Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
rrtan schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 07:45:
[...]

Nope dat klopt, ik zie daar inderdaad geen SD Kaart optie o.i.d. alleen de main storage is zichtbaar...
Heb je al een ander micro SD kaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Vraagje voor collega:
Wat is de instelling om de whatsapp of bijvoorbeeld gmail berichten op lockscreen te zien te krijgen?

Volgens mij staan de instellingen allemaal goed daarvoor en het zoeken op internet levert ook niets op. Alleen wellicht dat edge lightning roet in het eten gooit bij non-Samsung apps. Klopt dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:47
@horizon1978 ik denk Settings - Lock Screen - Notifications - Hide Content.

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:27
ChiMan schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Heb je al een ander micro SD kaart geprobeerd?
Sorry voor de late reactie. Jazeker. Helaas levert het niets op qua resultaat... Kan het ook aan mijn sim tray liggen trouwens? ik heb het vermoeden dat die niet origineel is. Hij voelt heel stroef tijdens het inslotten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 07:31
Ik gebruik sinds kort de Samsung Agenda ipv Google Agenda.

Nu is het zo dat wanneer er een notificatie van een afspraak komt, de Samsung Agenda mijn scherm aan zet, en vervolgens na een paar seconden weer uit gaat. Ik heb de stijl van de melding op 'licht' staan, dus alleen een pop-up. Echter vind de app het nodig om mijn hele scherm aan te zetten.

Bij andere meldingen gebeurd dit niet, dus ik vermoed dat het in de app zelf zit.

Weet iemand hoe ik dit gedrag kan stoppen?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Tjonge, wat is dat glas van de S10 breekbaar. De telefoon gleed uit m'n handen, maar kon 'm nog netjes opvangen, zij het met een botsinkje met het aanrechtblad. Kwam ik goed weg, dacht ik. Zit er door het tikje op het aanrechtblad (niet meer dan een paar centimeter gevallen) op de rechter rand toch een ster in het scherm. Enkel het glas, touch werkt nog.

Natuurlijk 2 weken geleden de stock screenprotector verwijderd omdat die wat kleine krasjes begon te vertonen.
Balen.

Iemand hier wel eens succesvol het glazen scherm zelf vervangen (met verliezen van garantie en waterdichtheid, uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:59
JBS schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:20:
Tjonge, wat is dat glas van de S10 breekbaar. De telefoon gleed uit m'n handen, maar kon 'm nog netjes opvangen, zij het met een botsinkje met het aanrechtblad. Kwam ik goed weg, dacht ik. Zit er door het tikje op het aanrechtblad (niet meer dan een paar centimeter gevallen) op de rechter rand toch een ster in het scherm. Enkel het glas, touch werkt nog.

Natuurlijk 2 weken geleden de stock screenprotector verwijderd omdat die wat kleine krasjes begon te vertonen.
Balen.

Iemand hier wel eens succesvol het glazen scherm zelf vervangen (met verliezen van garantie en waterdichtheid, uiteraard)?
Overigens had die screenprotector niks voor je gedaan hoor, tis namelijk een stukje plastic, geen glas. Die edge schermen vervangen is wel wat lastig volgens mij.

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:50
JBS schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:20:

Geen ervaring mee, maar waarom niet gewoon naar Samsung service center brengen. Kost waarschijnlijk wel iets meer maar neemt je een hoop gedoe uit handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

ipje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:11:
[...]

Geen ervaring mee, maar waarom niet gewoon naar Samsung service center brengen. Kost waarschijnlijk wel iets meer maar neemt je een hoop gedoe uit handen.
Aangezien het glas vervangen via de officiële weg pakweg 55% van de nieuwprijs is en ik 'm dat eigenlijk niet waard vind.
Vandaar dat ik me even wat breder aan 't oriënteren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:27
JBS schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:43:
[...]
Aangezien het glas vervangen via de officiële weg pakweg 55% van de nieuwprijs is en ik 'm dat eigenlijk niet waard vind.
Vandaar dat ik me even wat breder aan 't oriënteren was.
Ik heb een aantal filmpjes op Youtube voorbij zien komen van gasten die alleen het glas vervangen, die zeggen zelf ook; je kan beter heel je frontpanel vervangen dan dit te doen. Kans dat je oled paneel beschadigd raakt is ook nog eens super groot daarmee..

Zuur man! Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:47
@JBS als Samsung het doet vervangen ze overigens ook je batterij en waarschijnlijk ook je frame.

edit (had de laatste opmerking, dus leek een edit mij beter):
Overigens gekke vraag voor de rest, maar hebben jullie ook dat soms je mobiele verbinding volledig wegvalt. Gebeurt me de laatste 2 weken opeens iedere dag wel voor ongeveer 10 seconden bij beide simkaarten tegelijk.

Mijn telefoon doet iedere 2 dagen automatisch een reboot gedurende de nacht en ik ben niet aan het reizen tijdens het wegvallen, lijkt me dus niet dat het switchen tussen masten meespeelt.

Sims zijn overigens van T-mobile (zakelijk) en Ben (privé), dus allebei op het T-mobile netwerk, maar verwacht niet dat het probleem is.

[ Voor 76% gewijzigd door hsb85 op 24-08-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:47
Heeft verder niemand daar last van? (wegvallende telefoonverbinding?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Sleehond schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Mijn grootste ergernis van de S10. Hiervoor ook een S8 en die foto's waren VEEL beter (althans heb ik het met name over de binnen foto's, buiten zijn ze prima). Ik ervaar ontzettend veel ruis binnen en vraag me hierdoor sterk af of een volgende telefoon een Samsung wordt want erger mij er kapot aan, het ruis is echt niet te doen binnen. Zoek internet er maar op na, heel veel gedoe over en er wordt niks aan gedaan, terwijl het misschien wel software matig is aan te passen?
Ik blader een beetje door dit topic, en ik had eigenlijk gehoopt dat hier inmiddels al een oplossing voor was.. Ik heb mijn S10E sinds april 2019, maar ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden over de camera. Met weinig licht (zeker binnen) zijn de foto's gewoon echt slecht. De foto's van mijn Galaxy S7 waren echt veel beter :( Ik denk ook niet dat mijn volgende telefoon een Samsung gaat worden, juist hierdoor.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
hsb85 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:15:
Heeft verder niemand daar last van? (wegvallende telefoonverbinding?)
Mijn signaalsterkte is op de meeste plaatsen niet al te best, maar wegvallende verbinding heb ik geen last van op de s10 Plus.

Alleen de verbinding met de carkit is de laatste maanden niet te doen. Audio afspelen gaat goed, maar bellen is zo goed als onmogelijk. De verbinding is zo slecht dat beide partijen niet te verstaan zijn. Soms gaat het goed, maar 8 van de 10 keer moet ik de telefoon op speaker zetten om te kunnen bellen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42
-tom-562 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:06:
[...]

Ik blader een beetje door dit topic, en ik had eigenlijk gehoopt dat hier inmiddels al een oplossing voor was.. Ik heb mijn S10E sinds april 2019, maar ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden over de camera. Met weinig licht (zeker binnen) zijn de foto's gewoon echt slecht. De foto's van mijn Galaxy S7 waren echt veel beter :( Ik denk ook niet dat mijn volgende telefoon een Samsung gaat worden, juist hierdoor.
Ik kan mijzelf niet voorstellen dat de camera van de S7 beter is dan die van de S10e

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!
This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 03 Sep 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* September security patches (Samsung Android Security Updates)
· OneUI 2.5

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 19530501
Build date Fri, 28 Aug 2020 07:43:53 +0000
Security Patch Level 2020-09-01
Multi-CSC OXM
PDA G975FXXU8DTH7
CSC G975FOXM8DTH7
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/NtVKA5.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will be reset

SM-G975F OXM multi CSC ( ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG BRI CAC CAM CAU CHO COO DBT DKR ECT EGY EON EUR ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MXO MYM NEE NPL ORX PAK PEO PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK SMP THL THR TPA TPH TTT TUN TUR XEF XEH XEO XEU XEZ XFE XME XSG XSP XTC XXV )

single : ( BTC BTU CPW DOO EMP GLB GTO LYS MAT MM1 NZC OPS SER SIN SIO SMA STH TEB TEL TMC TNZ VAU VNZ WTL XFA XFV XNZ XSA )

by default : XEF

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
henklbr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:35:
This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 03 Sep 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
· OneUI 2.5
De firmware met One U.I. 2.5 en de september patch is ook beschikbaar voor de S10 (SM-G973F)
Net deze firmware geflashed. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:33
ik hoop dat het nemen van foto's in "night mode" beter visueel voorgesteld wordt.. Met dat bolletje dat verkleurt en de seconden die getoond worden
Nu is me dat maar een boeltje ongeregeld.

edit: geen wijziging in interface night mode aftellen
Wel LIVE CAPTION gekregen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hakki op 03-09-2020 15:03 ]

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2oqUmSSMUhbpn512zEW8XD18Rk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5Ko9Sq3QYw5VUWGlfu4xwpQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het idee dat mijn batterij niet lang mee gaat omdat ik vaak moet opladen maar is dit normaal gedrag of heb ik ergens een battery drain?

GPS, Bluetooth en wifi altijd aan.
WQHD+ en brightness op auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:27
xeoMe schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:49:

Ik heb het idee dat mijn batterij niet lang mee gaat omdat ik vaak moet opladen maar is dit normaal gedrag of heb ik ergens een battery drain?

GPS, Bluetooth en wifi altijd aan.
WQHD+ en brightness op auto.
Je hebt ongeveer +- 4uur SOT met 40% left. Dat is 15% per uur met scherm aan. Ongeveer 6uur SOT. Ik wilde dat ik dat had :P . Maar naar mijn idee is dit een prima batterij en verder geen battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Vandaag viel mijn telefoon weer uit en kwam in een bootloop van 6 restarts. Eenmaal opgestart kreeg ik na 10 min een zwart scherm en moest ik powerknop+volume down indrukken om weer opnieuw op te starten. Ik ga is een afspraak maken bij samsung amsterdam-noord, hopelijk kunnen ze me helpen. Het probleem is namelijk niet zelf te triggeren. Zoniet stap ik in april over naar sony

edit: ma 28 sep. van 14:00 tot 15:00, nog even 3 weken wachten dus... ga niet helemaal naar rotterdam/utrecht toe hiervoor. precies amsterdam is heel druk :(

[ Voor 17% gewijzigd door giovanni2903 op 05-09-2020 04:04 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hmm na de update naar OneUi 2.5 krijg ik geen preview meer in mijn notificaties van de Nest deurbel. App opnieuw installeren helpt ook niet, werkt wel nog op andere toestellen..
Kreeg na die update ook een 'app' update van Google "device personalization services". Wss heeft dat iets aangepast. (Geen eigen app installatie)

In de afbeeldingen van die app zie ik 'live captions', 'smart notification's en 'app suggestions' staan.

Iemand anders?
Voor andere apps zie ik trouwens wel nog de inhoud of een preview, zoals Google foto's en WhatsApp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
henklbr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:35:

What's new:
· OneUI 2.5

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 19530501
Build date Fri, 28 Aug 2020 07:43:53 +0000
Security Patch Level 2020-09-01
Multi-CSC OXM
PDA G975FXXU8DTH7
CSC G975FOXM8DTH7
Details for download with Frija:
[Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will be reset

SM-G975F OXM multi CSC ( ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG BRI CAC CAM CAU CHO COO DBT DKR ECT EGY EON EUR ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MXO MYM NEE NPL ORX PAK PEO PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK SMP THL THR TPA TPH TTT TUN TUR XEF XEH XEO XEU XEZ XFE XME XSG XSP XTC XXV )

single : ( BTC BTU CPW DOO EMP GLB GTO LYS MAT MM1 NZC OPS SER SIN SIO SMA STH TEB TEL TMC TNZ VAU VNZ WTL XFA XFV XNZ XSA )

by default : XEF
Via setting > software update krijg ik de melding dat August 2020 de nieuwste versie is.

Hoe heb je je toestel ge-updatet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChiMan schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:13:
[...]

Via setting > software update krijg ik de melding dat August 2020 de nieuwste versie is.

Deze update is nog niet uit in Nederland, maar je kan hem updaten via Odin (of wachten totdat hij in Nederland beschikbaar is)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
ChiMan schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:13:
[...]

Zal aankomende week wel beschikbaar zijn, nederland is vrij snel met updates doorvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:32

IkWilbert

Het is mij!

OneUI 2.5 nu ook beschikbaar voor de s10 lite. Heb de update net ota binnen gehaald

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
In de release notes van mijn s10+ staat niet de oneUI 2.5 update. Wel 954MB groot ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtfNBRapo7Y8nT9-Ih3StDepJdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6RSoHtS4jwz9GwbQtQCDzJGz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door BillSpaarbank op 07-09-2020 09:16 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:03
Mooi dat ie binnenkomt!

Hier op de S10 handmatig nog niet gevonden, afwachten nog maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
Zojuist via Smart Switch een update van 5.3GB gevonden.
Toch maar even geïnstalleerd en kijken wat er komt :).

Edit: ook via Smart Switch zojuist versie 2.5 met september patch verkregen. Geen idee waarom die 5.3GB was

[ Voor 33% gewijzigd door DutchLegendX op 07-09-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:52

Padvinder

doet z'n best

Update (OTA) zojuist geïnstalleerd op mijn S10e. Betreft idd OneUI 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:01
hsb85 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:16:
@JBS als Samsung het doet vervangen ze overigens ook je batterij en waarschijnlijk ook je frame.

edit (had de laatste opmerking, dus leek een edit mij beter):
Overigens gekke vraag voor de rest, maar hebben jullie ook dat soms je mobiele verbinding volledig wegvalt. Gebeurt me de laatste 2 weken opeens iedere dag wel voor ongeveer 10 seconden bij beide simkaarten tegelijk.

Mijn telefoon doet iedere 2 dagen automatisch een reboot gedurende de nacht en ik ben niet aan het reizen tijdens het wegvallen, lijkt me dus niet dat het switchen tussen masten meespeelt.

Sims zijn overigens van T-mobile (zakelijk) en Ben (privé), dus allebei op het T-mobile netwerk, maar verwacht niet dat het probleem is.
Het probleem van het random wegvallen van de verbinding heb ik ook!
Ook dual sim, Vodafone en KPN.
Super irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
Hmm, merk nu wel sinds ik One UI 2.5 er op heb staan dat wanneer je 'veegt om te typen' de lijn een stuk dikker is. Enig idee hoe je dit uit kan zetten of tot het minimum kan brengen?
Heb al even bij toetsenbord gekeken, echter kan ik het daaronder niet vinden :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55

Prosperot

Today is a gift...

OTA update is er nu ook voor de S10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:34
Prosperot schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:26:
OTA update is er nu ook voor de S10
Bedankt voor de melding, de download loopt inmiddels...

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 15:11
Heb hem nu ook binnen op mijn s10 en alles werkt prima ook de gebaren bediening via Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:52

Padvinder

doet z'n best

Yellax schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:29:
Heb hem nu ook binnen op mijn s10 en alles werkt prima ook de gebaren bediening via Nova.
Ik gebruik nu Lawnchair launcher, en die gesture bediening werkt wel, maar het voelt allemaal erg "janky"/schokkerig. Absoluut niet zo soepel als bij de default Samsung launcher. Ook mis ik in het recente apps scherm de suggesties. Ik zal Nova ook eens proberen, mogelijk is er een verschil per launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 15:11
Ik gebruik nu Lawnchair launcher, en die gesture bediening werkt wel, maar het voelt allemaal erg "janky"/schokkerig. Absoluut niet zo soepel als bij de default Samsung launcher. Ook mis ik in het recente apps scherm de suggesties. Ik zal Nova ook eens proberen, mogelijk is er een verschil per launcher.
Ik merk zelf geen tot weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Deze ochtend eerste keer in de wagen na de update naar OneUI2.5. Als ik de gsm aansluit en Android Auto op scherm van de wagen gebruik, wordt het scherm van de gsm nu helemaal zwart. Geen AOD meer met klok en icoontjes notificaties.
Hateleijk!

• giovanni2903
Ook de "alles sluiten" knop is veranderd. Deze is naar boven verplaatst waardoor ik er nu steeds onder klik.. ook kan je geen apps meer vastzetten. Erg jammer :(

• Megapaul
  • Nu online
giovanni2903 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 01:02:
Ook de "alles sluiten" knop is veranderd. Deze is naar boven verplaatst waardoor ik er nu steeds onder klik.. ook kan je geen apps meer vastzetten. Erg jammer :(
Dat kan je aanpassen in het menu; instellingen, vergrendelscherm.

• giovanni2903
Megapaul schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:41:
[...]

Dat kan je aanpassen in het menu; instellingen, vergrendelscherm.
Wat bedoel je precies? Met apps vastzetten bedoel ik dit:
YouTube: Apps vastzetten s10
Dat is helaas niet meer mogelijk

• Megapaul
  • Nu online
giovanni2903 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:36:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat het om een andere functie ging.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

giovanni2903 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:36:
[...]

"Open houden voor snel starten" in hetzelfde menu?

Signature

• s006110
BMW_M3 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:01:
[...]

wat doet die functie eigenlijk? (zowel die 'verdwenen functie' als de functie die jij hier noemt

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Volgens mij blijft het venster dan op de achtergrond open staan als taak, als je alles sluit. Heb t zelf nooit gebruikt eigenlijk.

Signature

• Hakki
Vroeger kon je meerdere apps selecteren om niet te wissen uit het multitask overzicht (als je alles sluiten knop klikt). Nu kan dat maar voor 1 app meer.. deze wordt 'open' gehouden om sneller te laden.
Vroeger had je de combinatie, 1 app open houden en anderen vastzetten in multitasking erbij.

Zie niet zozeer het probleem, gewoon de knop alles sluiten niet gebruiken :)

• giovanni2903
BMW_M3 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:01:
[...]

dit is anders.
eerst kon je namelijk die optie aanklikken en alsnog de app sluiten. als je de app dat opent stond dat slotje er nog steeds. zo kon je dus altijd alles sluiten doen en bleef spotify staan, tenzij je em zelf sloot.
nu moet je eerst het slotje weghalen voordat je de app kan sluiten. als je de app opnieuw opent is dat slotje weg..
Hakki schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:34:

dat is precies het probleem, voor deze update kon dat dus wel en spotify bleef dan staan. ook kon je de app toen afsluiten zonder het slotje weg te halen, wat betekend dat het slotje altijd bij die app was. zoals het nu is heb je er vrij weinig aan en moet je het steeds opnieuw aanzetten

[ Voor 31% gewijzigd door giovanni2903 op 10-09-2020 16:54 ]

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Hakki schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:34:
Vroeger kon je meerdere apps selecteren om niet te wissen uit het multitask overzicht (als je alles sluiten knop klikt). Nu kan dat maar voor 1 app meer.. deze wordt 'open' gehouden om sneller te laden.
Vroeger had je de combinatie, 1 app open houden en anderen vastzetten in multitasking erbij.

Dit is nog steeds mogelijk, je kan meerdere apps openhouden voor snelstarten. Hoe veel dit er zijn hangt af van hoeveel RAM het toestel heeft. Hoe meer RAM, hoe meer apps dit zijn.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik heb sinds de laatste update dat ik steeds een melding krijg van Game Booster, maar ik wil die meuk helemaal niet. Game launcher staat al uit, maar game booster meldingen zijn niet uit te schakelen? Ik vertik het om het toegang te geven om boven op andere apps weer gegeven te worden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
Ook mensen die last hebben dat soms het homescreen gewoon even stilstaat? Af en toe, geen idee wanneer, staat het scherm even 5-10 seconden stil en kan ik pas na scherm aan en uit weer verder met mijn handelingen:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Ik probeer m'n opslag te verminderen en probeer dat te doen met opslag analyzer. Nu heb ik dus het idee dat er iets niet klopt en het systeem dubbel telt. Zoals je ziet op de foto's bevat m'n galerij 72 GB en heb ik foto's en video's van 57,9 GB.

Deze 2 getallen telt hij bij elkaar op en dat lijkt mij niet te kloppen?
Is galerij iets anders dan foto's en video's?

Ik durf inhoud galerij (ook al heb ik backups), via analyser, niet te wissen. Verwacht ook niet dat ze in de prullenbak terecht komen omdat het nogal veel is.

Edit: ik heb galerij maar gewoon gewist. Alle foto's en video's staan nog op het toestel dus ik heb geen idee wat ruim 70gb aan galerij nou was.
Ps. Ik heb een fold2 preorder lopen en dat toestel heeft "maar" 256GB met geen mogelijkheid tot uitbreiding, vandaar m'n pogingen om data te wissen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qs9wxLIuHGiAMjRIovVCsI_Q6Tk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g7gaV8rEWLf7izhAkx477IhC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EDavOq_EXON8wk_iH9LwzATzws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/54nmjh7UNOykatTfbDJnGkj5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door cliors op 11-09-2020 15:41 ]

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:41
giovanni2903 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 01:02:
Ook de "alles sluiten" knop is veranderd.
Zit hier bij mijn s10 nog altijd onder de vensters.

Inhoud mijn batterij in principe altijd tussen de 20 & 80%. Laad hem wel eens vol en hij gaat ook weleens verder leeg maar maar er geen gewoonte van. Nu heb ik a 2x gehad sinds de update dat ik savonds met ~20% naar bed ga. Als ik wakker wordt nog maar 10% heb er binnen 5 minuten sot de batterij compleet leeg is. Iemand met gelijke ervaringen en wat kan ik er aan doen, het lijkt alsof de batterij niet goed gekalibreerd is oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:40
Card Nox schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:39:
[...]

Zit hier bij mijn s10 nog altijd onder de vensters.

Inhoud mijn batterij in principe altijd tussen de 20 & 80%. Laad hem wel eens vol en hij gaat ook weleens verder leeg maar maar er geen gewoonte van. Nu heb ik a 2x gehad sinds de update dat ik savonds met ~20% naar bed ga. Als ik wakker wordt nog maar 10% heb er binnen 5 minuten sot de batterij compleet leeg is. Iemand met gelijke ervaringen en wat kan ik er aan doen, het lijkt alsof de batterij niet goed gekalibreerd is oid.
Heb ik ook gehad [edit met mijn S10e]. Bij 12% in notime leeg, letterlijk in enkele minuten. Aangemeld bij Samsung, 2 dagen later opgehaald en weer 2 dagen later terug met een neiuwe batterij. Nu geen probleen meer. Speelde zich af in juli 2020.
Dus, aanmelden bij Samsung.....

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedejong25
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:03
Ik heb op mijn S10+ sinds de update naar 2.5 in de statusbalk het energiestand icoontje permanent branden, ik gebruik altijd de instelling "hoge prestaties"

Bij uitzetten van hoge prestaties verdwijnt het icoontje wel maar wil ik liever niet.

Iemand nog een idee hoe ik dit icoontje toch kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:45
mikedejong25 schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:22:
Ik heb op mijn S10+ sinds de update naar 2.5 in de statusbalk het energiestand icoontje permanent branden, ik gebruik altijd de instelling "hoge prestaties"

Bij uitzetten van hoge prestaties verdwijnt het icoontje wel maar wil ik liever niet.

Je kunt alle icoontjes in je notificatiebalk uitzetten met good lock / nice lock en quickstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

mikedejong25 schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:22:

Je hoeft daar geen aparte app voor te installeren, maar kan ook lang drukken op de notificatie en dan kiezen voor Details. Dan kun je aangeven welke notificaties je wel en niet wil zien.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedejong25
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:03
M!chiel schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:19:
[...]

Je kunt alle icoontjes in je notificatiebalk uitzetten met good lock / nice lock en quickstar.
ik heb good lock geinstalleerd maar kan niets gebruiken? en quickstar opent niet? 8)7
Mad Marty schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:58:
[...]

Je hoeft daar geen aparte app voor te installeren, maar kan ook lang drukken op de notificatie en dan kiezen voor Details. Dan kun je aangeven welke notificaties je wel en niet wil zien.
het is geen notificatie maar gaat om het icoontje deze staat in de statusbalk dus kan deze ook niet indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:45
mikedejong25 schreef op maandag 14 september 2020 @ 07:22:
[...]

ik heb good lock geinstalleerd maar kan niets gebruiken? en quickstar opent niet? 8)7

[...]

het is geen notificatie maar gaat om het icoontje deze staat in de statusbalk dus kan deze ook niet indrukken
Goodlock werkt niet in onze regio, alleen icm Nicelock. Hier is meer info:
https://forum.xda-develop...019-launcher-pie-t3908648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
cliors schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:18:
Ik probeer m'n opslag te verminderen en probeer dat te doen met opslag analyzer. Nu heb ik dus het idee dat er iets niet klopt en het systeem dubbel telt. Zoals je ziet op de foto's bevat m'n galerij 72 GB en heb ik foto's en video's van 57,9 GB.

Deze 2 getallen telt hij bij elkaar op en dat lijkt mij niet te kloppen?
Is galerij iets anders dan foto's en video's?

Ik durf inhoud galerij (ook al heb ik backups), via analyser, niet te wissen. Verwacht ook niet dat ze in de prullenbak terecht komen omdat het nogal veel is.

Edit: ik heb galerij maar gewoon gewist. Alle foto's en video's staan nog op het toestel dus ik heb geen idee wat ruim 70gb aan galerij nou was.
Ps. Ik heb een fold2 preorder lopen en dat toestel heeft "maar" 256GB met geen mogelijkheid tot uitbreiding, vandaar m'n pogingen om data te wissen.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is hoogstwaarschijnlijk de prullenbak van de Gallerij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
CyberJohn schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:46:
[...]

Dit is hoogstwaarschijnlijk de prullenbak van de Gallerij :X
Nee, die had ik ook gecheckt (zat maar 2gb in) alvorens ik "Gallerij" gewoon had gewist.
"Andere apps" is op het moment 28GB ipv 100.
"Gallerij" Met 72gb stond dus ook onder andere apps. :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
cliors schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:54:
[...]

Nee, die had ik ook gecheckt (zat maar 2gb in) alvorens ik "Gallerij" gewoon had gewist.
"Andere apps" is op het moment 28GB ipv 100.
"Gallerij" Met 72gb stond dus ook onder andere apps. :S
Dan zit ik er naast, liep tegen hetzelfde probleem aan. In mijn geval was het toen wel de Prullenbak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:20

jerry_a

doei

De mediamap van Whatsapp?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ik heb nu sinds 2 dagen de melding "uw gegevens beveiligen" die ik niet weg kan swipen, iemand anders hier last van? Vind het apart dat het in het NL is want heb de telefoontaal altijd op ENG staan.

EDIT: Het is weg, erop klikken en dan via recent apps het geheel sluiten...

EDIT: Heb gestures aan met 1 swipe van onder. Als ik dan in het recent app menu ga met de swipe en vasthouden wordt mijn desktop op de achtergrond getoond, na ~10sec gaat die weg en wordt enkel nog mijn wallpaper getoond.

https://photos.app.goo.gl/j9LDM5zsJUQUw1So9

[ Voor 78% gewijzigd door Card Nox op 19-09-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10 19:51
Ik gebruik op mijn s10 de standaard Samsung E-mail app.
Wanneer ik een email ontvang, krijg ik op mijn vergrendel-scherm een notificatie, en het onderwerp te zien.
Ik krijg echter niet de inhoud van de e-mail te zien, maar de tekst "inhoud verborgen".

Ik heb al zitten zoeken in het vergrendel-scherm instellingen en in de app-instellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat de inhoud ook gewoon leesbaar is vanaf het vergrendelscherm.

Ook binnen de meldings-instellingen van de app, heb ik onder het kopje "vergrendel-scherm", de optie "inhoud weergeven" aan staan.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

[ Voor 12% gewijzigd door pitchdown op 20-09-2020 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:27
pitchdown schreef op zondag 20 september 2020 @ 08:40:
Ik gebruik op mijn s10 de standaard Samsung E-mail app.
Wanneer ik een email ontvang, krijg ik op mijn vergrendel-scherm een notificatie, en het onderwerp te zien.
Ik krijg echter niet de inhoud van de e-mail te zien, maar de tekst "inhoud verborgen".

Ik heb al zitten zoeken in het vergrendel-scherm instellingen en in de app-instellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat de inhoud ook gewoon leesbaar is vanaf het vergrendelscherm.

Ook binnen de meldings-instellingen van de app, heb ik onder het kopje "vergrendel-scherm", de optie "inhoud weergeven" aan staan.

Iemand die hier een oplossing voor weet?
Is dit bedrijfsmail?
Want dan kan het door het beleid zijn afgeschermd dacht ik (vanuit je werk).

Want dit zou inhouden dat mensen die je telefoon hebben zonder toegang toch enkele regels kunnen lezen (potentieel datalek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Laatst online: 26-10 19:51
stijn1309 schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:20:
[...]

Is dit bedrijfsmail?
Want dan kan het door het beleid zijn afgeschermd dacht ik (vanuit je werk).

Want dit zou inhouden dat mensen die je telefoon hebben zonder toegang toch enkele regels kunnen lezen (potentieel datalek).
Het gebeurd alleen in de Samsung app
Zelfde mailbox in andere app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:35
Ik heb al smartphones sinds de HTC Magic, heb nog nooit screen protectors gebruikt en mijn S10e is eigenlijk de eerste waar het hele scherm al vol zit met krassen na 9 maanden. Echt veel.

Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Ik heb echt nog nooit zo ontzettend makkelijk krassen op een scherm gehad, dat ik begin te twijfelen aan de kwaliteit van het scherm.

Edit: die standaard protector heb ik er al lang af.

[ Voor 7% gewijzigd door vickypollard op 20-09-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
vickypollard schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:48:
Ik heb al smartphones sinds de HTC Magic, heb nog nooit screen protectors gebruikt en mijn S10e is eigenlijk de eerste waar het hele scherm al vol zit met krassen na 9 maanden. Echt veel.

Wat zijn jullie ervaringen met het scherm? Ik heb echt nog nooit zo ontzettend makkelijk krassen op een scherm gehad, dat ik begin te twijfelen aan de kwaliteit van het scherm.
Heb je de standaard screenprotector verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:35
Ja, dat wilde ik eigenlijk nét toevoegen.

Edit: wat ik vooral lees is dat Gorilla Glass 6 zachter is, zodat het minder snel breekt, maar waardoor het dus wel sneller zou krassen. Als ik dat had geweten... ik ging er niet vanuit dat schermen 'slechter' zouden worden :/

[ Voor 73% gewijzigd door vickypollard op 20-09-2020 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
vickypollard schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:12:
Ja, dat wilde ik eigenlijk nét toevoegen.

Edit: wat ik vooral lees is dat Gorilla Glass 6 zachter is, zodat het minder snel breekt, maar waardoor het dus wel sneller zou krassen. Als ik dat had geweten... ik ging er niet vanuit dat schermen 'slechter' zouden worden :/
Ik zweer bij de clearplex screenprotector, kan heel veel hebben. Krast niet en je vingerafdruk scanner werkt er gewoon mee. Kan je er bij mediamarkt laten opzetten voor een paar tientjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
vickypollard schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:48:

Edit: die standaard protector heb ik er al lang af.
Hier op de S10+ nog geen enkele kras op het scherm. na 1,5 jaar intensief gebruik zonder screenprotector. Dus gewoon zoals elke smartphone de laatste jaren. In mijn zak zit hij overigens wel altijd in een sleeve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Bij deze even een vraagje over het always on display op mijn s10+
Ik heb dit ingesteld ziet er prima uit, alleen als ik notificaties op mijn scherm krijg moet ik een vergrootglas pakken om ze te zien. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Weet iemand of ik met mijn s10e FM radio kan ontvangen? Ik heb al een aantal "FM radio" apps geprobeerd maar ze houden je allemaal voor de gek en doen gewoon radio via internet.

Ik heb echt FM radio nodig want ga namelijk naar een drive-in film!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Ramon schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:28:
Weet iemand of ik met mijn s10e FM radio kan ontvangen? Ik heb al een aantal "FM radio" apps geprobeerd maar ze houden je allemaal voor de gek en doen gewoon radio via internet.

Ik heb echt FM radio nodig want ga namelijk naar een drive-in film!
Nope heeft geen fm radio helaas. Maar in een drive in bioscoop gebruik je toch gewoon de fm.radio van de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
julius007 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:30:
[...]

Nope heeft geen fm radio helaas. Maar in een drive in bioscoop gebruik je toch gewoon de fm.radio van de auto?
klopt! Is meer dat ik op zoek was naar een fallback voor het geval mijn i10 het niet de volledige 2,5 uur uithoudt 🙄

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 20:42
Is weer een update voor S10+ PHN:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tg2bZ431A1OFZ57quLSekzRr1-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w19kZlZNh2KJnaknbWGrNc0x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@XoReP Bizar eigenlijk hoe groot die maandelijkse updates zijn bij Samsung. Bij mijn Pixel 4 XL was de update nog geen 11MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 07:31
J0YR1D3R schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:31:
@XoReP Bizar eigenlijk hoe groot die maandelijkse updates zijn bij Samsung. Bij mijn Pixel 4 XL was de update nog geen 11MB.
Hier wordt naast de Google Security Patch ook de One UI gepatched. Wellicht dat die niet zo lean is om te updaten?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:32

IkWilbert

Het is mij!

Oktober update komt ook binnen op mijn S10 lite.
190MB groot

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gewone S10 nog geen update te vinden helaas

Edit: inmiddels wel geüpdatet!

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 06-10-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:48
Meubelmaker schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:47:
[...]

Heb ik ook gehad [edit met mijn S10e]. Bij 12% in notime leeg, letterlijk in enkele minuten. Aangemeld bij Samsung, 2 dagen later opgehaald en weer 2 dagen later terug met een neiuwe batterij. Nu geen probleen meer. Speelde zich af in juli 2020.
Dus, aanmelden bij Samsung.....
Jep, heb hetzelfde hier sinds de laatste update. De laatste 15% gaan er erg rap doorheen. Hopen op een snelle nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Mijn batterij is niet meer onder de 20% geweest dus heb het niet meer ervaren, zal het binnenkort nog eens proberen.

EDIT: vanavond de telefoon leeg laten lopen en onder de 15% ging het plots wel heel snel.. De "bug" is real.

[ Voor 32% gewijzigd door Card Nox op 08-10-2020 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AA674
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik ben overgestapt van een Samsung A8 (2018) naar de Samsung S10.

Nu kom ik het volgende tegen.
Ik heb bij het Samsung toetsenbord de taal “Engels” toegevoegd. Als ik dan tekst ga invoeren, krijg ik met “voorspelende tekst” zowel Nederlandsche als Engelse suggesties.

Dit gebeurt zowel in de stand Engels en in Nederlands.

Bij mijn A8 was dit nooit.

Is dit normaal?
Of kan ik dit ergens in instellingen veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:01

Pinobigbird

doesn't share food!

Good Lock werkt nu eindelijk!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PE9SMS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
Inderdaad, zojuist vanuit de Galaxy Store op mijn S10+ gezet. Dank voor de tip.
edit: ik woon in NL en heb een NL toestel.

[ Voor 21% gewijzigd door PE9SMS op 12-10-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Enkel Nederland precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:49
Hier ook Good lock op toestel gezet gelijk aantal veranderd !
Dit hadden ze veel eerder moeten vrijgeven voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
aangezien mn s10 steeds uit blijft vallen etc en samsung amsterdam precies niks heeft verholpen ga ik in december mn contract bij tmobile verlengen ipv in april. nu twijfel ik tussen een s20+ 5g of de note20 ultra. prijsverschil is 250 euro en de specs zijn hetzelfde. wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Laatst online: 19:36
giovanni2903 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:11:
aangezien mn s10 steeds uit blijft vallen etc en samsung amsterdam precies niks heeft verholpen ga ik in december mn contract bij tmobile verlengen ipv in april. nu twijfel ik tussen een s20+ 5g of de note20 ultra. prijsverschil is 250 euro en de specs zijn hetzelfde. wat zouden jullie doen?
Ik zou mijn garantie verhalen, S10 heeft nog steeds garantie. Waarom zou je ze niet houden hieraan en met een wat duidelijkere toon dit opeisen?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Koldur schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:28:
[...]

Ik zou mijn garantie verhalen, S10 heeft nog steeds garantie. Waarom zou je ze niet houden hieraan en met een wat duidelijkere toon dit opeisen?
Ik zei tegen die man wat er aan de hand is met het toestel. Toen ging ie wat apps in ultieme sluimerstand zetten. Dat verhelpt natuurlijk niks. Mn toestel is broken sinds een softwareupdate namelijk. Bepaalde apps stoppen na 24-30 uur met werken of de telefoon valt ineens uit als je iets aan het doen bent etc. Als dit niet hielp moest ik terugkomen zodat ze naar de batterij gingen kijken? Ik heb er dus geen hoge verwachtingen van als ik terugga als ik heel eerlijk ben. Ik kan mn toestel ook niet een paar dagen missen voor uitgebreid onderzoek,want heb deze nodig en heb geen reservetelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Laatst online: 19:36
giovanni2903 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:29:
[...]

Ik zei tegen die man wat er aan de hand is met het toestel. Toen ging ie wat apps in ultieme sluimerstand zetten. Dat verhelpt natuurlijk niks. Mn toestel is broken sinds een softwareupdate namelijk. Bepaalde apps stoppen na 24-30 uur met werken of de telefoon valt ineens uit als je iets aan het doen bent etc. Als dit niet hielp moest ik terugkomen zodat ze naar de batterij gingen kijken? Ik heb er dus geen hoge verwachtingen van als ik terugga als ik heel eerlijk ben. Ik kan mn toestel ook niet een paar dagen missen voor uitgebreid onderzoek,want heb deze nodig en heb geen reservetelefoon
Snap het probleem, zou even een factory reset doen. Vind de ellende ervan tegenwoordig heel erg meevallen. Als dat het niet oplost, kan je een nieuwe telefoon kopen, de S10 laten maken en de S10 als een reserve toestel gebruiken. Maar zou het sowieso door hen op laten lossen, te belachelijk om een toestel van nu nog ongeveer €450 af te schrijven.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
Daar ben ik wel blij mee.. Ik erger me namelijk enorm aan het icoontje bovenin het scherm, dat ik een alarrm heb ingesteld. Heb het altijd wel met systemui tuner kunnen weghalen, maar die moest ik elke keer uitvoeren na een reboot. Nu hoeft dat niet meer. Daarnaast vind ik het ideaal, dat ik nu meer apps in mijn appdrawer kwijt kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:09
Card Nox schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:55:
Mijn batterij is niet meer onder de 20% geweest dus heb het niet meer ervaren, zal het binnenkort nog eens proberen.

EDIT: vanavond de telefoon leeg laten lopen en onder de 15% ging het plots wel heel snel.. De "bug" is real.
Haha dat had ik laatst ook, was aan het navigeren met de telefoon op ultieme bespaarstand (via Google Maps) omdat ik twijfelde of hij het zou halen. Was een rit van een uur ofzo, eerste halfuur zakte de batterij van 30 van 25. Toen even gestopt om wat foto's te maken. Toen we weer verder gingen stond hij op 15% en een paar minuten later op 0%. Toen we een halfuur later thuiskwamen deed hij het nog steeds prima, hij heeft al die tijd 0% aangegeven _O-

Normaal laat ik hem ook niet onder de 20% zakken en ik laad hem in principe nooit 's nachts op, dus hij blijft ook nooit lang op 100% aan de lader hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Jerrythafast, hmm, bij mij valt hij gewoon keihard uit en moet hij aan de lader omdat hij anders niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:09
Oh hmm, dan was hij bij jou dan toch echt 0%. Bug werkt blijkbaar twee kanten op :9 Er kan minder in zitten dat hij aangeeft (zoals bij jou, 15% was al bijna leeg), of meer (zoals bij mij, 0% no problemo) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik heb een probleem..
ik heb mn s10 gister gereset, maar ik krijg met geen mogelijkheid meer meldingen van apps. geen whatsapp, geen insta, geen snap. helemaal niks. heb ze al toegevoegd aan apps die nooit sluimeren, maar wat moet ik verder nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Weet iemand een adresje die een scherm van een s10+ (gebarsten) kan fixen?
Mag ook een "goedkoop" adresje zijn die niet originele onderdelen gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Door de corona crisis zijn de schermen voor de s10 in heel Europa niet op voorraad. Probleem ervaar ik zelf helaas ook als reparateur. Meeste winkels die door de oude voorraad heen zijn hebben al een tijd geen nieuwe schermen binnen gehad. Namaak heb je niet echt als vervanging. Als je geluk hebt heeft een winkel nog oude voorraad om hem voor je te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
er is een nieuwe update uit, helaas heeft deze er bij mijn gare toestel voor gezorgt dat ie gebricked is en blijft rebooten. bootmenu kom ik niet meer in. laadt tot 28% en zegt dan Fout! en restart opnieuw. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
giovanni2903 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:48:
er is een nieuwe update uit, helaas heeft deze er bij mijn gare toestel voor gezorgt dat ie gebricked is en blijft rebooten. bootmenu kom ik niet meer in. laadt tot 28% en zegt dan Fout! en restart opnieuw. :(
Oef... Naar om te lezen!

Hier ook update gedaan (al voordat ik jouw bericht lees nu) maar hier is het wel goed gegaan.

Vreemd en vervelend!
Pagina: 1 ... 64 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support