Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Nog 3 nachtjes slapen, het is bijna zover! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zorian schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:04:
Niet als je een S10+ 512 GB White besteld hebt 7(8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zijn er ook mensen die de 1tb witte hebben besteld?

Deze is toch even duur als de zwarte variant.. Echter krijg je hier een horloge bij.. Bij de witte niet? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Zorian schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:04:
Ook rekening mee houden dat je altijd een slecht toestel kan krijgen. Heb al gehad dat er een kras op het scherm was bij een nieuw toestel. Of dat het scherm een roze gloed heeft.
Niet dat ik je enthousiasme wil naar beneden trekken hé :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:02
Aggressor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:07:
Zijn er ook mensen die de 1tb witte hebben besteld?

Deze is toch even duur als de zwarte variant.. Echter krijg je hier een horloge bij.. Bij de witte niet? Klopt dit?
Het horloge krijg je volgens mij alleen bij de 10 Years edition wat bestaat uit een zwarte ceramic 1TB Galaxy s10+

Dus niet bij de witte 1TB of zwarte 1TB maar je moet echt de 10 years edition hebben. Het klopt wel dat ze even duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Silooy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:11:
[...]

Het horloge krijg je volgens mij alleen bij de 10 Years edition wat bestaat uit een zwarte ceramic 1TB Galaxy s10+

Dus niet bij de witte 1TB of zwarte 1TB maar je moet echt de 10 years edition hebben. Het klopt wel dat ze even duur zijn.
De 512gb ceramic kost 1249?
Dan kan je toch beter iets meer betalen..

Dan heb je 512gb extra., meer geheugen en een duur horloge....

Of zie ik wat verkeerd?

Waarom zou je dan de 1tb witte ceramic nemen.. Alleen voor de kleur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:02
Aggressor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:16:
[...]

Of zie ik wat verkeerd?

Klopt helemaal. Daarom heb ik ook de 1TB genomen met horloge. Is denk ik een tijdelijk iets. Zal vast niet 2 jaar lang verkrijgbaar zijn deze deal. De witte zou je dan in dit geval puur nemen voor de kleur ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aggressor schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:16:
[...]

Of zie ik wat verkeerd?

Eigenlijk voor niets dus. Want wit is geen kleur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:08:
[...]

Ook rekening mee houden dat je altijd een slecht toestel kan krijgen. Heb al gehad dat er een kras op het scherm was bij een nieuw toestel. Of dat het scherm een roze gloed heeft.
Niet dat ik je enthousiasme wil naar beneden trekken hé :-)
Als dat zo is stap ik in de auto en rij ik naar de Vodafone winkel om hem om te ruilen, ben ik heel simpel in. :p
Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:04:
[...]

Niet als je een S10+ 512 GB White besteld hebt 7(8)7
Zijn er leverproblemen met dat model dan?
Heb zelf de S10+ 128GB White besteld op de minuut dat het mogelijk was. :p

[ Voor 23% gewijzigd door Zorian op 05-03-2019 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zorian schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:34:
[...]

Als dat zo is stap ik in de auto en rij ik naar de Vodafone winkel om hem om te ruilen, ben ik heel simpel in. :p

[...]

Zijn er leverproblemen met dat model dan?
Heb zelf de S10+ 128GB White besteld op de minuut dat het mogelijk was. :p
Ja de Ceramic White wordt pas in week 11 verwacht (volgende week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
*Foutje*

[ Voor 97% gewijzigd door Valinor op 05-03-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Ik twijfel nog enorm tussen de S10 en de S10e.

De prijs maakt me echt uit, maar wel het volgende:

Voordeel S10 tov S10e:
- fingerprint achter scherm
- Galaxy Buds actie
- 3e camera
- 8gb ram bij 128gb versie
- Hogere resolutie (of het zichtbaar is weet ik eigenlijk niet)

Nadelen S10 tov S10e:
- gekromd scherm: Ziet er misschien leuk uit, maar dit is wat mij betreft alleen maar een nadeel. 3 nadelen eigenlijk: Dit zorgt voor slechte afleesbaarheid aan de zijkanten, extra kwetsbaarheid en vaker ongewilde 'touches' op het scherm.
- te groot om fijn met 1 hand te bedienen

Zijn er meer mensen die twijfelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten21 op 05-03-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Maarten21 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:34:

Voordeel S10 tov S10e:
- Galaxy Buds actie
- 3e camera

Nadelen S10 tov S10e:
- gekromd scherm: Ziet er misschien leuk uit, maar dit is wat mij betreft alleen maar een nadeel. 3 nadelen eigenlijk: Dit zorgt voor slechte afleesbaarheid aan de zijkanten, extra kwetsbaarheid en vaker ongewilde 'touches' op het scherm.

De s10 is net zo breed (0.5mm verschil) als de s10e dus ze voelen hetzelfde aan. Misschien dat de hoogte niet fijn voor je is, maar heb de s9 gehad die net zo hoog is en 1 hand bediening is goed te doen.
Al helemaal met samsungs one ui.
Qua prijs schelen ze ook vrij weinig en bij de s10 krijg je nog de samsung earbuds gratis als je pre-ordered.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 05-03-2019 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Voordeel S10 tov S10e:
- Galaxy Buds actie
- 3e camera

Nadelen S10 tov S10e:

Jazeker! Ik had t kunnen schrijven :)

Maar ook ik ben er nog niet uit. De galaxy Buds is voor mij geen reden om voor de een of andere te gaan. Ben eerder beniewd naar de reviews van expert en dan met name ook het batterij gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:36
Interessante vergelijking op verschillende vlakken met Huawei Mate 20 Pro en Iphone Xs Max: YouTube: Samsung S10 Plus vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro - Speed Test!

en Teardown: YouTube: Galaxy S10 Teardown – Does Ultrasonic Measure Up?

[ Voor 23% gewijzigd door Hakki op 05-03-2019 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordeel S10 tov S10e:
- Galaxy Buds actie
- 3e camera

Nadelen S10 tov S10e:

Ik twijfel niet. Die nadelen die jij opnoemt herken ik niet direct dus zie alleen maar voordelen :)

Nee ik twijfel eerder tussen S10 en S10+. Dat komt omdat ik nu een S9+ heb en de S10 is slechts 0,1" kleiner dus dat lijkt me een klein verschil maar ben bang dat de S10+ veel meer het WOW effect heeft en sowieso betere accuduur (die ik eigenlijk niet nodig heb)

Toch maar even richting MM rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hakki schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:14:
Interessante vergelijking op verschillende vlakken met Huawei Mate 20 Pro en Iphone Xs Max: YouTube: Samsung S10 Plus vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro - Speed Test!
10x Unlocken met inscreen fingerprint langzamer dan 10x unlocken met FaceID. Had ik eigenlijk niet verwacht, er kwam hier een paar keer naar voren dat de scanner zo veel sneller zou zijn.

Niet dat die halve seconde uitmaakt maar goed, wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Garret1410 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:44:
[...]

Ik twijfel niet. Die nadelen die jij opnoemt herken ik niet direct dus zie alleen maar voordelen :)

Nee ik twijfel eerder tussen S10 en S10+. Dat komt omdat ik nu een S9+ heb en de S10 is slechts 0,1" kleiner dus dat lijkt me een klein verschil maar ben bang dat de S10+ veel meer het WOW effect heeft en sowieso betere accuduur (die ik eigenlijk niet nodig heb)

Toch maar even richting MM rijden.
Meer WOW ten opzichte van welke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*knip, doe maar niet bijdehand.....

[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 05-03-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Batsu schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Hij vergelijkt de S10 en de S10+ met elkaar, dus ten opzichte van de S10.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Hahn schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:15:
[...]

Hij vergelijkt de S10 en de S10+ met elkaar, dus ten opzichte van de S10.
Ah ok, was mij niet duidelijk omdat hij ook de Note9 erbij betrok.

Dan denk ik dat de WOW factor voor die twee telefoons S10/S10+ hetzelfde is. Verschillen zijn minimaal, en visueel al helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mooie (eerlijke) full review van androidcentral.com

https://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s10-review

Waar de reviewer wel opmerkt dat dit zijn 1ste Samsung Galaxy telefoon is met aardig wat ''accidental palm touches'':

''The only downside to be found with this hyper-efficient design is potential usability issues when it comes to accidental palm touches. This is the first "infinity display" curved Samsung phone I've actually had troubles with accidental touches on. Whether that's due to an even smaller amount of metal on the side of the phone, changes in its palm rejection software or some combination, it's noticeable when holding the larger Galaxy S10+ — I've been accidentally touching interface elements and inadvertently pressing keys while typing''

wat betreft de fingerprint sensor zegt hij het volgende:

''but it is not as fast, accurate or easy to use as a modern capacitive fingerprint sensor''

en

''There is no situation in which the ultrasonic fingerprint sensor has been faster or more consistent than the Galaxy S9's rear-mounted capacitive sensor. That's incredibly unfortunate''.

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 05-03-2019 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Batsu schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:29:
[...]

Ah ok, was mij niet duidelijk omdat hij ook de Note9 erbij betrok.

Dan denk ik dat de WOW factor voor die twee telefoons S10/S10+ hetzelfde is. Verschillen zijn minimaal, en visueel al helemaal
Groter scherm = meer 'wow', dat is zijn redenatie. En ik denk dat dat aardig klopt. Een film op een grotere tv of op een groter scherm in de bioscoop bekijken is ook meer 'wow' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
Review normale s10 op gsmarena

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
Batsu schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:29:
Review normale s10 op gsmarena
Je had 'm ook even kunnen linken, maar laat ik de kwaadste niet zijn: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s10-review-1903.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Hahn schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Je had 'm ook even kunnen linken, maar laat ik de kwaadste niet zijn: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s10-review-1903.php
Klopt naar ging even niet via mijn gsm, excuses. Normaal link ik m zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:56:

Waar de reviewer wel opmerkt dat dit zijn 1ste Samsung Galaxy telefoon is met aardig wat ''accidental palm touches'':

''The only downside to be found with this hyper-efficient design is potential usability issues when it comes to accidental palm touches. This is the first "infinity display" curved Samsung phone I've actually had troubles with accidental touches on. Whether that's due to an even smaller amount of metal on the side of the phone, changes in its palm rejection software or some combination, it's noticeable when holding the larger Galaxy S10+ — I've been accidentally touching interface elements and inadvertently pressing keys while typing''

''but it is not as fast, accurate or easy to use as a modern capacitive fingerprint sensor''

en

''There is no situation in which the ultrasonic fingerprint sensor has been faster or more consistent than the Galaxy S9's rear-mounted capacitive sensor. That's incredibly unfortunate''.
In de video review (linked below) vond ik hem ook best wel negatief over de camera/camera’s.
Hoop niet dat dit terecht is, voor mij samen met het scherm de reden er een te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb alle drie smaken S10 even bekeken en gevoeld en de gewone S10 valt me niet tegen qua grootte.

Een aantal punten zijn me opgevallen.

- Het scherm is bijna net zo groot als de S9+ alleen iets smaller. Dat vind ik positief.

- vergeleken met mijn S9 is het display minder verzadigd qua kleuren en oogde wat geler/warmer alsof deze op basis mode stond maar instelling stond op levendig.
Qua helderheid kon ik geen verschil merken maar de automatische helderheid werkte ook niet wat waarschijnlijk door de demo stand komt.

- merkte toch wel aardig wat haperingen bij met name als ik naar bixby home ging. Voelde ook niet echt snel vergeleken met mn S9. Heb de animaties van S9 ook op 0,5x staan dus dat scheelt en internetverbinding bij MM was langzaam dus YouTube en browsen gaat dan ook traag.

- voelde erg licht in de hand en is heel dun. Voelde als een dummy.

- paar foto's gemaakt en dynamisch bereik is veel beter. Donkere plekken waren beter belicht en felle lichtbronnen waren niet overbelicht, dit in tegenstelling tot de S9.

Al met al toch een goede indruk gehad en de S9 lijkt opeens ouderwets naast de S10. De S10 is ook wat vierkanter en dat vind ik wel mooi.
Batsu schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Meer 'wow' van S10+ tov de S10 vanwege het grotere scherm en randen lijken dan nog dunner.
Geert1976 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:56:

en

Een randloos scherm is mooi maar sowieso gevoeliger is voor onbedoelde aanrakingen dan een scherm met dikke randen. Als ik mn telefoon aan iemand geef om iets te laten zien dan gaat het bijna altijd mis omdat diegene dat niet gewend is terwijl ik er een case omheen heb voor zowel de grip en voor deze onbedoelde aanrakingen.
Kortom, het is ook even wennen.

Wat betreft de vingerafdruk scanner denk ik dat het wel klopt. Mijn verwachting is ook niet dat een eerste generatie ultrasoon scanner sneller werkt dan een jaren doorontwikkelde capacitieve scanner.
Ik hoop alleen wel dat deze net zo accuraat werkt als een normale scanner en niet dat je tig keer je vinger moet opleggen voordat deze herkend wordt wat helaas wel in de review naar voren komt.

[ Voor 52% gewijzigd door Garret1410 op 05-03-2019 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:31:
[...]

In de video review (linked below) vond ik hem ook best wel negatief over de camera/camera’s.
Hoop niet dat dit terecht is, voor mij samen met het scherm de reden er een te kopen.
Vond de geschreven review anders erg positief! De camera's worden daar ook positief beschreven.

Ik kom nu van een Galaxy Nexus en een Nexus 5X en waar ik het meest bang voor ben zijn de Samsung apps. Ik zie dat er een Samsung gallery is, contact app, bixby, etc. Ik hoef dat allemaal niet maar dat zal je niet uit kunnen schakelen...

Zijn er hier mensen met ervaring met de nieuwe One UI in combinatie met een S9(+)? Hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:40
SgtCaffran schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:27:Samsung gallery is, contact app, bixby
Heb je dat bewust opgezocht ofso, je noemt echt precies 3 apps die je niet uit kan schakelen terwijl je echt 80% van alle erop geleverde apps uit kan zetten :P

Zelf ben ik zeer content met de S9 (niet +), en One UI, maarja als je anders gewend bent kan dat wel even wennen zijn natuurlijk!

[ Voor 36% gewijzigd door watercoolertje op 05-03-2019 22:33 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SgtCaffran schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Vond de geschreven review anders erg positief! De camera's worden daar ook positief beschreven.

Ik kom nu van een Galaxy Nexus en een Nexus 5X en waar ik het meest bang voor ben zijn de Samsung apps. Ik zie dat er een Samsung gallery is, contact app, bixby, etc. Ik hoef dat allemaal niet maar dat zal je niet uit kunnen schakelen...

Zijn er hier mensen met ervaring met de nieuwe One UI in combinatie met een S9(+)? Hoe bevalt dat?
Ik had op mijn Samsung S8+ die ik even gebruikte Package disabler pro. Daarmee kan je al die Samsung zaken uitschakelen.

Ik hoop dat dit er ook voor de S10 is of komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13

Voordeel S10 tov S10e:
- Galaxy Buds actie
- 3e camera

Nadelen S10 tov S10e:

als je dan toch al zoveel geld uitgeeft en de + variant overkill voor je is zou ik lekker voor de s10 gaan. de 10e vind ik toch een beetje het net-niet modelletje ofzo

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:39:
[...]

Ik had op mijn Samsung S8+ die ik even gebruikte Package disabler pro. Daarmee kan je al die Samsung zaken uitschakelen.

Ik hoop dat dit er ook voor de S10 is of komt.
Bevalt goed hier op de S9 plus. Staat er sinds december op. Multitasken hebben ze alleen verkloot maar voor de rest draait het als een zonnetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
Batsu schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:11:
[...]
Ben eerder beniewd naar de reviews van expert en dan met name ook het batterij gedeelte
Het is maar net wie of wat je een expert noemt, maar Dave Lee heeft inmiddels een video on-line staan waarin hij uitlegt waarom de S10e -volgens hem- een betere keuze is. En kan het niet meer met hem eens zijn. De walk trough van Droid Life is ook wel een aanrader.

Ik kom van een S8 en ben voor de S10e gegaan vanwege het formaat en de gele kleur. Heb lang getwijfeld tussen de S10e en de S10 maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
  • De vingerafdrukscanner in mijn S10e is echt stukken betrouwbaarder én sneller dan die in de S10 van mijn vriendin. Rete snel eigenlijk, in vergelijking met mijn oude S8
  • De vingerafdrukscanner in de S10e is ook (zoals in de S8, S9) te gebruiken als slider voor het notificatiemenu, iets wat juist met OneUI erg handig is omdat bepaalde icons (zoals bluetooth wanneer wel aan maar niet gekoppeld) uit de standaardbar zijn verdwenen. In kan nu unlocken én checken met alleen mijn duim aan de zijkant van de telefoon. Zie de video van Dave Lee
  • Een non edge-scherm. Jeetje, na twee jaar S8 was bijna vergeten hoe handig dat eigenlijk is. Veel minder accidental touches, geen vervorming meer aan de zijkanten en, voor mij het aller belangrijkst, gewoon weer simpele, goedkope tempered glass protectors die het hele scherm bedekken. Kan ik 'm nog eens laten vallen :). Oh, en Egde pannels/Edge lighting werkt gewoon prima
  • Hier komt de S10e met een prima wireless powerbank ipv de buds bij de S10. Dat was voor mij persoonlijk veel interessanter
giovanni2903 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:56:
als je dan toch al zoveel geld uitgeeft en de + variant overkill voor je is zou ik lekker voor de s10 gaan. de 10e vind ik toch een beetje het net-niet modelletje ofzo
Geld even buiten beschouwing gelaten, is het enige wat je op de S10e mist een zoom-lens. Daar krijg je dan wel weer een snellere en betrouwbaardere vingerafdrukscanner voor terug met extra functie. Voor de rest is het nét allemaal wat kleiner (scherm, batterij, werkgeheugen) maar na een paar dagen gebruik kan ik zeggen dat de S10e allesbehalve een inferieur toestel is. Vergeleken met de S10 van mijn vriendin is ie net zo snel, gaat de batterij ongeveer even lang mee (wat langer zelfs maar ik gebruik geen Instagram enzo) en zie je vanwege onze silicon bumpers het verschil nauwelijks tussen edge en non-edge. Met dezelfde grootte als een iPhone X heeft mijn S10e hier, in ieder geval in deze paar dagen, genoeg wow effect getoond. Daar zorgt de punch-hole wel voor.

Ik denk dat het vanwege Samsung pay is dat ik me nu realiseer hoe handig een betrouwbare vingerafdrukscanner eigenlijk is. Het voelt allemaal zoveel meer soepeltjes dan met de S8 het geval was. Ik hoef bij de kassa in ieder geval niet meer te vechten met de vrouw om te zien wie Samsung pay als eerste open heeft, die strijd is nu bepaald ;)

edit:
Al kan dat met toekomstige firm- en software updates natuurlijk nog wel eens veranderen...

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 06-03-2019 06:03 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 21:53
Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:31:
[...]

[YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus review: Almost apex]
Hoe, Samsung had natuurlijk ook nog enkele miljoenen camera sensors over na het Note 9 fiasco. Die zitten nu allemaal in de s10.
Mooi toestel maar niet baanbrekend. Ik wacht op de s11 of iets met een betere camera.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Asprine schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:35:
[...]

Hoe, Samsung had natuurlijk ook nog enkele miljoenen camera sensors over na het Note 9 fiasco. Die zitten nu allemaal in de s10.
Mooi toestel maar niet baanbrekend. Ik wacht op de s11.
De S11. Dat zie ik toch een beetje als het gehandicapte broertje van de S12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
pimsaint schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:32:
[list]
• De vingerafdrukscanner in mijn S10e is echt stukken betrouwbaarder én sneller dan die in de S10 van mijn vriendin. Rete snel eigenlijk, in vergelijking met mijn oude S8
Hoe is de ervaring van de S10 vingerafdruk scanner tov die van S8?
S8 was door zijn ligging ook niet ideaal, moet daar vaak ook meermaals voor proberen..

Wat is je eerste ervaring met batterij tov je oude S8?

[ Voor 5% gewijzigd door Hakki op 06-03-2019 06:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SgtCaffran schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Misschien ben ik zeer bevooroordeeld maar ik vind de Samsung galerij, dialer, agenda en browser net zo goed of beter dan de Google alternatieven.

De Samsung apps hebben een aantal handigheidjes die Google niet heeft zoals albums verbergen in de galerij wat handig is bij de whatsapp map.

Ik ben ook nooit zo'n voorstander van stock Android geweest in het verleden wat name kwam dat er bepaalde features miste die Samsung wel had.

Ons UI vind ik zeer prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Garret1410 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:18:
[...]

Misschien ben ik zeer bevooroordeeld maar ik vind de Samsung galerij, dialer, agenda en browser net zo goed of beter dan de Google alternatieven.

De Samsung apps hebben een aantal handigheidjes die Google niet heeft zoals albums verbergen in de galerij wat handig is bij de whatsapp map.

Ik ben ook nooit zo'n voorstander van stock Android geweest in het verleden wat name kwam dat er bepaalde features miste die Samsung wel had.

Ons UI vind ik zeer prettig werken.
Hier ook een fan van de Samsung UI. Met name de dialer. Vind het ideaal dat ik afgeschermde nummers kan blokkeren en direct naar de voicemail kan doorverwijzen. Scheelt me een hoop ongewenste gesprekken van telefonische verkopers. :) Wellicht dat dit inmiddels ook al met de standaard Google dialer kan, maar vroeger kon het in iedergeval niet en had ik hiervoor een extra App nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door R2L op 06-03-2019 08:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
R2L schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:30:
[...]
Vind het ideaal dat ik afgeschermde nummers kan blokkeren en direct naar de voicemail kan doorverwijzen. Scheelt me een hoop ongewenste gesprekken van telefonische verkopers.
nice! ik was niet op de hoogte van deze mogelijkheid. Gelijk instellen zodra ik mijn S10 binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Geert1976 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:47:
[...]

nice! ik was niet op de hoogte van deze mogelijkheid. Gelijk instellen zodra ik mijn S10 binnenkrijg.
Heb je de S10 besteld Geert? Hoe ben je op de S10 gekomen qua keuze? Ik heb zelf net de S10+ besteld als vervanging van m'n OnePlus 6. Lijkt me ideaal trouwens, m'n iPhone opladen met de S10+ haha :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Heb je de S10 besteld Geert? Hoe ben je op de S10 gekomen qua keuze? Ik heb zelf net de S10+ besteld als vervanging van m'n OnePlus 6. Lijkt me ideaal trouwens, m'n iPhone opladen met de S10+ haha :+
the irony...je iPhone opladen met een Samsung toestel ;)

Ik vind de S10+ net een tikkie te groot/lang. Heb beide getest in de MediaMarkt en kwam al snel tot de conclussie dat de S10 een prima formaat is voor mij.
Qua ergonomie dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Nitai schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Verwacht niet te veel van het opladen naar een andere device toe.
Mijn collega heeft een iPhone XS en had hem toen op mijn Huawei Mate 20 pro gelegd om hem op te laden.. nog geen 2% in 15 min.

Geen idee of dat straks met de S10 sneller zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
038Robijno schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:19:
[...]

Mijn collega heeft een iPhone XS en had hem toen op mijn Huawei Mate 20 pro gelegd om hem op te laden.. nog geen 2% in 15 min.

Dat had ik al een beetje verwacht, de grote winst zit natuurlijk in de combi met een Galaxy Watch en Galaxy Buds. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:18:
Misschien een tip. Je kunt een leeg bestand maken welke je .nomedia noemt. Die plaats je in mappen waarvan je wilt dat Android ze niet scant.

Zo hoef jè niet op app niveau dingen te verbergen maar kan dat al op os niveau.

Werkt voor alles. Niet alleen foto’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

[...]

Thanks! Ik gebruik Android zakelijk en m'n iPhone is prive. Maar ze liggen heel vaak tegen elkaar aan, dus vond het inderdaad wel grappig. Maar ik verwacht er niet veel van. Batterij van m'n XS Max gaat meer als een dag mee en OnePlus 6 zelfs twee dagen. Ze liggen toch altijd aan de lader 's nachts of als ik onderweg ben in de auto.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Voor mensen bekend met Disconnect Pro uit de Samsung (app) Store.

Ik heb deze app gekocht toen ik de S8 had.

Deze app blocked ads in vrijwel alle apps (niet in YouTube helaas).
Ik vond het destijds 1 van mijn allerbeste app aankopen ooit.

Ik las dat deze App ook in Android 9.0 nog steeds prima werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:20
Geert1976 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:08:

Ik las dat deze App ook in Android 9.0 ook nog steeds prima werkt
Dat herinner ik mij nog van "toen" - ik ga hem ook aanschaffen, thx voor de reminder.

En hopelijk doet de rabowallet het weer op de S10+. Op de LGv30 werkte het opeens niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki

Ik las dat deze App ook in Android 9.0 ook nog steeds prima werkt
Op mijn S8 heb ik na de update helaas weer allemaal adds.
Maar had geen reset gedaan.

Zal de ap eens wissen en opnieuw installeren en zien of het helpt.

EDIT: thank god, it works again!
Had ik eerder moeten proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hakki op 06-03-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens eenvoudig om de icoontjes aan te passen? Dat is namelijk het enige (persoonlijk) minpunt dat ik zo kon zien in de mediamarkt. Icoon van de camera/foto's/telefoon vond ik bijvoorbeeld echt meh.

Nou ben ik helemaal nieuw bij Android, maar volgens mij zijn er Thema's voor de knoppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:35:
Is het trouwens eenvoudig om de icoontjes aan te passen? Dat is namelijk het enige (persoonlijk) minpunt dat ik zo kon zien in de mediamarkt. Icoon van de camera/foto's/telefoon vond ik bijvoorbeeld echt meh.

Nou ben ik helemaal nieuw bij Android, maar volgens mij zijn er Thema's voor de knoppen toch?
Er zijn thema's voor de iconen. Wil je meer vrijheid en keuze dan raad ik Nova launcher aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Ik heb op mijn S8 ''Lean Launcher''.
Lijkt een beetje op de Pixel launcher en is net even wat simpeler dan de bekende launchers vind ik zelf.

Daar heb je zoveel opties in zitten dat ik er nooit uit komt wat ik nu precies wil. En in Lean kan je ook pictogrammen aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik gebruikte op mijn S8+ Lawnchair als Launcher, vrijwel gelijk aan Pixel stock en dan ben je gelijk van die Samsung Mickey Mouse iconen af.

Ik ben alleen wel benieuwd hoe dergelijke launchers omgaan met de Holepunch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hakki
[...]

Meer dan dubbel zo snel op de S10-reeks: YouTube: Galaxy S10 vs Mate 20 Pro - PowerShare vs Wireless Reverse Charging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nice!

Good Lock vanaf 8 maart weer te downloaden (compatible met 9.0 Pie) uit de Samsung app store

Customization 'the next level' >:)

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 06-03-2019 15:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kim is inmiddels beschikbaar in 3040x1440

https://m.imgur.com/gallery/Hw0TOSt

Meer moois in /r/Amoledbackgrounds

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 06-03-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:20
s10 plus - check
back cover - check

super dark amoled theme, anyone ?

Of is dat nog te vroeg ivm de nieuwe interface van samsung ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
https://www.sammobile.com...g-galaxy-s10-plus-review/

de review van sammobile is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
is de proximity sensor: om te weten wanneer je oor aan je telefoon komt en het scherm kan uitgeschakeld worden voor onbedoelde aanrakingen te voorkomen.

https://www.sammobile.com...s10-display-not-a-defect/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik las dat deze App ook in Android 9.0 nog steeds prima werkt
Nu we het over apps hebben. YouTube Vanced is ook top. Kan gewoon op achtergrond door spelen. Is niet in Playstore te krijgen maar via XDA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
aaronito schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:01:
[...]

is de proximity sensor: om te weten wanneer je oor aan je telefoon komt en het scherm kan uitgeschakeld worden voor onbedoelde aanrakingen te voorkomen.

https://www.sammobile.com...s10-display-not-a-defect/
Ow oke ik wist het niet.

Dank Je wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
oei oei oei..

Na het lezen fan deze "pro samsung" review neig ik heel erg naar het cancelen van mijn pre-order.

4000 mah note 9 heeft een veel langere batterij duur, main camera niks aan veranderd, ruis en blur bij low light selfies, fingerprint sensor niet de snelste, geen verschil hdr10+ opname en dan natuurlijk de "exynos" versie.

Begrijp me niet verkeerd, ik zit al jaren in de galaxy reeks S, S2, S4, S6 en nu al bijna 2 jaar de s8 plus. Dit is geen "10 years edition" waard. Bij lange na niet. Daarvoor heeft het te veel "gebreken".

Grootste domper was toch wel dat de s10+ 1tb geen ufs 3.0 zou bevatten.

De volgense galaxy phone gaat hele grote stappen maken op experience alleen door ufs 3.0.

Twijfel twijfel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adel_F16 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:37:
De volgense galaxy phone gaat hele grote stappen maken op experience alleen door ufs 3.0.
Wat gaat er op het gebied van experience allemaal veranderen door ufs 3.0 dan? Ufs 3.0 is toch gewoon de snellere versie van ufs 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Donstil schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:45:
[...]

Wat gaat er op het gebied van experience allemaal veranderen door ufs 3.0 dan? Ufs 3.0 is toch gewoon de snellere versie van ufs 2.0?
Alles. We zitten nu op ufs 2.1 sinds de galaxy s8. ufs 3.0 is meer dan 2x zo snel. Vooral lezen is erg snel (bijna 3 tot 4x zo snel)

Je kan het vergelijken met een hele snelle SSD. En iedereen weet hoe een snelle SSD alle taken soepeler uitvoert. Dat is de snellere experience.

Dit is dan ook een veel grotere stap dan bijvoorbeeld naar de nieuwere snapdragon 855.

[ Voor 17% gewijzigd door Adel_F16 op 06-03-2019 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adel_F16 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:55:
[...]

Alles. We zitten nu op ufs 2.1 sinds de galaxy s8. ufs 3.0 is meer dan 2x zo snel. Vooral lezen is erg snel (bijna 3 tot 4x zo snel)

Je kan het vergelijken met een hele snelle SSD. En iedereen weet hoe een snelle SSD alle taken soepeler uitvoert. Dat is de snellere experience.

Dit is dan ook een veel grotere stap dan bijvoorbeeld naar de nieuwere snapdragon 855.
Ja dat van de snelheid begrijp ik maar ik zie niet direct in hoe dat “alles” of “grote stappen maken op experience” gaat betekenen.

Mijn inziens betekend ufs 3.0 een wat snellere telefoon. Een Experience is veel meer dan dat, de snelheid is een onderdeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
[...]

oei oei oei..

Na het lezen fan deze "pro samsung" review neig ik heel erg naar het cancelen van mijn pre-order.

4000 mah note 9 heeft een veel langere batterij duur, main camera niks aan veranderd, ruis en blur bij low light selfies, fingerprint sensor niet de snelste, geen verschil hdr10+ opname en dan natuurlijk de "exynos" versie.

Begrijp me niet verkeerd, ik zit al jaren in de galaxy reeks S, S2, S4, S6 en nu al bijna 2 jaar de s8 plus. Dit is geen "10 years edition" waard. Bij lange na niet. Daarvoor heeft het te veel "gebreken".

Twijfel twijfel.....
Deze review doet mij ook twijfelen, vooral over de batterij duur. Daarover zijn ze wel erg negatief..

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
UFS3.0 is echt geen revolutie in ervaring hoor, gewoon een doorontwikkeling van 2.1... Ja het is in theorie een stuk sneller maar ik betwijfel echt hoeveel je daar in de praktijk van zult merken op een smartphone. Ga je 4k video's met hoge framerates bewerken dan misschien wel, en ja een grote app of game laadt misschien weer een halve seconde sneller. Maar ik zou dat geen revolutionaire nieuwe ervaring noemen t.o.v. 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Binnen een maand of 2 zal het duidelijk zijn als de 5G variant getest wordt.. er komen dan wel vergelijkingen naast elkaar om te zien of het zoveel sneller is met zelfde hardware op andere vlakken zoals processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Phonearena heeft t ook over een matige accuduur (exynos versie).

https://www.phonearena.co...S10-battery-life_id114275

Dit is toch helemaal niet in lijn met de reviews en filmpjes op youtube? Daar maaktie gehakt van elke smartphone.
Het is toch ook helemaal niet logisch dat S9+ met een veel kleinere batterij, minder zuinige processor en zelfde software langer mee gaat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ik weet dat benchmarks niet alles zeggen, maar dit is een aardig verschil tussen de 855 en de exynos.
De mi 9 doet het met een 3300 mah volgens gsmarena ook veel beter dan de 4100 mah van Samsung..

Afbeeldingslocatie: https://dl.xda-developers.com/4/7/1/7/2/5/3/Screenshot_2019-03-06-00-32-57-647_com.antutu.ABenchMark.png?key=aU0k6PN70D0vxMbuWkMggg&ts=1551902696

[ Voor 17% gewijzigd door Bassbounce op 06-03-2019 21:06 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fonzerelli schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:03:
Phonearena heeft t ook over een matige accuduur (exynos versie).

https://www.phonearena.co...S10-battery-life_id114275

Dit is toch helemaal niet in lijn met de reviews en filmpjes op youtube? Daar maaktie gehakt van elke smartphone.
Het is toch ook helemaal niet logisch dat S9+ met een veel kleinere batterij, minder zuinige processor en zelfde software langer mee gaat? :?
Veel van de grote reviewers zitten wel aan de andere kant van de plas natuurlijk, dus SD855 wat mogelijk invloed kan hebben.

Meer Europesche reviews moeten dat gaan uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Accuduur is toch echt belangrijk voor mij aangezien m'n note 8 gewoon bizar slecht was daarin. Echt geen zin om 1000 euro neer te tellen en weer een matige batterij te krijgen. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
cliors schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:08:
Accuduur is toch echt belangrijk voor mij aangezien m'n note 8 gewoon bizar slecht was daarin. Echt geen zin om 1000 euro neer te tellen en weer een matige batterij te krijgen. pffff
De 3300 Mah van de Mi9 met 855 is volgens gsmarena een stuk beter dan de 4100mah op exynos.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
Hier is ook de exynos te zien die van iedereen wint.

en deze was ook al eens eerder gepost en schijnt ook exynos te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Fonzerelli op 06-03-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Bassbounce schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:10:
[...]

De 3300 Mah van de Mi9 met 855 is volgens gsmarena een stuk beter dan de 4100mah op exynos.
Laten we hopen dat dat gerelateerd is aan de Mi9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ja klopt, die testen zijn soms zo verschillend.
Lastig dit :P

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

oei oei oei..

4000 mah note 9 heeft een veel langere batterij duur, main camera niks aan veranderd, ruis en blur bij low light selfies, fingerprint sensor niet de snelste, geen verschil hdr10+ opname en dan natuurlijk de Exynos versie
Veel langere accuduur kan ik er niet van maken. Wel iets langere accuduur volgens GSMArena. Neemt niet weg dat ik dit zeker vreemd vind maar het is maar een benchmark en in andere reviews is de accuduur weer beter dan Note9.
YouTube: Samsung S10+ vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro / OnePlus 6T / Galaxy No...

Main camera is softwarematig zeker verbeterd en dat heb ik zelf getest.

Ruis en blur bij lowlight selfies. Tsja ik weet niet waar je het mee vergelijkt maar het is zeker beter dan de S8 die je hebt.
Bij voldoende licht is het één van de beste front camera's.

Vingerafdruk is niet de snelste maar het is ook geen slak. In verschillende reviews komt vaak naar voren dat de plaatsing van de vinger even een leercurve heeft. Waarschijnlijk komt Samsung nog met een update hiervoor.

Als ik op de weegschaal de voor en nadelen leg dan zie ik meer voordelen tov eerdere galaxy's.
Bassbounce schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:04:
Ik weet dat benchmarks niet alles zeggen, maar dit is een aardig verschil tussen de 855 en de exynos.
De mi 9 doet het met een 3300 mah volgens gsmarena ook veel beter dan de 4100 mah van Samsung..
Dat is wel vreemd. De Mi 9 heeft een lagere resolutie dus dat scheelt iets en misschien dat RAM management heel agressief is wat ook scheelt. Maar zoveel verschil is wel erg groot.

[ Voor 14% gewijzigd door Garret1410 op 06-03-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Garret1410 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:34:
[...]

Veel langere accuduur kan ik er niet van maken. Wel iets langere accuduur volgens GSMArena. Neemt niet weg dat ik dit zeker vreemd vind maar het is maar een benchmark en in andere reviews is de accuduur weer beter dan Note9.
YouTube: Samsung S10+ vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro / OnePlus 6T / Galaxy No...

Main camera is softwarematig zeker verbeterd en dat heb ik zelf getest.

Ruis en blur bij lowlight selfies. Tsja ik weet niet waar je het mee vergelijkt maar het is zeker beter dan de S8 die je hebt.
Bij voldoende licht is het één van de beste front camera's.

Vingerafdruk is niet de snelste maar het is ook geen slak. In verschillende reviews komt vaak naar voren dat de plaatsing van de vinger even een leercurve heeft. Waarschijnlijk komt Samsung nog met een update hiervoor.

Als ik op de weegschaal de voor en nadelen leg dan zie ik meer voordelen tov eerdere galaxy's.

[...]

Dat is wel vreemd. De Mi 9 heeft een lagere resolutie dus dat scheelt iets en misschien dat RAM management heel agressief is wat ook scheelt. Maar zoveel verschil is wel erg groot.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Het is een prima flagship net zoals de voorgaande galaxy's.

Het is alleen geen "10th year special edition perfomance dit en dat".

Dat de kyrin 980 de exynos met gemak verslaat laat een verschuiving in androidwereld zien.

"The Galaxy S10+ simply does not offer the kind of endurance you expect from a 4,100 mAh battery, at least not on the Exynos model. It’s not as good as the Galaxy Note 9 with its 4,000 mAh battery, despite a newer, more efficient processor. Battery life did improve over a week or so, but where the Note 9 would give you 4-5 hours of screen on time and a total usage time of 20-21 hours on a single charge, the Galaxy S10+ loses steam at around the 14-15 hour mark with the same amount of screen time."

Dit is een heel erg groot verschil. Dit is het verschil tussen een dag halen of voor de avond weer aan de lader aansluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adel_F16 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:51:
[...]

Begrijp me niet verkeerd hoor. Het is een prima flagship net zoals de voorgaande galaxy's.

Het is alleen geen "10th year special edition perfomance dit en dat".

Dat de kyrin 980 de exynos met gemak verslaat laat een verschuiving in androidwereld zien.

"The Galaxy S10+ simply does not offer the kind of endurance you expect from a 4,100 mAh battery, at least not on the Exynos model. It’s not as good as the Galaxy Note 9 with its 4,000 mAh battery, despite a newer, more efficient processor. Battery life did improve over a week or so, but where the Note 9 would give you 4-5 hours of screen on time and a total usage time of 20-21 hours on a single charge, the Galaxy S10+ loses steam at around the 14-15 hour mark with the same amount of screen time."

Dit is een heel erg groot verschil. Dit is het verschil tussen een dag halen of voor de avond weer aan de lader aansluiten..
Dit had ik niet gelezen maar ging uit van de cijfers van GSMArena (91 vs 97h)
Voor mij is 5uur sot trouwens voldoende om de dag door te komen maar vind dit wel weinig voor 4100mAh. Tevens is het maar één test dus we zullen de praktijk ervaringen af moeten wachten. Ik heb een S9+ om met S10 te vergelijken en daar zal ik mijn oordeel dan op vellen. (3400mAh 6.1" vs 3500mAh 6.2")

Vreemde is wel dat sot gelijk is maar totale gebruiksduur anders. Kennelijk is de standby tijd van de S10 niet zo best. Als verbruik tijdens het gebruik hoger was geweest dan had men wel meer sot uit die 20uur gebruikstijd van de Note9 gehaald.

Ik wacht het wel af.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 06-03-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
lees diverse ervaringen van mensen (wereldwijd) die inmiddels daadwerkelijk de S10 nu in bezit hebben, waarvan de fingerprint sensor vele malen sneller (en meer accuraat) is geworden NA het verwijderen van de pre installed screenprotector.
Die gaat er dus direct af, heb sowieso al een hekel aan die screenprotectors, nemen voor mij al een groot gedeelte van de user experience weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Misschien wordt er wel wat veranderd dmv een update met de exynos versie?

Ik hoop niet dat het maar 5 uur SoT wordt of een hele slechte standby tijd....

Dat zou zonde zijn voor de telefoon.
Hoe denken jullie hierover... En wat gaan jullie doen? Annuleren of afwachten?

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 07-03-2019 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 05:50:
Misschien wordt er wel wat veranderd dmv een update met de exynos versie?

Ik hoop niet dat het maar 5 uur SoT wordt of een hele slechte standby tijd....

Dat zou zonde zijn voor de telefoon.
Hoe denken jullie hierover... En wat gaan jullie doen? Annuleren of afwachten?
Rustig afwachten, de s9+ zou ook een mindere batterij hebben tegen over de s8+. Klopte ookwel maar in de praktijk niet wereldschokkend. De betere camera en overige verbeter puntjes wegen niet op tegen dat min puntje.

Nu het zelfde weer.. Ach ik kijk het gewoon rustig aan, mocht het echt voor mij echt minder zijn, gaan we gewoon kijken naar de mate 30 pro. Vorig jaar ook stevig lopen twijfelen wegens uiterlijk van de mate 20 pro om hem te wisselen, maar goed daar moest teveel bij gelegd worden puur voor het uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik vind deze verhalen over de accu ineens een beetje apart, waarschijnlijk wat overtrokken.

Eerder waren er al diverse testen waar de S10+ juist enorm goed scoort in vergelijkende accu tests, inclusief de exynos variant!

Zie geen reden waarom dat nu ineens door 1 review en specifieke test ineens veranderd zou zijn. Laten we ons niet helemaal in de gekte meeslepen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Geert1976 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 04:05:
lees diverse ervaringen van mensen (wereldwijd) die inmiddels daadwerkelijk de S10 nu in bezit hebben, waarvan de fingerprint sensor vele malen sneller (en meer accuraat) is geworden NA het verwijderen van de pre installed screenprotector.
Die gaat er dus direct af, heb sowieso al een hekel aan die screenprotectors, nemen voor mij al een groot gedeelte van de user experience weg.
of de update heeft de zaak verbeterd of de mensen worden gewoon hoe ze vinger (correct) moeten leggen of de SW leert bij na X aantal keer gebruik etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als hekkensluiter komt MKBHD ook nog met de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:29
Dus als ik het goed begrijp kan je bij de S10(+) de bixby knop niet uitschakelen zoals je bij de S9 kan? Beste keuze is dan dubble press voor bixby te openen? Beetje jammer.

MKBHB zegt dat het een totaalpakket is, maar vergeet wel te zeggen dat ze de notificatieled (maakte ik persoonlijk toch veel gebruik van ) eruit gesloopt hebben wat wel jammer is en het toch leuk was geweest dat de laadsnelheid ook wat hoger lag. Voor de rest terug kwaliteitsvolle review _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pfff ik lees wel heel erg veel posts (op de diverse fora/techsites zoals androidcentral, Reddit, macrumors, XDA forums) van slechte (eerste) ervaringen van gebruikers die nu al enige tijd bezig zijn om de fingerprint sensor enigzins fatsoenlijk onder de knie te krijgen, nu ook na het verwijderen van de screenprotector.

Ik ben me er van bewust dat mensen gauw online hun slechte ervaringen delen, maar hoe mooi de techniek ook is, het is echt een ''first gen.'' techniek voor Samsung, net als TouchID dat ooit was voor Apple.

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 07-03-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Yargo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:19:
Dus als ik het goed begrijp kan je bij de S10(+) de bixby knop niet uitschakelen zoals je bij de S9 kan? Beste keuze is dan dubble press voor bixby te openen? Beetje jammer.

MKBHB zegt dat het een totaalpakket is, maar vergeet wel te zeggen dat ze de notificatieled (maakte ik persoonlijk toch veel gebruik van ) eruit gesloopt hebben wat wel jammer is en het toch leuk was geweest dat de laadsnelheid ook wat hoger lag. Voor de rest terug kwaliteitsvolle review _/-\o_ .
Ik hoop ook dat het notificatieled terug komt op de een of andere manier.

Je hoort er nog niet veel over...ufffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Bandago 2804 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Ik hoop ook dat het notificatieled terug komt op de een of andere manier.

Je hoort er nog niet veel over...ufffff
Geef het een week ofzo en op xda staat wel een apk die het fixst.
Vanuit samsung zou ik idd niet te veel verwachten en zeker niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Practics schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Ik twijfel over de s10 plus of de Mi9 die heeft wel een Led Notification. En een mega prijs verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
[...]

oei oei oei..

Twijfel twijfel.....
Ik zit zelf erg te twijfelen om misschien te wachten voor de note 10. Want zelf mag ik in eind mei gaan verlengen. De s10+ is dan al wat goedkoper terwijl ik de note 10 voor de volle prijs in september mag gaan pree orders en.

Of er moet toevallig een telefoon uitkomen die me kan overhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Yargo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:19:

Bij de S9 (en zelfs S8) met de nieuwste update kun je de Bixby knop ook niet meer uitzetten (zonder BxActions), alleen aanpassen naar double press.
Practics schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Hoe dan? Er zit toch gewoon geen notificatie LED ingebouwd in het apparaat?

[ Voor 18% gewijzigd door EnigmaNL op 07-03-2019 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
Geert1976 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 04:05:
Ik heb het ook op XDA gelezen. Er zijn een aantal waar de FP-scanner haast niet werkt (2x uit 20).
maar ook een aantal die niet echt problemen hebben, maar waar het niet super snel werkt..

Ik denk wel dat bij de mensen waar de scanner haast niet werkt een defect is. Hopelijk geen "FP scanner-gate".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
androidfreaker schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Ik zit zelf erg te twijfelen om misschien te wachten voor de note 10. Want zelf mag ik in eind mei gaan verlengen. De s10+ is dan al wat goedkoper terwijl ik de note 10 voor de volle prijs in september mag gaan pree orders en.

Of er moet toevallig een telefoon uitkomen die me kan overhalen.
Ik zat hier ook mee. Sinds enige tijd vind ik de Note reeks meer een versie 2 van de S+-reeks. Dat is naar mijn idee in het verleden wel anders geweest. Eigenlijk weet je nu al redelijk wat je bij de Note 10 kan verwachten. Misschien dat ie standaard 12gb ram zal hebben. Verder zal het waarschijnlijk een S10+ met stylus zijn.

Voordat de Note 10 uitkomt, kan je in jouw geval drie maanden 'genieten' (your mileage may vary) van je S10+. Anderen 6 maanden als zij de S10+ nu nemen. De relatief gunstige toestelprijs bij verlenging dan wel aanvragen van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement zorgen ervoor dat ik het toestel ruim onder de adviesprijs kan kopen. Daar krijg je ook nog Buds bij die eventueel verkocht kan worden, zodat het toestel nog goedkoper uitvalt. Uiteindelijk verwacht ik vooral 3 reacties bij het uitkomen van de Note 10 bij mensen die met dezelfde vraag zitten:
1) Wat ben ik blij dat ik heb gewacht en geen S10+ heb gehaald;
2) Ik ben blij dat ik niet heb gewacht en gewoon voor de S10+ ben gegaan en
3) Ik ben niet gegaan voor de S10+ en de Note 10 valt eigenlijk tegen.

Waarom wachten als je nu al genoegen kan nemen met wat de huidige stand van techniek te bieden heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door wilmundo op 07-03-2019 11:11 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Groot fan van de Moment spullen hier. Goed om te zien dat ze ook daar gelijk op de S10+ duiken.

Leuke camera review / Camera First look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
wilmundo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:08:
[...]

Ik zat hier ook mee. Sinds enige tijd vind ik de Note reeks meer een versie 2 van de S+-reeks. Dat is naar mijn idee in het verleden wel anders geweest. Eigenlijk weet je nu al redelijk wat je bij de Note 10 kan verwachten. Misschien dat ie standaard 12gb ram zal hebben. Verder zal het waarschijnlijk een S10+ met stylus zijn.

Voordat de Note 10 uitkomt, kan je in jouw geval drie maanden 'genieten' (your mileage may vary) van je S10+. Anderen 6 maanden als zij de S10+ nu nemen. De relatief gunstige toestelprijs bij verlenging dan wel aanvragen van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement zorgen ervoor dat ik het toestel ruim onder de adviesprijs kan kopen. Daar krijg je ook nog Buds bij die eventueel verkocht kan worden, zodat het toestel nog goedkoper uitvalt. Uiteindelijk verwacht ik vooral 3 reacties bij het uitkomen van de Note 10 bij mensen die met dezelfde vraag zitten:
1) Wat ben ik blij dat ik heb gewacht en geen S10+ heb gehaald;
2) Ik ben blij dat ik niet heb gewacht en gewoon voor de S10+ ben gegaan en
3) Ik ben niet gegaan voor de S10+ en de Note 10 valt eigenlijk tegen.

Waarom wachten als je nu al genoegen kan nemen met wat de huidige stand van techniek te bieden heeft?
Zit eigenlijk meer met nr 3. Je wacht eigenlijk vol spanning af op de note 10 die waarschijnlijk ook wel rond de 1100 euro gaat kosten. Terwijl de s10+ waarschijnlijk voor Zo een 850 a 900 euro over de toonbank gaat. Echter ben ik ook benieuwd hoe de mate 30 pro wordt met de kruin 990. Keuzes keuzes en nog een keuzes..... :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hakki
elk toestel is altijd een compromis.. de perfectie bestaat niet.
En je kan altijd blijven wachten.. da's de nadelige kant van technologie. Binnen 6maanden kan je zeggen: ik neem de note10 niet, want de S11+ gaat zoveel beter zijn en dit en dat, om dan hetzelfde liedje te hebben en af te wachten tot Note11 en zo verder..

Je kan zo bezig blijven.

Doe gewoon waar je mee kan leven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
gevalletje "the next big thing will always be just around the corner" wat betreft smartphones (en electronica in 't algemeen) ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support