Acties:
  • 0Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-08 01:52
NIMIC schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:23:
@fflow dat had ik ook met mijn S10e.

Heb de telefoon opnieuw opgestart en de vingerafdruk opnieuw toegevoegd. Het werkt nu weer prima.
Ik heb beide tegelijk gedaan, dus weet niet wat het oploste.
Thanks... ik zal dat eens proberen.

• Prosperot
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-09 21:21

Prosperot

Today is a gift...

De PHN update is nu ook voor de S10 beschikbaar.

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:01

IkWilbert

Het is mij!

Mei OTA op mijn s10 lite.
Spaanse phn.

I intend to live forever. So far, so good.

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:53
Mijn NL PHN heeft vandaag ook de camera update en de april patch gehad.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-09 11:56
Sinds een tijdje heb ik een gek probleem met mijn S10. Als ik via de wifi aan het internetten ben verliest de telefoon onregelmatig de verbinding met internet. De wifi verbinding blijft wel gewoon bestaan, maar hij vindt niets meer. Even wifi aan en uit zetten verhelpt het weer. Langzaam begint dit nu toch wel wat irritant te worden. Andere apparaten die ook op de wifi zitten hebben hier geen last van, dus het lijkt aan de telefoon zelf te liggen. Herkennen jullie dit en weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-09 13:32
Rhodez schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:18:
Herkennen jullie dit en weet iemand een oplossing?
Nee, je hebt vast al geprobeerd het WiFi netwerk te verwijderen en opnieuw toe te voegen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20-09 07:42

Tijntje

Hello?!

Sinds een tijdje heb ik een gek probleem met mijn S10. Als ik via de wifi aan het internetten ben verliest de telefoon onregelmatig de verbinding met internet. De wifi verbinding blijft wel gewoon bestaan, maar hij vindt niets meer. Even wifi aan en uit zetten verhelpt het weer. Langzaam begint dit nu toch wel wat irritant te worden. Andere apparaten die ook op de wifi zitten hebben hier geen last van, dus het lijkt aan de telefoon zelf te liggen. Herkennen jullie dit en weet iemand een oplossing?
Ik heb geen oplossing maar mijn vrouw heeft hier ook last van op haar S10.
Hebben jullie ook een Ubuiqiti wifi AP?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Card Nox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:39:
[...]

Nee, je hebt vast al geprobeerd het WiFi netwerk te verwijderen en opnieuw toe te voegen?
Volgens mij weleens gedaan, maar probeer dit nog eens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Tijntje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:45:
[...]

Ik heb geen oplossing maar mijn vrouw heeft hier ook last van op haar S10.
Hebben jullie ook een Ubuiqiti wifi AP?
Aha. Nee, wij hebben de Deco X20.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:31

-tom-562

Oliesjeik

Hmm, ik dacht dat het aan mijn router lag (Netgear), maar ik heb sinds een tijdje hetzelfde, gaat om een S10E. Wifi heeft gewoon vol bereik, maar internet doet het dan ff niet, dat duurt dan 10/20 seconden ofzo, en dan werkt het weer.

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Helaas heeft het verwijderen van het netwerk en opnieuw inloggen het probleem niet opgelost.

• Udrene
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:43
Rhodez schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:00:
Helaas heeft het verwijderen van het netwerk en opnieuw inloggen het probleem niet opgelost.
Een keer proberen om WiFi-6 uit te zetten in de Deco X20? Kun je kijken of dat helpt. Wij hebben op het werk veel gezeur gehad met WiFi-6.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik heb de laatste update geïnstalleerd.
Nu zit er een leuke nieuwe feature in de Photo editor. Namelijk "remasteren"
Misschien kennen sommige de app Remini. Hiermee kun je oude en foto's met lage resolutie haarscherp maken. Dit gebeurt dmv neuraal netwerk. (AI)
Dit kan nu ook met de Photo editor.
Echter heb ik nog maar bij 1 foto gezien dat het icoontje verscheen en dat ik het kon toepassen.
Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Card Nox
Ik heb sinds een uurtje dat ik een rammetje hoor als ik de telefoon op en neer beweeg (voornamelijk voor/achter beweging). Als ik de camera aanzet is dit zo goed als weg.

Vokgens mij ligt het aan het mechanisme voor de lens. Als ik de camera uit heb is dit niet zichtbaar zodra ik de camera aan zet komt het te voorschijn en is het rammetje weg.

Fotos maken gaat nog gewoon dus watdat betreft geen probleem. Meer mensen last van gehad? Ga hem denk ik wel opsturen. Telefoon is 1j6mnd oud dus nog in garantie. Heb hem niet laten vallen dus ben beetje verbaasd...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
Card Nox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:56:
Ik heb sinds een uurtje dat ik een rammetje hoor als ik de telefoon op en neer beweeg (voornamelijk voor/achter beweging). Als ik de camera aanzet is dit zo goed als weg.

Vokgens mij ligt het aan het mechanisme voor de lens. Als ik de camera uit heb is dit niet zichtbaar zodra ik de camera aan zet komt het te voorschijn en is het rammetje weg.

Fotos maken gaat nog gewoon dus watdat betreft geen probleem. Meer mensen last van gehad? Ga hem denk ik wel. Opsturen. Telefoon is 1j6mnd oud dus nog in garantie. Heb hem niet laten vallen dus ben beetje verbaasd...
Zou ik niet doen. Dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon de optische stabilisator die je hoort. Als de camera aan staat, dan is de stabilisator actief en hoor je dus niks als je je telefoon schudt. Als de camera uitstaat, dan is die stabilisator niet actief, en hangt 'ie 'los', waardoor het een beetje kan rammelen/tikken als je je telefoon schudt. Dat heb ik ook bij mijn S20 FE.

Zolang je camera goed werkt, is er niks aan de hand. Gewoon niet schudden met je telefoon ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 22:16
Niks aan de hand joh, is gewoon de camera ja. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Udrene schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:30:
[...]

Een keer proberen om WiFi-6 uit te zetten in de Deco X20? Kun je kijken of dat helpt. Wij hebben op het werk veel gezeur gehad met WiFi-6.
Volgens kan die niet helaas op de X20. Nu je het zegt zou dit best eens de oorzaak kunnen zijn. Sinds we de deco met wifi6 hebben, heb ik er last van. Zit er nu sterk over te denken om voor een iphone 12 te gaan de s10 te verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Udrene
Rhodez schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:00:
[...]

Volgens kan die niet helaas op de X20. Nu je het zegt zou dit best eens de oorzaak kunnen zijn. Sinds we de deco met wifi6 hebben, heb ik er last van. Zit er nu sterk over te denken om voor een iphone 12 te gaan de s10 te verkopen.
Let op dat het “probleem” ook in de Deco kan zitten. Heb je al de laatste firmware-update er op gezet? De laatste geeft ook stabiliteits verbeteringen.
https://www.tp-link.com/n...wnload/deco-x20/#Firmware

[Voor 4% gewijzigd door Udrene op 23-05-2021 19:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Nou, ala het in de deco zou zitten, zouden al mijn andere apparaten er ook last van moeten hebben. Maar het is echt alleen de S10 die moeilijk doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Udrene
Bij ons lag het aan bepaalde combi van AP’s en netwerkkaarten. Niet alle apparaten hadden er last van. WiFi-6 is van een totaal andere architectuur dan WiFi-4 of WiFi-5.

[Voor 24% gewijzigd door Udrene op 23-05-2021 20:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Rhodez schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:00:
[...]
Nou ik heb ook een S10 en deco's maar dan de X60 met wifi6 en hier werkt het top. Ik denk dat je het toch ergens anders in moet zoeken, al gun ik je beste een nieuw iphone 12 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
DON PAPA schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Nou ik heb ook een S10 en deco's maar dan de X60 met wifi6 en hier werkt het top. Ik denk dat je het toch ergens anders in moet zoeken, al gun ik je beste een nieuw iphone 12 ;)
Hmmm, dan snap ik hem echt niet meer. Als het niet perse aan de S10 ligt, niet aan de Deco en niet aan Wifi6... wat zouden nog meer opties zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhodez
Het lastige ook dat er helemaal geen foutmelding komt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Rhodez schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:46:
[...]
wat zouden nog meer opties zijn?
Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset op je telefoon? Dit doe je onder Systeem Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerkgegevens resetten.

Start anders je telefoon eens op in de veilige modus, hier staat uitgelegd hoe zo kun je controleren of het wordt veroorzaakt door een derde partij app, deze worden namelijk uitgeschakeld in veiligmodus.

En heb je al eens geprobeerd om de telefoon met het gastnetwerk op de deco te verbinden, valt dan ook steeds de verbinding met internet weg ?

[Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 24-05-2021 20:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:20
Ik heb een soortgelijk probleem met een Deco en de Samsung S10. Alleen met de S10, tig andere apparaten en telefoons lijken daar geen last van te hebben. Ik merk het als hij switcht van ene naar andere punt, tenminste had moeten doen. Hij switcht wel, maar geen internet meer.
Ook geen foutmelding, ik merk het pas als er geen whatsapp binnenkomt en ik geen pushberichten meer binnenkrijg.
Helaas geen oplossing kunnen vinden, van alles geprobeerd. Laatste tijd lijkt het wel weer minder aanwezig.

[Voor 5% gewijzigd door weertenaar op 25-05-2021 05:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:07
Een vraagje voor de S10 gebruikers met een dual sim.

Ik heb alleen ervaring met dual sim op de Oneplus (Nord).

Hoe werkt dual sim op samsung toestellen? Kan je ook als je iemand wilt bellen selecteren vanaf welke sim?

Ben ik op beide sims tegelijk berijkbaar? En als je zeg maar naar beneden veegt in je menu (waar je normaal wifi bluetooth etc aan en uit kan zetten) heb je daar de mogelijkheid om snel van Sim te wisselen voor roaming(data) ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Card Nox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:56:

Fotos maken gaat nog gewoon dus watdat betreft geen probleem. Meer mensen last van gehad? Ga hem denk ik wel opsturen. Telefoon is 1j6mnd oud dus nog in garantie. Heb hem niet laten vallen dus ben beetje verbaasd...
Zojuist mijn S10+ geschud, die van mij doet dat ook. Je lens ligt ook "los" als de beeldstabilisatie uit staat, dus het is niet gek dat je dat hoort.

Geen defect dus :)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Inhumanous schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:08:
Een vraagje voor de S10 gebruikers met een dual sim.

Ik heb alleen ervaring met dual sim op de Oneplus (Nord).

Hoe werkt dual sim op samsung toestellen? Kan je ook als je iemand wilt bellen selecteren vanaf welke sim?

Ben ik op beide sims tegelijk berijkbaar? En als je zeg maar naar beneden veegt in je menu (waar je normaal wifi bluetooth etc aan en uit kan zetten) heb je daar de mogelijkheid om snel van Sim te wisselen voor roaming(data) ?
Het werkt zoals je zelf al aangeeft eigenlijk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:43
FeareX schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Zojuist mijn S10+ geschud, die van mij doet dat ook. Je lens ligt ook "los" als de beeldstabilisatie uit staat, dus het is niet gek dat je dat hoort.

Geen defect dus :)
Geen defect misschien, heb dit ook met mijn S10.

Met mijn S8 was het echt heel hard, zelfs als je de telefoon wat sneller oppakte van de tafel hoorde je het. Dus het kan wel zeker een defect zijn. Mijn stabilisatiesensor werkte ook niet meer goed op de S8.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
@-Bas zoals je zelf al aangeeft was je beeldstabilisatie toen defect. Dat is gelukkig makkelijk uit te sluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Dat rammelen doet mijn S10E al vanaf het begin, is idd de OIS. Die functioneert trouwens prima bij mij

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Card Nox
Aan alle: mijn zorgen zijn weggenomen, mijn dank :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dj_ryow
Gebruiken jullie weleens de Twitch app? Daarin heb ik regelmatig dat de stream vastloopt (laad-icoontje blijft draaien in beeld) terwijl ik gewoon wel internet heb en de chat doorgaat en ik gewoon door de app kan navigeren. Wisselen van stream of verbinding met wifi verbreken en daarna weer connecten is niet genoeg. Pas na een herstart van de telefoon of na lang wachten werkt het weer. Iemand van jullie bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-09 16:18
dj_ryow schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:34:
Gebruiken jullie weleens de Twitch app? Daarin heb ik regelmatig dat de stream vastloopt (laad-icoontje blijft draaien in beeld) terwijl ik gewoon wel internet heb en de chat doorgaat en ik gewoon door de app kan navigeren. Wisselen van stream of verbinding met wifi verbreken en daarna weer connecten is niet genoeg. Pas na een herstart van de telefoon of na lang wachten werkt het weer. Iemand van jullie bekend met dit probleem?
Heb je toevallig T-mobile internet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dj_ryow
Telesto schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:50:
[...]

Heb je toevallig T-mobile internet?
Nee, Ziggo/Vodafone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 21-09 16:18
Ik had namelijk dezelfde issues in de afgelopen dagen op mijn S10, maar die bleken bij T-Mobile te liggen. Werkt Twitch via 4g wel goed?

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05:19
Met de nieuwe update worden automatisch rechten ontnomen aan apps. Dit is vervelend voor, bijvoorbeeld, Google Foto's, wat ik zelden open, maar natuurlijk wel toegang tot de opslag nodig heeft voor de back-up. Weet iemand waar je dit ontnemen uit kunt zetten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

De mei update is nu ook beschikbaar op mijn s10e

• dj_ryow
Telesto schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:40:
Ik had namelijk dezelfde issues in de afgelopen dagen op mijn S10, maar die bleken bij T-Mobile te liggen. Werkt Twitch via 4g wel goed?
Werkt via 4g wel gewoon goed idd. Op de laptop heb ik het ook niet, dus ik vermoed dat het niet aan Vodafone/Ziggo ligt. Eerder wifi en/of telefoon gerelateerd. Als ik de enige ben zal het ook wel niet aan de Twitch app liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:55
De spotify app op mijn S10 sluit sinds enige tijd af. Het is enkele weken geleden begonnen, soms maar 1x dat de app stopte, na heropenen werkte die terug, de dag erna geen problemen, tot de app opnieuw zin had ermee op te houden. Vandaag was het zo erg dat de app maar een 10 tal seconden werkte en afsloot, totaal onbruikbaar en zeer storend dus. De laatste versie van de app alsook de laatste samsung update zijn geinstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 05-09 17:04
bartmaniac schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 01:01:
De spotify app op mijn S10 sluit sinds enige tijd af. Het is enkele weken geleden begonnen, soms maar 1x dat de app stopte, na heropenen werkte die terug, de dag erna geen problemen, tot de app opnieuw zin had ermee op te houden. Vandaag was het zo erg dat de app maar een 10 tal seconden werkte en afsloot, totaal onbruikbaar en zeer storend dus. De laatste versie van de app alsook de laatste samsung update zijn geinstalleerd.
Ah kijk, ben blijkbaar niet de enige. Heb ik ook last van. Zelfde als ik de telefoon via bluetooth aansluit en dan muziek probeer af te spelen, dan stopt hij ook elke keer. Best irritant. :(

Iemand hier toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07-09 15:43
Gisteren wezen fietsen , oortje in radio 10 app aan via bluetooth en na een halve min ook verbinding weg .
Nog een paar keer geprobeerd , maar het mocht niet baten
Toen radio 10 via het netwerk en dat werkte wel goed .
Dus er zit ergen zeker iets niet goed in de s10 .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:44
Tss, het is al 1 juni en de update van juni is nog niet binnen :-p

• german8
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:51
german8 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:18:
[...]

Mijn s10e accu gaat soms ook heel hard leeg met scherm aan (standby tijd is best goed).
Volgens AccuBattery is de werkelijke capaciteit nog 80% (2400mah) dus dat valt wel mee.
Maar ik vermoed dat de kwaliteit onder hogere belastingen slechter is dan die 80%.
Ik heb zelfde symtomen gehad met mn vorige S8.

Ik laat er binnenkort een nieuwe accu inzetten, dat hielp ook goed bij de S8.
6 week geleden dus de accu laten vervangen maar veel heeft het niet geholpen.

15u gebruik waarvan 3,5u screen on zit ik op 10%...

Gaat een factory reset en re-install van alle apps dit fixen?
Telefoon pas 10maand in gebruik (was wel 2e hands maar toen wel een factory reset gedaan)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hcQd
Juni-update is binnen, s10e.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerthallink
  • Laatst online: 14-09 19:23
hcQd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:52:
Juni-update is binnen, s10e.
Hier ook voor de 10+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:43
Hier ook voor de S10 (nederland). Dan hebben we alle modellen gehad :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21-09 14:56
-Bas schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:54:
[...]

Thanks - om 1 of andere reden heeft mijn S10 niet meer op updates gecontroleerd sinds 20 mei. Manueel gedaan, en donwload begint meteen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

-Bas schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:54:
[...]

S10 lite nog niet ;)

• hcQd
hcQd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:03:
Met de nieuwe update worden automatisch rechten ontnomen aan apps. Dit is vervelend voor, bijvoorbeeld, Google Foto's, wat ik zelden open, maar natuurlijk wel toegang tot de opslag nodig heeft voor de back-up. Weet iemand waar je dit ontnemen uit kunt zetten?
Gevonden. Kun je bij app-info->machtigingen per app instellen. Ik zat te zoeken naar een globale optie.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Zie de hele tijd in beeld flitsen "google keeps stopping". Om de paar minuten.

Meer mensen last van?

S10 lite

[Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 22-06-2021 08:13]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hcQd
@ik222 Google App crasht steeds

Ik heb er zelf geen last van op mijn telefoon* (kan nog komen, natuurlijk), en het rebooten van mijn tablet lijkt het ook daar voorlopig te hebben opgelost. Je kunt altijd nog de Google-app uitschakelen.

Is overigens wereldwijd, als je bij allestoringen (en hun internationale versies) kijkt.

* En inmiddels wel, app maar even uitgeschakeld.

[Voor 7% gewijzigd door hcQd op 22-06-2021 08:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:30
Hier een s10 en een oneplus 8 pro met dit probleem. Zie playstore, nog veel meer mensen. Dus google heeft een bug.

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
hcQd schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:24:
@ik222 Google App crasht steeds

Ik heb er zelf geen last van op mijn telefoon (kan nog komen, natuurlijk), en het rebooten van mijn tablet lijkt het ook daar voorlopig te hebben opgelost. Je kunt altijd nog de Google-app uitschakelen.

Is overigens wereldwijd, als je bij allestoringen (en hun internationale versies) kijkt.
Ik had er sinds vanochtend ook last van nadat de apps automatisch geupdate waren. Voor nu maar even de Google app uitgeschakeld.

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:03
Ja ook hier last van!

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
Is het probleem met de google app inmiddels opgelost?

• EdVe
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-09 08:46
pitchdown schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:59:
Is het probleem met de google app inmiddels opgelost?
Ja, dinsdagochtend was er al een update voor Google App

• pitchdown
EdVe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:16:
[...]

Ja, dinsdagochtend was er al een update voor Google App
Hier nog steeds dezelfde issues

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:03
pitchdown schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:27:
[...]

Hier nog steeds dezelfde issues
Even de app updates verwijderen en dan opnieuw installeren.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hier ook geen issues meer.

Wat is jullie batterij status?

[Voor 127% gewijzigd door -tom-562 op 20-07-2021 14:48]

• Card Nox
@-tom-562, 92%: 2768 van 3000.

SoT: 3,5% per uur combined. 17%screen on en 2% screen of per uur.

Telefoon is van dec 2019 dus ongeveer 19 maanden.

Blijf nagenoeg altijd tussen de 20/80 af en toe 10/90 en heeeeel zelden 0/100.

Overigens geen meldingen ontvangen dat Google stopt met werken hier...

[Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 23-06-2021 09:39]

• ericuitpeize
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17-08 15:19
Heeft iemand hier ook ervaring met een haperende optische stabilisatie?

• dns_vbl
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-09 21:14
Vraagje????
Vorige week ging men Samsung Galaxy S10+ (G975F) binnen voor reparatie.

Volgens de service bon:

Aan jouw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Batterij vervangen
- Moederbord vervangen
- Schroef vervangen
- Tape vervangen
- Software update

Nu hang ik 'm net aan de Pc en vraagt Smart Switch of ik de software wil updaten

en dit terwijl dat uitgevoerd is/zou moeten zijn (zie werkzaaamheden)
Vraag is dus doen of NIET doen (experten laat jullie gaan)
EDIT alles een beetje op punt gesteld en nu vraagt het toestel zelf om een update uit te voeren
"Problem" solved dus

[Voor 7% gewijzigd door dns_vbl op 28-06-2021 17:53. Reden: update ook aangeboden door toestel]

Samsung Galaxy 10 Plus

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:14
Er komen toch elke maand updates uit, kan toch zijn dat deze net erna is uit gekomen. Of ga je nu nooit meer updaten?

(Kan natuurlijk ook zijn dat ze het op de bon hebben gezet en niet hebben gedaan of niet de laatste versie hebben gepakt).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Juli update beschikbaar op mijn S10e

• averagegamer
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 19-09 14:04
Hallo,
Ik heb nu 2 keer een nieuwe, gesealde S10 5G van Belsimpel ontvangen. Beide keren wil hij nieuw uit doos niet aan en ook niet opladen. Ook als je de oplader er een kwartier in laat zitten gaat er geen enkel lampje branden. Ik heb de eerste teruggestuurd en een nieuwe gekregen en gek genoeg hetzelfde probleem!

Nu heb ik bij deze het oplaadsnoertje uit het stekkerblok/adapter gehaald en het snoertje in mijn Mac Mini gedaan. Gek genoeg laadt hij dan wel op! Maar het wordt nog gekker, want nu doet de eigen stekker/adapter het ineens ook! Zelfs als de batterij helemaal leeg is laat deze nu meteen het oplaadsignaal zien en gaat de telefoon aan.

Nu zit ik te twijfelen, kan ik maar beter het zekere voor het onzekere nemen en hem toch weer inruilen voor een nieuwe exemplaar? Of is er niks aan de hand nu hij toch ineens wel laadt en is er geen kans op een defect ergens?

Ik vond hem wel vrij snel leeg gaan, en dat terwijl ik een 5 jaar oude S7 met een accu die 1,5 keer minder vermogen heeft gewend ben. Maar ik had hem dan ook maar 6% opgeladen om even te testen.

• wim62
Als een accu helemaal leeg is zal het wel langer duren dan een kwartiertje voordat hij info geeft .
Je moet hem gewoon de tijd geven en niet ongeduldig zijn .

• averagegamer
wim62 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:43:
Als een accu helemaal leeg is zal het wel langer duren dan een kwartiertje voordat hij info geeft .
Je moet hem gewoon de tijd geven en niet ongeduldig zijn .
Dat was het probleem niet, hij gaf gewoon geen enkel signaal, ook niet dat ie aan het opladen was. Via het snoertje aan de Mac gaf hij dat wel meteen en later ook met de adapter, toen de accu ook weer volledig leeg was. Alleen in het begin deed de telefoon en de adapter helemaal niks, ook niet na een kwartier laden. Lijkt me toch vreemd? Zeker als de adapter uiteindelijk niet kapot blijkt te zijn? Dan lijkt het iets in de telefoon te zijn.

• wim62
Dan zal het kabeltje wel het probleem geweest zijn .
Ander kabeltje en het probleem is opgelost .

• averagegamer
wim62 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:53:
Dan zal het kabeltje wel het probleem geweest zijn .
Ander kabeltje en het probleem is opgelost .
Zowel het kabeltje als de adapter werken, zoals ik al zei. Alleen eerst niet en toen wel. Hoe weet je dan zeker dat er niks mis is met de telefoon?

• wim62
De tijd zal het bewijzen je hebt tenslotte 2 jaar garantie .

(ps; 10s G5 ) nooit van gehoord je bedoeld G4

[Voor 28% gewijzigd door wim62 op 30-06-2021 19:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:12

Koldur

Virtual Boy

wim62 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:06:
De tijd zal het bewijzen je hebt tenslotte 2 jaar garantie .

(ps; 10s G5 ) nooit van gehoord je bedoeld G4
pricewatch: Samsung Galaxy S10 5G Zwart

i7 10700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z490 Gaming X, Zotac Amp Holo RTX 3080 10GB, Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16, 500GB WD SN750 NVMe SSD, Crucial MX500 512GB SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 04:19
Juli update komt net binnen S10+

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 04:00
GRAD85 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:23:
Juli update komt net binnen S10+
Ik vrees dat B32 - 1400 MHz support voor de S10 niet meer gaat komen bij KPN.

• fflow
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-09 17:15
-tom-562 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:17:
Hier ook geen issues meer.

Wat is de ervaringen van mensen die de S10(E) al een ruime tijd hebben (zo'n 2 jaar) m.b.t. de accu? Mijn accu begint echt minder te worden bij mijn S10E (nu 26 maanden oud). Zolang ik de telefoon nauwelijks gebruikt, dan red ik een dag wel (tot zo'n 20% over 's avonds). Maar zodra ik eenmaal iets doe zakt het percentage behoorlijk. Ik denk zeker 1% per 2 minuten screen on time (en dan browse ik alleen maar).
Dan kun je maar max 3 uur screen on time hebben met een volle accu. Ben je dan ook muziek aan het luisteren of via de bluetooth aan het streamen? Of veel filmpjes aan het kijken? Of het scherm fel staan?

Op dit moment 5 uur screen on time met internetten een enkel filmpje en nog 15% accu over. Best veel screen on time voor mijn doen.
Meestal gebruik ik mijn 2 jaar oude s10e minder uren op een dag en is er meer accu over. Maar al heb ik 50% accu over dan gaat de telefoon 's nacht op de langzame draadloze lader want dag 2 is dan niet te halen. Vaker laden is ook niet goed maar aan het einde van de ochtend laden is onhandig.
Als ik muziek via bluetooth naar een box stream gaat het wel wat harder met de accu maar prima een dag mee te klussen bijvoorbeeld want dan gebruik ik het scherm toch nauwelijks.

Ik heb wel zo veel mogelijk overbodige meuk uitgeschakeld zoals always on screen en apps zo veel mogelijk uitgeschakeld of in (diepe) slaap. Een paar keer per jaar gooi ik de android cache leeg via het android opstart menu (moet altijd even google hoe dat ook al weer moet :P )

Accuduur was vanaf dag 1 al beroerd en is ongetwijfeld minder geworden met de tijd. Accu capaciteit is voor dit toestel niet goed in verhouding met verbruik naar mijn idee. Een nieuwe a52 van een vriend kan met gemak het dubbele.

Edit: een dag later 32% met 2 uur en 44 minuter screen on time waarvan een uurtje navigeren met Google maps in de auto zonder lader aangesloten.

[Voor 3% gewijzigd door fflow op 10-07-2021 02:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pitchdown
Ik gebruik zelf Android auto op mijn S10.
Mijn S10 is verbonden via een usb-kabel.
Ik zou in de auto graag mijn bluetooth buds (Jabra elite 75T) gebruiken.
Wanneer de kabel echter word aangesloten op de auto is geluid via bluetooth niet meer mogelijk omdat de usb-kabel voorrang krijgt.
Ik heb via verschillende tools gebruikt om dit te wijzigen zonder te resultaat.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:14
@pitchdown Het hele idee is dat je met Android Auto het scherm en geluid naar je auto stuurt. Waarom zou je dan nog oordoppen in willen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pitchdown
jongetje schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:03:
@pitchdown Het hele idee is dat je met Android Auto het scherm en geluid naar je auto stuurt. Waarom zou je dan nog oordoppen in willen?
Ik wil op het auto-scherm Android auto met waze gebruiken, en separaat daaraan muziek luisteren via earbuds. Dit vind ik rustiger en prettiger met lange auto-ritten. Helemaal met ANC enabled.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• wim62
Oordopjes in tijdens het auto rijden is levens gevaarlijk .
Zo hoor je geen omgeving geluiden zoals de sirene van de hulpdiensten .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pitchdown
wim62 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:46:
Oordopjes in tijdens het auto rijden is levens gevaarlijk .
Zo hoor je geen omgeving geluiden zoals de sirene van de hulpdiensten .
Daar heb je de hear-through functie ook voor beschikbaar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Maar hierboven geef je aan ANC te gebruiken... Anyway, met Bixby routines kan je audio per app automatisch naar een ander apparaat sturen.

You save everyone, but who saves you?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-09 23:36

RaJitsu

B.S.U.R.

pitchdown schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:08:
[...]

Ik wil op het auto-scherm Android auto met waze gebruiken, en separaat daaraan muziek luisteren via earbuds. Dit vind ik rustiger en prettiger met lange auto-ritten. Helemaal met ANC enabled.
Sound Assistant is een andere optie als het goed is. Kun je vinden in de Galaxy Store. Ik gebruik het om tijdens het muziekluisteren via bluetooth ook nog Youtube te checken en het geluid dan uit mijn telefoon te laten komen. Maar inderdaad, ik hoop dat je het niet doet. Jouw comfort is minder belangrijk dan de verantwoordelijkheden die je hebt als weggebruiker. Gewoon investeren in betere speakers, of in de toekomst een auto nemen die meer bij je behoeftes past.

Transparantiemodi zijn geen alternatief voor je reguliere gehoor in dergelijke situaties. Het is puur om in situaties waarin het wel veilig is om in-ears in te hebben, alsnog wat om je heen te horen omdat je dit prettig vindt of bijv. wil horen wat mensen tegen je zeggen.

[Voor 23% gewijzigd door RaJitsu op 13-07-2021 13:25]

B.S.U.R.

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Mijn day one S10 lijkt de geest te hebben gegeven... Plots geen beeld meer, alleen een groene streep bovenin het scherm als ik het scherm aanzet met de aan/uit knop. Bij forced reboot zijn alle logo's groen i.p.v. wit.
Download mode heeft ook wat kleurenissues dus het lijkt wel iets hardware-matigs... :|

Iemand nog een idee om de telefoon te backuppen? Ik probeer 'm nu in recovery mode te krijgen, maar dat is best lastig als je de telefoon amper uitkrijgt.

• hcQd
@ilhanko Kun je hem niet via DeX op een tv of monitor aansluiten? Helaas moet je na een reboot wel de eerste keer je toestel via het scherm unlocken, dus dat zal wel lastig worden.

[Voor 76% gewijzigd door hcQd op 15-07-2021 21:22]

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
hcQd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:13:
@ilhanko Kun je hem niet via DeX op een tv of monitor aansluiten? Ik weet eerlijk gezegd niet of dit werkt als hij nog op het lockscreen staat.
Thanks voor je tip, ik denk inderdaad dat dat niet werkt als ie niet unlocked is. Heel soms komt er vaag beeld en lijkt het alsof ik mijn SIM pin in kan voeren maar dat lukt dan niet. En soms kom ik in het uitschakelmenu. Had gehoopt het uit te kunnen zingen tot de S22 :9

• hcQd
ilhanko schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Ik denk inderdaad dat dat niet werkt als ie niet unlocked is.
Ik heb het even getest. Lockscreen op zich is geen probleem, dan kun je het patroon (of pin) simpel invoeren met feedback op de tv. Maar na een reboot moet het per se op het telefoonscherm. Misschien als je een pin gebruikt dat dat met een extern toetsenbord kan, dat kan ik niet zo snel testen, ik gebruik een patroon.

[Voor 14% gewijzigd door hcQd op 15-07-2021 21:30]

• Son Gohan
Laatste tijd heb ik vaak last van spotify.

Als ik mijn muziek aanzet via spotify en wil gaan sporten bijvoorbeeld, dan stopt mijn spotify op 1 of ander manier al na 20 seconde bij het liedje..

Zodra ik mijn telefoon dan weer pak en hem unlock start hij weer met het afspelen van mijn muziek.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hebben andere mensen er ook last van?

Ben benieuwd..

• Schildpadje
  • Registratie: november 2019
  • Niet online
Mijn samsung s10 heeft zichzelf vanacht opeens een fabrieksherstel gegeven. Daar wordt je niet vrolijk van.
Nu zijn alle icoontjes en text blauw (nieuwe standaardkleur?).. Weet iemand hoe je dat aan kan passen? (Ik gebruik Nova launcher)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexvanniel
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20:35
Son Gohan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:54:
Laatste tijd heb ik vaak last van spotify.

Als ik mijn muziek aanzet via spotify en wil gaan sporten bijvoorbeeld, dan stopt mijn spotify op 1 of ander manier al na 20 seconde bij het liedje..

Zodra ik mijn telefoon dan weer pak en hem unlock start hij weer met het afspelen van mijn muziek.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hebben andere mensen er ook last van?

Ben benieuwd..
Dat klinkt verdacht als "deep sleep". Zou je even in de energie huishouding van je S10 moeten kijken. Wellicht dat hij Spotify bij het locken van je telefoon stopt of pauzeert. Dat kan je per app aanpassen door naar Instellingen > Apps > [drie dots menu rechtsboven in] > Speciale toegang > Batterijverbr. optimalis. en daar even de instellingen aanpassen.

• b.o.n.s
  • Laatst online: 21-09 12:37
Ik krijg op mijn S20E zo nu en dan een popup te zien met de tekst 'Gesproken Wake notificatie'

Normaal gesproken kan je notificaties/meldingen uitzetten door die naar links te swipen en deze uit te schakelen.

Het lijkt van Bixby af te komen gezien het blauwe logo wat erbij staat, maar dat gebruik ik verder niet.
Ik heb al wel gekeken binnen Bixby maar daar kom ik het niet tegen.

Weet iemand hoe ik deze notificatie kan uitschakelen misschien?

• Son Gohan
alexvanniel schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Dat klinkt verdacht als "deep sleep". Zou je even in de energie huishouding van je S10 moeten kijken. Wellicht dat hij Spotify bij het locken van je telefoon stopt of pauzeert. Dat kan je per app aanpassen door naar Instellingen > Apps > [drie dots menu rechtsboven in] > Speciale toegang > Batterijverbr. optimalis. en daar even de instellingen aanpassen.
Tot nu toe geen last meer! Ik denk dat dit het was, dank! _/-\o_

• Daantje20
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:37

Daantje20

Je moet leven om te leren.

In oktober heb ik mijn S10e alweer twee jaar. Nooit gedacht zo tevreden te zijn met een Samsung toestel. Ooit in den beginne afgeknapt op een Samsung Spica (heel vroege android).

Het toestel is niet op alle vlakken op software 100%, maar het meeste werkt goed en na een xiaomi a2 lite met android one is dit een verademing.

Mobiel: Samsung S10e zwart Laptop: Starlabs Labtop MK IV

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21:46
Mijn S10 is inmiddels ook al twee jaar maar bevalt ook nog prima, nog geen reden om naar een nieuw toestel te kijken.

Gisteren een hoesje ontvangen van Gustaav, 0.3mm dik. Niet de beste bescherming maar de dunheid van het toestel blijft wel bewaard, zeer mooi!

• neeecht
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 04:00
Hier de S10+ vanaf de pre-order. Werkt nog perfect. Echter is de S21 nu de meest gebruikte.
De snellere CPU van de S21 went echt snel. :)
Maar scherm en alles, de S10 is prima.

• Lashrom
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:41
Twee jaar geleden overgestapt van een iPhone X naar een Samsung S10. Mede doordat dit toestel op bijna alle fronten veel meer en betere functies had tegenover de iPhone 11. Vooral de wide lens, de snelheid van dit toestel met prachtige display zorgde ervoor dat ik over ging stappen. Tot nu toe dik tevreden en zie nog geen enkele reden om te upgraden alhoewel ik soms de neiging heb om toch te checken naar een upgrade.

Nooit gedacht dat het toevoegen van Nova Launcher en andere mooie widgets zoveel gemak kon brengen.

[Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 29-07-2021 02:00]

• Sherlock
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:47

Sherlock

No Shit

Ik ben (ook) zeer tevreden over het toestel, met uitzondering van de accu. Die vind ik echt ronduit slecht voor een (voormalig) topmodel. Maar eerlijk gezegd was dat bij zijn voorganger (de S8) ook al zo. Prachtig toestel, prima foto's, mooi scherm, snel genoeg om alles te doen wat je wil, maar 3x per dag opladen.*
Over een half jaar ben ik klaar met afbetalen bij de provider en de kans dat ik dan een ander toestel kies is behoorlijk groot.

* En dan niet eens opladen naar 100% omdat je bang bent dat de accu dan nog slechter wordt, maar naar 85% of 90%.

• Schildpadje
  • Registratie: november 2019
  • Niet online
Amen.. Prima telefoon.. maar accu/verbruik is echt om te huilen.

• Loei123
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21:46
Sherlock schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:38:
Ik ben (ook) zeer tevreden over het toestel, met uitzondering van de accu. Die vind ik echt ronduit slecht voor een (voormalig) topmodel. Maar eerlijk gezegd was dat bij zijn voorganger (de S8) ook al zo. Prachtig toestel, prima foto's, mooi scherm, snel genoeg om alles te doen wat je wil, maar 3x per dag opladen.*
Over een half jaar ben ik klaar met afbetalen bij de provider en de kans dat ik dan een ander toestel kies is behoorlijk groot.

* En dan niet eens opladen naar 100% omdat je bang bent dat de accu dan nog slechter wordt, maar naar 85% of 90%.
Waar gebruik je het toestel dan allemaal wel niet voor?

Mijne is inmiddels 2 jaar oud maar een dag op een batterij haal ik nog prima.

• Card Nox
Whut? Volgens AccuBattery kan ik theoretisch
  • 7h25m Screen on
  • 82h18m Screen off
  • 40h21m gecombineerd
doen met een 100% lading.

Speel je veel games oid?

[Voor 4% gewijzigd door Card Nox op 29-07-2021 11:17]

• Sherlock
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:47

Sherlock

No Shit

Ik speel wel wat games ja, dat heeft er zeker mee te maken. En die 3x per dag mag je met een korreltje zout nemen, daar reken ik ook het laden van 40% naar 80% toe, dus dat is niet helemaal eerlijk. Maar ik probeer wel om hem 's nachts niet aan de lader te hangen, dus 's avonds nog eventjes opladen, 's ochtends weer een beetje erbij. Dan spelletje doen, en weer een beetje opladen.
Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee