Reward. Bekijk de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden en klik op Submit.

4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.

5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.

6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail.
pfff dit gaat toch werkelijk nergens over...wat een bullshit om er zo'n moeilijk iets van te maken 8)7 8)7

In landen als de VS en Australie (landen die net ff ''ietsjes'' groter zijn dan de onze) zitten de gratis Buds al in de verzenddoos waar ook je S10 al in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:52:
[...]

pfff dit gaat toch werkelijk nergens over...wat een bullshit om er zo'n moeilijk iets van te maken 8)7 8)7

In landen als de VS en Australie (landen die net ff ''ietsjes'' groter zijn dan de onze) zitten de gratis Buds al in de verzenddoos waar ook je S10 al in zit.
Maar weet je hoeveel mensen zeggen: Cool gratis buds.
En het vervolgens vergeten in te vullen en achteraf janken!? Of mensen die het openen en denken: laat dan maar zitten!

Ik ken dus iemand die zei: Cool een S9 met cashback actie. En dan vervolgens de cashback niet aanvragen omdat ze er op dat moment geen zin in had en gewoon vergeet?!

Ideaal voor Samsung. Product S10 is verkocht zonder extra administratie en zonder gratis product!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo mijn S10+ is binnen. Laatste minuut gewisseld naar Ceramic Black (van Ceramic White) en dat bevalt uitstekend. Telefoon is op het eerste gezicht echt heel fraai gebouwd, Ceramic geeft ook een extra laagje luxe wat mij wel bevalt.

Scherm is waanzinnig. Screenprotector heb ik er wel gelijk afgetrokken. Die vond ik rond de holepunch al erg lelijk.

Verder zat er ook plastic op de ijzeren rand viel mij op. Ook maar verwijderd dus.

Edit: Ik heb wel wat last van "Edge bleeding" meer dan ik mij kan herinneren van de S8+ die ik had.
Misschien moet ik even wennen maar op de witte schermen van de onboarding is het duidelijk zichtbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 08-03-2019 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:56:
Zo mijn S10+ is binnen. Laatste minuut gewisseld naar Ceramic Black (van Ceramic White) en dat bevalt uitstekend. Telefoon is op het eerste gezicht echt heel fraai gebouwd, Ceramic geeft ook een extra laagje luxe wat mij wel bevalt.

Scherm is waanzinnig. Screenprotector heb ik er wel gelijk afgetrokken. Die vond ik rond de holepunch al erg lelijk.

Verder zat er ook plastic op de ijzeren rand viel mij op. Ook maar verwijderd dus.

Edit: Ik heb wel wat last van "Edge bleeding" meer dan ik mij kan herinneren van de S8+ die ik had.
Misschien moet ik even wennen maar op de witte schermen van de onboarding is het duidelijk zichtbaar.
Ik ben benieuwd, jij als Apple man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
pelidee schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Thanks, heb het ingevuld maar zodra je bij stap 1 op verder klikt gebeurd er niets... geen foutmelding niks.
joy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkDGX
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik probeer die buds te claimen, maar die site geeft aan dat ik niet in aanmerking zou komen... Bijzonder. Speciale voorwaarden gecheckt, mijn EAN nummer staat in de lijst, dus dat kan het niet zijn. Pre-order geplaatst op 25-02, dus gewoon in de actieperiode. Lukt het anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
MarkDGX schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:13:
Ik probeer die buds te claimen, maar die site geeft aan dat ik niet in aanmerking zou komen... Bijzonder. Speciale voorwaarden gecheckt, mijn EAN nummer staat in de lijst, dus dat kan het niet zijn. Pre-order geplaatst op 25-02, dus gewoon in de actieperiode. Lukt het anderen wel?
Volgens mij is die site gewoon beetje stuk.
Net voor 2e keer opnieuw begonnen, kom nu iets verder, in zoverre dat hij zegt Media onjuist?
wtf...

Edit: verschrikkelijke site, na 4x!!! proberen ben ik eindelijk bij stap 4, klik op Registreren en??? doet niets...

Binnenkort nog maar eens proberen, ik was pas nog zo positief over de registratie van mijn Tab S4 met de AKG headset... nou helaas stap achteruit in de methode.

[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 08-03-2019 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Zal wel overbelast zijn idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Anyway, de vingerafdrukscanner werkt hier super rap en hij is nu nog de update aan t binnen halen voor nog betere werking. Dus na de negatieve verhalen ben ik in ieder geval blij verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Arjant2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:30:
Anyway, de vingerafdrukscanner werkt hier super rap en hij is nu nog de update aan t binnen halen voor nog betere werking. Dus na de negatieve verhalen ben ik in ieder geval blij verrast!
Goed om weer eens een positieve ervaring te lezen wat betreft de fingerprint sensor ;)

Heb jij de screen protector verwijderd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Arjant2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:18:
Volgens mij is die site gewoon beetje stuk. Net voor 2e keer opnieuw begonnen, kom nu iets verder, in zoverre dat hij zegt Media onjuist? wtf... Edit: verschrikkelijke site, na 4x!!! proberen ben ik eindelijk bij stap 4, klik op Registreren en??? doet niets...
CLB schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:46:
Wat betreft de issues met de promotool om de Galaxy Buds aan te vragen. Samsung weet daarvan en
is uiteraard druk bezig om deze op te lossen. Voor nu zeggen is het dus even wachten helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Goed om weer eens een positieve ervaring te lezen wat betreft de fingerprint sensor ;)

Heb jij de screen protector verwijderd?
Nee die zit er gewoon nog op.
Ontgrendelen met duim werkt gewoon direct, zonder haperen, zonder nadenken dus ik ben happy eerlijk gezegd.
Nu nog andere vingers er inzetten zo voor als foon op bureau ligt. Hopelijk dat die ook zo soepel werken.

@CLB Top, heb ik over heen gelezen, dank.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 08-03-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Arjant2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:37:
@CLB Top, heb ik over heen gelezen, dank.
No problem! Daar zijn ze vast en zeker druk mee bezig bij Samsung denk ik zo :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:56:
En nu niet meer posten en veel je telefoon gebruiken en vanavond vertellen of je batterij het lang uithoudt :*)

[ Voor 30% gewijzigd door cliors op 08-03-2019 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
S10 zojuist ontvangen, maar eerste indruk valt me ietwat tegen. Twee vingers ingesteld op de scanner, maar reageert beduidend langzamer en moeilijker dan mn oude Redmi 5 Plus. Ook is de telefoon zeer aanrakingsgevoelig wat soms voor irritaties zorgt. Frontcamera zorgt in bepaald licht voor nogal cartoonachtige weergave van t gezicht.

Moet er bij zeggen dat ik nog lang niet alles grondig heb onderzocht, ingesteld en uitgeprobeerd. Maar vooralsnog lijkt mn Redmi 5 Plus zelfs sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Is het bij de Galaxy S10 nog handig om de zelfde vinger meerdere keren in te stellen voor betere accuratie? Ik heb dit bij mijn Galaxy S7 wel gedaan, maar vroeg me af of dit nu nog nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-08 12:27
-Divine schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:03:
S10 zojuist ontvangen, maar eerste indruk valt me ietwat tegen. Twee vingers ingesteld op de scanner, maar reageert beduidend langzamer en moeilijker dan mn oude Redmi 5 Plus. Ook is de telefoon zeer aanrakingsgevoelig wat soms voor irritaties zorgt. Frontcamera zorgt in bepaald licht voor nogal cartoonachtige weergave van t gezicht.

Moet er bij zeggen dat ik nog lang niet alles grondig heb onderzocht, ingesteld en uitgeprobeerd. Maar vooralsnog lijkt mn Redmi 5 Plus zelfs sneller...
Bij ontvangst hangt er een bijna onzichtbare plastic screen protector op het scherm, kan het zijn dat deze er nog op hangt?
Herkenning is best goed hier, enkel wel beetje wennen dat je effe moet drukken met je vinger ipv snelle tap.

Voor het claimen van die earbuds, wat een drama zeg! 5e keer reeds maar site blijft altijd gewoon hangen al vanaf stap 1 (via de s10 samsung browser en chrome)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Bij ontvangst hangt er een bijna onzichtbare plastic screen protector op het scherm, kan het zijn dat deze er nog op hangt?
Herkenning is best goed hier, enkel wel beetje wennen dat je effe moet drukken met je vinger ipv snelle tap.

Voor het claimen van die earbuds, wat een drama zeg! 5e keer reeds maar site blijft altijd gewoon hangen al vanaf stap 1 (via de s10 samsung browser en chrome)
Ja, dat staat hier ook al ergens, Samsung is bezig de problemen te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Bandago 2804 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:09:
[...]

Als het werkt op de S10 zou geweldig zijn.......rondom de camera.
Nee die flasht een icoon in het midden van het scherm. Bedenk me net wel dat het via ambient display van de Oneplus werkt 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
Mijn S10e juist binnen voor als 2e toestel te gebruiken.
Ben een IPhone gebruiker van het eerste uur.

Eerste indruk:

*zeer mooi toestel en ligt fijn in de hand
*vingerafdrukscanner aan de zijkant werkt perfect
*geluid is erg goed
*zeer vlot toestel
*overbodige apps die ik niet gebruik zoals FB en LinkenIn, One drive....kan je gelukkig verbergen
*er verschijnen nogal wat popups , maar stoort me niet
*heel wat instellingen

Gelijk de screenprotector eraf gedaan en de plastic aan de zijkanten.
Ik ga het toestel naked gebruiken.

Ben tevreden over het toestel :) , al is het wel wat wennen als je ios gewoon bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Klopt, folie zit er nog op, maar dat moet niet heel veel uitmaken toch? Is soort screenprotector. En dan zal het voor de camera niet uit moeten maken. Heb zojuist twee exact dezelfde foto's gemaakt met de frontcameras van de S10 en Redmi 5 Plus en laatstgenoemde is gewoon scherper en met name realistischer. Heel vreeemd. Doe ik dan iets verkeerd met de instellingen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ondertussen mijn toestel ook ontvangen (gewone S10).
Eerste indruk is wel positief maar moet nog vanalles instellen.
Jammer dat de gebogen randen van kleur veranderen als je bijvoorbeeld op een wit scherm kijkt maar dat was te verwachten.
Toestel ligt wel nog goed in de hand en de build quality is beter dan die van mijn vorig toestel (Oneplus 6).
Batterijduur valt nog af te wachten tot na een paar recharge cycles.

Nu, wat was het wachtwoord terug van m'n oude samsung account... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Linkje3 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:04:
Is het bij de Galaxy S10 nog handig om de zelfde vinger meerdere keren in te stellen voor betere accuratie? Ik heb dit bij mijn Galaxy S7 wel gedaan, maar vroeg me af of dit nu nog nodig is.
Denk het wel. In een review zei die persoon dat de accuratie veel beter was na driemaal dezelfde vinger in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Zit de standaard screenprotector er wel goed op?
Deze is ook wel goed te gebruiken?
niet dat ie al half los laat… het is wel echt een "screen" protector? en niet een soort beschermlaagje wat je er normaal af haalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:40:
Zit de standaard screenprotector er wel goed op?
Deze is ook wel goed te gebruiken?
niet dat ie al half los laat… het is wel echt een "screen" protector? en niet een soort beschermlaagje wat je er normaal af haalt?
Hm ik snap niet waarom iedereen het een screenprotector noemt. Het is een heel dun laagje. Ergens in dit topic had iemand een link geplaatst naar een filmpje waar je hem goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Kan aan mij liggen, maar ik kan nergens mijn product aanmelden voor de galaxy buds.. ook niet in My Samsung account.

Meer mensen last van dit probleem??
Eerder kon ik dit via de website doen, nu niet meer?

[ Voor 14% gewijzigd door 038Robijno op 08-03-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Hm ik snap niet waarom iedereen het een screenprotector noemt. Het is een heel dun laagje. Ergens in dit topic had iemand een link geplaatst naar een filmpje waar je hem goed zien.
Ik denk hierom: https://community.samsung..._CA/notice_detail?id=1900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 28-07 13:23
https://www.mydealz.de/de...-off-amazon-prime-1346051
Goedkoop hoesje op Amazon, kijk goed wat je moet doen, click op actuele aanbiedingen. Ik heb het hoesje voor de 10+ met Amazon prime voor Euro 2,89. Mandag geleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door GlorixJim op 08-03-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
KAK Ik ging er vanuit dat dit zo'n typische beschermfolietje was die je best kan verwijderen, niet dus!
Dit hadden ze zel beter ergens duidelijk kunnen maken in de quick start guide ofzo, djeeses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:40
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:59:
[...]

KAK Ik ging er vanuit dat dit zo'n typische beschermfolietje was die je best kan verwijderen, niet dus!
Dit hadden ze zel beter ergens duidelijk kunnen maken in de quick start guide ofzo, djeeses!
Stond duidelijk in de beschrijving toen je hem kocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TenaciousC
daveytje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Stond duidelijk in de beschrijving toen je hem kocht..
Niet de bedoeling om welles - niettes discussie te beginnen maar ik kan je eerlijk zeggen dat ik dit, tot die link vandaag, nog nergens gelezen of gehoord had... heb nochtans tientallen filmpjes en reviews bekeken, de uitleg bij coolblue, etc...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
GlorixJim schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:56:
https://www.mydealz.de/de...-off-amazon-prime-1346051
Goedkoop hoesje op Amazon, kijk goed wat je moet doen, click op actuele aanbiedingen. Ik heb het hoesje voor de 10+ met Amazon prime voor Euro 2,89. Mandag geleverd.
Thanks voor de tip !
Net besteld.

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Het is ook gewoon een screenprotector, niet van het glazen type maar zeker net zo goed als de folie varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Liggen de nieuwe S10's nu al bij de MediaMarkt? Dan kan ik stiekem ff gaan kijken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
DennusB schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:17:
Liggen de nieuwe S10's nu al bij de MediaMarkt? Dan kan ik stiekem ff gaan kijken!
Ze liggen er al sinds de Samsung presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
Linkje3 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:04:
Ja zeker handig, voor mij is het zelfs een must. De scanner werkt nog steeds niet zo vlot en accuraat als mijn oude toestel, maar t werkt wel wat beter als je dezelfde vinger meerdere keren instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Komend van een One Plus 6 mis ik de dubbel tap functie ook om het scherm uit te zetten ipv wake on tap.

Maar tot zover wel een solide telefoon. Voelt echt premium aan.
Maar had geen wow factor qua snelheid vergleken met ik de S7E naar een One Plus 6 ging. Dat was echt een verschil van dag en nacht.

Heb btw een s10+

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 08-03-2019 14:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEKiEh
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 06:24
FragDAnvers schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:10:
[...]

Thanks voor de tip !
Net besteld.
Thanks en besteld!
Goedkope tijdelijke hoes die ook nog snel geleverd is.

It wasn't me, the tiger did it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:27
An1mA schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:23:
Komend van een One Plus 6 mis ik de dubbel tap functie ook om het scherm uit te zetten ipv wake on tap.

Maar had geen wow factor qua snelheid vergleken met ik de S7E naar een One Plus 6 ging. Dat was echt een verschil van dag en nacht.

Heb btw een s10+
Gezien de positie van de power-button zouden ze die functie er gerust nog mogen insteken. Double tap to sleep is inderdaad heel handig.

Verder denk ik dat we op een moment zijn aangekomen dat de processor eigenlijk niet zo héél veel meer uitmaakt. Ok, games zullen weer net dat beetje sneller laden maar wat boeit het eigenlijk? De verschillen zijn marginaal klein geworden. Ik ben eigenlijk stiekem aan het uitkijken naar de Huawei P30 Pro. Ik denk dat hij op functionaliteit zelf nog met leuke extra'tjes zal komen ten opzichte van de S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Wat mij opvalt is dat wit een beetje gelig is ten opzichte van mijn oneplus 6t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Michel242186 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:36:
Wat mij opvalt is dat wit een beetje gelig is ten opzichte van mijn oneplus 6t
Anders eens bij beeldscherm instellingen de mode op "vivid" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Yargo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Gezien de positie van de power-button zouden ze die functie er gerust nog mogen insteken. Double tap to sleep is inderdaad heel handig.

Verder denk ik dat we op een moment zijn aangekomen dat de processor eigenlijk niet zo héél veel meer uitmaakt. Ok, games zullen weer net dat beetje sneller laden maar wat boeit het eigenlijk? De verschillen zijn marginaal klein geworden. Ik ben eigenlijk stiekem aan het uitkijken naar de Huawei P30 Pro. Ik denk dat hij op functionaliteit zelf nog met leuke extra'tjes zal komen ten opzichte van de S10.
Ben ik met je eens, want als je telefoon bv plat ligt en je wilt gewoon snel iets doen, moet je als nog moeite doen om je scherm weer uit te schakelen.

En qua processors gaan we inderdaad niet veel meer merken, wellicht ufs 3 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb hem net een half uur binnen (S10+, 512GB Ceramic Black). Eerste indruk is super, prachtig toestel en de vingerafdrukscanner werkt gewoon uitstekend. Doet wat betreft snelheid en betrouwbaarheid zeker niet onder voor mijn S7 Edge waarover ik ook altijd heel tevreden was.

Ik heb wel direct de screenprotector eraf gehaald voordat ik hem ging instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaijphone.nl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-10-2022

Heb btw een s10+
Met Nova launcher kan dit wel mits je de premium versie hebt geloof ik. Heb zelf nog een op6 krijg morgen me S10+ binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:40
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Niet de bedoeling om welles - niettes discussie te beginnen maar ik kan je eerlijk zeggen dat ik dit, tot die link vandaag, nog nergens gelezen of gehoord had... heb nochtans tientallen filmpjes en reviews bekeken, de uitleg bij coolblue, etc...
https://www.coolblue.nl/p...2-gb-keramisch-zwart.html
Standaard meegeleverd
Handleiding (8,03 MB)
Basis screenprotector (voorgeplakt)
Usb c kabel
Oplader
Simnaald
Oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wat is het scherm mooi zeg, net ff 4k hdr staan kijken op de 10+... _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
daveytje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:49:
[...]

https://www.coolblue.nl/p...2-gb-keramisch-zwart.html
Standaard meegeleverd
Handleiding (8,03 MB)
Basis screenprotector (voorgeplakt)
Usb c kabel
Oplader
Simnaald
Oordopjes
|:( |:( |:( Heb ik overgekeken... ik blijf er bij dat ze dit iets duidelijker hadden mogen vermelden in de quick start guide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Die voorgeplakte screenprotector stelt geen drol voor, nergens om druk over te maken. Ik zelf heb het gelijk er af gehaald, want ik zag al wat stof rondom de randjes van de screenprotector ging hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
Wat gebruiken jullie om die bloatware van Samsung eraf te halen? Is hier een goede app o.i.d. voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 00:27
rolandos582 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:12:
Wat gebruiken jullie om die bloatware van Samsung eraf te halen? Is hier een goede app o.i.d. voor?
@Donstil heeft al meerdere malen Package Disabler Pro genoemd als oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

An1mA schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:43:
[...]

Ben ik met je eens, want als je telefoon bv plat ligt en je wilt gewoon snel iets doen, moet je als nog moeite doen om je scherm weer uit te schakelen.

En qua processors gaan we inderdaad niet veel meer merken, wellicht ufs 3 nog.
Mwoah, als ik zie hoe mijn S8 af en toe ligt te horten en stoten vind ik dat er nog genoeg ruimte voor verbetering is qua snelheid. Wisselen tussen apps gaat zelden vloeiend, met name apps als Snapchat laten mij wel eens secondenlang wachten, maar misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen.

Sinds de aankondiging regelmatig boven de bestelknop gehangen van een zwarte S10. Zeker omdat ik sowieso in de markt was voor draadloze oordopjes was dit extra interessant. Maar dan komt de goede oude "heb ik dit écht nodig?" weer, en dan haak ik toch maar af... Want het is eigenlijk belachelijk om een S8 te vervangen.

Ik ga de oortjes gewoon los bestellen :) Als ze minimaal zo goed zijn als de Apple AirPods die mijn zusje vorig jaar heeft gekocht heb ik er geen moeite mee om daar 150,- tegenaan te gooien. Alleen jammer dat het nog 20 dagen duurt voordat ze beschikbaar zijn...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:13:
[...]

@Donstil heeft al meerdere malen Package Disabler Pro genoemd als oplossing.
En ik heb er net mee zitten spelen, beste 3,49 die ik vandaag uitgegeven heb.
Alles wat ik niet nodig heb is uitgeschakeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yfdBPF2/IMG-0627.jpg

S10+ Prism White opgehaald vandaag. Nu data aan het overzetten van mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Khayma schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:21:
[Afbeelding]

Hoe bevalt de Prism White kleur?
Ik wissel eigenlijk tussen wit en zwart. Nu is eigenlijk wit weer aan de beurt. Al vond ik de zwarte ''stealth'' kleur van mijn S8 wel heel vet. Dus ergens twijfel ik een beetje nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond de schaling van sommige zaken een beetje vreemd, bleek dat het toestel nog op 1080p stond. Heb het scherm nu naar de hoogste resolutie gezet en het was gelijk weg.

Lijkt allemaal nog mooier nu.
[Afbeelding]

Nice, Ga je whatsapp ook doen?
Ik zit al twee uur te rommelen om dat over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Topicstarter
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c2AQqea.png

Duurt lang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:24:
Ik vond de schaling van sommige zaken een beetje vreemd, bleek dat het toestel nog op 1080p stond. Heb het scherm nu naar de hoogste resolutie gezet en het was gelijk weg.

Lijkt allemaal nog mooier nu.

[...]

Nice, Ga je whatsapp ook doen?
Ik zit al twee uur te rommelen om dat over te krijgen.
Neuh :+. Mijn XS blijft mijn main telefoon dus whatsapp hou ik op de iPhone.
Dubrillion schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:24:
[...]

Hoe bevalt de Prism White kleur?
Ik wissel eigenlijk tussen wit en zwart. Nu is eigenlijk wit weer aan de beurt. Al vond ik de zwarte ''stealth'' kleur van mijn S8 wel heel vet. Dus ergens twijfel ik een beetje nu
Toen ik Prism white had besteld heb ik heel erg getwijfeld omdat ik altijd zwarte toestellen neem. Lekker simpel. Ik ben zelfs nog langs de Mediamarkt gegaan om echt de prims white weer te bekijken. En eerlijk? Ik ben heel blij met mijn keuze. Echt veel mooier dan de 'saaie' prism black. Zit een prachtige gloed overheen, of dat witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
10+ nu een uurtje in bezit, eerste indruk: prachtig ding! Merk niks van haperingen, fingerprint scanner werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Als iemand wat foto;s kan posten van de verschillende kleuren .. graag :)
En als iemand al wat ervaringen heeft met de batterij duur… dan hoor ik het ook graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Vingerprintscanner werkt goed hoor, als je 1x weet waar hij zit is het supersnel :).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
op Reddit is er melding gemaakt van een 6 maanden gratis Spotify Premium actie zodra je Spotify opstart op je S10.

Ik heb de telefoon zelf nog niet, wellicht iemand hier die het eens kan testen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:35:
op Reddit is er melding gemaakt van een 6 maanden gratis Spotify Premium actie zodra je Spotify opstart op je S10.

Ik heb de telefoon zelf nog niet, wellicht iemand hier die het eens kan testen...
https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-s10/offers/spotify/
Who is eligible to participate in the Samsung Spotify 6-month Trial Offer?

Any US/DC resident who is at least 18 years of age who purchased a new Samsung Galaxy S10+, S10 or S10e between 2/21/19 and 12/31/19. No other Samsung devices are eligible for this promotion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Murica only! Had 't kunnen weten ;)
Wellicht aanmelden met je VPN op USA ingesteld?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
dust419 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Wellicht aanmelden met je VPN op USA ingesteld?
Iets zegt me dat ze kijken naar je IMEI en/of CSC. Dan gaat een VPN niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UY14P6a1Fqv9KNKNcvjvOcHV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rWbVtnP2v2LhBsksBpHDBFbD/thumb.jpg

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 08 mar 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* OneUI Pie (Android 9)
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
· The stability of Camera has been improved
· The performance of Fingerprint recognition has been improved
· Added feature to set the app or function which runs when the Bixby key is pressed

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15445945
Build date Sun, 24 Feb 2019 04:49:44 +0000
Security Patch Level 2019-02-01
Product code PHN
PDA G975FFXXU1ASBA
CSC G975FOXM1ASBA
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/921/UqCZH4.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Aggressor schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:30:
Als iemand wat foto;s kan posten van de verschillende kleuren .. graag :)
En als iemand al wat ervaringen heeft met de batterij duur… dan hoor ik het ook graag
Hier foto's van de groene S10 van m'n moeder die al de hele dag aan het lachen is omdat ik nog steeds met m'n Note 8 en ruk accu zit en wacht op m'n S10+ via samsung die pas vanaf de 15e wordt geleverd.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/258y1qe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2z66ygw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/29lnx3a.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 23:43

Heb btw een s10+
Een tip is om de animaties korter te zetten onder developer options. Samsung heeft zulke slome animaties zodat het ook slomer aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Merk wel dat hij (S10) snel warm wordt aan de linker zijkant. Gewoon eens twitter en instagram openen en hij wordt al voelbaar warm (zonder wifi, enkel mobiele data).
Een paar minuten in het OS rond swipen en het toestel krijgt al redelijk warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
Kuusj schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:14:
[...]

Mwoah, als ik zie hoe mijn S8 af en toe ligt te horten en stoten vind ik dat er nog genoeg ruimte voor verbetering is qua snelheid. Wisselen tussen apps gaat zelden vloeiend, met name apps als Snapchat laten mij wel eens secondenlang wachten, maar misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen.

Sinds de aankondiging regelmatig boven de bestelknop gehangen van een zwarte S10. Zeker omdat ik sowieso in de markt was voor draadloze oordopjes was dit extra interessant. Maar dan komt de goede oude "heb ik dit écht nodig?" weer, en dan haak ik toch maar af... Want het is eigenlijk belachelijk om een S8 te vervangen.

Ik ga de oortjes gewoon los bestellen :) Als ze minimaal zo goed zijn als de Apple AirPods die mijn zusje vorig jaar heeft gekocht heb ik er geen moeite mee om daar 150,- tegenaan te gooien. Alleen jammer dat het nog 20 dagen duurt voordat ze beschikbaar zijn...
Hahah, klinkt zo herkenbaar, was nog wel redelijk tevreden van mijn S8... en t blijft veel geld... S10 in winkelmandje... weer uit... etc...
Dan gisteren om 23u56, shit, ik wil hem! Op 3 minuten was de bestelling geplaatst, net op tijd nog dus voor die pre order promo voor de earbuds en extra overname bedrag voor de oude gsm! Bleek de factuur reeds op 8 maart te staan |:( . Vandaag effe met coolblue gebeld en zij hebben dit gelukkig kunnen oplossen voor me. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:59:
Merk wel dat hij (S10) snel warm wordt aan de linker zijkant. Gewoon eens twitter en instagram openen en hij wordt al voelbaar warm (zonder wifi, enkel mobiele data).
Een paar minuten in het OS rond swipen en het toestel krijgt al redelijk warm.
Is redelijk normaal, de telefoon is op de achtergrond van alles aan het doen als je hem voor het eerst gebruikt.
TenaciousC schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:03:
[...]

Hahah, klinkt zo herkenbaar, was nog wel redelijk tevreden van mijn S8... en t blijft veel geld... S10 in winkelmandje... weer uit... etc...
Dan gisteren om 23u56, shit, ik wil hem! Op 3 minuten was de bestelling geplaatst, net op tijd nog dus voor die pre order promo voor de earbuds en extra overname bedrag voor de oude gsm! Bleek de factuur reeds op 8 maart te staan |:( . Vandaag effe met coolblue gebeld en zij hebben dit gelukkig kunnen oplossen voor me. :P
Ja ik heb me toch kunnen inhouden, denk dat ik hem in de zomer voor 550,- koop :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADRIGUZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09 09:15
Kuusj schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:08:
Ja ik heb me toch kunnen inhouden, denk dat ik hem in de zomer voor 550,- koop :+
Iets in mij zegt me dat ie wel iets langer z'n waarde vast blijft houden.. Maar ik wacht inderdaad ook even totdat de kop eraf is :) S8 doet het immers nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
cliors schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Hier foto's van de groene S10 van m'n moeder die al de hele dag aan het lachen is omdat ik nog steeds met m'n Note 8 en ruk accu zit en wacht op m'n S10+ via samsung die pas vanaf de 15e wordt geleverd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan pas in mei verlengen en hoop dan ook op een vette actie zoals cashback en of gratis aerbuds bijv. Maar de kleur groen ziet er geweldig uit. Lijkt meer tussen groen en blauw te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Iemand die er momenteel in slaagt om de Buds Reward in de app in te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 29-08 18:51
Komt de flamingo pink kleur ook uit in Nederland? Op de Amerikaanse Samsung site kan je hem gewoon in die kleur bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
FrE911 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:28:
Wou toevallig net gaan googlen hoe ik dit doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Ik heb de buds al 2 weken en moet zeggen ze zitten lekker en geluid is goed! Ook de microfoon aan de buiten kant werkt echt perfect, je hoort gewoon niks als je de optie uit zet en zodra je hem aanzet hoor je opeens de buitenwereld!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
FrE911 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:28:
Nope probeer het ook al de hele middag.............. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
henklbr schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:46:
[Afbeelding][Afbeelding]

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 08 mar 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* OneUI Pie (Android 9)
* February security patches (Samsung Android Security Updates)
· The stability of Camera has been improved
· The performance of Fingerprint recognition has been improved
· Added feature to set the app or function which runs when the Bixby key is pressed

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15445945
Build date Sun, 24 Feb 2019 04:49:44 +0000
Security Patch Level 2019-02-01
Product code PHN
PDA G975FFXXU1ASBA
CSC G975FOXM1ASBA
Details for download with SamFirm: [Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.1; USE HOME_CSC_OXM !
Welke is eigenlijk het beste land om de firmware van binnen te halen? Ik bedoel hiermee het land die eigenlijk altijd als eerste de updates krijg? Mijn Samsung S9+ krijgt meestal pas maanden na de eerste releases een update 8)7 .

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yargo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:38:
[...]

Welke is eigenlijk het beste land om de firmware van binnen te halen? Ik bedoel hiermee het land die eigenlijk altijd als eerste de updates krijg? Mijn Samsung S9+ krijgt meestal pas maanden na de eerste releases een update 8)7 .
Je kan de CSC van je toestel niet meer zo makkelijk aanpassen; PHN (Nederland UN-branded) is onderdeel van Multi-CSC OXM (daar zitten heel veel CSC's in)

Als er nieuwe FW beschikbaar is (Multi-CSC OXM), dan plaats ik deze hier...

Waar heb je je S9+ gekocht: Belsimpel?

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 08-03-2019 16:47 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
henklbr schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:46:
[...]

Je kan de CSC van je toestel niet meer zo makkelijk aanpassen; PHN (Nederland UN-branded) is onderdeel van Multi-CSC OXM (daar zitten heel veel CSC's in)

Als er nieuwe FW beschikbaar is (Multi-CSC OXM), dan plaats ik deze hier...

Waar heb je je S9+ gekocht: Belsimpel?
Ah, is dat zo? Dus niet meer zoals vroeger gewoon bestand downloaden en PDA, CSC, Phone en flashen maar?

Ik heb hem tweedehands gekocht, factuur was van Vodaphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
jodel99999 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Nope probeer het ook al de hele middag.............. :?
Hierboven lezen, zijn probelemen met de site volgens samsung

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Officiële statement:

https://eu.community.sams...72780/highlight/true#M216

[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 08-03-2019 16:56 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Nog mensen met.problemen met de vinger afdruk scanner?
Bij mij doet hij niks, welke vinger ik ook probeer blijft op 0 staan

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Gunth schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 17:02:
Nog mensen met.problemen met de vinger afdruk scanner?
Bij mij doet hij niks, welke vinger ik ook probeer blijft op 0 staan
Heb je de screenprotector al verwijderd ?
Pagina: 1 ... 11 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support