Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:50:
Maar hoe krijg je dan het toetsenbord weg als ie geforceerd open blijft? Ik heb wel eens dat een pagina of app niet werkt op tikken en een volgende knop dan ook niet te zien is. En het toetsenbord biedt dan geen -> ipv enter.
Via de Android terug knop?
Ik had deze toetsenbord verbergen knop ook niet op mijn vorige toestel, en volgens mij kun je de terug knop over het algemeen hiervoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:01

Martinspire

Awesomeness

NIMIC schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:27:
[...]

Via de Android terug knop?
Ik had deze toetsenbord verbergen knop ook niet op mijn vorige toestel, en volgens mij kun je de terug knop over het algemeen hiervoor gebruiken.
Maar die verberg je nu dan toch?

Edit: oh wacht, die gesture is er natuurlijk nog 8)7 }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2019 14:32 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:05
Ik krijg constant deze melding als ik de camera opstart. Heel irritant en kan niet vinden wat het is. Edit: Dit is sinds One UI 2.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BSF6JUU.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door W84 op 11-12-2019 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 21:46
W84 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:27:
Ik krijg constant deze melding als ik de camera opstart. Heel irritant en kan niet vinden wat het is. Edit: Dit is sinds One UI 2.

[Afbeelding]
Gebruik je talkback? Anders verwijderen van je toestel.

Andere optie, reset je camera app. Instellingen, apps, camera, opslag, gegevens wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
DiMacho schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:06:
[...]

Gebruik je talkback? Anders verwijderen van je toestel.

Andere optie, reset je camera app. Instellingen, apps, camera, opslag, gegevens wissen.
Nope, gebruik ik niet. Daarom vind ik het ook zo raar en ik kan die hele app of instelling niet vinden. Zal reset 's proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 21:46
W84 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:33:
[...]

Nope, gebruik ik niet. Daarom vind ik het ook zo raar en ik kan die hele app of instelling niet vinden. Zal reset 's proberen. :)
Zit je nog op de beta, daarin was dit een bekend probleem. Als het niet mijn tips weggat zal je een clean install moeten doen van android 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
lucknopfler schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:44:
In mijn nieuwbouwhuis is het bereik niet al te geweldig. Dat is niet heel erg want alles kan via WIFI, ook bellen. Wel irritant is deze IMS service melding die ik niet weg krijg. 'IMS service Vodafone NL WIFI - Noodoproepen alleen in gebieden met mobiele dekking'.

Iemand een idee hoe ik deze melding kan uitzetten? dank!
To disable the notifications, go to Settings>Apps, tap the options (3 dots upper right), and select Show System Apps. Scroll down and select IMS Service, and turn off Notifications. Do the same for IMS Settings and IMS logger.

Je kunt hiermee niet de hele melding weghalen, maar hij wordt wel kleiner.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
DiMacho schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:04:
[...]

Zit je nog op de beta, daarin was dit een bekend probleem. Als het niet mijn tips weggat zal je een clean install moeten doen van android 10.
Hm, niet dat ik weet. Update kwam OTA binnen. Lekker dan, reset 'm liever niet. Alles staat net zo lekker ingesteld. Heb je enig idee of dit er ook mee samenhangt? Dat staat normaal op Supported (AIDA64). Bij de S10 van m'n vriendin ook gewoon.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GlskouU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 12:34

Garrett

Watercooler

Bobo89 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 18:11:
Gisteren de update gedaan naar Android 10, maar wordt er niet heel gelukkig van.

Ik krijg nu de hele tijd de melding onderin het scherm:
/Proc/self/net/dev: open failed: EACCES (Permission denied)

En ik zie in de Play store dat hij een update van Google Chrome wil installeren, maar hij blijft maar daar op staan, kan het ook niet annuleren.

Heb al cache geleegd, maar krijg het niet weg. Iemand een idee?
al opgelost met chrome? Ik heb dit ook namelijk.... erg vreemd..

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-06 22:43
W84 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:47:
[...]

Hm, niet dat ik weet. Update kwam OTA binnen. Lekker dan, reset 'm liever niet. Alles staat net zo lekker ingesteld. Heb je enig idee of dit er ook mee samenhangt? Dat staat normaal op Supported (AIDA64). Bij de S10 van m'n vriendin ook gewoon.

[Afbeelding]
Ik heb een s10 met android 10 (gewoon de officiele release, nederlands toestel), maar heb ook not supported staan. Wat heb je eraan dan

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• W84
giovanni2903 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:49:
[...]

Ik heb een s10 met android 10 (gewoon de officiele release, nederlands toestel), maar heb ook not supported staan. Wat heb je eraan dan
Nou, heel eerlijk... geen idee. Maar ik snap niet zo goed waarom het bij de S10 van m'n vriendin wel op "Supported" staat. 8)7

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Brandtair schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:02:
[...]

Niet. Het is nu direct in de android software verwerkt. Aansluiten en dan op toestaan klikken start android auto. Maar de app zelf in de drawer is weg en lijkt niet meer te kunnen worden geopend zonder het aan te sluiten aan het infortainment systeem van de auto.
Daar had Google toch deze voor uitgebracht? Weet niet of je op S10 mag installeren.
https://play.google.com/s...tion.gearhead.phonescreen

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:46
Hier (s10+) ook geen NEON support hoor (wel op mijn Tab S6, een SD855 device).

De TabS6 heeft ook nog android 9, de S10+ android 10. Beiden nooit geroot...

Blijkbaar is het een of andere extra instructieset, maar wat je er in de praktijk aan hebt... dunno.

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Garrett schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:11:
[...]

al opgelost met chrome? Ik heb dit ook namelijk.... erg vreemd..
Eigenlijk heeft dit zich vanzelf opgelost. Er stond een nieuwe update klaar in de Play Store, die ik wel gewoon kon installeren.

De andere foutmelding heb ik helaas nog steeds..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:31
ik ben sinds vanavond troste bezitter van een Samsung Galaxy S10e. eerste indruk, Prachtig toestel!

nu zie ik de heletijd boven in mij scherm naast mijn batterij percentage een telefoontje met een wifi logotje met een 1 erbij, na wat google kwam ik erachter dat het betekend dat SIMkaart 1 actief is/gebruikt wordt.

is dit op een of andere manier te verbergen ik gebruik maar 1 simkaart op het moment en ga me mateloos storen aan dat icoontje.

had al wat gegoogled maar kwam alleen uit op Simkaart uitzetten, en ik wil uiteraard wel bereikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Inhumanous schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:46:
ik ben sinds vanavond troste bezitter van een Samsung Galaxy S10e. eerste indruk, Prachtig toestel!

nu zie ik de heletijd boven in mij scherm naast mijn batterij percentage een telefoontje met een wifi logotje met een 1 erbij, na wat google kwam ik erachter dat het betekend dat SIMkaart 1 actief is/gebruikt wordt.

is dit op een of andere manier te verbergen ik gebruik maar 1 simkaart op het moment en ga me mateloos storen aan dat icoontje.

had al wat gegoogled maar kwam alleen uit op Simkaart uitzetten, en ik wil uiteraard wel bereikbaar zijn.
Dat is bellen via WiFi. Bij slecht bereik kun je dan via WiFi bellen. Als je dus niet via WiFi verbonden bent, zul je dat icoontje niet zien.

WiFi bellen is overigens uit te zetten in settings.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:40
Kan iemand even bevestigen dat een Galaxy Watch werkt i.c.m. S10 Android 10? Ik heb iemand op de Samsung community waar het niet werkt.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rohit schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:48:
Kan iemand even bevestigen dat een Galaxy Watch werkt i.c.m. S10 Android 10? Ik heb iemand op de Samsung community waar het niet werkt.
Heeft hij wel alles geüpdatet?

* Galaxy Wearable-app
* Galaxy Watch Plug-in

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 14:40
henklbr schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:59:
[...]

Heeft hij wel alles geüpdatet?

* Galaxy Wearable-app
* Galaxy Watch Plug-in
Ja alles.. Cache geleegd opslag gewist, horloge gereset. app opnieuw geïnstalleerd..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:50
Mijn Galaxy Gear S2 Classic werkt zonder problemen met Android 10 op mijn S10 plus.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik bevestig :-)
Met een s10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Heb een s10 met android 10 en een gear s3, gaat prima samen

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
giovanni2903 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 03:20:
[...]

Heb een s10 met android 10 en een gear s3, gaat prima samen
S10 en de Galaxy smartwatch werken top samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-06 19:49

wickedm3n

Always having fun!

Is de foto kwaliteit al verbeterd met de laatste update? Ik las dat daar veel kwaliteits problemen mee waren. Mijn vriendin is aan het oriënteren op een nieuwe telefoon met een goede foto kwaliteit.

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:57
wickedm3n schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:20:
Is de foto kwaliteit al verbeterd met de laatste update? Ik las dat daar veel kwaliteits problemen mee waren. Mijn vriendin is aan het oriënteren op een nieuwe telefoon met een goede foto kwaliteit.
De kwaliteit van de camera is prima.
Een goede kwaliteit foto word vooral bepaald door diegene die de foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 13:46
@wickedm3n, ook hier tevreden over de camera kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Artwido schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:24:
[...]

Het ligt ook aan je smaak hoe je de foto's ervaart. Persoonlijk vind ik de S10 foto's minder prettig dan die uit mijn "oude" Pixel 2XL kwamen. Teveel sharpening en niet fijn qua kleur. Groothoeklens is wel een mooie toevoeging, maar wel duidelijk mindere kwaliteit. Al met al een persoonlijk iets dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-06 19:49

wickedm3n

Always having fun!

Artwido schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:24:
[...]

Dat ben ik deels met je eens. De software moet dan namelijk wel kloppen. In de review van alle s10 modellen wordt de camera bij minpunten genoemt dus er zal mijn inziens iets niet kloppen. Maar mijn vraag was of het verbeterd is met de update. ( zie je verandering na de update) Ik krijg nu het gevoel dat je de kwaliteit wel goed vind, maar dat ligt ook aan hoe je eisen / verwachtingen zijn.
Card Nox schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:58:
@wickedm3n, ook hier tevreden over de camera kwaliteit.
Mooi dat je er tevreden mee bent :)
Heb je het idee dat de kwaliteit beter is geworden na de update?
J0YR1D3R schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:19:
[...]

Het ligt ook aan je smaak hoe je de foto's ervaart. Persoonlijk vind ik de S10 foto's minder prettig dan die uit mijn "oude" Pixel 2XL kwamen. Teveel sharpening en niet fijn qua kleur. Groothoeklens is wel een mooie toevoeging, maar wel duidelijk mindere kwaliteit. Al met al een persoonlijk iets dus :)
Ik ben het helemaal met je eens, daarom blijft dit eigenlijk ook een lastige vraag. Hoe zijn de raw foto's dan eigenlijk? Daar al een keer naar gekeken?

In progress: VW kever

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Er zijn op dit moment telefoons die ongeveer hetzelfde kosten en betere foto's maken.

Maar volgens mij is het verschil minimaal. En als je kijkt naar de kwaliteit met filmen heeft Samsung het goed voor elkaar.
Ik verwacht van de S11 wel een grotere stap in de verbetering van de fotokwaliteit.

De s10 heeft nu gewoon een kleinere sensor dan veel andere telefoons.
Maar Samsung heeft wel als voordeel dat de software op orde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
wickedm3n schreef op zondag 15 december 2019 @ 06:35:
Mooi dat je er tevreden mee bent :)
Heb je het idee dat de kwaliteit beter is geworden na de update?
Heb de telefoon pas een paar dagen dus geen update ervaren. Kan hem enkel vergelijken met de XZ2 Compact. Kan hem nog wel eens vergelijk met de Pocophone F1 vande vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
earthknake schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:49:
Weet iemand hoe je die opstart pincode kunt aanzetten op de S10? Je kunt dan je toestel niet opstarten zonder pincode. Ik bedoel niet de toegangscode maar echt de opstart pincode. Op de S8 en S9 kan ik het wel vinden maar op de S10 niet?
Bedoelt u de pincode voor de simkaart. Die wordt vaak gevraagd voor de telefoon volledig wordt opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
earthknake schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:49:
Weet iemand hoe je die opstart pincode kunt aanzetten op de S10? Je kunt dan je toestel niet opstarten zonder pincode. Ik bedoel niet de toegangscode maar echt de opstart pincode. Op de S8 en S9 kan ik het wel vinden maar op de S10 niet?
Volgens mij wordt deze code pas na het booten gevraagd bij de S10 (direct na de pin van de sim). Viel mij ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-06 19:27
Wanneer ik met Whatsapp bel hoor ik dat de "andere kant" veel hoge piep/pitch geluiden hoort. Nu heb ik dat vandaag getest en is inderdaad geen gehoor. Het maakt dan niet uit of WiFi dan wel 4G gebruikt wordt.

Iemand een idee wat dit kan zijn of zijn er die dit ook hebben? Een oplossing hiervoor zou erg fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:42
S_Chief schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:05:
[...]
Volgens mij wordt deze code pas na het booten gevraagd bij de S10 (direct na de pin van de sim). Viel mij ook op.
Ja klopt, dat viel mij ook op. Op mijn vorige telefoon (Motorola) werd eerst deze code / patroon gevraagd en daarna pas de SIM PIN.
Hoe dan ook, @earthknake deze instelling kan je vinden onder Biometrie en beveiliging > Andere beveiligingsinstellingen > Sterke beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Card Nox schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:23:
[...]

Heb de telefoon pas een paar dagen dus geen update ervaren. Kan hem enkel vergelijken met de XZ2 Compact. Kan hem nog wel eens vergelijk met de Pocophone F1 vande vriendin.
Mijn vriendin heeft ook de Pocophone. Ik kan wel zeggen dat de Samsung qua foto's net wat beter is.
Volgens mij beschrijft de review op dxomark prima de kwaliteit.

Let op dat je niet zomaar naar de punten kijkt, pocophone staat bijvoorbeeld ook lager doordat deze geen zoom en wide sensor+lens heeft.

https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-s10-camera-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:07

agaam

dit is mijn huisdier

Nou ik koop dus altijd mijn telefoon bij Mobiel.nl.
ik vraag nog zijn het Nederlandse modellen? jazeker zij ze, heeft het nog even na gevraagd,
dus maar even checken dus, nou mooi niet dus, komen zover ik kan zien uit Rusland wat kan ik hier mee?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:02

13art

Moderator Mobile
agaam schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 01:20:
ik vraag nog zijn het Nederlandse modellen? jazeker zij ze, heeft het nog even na gevraagd,
dus maar even checken dus, nou mooi niet dus, komen zover ik kan zien uit Rusland wat kan ik hier mee?.
Terugsturen als je de telefoon niet wil.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is hier al vaak ter sprake geweest dat o.a. "Belsimpel" & "Mobiel NL" zogenaamde "grijze import"-toestellen verkopen... 8)7

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
De S10 van m'n vriendin komt ook van Mobiel.nl en is gewoon een PHN toestel. Heb je helaas pech. Mag je niet omruilen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
je moet er bij hun sws vanuit gaan dat je GEEN Nederlands toestel krijgt. meestal komen ze uit polen/rusland of iets in die richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:47
Volgens mij sinds de update van Android 10 kan ik niks meer delen. Zodra ik op delen klik in een willekeurige app krijg ik even de dele pop-up te zien en dan sluit de app.
Meer mensen hier last van, en beter nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Update Mobiel.nl,

Heb dus wel contact met hun gehad en ze zeggen dat het een Benelux toestel is,
direct besteld bij Samsung voor de Benelux zeggen ze, kon ze wel opsturen maar naar hun toe maar hebben niet het Nederlandse toestel op voorraad.
dus ja wat zouden jullie doen opsturen en ergens anders kopen? of gewoon houden?.
kunnen jullie ook voor mij naar kijken waar ze wegkomen?, dan kan ik daar tenminste wat mee naar hun toe
en bewijzen dat het geen Benelux model is? maar uit ….

[ Voor 19% gewijzigd door agaam op 17-12-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 09:26
Mobiel.nl deed volgens mij altijd wel mee met Samsung cashback/promotie acties blijkbaar zijn hun ook overgegaan in de Belsimpel weg.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
agaam schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:54:
Update Mobiel.nl,

direct besteld bij Samsung voor de Benelux zeggen ze, kon ze wel opsturen maar naar hun toe maar hebben niet het Nederlandse toestel op voorraad.
dus ja wat zouden jullie doen opsturen en ergens anders kopen? of gewoon houden?.
kunnen jullie ook voor mij naar kijken waar ze wegkomen?, dan kan ik daar tenminste wat mee naar hun toe
ik zou m gewoon houden, als je je echt stoort aan dat hij niet volledig "nederlands" is dan flash je die versie gewoon. probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 08:24
[...]

Dat ben ik deels met je eens. De software moet dan namelijk wel kloppen. In de review van alle s10 modellen wordt de camera bij minpunten genoemt dus er zal mijn inziens iets niet kloppen. Maar mijn vraag was of het verbeterd is met de update. ( zie je verandering na de update) Ik krijg nu het gevoel dat je de kwaliteit wel goed vind, maar dat ligt ook aan hoe je eisen / verwachtingen zijn.
Vraag me af welke reviews jij leest want de S10 heeft nog steeds één van de beste camera's op een paar toestellen na. Op video gebied komt het na de iPhone.
De camera software wordt trouwens steeds verbeterd en zit nu praktisch op het nivo van de Note10.
Maar zoals met alles is het zeer persoonlijk dus een beste camera is lastig te bepalen.

Persoonlijk vind ik de iPhone 11 de beste allround camera. De Mate 30 Pro schijnt ook goed te zijn. De Pixel 4 heeft een goede camera maar is niet echt veelzijdig.
Denk dat de S10 een goede top5 camera heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-06 13:55
Voor degene die geen Samsung account hebben, en dus niet automatische updates voor de Samsung Apps krijgen uit de Galaxy Store: er is een update voor de One UI launcher welke 14 december is gereleased.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agaam schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:54:
Update Mobiel.nl,

Kun je eens naar Software Info gaan op je toestel, een screenshot maken (alles er op) en hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
In de review van alle s10 modellen wordt de camera bij minpunten genoemt dus er zal mijn inziens iets niet kloppen.
YouTube: The Blind Smartphone Camera Test 2019!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

henklbr schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:26:
[...]

Kun je eens naar Software Info gaan op je toestel, een screenshot maken (alles er op) en hier posten?
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/yvly80oy3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jassy schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:13:
Voor degene die geen Samsung account hebben, en dus niet automatische updates voor de Samsung Apps krijgen uit de Galaxy Store: er is een update voor de One UI launcher welke 14 december is gereleased.
Zelfs al heb je die account wel, dan nog update ie lang niet alles automatisch. Zelfs als ik in de apps naar de updates pagina ga, zie ik daar soms helemaal niks terwijl in het tabblad met mijn apps dan wel pijltjes staan die aangeven dat een app bijgewerkt kan worden 8)7

Ik zou bijna een updater voor de updater willen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dit is toch gewoon een Nederlands toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zojuist even gechecked op updates en Android 10 lijkt klaar te staan. Mensen met ervaring en vervelende bugs of is het safe?

EDIT: Heb inmiddels geupdate, so far so good...

[ Voor 17% gewijzigd door Card Nox op 18-12-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-06 13:55
Martinspire schreef op woensdag 18 december 2019 @ 01:08:
[...]

Zelfs al heb je die account wel, dan nog update ie lang niet alles automatisch. Zelfs als ik in de apps naar de updates pagina ga, zie ik daar soms helemaal niks terwijl in het tabblad met mijn apps dan wel pijltjes staan die aangeven dat een app bijgewerkt kan worden 8)7

Ik zou bijna een updater voor de updater willen hebben :X
De manier zoals Samsung er mee om gaat is echt dramatisch... Snap niet dat ze niet gewoon hun eigen apps up to date willen houden, zelfs zonder Samsung Account.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Nadat m'n S7 de geest begon te geven heb ik me ook weer eens georiënteerd op een nieuwe mobiel. Dar het weer een Samsung zou worden stond eigenlijk al vast. M'n S7 was tot nog toe het enige toestel dat meer dan 2 jaar naar behoren functioneerde, net de 3 jaar niet gehaald helaas. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen de S10 en de S10e. Uiteindelijk voor de S10e gegaan en heb daar nog geen moment spijt van gehad. Nagenoeg hetzelfde formaat als m'n S7 en voor mij gewoon perfect. Denk dat die S10 net iets te groot was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
S_Chief schreef op woensdag 18 december 2019 @ 05:48:
[...]
Dit is toch gewoon een Nederlands toestel?
Ja dat is ook wat ik zie, viermaal PHN bij de SW-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 14:09
Google Chrome is al twee uur bezig met installeren van laatste update. App gedwongen stoppen, telefoon opnieuw opstarten, op annuleren drukken. Het heeft allemaal geen zin, Chrome werkt wel gewoon maar de play store blijft aangeven... Installeren.
Iemand een idee hoe dit proces de nek om te draaien, app verwijderen kan niet omdat het tot de systeem apps behoort.

Update : cache en gegevens gewist van zowel Playstore en Chrome. Installatie is nu gestopt, er staat een update klaar van 738 kb voor Chrome. Deze wil ook niet installeren maar kon installatie nu wel onderbreken.

[ Voor 22% gewijzigd door ipje op 18-12-2019 11:12 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou: je toestel is geheel PHN (Nederlands)...

Dus weet niet hoe je er bij kwam dat deze uit Rusland kwam of zo...

• giovanni2903
Ik heb sinds ik android 10 draai (en wat whatsapp versies verder) dat er in mn notificatiebalk komt te staan: "u heeft nogelijk berichten" ipv de tekst (met android 9). Weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
giovanni2903 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 01:46:
Ik heb sinds ik android 10 draai (en wat whatsapp versies verder) dat er in mn notificatiebalk komt te staan: "u heeft nogelijk berichten" ipv de tekst (met android 9). Weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?
Ook als die unlocked is?

Anders wellicht:
App instellingen -> Meldingen -> Groepsberichten/Berichten -> Vergrendelscherm: Inhoud weergeven

• giovanni2903
Jup.. :/

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06 10:15
Ik heb vaak tijdens het "snel" typen dat mijn toetsenbord opeens omlaag klapt... erg vervelend en ik heb niet het idee dat ik ergens met mijn vinger het scherm aanraak.

Kan dit komen door de standaard screenprotector die er op zit?
Iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@xeoMe, zelf gelukkig nog niet ervaren. Je kunt een alternatief toetsenbord proberen om te kijken of je daar hetzelfde probleem mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 25-06 14:32
Card Nox schreef op woensdag 18 december 2019 @ 06:19:
Zojuist even gechecked op updates en Android 10 lijkt klaar te staan. Mensen met ervaring en vervelende bugs of is het safe?

EDIT: Heb inmiddels geupdate, so far so good...
Bij mij roteerd mijn achtergrond niet meer mee na de update. Geen idee of het een optie is die ik ergens aan kan uitzetten of niet...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-06 19:27
batumulia schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:52:
[...]

Bij mij roteerd mijn achtergrond niet meer mee na de update. Geen idee of het een optie is die ik ergens aan kan uitzetten of niet...
Instellingen menu omlaag trekken, staat een optie "automatisch draaien"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 25-06 14:32
bluecupra schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:54:
[...]

Instellingen menu omlaag trekken, staat een optie "automatisch draaien"
Thanks, ik merk nu dat ik mn comment wat onhandig neerpende. Het gaat meer om het parallax effect wat er altijd op zat. De wallpaper zit nu gewoon gelockt zeg maar

Edit: Ik merk nu ook dat sommige apps niet de juiste resolutie detecteren. Zelfs wanneer ik ze forceer om het volledige scherm te gebruiken blijven ze maar net tot onder de camera staan.

Edit2: De volgende Reddit thread staat ook vol met bugs en troep.
Ik merk dat het mobiele internet op mijn mobiel niet vooruit te branden is na de update. Ik ga me dit weekend wel even bezig houden met een factory reset en zien wat dat oplevert.

[ Voor 44% gewijzigd door batumulia op 20-12-2019 10:06 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 12:38
xeoMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:50:
Ik heb vaak tijdens het "snel" typen dat mijn toetsenbord opeens omlaag klapt... erg vervelend en ik heb niet het idee dat ik ergens met mijn vinger het scherm aanraak.

Heb je gebaren aan staan in plaats van de navigatieknoppen? Ik merk dat deze na de update veel gevoeliger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:50
xeoMe schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:50:

Ik heb dit ook. Heel irritant. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Wat is het batterijverbruik lastig in te zien na de laatste update. SOT etc. is nu per dag zo te zien en eerst zag je gewoon het totaal na volle lading. Ik vind het persoonlijk niet echt duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Uitkomst blind camera test 2019.

YouTube: The Blind Smartphone Camera Test 2019!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wel indrukwekkend dus hoe goed Samsung zijn camerasoftware voor elkaar heeft. Ben het er niet mee eens dat een out-of-focus achtergrond een betere foto is, wellicht als er mensen in de foto staan dat het is, maar bij een landschap of object-foto mag dat best erbij. Vraag me af of ie ook het scherm heeft aangetikt om de camera scherp te stellen (denk dat dat wel uitmaakt).

Maar als je zo'n kleurenchart onderin zet, dan lijkt het me dat je die daar neerzet om in detail weer te geven, niet om de auto erop te krijgen.

Naja, het is niet alsof iemand er wat mee wint, maar het is grappig om te zien dat de Galaxy goed scoort. De eerste ronde is gewoon overduidelijk gewonnen, daarna wellicht wat mazzel maar verder 3 prima foto's imo.

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 20-12-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06 10:15
brainsie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:46:
[...]

Heb je gebaren aan staan in plaats van de navigatieknoppen? Ik merk dat deze na de update veel gevoeliger zijn.
Ja ik heb idd de gebaren, en mijn screenprotector is rechtsonder een beetje los/beschadigd dus wellicht om die reden.
Bij de volgende rage trek ik die protector eraf haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spott93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 20:21
Ik heb problemen met in ieder geval Gmail en mijn bluetooth horloge. Het lijkt erop dat mijn telefoon iets in de achtergrond tegen houdt ofzo.. mijn mail haalt ie soms pas binnen als ik de app open en mijn horloge verliest ook de connectie maar als ik de app open dan maakt hij meteen weer connectie. Ik weet niet zeker of het door de update naar Android 10 komt, want ik heb mijn S10 maar een paar dagen op Android 9 gehad en toen is het mij niet opgevallen. Overigens staat in de app instellingen wel dat achtergrond verkeer is toegestaan. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
xeoMe schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:07:
[...]

Ja ik heb idd de gebaren, en mijn screenprotector is rechtsonder een beetje los/beschadigd dus wellicht om die reden.
Bij de volgende rage trek ik die protector eraf haha :+
Ja, die screenprotector (of nou ja, dun slap laagje plastic) verziekt soms de gestures en ook de kleuren overigens. Hele color shift en gelige gloed door dat ding. Krast ook als een gek. Weg ermee! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
kom toevallig vandaag een foutje tegen in een tekst ergens, niet heel schokkend ofzo, maar voor mij wel de eerste keer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PrNbukU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op maandag 23 december 2019 @ 01:07:
kom toevallig vandaag een foutje tegen in een tekst ergens, niet heel schokkend ofzo, maar voor mij wel de eerste keer

[Afbeelding]
Doorgezet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zijn er al goede Google Camera APK ports voor de S10e (Exynos)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:48
Card Nox schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:55:
Zijn er al goede Google Camera APK ports voor de S10e (Exynos)?
Ik ken alleen deze: https://forum.xda-develop...ynos-night-sight-t3925564 maar ik ben er niet in geslaagd er betere foto's mee te maken dan met de standaard camera-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
Gisteren een update op mijn S10 uitgevoerd.
Toen ik hem vanmorgen wou pakken zag ik een zwart scherm met allemaal gele en zwarte tekst.
Wou niet normaal opstarten dus.
Volgens mij kan ik hier geen foto posten.
Wie weet wat er aan de hand is ?

En wie weet hoe ik de foto's die nu op mijn telefoon staan kan kopieeren / verplaatsen naar mijn sd kaart in mijn mobiel.

Mijn S10 heb ik weer opgestart gekregen ( vraag niet hoe :-(. )

Toch zou ik willen weten of iemand een antwoord heeft op mijn vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Co1967 op 23-12-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:58
Hier ook een S10+, met een versie Android 10 upgrade.
In de auto echter iets vreemds: de auto gaf aan een gekoppelde S10+ te zien, en ook de mediaspeler van de auto gaf aan wat er via Spotify werd afgespeeld. Echter, het geluid kwam (zacht) uit de telefoon.
Geen enkele manier kunnen vinden om dit te fixen. Iemand?

En een andere 'feature': 'gebruik volumetoetsen voor media' werkt niet; ook al staat deze optie aan, als ik de volumetoetsen gebruik wordt het belvolume aangepast en niet het mediavolume.

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Co1967 schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:26:
Gisteren een update op mijn S10 uitgevoerd.
Toen ik hem vanmorgen wou pakken zag ik een zwart scherm met allemaal gele en zwarte tekst.
Wou niet normaal opstarten dus.
Volgens mij kan ik hier geen foto posten.
Wie weet wat er aan de hand is ?

En wie weet hoe ik de foto's die nu op mijn telefoon staan kan kopieeren / verplaatsen naar mijn sd kaart in mijn mobiel.

Mijn S10 heb ik weer opgestart gekregen ( vraag niet hoe :-(. )

Toch zou ik willen weten of iemand een antwoord heeft op mijn vragen.
Zat je misschien in de recovery mode? Hoe heb je hem opgestart dan. Reset via de powerknop/volume down ingedrukt houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
Garret1410 schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:53:
[...]

Zat je misschien in de recovery mode? Hoe heb je hem opgestart dan. Reset via de powerknop/volume down ingedrukt houden ?
Ja, op die manier heb ik hem opgestart :)

Had vanmiddag ook ineens dat ik geen telefoontjes kon plegen, moest eerst de S10 opnieuw opstarten terwijl ik een uur eerder nog 2 telefoontjes gepleegd had :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 10:16
Steeds als ik mijn S10+ aanzet vanuit het lockscreen gaat er een geluidje af, best irritant.
Maar kan nergens vinden om het uit te zetten, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-05 14:05
Gisteren heeft de s10 van een vriendin van mij ook de update naar Android 10 gehad. Nu heeft zij een foutmelding dat de sd-kaart niet meer gelezen Jan worden. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
wesk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:25:
Steeds als ik mijn S10+ aanzet vanuit het lockscreen gaat er een geluidje af, best irritant.
Is dat misschien deze;
Sounds and vibration --> System sound / vibration control --> screen lock/unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Gaargod schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:09:
[...]

Is dat misschien deze;
Sounds and vibration --> System sound / vibration control --> screen lock/unlock
Bedankt maar dit is het niet.. alles staat daar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-06 09:22
wesk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:15:
[...]

Bedankt maar dit is het niet.. alles staat daar uit
Probeer de instelling eens aan en uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
hsb85 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:24:
[...]

Probeer de instelling eens aan en uit te zetten..
Geen resultaat helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesk
Oh super dom.. ik weet het probleem
Mijn rijbewijs zit achter me hoesje en als ik het scherm aan doe gaat de NFC aan.
Het gaat om de melding "geen NFC tags gevonden"

Graag de volgende keer je vorige bericht aanpassen in plaats van meerdere berichten onder elkaar te posten.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 24-12-2019 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
wesk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:38:
Oh super dom.. ik weet het probleem
Mijn rijbewijs zit achter me hoesje en als ik het scherm aan doe gaat de NFC aan.
Het gaat om de melding "geen NFC tags gevonden"
Haha mijn vriendin werd bij haar vorige telefoon gek. Telkens als ik in de bus zit hoor ik een raar geluidje uit mijn telefoon, maar ik zie niks in het scherm. Nergens anders had ze het probleem alleen in de bus...

Kosten ff tijd en een paar busritten voordat het kwartje viel dat ze dan altijd haar ov kaart achter de telefoon stopte in de bus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:18
wesk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:25:
Instellingen -> Meldingen -> Alles weergeven -> Rechtsboven 'Systeem-apps weergeven' aantikken -> Systeem-UI aantikken -> 'Telefoon opnieuw gestart' aantikken -> 'Stil' aantikken

Edit: hmmm bij het nalezen van je vraag bedoelde je waarschijnlijk iets anders. Met bovenstaande handelingen schakel je het geluidje uit bij het opnieuw opstarten, niet het unlocken.

[ Voor 17% gewijzigd door kwon op 24-12-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 13:58
Sinds ik Android 10 heb ontvang ik bij iedere ongewenste e-mail die binnenkomt een melding daar van. Hoe zet je dit uit? Ik wil alleen een melding ontvangen van nieuwe gewenste emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
@postvoordennis Welke mail app gebruik je? Er zijn er nogal wat...

[ Voor 61% gewijzigd door musicfreak op 24-12-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
[message=6099n7076,noline]musicfreak schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:36[/message]:
@postvoordennis Welke mail app gebruik je? Er zijn er nogal wat...
Gewoon de standaard mail app van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:02

13art

Moderator Mobile
postvoordennis schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:43:
[...]

Gewoon de standaard mail app van Samsung.
Ik ga er even vanuit dat de mail app op de S10 hetzelfde is als op de S5e. Hier ook een melding bij de reclame emails. Komt, neem ik aan, omdat de mail app van Samsung geen onderscheid maakt tussen reclame mail en gewone mail. Iets wat Gmail wel doet. Maar bij de Samsung app komt alles in postvak in en daarmee wordt het dus gemeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
l3art schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:16:
[...]

Ik ga er even vanuit dat de mail app op de S10 hetzelfde is als op de S5e. Hier ook een melding bij de reclame emails. Komt, neem ik aan, omdat de mail app van Samsung geen onderscheid maakt tussen reclame mail en gewone mail. Iets wat Gmail wel doet. Maar bij de Samsung app komt alles in postvak in en daarmee wordt het dus gemeld.
Je neemt nu aan dat @postvoordennis reclame mails bedoelt, maar 'ongewenste mail' lees ik als spam.

Dus misschien even goed om te checken bij @postvoordennis: heb je het over letterlijke spam-mails, die ook in de categorie 'Spam' komen te staan, of heb je het over reclame mails, die dus niet per se ongewenst zijn?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Laatst online: 01:05

R2L

Sinds Android 10 werkt mijn S10+ toch iets minder vlekkeloos dan voorheen. Zo nu en dan lijkt het alsof het scherm "bevriest". Is al diverse malen met Whatsapp gebeurd, maar sinds afgelopen week ook vaak met de app van Booking.com. Na verloop van tijd krijg je de keuze om te wachten of het programma af te sluiten. Heb inmiddels al een clean install gedaan en de boel opnieuw geïnstalleerd, maar dit was helaas niet de oplossing. Ben ik de enige met dit soort probleempjes?

UPDATE
Ben wat aan het testen en het lijkt net of het aan het originele toetsenbord ligt. Die reageert dan niet op de woorden die je typt. Als je vervolgens even wacht verschijnen ze ineens vertraagd op het scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door R2L op 24-12-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Hier vooral lag in het startscherm en app scherm sinds de laatste update. Daarvoor liep alles altijd heel erg smooth. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Hahn schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:18:
[...]

Je neemt nu aan dat @postvoordennis reclame mails bedoelt, maar 'ongewenste mail' lees ik als spam.

Dus misschien even goed om te checken bij @postvoordennis: heb je het over letterlijke spam-mails, die ook in de categorie 'Spam' komen te staan, of heb je het over reclame mails, die dus niet per se ongewenst zijn?
Ik heb het hiermee over emails die bij ontvangst direct in de map 'ongewenste e-mail' terecht komen. Ik maak gebruik van een @outlook.com emailadres. Voorheen kreeg ik geen meldingen van nieuwe ongewenste e-mails, maar sinds Android 10 wel. Heel vervelend, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Laatst online: 01:05

R2L

postvoordennis schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 18:37:
[...]

Ik heb het hiermee over emails die bij ontvangst direct in de map 'ongewenste e-mail' terecht komen. Ik maak gebruik van een @outlook.com emailadres. Voorheen kreeg ik geen meldingen van nieuwe ongewenste e-mails, maar sinds Android 10 wel. Heel vervelend, hebben meer mensen dit?
Geen flauw idee? Ik heb nog nooit de default mail app van Samsung gebruikt, omdat ik teveel (voor mij) handige functies mis. Probeer voor de gein eens de app Outlook voor Android. Daar heb ik in iedergeval geen meldingen bij spam en krijg je er gelijk een aantal handige functies bij... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 11:59
postvoordennis schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 18:37:
[...]

Ik heb dezelfde setup (Samsung E-mail app met @outlook.com adres) en hier gaat het wel goed. Ik kan twee dingen verzinnen.

1. Ik heb de indruk dat Outlook soms de spam e-mail in eerste instantie in het Postvak IN bezorgt en het kort daarna verplaatst naar Ongewenst. Misschien dat je telefoon nu e-mail synchroniseert precies wanneer de spam in je Postvak IN staat? In dat geval zou het kunnen helpen door de synchronisatie iets trager te zetten.

2. Je hebt in de synchronisatie-instellingen ook de optie om in te stellen welke mappen gesynchroniseerd moeten worden. Hier staat bij mij alleen Postvak IN aan. De andere mappen gaat hij pas synchroniseren als ik ze open.
Pagina: 1 ... 55 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support