Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 11:10

Prosperot

Today is a gift...

Gewoon de AUT versie flashen met Odin...
Werkt prima en je S10 blijft PHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:35

KrazyJay

Hier komt voor de reguliere s10 Android 11 binnen (SM-G973F). :)B

[ Voor 9% gewijzigd door KrazyJay op 14-01-2021 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
KrazyJay schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:06:
Jep hier ook!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor de S10+ ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

S10e ook :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 10:38
Ja hier ook S10+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtVkkbSJR22WZU5Of4hk537x41Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AgtNv81A53H42DQFkKgtghgR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 92% gewijzigd door gerthallink op 14-01-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ben benieuwd naar One 3 :) En of batterij verbruik ~hetzelfde blijft.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Laatst online: 16:47
Thanks - net gecontroleerd, en ook aan het downloaden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Voor de S10E staat ie ook klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Mooi! Hier echter op de SM-G973F echter nog niet.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Sleehond schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Mooi! Hier echter op de SM-G973F echter nog niet.... |:(
Bij mij ook niet, toestel via T-Mobile, ik loop altijd een week of 2 achter met de updates :/

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Hier staat ie ook klaar. Vanavond maar even binnenhalen.
Mensen die hem al hebben. Kunnen die er al wat over zeggen. (Ja, weet is erg vroeg na 1 uur geïnstalleerd). Maar misschien vallen er al dingen op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Beppie007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:09:
Mensen die hem al hebben. Kunnen die er al wat over zeggen. (Ja, weet is erg vroeg na 1 uur geïnstalleerd). Maar misschien vallen er al dingen op..
Visueel vind ik het wel mooier en oogt het luchtiger; het notificatiescherm heeft nu de achtergrondafbeelding in een waas, de mappen zijn ruimer opgezet, oogt net allemaal wat beter. Daarnaast wat kleine tweaks die handig zijn; dubbel tikken op het scherm voor (un)locken, het instellingen-menu wat nu handiger is, etc.

Verder qua batterij / performance nog geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:35

KrazyJay

Beppie007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:09:
Goh, ik gebruik het als telefoon voor het werk, heel veel kijk ik er niet naar. OneUI 2.5 was al redelijk okay eigenlijk, veel beter dan de vorige versies. Ik denk dat 3.0 de lijn wat verder zet, meer richting stock. Wel had ik een issue met mijn icon shape, ik heb een sch**thekel aan de standaard Samsungvorm en ik wil ze rond. Ik had een icon pack uit de Galaxy Store er op gezet, maar ondanks dat die nog geapplied was, waren ze niet meer rond. Na een iconpakwissel en dan terug naar de juist icon pack zetten hielp niet tot een extra reboot. Maar, nu lijkt het in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Oke, bedankt voor de, al snelle, reacties.
Hier vanavond ook maar even erop zetten. Hier wordt de telefoon voor werk en privé gebruikt. Updates altijd even leuk om in 1ste instantie even te bekijken wat er nieuw is. Meestal van korte duur. Als ze maar niet te veel aanpassen aan me mail en whatsapp. Fijne dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
Net Android 11 met One UI3 geïnstalleerd op mijn S10.
De lijst met veranderingen is groot maar qua gebruikservaring merk ik eerlijk gezegd nog niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik krijg hem ook binnen op mijn S10 SM-G973F

Waar ik echt op zit te wachten is een functie om weer opnamen te kunnen maken van telefoongesprekken. Dit kon op mijn oude S5 wél, op mijn S8 werd het al dichtgezet meen ik en op de S10 werkt het nog steeds niet.
Ik moet bij telefoontjes wel eens dingen terugluisteren en dat gaat niet meer. Nu moet ik mensen via mijn vaste IP telefoon bellen, waar gewoon een stickje in kan die het opslaat.

[ Voor 81% gewijzigd door Fairy op 14-01-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:49
Update kwam hier ook binnen vanochtend. Wat me opvalt:

Ik heb op 1 van mijn homescreens de Weather widget en Google Calendar widget. Die zien er nu ietwat lompig / onverfijnd uit, ze zijn een stukje groter / groffer oid. Krijg bijna een beetje het idee dat ik naar een soort seniorentelefoon light zit te kijken.

2e dat me opvalt: in het overzicht van openstaande apps kun je zoals bekend naar boven swipen om ze te sluiten. Vóór de update kon je dat ook voor mekaar krijgen als je een beetje 'scheef' swipete. Nu lijkt dat wat strikter afgesteld te staan en moet je meer 'recht omhoog' swipen.

Zomaar even wat dingetjes die me snel opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Is er iemand die een download link heeft naar de volledige firmware?

Graag zou ik een volledig schone installatie willen doen... Heb alleen geen zin om uren te wachten via Sammobile..

Edit: Dit schijnt met Frija te kunnen.. Ga er mee aan de slag!

[ Voor 16% gewijzigd door Jassy op 14-01-2021 14:39 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:53
Ik heb de update zonet geïnstalleerd op mijn S10e, ging snel en soepel.

Maar helaas loop ik toch tegen een eerste issue aan.
Als ik via de Youtube app cast naar mijn chromecast ultra die aan de TV hangt, crasht ie na ca. een 1minuut. Ik krijg een foutmelding in Youtube en de app moet opnieuw opstarten. De Youtube app op de TV vliegt er uit.

Het gebeurt bij verschillende Youtube-filmpjes. Ook een reboot van de phone en reset van de chromecast helpen niet.

Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Bij mij waren de geluidjes van Whatsapp gereset. Dus valt mee.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe nu android auto draait en of er nog steeds die verengelste nederlandse stem te horen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:03
Ik werk heb OneUI nu een week en ben tevreden (10e). Interface is wat mooier. Batterijduur is vergelijkbaar. De meest Good Lock apps doen het alleen niet (alleen Quickstar bij mij). Verder had ik een paar keer geen internetconnectie. Dat kan komen doordat ik een factory reset heb gedaan en oude settings heb geïmporteerd. Sinds ik die settings heb gereset geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
Goede avond..

Heeft m'n ook problemen met app good luck ?
Bij mij zijn ze niet werkend naar install van 11.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Het lukt mij bij de laatste update niet een cache wipe te doen. Dus uitzetten, volume up+bixby+ power. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bundit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:21
Ik mis helaas na de update helaas de mogelijkheid om direct gebruik te maken van dual sim. Voorkeur staat ingesteld op mijn privé simkaart, dit voor bluetooth oproepen vanuit de auto. Maar sommige oproepen wil ik soms juist doen met mijn werk simkaart als uitgaande sim.

Voorheen had je altijd 2 belknoppen bij je contacten om te kiezen. Deze optie is helaas verdwenen. Net zoals bij sms.

Hopelijk is dit een foutje en komt het bij de volgende update weer terug, of iemand moet een bepaalde plugin pack kennen die dit verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Fairy schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:04:
Waar ik echt op zit te wachten is een functie om weer opnamen te kunnen maken van telefoongesprekken. Dit kon op mijn oude S5 wél, op mijn S8 werd het al dichtgezet meen ik en op de S10 werkt het nog steeds niet.
Ik moet bij telefoontjes wel eens dingen terugluisteren en dat gaat niet meer.
Op mijn S10+ lukt het wel met de ACR die ik via de Samsung store gedownload heb na een tip. Probeer het eens. Als het niet lukt, wil je mij op de hoogte houden, misschien dat ik verder kan helpen met zoeken naar een oplossing.

Edit:
Ik gebruik trouwens nog even Android 10. Binnenkort over naar Android 11.

[ Voor 6% gewijzigd door Excentriekegast op 14-01-2021 21:57 ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

bundit schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:38:
Ik mis helaas na de update helaas de mogelijkheid om direct gebruik te maken van dual sim. Voorkeur staat ingesteld op mijn privé simkaart, dit voor bluetooth oproepen vanuit de auto. Maar sommige oproepen wil ik soms juist doen met mijn werk simkaart als uitgaande sim.

Voorheen had je altijd 2 belknoppen bij je contacten om te kiezen. Deze optie is helaas verdwenen. Net zoals bij sms.

Hopelijk is dit een foutje en komt het bij de volgende update weer terug, of iemand moet een bepaalde plugin pack kennen die dit verhelpt.
Niet verdwenen maar wel goed verstopt. Als je lang drukt op de belknop dan kun je daarna kiezen voor sim1 of sim2. Niet echt een verbetering.

Wat ik ook zag is dat je in de contacten nu per contact kunt aangeven welke Sim gebruikt moet worden. Dat vind ik dan weer wel handig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_t3eK2Wz1XaY2fBQ5PJ8M4b90kU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1SVvkEFwSKXqcssxtu6JCLzp.jpg?f=fotoalbum_large

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Gebruiken jullie ook de bxActions app? (andere functie toekennen aan de bixbi knop). Deze werkt bij mij niet meer.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
twc02 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:59:
Het lukt mij bij de laatste update niet een cache wipe te doen. Dus uitzetten, volume up+bixby+ power. Iemand suggesties?
Dit wil ik ook wel graag weten. Kan geen oplossing vinden. Ook niet na even pluizen op xda.
Monda schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:02:
Gebruiken jullie ook de bxActions app? (andere functie toekennen aan de bixbi knop). Deze werkt bij mij niet meer.
Prosperot in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 33% gewijzigd door Mau_Maus op 14-01-2021 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMike
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:00
Mau_Maus schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:03:
[...]

Dit wil ik ook wel graag weten. Kan geen oplossing vinden. Ook niet na even pluizen op xda.

[...]

Prosperot in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"
Ik heb het via ADB gedaan de telefoon aangesloten op laptop. Geen oplossing gevonden, waarom het via telefoon niet werkt.
Bron: https://androidproblems.c...t-boot-recovery-mode.html

[ Voor 3% gewijzigd door UltraMike op 14-01-2021 22:49 . Reden: Tekst aangevuld ]

Specs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gerthallink
Het is mij gelukt om in de recovery te komen. Vol up en bixby en power zoals je gewend bent maar dan moet je wel je S10 aan de computer hangen d.m.v een usb kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Prosperot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:54:
Bijzonder, in beta 2 werkte bxactions nog prima, maar in de definitieve versie werkt het bij mij ook niet meer...
Net nieuwe update binnen voor bxActions met ondersteuning voor Android 11. Werkt weer naar behoren.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Voor de update naar Android 11 had ik Lesser audio switch in gebruik. Hiermee kon ik de audio uitvoer mee selecteren. Met Android 11 werkt deze app niet meer. Ik heb begrepen dat je dit bij Android 11 zelf kan selecteren. Ik kan de optie alleen niet vinden. Zie onderstaande link voor uitleg,

https://gadgetstouse.com/...dio-output-in-android-11/

Iemand enig idee, ik wil dus een microfoon aansluiten en het geluid over de speakers laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gisteren ook de update naar One UI 3.0 op mijn S10 uitgevoerd. Vanmorgen viel me op - toen de wekker ging (mijn telefoon) - dat de knop om een x aantal minuten te snoozen verdwenen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:12
het alarm scherm ziet er wat anders uit, maar de snoozeknop staat er nog hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Hakki schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:13:
het alarm scherm ziet er wat anders uit, maar de snoozeknop staat er nog hoor :)
Ik dacht even dan ga ik hem niet updaten, maar hij staat er inderdaad. Gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
Hakki schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:13:
Je hebt gelijk, ik zie de snooze knop - nu ik langer wakker ben - ook. Ik zaai weer onnodig verwarring. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb m'n S10+ vandaag ook geupdatet, moet zeggen dat ik behalve het notificatie- en instellingenmenu en volumebalkje eigenlijk geen verschil zie.

Maargoed, wat ik graag wilde delen is dat de grote update OTA geen invloed heeft op eerder via ADB verwijderde apps.

Oftewel, apps zoals Google Maps, Bixby, etc. zijn bij mij niet opnieuw geinstalleerd. Daar ben ik wel blij mee, scheelt een hoop opruimen!

Ben benieuwd hoe de accuduur gaat zijn in Android 11.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
doogster schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:58:
Gisteren ook de update naar One UI 3.0 op mijn S10 uitgevoerd. Vanmorgen viel me op - toen de wekker ging (mijn telefoon) - dat de knop om een x aantal minuten te snoozen verdwenen is.
Ik doe het normaal blind met de volumeknoppen op de zijkant, maar dat deed vanochtend helemaal niets.. :F

Daarnaast word ik al een paar dagen bestookt met meldingen van 'zoek mijn mobiel' om ingeschakeld te worden.. Al voor de update is dit begonnen. Hebben meerdere mensen hier last van?

[ Voor 18% gewijzigd door S_Chief op 15-01-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
@S_Chief jep ook sinds een paar dagen, dat gaat om dat offline finding oid. Blijft terugkomen (maar heb me er nog niet echt in verdiept hoe dit weg te krijgen of wat de voordelen van het inschakelen zijn om zo een keuze te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
gerthallink schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:50:
Het is mij gelukt om in de recovery te komen. Vol up en bixby en power zoals je gewend bent maar dan moet je wel je S10 aan de computer hangen d.m.v een usb kabel.
Is dit een bug of een feature? Ik vind het in ieder geval erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerthallink
Het kan aan mij liggen maar de navigatiebalk blijft hier altijd in beeld met de nieuwe update. Ook in de apps volgens mij was dat in android 10 niet zo. Scheelt al gauw een centimeter beeld van onderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

De radio10 app doet het niet meer goed. Binnen een minuut verliest hij de verbinding en blijft hij bufferen. En soms een paar seconden weer wat muziek en dan weer bufferen. Voorheen nooit last van, zijn er nog anderen die deze app gebruiken?

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerthallink
mercje schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:07:
[...]

Is dit een bug of een feature? Ik vind het in ieder geval erg onhandig.
Op de S20 is dit ook zo, zal wel geen bug zijn maar ben er ook niet blij mee.
Bij de S20 kan je ook je usb oortjes i.p.v. een computer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
gerthallink schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:08:
Het kan aan mij liggen maar de navigatiebalk blijft hier altijd in beeld met de nieuwe update. Ook in de apps volgens mij was dat in android 10 niet zo. Scheelt al gauw een centimeter beeld van onderen.
Denk dat er dan een instelling is gewijzigd. Bij mij is de balk nog steeds verborgen (gebruik de gestures).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Had 12-01 gecontroleer op de update maar dan was hij er nog niet. Nu komt hij dus zoals vele van jullie hier nu ook binnen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Excentriekegast schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:53:
[...]

Op mijn S10+ lukt het wel met de ACR die ik via de Samsung store gedownload heb na een tip. Probeer het eens. Als het niet lukt, wil je mij op de hoogte houden, misschien dat ik verder kan helpen met zoeken naar een oplossing.

Edit:
Ik gebruik trouwens nog even Android 10. Binnenkort over naar Android 11.
Op mijn telefoon werkt het alleen maar via de MIC aansluiting, maar ik doe geen gesprekken op speaker. De audio van de spraak uplink kan je helaas niet opnemen. Ik heb een betaalde versie van ACR overigens, dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Meer gebruikers die last hebben van een tragere camera sinds de update naar Android 11? Duurt wel een aantal seconden voordat de foto aan te tikken is om te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:29

DON PAPA

Tweaker-fan

Reaper.JA2 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:01:
Meer gebruikers die last hebben van een tragere camera sinds de update naar Android 11? Duurt wel een aantal seconden voordat de foto aan te tikken is om te bekijken.
Nee totaal geen last van, kan de foto meteen bekijken nadat ik hem heb gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knal127
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 11:43

Knal127

Een raar geval...

twc02 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:59:
zojuist geprobeerd op mijn S10e en dit werkt nog wel. Je moet alle 3 de knoppen tegelijkertijd enkele seconden vast houden.

Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:38
S_Chief schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:03:
Daarnaast word ik al een paar dagen bestookt met meldingen van 'zoek mijn mobiel' om ingeschakeld te worden.. Al voor de update is dit begonnen. Hebben meerdere mensen hier last van?
Je kunt de melding gelukkig uitzetten: MrBryanF1 in "Ik wil deze melding niet meer: "Offline zoeken inschakelen""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Knal127 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:51:
[...]
zojuist geprobeerd op mijn S10e en dit werkt nog wel. Je moet alle 3 de knoppen tegelijkertijd enkele seconden vast houden.
Nou ieder geval niet op de normale S10 met deze eerste Android 11. Ik gebruikte het regelmatig en werkt niet meer.
En inderdaad aan computer via USB werkt de toetsencombinatie wel.
Werkt ook niet aan alleen stroom hangen bijvoorbeeld. Zal wel een nieuw soort beveiliging zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dankjewel. Volgens mij is het ook niet helemaal de intentie van Samsung (hoop ik) om die melding zo vaak weer te geven.. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:34
De update naar Android 11 is hier prima soepel verlopen. Ik merk dat ik pas "later" de extra functionaliteit terug vind en niet de eerste dagen :-)

Neemt niet weg dat ik ook geen enkel probleem heb ervaren na de update. Voorlopig dus nog even lekker verder met de S10.

Daarnaast heb ik afgelopen 2 jaar weinig/geen extra functionaliteit gezien in de nieuwere toestellen. Een interessant toestel om te te zien is de Microsoft Surface Duo.
Ik kan mij echter niet voorstellen dat het meenemen van deze telefoon in broek of jas een prettige situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sinds 2 dagen Android 11 op mijn s10e. Merk weinig verschil, alleen heb ik het idee dat foto's sneller beweging vertonen. Maar heb nog niet zoveel foto's gemaakt, dus zal het wat beter in de gaten houden komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Palomar schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:39:
Sinds 2 dagen Android 11 op mijn s10e. Merk weinig verschil, alleen heb ik het idee dat foto's sneller beweging vertonen. Maar heb nog niet zoveel foto's gemaakt, dus zal het wat beter in de gaten houden komende tijd.
Ik heb dit ook. Was vandaag buiten met de kinderen in de sneeuw en heb geen 1 goede foto gemaakt. Zelfs bij de kleinste beweging zijn de fotos wazig. Op de budget Samsung A70 van mijn vrouw zijn de fotos gelukkig wel mooi geworden.

Maar dit is verre van wat je verwacht van een S10.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
De camera van S10 is vanaf begin al waardeloos. Echt extreem waardeloos. Althans vooral bij snelle acties en binnenfotos.

Dat zet me aan het twijfelen of ik voor de S21 ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hmm, is dit veranderd ten opzichte van android10?
Daarnet stond het guluid erg hard. Dus ik druk op de volumeknop. En er gebeurd niets. Volume veranderd veranderd alleen na een klikje. Dus als je van voluit naar een stuk zachter wilt, moet je 15x op het knopje drukken ipv vasthouden.
Of was dat onder 10 ook al zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Raymond schreef op zondag 17 januari 2021 @ 01:19:
Hmm, is dit veranderd ten opzichte van android10?
Daarnet stond het guluid erg hard. Dus ik druk op de volumeknop. En er gebeurd niets. Volume veranderd veranderd alleen na een klikje. Dus als je van voluit naar een stuk zachter wilt, moet je 15x op het knopje drukken ipv vasthouden.
Of was dat onder 10 ook al zo?
Net even getest met spotify muziek en een filmpje op youtube, maar ik kan gewoon met 1 klikje (vast houden) van voluit naar nul toe, en anders om net zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
gerthallink schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:50:
Perfect het is hier gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:16
Hmm ik krijg nog altijd software is up to date op mijn S10. Handmatig proberen te updaten werkt niet. Via wifi en 4g niet. Ligt het aan bepaalde batches met serienummers ofzo?

Telefoon al uitgezet en opnieuw gestart, maar nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:39
Tarz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
Hmm ik krijg nog altijd software is up to date op mijn S10. Handmatig proberen te updaten werkt niet. Via wifi en 4g niet. Ligt het aan bepaalde batches met serienummers ofzo?

Telefoon al uitgezet en opnieuw gestart, maar nog niets.
Hier hetzelfde. Gewoon afwachten 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50
Haha, wat een contrast. Ik heb nieuwe updates altijd meteen maar stel ze altijd uit omdat ik altijd erg huiverig ben en dat er wellicht functies missen. Meestal tijd later installeer ik ze. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bas
W84 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:33:
Haha, wat een contrast. Ik heb nieuwe updates altijd meteen maar stel ze altijd uit omdat ik altijd erg huiverig ben en dat er wellicht functies missen. Meestal tijd later installeer ik ze. :p
Ik vind mijzelf een vrij intensieve gebruiker en wacht normaal ook altijd af. Deze keer de gok genomen en nog geen spijt gehad. Op bxactions na werkt alles!

Accuduur lijkt ook 10-15% beter te zijn (y). Vooral idle is hij zuiniger. Heb wel de accubespaarstand aan staan, 10% minder processorkracht. Wel wqhd resolutie

[ Voor 10% gewijzigd door -Bas op 18-01-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
-Bas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:12:
[...]

Ik vind mijzelf een vrij intensieve gebruiker en wacht normaal ook altijd af. Deze keer de gok genomen en nog geen spijt gehad. Op bxactions na werkt alles!

Accuduur lijkt ook 10-15% beter te zijn (y). Vooral idle is hij zuiniger. Heb wel de accubespaarstand aan staan, 10% minder processorkracht. Wel wqhd resolutie
Ik heb juist het gevoel dat mijn batterij sneller leeg loopt. Ik zit met 2u SOT op 39%. Hele dag thuis op de wifi met beetje mailen en internetten. Geen games of Social media.

Ik heb altijd ruzie met telefoons. Ze lopen binnen no time leeg bij licht gebruik. Ik snap niet dat mensen ruim 4u SOT halen met allerlei zware applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Jassy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:29:
[...]

Ik heb juist het gevoel dat mijn batterij sneller leeg loopt. Ik zit met 2u SOT op 39%. Hele dag thuis op de wifi met beetje mailen en internetten. Geen games of Social media.

Ik heb altijd ruzie met telefoons. Ze lopen binnen no time leeg bij licht gebruik. Ik snap niet dat mensen ruim 4u SOT halen met allerlei zware applicaties.
Hmm, ik speel dan geen games maar maak wel gebruik van navigatie. Spotify onderweg en gemixt 4g + wifi. Ik haal dan inderdaad nog steeds de 4 uur wel.

Helderheid op manueel 40-60%
Accubesparing -10%, wqhd.

Op een wifi only lading met alleen browsen met weinig idle time haal ik de 6 uur ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
DON PAPA schreef op zondag 17 januari 2021 @ 01:37:
[...]

Net even getest met spotify muziek en een filmpje op youtube, maar ik kan gewoon met 1 klikje (vast houden) van voluit naar nul toe, en anders om net zo
Ik heb nog ff verder geëxperimenteerd.
Juist in apps werkt het wel, maar in de browser* en als ik het home-scherm open heb staan, dan werkt de volumeknop dus niet door hem vast te houden (en moet ik klikken om volume te regelen).

*en daardoor was ik van de week ff van slag: geluid stond dus heel hard in een youtubefilmpje in de browser en dat kreeg ik niet snel genoeg stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb een raar probleem afgelopen week android 11 geïnstalleerd schone installatie. Alles prima totdat vanavond in mijn scherm de volgende tekst verschijnt: Galaxy S10+ wordt ingesteld Tik om het instellen van de Galaxy S10+tevoltooien.. Als ik dit aantik gaat hij alles weer opnieuw instaleren ,en ik krijg het niet weg??
Iemand dit ook gehad of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Raymond schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Ik heb nog ff verder geëxperimenteerd.
Juist in apps werkt het wel, maar in de browser* en als ik het home-scherm open heb staan, dan werkt de volumeknop dus niet door hem vast te houden (en moet ik klikken om volume te regelen).

*en daardoor was ik van de week ff van slag: geluid stond dus heel hard in een youtubefilmpje in de browser en dat kreeg ik niet snel genoeg stil :)
Net even getest, maar ook als ik een filmpje op YouTube kijk in de Chrome browser kan ik gewoon met 1 klik (vast houden) van voluit naar nul en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@Raymond, net even getest, maar ook als ik een filmpje op YouTube kijk in de Edge browser kan ik gewoon met 1 klik (vast houden) van voluit naar nul en andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
Vaag :D
Zal wel ergens een instelling zijn ofzo.

Edit: telefoon een keer uit en aangezet en nu werkt het weer :+

Het blijven toch computers he :P

[ Voor 51% gewijzigd door Raymond op 19-01-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Als je een gesprek ophangt, blijft het nog even zo'n 2 a 3 seconden doorlopen op de achtergrond. Je ziet dan het belicoontje nog boven in de tijdbalk. Meer mensen die dat is opgevallen? Voor de update was het ophangen en dat was het, gesprek was gelijk weg. Ik hoop dat de lijn wel direct gesloten word, lijkt er op van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 20:50
Eergisteren naar Android 11 geüpdate en ben er wel blij mee tot nu toe.
Het lijkt alsof mijn S10 weer wat sneller is. Nieuwe One UI 3 ziet er netjes uit.
Het scherm lijkt ook wat beter beeld te geven op een of andere manier, minder flets ofzo op mijn achtergrond.
Ook lijkt de fingerprint sensor beter/sneller te werken.

Nog een paar weekjes dan stap ik over op de S21 en gaat deze door naar mijn vrouw.
Het is wel voor het eerst dat ik dan overstap op een nieuw toestel met het idee dat ik er niet echt op vooruit ga...
Iemand hier hetzelfde? Is er iets wat de S21 in de praktijk beter doet?

De S9 van mijn vrouw heeft een gebarsten scherm dus die gaat er iig wel erop vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik merkte in eerste instantie weinig verschil met de Android 11 update. Mn telefoon draait nog steeds perfect (gelukkig!). Maar er zijn me wel 2 fijne verschillen opgevallen.

Ik herken wat @Marsman83 zegt over de vingerafdrukscanner, die werkt een stuk beter!

En ten tweede lijkt de lichtsensor nu eindelijk fatsoenlijk te werken. Met android 9 en 10 werd het scherm wel feller als ik naar buiten stapte, maar dimmen deed 'ie (vrijwel?) nooit. Dan moest ik het scherm uit en aan zetten en dan werd de helderheid goed ingesteld.
Nu doet 'ie het net zo goed als in m'n vorige S7 edge, fijn! :)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Niet online
De update lijkt teruggetrokken te zijn door Samsung. In AUT, DBT en PHN regio's wordt alleen de Android 10 update nog getoond. Hopelijk is het van korte duur...
Tenzij ze liever hebben dat mensen in een keer naar OneUI 3.1 gaan straks.

[ Voor 34% gewijzigd door Octopuz op 20-01-2021 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Octopuz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:48:
De update lijkt teruggetrokken te zijn door Samsung. In AUT, DBT en PHN regio's wordt alleen de Android 10 update nog getoond. Hopelijk is het van korte duur...
Tenzij ze liever hebben dat mensen in een keer naar OneUI 3.1 gaan straks.
Ik geloof je best hoor, maar heb je een bron? Of zelf op bepaalde manier 3 regio's getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik heb de update nu een week(je) draaien en het valt mij op dat ik sinds een paar dagen de vingerafdrukscanner niet meer kan gebruiken om mijn telefoon te ontgrendelen. Ik moet 'vegen om te ontgrendelen' en dan mijn pincode invoeren. Bovenin staat dan: Voer uw pincode, zoals wordt vereist door het beveiligingsbeleid , in plaats van uw vingerafdrukken te gebruiken.

Maar het beleid bij mij juist helemaal niet streng, o.a. Smart lock staat aan met vertrouwde plaats en de telefoon moet pas locken na 1 minuut. Zelfs als ik dat aanpas naar 30 minuten kan ik de telefoon niet unlocken met vingerafdruk. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Kan ik ergens zien wat dit beleid afdwingt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
ilhanko schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:07:
Ik heb de update nu een week(je) draaien en het valt mij op dat ik sinds een paar dagen de vingerafdrukscanner niet meer kan gebruiken om mijn telefoon te ontgrendelen. Ik moet 'vegen om te ontgrendelen' en dan mijn pincode invoeren. Bovenin staat dan: Voer uw pincode, zoals wordt vereist door het beveiligingsbeleid , in plaats van uw vingerafdrukken te gebruiken.

Maar het beleid bij mij juist helemaal niet streng, o.a. Smart lock staat aan met vertrouwde plaats en de telefoon moet pas locken na 1 minuut. Zelfs als ik dat aanpas naar 30 minuten kan ik de telefoon niet unlocken met vingerafdruk. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Kan ik ergens zien wat dit beleid afdwingt?
Bedrijfsportaal app moeten installeren voor je werk? Die pushen ook bepaalde beleidsregels. Maar vaak staan ze wel vingerafdruk toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Update voor de S10 zou stop gezet zijn:

https://www.galaxyclub.nl...1-update-galaxy-s10-stop/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
stijn1309 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Bedrijfsportaal app moeten installeren voor je werk? Die pushen ook bepaalde beleidsregels. Maar vaak staan ze wel vingerafdruk toe.
Heb ik er ooit op gehad ja, tot ze veel te veel extra beveiligingsregels gingen toepassen. Inmiddels heb ik dat al meer dan een jaar niet meer op mijn telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Octopuz
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:59:
[...]

Ik geloof je best hoor, maar heb je een bron? Of zelf op bepaalde manier 3 regio's getest?
Ik gebruik samloader (die hetzelfde doet als Frija maar makkelijker te scripten is).
Ook de Release Notes pagina op doc.samsungmobile.com heeft de Android 11-info inmiddels verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Denk dat het wel nodig was.
Dit is een greep uit mijn galerij sinds de update.
Een goede foto is heel moeilijk te maken nu.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[ Voor 67% gewijzigd door BMW_M3 op 30-01-2021 09:53 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40
Knal127 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:51:
[...]

Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar ik krijg m'n s10e met Android 11 echt niet meer in het bootmenu (om cache partition wipe te doen)

Verder nog geen issues ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
BMW_M3 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:18:
Denk dat het wel nodig was.
Dit is een greep uit mijn galerij sinds de update.
Een goede foto is heel moeilijk te maken nu.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah het ligt dus niet aan mij, ik dacht al dat ik van de een op de andere dag mijn vaste hand was verloren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 20:14
De Ingenieur schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:56:
[...]

Ah het ligt dus niet aan mij, ik dacht al dat ik van de een op de andere dag mijn vaste hand was verloren....
Het is sinds de update echt verschrikkelijk met de camera. Hopen dat het met de volgende update weer opgelost is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gerthallink
german8 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar ik krijg m'n s10e met Android 11 echt niet meer in het bootmenu (om cache partition wipe te doen)

Verder nog geen issues ontdekt.
Had je het ook al geprobeerd met een usb kabel aan je pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40
gerthallink schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:53:
[...]

Had je het ook al geprobeerd met een usb kabel aan je pc?
Thanks, met een kabel eraan lukt het wel weer!

Hij voelt na de cache-wipe iets meer 'snappy'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberchase
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-08-2024
Nog steeds geen update naar Android 11 voor de unbranded Note 10 plus.
Duurt allemaal wel erg lang...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
@cyberchase Lees even 9 berichten boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2ne1LQ70Y5eGQHJV3uuo785qbo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0nPMgTKloh71qdvv6oGyMaXo.png?f=fotoalbum_large

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb met een vers geïnstalleerde One UI 3.0 totaal geen problemen op mijn S10. Ook de batterij duur is niet zo slecht als ik dacht. Ben erg tevreden over deze update. Ook een S10e die ik OTA heb geupdate heeft geen issues, ook niet met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 20:50
Op mijn S10 ook geen issues met Android 11, camera doet het ook prima.
Heb nu wat meer foto's gemaakt en moet helaas ook constateren dat sommige foto's bewogen zijn terwijl dat in die omstandigheden normaal niet zou zijn...

[ Voor 112% gewijzigd door Marsman83 op 24-01-2021 23:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:07
Vanuit het Samsung forum over de camera problemen: "One workaround is to try out professional mode."

Ik zal het zelf ook nog proberen, er viel eerder geen normale foto te maken met kinderen.

Een ander alternatief is andere foto software gebruiken als OpenCamera of Google Camera. Desalniettemin hoop ik dat het snel gefixd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Baggio666 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 08:51:
Vanuit het Samsung forum over de camera problemen: "One workaround is to try out professional mode."

Ik zal het zelf ook nog proberen, er viel eerder geen normale foto te maken met kinderen.

Een ander alternatief is andere foto software gebruiken als OpenCamera of Google Camera. Desalniettemin hoop ik dat het snel gefixd wordt.
Tja, hopen dat het snel gefixed wordt.

Ik begrijp deze uitspraak van je, maar de camera is vanaf moment 1 bij weinig licht gewoon slecht, echt slecht zelfs. Heel pixelachtig.

Ik wacht al bijna 2 jaar op verbetering.

De eerste camera van Samsung die mij echt teleurstelt, en dat zet mij persoonlijk aan het denken of volgend toestel wel een Samsung wordt (S21) of dat ik toch maar eens een uitstapje ga maken.

Persoonlijk was de S8 camera voor mij beter, maarja dat kan persoonlijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:49
Baggio666 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 08:51:
Een ander alternatief is andere foto software gebruiken als OpenCamera of Google Camera.
Is er een bug vrije GCAM?
Heb zojuist even ZGCAM gedownload maar daar werkt de front camera niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:07
Card Nox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:33:
[...]

Is er een bug vrije GCAM?
Heb zojuist even ZGCAM gedownload maar daar werkt de front camera niet.
Dat is ook wat ik gebruik momenteel ja, dus zeker niet perfect, maar beter dan niets. Het is erg frustrerend als je leuke momenten wil vastleggen en er naderhand achterkomt dat er geen enkele foto goed /bruikbaar is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fB1dsy4w_WvqzgPCDYqGc-fb4g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/97gay9L6DaDrn2OWscqtQmaY.png?f=fotoalbum_large

B R E A K I N G ! ! !
S10-series is starting to receive Android 11 / OneUI 3.0 again. Roll-out starting in Switzerland (AUT) -> OTA & SmartSwitch

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
henklbr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:15:
[Afbeelding]

B R E A K I N G ! ! !
S10-series is starting to receive Android 11 / OneUI 3.0 again. Roll-out starting in Switzerland (AUT) -> OTA & SmartSwitch
Dank voor de tip gelijk de nieuwe firmware geflashed op mijn (PHN) S10. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Megapaul op 26-01-2021 17:22 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Megapaul schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:19:
[...]

Dank voor de tip gelijk de nieuwe firmware geflashed op mijn (PHN) S10. :)
Hoe zijn je eerst bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verbaasde mij al dat al mijn foto's van mijn kinderen opeens blurry waren, blijkt dus aan de update te liggen :(
Net even OpenCamera geprobeerd, maar die werkt toch wat minder soepel. Iemand nog alternatieven?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Pagina: 1 ... 66 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support