Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 01:39:
[...]

Nee het is helemaal geen feit. Waar haal je dat vandaan? Ik zie veel grotere verschillen dan een enkele milliseconde.
Het is wel degelijk een feit dat de verschillen in de praktijk te verwaarlozen zijn, tenzij je continue met twee toestellen wilt gaan lopen. Maar zoals ik al zei, is een S10 met een Snapdragon voor jou van belang, dan zijn er altijd sites te vinden die er eentje aan jou willen door verkopen.
Als je denkt dat dit het punt is dan heb je het punt niet begrepen
Nee jij hebt het punt blijkbaar niet begrepen, wat voor jou van belang is doet er voor de ander dan weer eigenlijk niet toe. Het verandert namelijk niets aan het feit. Namelijk dat de S10 met een Snapdragon processor niet beschikbaar is binnen Europa. Wil je er een hebben, importeer het dan of benader Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Is er al wat meer bekend over de vingerafdrukscanner in de S10e? De enige reden waarom ik een S10 koop is vanwege de scanner in het scherm omdat ik denk dat een rechthoekige scanner niet goed werkt. Ik heb op dit moment een Galaxy S7 en had daarvoor een S6, waarbij ik bij beide toestellen vond dat de vingerafdrukscanner niet goed werkte en daardoor heb ik ze ook nooit gebruikt op de toestellen.

Verder heb ik kleine handen waardoor ik niet goed bij de hoeken van het scherm kan komen (ik haal de notifcation bar op mijn S7 al amper) en daardoor ben ik bang dat het formaat van de S10 de gebruiksvriendelijkheid heel erg in de weg gaat zitten. Het is toch 750 of 900 euro dat ik uit ga geven, dus ik wil wel weten hoe dit werkt als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 01:29:
[...]

Ik heb zeker wel filmpjes gezien. Daarom vind ik je claim van “Een milliseconde” ook zo typisch.

Fikse meerprijs valt trouwens wel mee. Zie berekening inclusief verzending en btw hieronder.

[...]

Dat klopt maar dat is dan ook het punt niet :)

[...]

Amerikaanse Tax heb je niet want hij wordt niet in Amerika bezorgd. Wel rekenen ze BTW, een S10 komt hiermee €970 en een S10+ Op €1070. Daarmee is het met een upsell van 7% meer dan redelijk voor de SD955 liefhebbers. Je kunt er dus wel degelijk wat aan doen :)
taxes niet, fees wel, dus invoerrechten. je kunt niet zomaar dure elektronica vanuit amerika nederland binnen halen zonder er flink extra voor te moeten betalen. zonder fees is ie maar 831 euro, maar dat gaat m dus niet worden :P . kijk zelf maar:

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/i1zcxl.jpg

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:30
Tycho500 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 02:25:
Is er al wat meer bekend over de vingerafdrukscanner in de S10e? De enige reden waarom ik een S10 koop is vanwege de scanner in het scherm omdat ik denk dat een rechthoekige scanner niet goed werkt. Ik heb op dit moment een Galaxy S7 en had daarvoor een S6, waarbij ik bij beide toestellen vond dat de vingerafdrukscanner niet goed werkte en daardoor heb ik ze ook nooit gebruikt op de toestellen.

Verder heb ik kleine handen waardoor ik niet goed bij de hoeken van het scherm kan komen (ik haal de notifcation bar op mijn S7 al amper) en daardoor ben ik bang dat het formaat van de S10 de gebruiksvriendelijkheid heel erg in de weg gaat zitten. Het is toch 750 of 900 euro dat ik uit ga geven, dus ik wil wel weten hoe dit werkt als dat kan.
Helaas is daar nog bar weinig over te vinden. Ik heb zelf ook liever een kleiner toestel (vind de grootte van m'n s8 wel zo'n beetje de max) dus ik heb de s10e besteld. Hij is onderweg, maandag of dinsdag in huis en dan zal ik hier mijn ervaringen delen.

Ik vind de iris-scan op mijn s8 best een verademing, omdat de fingerprint scanner regelmatig dienst weigert; voornamelijk met natte handen na het douchen/zwemmen/afwassen. Die optie zal ik moeten missen, want de alternatieve face-unlock methode van de s10-serie is zo lek als een mandje. Ook vind ik dat de fingerprint scanner van de s10e op een ongemakkelijke plek zit aangezien ze de powerbutton een stuk hoger op de telefoon hebben geplaatst.

Ik hoop dat de capacitive fingerprint sensor op de s10e in ieder geval weer een verbetering is ten opzichte van de s8 en s9, dan ben ik vast tevreden. Ik hou je op de hoogte.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
pimsaint schreef op zondag 3 maart 2019 @ 05:41:
[...]

Helaas is daar nog bar weinig over te vinden. Ik heb zelf ook liever een kleiner toestel (vind de grootte van m'n s8 wel zo'n beetje de max) dus ik heb de s10e besteld. Hij is onderweg, maandag of dinsdag in huis en dan zal ik hier mijn ervaringen delen.

Ik vind de iris-scan op mijn s8 best een verademing, omdat de fingerprint scanner regelmatig dienst weigert; voornamelijk met natte handen na het douchen/zwemmen/afwassen. Die optie zal ik moeten missen, want de alternatieve face-unlock methode van de s10-serie is zo lek als een mandje. Ook vind ik dat de fingerprint scanner van de s10e op een ongemakkelijke plek zit aangezien ze de powerbutton een stuk hoger op de telefoon hebben geplaatst.

Ik hoop dat de capacitive fingerprint sensor op de s10e in ieder geval weer een verbetering is ten opzichte van de s8 en s9, dan ben ik vast tevreden. Ik hou je op de hoogte.
Dat zou ik wel fijn vinden om te horen. Ik ga morgen even op pad om te kijken of er winkels in de buurt van Alphen of Leiden zijn (tips zijn welkom) waar ik de S10(e) even kan bekijken en testen.

Voor nu ga ik denk ik de S10 pre-orderen en afhankelijk van jouw verhaal kan ik hem dan eventueel omzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik reis binnenkort naar de US en dacht er daar een aan te gaan schaffen, echter naar het schijnt zijn de Galaxy’s region locked?

[ Voor 22% gewijzigd door MaZo op 03-03-2019 06:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 21:44
Even een heads up.
Houd er rekening mee bij het importeren van een Amerikaanse model:

Je betaald dus importkosten, wat dus al eerder was aangehaald.
Op het einde van het ritje ben je vaak meer geld kwijt dan dat die waard was.

Je hebt geen Europese garantie, laat staan Nederlands.
Vaak werken deze modellen op andere frequenties.
En dan hebben we het nog niet gehad over de updates die je zelf moet binnen halen.

Weet dus waar je aan begint.

[ Voor 24% gewijzigd door HurryUp op 03-03-2019 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
HurryUp schreef op zondag 3 maart 2019 @ 07:50:
Even een heads up.
Houd er rekening mee bij het importeren van een Amerikaanse model:

Je betaald dus importkosten, wat dus al eerder was aangehaald.
Op het einde van het ritje ben je vaak meer geld kwijt dan dat die waard was.

Je hebt geen Europese garantie, laat staan Nederlands.
Vaak werken deze modellen op andere frequenties.
En dan hebben we het nog niet gehad over de updates die je zelf moet binnen halen.

Weet dus waar je aan begint.
Garantie en de 4G banden is een goed punt idd. Importkosten en BTW handelt Amazon netjes voor je af. Ik heb het vannacht uitgerekend (zie boven). Je betaald ongeveer 7% meer voor je toestel.

Dat van de updates weet ik niet, haalt een Amerikaanse Samsung alleen updates via Amerikaanse ip adressen op? Anders moet je dat even met VPN doen idd.
giovanni2903 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 03:25:
[...]

taxes niet, fees wel, dus invoerrechten. je kunt niet zomaar dure elektronica vanuit amerika nederland binnen halen zonder er flink extra voor te moeten betalen. zonder fees is ie maar 831 euro, maar dat gaat m dus niet worden :P . kijk zelf maar:

[Afbeelding]
Zulke zaken nooit in euro’s laten doorrekenen door de webshop. Altijd in dollars betalen, daar pakken ze enorme wisselkoersen op.

Reken af in dollars en dan zie je dat het inclusief btw en de koers van gisteren beter uitpakt :)
Verwijderd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 02:00:
[...]
Het is wel degelijk een feit dat de verschillen in de praktijk te verwaarlozen zijn, tenzij je continue met twee toestellen wilt gaan lopen.
Ik vroeg dus waar je claim vandaan kwam dat het maar èèn enkele milliseconde uitmaakt. Niet of het te verwaarlozen is. Maar goed nu je dat keer op keer niet kan onderbouwen ik genoeg.

Het verschil in de praktijk is simpelweg groter dan een milliseconde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:58
Bandago 2804 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:23:
Hallo ik vraag me af heeft de S10 een Notification LED ?
:?
De S10 is de eerste in de S-serie die geen notificatie-led meer heeft. Helaas, na 10 jaar moeten we afscheid nemen van deze heel handige functie bij Samsung. Ik snap het ook niet, ze hadden er zeker bij de S10+ gemakkelijk eentje tussen de front-camera's kunnen plaatsen. Of een smal ledje in de bezel aan de bovenkant. Ze kunnen er een speaker in kwijt, een led had er echt ook wel bij gekund.
Ik hoop dat de Note 10 wel de led houdt...

Het scherm rond de camera gebruiken als notificatie gaat 'm niet worden, of ze moeten iets heel slims bedenken om burn-in te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Deze week trouwens 🥳
evdakker schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:00:
Het scherm rond de camera gebruiken als notificatie gaat 'm niet worden, of ze moeten iets heel slims bedenken om burn-in te voorkomen.
Dat valt wel mee toch? Gewoon die ring laten “draaien” of knipperen en je hebt al geen last meer van burnin.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 03-03-2019 10:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
goeiemorgen, ik hoop dat jullie Koreaans nog een beetje goed is, zo niet...kunnen jullie het op deze regenachtige zondagmorgen nog even wat opfrissen met onderstaande video.

Een batterij test S10E vs S10 vs S10+. En damn, die batterij in de S10+ is wel een ware tank

YouTube: 갤럭시 S10 vs S10+ vs S10e 배터리 사용시간 비교 실험! 숫자와 다른 의외의 결과가..?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Op reddit staat een youtubelink naar een batterijtest van de Exynos varianten. YouTube: 갤럭시 S10 vs S10+ vs S10e 배터리 사용시간 비교 실험! 숫자와 다른 의외의 결과가..?

Het is maar 1 test, dus het zegt niet alles, maar geeft een leuke indicatie qua verhoudingen
S10E 10:10, S10: 9:55, S10+: 12:26.

Edit: Hij is hierboven ook al geplaatst, ik laat hem wel staan voor de tijden.

[ Voor 9% gewijzigd door thealterego1 op 03-03-2019 10:14 . Reden: Dubbel ]

iemand iets leuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Geert1976 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:09:
goeiemorgen, ik hoop dat jullie Koreaans nog een beetje goed is, zo niet...kunnen jullie het op deze regenachtige zondagmorgen nog even wat opfrissen met onderstaande video.

Een batterij test S10E vs S10 vs S10+. En damn, die batterij in de S10+ is wel een ware tank

Nice, wat een goede link!

Interessant dat de batterijduur tussen S10 en S10e nauwelijks een factor is. Ai, dat maakt de zaak voor mij nog lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Ik vroeg mij trouwens af hoe het zit met Galaxy toestellen en launch modellen. Dit is de eerste keer dat ik een telefoon op release dag ga kopen en ik was benieuwd hoe de Galaxy serie ontvangen wordt bij launch.

Ik bedoel hiermee dat ik wil weten of Galaxy telefoons vaak 'kinderziektes' hebben bij launch die er dan eventueel niet zouden zijn als ik het toestel 3 maanden later zou kopen.

Ik ben van plan om toch 2 á 3 jaar te doen met deze telefoon en daarom ben ik benieuwd of de toestellen van een eerste batch 'zwakker' zijn dan toestellen van een toekomstige batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
De accuduur van de S10+ is wel echt impressive! Ben voor de S10 gegaan maar 25% extra is niet niks... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
pimsaint schreef op zondag 3 maart 2019 @ 05:41:
[...]

Die optie zal ik moeten missen, want de alternatieve face-unlock methode van de s10-serie is zo lek als een mandje.
Is inderdaad een beetje jammer dat je met een filmpje kan unlocken.. Aan de andere kant hoe veilig moet het zijn?
Ik gebruik de biometrische lock-functies vooral zodat mensen niet even in je telefoon kunnen kijken/kunnen gebruken oid. Voor dit doeleinde moet dit wel veilig genoeg zijn.. en als m'n mobiel zou worden gejat dan kunnen ze er ook niet zo maar in. Ze hebben namelijk toch geen goed filmpje van mijn hoofd.

Ik zal dus de FP-scanner op 'faster recognition' zetten en de face unlock ook aan. Dan maar iets minder veilig maar wel snelle ontgrendeling en meer gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De S6 had niet zo'n beste scanner. Die van de S7 was al wat beter. Ik heb met die van de S9 geen problemen dus ik neem aan dat die van de S10E wel zover doorontwikkeld is dat dit geen probleem zou mogen zijn. Maar zeker weet ik het ook niet. De Xperia's hebben al jaren de scanner aan de zijkant.

Wat notificatie bar betreft hoef je niet helemaal naar boven toe maar kun je gewoon naar beneden vegen op welke plek op het home scherm dan ook tenzij je in een app zit want dan wordt het scrollen.
Tycho500 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:30:
Ik vroeg mij trouwens af hoe het zit met Galaxy toestellen en launch modellen. Dit is de eerste keer dat ik een telefoon op release dag ga kopen en ik was benieuwd hoe de Galaxy serie ontvangen wordt bij launch.

Ik bedoel hiermee dat ik wil weten of Galaxy telefoons vaak 'kinderziektes' hebben bij launch die er dan eventueel niet zouden zijn als ik het toestel 3 maanden later zou kopen.

Ik ben van plan om toch 2 á 3 jaar te doen met deze telefoon en daarom ben ik benieuwd of de toestellen van een eerste batch 'zwakker' zijn dan toestellen van een toekomstige batch.
Kinderziektes qua hardware zijn er in mijn ervaring praktisch niet. Er zijn wel problemen met het scherm geweest maar die konden onder garantie omgeruild worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Garret1410 op 03-03-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
evdakker schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:00:
[...]

De S10 is de eerste in de S-serie die geen notificatie-led meer heeft. Helaas, na 10 jaar moeten we afscheid nemen van deze heel handige functie bij Samsung. Ik snap het ook niet, ze hadden er zeker bij de S10+ gemakkelijk eentje tussen de front-camera's kunnen plaatsen. Of een smal ledje in de bezel aan de bovenkant. Ze kunnen er een speaker in kwijt, een led had er echt ook wel bij gekund.
Ik hoop dat de Note 10 wel de led houdt...

De ring rondom de camera blink al op als je de selfie camera gebruikt

Zie filmpje is deze link.

https://news.softpedia.co...n-led-525036.shtml#sgal_1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:09:

Ik heb de S10 besteld maar hoop dat deze minimaal dezelfde accuduur als de S9+ heeft anders richting S10+ gaan.

Ik zie het volgend weekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:49
Alleen al de accuduur van de S10+ maakt mij erg blij. Kom van een galaxy note 8 en ondanks dat ik vrij weinig installeer op m'n tel schiet ik van 100% naar 75% bij een half uur google maps gebruik. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Garret1410 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:42:
[...]

De S6 had niet zo'n beste scanner. Die van de S7 was al wat beter. Ik heb met die van de S9 geen problemen dus ik neem aan dat die van de S10E wel zover doorontwikkeld is dat dit geen probleem zou mogen zijn. Maar zeker weet ik het ook niet. De Xperia's hebben al jaren de scanner aan de zijkant.

Wat notificatie bar betreft hoef je niet helemaal naar boven toe maar kun je gewoon naar beneden vegen op welke plek op het home scherm dan ook tenzij je in een app zit want dan wordt het scrollen.

[...]

Kinderziektes qua hardware zijn er in mijn ervaring praktisch niet. Er zijn wel problemen met het scherm geweest maar die konden onder garantie omgeruild worden.
Bedankt voor je reactie! Ik twijfel nog wel een beetje of ik de S10 ga kopen omdat ik mijn huidige problemen (ik heb 10 gb extra intern geheugen vrij weten te maken en mijn SD kaartje lijkt ook te functioneren in combinatie met Spotift) heb opgelost.

Ik heb mezelf de laatste dagen echter zo lekker gemaakt met die S10 dat ik hem eigenlijk toch alsnog wil hebben, haha. Ik heb gelukkig nog tot en met donderdag om me aan te melden voor de pre-order actie.

In ieder geval fijn dat je zo veel over het toestel weet, het heeft in ieder geval wat vragen voor mij beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Tycho500 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:25:
[...]

Bedankt voor je reactie! Ik twijfel nog wel een beetje of ik de S10 ga kopen omdat ik mijn huidige problemen (ik heb 10 gb extra intern geheugen vrij weten te maken en mijn SD kaartje lijkt ook te functioneren in combinatie met Spotift) heb opgelost.

Ik heb mezelf de laatste dagen echter zo lekker gemaakt met die S10 dat ik hem eigenlijk toch alsnog wil hebben, haha. Ik heb gelukkig nog tot en met donderdag om me aan te melden voor de pre-order actie.

In ieder geval fijn dat je zo veel over het toestel weet, het heeft in ieder geval wat vragen voor mij beantwoord.
Ik wacht zelf ook nog op een goede review van de gewone S10 en de S10e. Dan hak ik ook de knoop door. De promotie zelf hoef ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Batsu schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:37:
[...]

Ik wacht zelf ook nog op een goede review van de gewone S10 en de S10e. Dan hak ik ook de knoop door. De promotie zelf hoef ik niet echt.
Ik mis inderdaad nog reviews van de S10. Ik hoop niet dat er allerlei embargo's zijn die ervoor zorgen dat de reviews pas aanstaande vrijdag online mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Tycho500 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:44:
[...]

Ik mis inderdaad nog reviews van de S10. Ik hoop niet dat er allerlei embargo's zijn die ervoor zorgen dat de reviews pas aanstaande vrijdag online mogen komen.
Lijkt me niet, anders zou de S10+ ook niet gereviewed zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 01:29:
[...]

Ik heb zeker wel filmpjes gezien. Daarom vind ik je claim van “Een milliseconde” ook zo typisch.

Fikse meerprijs valt trouwens wel mee. Zie berekening inclusief verzending en btw hieronder.

[...]

Dat klopt maar dat is dan ook het punt niet :)

[...]

Amerikaanse Tax heb je niet want hij wordt niet in Amerika bezorgd. Wel rekenen ze BTW, een S10 komt hiermee €970 en een S10+ Op €1070. Daarmee is het met een upsell van 7% meer dan redelijk voor de SD955 liefhebbers. Je kunt er dus wel degelijk wat aan doen :)
Fikse meerprijs valt niet mee. Je kan wel vanuit de adviesprijs rekenen, maar de s10 is in Nederland al vanaf 730 euro te koop. Dat is een prijsverschil van 240 euro puur voor die paar seconde tijdswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:30
thealterego1 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:12:
Op reddit staat een youtubelink naar een batterijtest van de Exynos varianten. YouTube: 갤럭시 S10 vs S10+ vs S10e 배터리 사용시간 비교 실험! 숫자와 다른 의외의 결과가..?

Het is maar 1 test, dus het zegt niet alles, maar geeft een leuke indicatie qua verhoudingen
S10E 10:10, S10: 9:55, S10+: 12:26.

Edit: Hij is hierboven ook al geplaatst, ik laat hem wel staan voor de tijden.
Zou leuk zijn om deze ook naast de Note 9 te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of de vinger afdruk scanner werkt i.c.m een clearplex screen protector op de S10+?

Glas werkt niet, maar folie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D2FValinor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Fikse meerprijs valt niet mee. Je kan wel vanuit de adviesprijs rekenen, maar de s10 is in Nederland al vanaf 730 euro te koop. Dat is een prijsverschil van 240 euro puur voor die paar seconde tijdswinst.
Ja bij zulke zaken moet je met de advies prijs rekenen om een stabiel vergelijk te krijgen.

Maar goed de SD955 zakt ook vast snel en dan blijft het verschil gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:05:
[...]

Ja bij zulke zaken moet je met de advies prijs rekenen om een stabiel vergelijk te krijgen.

Waarom heb je het steeds over de snapdragon 955?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:05:
[...]

Bij zulke zaken moet je juist niet met de adviesprijs rekenen maar met wat je in je portemonnee gaat voelen aangezien dat is wat je gaat betalen.
Daarnaast reken je met de amazon prijs inclusief verzendkosten en belastingen. Dan moet je hetzelfde doen met de nederlandse winkelprijs en dat is op dit moment 730 euro inclusief verzendkosten en belastingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D2FValinor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:16:
[...]

Bij zulke zaken moet je juist niet met de adviesprijs rekenen maar met wat je in je portemonnee gaat voelen aangezien dat is wat je gaat betalen.
Daarnaast reken je met de amazon prijs inclusief verzendkosten en belastingen. Dan moet je hetzelfde doen met de nederlandse winkelprijs en dat is op dit moment 730 euro inclusief verzendkosten en belastingen.
Ik heb even in de Pricewatch gekeken en zie hem daar zo 1.2.3 niet terug voor €730,-. Vandaar dat rekenen met de Advies prijs (€899/€999) nog steeds een goed beeld geeft.
418O2 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:11:
[...]
Waarom heb je het steeds over de snapdragon 955?
Sneller krachtiger enz :+ . Nee maakt mij verder geen zak uit hoor ik heb ook gewoon een Nederlandse besteld maar is wel belangrijk dat we alle twee de kanten van een verhaal belichten en niet ons hoofd in het zand steken omdat dit lekkerder voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:24:
[...]

Ik heb even in de Pricewatch gekeken en zie hem daar zo 1.2.3 niet terug voor €730,-. Vandaar dat rekenen met de Advies prijs (€899/€999) nog steeds een goed beeld geeft.

[...]

Sneller krachtiger enz :+ . Nee maakt mij verder geen zak uit hoor ik heb ook gewoon een Nederlandse besteld maar is wel belangrijk dat we alle twee de kanten van een verhaal belichten en niet ons hoofd in het zand steken omdat dit lekkerder voelt.
Het is de 855 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De Snapdragon 955 zal misschien ook wel 20x sneller zijn dan de Eyxnos 9820, dan zou ik me ook druk maken om het verschil :+ Alleen moet die SoC nog uitkomen over een paar jaar, tot die tijd gebruik Samsung de Snapdragon 855 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah ja idd 8)7
ik222 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:41:
De Snapdragon 955 zal misschien ook wel 20x sneller zijn dan de Eyxnos 9820, dan zou ik me ook druk maken om het verschil :+ Alleen moet die SoC nog uitkomen over een paar jaar, tot die tijd gebruik Samsung de Snapdragon 855 ;)
Maar dus niet in Europa en daar ging het in eerste instantie om :+

[ Voor 58% gewijzigd door Donstil op 03-03-2019 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 18:08
038Robijno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:05:
Weet iemand of de vinger afdruk scanner werkt i.c.m een clearplex screen protector op de S10+?

Ik las ergens dat de S10 & S10+ standaard out of the box met screen protector kwam van samsung zelf, voornamelijk omdat dus niet alle screen protectors werken icm de vinger afdruk scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-wink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 12:52
Inhumanous schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Ik las ergens dat de S10 & S10+ standaard out of the box met screen protector kwam van samsung zelf, voornamelijk omdat dus niet alle screen protectors werken icm de vinger afdruk scanner.
Dit lijkt te kloppen. Zie bijvoorbeeld: https://www.google.nl/amp...reenprotector-gratis/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:37:
[...]

Er is heel weinig over de S10 te vinden maar praktisch is deze hetzelfde als de S10+ afgezien van groter scherm en accu. De dubbele camera aan de voorkant is alleen voor betere selfie live focus foto's en dat gebruik ik niet.

GSMArena heeft wel een review op YouTube van de S10 en S10+

YouTube: Our full Samsung Galaxy S10 and S10 Plus review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Inhumanous schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Komt ie ook met een case dan? Zag dat in sommige filmpjes namelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
038Robijno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:22:
[...]

Komt ie ook met een case dan? Zag dat in sommige filmpjes namelijk..
Volgens de standaard meegeleverd-informatie niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:30
Klopt.. standaard een screenprotector geinstalleerd op S10 en S10+.
Ik denk dat de folie max 2mm dik mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Addiction schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Klopt.. standaard een screenprotector geinstalleerd op S10 en S10+.
Ik denk dat de folie max 2mm dik mag zijn.
2mm?

dat is zeer dik, zeker op een telefoon van slechts 8mm dikte. Het zal wel iets minder zijn vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Batsu schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:49:
[...]

2mm?

dat is zeer dik, zeker op een telefoon van slechts 8mm dikte. Het zal wel iets minder zijn vermoed ik
2mm is toch geen folie meer, da's meer een plaatje plastic.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Als trouwe Apple gebruiker , omdat ik hou van het eco systeem , heb me een samsung S10 besteld als 2e toestel. Het gaat mijn eerste samsung worden, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:13
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:59:
[...]

Garantie en de 4G banden is een goed punt idd. Importkosten en BTW handelt Amazon netjes voor je af. Ik heb het vannacht uitgerekend (zie boven). Je betaald ongeveer 7% meer voor je toestel.

Dat van de updates weet ik niet, haalt een Amerikaanse Samsung alleen updates via Amerikaanse ip adressen op? Anders moet je dat even met VPN doen idd.

[...]

Zulke zaken nooit in euro’s laten doorrekenen door de webshop. Altijd in dollars betalen, daar pakken ze enorme wisselkoersen op.

Reken af in dollars en dan zie je dat het inclusief btw en de koers van gisteren beter uitpakt :)

[...]

Ik vroeg dus waar je claim vandaan kwam dat het maar èèn enkele milliseconde uitmaakt. Niet of het te verwaarlozen is. Maar goed nu je dat keer op keer niet kan onderbouwen ik genoeg.

Het verschil in de praktijk is simpelweg groter dan een milliseconde.
hij rekent alleen de dollars om naar euro's hoor, maar dan nog is het veel te duur

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:33
038Robijno schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:05:

Ja, de vingerafdruk scanner werkt met een clearplex.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
ChinaGeek schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:35:
[...]

Niet bepaald onder indruk...
Oef, ben blij dat ik voor de S10+ ben gegaan.
Weinig zin om aan de oplader te hangen als ik terug ben van het werk.
Vooral na het hebben van de Pocophone F1.
6T was kapot dus ga een nieuwe kopen.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
cliors schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:01:
Alleen al de accuduur van de S10+ maakt mij erg blij. Kom van een galaxy note 8 en ondanks dat ik vrij weinig installeer op m'n tel schiet ik van 100% naar 75% bij een half uur google maps gebruik. Belachelijk.
Daar heb ik inderdaad ook last van met mijn note 8. De batterij wil soms in 1 keer hard gaan slurpen. En omdat ik mag verlegen in mei zit ik te denken aan de s10+ als vervanger. Echter vraag ik me ook af of wachten op de note 10 een beter idee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Donstil schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:24:
[...]

[...]

Ik zie amazon.com ook niet in de pricewatch staan dus wat is je punt?
Misschien moet je de s10 levertijden topic effe checken, dan vind je betere prijzen.
Mobiel.nl icm tele2 abonnement maandelijks die je direct opzegt. Direct opzeggen is 5 min werk en levert je een totale prijs van 730 euro op.
Maarja blijf jij maar meer uitgeven dan nodig is, geen probleem :w

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 04-03-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te overwegen om over te stappen van iPhone X naar de S10, uit nieuwsgierigheid.
Maar ga hier nog even mee wachten tot dat er wat meer reviews zijn en wellicht tot de prijs iets gezakt is.
Die buds interesseren mij toch niet zo aangezien ik AirPods heb en deze prima functioneren op Android.

De iPhone X kan nog zeker een paar jaar mee, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe Android tegenwoordig werkt.
In het verleden wel een Samsung Galaxy S4 gehad, maar voor de rest altijd iOS gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
Ik kwam vanmorgen deze artikel tegen:
https://www.sammobile.com...0-storage-misses-ufs-3-0/

Het gaat om de opslag versie. Het is geen ufs 3.0 Maar ufs 2.1. Voor de mensen die er baat bin hebben

Edit:
Heb ook nog een review gevonden van de s10
https://www.wsj.com/artic...rything-right-11551621600

[ Voor 25% gewijzigd door androidfreaker op 04-03-2019 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
1 of andere 'Samsung Care Ambassador' heeft kort na de Unpack Event in SFO van een Samsung Executive vernomen dat de ring om de punch hole als notificatie licht gaat fungeren.
De update hiervoor zou kort voor de daadwerkelijke release van de S10 serie plaatsvinden.

https://us.community.sams.../468373#.XHwXU89qu3A.link

Dit is nog steeds geen echt concrete bevestiging vanuit Samsung uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D2FValinor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Ik zie amazon.com ook niet in de pricewatch staan dus wat is je punt?
Misschien moet je de s10 levertijden topic effe checken, dan vind je betere prijzen.
Mobiel.nl icm tele2 abonnement maandelijks die je direct opzegt. Direct opzeggen is 5 min werk en levert je een totale prijs van 730 euro op.
Maarja blijf jij maar meer uitgeven dan nodig is, geen probleem :w
Ja dat is natuurlijk geen winkelprijs dat snap jij ook wel. Er kleven allemaal nadelen aan een dergelijke constructie, Naw+BSN+IBan bekend bij twee bedrijven en dat allemaal voor een beetje korting 8)7.

Het punt is verder wel gemaakt. Voor een meerprijs is het SD model dus makkelijk te importeren voor mensen welke dat wel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
androidfreaker schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook last van met mijn note 8. De batterij wil soms in 1 keer hard gaan slurpen. En omdat ik mag verlegen in mei zit ik te denken aan de s10+ als vervanger. Echter vraag ik me ook af of wachten op de note 10 een beter idee is?
Als je liever het ontwerp van een note wil dan zou ik wachten of zelfs een note 9 op de kop tikken.
Ik merk dat ik de stylus niet zoveel meer gebruik en de "hoekige" randen van de note vind ik niet fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
De S10+ 128gb versie kost 999 euro, en de 512gb versie daar van 1249 euro,
Krijg je voor die 250 euro alleen meer GB? Of ook meer ram geheugen of iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
038Robijno schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:27:
Even een vergelijkje doen op bv coolblue en je ziet toch meteen de verschillen ?

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
038Robijno schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:27:
Alleen meer opslag. Alleen de ceramic versies hebben 12gb aar ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
androidfreaker schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:34:
[...]

Alleen meer opslag. Alleen de ceramic versies hebben 12gb aar ram
De 1TB versies hebben meer ram, niet perse de ceramic.
Je moet vooral bedenken of je waarde hecht aan een 2e simkaart die nu wel reëel is vanwege de standaard 512 of 1TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cliors schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Je moet vooral bedenken of je waarde hecht aan een 2e simkaart die nu wel reëel is vanwege de standaard 512 of 1TB.
Werkt dat ook echt goed? Ik loop namelijk rond met 2 telefoons en zou graag een keertje beide simkaarten in 1 toestel hebben maar ik heb geen zin om in de avonduren en/of weekend mijn werk telefoon bij me te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:52:
[...]

Werkt dat ook echt goed? Ik loop namelijk rond met 2 telefoons en zou graag een keertje beide simkaarten in 1 toestel hebben maar ik heb geen zin om in de avonduren en/of weekend mijn werk telefoon bij me te hebben :9
Eerste keer dat ik het ga testen als m'n keramische S10+ hopelijk vrijdag binnenkomt. (kut samsung.nl dat m'n order nog steeds "verwerkt")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
cliors schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Dual SIM is toch ook standaard op de 128GB?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:52:
[...]

Waarom zou dat niet echt goed werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
DennusB schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:57:
[...]

Dual SIM is toch ook standaard op de 128GB?
Klopt, maar met alle foto's en video's red ik het niet met 128gb en gebruik ik altijd een 2e sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:20:
1 of andere 'Samsung Care Ambassador' heeft kort na de Unpack Event in SFO van een Samsung Executive vernomen dat de ring om de punch hole als notificatie licht gaat fungeren.
De update hiervoor zou kort voor de daadwerkelijke release van de S10 serie plaatsvinden.

https://us.community.sams.../468373#.XHwXU89qu3A.link

Dit is nog steeds geen echt concrete bevestiging vanuit Samsung uiteraard.
Het is maar een klein ding maar het zou wel super zijn als ze het kunnen fixen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bandago 2804 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:30:
[...]

Het is maar een klein ding maar het zou wel super zijn als ze het kunnen fixen.
tsja, ik persoonlijk vind de Always on Display functie van Samsung al prima, zo'n lichtje is voor mij niet echt een noodzaak.

edit:

wallpaper time!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mlw6mRI.png

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 04-03-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Ze hebben het hier ook over Edge lighting welke je laat zien of er notificaties zijn of niet. Op zich een oplossing, maar niet de oplossing die ik graag wil (wat natuurlijk de notificatie balk rondom de camera is)

YouTube: Galaxy S10: First 10 Things to Do!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
batumulia schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:40:
Ze hebben het hier ook over Edge lighting welke je laat zien of er notificaties zijn of niet. Op zich een oplossing, maar niet de oplossing die ik graag wil (wat natuurlijk de notificatie balk rondom de camera is)

Notificatie balk rondom de camera zou het beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Is er al wat meer bekend over de vingerafdrukscanner in de S10e?
...
waarbij ik bij beide toestellen vond dat de vingerafdrukscanner niet goed werkte en daardoor heb ik ze ook nooit gebruikt op de toestellen.
Ik heb de S10e inmiddels binnen en ik moet zeggen dat de vingerafdrukscanner zeker niet tegenvalt. Ik heb mijn rechterduim en linkerwijsvinger geregistreerd, dat zijn de twee vingers die het makkelijkst naar de power-button toeglijden. Zo hier en daar wordt er nog wel eens een aanraking geweigerd, maar zeker niet vaker dan bij mijn S8 het geval is. Ik vermoed ook dat dit nog wel rechttrekt.

De S10e wordt overigens geleverd met screenprotector (plastic, niet erg duurzaam) en hard-plastic case. Die case zorgt ervoor dat je de power-button makkelijk kan vinden.

Neemt niet weg dat deze nog steeds wat aan de hoge kant zit. Ik overweeg om de bixby-button te gebruiken om het scherm uit te schakelen, en face-recognition voor het ontgrendelen. Gewoon voor het gemak, want dat werkt (bij voldoende licht) echt als een trein. En met natte handen :)
Verder heb ik kleine handen waardoor ik niet goed bij de hoeken van het scherm kan komen (ik haal de notifcation bar op mijn S7 al amper) en daardoor ben ik bang dat het formaat van de S10 de gebruiksvriendelijkheid heel erg in de weg gaat zitten.
De S10e wordt een beetje weggezet als "compact" flagship, maar ik vind hem alles behalve compact. Vergeet niet dat de afmetingen precies hetzelfde zijn als een iPhone X, en omdat die net wat korter is dan de S8 (maar niet smaller) voelt ie breder aan. Samsung heeft overigens een prima werk geleverd met OneUI waardoor je echt veel meer met 1 hand kan doen nu. Misschien lukt dat zelfs evenveel op de normale S10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:35:
[...]

tsja, ik persoonlijk vind de Always on Display functie van Samsung al prima, zo'n lichtje is voor mij niet echt een noodzaak.

edit:

wallpaper time!

[Afbeelding]
Haha die is goud. Dat wordt hem voor mij :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cliors
Ik zit mij al dagen af te vragen wat er nou zo bijzonder is aan de wallpapers die de afgelopen tijd langskwamen, maar nu snap ik dat het vooral de camera sensor is wat het interessant maakt 8)7 8)7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:04
pimsaint schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:29:
[...]

Ik heb de S10e inmiddels binnen en ik moet zeggen dat de vingerafdrukscanner zeker niet tegenvalt. Ik heb mijn rechterduim en linkerwijsvinger geregistreerd, dat zijn de twee vingers die het makkelijkst naar de power-button toeglijden. Zo hier en daar wordt er nog wel eens een aanraking geweigerd, maar zeker niet vaker dan bij mijn S8 het geval is. Ik vermoed ook dat dit nog wel rechttrekt.

De S10e wordt overigens geleverd met screenprotector (plastic, niet erg duurzaam) en hard-plastic case. Die case zorgt ervoor dat je de power-button makkelijk kan vinden.

Neemt niet weg dat deze nog steeds wat aan de hoge kant zit. Ik overweeg om de bixby-button te gebruiken om het scherm uit te schakelen, en face-recognition voor het ontgrendelen. Gewoon voor het gemak, want dat werkt (bij voldoende licht) echt als een trein. En met natte handen :)

[...]

De S10e wordt een beetje weggezet als "compact" flagship, maar ik vind hem alles behalve compact. Vergeet niet dat de afmetingen precies hetzelfde zijn als een iPhone X, en omdat die net wat korter is dan de S8 (maar niet smaller) voelt ie breder aan. Samsung heeft overigens een prima werk geleverd met OneUI waardoor je echt veel meer met 1 hand kan doen nu. Misschien lukt dat zelfs evenveel op de normale S10.
Waar heb je hem vandaan?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt niet zoveel als er geen referentie is. Misschien haalt hij met andere toestellen slechtere resultaten en dan is het opeens wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
cliors schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:45:
Ik zit mij al dagen af te vragen wat er nou zo bijzonder is aan de wallpapers die de afgelopen tijd langskwamen, maar nu snap ik dat het vooral de camera sensor is wat het interessant maakt 8)7 8)7 :o
Hahaha. Iets met kwartje en vallen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 21:53
Iemand al een review gevonden die noemenswaardige zaken weet te vertellen over de camera sensor. Keek heel wat vergelijkingen en als je de foto's naast de s7 ziet zie je bijna geen verschil in scherpte. Filmen is wel beter geworden. Als dit 3 jaar innovatie moet voorstellen is het echt jammerlijk. Begrijp ik ook beter dat alles op alles wordt gezet qua extra lenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:59
pimsaint schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:29:
[...]

Ik heb de S10e inmiddels binnen ....
Hoe dan?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asprine schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:54:
Iemand al een review gevonden die noemenswaardige zaken weet te vertellen over de camera sensor. Keek heel wat vergelijkingen en als je de foto's naast de s7 ziet zie je bijna geen verschil in scherpte. Filmen is wel beter geworden. Als dit 3 jaar innovatie moet voorstellen is het echt jammerlijk. Begrijp ik ook beter dat alles op alles wordt gezet qua extra lenzen.
Zover ik weet is het dezelfde sensor als S9/Note9 maar software is weer wat verder geoptimaliseerd.

Ik weet niet welke eisen je stelt maar ik vind de camera kwaliteit toch elk jaar beter worden. Het zijn vaak details waarbij de belichting, contrast, kleuren, scherpte, ruis reductie, consistentie steeds weer wat verbeterd worden.

Verder krijg je er een groothoek lens bij en de front camera is vernieuwd.

Video is inderdaad een stuk beter geworden maar dat was de S9 ook al tov S7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Donstil schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:22:
[...]

Ja dat is natuurlijk geen winkelprijs dat snap jij ook wel. Er kleven allemaal nadelen aan een dergelijke constructie, Naw+BSN+IBan bekend bij twee bedrijven en dat allemaal voor een beetje korting 8)7.

Het punt is verder wel gemaakt. Voor een meerprijs is het SD model dus makkelijk te importeren voor mensen welke dat wel willen.
Geef jij maar je betaalgegevens aan een amerikaans bedrijf dat zich niet aan Nederlandse/Europese wetgeving hoeft te houden aangaande het bewaren van persoonsgegevens. :O Dat is zoveel beter.
Bij problemen kan je vast wel naar de Amerikaanse rechter stappen.

Maarja je hebt gelijk. Je punt is gemaakt. Wil je een sd855 dan betaal je 240 euro meer en heb je tevens geen garantie. d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 04-03-2019 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Ik woon in Zuid-Korea, daar worden de pre-orders sinds vandaag per post geleverd.

Nog een aanvulling op de finger-print scanner: zo na een half dagje gebruik vind ik de positie op de S10e eigenlijk veel fijner dan die van mijn S8...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Asprine schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:54:
Ik kan alleen over de S10e spreken (en heb hem pas een dag in gebruik), maar ik denk dat @Garret1410 het prima samenvat. Ik vind een "standaard" foto -gewoon een plaatje overdag met goed licht- eigenlijk weinig verschillen van wat ik met mijn S8 schiet. Maar de S10 toont in low-light gewoon een stuk meer licht (met dank aan de 1.5 aperture), heeft een flink betere frontcamera (hoek, pixels, licht), super stabiele video, eindelijk wat goeie portrait-mode algoritmes en natuurlijk de extra wide-angle camera.

Van S9 naar S10 zou ik het niet weten, maar vanaf een S8 is een upgrade naar de S10e een genot.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
De S10 heeft de hoogste A+ grade ooit gekregen voor een smartphone display, aldus DisplayMate

https://www.androidauthor...y-s10-displaymate-962022/

wallpaper time!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wKroMZM.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 04-03-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er ook hoge resoluties beschikbaar? Anders hebben we er zo weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:18:
Zijn er ook hoge resoluties beschikbaar? Anders hebben we er zo weinig aan.
is de poster op reddit nog mee bezig.

verder;

de review van Engadget is zojuist online verschenen

https://www.engadget.com/...um=internal&utm_source=dl

''Like most other scanners, the S10+ won't read your finger if it's dirty, wet or oily'', deze uitspraak is sowieso al bullshit....genoeg reviewers de fingerprint sensor getest hebben met natte vingers en/of zelfs eentje die met vette vingers gewoon zijn S10 kon ontgrendelen.

Maar goed, Engadget is ook wel redelijk Apple-minded. Wel in mindere mate dan die Apple fanclub ''The Verge''

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Toch wel teleurstellend dat de S10 niet tegen een stootje kan......😳

YouTube: Samsung Galaxy S10 Drop Test from 1,000 Feet! - VS. Nokia 3310 | in 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:10:
[...]

is de poster op reddit nog mee bezig.

verder;

de review van Engadget is zojuist online verschenen

https://www.engadget.com/...um=internal&utm_source=dl

''Like most other scanners, the S10+ won't read your finger if it's dirty, wet or oily'', deze uitspraak is sowieso al bullshit....genoeg reviewers de fingerprint sensor getest hebben met natte vingers en/of zelfs eentje die met vette vingers gewoon zijn S10 kon ontgrendelen.

Maar goed, Engadget is ook wel redelijk Apple-minded. Wel in mindere mate dan die Apple fanclub ''The Verge''
Aah even wachten dus nog 👎🏼.

The Verge was overigens prima positief over de S10+. Dat ze een “Apple fanclub” zijn (gekscherend gezegd) is al niet meer zo sinds de huidige eindredacteur volgens mij. Dat was in het tijdperk 4/4s zo.

Vind de reviews altijd wel fijn van the Verge overigens. Heeft niet die irritante schreeuwerig YouTube vibe enz.
Toch wel een beetje spijt dat ik niet voor de groene durfde te gaan. Ziet er goed uit op video’s.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 04-03-2019 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is toch wel een dealbreaker voor mij. Denk dat ik hem maar annuleer.

Groen ziet er inderdaad best bijzonder uit

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 04-03-2019 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

pimsaint schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:24:
Ik woon in Zuid-Korea, daar worden de pre-orders sinds vandaag per post geleverd.
Wow, Zuid-Korea. Dan heb je ze ècht vers van de pers.
Of worden ze in China of elders gefabriceerd.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

batumulia schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:40:

Dat Edge Lighting vind ik anders ook erg gaaf, zeker omdat je het nogal kunt aanpassen.
Bedankt voor het delen!
_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door wvexeltweakers op 04-03-2019 21:18 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik snap serieus niet waarom dit soort malloten nog een preview toestel krijgen. Gek hè dat als je een toestel van glas van 300 meter naar beneden gooit dat deze dan stuk gaat, was totaal niet te verwachten natuurlijk 7(8)7

Een zinnige krastest of een realistische valtest kan ik me prima voorstellen dat dit interessant is. Maar dit is gewoon kansloos een duur toestel slopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
[...]

Toch wel een beetje spijt dat ik niet voor de groene durfde te gaan. Ziet er goed uit op video’s.
[/quote]

Heb zelf wél de groene gepre-orded.....ben benieuwd.... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Donstil schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Aah even wachten dus nog 👎🏼.

The Verge was overigens prima positief over de S10+. Dat ze een “Apple fanclub” zijn (gekscherend gezegd) is al niet meer zo sinds de huidige eindredacteur volgens mij. Dat was in het tijdperk 4/4s zo.

Vind de reviews altijd wel fijn van the Verge overigens. Heeft niet die irritante schreeuwerig YouTube vibe enz.

[...]

Ik vond de review van the verge echt verschrikkelijk om naar te kijken. Na 8 minuten had ik het helemaal gehad met die gozer dus keek ik effe in de comments. Was blijkbaar niet de enige want de comments staan helemaal vol met mensen die hetzelfde hadden.
Alles wat gezegd wordt heeft een ondertoon dat de iphone eigenlijk beter is. En als iets beter was dan de iphone dan bracht hij het alsof het niet bijzonder was Ben zelf Apple fanboy maar begon mij echt te irriteren aan hem.
Video heeft ook meer dislikes dan likes :9

Over de kleur, dat heb ik nu dus met de witte s10+. Toen ik hem vlak na bekendmaking in de mediamarkt zag vond ik de witte niet zo bijzonder maar na 50 youtube filmpjes bekeken te hebben waarin bijna elke youtuber de witte bezit, vind ik hem nu eigenlijk best vet. Maar heb al de zwarte besteld en misschien ligt het ook gewoon aan de beeldkwaliteit van die videos. HD en 4k met color grading enzo, de kleuren "poppen" meer dan in het echt dus misschien is dat ook met de groene zo.
Eigenlijk moet ik weer effe naar de mediamarkt om zeker te zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Geert1976 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:10:
[...]
Toch heb ik het idee dat die ultrasonic fingerprint sensor helemaal niet zo goed overweg kan met natte vingers als dat men ons doet geloven. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat men onder natte vingers verstaat.
Natuurlijk is het fijn dat de scanner het beter doet dan de optische variant met een laagje water of laagje vet (chicken wings examples) over een vinger heen, waarbij dat laatste best wel vaak voor kan komen.

Maar na het afwassen, douchen of zwemmen (waar Apple hun FaceID zo mee laat shinen) is een laagje water over een vinger heen het probleem niet echt. Volgens mij is het meer een probleem dat het opgenomen vocht vingers doet rimpelen (ouwevrouwtjeshanden). En ik lees dus hier en daar dat ook een ultrasonische sensor hier ook (nog) geen raad mee weet... Daarom vind ik het toch jammer dat de iris-sensor is verdwenen in de laatste galaxy serie, waarmee ik mijn telefoon met ouwevrouwtjeshanden toch nog relatief snel en veilig kon ontgrendelen direct naar het douchen, ook in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Ja ach. Mijn normale vingerafdrukscanner doet het niet goed met natte, vieze of beschadigde vingers. En omdat ik bij de S8 halve vingerbreuk oefeningen moet doen en hij hier door nog wel eens faalt, ben ik allang blij dat er iets op de voorkant zit. En als deze negatief gezegd evenveel faalt als die bij mijn S8 ben ik allang blij.

Het is en blijft een eerste uitvoering in een telefoon. Het betreft nog heel veel review modellen. En er komen heus wel software updates, misschien zelfs op 8 Maart. Kijk maar naar de game industrie 8) ;).

Zo gaan er verhalen over de ring of notification, maar zit er nu nog geen optie in de software.
Is dit jammer? Ja voor mij wel. Maar ik er wel vanuit dat het verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pimsaint schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 06:40:
[...]

Toch heb ik het idee dat die ultrasonic fingerprint sensor helemaal niet zo goed overweg kan met natte vingers als dat men ons doet geloven. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat men onder natte vingers verstaat.
Natuurlijk is het fijn dat de scanner het beter doet dan de optische variant met een laagje water of laagje vet (chicken wings examples) over een vinger heen, waarbij dat laatste best wel vaak voor kan komen.

Maar na het afwassen, douchen of zwemmen (waar Apple hun FaceID zo mee laat shinen) is een laagje water over een vinger heen het probleem niet echt. Volgens mij is het meer een probleem dat het opgenomen vocht vingers doet rimpelen (ouwevrouwtjeshanden). En ik lees dus hier en daar dat ook een ultrasonische sensor hier ook (nog) geen raad mee weet... Daarom vind ik het toch jammer dat de iris-sensor is verdwenen in de laatste galaxy serie, waarmee ik mijn telefoon met ouwevrouwtjeshanden toch nog relatief snel en veilig kon ontgrendelen direct naar het douchen, ook in het donker.
tijd zal 't leren... ;)

Maar eens met je, als ik heb gezwommen ( wat ik nogal eens doe in t zwembad hier in de buurt) of gedurende de wintermaanden zijn mijn vingers inderdaad soms wat verrimpeld, of zoals jij noemt ''ouwevrouwtjeshanden''.

Weet nog van de iPhone 8 dat daardoor TouchID het nog wel eens liet afweten bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zijn er mensen die al ergens op een video hebben gezien hoe de S10 performt met Android Auto? Dat is voor mij bijna de enige reden om over te stappen : Auto heeft wel AA maar geen AC (en ik heb nu een iPhone X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook maar de S10 gereserveerd. Mocht al 7 maanden verlengen, en heb een redelijk goede deal kunnen krijgen. Nu maar afwachten tot vrijdag. ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:56:
Zijn er mensen die al ergens op een video hebben gezien hoe de S10 performt met Android Auto? Dat is voor mij bijna de enige reden om over te stappen : Auto heeft wel AA maar geen AC (en ik heb nu een iPhone X).
Hoe bedoel je? Ik heb Android Auto op meerdere devices gebruikt en het heeft altijd perfect gewerkt, ligt er ook aan op wat voor auto je het aansluit.

Je moet Android Auto alleen apart downloaden omdat hij niet in de Play Store te krijgen is. Wat ook handig is om in Android Auto via de developer opties even 720p en 1080p output aan te zetten, op mijn Ford Fiesta 2018 had ik eerst wazig beeld maar toen ik dat aanzette was alles haarscherp op het display.

Qua performance, via m'n S8+ werkte het supersnel en snappy. Heb alleen soms dat ik met voice commands wat rare resultaten krijg maar dat komt door Google Assistant.

[ Voor 33% gewijzigd door Jackson6 op 05-03-2019 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:03
DennusB schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:56:
Performance zijn afhankelijk van je media device en niet alleen van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Khayma schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:13:
[...]

Performance zijn afhankelijk van je media device en niet alleen van het toestel.
Gaat om een Renault Megane uit 2017. Getest met een Nokia 5.1 maar dat liep voor geen meter, met een S8 ging het gelukkig al beter, maar ben benieuwd hoe de S10 zou performen!

Pagina: 1 ... 8 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support