Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Even een vraagje tussendoor,

Hoe zit het met jullie Galaxy S10 en het bereik daarvan? Ik zit bij KPN en heb bij mij thuis (omg. alphen a/d rijn) altijd 1 tot 2 vd 4 streepjes gehad (iphone 6, Galaxy S6, S7, Pocophone F1) maar het werkte altijd prima verder. Sinds ik de S10 heb sinds 2 weken heb ik geen bereik meer thuis op sommige momenten. Het wisselt tussen de 0, 1 en 2 streepjes. Het resultaat is dat ik af en toe niet kan internetten en bellen. Dat eerste is niet zo erg want heb gewoon WiFi maar ik heb dus constant dat mijn telefoongesprekken uitvallen, echt bijzonder irritant.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Of heeft iemand misschien soortgelijke ervaringen? (Ik begin namelijk te denken dat er iets kapot is met de S10 maar wil hem echt niet terugsturen, ik heb hem als Tweedekans bij Coolblue gekocht en hij kwam hagelnieuw uit de doos).

Ik heb al geprobeerd te bellen zonder telefoonhoesje, dit maakte helaas geen verschil. Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Tycho500 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:38:

Hoe zit het met jullie Galaxy S10 en het bereik daarvan? Ik zit bij KPN en heb bij mij thuis (omg. alphen a/d rijn) altijd 1 tot 2 vd 4 streepjes gehad (iphone 6, Galaxy S6, S7, Pocophone F1) maar het werkte altijd prima verder. Sinds ik de S10 heb sinds 2 weken heb ik geen bereik meer thuis op sommige momenten. Het wisselt tussen de 0, 1 en 2 streepjes. Het resultaat is dat ik af en toe niet kan internetten en bellen. Dat eerste is niet zo erg want heb gewoon WiFi maar ik heb dus constant dat mijn telefoongesprekken uitvallen, echt bijzonder irritant.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Of heeft iemand misschien soortgelijke ervaringen? (Ik begin namelijk te denken dat er iets kapot is met de S10 maar wil hem echt niet terugsturen, ik heb hem als Tweedekans bij Coolblue gekocht en hij kwam hagelnieuw uit de doos).

Ik heb al geprobeerd te bellen zonder telefoonhoesje, dit maakte helaas geen verschil. Ik hoor het graag!
Even langs de KPN winkel gaan om een nieuwe simkaart aan te vragen. Als dat niet helpt, dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt.
Vaak lost dit dit soort problemen op. Ik werk namelijk in zo een winkel en heb ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:32

Prosperot

Today is a gift...

Bereik van mijn S10 is ook niet best. Giser nog nauwelijks Vodafone bereik waar iemand met Hollandse Nieuwe (ook Voda) met de iphone 6 vol bereik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:13
Zelfde ervaring hier. M'n S8 had beter bereik met VF. Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:41

het "slechte" bereik probleem herken ik ook, overigens had ik ook altijd maar 2 streepjes met mn s7e. ik haal met speedtests op 4g wel gewoon 90mbit/s (t-mobile)..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tycho500
Hmm aan alle reacties te zien lijkt het alsof Samsung misschien iets bespaard heeft met de antennes. @Guzanni ik zal van de week even naar de KPN winkel langsgaan. Krijg ik dan een nieuwe sim kaart mee of duurt dat dan nog een paar dagen? Ik twijfel of een nieuwe simkaart het probleem oplost als ik de andere reacties zie maar hij mag sowieso wel een keer vervangen worden. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Tycho500 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:34:
Hmm aan alle reacties te zien lijkt het alsof Samsung misschien iets bespaard heeft met de antennes. @Guzanni ik zal van de week even naar de KPN winkel langsgaan. Krijg ik dan een nieuwe sim kaart mee of duurt dat dan nog een paar dagen? Ik twijfel of een nieuwe simkaart het probleem oplost als ik de andere reacties zie maar hij mag sowieso wel een keer vervangen worden. Bedankt voor de tip!
Je kunt het op z'n minst proberen.

Het abonnement dient op jouw naam te staan en je dient je te legitimeren. Het simkaartje is direct actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 18:43
Byron010 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:55:
[...]

Apps uitschakelen is wat ik op het moment ook gedaan heb op mijn LG. Maar toch vind ik het jammer omdat het onnodig zou zijn, het neemt onnodig ruimte in beslag, en het is nog maar de vraag of ze echt volledig uit staan.

Zou je wat van de nuttige toevoegingen kunnen opnoemen? Iets wat ik bijv van mijn LG echt super fijn vind is de double-tap to wake functie. (werkt ook de andere kant op als je telefon al open is, double tap to sleep)
Waar ik eerst verwacht had dit niet heel veel te gebruiken is het echt een gewoonte geworden, even de tijd zien of kijken welke meldingen er zijn zonder het gebruik maken van het always-on-display? double tap :9 (iets wat op de S9 van een vriend dus niet mogelijk was, geen idee of dit wel op de S10 kan)

Het hoeft van mij niet kaal te zijn, maar nutteloze dingen die een toestel trager (kunnen) maken probeer ik te vermijden. Even onderzoek doen naar de huidige status van UI's & bloatware kan dan geen kwaad :P
double tap to wake kan met de S10 idd. Sleep niet.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik heb bereik technisch met de S10 niets te klagen. Ik heb bereik op plekken waar andere telefoons allang niet meer werken. Heb mede daarom ook voor een S10 gekozen. Wel is het zo dat bij 4G de S10 vaker een hogere band kiest en minder streepjes laat zien. Echter door carrier aggregation is de snelheid nog steeds uitstekend en schakelt hij indien nodig altijd naar een lagere band. Ik vergelijk ook vaak met een S7 en merk helemaal niets ten opzichte van deze twee toestellen.Ik herken me dus totaal niet in slecht bereik en mindere antennes... Ik merk het tegendeel.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Ik heb ook last van slecht bereik bij mijn s10+. Mijn s7 had veel beter bereik vooral in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:19
tweakerjunior schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:21:
Ik heb ook last van slecht bereik bij mijn s10+. Mijn s7 had veel beter bereik vooral in de trein.
Die ervaring is zeker ook van langer geleden?
In de nieuwe NS dubbeldekkers is het bereik waardeloos namelijk...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Devian schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:28:
[...]

Die ervaring is zeker ook van langer geleden?
In de nieuwe NS dubbeldekkers is het bereik waardeloos namelijk...
Jep Ik heb er al een tijdje last van. Vooral als je een online spelletje speelt en je een potje verliest doordat je bereik wegvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:19
tweakerjunior schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:30:
[...]

Jep Ik heb er al een tijdje last van. Vooral als je een online spelletje speelt en je een potje verliest doordat je bereik wegvalt.
Let maar eens op of je in een gemoderniseerde dubbeldekker trein zit... Denk dat het eerder daar aan ligt dan aan de s10.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:10

Zorian

What the fox?

Topicstarter

VoWiFi aan zetten en forceren naar altijd WiFi gebruiken, ben je van het gedoe af. Doe ik ook en werkt uitstekend. Hier thuis heeft geen enkele mobiele aanbieder mobiel bereik binnen of buiten (geen bereik at all, gewoon een kruisje en als de wind goed staat 0 streepjes GPRS) en met VoWiFi aan kan ik bellen en internetten zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:10
Devian schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:41:
[...]

Let maar eens op of je in een gemoderniseerde dubbeldekker trein zit... Denk dat het eerder daar aan ligt dan aan de s10.
Zelf heb ik er ook last van in de trein. Tijdens gamen ping van 800. In een dubbeldekker en sprinter trouwens. Het gaat om een gebied voor Abcoude. Eigenlijk alleen mijn S9 had daar goed bereik. Lijkt er op dat de s10 niet snel genoeg wisselt van mast. Vodafone trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47
Inderdaad... Men begint nu wel erg af te dwalen en spijkers op laag water te zoeken.
En met alle unlimited 4g(+)data bundels...wie gebruikt er nu WiFi van de NS als je aan het gamen bent?
Devian schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:41:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Iemand hier ook een S10 i.c.m. een Ray-Ban polarized zonnebril? Het hele scherm wordt raar met allerlei kleurtjes en op de S8 van m'n vriendin niet. Daar is het scherm gewoon wit als ik er naar kijk. Nu zit bij mij die af-fabriek screenprotector er nog op, dus zou dat het kunnen zijn of is het scherm anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DiMacho
W84 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:30:
Iemand hier ook een S10 i.c.m. een Ray-Ban polarized zonnebril? Het hele scherm wordt raar met allerlei kleurtjes en op de S8 van m'n vriendin niet. Daar is het scherm gewoon wit als ik er naar kijk. Nu zit bij mij die af-fabriek screenprotector er nog op, dus zou dat het kunnen zijn of is het scherm anders?
De standaard screenprotector idd.
https://piunikaweb.com/20...nglasses-you-arent-alone/

[ Voor 12% gewijzigd door DiMacho op 09-11-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Haha, aha... kijk eens aan. Had al gezocht, maar duidelijk. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Ik heb misschien een tip voor iedereen met ontvangstproblemen. Ik heb bij settings -> Connections -> Mobile networks -> Network mode en dan 2G only aangezet. Als ik dat doe ga ik van 0 naar 3 streepjes ontvangst. Zodra ik weg van huis ben zet ik dan 4G weer aan maar op die manier kan ik wel gewoon bellen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:34
Byron010 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:55:
[...]

Apps uitschakelen is wat ik op het moment ook gedaan heb op mijn LG. Maar toch vind ik het jammer omdat het onnodig zou zijn, het neemt onnodig ruimte in beslag, en het is nog maar de vraag of ze echt volledig uit staan.

Zou je wat van de nuttige toevoegingen kunnen opnoemen? Iets wat ik bijv van mijn LG echt super fijn vind is de double-tap to wake functie. (werkt ook de andere kant op als je telefon al open is, double tap to sleep)
Waar ik eerst verwacht had dit niet heel veel te gebruiken is het echt een gewoonte geworden, even de tijd zien of kijken welke meldingen er zijn zonder het gebruik maken van het always-on-display? double tap :9 (iets wat op de S9 van een vriend dus niet mogelijk was, geen idee of dit wel op de S10 kan)

Het hoeft van mij niet kaal te zijn, maar nutteloze dingen die een toestel trager (kunnen) maken probeer ik te vermijden. Even onderzoek doen naar de huidige status van UI's & bloatware kan dan geen kwaad :P
Het is dus meer een gevoel wat je hebt. Het kost inderdaad wat ruimte maar met minimaal 128gb lijkt me dat geen probleem.

Ik gebruik juist wel Samsung apps op een paar na en deze zet ik uit.
Ik heb ook nooit een verschil gemerkt tussen verwijderen of uitschakelen.
Het verwijderen van apps met de zogenaamde package disablers, kan soms juist averechts werken met allerlei vage problemen van dien, dus daar ben ik mee gestopt.

Ik zou eens op YouTube zoeken naar OneUI of de nieuwe 2.0 versie om te kijken of het wat voor je is. Qua features zit je bij Samsung wel goed maar elke fabrikant heeft zo z'n eigen features die een ander weer niet heeft maar ik denk dat Samsung wel de meeste heeft waarvan je het merendeel waarschijnlijk niet zult gebruiken.

Een kale Android ervaring zal het nooit worden. Een OnePlus komt misschien het dichtst in de buurt wat "kaal" betreft maar dan met extra features. Daarna Sony denk ik en OneUI komt als 3e vergeleken met LG, Huawei, Xiaomi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

Martinspire

Awesomeness

Tycho500 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:08:
Ik heb misschien een tip voor iedereen met ontvangstproblemen. Ik heb bij settings -> Connections -> Mobile networks -> Network mode en dan 2G only aangezet. Als ik dat doe ga ik van 0 naar 3 streepjes ontvangst. Zodra ik weg van huis ben zet ik dan 4G weer aan maar op die manier kan ik wel gewoon bellen in ieder geval.
Zou niet moeten zijn, maar hangt een beetje van je provider af dan. Wellicht kun je er een Bixby Routine of via andere app laten wisselen afhankelijk van je locatie. Zodat je wat beter bereikbaar bent als je thuis zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik kamp sinds dat ik dit toestel heb met een ontzettend slechte batterijduur. Gister heb ik hem om 10.00 van de lader gehaald en heb toen 5 uur in de auto gezeten naar huis. Eenmaal op bestemming was er al 40% batterij verdwenen (met een sot van misschien 15 minuten). Ik heb toen besloten om naar de Samsung experience store in Utrecht te gaan voor een diagnose. Eenmaal daar aangekomen was mijn batterij 45% met 1u SOT.

Bij diagnose werd vastgesteld dat de batterij niet top is maar niet onder garantie kon worden vervangen. Ik kreeg wel de vraag of ik de originele lader gebruikte. Naja, niet altijd want in de auto bestaat er immers niet zoiets. Er werd mij door Samsung vervolgens aangeraden om altijd de originele lader te gebruiken omdat deze lader specifiek voor de S10 is gebouwd en aangeeft wat de telefoon nodig heeft. Dit kan ook de slechte batterij (94% performance bij 80 laadcycli!!) veroorzaakt hebben.

Nu was ik altijd in de veronderstelling dat de controller van het laden in het toestel zit en dat het toestel de lader zegt wat hij aan stroom moet geven. De beste man in de winkel beweerde dat dit andersom was en dat de lader dat doet. Hoe zit dit nu? Kan iemand mij daar gefundeerd antwoord op geven? Ik krijg de indruk met een kluitje het riet in te zijn gestuurd.

Ondanks dat de batterij "in orde is" bleek ook de laadpoort niet goed te zijn en deze wordt bij een volgende afspraak door een engineer nagekeken.

Even nog over mijn gebruik.. dat beperkt zich tot Whatsapp, beetje Social media (Twitter Instagram) en de NOS app. Gamen en intensief video kijken doe ik niet. Dan mag er toch wel meer verwacht worden? Gister om 20.00 was die helemaal leeg trouwens toen we uit eten waren.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Jassy schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:11:
Ik kamp sinds dat ik dit toestel heb met een ontzettend slechte batterijduur. Gister heb ik hem om 10.00 van de lader gehaald en heb toen 5 uur in de auto gezeten naar huis. Eenmaal op bestemming was er al 40% batterij verdwenen (met een sot van misschien 15 minuten). Ik heb toen besloten om naar de Samsung experience store in Utrecht te gaan voor een diagnose. Eenmaal daar aangekomen was mijn batterij 45% met 1u SOT.

Bij diagnose werd vastgesteld dat de batterij niet top is maar niet onder garantie kon worden vervangen. Ik kreeg wel de vraag of ik de originele lader gebruikte. Naja, niet altijd want in de auto bestaat er immers niet zoiets. Er werd mij door Samsung vervolgens aangeraden om altijd de originele lader te gebruiken omdat deze lader specifiek voor de S10 is gebouwd en aangeeft wat de telefoon nodig heeft. Dit kan ook de slechte batterij (94% performance bij 80 laadcycli!!) veroorzaakt hebben.

Nu was ik altijd in de veronderstelling dat de controller van het laden in het toestel zit en dat het toestel de lader zegt wat hij aan stroom moet geven. De beste man in de winkel beweerde dat dit andersom was en dat de lader dat doet. Hoe zit dit nu? Kan iemand mij daar gefundeerd antwoord op geven? Ik krijg de indruk met een kluitje het riet in te zijn gestuurd.

Ondanks dat de batterij "in orde is" bleek ook de laadpoort niet goed te zijn en deze wordt bij een volgende afspraak door een engineer nagekeken.

Even nog over mijn gebruik.. dat beperkt zich tot Whatsapp, beetje Social media (Twitter Instagram) en de NOS app. Gamen en intensief video kijken doe ik niet. Dan mag er toch wel meer verwacht worden? Gister om 20.00 was die helemaal leeg trouwens toen we uit eten waren.
Als je 5 uur lang in de auto zit en het toestel constant van mast moet wisselen en ook nog eens wat gps data verstuurd kannhet zijn dat hij daar op leegloopt. Dan hangt het ook nog af in welk gebied je bent geweest. De battery is in ieder geval in orde. Het kan zijn dat er iets mis is met de powermanagement op je mainboard. Eerste wat je kan proberen is een Factory reset. Let er op met backup terug zetten. Niet je apps mee backuppen en je instellingen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Originele Samsung fast charger voor in de auto:

https://www.mobilesupplie...urkMI361H_whoCvt0QAvD_BwE

bestaat gewoon.. Niet dat het wat gaat uitmaken voor jou probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903

een officiele autolader van samsung bestaat wel hoor, gebruik zelf deze. oorspronkelijk gekocht voor mijn s7e (is ontwikkeld voor tm de s9), maar werkt ook perfect op de s10.hij is ook nog is in de aanbieding voor maar 11eu: https://www.bol.com/nl/p/...w.1_11_12.13.ProductImage

[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 11-11-2019 22:51 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
giovanni2903 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:51:
[...]

een officiele autolader van samsung bestaat wel hoor, gebruik zelf deze. oorspronkelijk gekocht voor mijn s7e (is ontwikkeld voor tm de s9), maar werkt ook perfect op de s10.hij is ook nog is in de aanbieding voor maar 11eu: https://www.bol.com/nl/p/...w.1_11_12.13.ProductImage
Zie mijn bericht boven die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:38
Wanneer ik mijn S10 aansluit via USB aansluit wordt altijd de DEX-notificatie weergegeven.
Ik wil deze niet meer naar voren hebben en uitgeschakeld houden.

Iemand die weet hoe deze uit te schakelen/te verwijderen? Ik heb dit nog nergens terug gevonden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DiMacho
pitchdown schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:40:
Wanneer ik mijn S10 aansluit via USB aansluit wordt altijd de DEX-notificatie weergegeven.
Ik wil deze niet meer naar voren hebben en uitgeschakeld houden.

Iemand die weet hoe deze uit te schakelen/te verwijderen? Ik heb dit nog nergens terug gevonden.
Instellingen, apps, rechtsboven de drie puntjes, systeem apps weergeven, zoeken op dex, dex voor pc aanklikken en uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
W84 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:30:
Dat heeft niets te maken met de screenprotector, maar alles met polarisatie.
Alle telefoons hebben daar last van (S4, S5, S8, Note 8 en de S10+).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Rohit schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:07:
[...]

Zie mijn bericht boven die van jou?
ow wauw, totaal overheen gekeken hahah. een dubbele lader kan ook idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Peatsmoke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:24:
[...]

Dat is wel degelijk het geval bij de S10. Zie ook bijvoorbeeld deze link.
Ik zit met 85 laadsessies op 95%, hoger is het ook nog nooit geweest bij mij. Ik vind de accuduur ook niet echt top, vooral idle gaat er gewoon best veel vanaf. Bij gebruik valt het wel mee en is de score niet verkeerd, maar ik krijg niet het idee dat de accuduur nou echt veel beter is dan mijn bijna 2 jaar oude Pixel 2 XL. Ik gebruik allerlei laders (lader van m'n Pixel, Anker autolader + Anker kabel, Samsung lader) en dat heeft echt nog nooit een probleem opgeleverd bij andere toestellen. Ook het stukje 80% -> 100% gaat echt veel sneller dan de S10 dan bij de Pixel 2 XL. Normaal laad ik maar tot 80/85% om de accu een beetje te sparen, maar de keren dat ik naar 100% heb geladen viel me dat wel direct op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
Peatsmoke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:24:
[...]

Lees eens goed. Bij de S8 zie ik het niet, alleen mijn S10. Dus het moet de screenprotector wel zijn zoals hier al genoemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:54
W84 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:21:
[...]

Lees eens goed. Bij de S8 zie ik het niet, alleen mijn S10. Dus het moet de screenprotector wel zijn zoals hier al genoemd. ;)
En als je de S8 draait? Het is namelijk bij al die telefoons in meer of mindere mate gewoon het geval. Weet ik uit ervaring. Erg irritant en ook de reden waarom ik geen gepolariseerde Rayban meer wil.
Wellicht dat de screen protector het erger maakt, of dat de S10 de polarisatie in een andere hoek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:07:
[...]

En als je de S8 draait? Het is namelijk bij al die telefoons in meer of mindere mate gewoon het geval. Weet ik uit ervaring. Erg irritant en ook de reden waarom ik geen gepolariseerde Rayban meer wil.
Wellicht dat de screen protector het erger maakt, of dat de S10 de polarisatie in een andere hoek heeft.
De fabrieksaf Screenprotector van de S10 veroorzaakt dit probleem. Alle toestellen hiervoor hebben nooit een vooraf geplakte protector gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:58

13art

Moderator Mobile
Rohit schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:16:
[...]

De fabrieksaf Screenprotector van de S10 veroorzaakt dit probleem. Alle toestellen hiervoor hebben nooit een vooraf geplakte protector gehad.
Ik dacht in eerste instantie, toen ik je bericht las, dat 1+1 in deze niet automatisch 2 hoeft te betekenen. Dus even gaan googlen en toen kwam ik wat meer onderbouwing tegen dat het inderdaad door de vooraf aangebrachte sp komt.
https://piunikaweb.com/20...nglasses-you-arent-alone/

Edit:
Zie nu dat @J0YR1D3R deze link ook al gepost had. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 13-11-2019 09:50 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Ja, ik ga 'm er binnenkort maar af halen. Ook omdat die vol krassen zit. Niet dat ik nu veel m'n zonnebril op heb, maar de keren dat het wel zo is lijkt het alsof ik een lsd trip heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
In gevallen met andere telefoons heeft het hiermee te maken: https://techsensitive.com...-displays-brief-tutorial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Nu woon ik op Curaçao en loop de hele dag met een zonnebril op en heb er nooit iets van gemerkt. Toen ik de S10 kocht niet, toen ik de protector af-fabriek eraf trok niet, en nu met een nieuwe protector ook niet. Just my 2 cents.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Is je zonnebril ook polariserend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barrymossel
Hij wilde gewoon opscheppen dat ie op Curaçao woont ;)

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Yep,allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 14:29
Toch maar even mijn vraag hier droppen...
Ik heb het idee dat mijn klok (van samsung) layout is gewijzigd. Ik gebruikte deze als wekker, maar heb het idee dat de knoppen zijn gewijzigd (snooze knop verplaatst en op deze plek de uit knop). Heb me in 1 week 2 keer verslapen, terwijl me dit normaal nooit gebeurd. Ben ik gewoon kippig of weten jullie of er iets veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Pctje91 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:03:
Ik heb het idee dat mijn klok (van samsung) layout is gewijzigd. Ik gebruikte deze als wekker, maar heb het idee dat de knoppen zijn gewijzigd (snooze knop verplaatst en op deze plek de uit knop). Heb me in 1 week 2 keer verslapen, terwijl me dit normaal nooit gebeurd. Ben ik gewoon kippig of weten jullie of er iets veranderd is?
Geen idee. Gebruik de wekker elke dag en de grote ronde knop schuif ik naar links of rechts om het alarm uit te schakelen. Snooze gebruik ik nooit maar die zit er boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Pctje91 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:03:
Gewoon niet meer snoozen, iets langer slapen en er meteen uit komen als de wekker gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 14:29
Ik ben erachter wat het is. Heb de wekkers opnieuw toegevoegd. Probleem is opgelost. Het geluid stopte erg snel waardoor ik niet wakker genoeg werd. Dus niet de knopjes, maar t geluid was het.

Offtopic: gelijk bed uit is toch niet te doen jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Pctje91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:32:
Ik ben erachter wat het is. Heb de wekkers opnieuw toegevoegd. Probleem is opgelost. Het geluid stopte erg snel waardoor ik niet wakker genoeg werd. Dus niet de knopjes, maar t geluid was het.

Offtopic: gelijk bed uit is toch niet te doen jongens...
Apart dat het geluid opeens zo snel stopt. Aan de andere kant wel weer fijn dat het zo snel en eenvoudig opgelost is.

offtopic:
jezelf martelen door eerder wakker gemaakt worden dan strikt noodzakelijk is, is toch geen doen joh.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:07
Ik zit al een paar uur te lezen over CSC code's. Mijn S10e is Frans (KPN NL SIM) en deze wil ik graag in het NL hebben.

Ik heb deze methode geprobeerd met dank aan dit forum.
1. Download Samsung Smart Switch for Windows and install it.
2.Download Smart switch in mobile too.
3.take a full backup of the device to system.
4.disconnect the device from system and turn it off.
5.remove UAE sim cards and then boot it to recovery mode
--press power button + bixby button + volume up button to enter recovery mode
6.Now insert indian sim cards into the device
7.format device using recovery
8.When you turn on the device it detects the sim cards and asks you whether to configure it to device settings,when you press yes device again get formatted and greets you with setup screen.
9.complete setup and then restore your data using smart switch.
10.you have successfully changed csc on your device.
Maar hij staat nog steeds op Frans.

YouTube: How to change csc code in samsung s8&s8plus without root
Idem

Verder wil ik hem niet rooten of iets dergelijks, instructies die ik kan vinden gaan bijna allen over rooten.

Enig idee hoe ik dit in het Nederlands krijg?

Edit: Al opgelost. De CSC blijft wel Frans als laatste digits maar de rest staat wel in het Nederlands zodat VoLTE en bellen over WIFI keurig werkt met bovenstaand.

[ Voor 7% gewijzigd door Ora et Labora op 20-11-2019 14:10 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:31
Kun je de Samsung Galaxy S10+ in de auto opladen met de autolader van OnePlus of gaat problemen opleveren ivm de snellaadtechniek die OnePlus gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JAtech schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:58:
Kun je de Samsung Galaxy S10+ in de auto opladen met de autolader van OnePlus of gaat problemen opleveren ivm de snellaadtechniek die OnePlus gebruikt?
Vast wel alleen hij gaat niet sneller opladen opeens. Hij pakt het maximale wat je telefoon aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

JAtech schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:58:
Het zal een langzamere snelheid pakken dan wat je met (recente) Samsung laders zult krijgen. Die OnePlus techniek doet ie alleen als ie via USB een OnePlus apparaat herkent. Dus het kan wel, maar dan duurt opladen bv 3+ uur

• lucknopfler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik overweeg een s10+ aan te schaffen. De batterijduur doet me twijfelen maar in reviews lees ik dat deze met updates verbeterd is. Kan iemand dit bevestigen? Waar kan ik vanuit gaan qua SOT? Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lucknopfler schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:28:
Ik overweeg een s10+ aan te schaffen. De batterijduur doet me twijfelen maar in reviews lees ik dat deze met updates verbeterd is. Kan iemand dit bevestigen? Waar kan ik vanuit gaan qua SOT? Dank!
Wellicht handig om te melden wat je nu hebt en wat je nu haalt? Batterijverbruik is sterk afhankelijk van het gebruik. Bovendien ben ik met de S10 zelf ook wat meer gaan gebruiken en laat ik dingen veel langer/vaker aan staan (bluetooth en wifi gaan bv nooit uit hier). Dan ga je al sneller door je batterij heen bv.

• lucknopfler
Martinspire schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:05:
[...]

Wellicht handig om te melden wat je nu hebt en wat je nu haalt? Batterijverbruik is sterk afhankelijk van het gebruik. Bovendien ben ik met de S10 zelf ook wat meer gaan gebruiken en laat ik dingen veel langer/vaker aan staan (bluetooth en wifi gaan bv nooit uit hier). Dan ga je al sneller door je batterij heen bv.
Heb nu een iPhone 7. Die hangt veel en vaak aan de lader, zo vaak dat ik niet eens weet wat ik op 1 volle lading haal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 15:39
SOT tussen de 7 en 8 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
op mijn s10 hal ik ongeveer 5,5 uur sot. de s10+ haalt dus rond de 6,5-7 denk ik zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucknopfler
Top, met meer dan 7 ga ik wel uit komen. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammaniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik wil één dezer dagen de S10 plus kopen. Ik twijfel alleen al tijden welke kleur ik moet kiezen. Ik twijfel op dit moment tussen prism green en prism white. Ik heb in de winkel al even gekeken, maar ik vond de achterkant er eigenlijk vrij cheap uitzien. Maar die telefoons zitten natuurlijk ook vol vingerafdrukken etc. Is er iemand die zijn kleur zou aan- of afraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Ik zou voor de prism green gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-07 21:11
Ik heb zelf de blauwe s10e, maar vind het veel te veel glinsteren. Verwacht dat de groene ook zo is. Kleur is verder wel heel mooi, maar als je hem beweegt dan wordt het opeens een lichtshow door weerkaatste lichtbronnen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik vind de blauwe heel chic ogen.

[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 22-11-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
S_Chief schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:46:
Ik vind de blauwe heel chic ogen.
Jup, de blauwe is i.m.o. ook echt de mooiste. Ik was zelf wat aan het twijfelen tussen groen en blauw, maar toen ik de achterkant zag was ik verkocht. Ik ben er nog erg blij mee. De witte vind ik trouwens heel goedkoop ogen. Is het net niet.

[ Voor 3% gewijzigd door W84 op 22-11-2019 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik heb zelf de blauwe, maar als je je telefoon in een hoesje stopt merk je niet echt verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Ammaniti schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:21:
Ik wil één dezer dagen de S10 plus kopen. Ik twijfel alleen al tijden welke kleur ik moet kiezen. Ik twijfel op dit moment tussen prism green en prism white. Ik heb in de winkel al even gekeken, maar ik vond de achterkant er eigenlijk vrij cheap uitzien. Maar die telefoons zitten natuurlijk ook vol vingerafdrukken etc. Is er iemand die zijn kleur zou aan- of afraden?
puur omdat ik niet zo wil opvallen als ik mijn toestel vast heb heb ik een zwarte genomen, maar vind blauw wel de mooiste :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
zojuist na 8,5 maand de s10 al in gebruik te hebben heb ik de screenprotector eraf gehaald. wat is ie toch prachtig zeg zonder dat plastic dingetje erop <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
giovanni2903 schreef op zondag 24 november 2019 @ 02:29:
zojuist na 8,5 maand de s10 al in gebruik te hebben heb ik de screenprotector eraf gehaald. wat is ie toch prachtig zeg zonder dat plastic dingetje erop <3
Waaghals. Jij durft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
dat plasticje zit onder de krassen, zag er niet uit hahah. heb in het verleden nog nooit een screenprotector op een telefoon gehad ook, dus zou niet weten waarom ik het wel op deze moet houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
Ik heb zelf de patern hoesjes gekocht, aangezien ik dacht dat dat fantastisch zou staan bij mijn blauwe s10e, maar door het glinsteren is het net een juweel en lijkt het meer alsof ik de aandacht wil trekken met het toestel.

Ik ben het overigens er helemaal mee eens dat dit wel een van de mooiere toestellen is, maar voor mij was het beter geweest als hij mat was..

s10e_blauw2

s10e_blauw1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die screenprotector is echt van slechte kwaliteit vind ik zelf. Ik heb na 2 maanden al allerlei fijne krasjes erop (en meer) terwijl op andere toestellen zonder na 2 jaar nog zowat geen enkel krasje te zien is. Ik heb al jaren geen screenprotectors meer en dat gaat prima. Het laatste toestel is volgens mij een HTC Desire waar ik er 1 op had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
J0YR1D3R schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:21:
[...]

Die screenprotector is echt van slechte kwaliteit vind ik zelf. Ik heb na 2 maanden al allerlei fijne krasjes erop (en meer) terwijl op andere toestellen zonder na 2 jaar nog zowat geen enkel krasje te zien is. Ik heb al jaren geen screenprotectors meer en dat gaat prima. Het laatste toestel is volgens mij een HTC Desire waar ik er 1 op had :X
same for me. gorilla glass is prima zonder screenprotector O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:12
Zijn er hier al veel mensen die hem zonder hoesje gebruiken? Zo ja, hoe gevoelig is het toestel voor schade/gebruikerssporen?

Ik ben bang voor gebruikerssporen maar zonder hoesje is het toestel heel erg veel mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Dan heb jij het lang volgehouden. Ik had de protector er binnen een week al af. Veel schrapen en het beeldscherm is mooier zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-07 14:59
Ik heb binnen 3 weken al enkele gaatjes in de screen protector waardoor er een klein lucht belletje onderzit.
Ik verwacht dat die protector er dus niet heel lang op gaat zitten....

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:04
Loei123 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:57:
Zijn er hier al veel mensen die hem zonder hoesje gebruiken? Zo ja, hoe gevoelig is het toestel voor schade/gebruikerssporen?

Ik ben bang voor gebruikerssporen maar zonder hoesje is het toestel heel erg veel mooier...
Yup, geen hoesje, geen screenprotector... Waarom zo'n mooie telefoon kopen om er een lelijk hoesje omheen te gooien. Los van het feit dat hij daardoor te dik/fors wordt om hem alsnog in mijn broekzak te dragen.

Er komen (vooral op de achterkant) wel wat krasjes op maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp voor me. Enige nadeel is doorverkoopwaarde, maar ja... dan maar iets minder aan overhouden en in de tussentijd volop plezier van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:30

jerry_a

doei

Gaat hij er een beetje makkelijk af?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
m0ridin schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:02:
[...]

Yup, geen hoesje, geen screenprotector... Waarom zo'n mooie telefoon kopen om er een lelijk hoesje omheen te gooien. Los van het feit dat hij daardoor te dik/fors wordt om hem alsnog in mijn broekzak te dragen.

Er komen (vooral op de achterkant) wel wat krasjes op maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp voor me. Enige nadeel is doorverkoopwaarde, maar ja... dan maar iets minder aan overhouden en in de tussentijd volop plezier van hebben.
Ik heb een doorzichtige case, maakt m niet echt lelijker ofzo hoor. Zonder hoesje laten vallen kunnen de meeste smartphoneschermen niet waarderen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
jerry_a schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:10:
Gaat hij er een beetje makkelijk af?
Heel makkelijk zelfs, zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:30

jerry_a

doei

giovanni2903 schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:14:
[...]

Heel makkelijk zelfs, zoals het hoort
Dat ging inderdaad heel makkelijk. Nog nooit een screensaver gehad. Snap ook niet waarom ik hem er nu opgelaten heb.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:37
Loei123 schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:57:

Scherm en achterkant blijven bij mij goed zonder protectie. Heb alleen wel barstjes in het glaasje voor de cameralenzen en flitser. Gelukkig niet voor de lenzen, maar er tussenin. Ik heb daar nu een klein "gorillaglaasje" op geplakt om verdere schade te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:12
Poeh klinkt allemaal verleidelijk, alleen durf ik nog niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:04
giovanni2903 schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:14:
[...]

Ik heb een doorzichtige case, maakt m niet echt lelijker ofzo hoor. Zonder hoesje laten vallen kunnen de meeste smartphoneschermen niet waarderen helaas
Die vallen nog mee, maar maakt het voor mij wel merkbaar 'lomper'. De S10+ is voor mij al een heel groot toestel (ben niet zo'n grote jongen ;) ) en dan is die extra marge, hoe minimaal ook, toch merkbaar.

Maar iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten, voor mij is het een bewuste keuze en ik neem de risicos op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Loei123 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:27:
Poeh klinkt allemaal verleidelijk, alleen durf ik nog niet. :9
Het is een gebruiksvoorwerp en als je er gewoon mee omgaat kan er niet veel kapot gaan. Perfect blijft een gebruiksvoorwerp toch niet, als je dat wilt moet je hem in de vitrine leggen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
Eerlijk gezegd is de reden waarom ik hem met hoesje gebruik dat ik anders "accidental palm touches" krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik gebruik het liefst een hoesje wat zo minimaal mogelijk is zoals de thin fit van Spigen. Puur om de grip voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:53
Volgens dit artikel krijgt S10 Android 10 in januari.

https://androidworld.nl/n...ijgen-android-10-januari/

[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 26-11-2019 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

We zitten inmiddels al op de 7e beta en die is echt super stabiel. Ik had hem eigenlijk wel eerder verwacht.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:53
rajackar schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:13:
[...]

We zitten inmiddels al op de 7e beta en die is echt super stabiel. Ik had hem eigenlijk wel eerder verwacht.
Komt wel van Samsung Israel dus wellicht is NL wel iets eerder aan de beurt.

Ik hoop dat 10 voor een verbeterde accu zorgt en dat ze eindelijk eens de camera kwaliteit meenemen, die is en blijft belabberd met foto's binnenshuis genomen. Zo extreem korrelig en ruis... pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
https://www.sammobile.com...date-released-in-germany/

Duitsland heeft de stabiele Android 10 update binnen vandaag.
Denk dat wij niet al te lang meer hoeven te wachten.

Ben alleen nog op zoek naar een waardige LoD vervanger. Hebben jullie nog suggesties? Bij Userland krijg ik bijvoorbeeld een volledig zwart scherm als ik Firefox open..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb de update geïnstalleerd (via XDA) en hij is inderdaad final. Zo is Netflix weer te downloaden in de Play Store.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hsb85 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:38:

Ben alleen nog op zoek naar een waardige LoD vervanger. Hebben jullie nog suggesties? Bij Userland krijg ik bijvoorbeeld een volledig zwart scherm als ik Firefox open..
Opvallend. Wellicht is de S10 dan momenteel de uitzondering voor de Galaxy lijn? Of is Duitsland even een test-locatie om te zien of wereldwijde uitrol mogelijk is. Dan is ie in ieder geval stabieler dan Samsung had verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2019 11:33 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

hsb85 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:38:

Mijn S10e zojuist begonnen met het downloaden van de update (1975,2mb)

Ben benieuwd :9

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• hsb85
spartacusNLD schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:48:
[...]

Mijn S10e zojuist begonnen met het downloaden van de update (1975,2mb)

Ben benieuwd :9
oh wow, en je hebt gewoon de NL versie?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

hsb85 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:50:
[...]
oh wow, en je hebt gewoon de NL versie?
Jup. Wel via de werkgever / zakelijk. Wellicht dat dat nog verschil maakt? Kan zijn dat het dus een import model is. Geen idee. Heb wel vaker een update eerder dan andere gebruikers hier.

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 28-11-2019 13:55 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:36
spartacusNLD schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:51:
[...]

Jup. Wel via de werkgever / zakelijk. Wellicht dat dat nog verschil maakt? Kan zijn dat het dus een import model is. Geen idee. Heb wel vaker een update eerder dan andere gebruikers hier.
Zou jij willen kijken wat er staat bij instellingen, info telefoon, software gegevens en dan bij Sw-versie serviceprovider? Staat daar DBT?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Megapaul schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:31:
[...]
Zou jij willen kijken wat er staat bij instellingen, info telefoon, software gegevens en dan bij Sw-versie serviceprovider? Staat daar DBT?
Nee, het is OXM, een multi-CSC ROM.
Je kunt hem ook met Frija downloaden inmiddels als je DBT kiest.
Mijn S10 blijft PHN/PHN,PHN.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Megapaul schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:31:
[...]
Daar staat:

SAOMC_SM-G970F_OXM_DBT_QQ_0009
RF8M32ELDMK
DBT/PHN,PHN/MAX

:P

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-07 10:04
spartacusNLD schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:01:
[...]

Daar staat:

SAOMC_SM-G970F_OXM_DBT_QQ_0009
RF8M32ELDMK
DBT/PHN,PHN/MAX

:P
Geen Nederlandse dus maar inderdaad Duits model.

Ach zoveel vernieuwende dingen zit er niet in 10 dus ik wacht wel tot hij er is hier. Geen haast.

[ Voor 16% gewijzigd door Arjant2 op 28-11-2019 16:54 ]

• Rohit
Kan iemand bevestigen of de camera in de nieuwe update beter is?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Arjant2 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:53:
Ach zoveel vernieuwende dingen zit er niet in 10 dus ik wacht wel tot hij er is hier. Geen haast.
Eens. Veel zaken zaten ook al in OneUI, dus veel verschil ga je niet merken. Maar het is wel fijn dat ie er nu al is. Belooft veel goeds voor verdere ondersteuning. Wie weet gaan ze de komende jaren ook sneller updates uitbrengen, waarbij meer ruimte blijft voor het ondersteunen van oudere toestellen. Voor de huidige prijzen mag dat namelijk wel :>

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14
Pierre_nr1 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:48:
[...]
Met de IMEI kan je checken welke CSC de telefoon heeft. Deze staat op de buitenkant van het doosje, dus daar hoef je zelfs de verpakking niet voor open te maken.
Ik heb net m’n S10e binnen gekregen van GSMWeb, met een overgeplakte, iets smallere zegel. Heb wat zitten zoeken naar sites die de CSC kunnen geven aan de hand van het IMEI, wil kijken of ik een PHN versie heb. Ik had het meeste aan IMEI.info, die geeft als CSC E35. Maar is dat wel een bestaand CSC?
Welke IMEI site zou je aanraden?
Pagina: 1 ... 52 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support