• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-12 09:50
jerry_a schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:18:
De OTA update voor de S10+ is er weer.
Krijg je daar altijd nog zelf een notificatie van? Ik moet altijd handmatig zoeken en dat vindt die de update wel. Niet dat dat heel erg is, maar vroeg me het af :9

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-12 15:33

jerry_a

doei

Ik zoek altijd handmatig. De melding zal heus wel komen maar dit gaat sneller.

hoi

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12 20:20
jerry_a schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:18:
De OTA update voor de S10+ is er weer.
Voor de regulier S10 is de update ook uit (handmatig gecontroleerd) (+/-146MB)

• Xaphei
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik heb geen notificatie gehad dit keer, handmatig gezocht en geüpdatet.
Ik heb het idee dat mijn telefoon ietsje sneller is na deze update en dat er met het toetsenbord iets veranderd is waardoor het typen nu weer beter gaat.
Ergens in februari was er een update waarbij er iets veranderde, zodra ik een woord verkeerd typte werd deze niet verbeterd maar kwam deze per direct in mijn woordenboek terecht. Typen werd echt een ding, ik heb het idee dat dit nu anders is.

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 14:20
Goofman schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:13:
[...]

Ik heb een S10 Plus sinds vorige week en ik vind de FP dramatisch voor een flagship toestel. Ik heb het idee dat je er niet op kunt vertrouwen en dat leidt in mijn geval tot nogal wat irritatie. Tot nu toe bevalt de rest van dit toestel verder erg goed.
Intussen het toestel geretourneerd en exact hetzelfde type toestel gekocht direct bij Samsung (met een leuke korting, zie daarvoor het S10 levertijdentopic) en wat een verschil met de vingerafdrukscanner. Deze werkt gewoon :-) Vreemd dat er zo veel verschil tussen 2 dezelfde type toestellen kan zitten. Verontrustend eigenlijk ook wel.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hm meer mensen die last hebben dat de S10(e) reboot als je usb tethering aanzet?

404 Signature not found

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-12 16:09
SMSfreakie schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:39:
hm meer mensen die last hebben dat de S10(e) reboot als je usb tethering aanzet?
Net getest, geen probleem, heb de laatste update draaien, May 1 2020 security patch level eindigt op 5CTD1

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• SMSfreakie
  • Niet online
die build heb ik ook.. ook met de april build had ik t probleem...

komt meer voor schijnbaar: https://us.community.sams...r-the-update/td-p/1174158

404 Signature not found

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-12 17:41

Kryziek

bb || !bb

Met de aanbieding van ING wordt de S10+ opeens voor mij wel interessant. Heb nu al ruim 2.5 jaar de S8 en die bevalt eigenlijk nog wel goed. Alleen de accu begint echt merkbaar af te nemen.
Is de S10+ nu echt zo'n grote upgrade of valt dat wel mee?
Vind een S20 (4g versie zelfs) nog veel te duur.. Volgens mij is een S20 ook maar weinig beter dan een S10, toch?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kryziek schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:47:
Met de aanbieding van ING wordt de S10+ opeens voor mij wel interessant. Heb nu al ruim 2.5 jaar de S8 en die bevalt eigenlijk nog wel goed. Alleen de accu begint echt merkbaar af te nemen.
Is de S10+ nu echt zo'n grote upgrade of valt dat wel mee?
Vind een S20 (4g versie zelfs) nog veel te duur.. Volgens mij is een S20 ook maar weinig beter dan een S10, toch?
Ik heb zelf vorige week een upgrade gedaan van de s10e naar de s10 plus toen deze vorige week bij coolblue te verkrijgen was voor 619 Euro. Ik wilde wat meer batterij en een groter scherm. De s20 vond ik nog te duur. Ik gebruik mijn telefoon best veel, maar vooral voor de basis dingen. Ik game niet en maak wel veel foto's. Persoonlijk denk ik niet dat de s20 voor mij veel toegevoegde waarde zou hebben. De s10 plus bevalt na een week gebruik erg goed.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12 13:51
Ik heb al een tijdje de S10 Lite op mijn radar...toestel blijft compleet onder de radar maar krijgt wel best goede recensies. Zou het een vervanger van mijn OP6 kunnen zijn? Groter en vlak scherm check, dikke batterij check, evenwaardige of betere camera als de OP6 vermoedelijk check...?

Eigenaars van de Lite in dit topic?

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12 10:59
Ik ben eigenaar van een S10 Lite. Mijn bevindingen tot nog toe zijn goed.

Heeft een Snapdragon 855 processor i.p.v. een Equinos. Vind ik persoonlijk fijner, omdat deze gewoonweg langer goed blijven. Ik heb ooit een S5 en een S7 met een Equinos gehad en die werden langzaam aan echt minder.

Voordeel van de S10 Lite is dat deze net uit is. Bij het uitkomen stond er Android 10 op. Je krijgt gegarandeerd de upgrade naar Android 11 en 12 én beveiligingsupdates tot minimaal januari 2022.

De camera valt me alleszins mee. Hij heeft geen telefoto lens, dus als je dat wilt, moet je bij dit toestel wegblijven. In laag licht omstandigheden is de camera niet super, maar welke is dat wel? Door de langere sluitertijden bij avondopnames is het sowieso wel fijn dat er OIS op zit. Of gebruik de night mode die ook niet tegenvalt. Bij de laatste update zijn ook de camera-features weer beter geworden. Een aantal S20 features is nu ook op de S10 Lite te vinden.

Het scherm is goed. Het is een super amoled scherm met een ietwat lage resolutie van 1080 x 2400. Beter voor de batterij, maar het kan dus beter/mooier. Ook geen 90 of 120 Hz scherm, maar een "gewoon" 60 Hz scherm. Tja, ik ben er tevreden mee, maar ik snap dat anderen het "minnetjes" kunnen vinden.

One Ui 2.1 zit ook op het toestel. Zelf gebruik ik Nova Launcher, omdat ik dat gewoonweg fijner vind werken. Het enige wat tegenvalt, is alle Samsung-meuk die wordt meegeleverd. Ik gebruik gewoon Android Berichten, Android Contacten, Google Pay, etc. Ik wil dus helemaal niet al die Samsung meuk die er op moet lijken. Maar ja, dat weet je als je een Samsung toestel koopt!

De batterij is uitstekend: een 4500 mAh accu en een 25W lader die uitstekend en snel laadt. Al kan je er ook nog een 45W lader bij kopen. Dan is het helemaal snel!

De prijs van de S10 Lite gaat steeds verder omlaag. Nu al voor € 478,- te koop. Zelf heb ik hem in nog verzegelde doos en met aankoopfactuur voor € 375,- op Marktplaats gekocht. Uitstekende deal lijkt mij.

Kortom, als je een toestel wilt met goede prestaties (processor), een goede batterijduur (4500 mAh en door normaal scherm zonder 120 Hz of hoge resolutie), een nog lange ondersteuning, een nette prijs en een goed presterende camera in daglicht omstandigheden (geen telefoto) dan is dit jouw toestel. Ik zou geen normale S10 kopen die én duurder is én minder lang ondersteund gaat worden. Gezien de prijs zou ik ook (nog) geen S20 kopen. Sowieso wil ik een toestel met vlak scherm....

[ Voor 4% gewijzigd door nathalia op 08-05-2020 16:45 ]

Mazda MX-30

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02:22
Drwho1 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:42:
Ik heb al een tijdje de S10 Lite op mijn radar...toestel blijft compleet onder de radar maar krijgt wel best goede recensies. Zou het een vervanger van mijn OP6 kunnen zijn? Groter en vlak scherm check, dikke batterij check, evenwaardige of betere camera als de OP6 vermoedelijk check...?

Eigenaars van de Lite in dit topic?
de s10 lite is op alle vlakken beter dan de op6. best logisch ook want de op6 is al 1,5 jaar oud/uit. heb zelf een s10, maar de s10 lite is zeker ook een prima vervanger voor een op6 ;)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• W84
  • Laatst online: 05-12 17:36
Huh, zien jullie ook een vierkantje van de finger print scanner in het display in de volle zon? Was mij echt nog nooit opgevallen.

• BillSpaarbank
  • Niet online
W84 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:27:
Huh, zien jullie ook een vierkantje van de finger print scanner in het display in de volle zon? Was mij echt nog nooit opgevallen.
Yes ;)

Samsung S10 display

• W84
Ja, zag het later staan indd. Best wel een hw/design faal moet ik zeggen. Gelukkig zie je het niet altijd, maar het ziet er niet uit als je het wel ziet en op Google zit met volledig wit scherm. :+

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
W84 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 15:27:
Nee, maar heb dan ook de S10e :+

Vind dat persoonlijk ook beter/handiger dan die vingerpint dingen in/achter het scherm.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weet iemand toevallig hoe je de permanente badge op het lockscreen van de "Your Phone" / "Jouw Telefoon" app kunt verbergen? Ik krijg het niet gevonden. :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qakEeBNtgU-PTxIMHa141LU-zg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4p6oSiI9zTDKBylG211oTuM.jpg?f=fotoalbum_medium

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• DutchLegendX
Da_maniaC schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:30:
Weet iemand toevallig hoe je de permanente badge op het lockscreen van de "Your Phone" / "Jouw Telefoon" app kunt verbergen? Ik krijg het niet gevonden. :?

[Afbeelding]
Misschien, de melding lang ingedrukt houden en dan op uit zetten? Weet niet of dat kan met die app.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-12 11:07

Martinspire

Awesomeness

Da_maniaC schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:30:

[Afbeelding]
Ga naar de melding bij je notificaties. Druk en hou je vinger even op de notificatie, dan krijg je een popup. Dan zie je hem aangegeven als "Services van Microsoft Jouw telefoon". Je kunt daar al op stil zetten, of naar Details gaan. Bij details druk je op de tekst "services..." (dus niet op de slider om hem uit te zetten). Dan krijg je daar meer info en kun je hem minimaliseren en/of pictogrambadges weghalen. Minimaliseren zorgt er al voor dat ie alleen in je notificatieoverzicht komt.

Dit werkt bij de meeste notificaties zo en werkt prima imo. Meldingen moet volgens mij wel aan blijven om de functionaliteit te gebruiken (en om te verbreken)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Da_maniaC

Da_maniaC

Martinspire schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:14:
[...]

Ga naar de melding bij je notificaties. Druk en hou je vinger even op de notificatie, dan krijg je een popup. Dan zie je hem aangegeven als "Services van Microsoft Jouw telefoon". Je kunt daar al op stil zetten, of naar Details gaan. Bij details druk je op de tekst "services..." (dus niet op de slider om hem uit te zetten). Dan krijg je daar meer info en kun je hem minimaliseren en/of pictogrambadges weghalen. Minimaliseren zorgt er al voor dat ie alleen in je notificatieoverzicht komt.

Dit werkt bij de meeste notificaties zo en werkt prima imo. Meldingen moet volgens mij wel aan blijven om de functionaliteit te gebruiken (en om te verbreken)
Dit was exact de oplossing. Bedankt!
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook meldingen kon 'Minimaliseren'. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Da_maniaC schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:41:
[...]

Dit was exact de oplossing. Bedankt!
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook meldingen kon 'Minimaliseren'. :)
Vrijwel alles kun je aanpassen. Helaas valt "Niet storen modus" daar niet onder :(

• DutchLegendX
Heeft iemand nog meer last van lagg in de Google Chrome app? Ik kan bijvoorbeeld helemaal niet op 9gag o.i.d., de afbeeldingen laden wel maar de telefoon laggt zich helemaal kapot. Cache wipe + update gedaan + gegevens verwijderd, echter geen verschil

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:58
DutchLegendX schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:55:
Heeft iemand nog meer last van lagg in de Google Chrome app? Ik kan bijvoorbeeld helemaal niet op 9gag o.i.d., de afbeeldingen laden wel maar de telefoon laggt zich helemaal kapot. Cache wipe + update gedaan + gegevens verwijderd, echter geen verschil
Lijkt bij mij goed te werken.
(Heb verder geen referentie hoe het hoort te zijn).

• DutchLegendX
peptalk schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:27:
[...]

Ja merk dat ik het meer applicaties heb, bijvoorbeeld op de FB videofeed. Echter, heb ik niet volledige video apps zoals Netflix of Youtube. Geen zin een total wipe nml

• matthys70
  • Laatst online: 05-12 06:41
Kan iemand bevestigen dat de Galaxy S10e MirrorLink heeft, en dat dit ook nog werkt in combinatie met auto?

Thanks

• W84
Sinds de laatste update is telkens mijn klembord leeg. Meer hier last van en eventueel een oplossing? Nogal irritant.

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
matthys70 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:33:
Kan iemand bevestigen dat de Galaxy S10e MirrorLink heeft, en dat dit ook nog werkt in combinatie met auto?
Het staat in het instellingenmenu.
"Sluit uw apparaat aan op uw auto om onder het rijden handige apps veilig te kunnen gebruiken".

Zelf nooit gebruikt.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12 14:57

mindcre8r

Tradepedia

ik heb sinds de laatste update dat whatsapp berichten niet meer een melding geven als er een nieuwe binnenkomt. iemand een fix? reboot helpt niet.

Bears and Bulls

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-12 13:43
Ik heb een gek probleem. Mijn wallpaper verandert de hele tijd in oriëntatie. Super vervelend. Iemand hetzelfde probleem?

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:12
WouterL schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:26:
Ik heb een gek probleem. Mijn wallpaper verandert de hele tijd in oriëntatie. Super vervelend. Iemand hetzelfde probleem?
Ja hier ook. Als ik het scherm draai en dan weer terugkeer naar rechtop, is de achtergrond soms gedraaid of gespiegeld...
En gek genoeg draait hij daarna nooit meer naar de originele stand :X

[ Voor 9% gewijzigd door Jerrythafast op 13-05-2020 10:00 ]

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08
Sinds een aantal dagen heb ik de S10 na jaren alleen maar een HTC toestel.

Weet iemand hoe ik de whatsapp icon kan uitzetten wanneer ik van iemand een bericht krijg?
Deze verschijnt op mijn home screen en heb van alles al geprobeerd zonder success.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbYy7wOmTcjeU-WwvuRqalFqXjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/40zVRCQ5pGiw85z3FXqLRPgu.png?f=user_large

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45
ChiMan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:01:

Weet iemand hoe ik de whatsapp icon kan uitzetten wanneer ik van iemand een bericht krijg?
Deze verschijnt op mijn home screen en heb van alles al geprobeerd zonder success.

[Afbeelding]
Bij de s20 staat onder geavanceerde functies de functie slimme popup weergave. Daaronder kun je voor WhatsApp de optie uitschakelen

[ Voor 68% gewijzigd door Dancis op 13-05-2020 21:12 ]

• ChiMan
Dancis schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:12:
[...]

Bij de s20 staat onder geavanceerde functies de functie slimme popup weergave. Daaronder kun je voor WhatsApp de optie uitschakelen
Thanks!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ChiMan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:01:

[Afbeelding]
Ik zie dat je het antwoord al hebt, maar bij veel dingen is het een kwestie van indrukken, even vasthouden en je ziet een aantal opties of een menu te voorschijn komen. Er zitten aardig wat opties bij geavanceerd e.d. maar bij de meesten staat ook een korte uitleg wat het is. Gewoon even overal doorheen lopen en dat wellicht een paar dagen later nog eens doen als je alles een keer hebt ervaren.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik gebruik op mijn telefoon geen Facebook app meer. Wel heb ik een Chrome snelkoppeling naar de website (Facebook) en browse ik hier af en toe doorheen.
Wat opvalt is dat meldingen over vrienden en info, dubbel wordt weergegeven.
-Ik krijg eerst de melding "...... heeft iets aan zijn/haar verhaal toegevoegd" van 'Facebook' (website via Google Chrome).
-Een paar seconden later krijg ik nogmaals de melding "...... heeft iets aan zijn/haar verhaal toegevoegd" maar dan van Google Chrome.
Ik kan enkel in Google Chrome de meldingen voor het adres m.facebook.com volledig uit of aan zetten. In mijn optiek zou Google Chrome deze melding niet hoeven te geven, wanneer de Facebook Website Shortcut (ook google chrome) dit al doet. Heeft iemand anders hier ook last van?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:45

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sluit je de tab waarin Facebook is geopend? Ik kan me voorstellen dat als die nog open staat je daardoor een dubbele melding krijgt (via én de shortcut, én de openstaande tab). Ik ken de functionaliteit verder niet, dus weet niet of dat hout snijdt :)

Rail Away!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Mad Marty schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:11:
Sluit je de tab waarin Facebook is geopend? Ik kan me voorstellen dat als die nog open staat je daardoor een dubbele melding krijgt (via én de shortcut, én de openstaande tab). Ik ken de functionaliteit verder niet, dus weet niet of dat hout snijdt :)
Goede tip. Ik zal dit eens testen. De tab staat inderdaad altijd open. Want wanneer je naar een andere app wisselt of de home toets indrukt, blijft deze open staan.

• tweakerjunior
  • Laatst online: 04-12 18:37
Beste tweakers,

De afgelopen week heb ik veel lag bij het typen op het standaard samsung toetsenbord (s10+). Ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen: keyboard app cache wissen, rebooten, cache wissen van toestel. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Het is echt super irritant.

alvast bedankt :)

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ja, ander toetsenbord installeren..
S_Chief schreef op woensdag 25 december 2019 @ 17:37:
[...]

Klopt helemaal. Ik was al nooit weg van het Samsung toetsenbord maar nu kan autocorrect het gewoon niet bijhouden waardoor woorden niet meer worden gecorrigeerd.

Ben inmiddels weer overgestapt naar Gboard, wat een opluchting.

Ander puntje: als ik Android Auto gebruik en ik word gebeld en ik neem op dan hoor ik helemaal niets.. Bel ik zelf terug dan werkt het prima.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:13
tweakerjunior schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:54:
Beste tweakers,

De afgelopen week heb ik veel lag bij het typen op het standaard samsung toetsenbord (s10+). Ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen: keyboard app cache wissen, rebooten, cache wissen van toestel. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Het is echt super irritant.

Reden dat ik Google Gboard ben gaan gebruiken. Had er ook altijd last van, maar nu gelukkig niet meer.

Probeer het eens d:)b

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-12 14:08
tweakerjunior schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:54:
Beste tweakers,

De update van het Samsung Keyboard heeft Samsung weer terug gedraaid. In de Galaxy Store staat nu weer de versie van maart.

Inderdaad erg problematische update, vooral het wisselen tussen emoticons en letters in W'App.

• ChiMan
NegativeFreak schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:54:
[...]

De update van het Samsung Keyboard heeft Samsung weer terug gedraaid. In de Galaxy Store staat nu weer de versie van maart.

Inderdaad erg problematische update, vooral het wisselen tussen emoticons en letters in W'App.
Welke versie nummer heeft de keyboard app van maart?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-12 14:20
zit aan de s10 lite te denken. Goede specs, relatief lage prijs. Weet iemand of die stereo speakers heeft? zag verschillende antwoorden op internet. Dus lastig vast te stellen

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:54
jaydenjarno schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:34:
zit aan de s10 lite te denken. Goede specs, relatief lage prijs. Weet iemand of die stereo speakers heeft? zag verschillende antwoorden op internet. Dus lastig vast te stellen
Volgens mij heeft de s10 lite GEEN stereo speakers.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12 14:42

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nou, in een laatste poging de 'problemen' van mijn S10e op te lossen (accu die niet toereikend is en het niet updaten van de inhoud van apps) heb ik de telefoon maar weer eens naar fabrieksinstellingen gezet en deze keer geen apps of instellingen laten terugzetten. Ik heb daarnaast overal een donker thema ingesteld, mijn Google keyboard op compleet zwart gezet, zwarte achtergrond enz.

De accu gaat nu aanzienlijk langer mee, in plaats van rond 20:00 een lader op te moeten zoeken kan dat nu rond 22:00-23:00. SoT zit rond de 4,5-5 uur. Ik denk dat bijvoorbeeld het zwarte toetsenbord een hoop zal helpen.

Maar dan de apps die niet updaten... Ik heb hier nog steeds last van. De inhoud laadt niet als de app niet open is. De instellingen staan zodanig dat dit niet zou moeten gebeuren. Een oplossing die tijdelijk helpt is het op vliegtuigmodus zetten en dan weer eraf. Op zowel 4G als Wifi heb ik dit probleem. Echt enorm irritant.

Ik ben blij dat de nieuwe iPhones allemaal een OLED krijgen, want de Samsung toestellen ben ik nu wel even klaar mee om eerlijk te zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• tweakerjunior
NegativeFreak schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:54:
[...]

Hoe kan ik de oude versie downloaden ? Via apk mirror krijg ik de melding " app niet geïnstalleerd ".

• NegativeFreak
ChiMan schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:11:
[...]

Welke versie nummer heeft de keyboard app van maart?
Bij mij heeft hij versienummer 5.0.21.0 op de telefoon. (Instellingen > Algemeen beheer > Taal en Invoer > Schermtoetsenbord > Samsung Toetsenbord > Info Samsung Toetsenbord)
In de Galaxy Store heeft hij versienummer 3.5.42.0 met bijwerkdatum van 13-03-2020.
Apart dat die nummers zo verschillen.
tweakerjunior schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:57:
[...]
Hoe kan ik de oude versie downloaden ? Via apk mirror krijg ik de melding " app niet geïnstalleerd ".
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik zag gisteren dat de Galaxy Store bezig was met het 'bijwerken' van het Samsung Toetsenbord en sindsdien werkt deze weer naar behoren.

• tweakerjunior
NegativeFreak schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:08:
[...]

Bij mij heeft hij versienummer 5.0.21.0 op de telefoon. (Instellingen > Algemeen beheer > Taal en Invoer > Schermtoetsenbord > Samsung Toetsenbord > Info Samsung Toetsenbord)
In de Galaxy Store heeft hij versienummer 3.5.42.0 met bijwerkdatum van 13-03-2020.
Apart dat die nummers zo verschillen.

[...]

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik zag gisteren dat de Galaxy Store bezig was met het 'bijwerken' van het Samsung Toetsenbord en sindsdien werkt deze weer naar behoren.
Heb even in de instellingen app gekeken en ik heb nu ook de versie 5.0.21.0. :o

• SMSfreakie
  • Niet online
Sowieso prefereer ik swiftkey boven t samsung toetsenbord

404 Signature not found

• NegativeFreak
tweakerjunior schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:10:
[...]

Heb even in de instellingen app gekeken en ik heb nu ook de versie 5.0.21.0. :o
En ook geen problemen meer?

• tweakerjunior
NegativeFreak schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:47:
[...]

En ook geen problemen meer?
Tot nu toe heb geen problemen ... :)

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Misschien niet helemaal de juiste plek, maar wellicht is hier iemand met ervaring met de S10 en Android Auto. Mijn S7 kon in met de losse app prima aan mijn Renault Clio koppelen, maar de S10 heeft hier geen zin in. Weet iemand hoe ik deze geactiveerd krijg?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10
tweakerjunior schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:57:
[...]

Voor de volgende keer: je kunt updates verwijderen bij app-info van de app in kwestie, en dan het menu-knopje rechtsboven.

• tweakerjunior
Vraagje :)
Gebruiken jullie de energie spaarstand of zetten jullie die uit ?

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:12
tweakerjunior schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 16:14:
Vraagje :)
Gebruiken jullie de energie spaarstand of zetten jullie die uit ?
Ik heb mijn S10e altijd op gemiddelde stand staan, behalve wanneer ik locatie service nodig heb met het scherm uit. Dat lijkt niet te lukken zonder hem op het hoogste plan (Gebalanceerd) te zetten.

De maximale spaarstand heb ik 2x nodig gehad omdat ik mijn oplader was vergeten en was vergeten op te laden... het was toen ik deze net had even wennen aan het feit dat hij 3 dagen mee gaat, maar een aansluiting heeft die nog niet zo is ingeburgerd. Op de maximale spaarstand kan hij makkelijk nog dagen mee (zolang je hem niet actief gebruikt).

• Xaphei
Hoi. Ik weet niet of jullie dit probleem ook hebben, en heb het hier al een keer eerder aangekaart, maar mijn s10 lijkt echt moeite te hebben met internet. Nu al de hele ochtend af en aan geen connectie krijgen met WiFi (beide routers) en 4G ook niet. Ik dacht eerst dat het aan de WiFi lag, maar het is toch echt mijn telefoon. Continue tijdens een spelletje of reddit geen verbinding kunnen krijgen. Uit en aanzetten van verbinding of de apps opnieuw opstarten.
Het begon allemaal als ik aan het whagsappen, facbooken of gamen was en even wat op browser wilde googlen dat de verbinding dan wegvalt en ik wifi/4G even uit en aan moet zetten om weer contact te krijgen, en soms zegt ie dan wel eens "verbinding zonder internet". Mijn vriend heeft ook de s10 (een maand later gekocht) en die heeft dit allemaal niet.

Ook sinds de laatste update al 2 keer opnieuw op moeten starten omdat het toetsenbord opeens heel traag is, switchen naar hoofdletters en van engels naar Nederlands gaat met een enorme delay. Toetsenbord is wel verbeterd, sinds de update van januari was er iets veranderd dat de autocorrect niet meer lekker werkte en gedoe tijdens het typen. Heb meerdere andere toetsenborden gedownload en tijdje geprobeerd maar ik vind niks prettig en zie dit ook niet als een oplossing.

• peptalk
@Xaphei Ik had het met mijn oude router een Netgear Nighthawk R7500 V1 ook, volgens mij was het bij mij ook nog de combinatie van meerdere aantal apparaten met Chromecast mogelijkheid(Nest Hub's, receiver, Shield, Lenovo Clock). Met de standaard meegeleverde router van Online geen problemen, maar slechts Wifi 2.4 beschikbaar. Nu een Asus RT-AX92U en geen enkel probleem meer.

• Xaphei
Ook met 4G?

• giovanni2903
Xaphei schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:10:
Hoi. Ik weet niet of jullie dit probleem ook hebben, en heb het hier al een keer eerder aangekaart, maar mijn s10 lijkt echt moeite te hebben met internet. Nu al de hele ochtend af en aan geen connectie krijgen met WiFi (beide routers) en 4G ook niet. Ik dacht eerst dat het aan de WiFi lag, maar het is toch echt mijn telefoon. Continue tijdens een spelletje of reddit geen verbinding kunnen krijgen. Uit en aanzetten van verbinding of de apps opnieuw opstarten.
Het begon allemaal als ik aan het whagsappen, facbooken of gamen was en even wat op browser wilde googlen dat de verbinding dan wegvalt en ik wifi/4G even uit en aan moet zetten om weer contact te krijgen, en soms zegt ie dan wel eens "verbinding zonder internet". Mijn vriend heeft ook de s10 (een maand later gekocht) en die heeft dit allemaal niet.

Ook sinds de laatste update al 2 keer opnieuw op moeten starten omdat het toetsenbord opeens heel traag is, switchen naar hoofdletters en van engels naar Nederlands gaat met een enorme delay. Toetsenbord is wel verbeterd, sinds de update van januari was er iets veranderd dat de autocorrect niet meer lekker werkte en gedoe tijdens het typen. Heb meerdere andere toetsenborden gedownload en tijdje geprobeerd maar ik vind niks prettig en zie dit ook niet als een oplossing.
wat je kunt testen is nadat je een factory reset hebt gedaan (eerst je toestel updaten!) zonder je oude instellingen terug te zetten, dus echt helemaal schoon schoon. nogmaals proberen op je wifi te komen. werkt dat niet? probeer is de wifi bij je vriend? werkt dat allemaal niet, dán is het je toestel en dat zal samsung ook want die kunnen ook niet verbinden met hun eigen wifi dan waarschijnlijk ;)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• peptalk
Nee, alleen met Wifi

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Xaphei schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:10:

Ik heb niet zulke erge problemen als jij beschrijft, maar de WIFI reception van mijn S10 is echt bizar slecht. (gebruik altijd de 5ghz wifi van mijn Ziggo Ubee modem)

• theonlymarco83
  • Laatst online: 01:03
peptalk schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:27:
[...]

Jep... hier ook al een aantal weken last van lag bij scrollen op sommige sites in chrome. Nog geen oorzaak gevonden. Iemand die raad weet? Nooit eerder last van gehad.

• NIMIC
  • Niet online
@theonlymarco83 Edge installeren?

• theonlymarco83
  • Laatst online: 01:03
Ja, ben al even aan het experimenteren met wat alternatieven. Van de Samsung browser ben ik niet echt fan dus dan zal het firefox of edge worden. Iemand ervaringen met beide?

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
@theonlymarco83 ik heb ze allemaal wel een keer gebruikt, hoewel ik op de pc op dit moment edge en Firefox gebruik, vind ik op mijn s10e Brave het fijnste werken.

Samsung browser heeft overigens een vrij goede nachtmodus waarin de hele pagina zwart wordt. Vond de max van 50 tabs eigenlijk vooral het probleem daarin al is dat inmiddels opgeschoven naar 100. Gebruik die browser nu eigenlijk alleen met Dex en in de nacht.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik kon maar moeilijk kiezen tussen de standaard kleuren en de levendig optie van het scherm. Standaard was te flets en levendig had teveel kleuren.

Nu kwam ik via reddit de optie tegen om de kleuren zelf af te stellen.

Instellingen -> toegankelijkheid -> Verbeteringen zichtbaarheid -> kleurcorrectie -> gepersonaliseerde kleur. Selecteer de rondjes die je het meest vind lijken en voila.

Een wereld van verschil. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar voor mijn gevoel een perfecte combi tussen standaard en levendig settings van de displayopties.

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
BillSpaarbank schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:15:
Ik kon maar moeilijk kiezen tussen de standaard kleuren en de levendig optie van het scherm. Standaard was te flets en levendig had teveel kleuren.

Nu kwam ik via reddit de optie tegen om de kleuren zelf af te stellen.

Instellingen -> toegankelijkheid -> Verbeteringen zichtbaarheid -> kleurcorrectie -> gepersonaliseerde kleur. Selecteer de rondjes die je het meest vind lijken en voila.

Een wereld van verschil. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar voor mijn gevoel een perfecte combi tussen standaard en levendig settings van de displayopties.
Net gedaan en wow, kleuren lijken echt te poppen nu zonder fel te zijn..

• Sleehond
Gedaan.... En merk er geen zak van, haha!

Ik heb niet eens lenzen of een bril en eigenlijk super scherpe ogen, maar ik merk er geen verschil aan... _O-

[ Voor 58% gewijzigd door Sleehond op 01-06-2020 19:45 ]

• thecompany
  • Laatst online: 20:28
Iemand een idee hoe je een app toevoegt aan de DND Ignore lijst? Ik wil de Ring app altijd horen, ook als ik mijn telefoon op DND heb staan.

Op mijn vorige telefoons stond dit bij de App zelf bij de notificaties sectie, of bij de DND settings. Helaas op mijn telefoon niet het geval, terwijl dit wel zou moeten volgens de Samsung forums.

Nog een tweede vraagje. Zijn er mensen die de telefoon 's nachts draadloos opladen? Nadat de mijne 100 procent heeft aangetikt loopt ie weer leeg, waardoor ik elke morgen met 92 procent batterij begin :(

• hcQd
thecompany schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:55:
Iemand een idee hoe je een app toevoegt aan de DND Ignore lijst?
Per app kan niet, wel per kanaal: helemaal onderaan “Nier storen negeren”.

• thecompany
hcQd schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:07:
[...]

Per app kan niet, wel per kanaal: helemaal onderaan “Nier storen negeren”.
Ook dat zie ik nergens. Waar zie jij dat? Bij DND settings?

Samsung heeft het met Android 10 weggehaald zo lijkt het: https://eu.community.sams...etup-missing/td-p/1567753

Heel erg jammer. M'n babycam software is ook waardeloos op deze manier. Misschien maar iets met Tasker verzinnen.

[ Voor 37% gewijzigd door thecompany op 01-06-2020 21:27 ]

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:35
Nog een tweede vraagje. Zijn er mensen die de telefoon 's nachts draadloos opladen? Nadat de mijne 100 procent heeft aangetikt loopt ie weer leeg, waardoor ik elke morgen met 92 procent batterij begin :(
Ik laadt mijn 10e iedere nacht draadloos op en mijn telefoon is 's ochtends altijd vol. Misschien ligt het aan de lader? Die van mij is niet van Samsung en heeft een laag vermogen (laden duurt een uur of 3 tot 100%).

• thecompany
M!chiel schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:20:
[...]

Ik laadt mijn 10e iedere nacht draadloos op en mijn telefoon is 's ochtends altijd vol. Misschien ligt het aan de lader? Die van mij is niet van Samsung en heeft een laag vermogen (laden duurt een uur of 3 tot 100%).
Ik zal mijn Samsung draadloze lader weer uit de kast halen. Misschien dat het inderdaad aan de lader ligt.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik laad 'm elke nacht draadloos op. Op zo'n draadloze oplader van IKEA die je in een kast kunt verwerken. Elke ochtend 100%.

In een draadloze lader in m'n auto heb ik echter wel hetzelfde probleem. Aangekomen op 100% stopt het laden. Bij <100% begint het laden niet automatisch weer.

Lijkt dan ook aan de lader te liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 01-06-2020 21:33 ]

• hcQd
thecompany schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:17:
Ook dat zie ik nergens. Waar zie jij dat? Bij DND settings?
App-info van de betreffende app, meldingen, kies een categorie en dan helemaal onderaan.

• NIMIC
  • Niet online

Het lijkt me juist goed voor de telefoon als hij niet de hele nacht tot 100% opgeladen wordt.

Ik heb een hyundai en een Ali express draadloze lader. Die laden op tot 100 en stoppen er dan mee.

• thecompany
hcQd schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:38:
[...]

App-info van de betreffende app, meldingen, kies een categorie en dan helemaal onderaan.
Ah, ik moest even doorklikken! Dacht dat het simpelweg checkboxjes waren. Thanks!
NIMIC schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 07:28:
[...]

Het lijkt me juist goed voor de telefoon als hij niet de hele nacht tot 100% opgeladen wordt.

Ik heb een hyundai en een Ali express draadloze lader. Die laden op tot 100 en stoppen er dan mee.
Ik snap dat het beter is voor de telefoon, maar deze Samsung heeft al zo'n beperkte standby tijd, dat ik die 8 procent extra ook echt wel nodig heb om de dag door te komen. Daarnaast doe ik nooit veel langer dan een jaar met een telefoon, dus iets minder relevant voor mij hoe lang de accu meegaat ;)

Vannacht heb ik de Samsung draadloze lader geprobeerd en dit had het gewenste effect, haalde hem zojuist met 100 procent van de lader.

[ Voor 59% gewijzigd door thecompany op 02-06-2020 07:56 ]

• Sleehond
Net nieuwste beveiligingsupdate binnen gekregen. Circa 140mb

• RaJitsu
  • Laatst online: 28-11 22:55

RaJitsu

B.S.U.R.

Sleehond schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 06:21:
Net nieuwste beveiligingsupdate binnen gekregen. Circa 140mb
Same here. Het is niet alleen een beveiligingsupdate, er zijn ook wat zaken anders in de GUI. Zo zie ik een power-knop boven het toggle-menu. Iemand die weet of en hoe deze weg te halen is? Ik houd niet echt van dubbele zaken, en de functie van die knop is hetzelfde als die van de standby-knop die je gewoon langer in kan houden. Die zoekfunctie daar geldt hetzelfde voor. Ik kan net zo makkelijk (makkelijker zelfs, aangezien je twee keer moet swipen voor het uitgebreide togglemenu om het te zien te krijgen) de apptray in gaan en de zoekfunctie daar gebruiken.

Iets anders dat ik opmerkte was de graphic rond de vingerafdruk-sensor. Ik had trouwens niet gezien dat als je de toggles aanpast, je ook third-party toggles te zien krijgt (zoals die van je VPN-dienst). Is dit nieuw of was dit al?

B.S.U.R.

• giovanni2903
RaJitsu schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:14:
[...]

Zo zie ik een power-knop boven het toggle-menu.

Iets anders dat ik opmerkte was de graphic rond de vingerafdruk-sensor.
dit is al zo sinds de samsung 2.1 update :P

• RaJitsu
  • Laatst online: 28-11 22:55

RaJitsu

B.S.U.R.

giovanni2903 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:32:
[...]

dit is al zo sinds de samsung 2.1 update :P
Ik zag dat die zoekknop op mijn S8 ook al te zien is, terwijl die in april voor het laatst geüpdatet is :). Maar weet je toevallig of het weg te krijgen is? Opvallend dat ik die powerknop nooit eerder zag (kom er net ook achter dat ik mijn VPN-dienst gewoon in dat menu kan zetten)....

B.S.U.R.

• giovanni2903
RaJitsu schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:45:
[...]

Ik zag dat die zoekknop op mijn S8 ook al te zien is, terwijl die in april voor het laatst geüpdatet is :). Maar weet je toevallig of het weg te krijgen is? Opvallend dat ik die powerknop nooit eerder zag (kom er net ook achter dat ik mijn VPN-dienst gewoon in dat menu kan zetten)....
volgens mij gaat dat niet. maar die paar kleine knopjes daar storen niet zo erg toch

• hcQd
RaJitsu schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:14:
(makkelijker zelfs, aangezien je twee keer moet swipen voor het uitgebreide togglemenu om het te zien te krijgen)
Je kunt ook met twee vingers swipen, dan krijg je in een keer het uitgebreide menu.
Ik had trouwens niet gezien dat als je de toggles aanpast, je ook third-party toggles te zien krijgt (zoals die van je VPN-dienst). Is dit nieuw of was dit al?
Sinds Android standaard quick-tiles ondersteunt, nougat als ik het juist heb.

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Sinds maart heb ik geen updates meer ontvangen op mijn S10. Ook de One ui versie staat nog op 2.0.
Ik heb al allerlei tips geprobeerd maar niets helpt.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Zelfs Smart Switch zegt dat m'n telefoon UP to date is....

[ Voor 34% gewijzigd door marcoappels op 11-06-2020 07:13 ]

• batumulia
  • Laatst online: 03-12 15:02
marcoappels schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:12:
Sinds maart heb ik geen updates meer ontvangen op mijn S10. Ook de One ui versie staat nog op 2.0.
Heb je hem al is een complete reset gegeven? Ik had namelijk ook problemen omdat ik geen updates ontving. Na een wipe kreeg ik ze weer binnen netjes.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

marcoappels schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:12:
Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• marcoappels
batumulia schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:23:
[...]

Heb je hem al is een complete reset gegeven? Ik had namelijk ook problemen omdat ik geen updates ontving. Na een wipe kreeg ik ze weer binnen netjes.
Wat bedoel je precies met een reset? Ik heb de cache gewist, dat wel ja. Geen factory reset.

• marcoappels
henklbr schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:23:
[...]

Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4To3aDrk2-epKNtHjLJ1LP_Z4dc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGuRtfN0a9dHwBVzjmmTBrdo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMNMlTfuQ0ae6kvtYlZH92p_ipY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/camsToitEqkqGcEFhzene1dJ.jpg?f=fotoalbum_large

• batumulia
  • Laatst online: 03-12 15:02
marcoappels schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:51:
[...]

Wat bedoel je precies met een reset? Ik heb de cache gewist, dat wel ja. Geen factory reset.
Gaat hier inderdaad om een factory reset

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• marcoappels
batumulia schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:12:
[...]

Gaat hier inderdaad om een factory reset
Dat is idd de laatste optie die ik kan doen. Maar ik hoopte dat er wellicht nog iets minder rigoureuze opties zijn. Bedankt voor de suggestie!

• Prosperot
  • Laatst online: 05-12 10:15

Prosperot

Today is a gift...

• marcoappels
Prosperot schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:53:
[...]

Lijkt me een grieks toestel..
Dat zou apart zijn want ik heb 'm van m'n werk en hij is via Belsimlel geleverd.

• hcQd
Belsimpel staat juist bekend om zijn grijze import.

• marcoappels
hcQd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:54:
Belsimpel staat juist bekend om zijn grijze import.
OK. Maar ik heb de telefoon al een jaar en sinds maart update ie niet meer. Das gek toch?
Ook een volledige factor reset gedaan, helpt ook niets helaas.
Reden niet ontvangen OTA's?

1. Huidige firmware build op je telefoon is nooit uitgebracht in Nederland
2. Je toestel was bestemd voor de Griekse markt, niet voor de Nederlandse
3. Belsimpel toestel?

Je zal je toestel zelf moeten flashen met Odin 3.14.1.
Download de laatste PHN-firmware en flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM: daarna zal je weer OTA's ontvangen...

In Software Info dient "Software Serviceprovider" op PHN/PHN,PHN/EUR te staan

Sorry voor de late reactie, want een RESET was helemaal niet nodig geweest, @batumulia

[ Voor 8% gewijzigd door henklbr op 11-06-2020 22:23 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• marcoappels
henklbr schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:19:
[...]

Reden niet ontvangen OTA's?

1. Huidige firmware build op je telefoon is nooit uitgebracht in Nederland
2. Je toestel was bestemd voor de Griekse markt, niet voor de Nederlandse
3. Belsimpel toestel?

Je zal je toestel zelf moeten flashen met Odin 3.14.1.
Download de laatste PHN-firmware en flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM: daarna zal je weer OTA's ontvangen...

In Software Info dient "Software Serviceprovider" op PHN/PHN,PHN/EUR te staan

Sorry voor de late reactie, want een RESET was helemaal niet nodig geweest, @batumulia
Hallo,
Dank voor je reactie! Ik zie dit staan bij de software info, lijkt dan toch wel juist te zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q70Lvrh42oYopqqFPrDkHlXB5-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hmXbvtYuP60byoo31EadbxNI.jpg?f=fotoalbum_large
marcoappels schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 06:39:
[...]

Hallo,
Dank voor je reactie! Ik zie dit staan bij de software info, lijkt dan toch wel juist te zijn?

[Afbeelding]
OK, nu moet je nog even de laatste PHN firmware flashen op je toestel; weet je hoe dat moet?

Stuur me anders een DM...

• Prosperot
  • Laatst online: 05-12 10:15

Prosperot

Today is a gift...

Prosperot schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 10:19:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, zeer slecht bereik. Ik denk ook dat het aan Voda ligt, maar idd vrienden met een ander toestel hebben op die plekken vaak prima bereik met Vodafone...
Toch maar het toestel ter reparatie ingestuurd en het bleek bij mij idd een hardware probleem te zijn. Volgens Dynafix een 'defecte schoef'. Anyway, het bereik is nu weer prima

[ Voor 10% gewijzigd door Prosperot op 12-06-2020 11:09 ]

• Sleehond
Nieuwe patch binnen hier! Van 1 juni 2020 grootte van circa 380mb.
Pagina: 1 ... 62 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support