| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Mn s10 was zo broken door 2 softwareupdates dat ze een moederboard swap hebben gedaan 😅
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Frisse install gedaan, met een paar Apps maar geen verschil. Uiteindelijk had ik nog een half jaar garantie. En ik moet zeggen voor een bedrijf als Dynafix hebben ze het een keer goed gedaan.
Woensdagavond opgehaald Donderdag reparatie Vrijdag terug (moederbord swap)
> Probleem opgelost.
Heb mijne vandaag teruggehad. Is vrijdag opgehaald. Topservice wel hoor. Ben nu op werk dus ga als ik thuis ben pas zien hoe het toestel er verder uitziet. Mn xperia z2 hebben ze toentertijd beschadigd onder de achterkantboswandeling schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:57:
Mijn S10 begon 3 maanden geleden spontaan powerflips te doen. Snachts als ik sliep overdag tijdens navigeren of gewoon als deze met scherm uit naast mij lag.
Frisse install gedaan, met een paar Apps maar geen verschil. Uiteindelijk had ik nog een half jaar garantie. En ik moet zeggen voor een bedrijf als Dynafix hebben ze het een keer goed gedaan.
Woensdagavond opgehaald Donderdag reparatie Vrijdag terug (moederbord swap)
> Probleem opgelost.
jongetje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:43:
[...]
Die wifi zou dus echt enorm stabiel moeten zijn want dat staat in bijna elke release notes.
Wat ik niet snap ik dat het update scherm een knal blauwe achtergrond heeft. Waarom niet gewoon zwart, scheelt energie voor het display en warmte.
Ze hebben zitten meelezen in dit topic! Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ga ik wel vanuit ja, ik heb een spaanse variant en heb gewoon nederlands met vodafone sim.audiojunk schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:50:
Gaat een duitse Samsung S10 Lite gewoon met een Nederlandse sim werken in Nederland en kan ik ook gewoon de Nederlandse taal selecteren?
I intend to live forever. So far, so good.
Opgelost met de november update.Hakki schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:43:
Hmm na de update naar OneUi 2.5 krijg ik geen preview meer in mijn notificaties van de Nest deurbel. App opnieuw installeren helpt ook niet, werkt wel nog op andere toestellen..
Kreeg na die update ook een 'app' update van Google "device personalization services". Wss heeft dat iets aangepast. (Geen eigen app installatie)
In de afbeeldingen van die app zie ik 'live captions', 'smart notification's en 'app suggestions' staan.
Iemand anders?
Voor andere apps zie ik trouwens wel nog de inhoud of een preview, zoals Google foto's en WhatsApp.
Edit: alweer om zeep.. wss maar x aantal tijd of notificaties na reboot.
Zucht, Vreemd.
[ Voor 6% gewijzigd door Hakki op 12-11-2020 19:34 ]
Bron
Althans...mss is het maar beter dat ze m eerst ff goed testen ipv snel uitrollen met veel bugs.
s21 komt toch over 3 maanden. dus die update maakt mij niet veel uitJos_M schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
Slecht nieuws over de komende Android 11 update van de S10 series.
Bron
Althans...mss is het maar beter dat ze m eerst ff goed testen ipv snel uitrollen met veel bugs.
ik kom ook aan 4-4,5 uur hoor. batterij is na 1 jaar en 8 maanden erg achteruit gegaan. maar ik wacht op de s21 en dan gaat mn s10 de deur uitW84 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:53:
Zijn er meer met een drama batterij op de S10? Ik haal echt 4u SOT ongeveer met alleen wi-fi en op vliegtuigstand. Op LTE gaat het helemaal hard. Slurpt echt leeg en zie niks geks in verbruik.
Ja, drama. Health/capaciteit gaat opeens keihard achteruit ook zie ik via AccuBattery app. Wel jammer, want verder fijn toestel met nog de headphone jack. Misschien toch nieuwe foon kopen.giovanni2903 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:14:
[...]
ik kom ook aan 4-4,5 uur hoor. batterij is na 1 jaar en 8 maanden erg achteruit gegaan. maar ik wacht op de s21 en dan gaat mn s10 de deur uit
Voorheen was het aansluiten en kiezen of je DEX wilt of scherm spiegelen, nu reageert mijn S10 gewoon niet eens. Telefoon laten herstarten, handmatig DEX app proberen te starten, het werkt allemaal niet... Uiteindelijk maar mijn laptop gepakt. Zelfde kabeltje en alles werkt gelijk.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Kan dit met één van de periodieke updates te maken hebben?
Of je laat voor 69 euro je batterij vervangen, bij Coolblue bijvoorbeeld..W84 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:32:
[...]
Ja, drama. Health/capaciteit gaat opeens keihard achteruit ook zie ik via AccuBattery app. Wel jammer, want verder fijn toestel met nog de headphone jack. Misschien toch nieuwe foon kopen.
Kun je er weer bijna 2 jaar tegenaan met je fijne toestel.
Heb je je poort al schoongemaakt?Mickz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:32:
Ik wilde gisteravond een film kijken op de TV; werkt de USB->HDMI functie van mijn S10 ineens niet meer.
Voorheen was het aansluiten en kiezen of je DEX wilt of scherm spiegelen, nu reageert mijn S10 gewoon niet eens. Telefoon laten herstarten, handmatig DEX app proberen te starten, het werkt allemaal niet... Uiteindelijk maar mijn laptop gepakt. Zelfde kabeltje en alles werkt gelijk.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Kan dit met één van de periodieke updates te maken hebben?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
De poort is schoon. Voor zover ik kan zien zit daar niets wat signaal kan blokkeren. Opladen is ook geen probleem.
Ik moet elke dag wel 2 keer opladen en soms 3 keer. Doe er niks bijzonder mee. Echt een DRAMA.W84 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:53:
Zijn er meer met een drama batterij op de S10? Ik haal echt 4u SOT ongeveer met alleen wi-fi en op vliegtuigstand. Op LTE gaat het helemaal hard. Slurpt echt leeg en zie niks geks in verbruik.
Twijfel hard of ik voor de S21 ga. Altijd met Samsung na circa 1.5 jaar een slechte batterij en dan zit je een half jaar te k*tten daarmee...
5h SoT zonder te hoeven bijladen. Heb wel via Package Disabler Pro alles wat ik denk niet te gebruiken uitgeschakeld.
https://wren.co/join/Devian
Ik had voordat mn toestel voor reparatie ging iets van 80% ofzo, nu niet terug geinstalleerd. Hoeveel health heb jij nog volgens de app?W84 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:32:
[...]
Ja, drama. Health/capaciteit gaat opeens keihard achteruit ook zie ik via AccuBattery app. Wel jammer, want verder fijn toestel met nog de headphone jack. Misschien toch nieuwe foon kopen.
89% met 2943mAh. Een tijdje ging de capaciteit omhoog met laden 80%, maar nu keihard naar beneden. Had vandaag zelfs 3u SOT. Snap er niks van. In het begin had ik met gemak 6 - 7 u.giovanni2903 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:49:
[...]
Ik had voordat mn toestel voor reparatie ging iets van 80% ofzo, nu niet terug geinstalleerd. Hoeveel health heb jij nog volgens de app?
Welke precies (link)? In zie verschillende en sommige werken blijkbaar niet. Ik heb wel al veel apps uitgeschakeld.Devian schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:33:
Heb hem nu ook 1,5jr.
5h SoT zonder te hoeven bijladen. Heb wel via Package Disabler Pro alles wat ik denk niet te gebruiken uitgeschakeld.
Batterij vervangen heb ik eigenlijk geen zin in. Ik heb er altijd een hekel aan als ze aan m'n spullen zitten.
Toch raar dat een batterij met rond de 3000mahW84 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:25:
[...]
89% met 2943mAh. Een tijdje ging de capaciteit omhoog met laden 80%, maar nu keihard naar beneden. Had vandaag zelfs 3u SOT. Snap er niks van. In het begin had ik met gemak 6 - 7 u.
"Maar" 4 uur meegaat. Gelukkig worden de batterijen steeds groter. Specs van de s21 waren al een stukkie beter. Twijfel of ik voor de normale of de + moet gaanm vind schermformaat van de s10 perfect. Heb niet zulke grote handen namelijk..
Mijn telefoon ging na een aantal dagen weer spontaan reboots geven. Ook in de nacht, geen pijl op te trekken.giovanni2903 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:48:
[...]
Heb mijne vandaag teruggehad. Is vrijdag opgehaald. Topservice wel hoor. Ben nu op werk dus ga als ik thuis ben pas zien hoe het toestel er verder uitziet. Mn xperia z2 hebben ze toentertijd beschadigd onder de achterkant
Afgelopen dinsdag weer opgehaald, donderdag terug. Het zou aan de batterij liggen. Deze is vervangen. Telefoon is nu weer stabiel. Kijken hoe lang het goed blijft gaan
Bij mij was het moederbord broken geraakt door een niet helemaal perfecte software update. Batterij is helaas niet vervangen. Toestel doet het wel weer gewoon. Over 2-3 maandjes Heb ik alsnog een nieuwe maarja, wel fijn zo.boswandeling schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:02:
[...]
Mijn telefoon ging na een aantal dagen weer spontaan reboots geven. Ook in de nacht, geen pijl op te trekken.
Afgelopen dinsdag weer opgehaald, donderdag terug. Het zou aan de batterij liggen. Deze is vervangen. Telefoon is nu weer stabiel. Kijken hoe lang het goed blijft gaan
Wow dat is wel heel extreem... dan zou ik de battery toch laten vervangen.Sleehond schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:26:
[...]
Ik moet elke dag wel 2 keer opladen en soms 3 keer. Doe er niks bijzonder mee. Echt een DRAMA.
Twijfel hard of ik voor de S21 ga. Altijd met Samsung na circa 1.5 jaar een slechte batterij en dan zit je een half jaar te k*tten daarmee...
Zie je bepaalde settings/apps die het leegtrekken? Factory reset gedaan?
Een melding die je zou verwachten wanneer je je aan moet melden bij een captive portal.
De telefoon van mijn vrouw doet dit niet, die heeft overigens geen Samsung telefoon.
Telefoon is ook al een keer opnieuw gestart zonder verbetering.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?
[ Voor 18% gewijzigd door Hakki op 23-11-2020 22:13 ]
Is het een vernieuwde versie? Laatste beta was gestopt met uitrollen omdat accu's onacceptabel hard leeg liepen namelijk, dus pas op met updaten naar deze beta!Octopuz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:07:
De OneUI 3.0 (Android 11) beta is te downloaden via XDA (mirrors op pagina 13). Deze is ook geschikt voor onze PHN toestellen omdat het een multi-CSC ROM betreft.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Hij is nooit eerder uitgebracht geweest voor de S10, alleen voor andere apparaten. Dus ja, het is een nieuwe versieKoldur schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:24:
[...]
Is het een vernieuwde versie? Laatste beta was gestopt met uitrollen omdat accu's onacceptabel hard leeg liepen namelijk, dus pas op met updaten naar deze beta!
Verwijderd
Voor mij exact hetzelfde laken en pak. Volgens samsung acceptabel. 's nachts 4% per uur eraf. Alles geprobeerd.. nooit.meer SamsungCard Nox schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:54:
[...]
Wow dat is wel heel extreem... dan zou ik de battery toch laten vervangen.
Zie je bepaalde settings/apps die het leegtrekken? Factory reset gedaan?
Ik merk dat mijn batterij wel degelijk begint te slijten, maar ik doe nog probleemloos een dag zonder de lader.
Ik hoop toch nog een jaar te doen met de mijne, maar als ik het zo lees kan het wel eens snel achteruit gaan...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verder weinig vernieuwing te ontdekken
Ik heb mijn s10e al 1,5 jaar en zit 95%+ vd tijd tussen de 20 en 80% SoC. Volgens AccuBattery zit ik nog op 94% (gebaseerd op ongeveer een week gebruik).Andreas01 schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:29:
Hoi, ik heb mijn Galaxy S10+ nu ongeveer een half jaar, en AccuBattery geeft aan dat de batterijcapaciteit nu op ongeveer 88% van het origineel zit (op 3500 mAh). Is dit normaal? Het lijkt heel snel te gaan. Ik laad mijn telefoon dan wel elke dag op, maar dit probeer ik zoveel mogelijk tussen de 20 en de 80% te houden.
Ter info: Telefoon is voor de derde keer terug gegaan naar Dynafix voor hetzelfde probleem. Vrijdag 27-11-2020 kwam naar voren dat het toestel niet te maken was, en dan ze bij Samsung een credit hebben aangevraagd en hebben gekregen. Oftewel ik krijg nieuwe telefoon. Opmerkelijk is wel dat er tot op de dag van vandaag geen contact is opgenomen, wat er gaat gebeuren. Het is dat ik zelf contact heb opgenomen met Dynafix en Samsung. Die trouwens naar elkaar wijzen.boswandeling schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:02:
[...]
Mijn telefoon ging na een aantal dagen weer spontaan reboots geven. Ook in de nacht, geen pijl op te trekken.
We wachten nog even af
94% nog na 1.5jaar... WOW hoe doe je dat?Card Nox schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:17:
[...]
Ik heb mijn s10e al 1,5 jaar en zit 95%+ vd tijd tussen de 20 en 80% SoC. Volgens AccuBattery zit ik nog op 94% (gebaseerd op ongeveer een week gebruik).
Zit 95%+ vd tijd tussen de 20 en 80% SoC zal daar wel een hoop aan bijdragen
Bizar... Ik zit na een jaar op 89%...Card Nox schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:17:
[...]
Ik heb mijn s10e al 1,5 jaar en zit 95%+ vd tijd tussen de 20 en 80% SoC. Volgens AccuBattery zit ik nog op 94% (gebaseerd op ongeveer een week gebruik).
PSN: Mondaatje
Ik laad bijna altijd tot 80% op, soms gaat 'ie in de auto er overheen door de ingeschakelde niet storen tijdens het navigeren. Ik gebruik ook regelmatig draadloos laden, af en toe snel draadloos laden.
In ieder geval bedankt voor de reacties iedereen.
Één week later nog altijd op 94%, blijft dus stabiel. Wel handige feature die melding bij x% vol, scheelt me het regelmatig checkenCard Nox schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:17:
[...]
Android versie kun je zien via instellingen en dan info telefoon --> software gegevens.Sleehond schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:41:
[...]
Ik heb versie 11.5.07.21
Welke is dat dan?
Mijn telefoon heeft een Spaanse csc dus kan zijn dat deze update nog niet beschikbaar op de Nederlandse PHN versies.
[ Voor 18% gewijzigd door IkWilbert op 22-12-2020 15:49 ]
Helder dank je!IkWilbert schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:48:
[...]
Android versie kun je zien via instellingen en dan info telefoon --> software gegevens.
Mijn telefoon heeft een Spaanse csc dus kan zijn dat deze update nog niet beschikbaar op de Nederlandse PHN versies.
Hier 2.5 nog inderdaad. Al moet ik er bij vermelden dat ik een S10 heb en geen S10 lite en inderdaad een PHN Nederlands toestel. Maar dan zal het vast niet al te gek lang meer duren
Hier ook een artikel:
https://androidworld.nl/n...-vroege-andorid-11-update
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 22-12-2020 16:27 ]
Interessant. Alleen jammer dat je nog steeds geen snelkoppelingen kunt maken van bepaalde instellingen. Sommige instellingen mis ik in de quick menu. Zoals Omkering kleuren...
Inspireer en word geïnspireerd.
Hier de Android 11 update met One UI 3.0 via OTA binnen gekregen op m'n S10 lite (Nederlandse versie). One UI 3.0 ziet er allemaal net weer iets gelikter uit, maar ik ben toch weer overgegaan op Nova Launcher omdat ik dat net wat fijner vind werken. Sowieso het feit dat je in One UI 3.0 nog steeds niet de mogelijkheid hebt om mapjes een eigen icoon te geven, is voor mij een reden om Nova Launcher te gebruiken.IkWilbert schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:48:
[...]
Mazda MX-30
Niet vergeten je signature aan te passen ;-)giovanni2903 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:04:
Ik heb sinds een paar dagen een galaxy s20 5g omdat ik deze voor 225 euro kon kopen en de s21 niet veel betere specs gaat krijgen (en 850 euro gaat kosten). Ik ga jullie hierbij dus verlaten.
Gewone S10 NL helaas nog niet!nathalia schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:
[...]
Hier de Android 11 update met One UI 3.0 via OTA binnen gekregen op m'n S10 lite (Nederlandse versie). One UI 3.0 ziet er allemaal net weer iets gelikter uit, maar ik ben toch weer overgegaan op Nova Launcher omdat ik dat net wat fijner vind werken. Sowieso het feit dat je in One UI 3.0 nog steeds niet de mogelijkheid hebt om mapjes een eigen icoon te geven, is voor mij een reden om Nova Launcher te gebruiken.
Gewone S10 komt later aan de beurt. Zie ook https://androidworld.nl/n...-vroege-andorid-11-update
Mazda MX-30
https://www.sammobile.com...i-3-0-update-is-now-live/
https://www.sammobile.com...ad/G973FXXU9ETLJ/1117267/
De S10+ heeft vandaag beta 3 ontvangen.
[ Voor 19% gewijzigd door Prosperot op 07-01-2021 13:06 ]
Leuk.. valt de AUT te flashen met odin op LUX model zonder verlies of niet aan te raden? @henklbrProsperot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:04:
Sterker nog, de S10 Android 11 is voor AUT al te downloaden:
Yes: flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM met Odin 3.14.xHakki schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Leuk.. valt de AUT te flashen met odin op LUX model zonder verlies of niet aan te raden? @henklbr
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
heb je een snellere mirror dan Sammobile?.... met 25kb/s schiet het niet echt op....Octopuz schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:48:
Ik heb de release-versie van Android erop staan sinds vanmorgen. Daarna had ik meer dan 50 app updates, wat bij zonder is want die installeer ik normaal gesproken ook dagelijks. Sommige updates waren eind november al uitgekomen. Alsof ik ze met de beta-versie van Android 11 niet aangeboden kreeg.
De firmware downloaden met Frija. Gaat als een malle.Prosperot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:27:
[...]
heb je een snellere mirror dan Sammobile?.... met 25kb/s schiet het niet echt op....
Error loading library: AgentModule.dll Error code: 14001
En dat is tot nog toe onoplosbaar gebleken (geen zin in een complete nieuwe installatie van windows)
[ Voor 102% gewijzigd door Prosperot op 07-01-2021 19:39 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Gixxerk4 op 07-01-2021 19:06 ]
Ja, ik gebruik samloader op Linux om af en toe te controleren op nieuwe firmwareversies, daarna gebruik ik Frija om ze te downloaden. Dat zou ook met Samloader moeten kunnen maar ik heb toch Windows nodig om te flashen.frank.. schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:22:
[...]
De firmware downloaden met Frija. Gaat als een malle.
Met frija of gewoon software update zoeken via je telefoon?Gixxerk4 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:05:
Hier komt de firmware binnen op mijn S10 gewoon met updaten.
in de AUT versie zit al de HOME_CSC_OXMhenklbr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:00:
[...]
Yes: flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM met Odin 3.14.x
Mijn bxactions werkt nu niet meer, doet niks.. precies alsof bixby knop niks doet. Enfin, die knop moet ik toch op de volgende gsm missen.
En dacht dat er vroeger een optie was om met de power knop te kiezen voor bixby ipv power menu?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet op zoek naar bixby, vond het gewoon vreemd dat ik niks zie..
ik heb bxactions vorige week pas aangeschaft, ben benieuwd of ik dit ook voor zal hebbenHakki schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:02:
Is dat nu verkeerd gedacht of staat bixby er niet meer op? (Of zit mss niet in de AUT?)
Mijn bxactions werkt nu niet meer, doet niks.. precies alsof bixby knop niks doet. Enfin, die knop moet ik toch op de volgende gsm missen.
En dacht dat er vroeger een optie was om met de power knop te kiezen voor bixby ipv power menu?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet op zoek naar bixby, vond het gewoon vreemd dat ik niks zie..
95% based on 35 session met 1350% voor 38kmAh totaal.Card Nox schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:06:
[...]
Één week later nog altijd op 94%, blijft dus stabiel. Wel handige feature die melding bij x% vol, scheelt me het regelmatig checken
Combined use van 2.3/h gebaseerd op de laatste 28 dagen. Dus zou net geen twee dagen met de accu kunnen doen als die gegevens allemaal kloppen.
Hier helaas nog geen update gespot, ik wacht nog geduldig af, januari is nog niet voorbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Card Nox op 08-01-2021 00:40 ]
Ik heb deze firmware geflashed met Odin op mijn S10 (PHN), dat ging prima.Prosperot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:04:
Sterker nog, de S10 Android 11 is voor AUT al te downloaden:
De S10+ heeft vandaag beta 3 ontvangen.
Merkte na de flash dat ik geen verbinding kon maken via wifi, moest eerst netwerk vergeten drukken en vervolgens de wifi weer koppelen. Daarnaast werkte de updates van de play store niet.
Nadat ik het cache had geleegd van de play store werkte de updates weer.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Das balen. Bij mij werkte alles in 1xMegapaul schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:07:
[...]
Ik heb deze firmware geflashed met Odin op mijn S10 (PHN), dat ging prima.![]()
Merkte na de flash dat ik geen verbinding kon maken via wifi, moest eerst netwerk vergeten drukken en vervolgens de wifi weer koppelen. Daarnaast werkte de updates van de play store niet.
Nadat ik het cache had geleegd van de play store werkte de updates weer.
[ Voor 98% gewijzigd door Prosperot op 08-01-2021 10:59 ]
De "Ongewenste e-mail" map wordt alleen gesynchroniseerd wanneer ik daadwerkelijk deze map aanklik.
Is het mogelijk om deze map ook actief te controleren op nieuwe e-mails?
(Ik merk dat er echt bizar veel e-mails onterecht in deze map terecht komen).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bij mij doet hij het wel. Ik gebruik hem om de Tasker secondary app te starten. Daarna voert Tasker de actie uit die ik voorheen met bxActions deed.Hakki schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:02:
Is dat nu verkeerd gedacht of staat bixby er niet meer op? (Of zit mss niet in de AUT?)
Misschien heb je in de Galaxy Store nog een update staan voor de Bixby app(s) of heb je zelf iets uitgeschakeld?
Bixby voice stond disabled.. maar lijkt me dat als je 'full remap' kiest via pc er niks meer werkt. Enkel bij Easy remap kan je de samsung setting gebruiken voor shortcut naar een app.Octopuz schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:51:
[...]
Misschien heb je in de Galaxy Store nog een update staan voor de Bixby app(s) of heb je zelf iets uitgeschakeld?
Als oude simkaart er voor iets kan tussenzitten, moet ik toch ook eens wisselen.
Ik heb een S10+, die heeft dus een wat grotere batterij. Maar ik haal eigenlijk makkelijk 5u schermtijd op een dag. In die 5u schermtijd wordt dan zo’n 1-2 Call of Duty Mobile en Wild Rift gespeeld, dus geen licht gebruik. Even een paar dagen opgesomd met de hoofdgebruikers:W84 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:44:
Ben die S10 nu wel zat zeg, serieus na 2u op 14%. Het was eigenlijk de bedoeling er een paar jaar mee te doen. Helemaal niks geks qua verbruik. Dus gewoon Exynos troep of zwakke batterij? Zou een oude SIM ook nog de oorzaak kunnen zijn?
dag 1 - schermtijd 5u30min
- Call of Duty Mobile: 1u18m
- Bromite (webbrowser): 1u43m
- Youtube vanced: 1u15m
- League of Legends Wild Rift: 20m
dag 2 - schermtijd 5u42m
- Call of Duty Mobile: 1u48m
- VN video editor: 1u14m
- Youtube vanced: 51m
- Bromite: 42min
dag 3 - schermtijd 5u16m
- Call of duty Mobile: 53m
- Company of Heroes: 38m (dit is echt een stroomvreter)
- Wild rift: 21m
- Bromite: 1u45m
En vorig weekend had ik m’n telefoon minder gebruikt en toen ging die 2 dagen mee. Nu denk je vast “ja leuk, maar hier heb ik niks aan”
Mijn telefoon is nu 1,5 jaar oud en draait nog z’n originele installatie, dus nog geen fabrieksreset uitgevoerd. Tijdje terug was m’n schermtijd naar zo’n 3u teruggelopen. Toen heb ik ‘m opgeruimd. Dus alle apps eraf die ik niet vaak gebruikte, dat scheelt al. Maar wat echt verschil maakte was het opruimen met ADB, op die manier kan je dus ook standaard geïnstalleerd apps verwijderen. Ik heb geen overzicht gemaakt van welke apps precies, maar je kan op internet makkelijk uitvinden welke wel/niet nodig zijn.
Paar voorbeelden: facebook, youtube (want ik heb vanced), maps (ik gebruik osmand), gmail (want ik gebruik fairmail) en wat extra services zoals ANT+, AR doodle rommel.. Allemaal eraf nu.
Door die rigoreuze clean-up haal ik nu weer schermtijden alsof die net uit de doos komt.
Staar je dus niet blind op hoeveel mAh je accu mogelijk nog heeft. De kans is groter dat er apps op de achtergrond zitten te vervelen. Dat is overigens altijd al m’n ervaring geweest met Android sinds m’n Galaxy S2.
Hopelijk kan je hier wat mee!
Canon EOS R | Olympus OM-1
[ Voor 5% gewijzigd door M!chiel op 09-01-2021 17:15 ]
https://www.droidapp.nl/n...d-11-nederland-vertraagd/
Inspireer en word geïnspireerd.
Edit: Ik lees net op Sammobile dat de Z Fold 2 sinds vandaag Android 11 krijgt... ik neem dit nieuws dus met een grote korrel zout. Schijnt zelfs voor PHN al te worden uitgerold.
https://www.sammobile.com...i-3-0-update-rolling-out/
[ Voor 34% gewijzigd door Jassy op 11-01-2021 19:00 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support
:strip_exif()/f/image/6DwGdmm4gsLsiUARZzZcq1yO.jpg?f=fotoalbum_large)