Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:29
RekZ schreef op maandag 15 juli 2019 @ 23:49:
[...]

Inderdaad, het is tot nu toe alleen de eerste dag voorgekomen. Een notification led mis ik om eerlijk te zeggen ook wel. Zijn er goede apps die kunnen fungeren als notification led?
Zoek/lees het topic even door voor led notificatie optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
RekZ schreef op maandag 15 juli 2019 @ 23:49:
[...]
Inderdaad, het is tot nu toe alleen de eerste dag voorgekomen. Een notification led mis ik om eerlijk te zeggen ook wel. Zijn er goede apps die kunnen fungeren als notification led?
AODNotify...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:56
In de playstore (op mijn 1+X) vind ik een hele boel apps, maar geen AODNotify?
Heb wel een 'Always On Amoled - BETA', 'Always On Edge - Edge Lightning', ....

Heb je toevallig een linkje ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kwakkel schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:12:
[...]

In de playstore (op mijn 1+X) vind ik een hele boel apps, maar geen AODNotify?
Heb wel een 'Always On Amoled - BETA', 'Always On Edge - Edge Lightning', ....

Heb je toevallig een linkje ofzo?
Weet niet waar jij gezocht heb, maar ik tik 1x AODNotify in in de zoekbalk: tataaaa

https://play.google.com/s....jamworks.alwaysondisplay

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
henklbr schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:19:
[...]

Weet niet waar jij gezocht heb, maar ik tik 1x AODNotify in in de zoekbalk: tataaaa

https://play.google.com/s....jamworks.alwaysondisplay
Thanks - die krijg ik dus niet te zien :?
Als ik je link volg op mijn 1+x, krijg ik 'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'. Zal dus moeten wachten tot ik mijn S10 heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Kwakkel op 16-07-2019 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
Kwakkel schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:26:
[...]

Thanks - die krijg ik dus niet te zien :?
Als ik je link volg op mijn 1+x, krijg ik 'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'. Zal dus moeten wachten tot ik mijn S10 heb.
Werkt ook alleen op Samsung devices..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik kwam er niet uit met AODnotify. Heb uiteindelijk Holey light geinstalleerd en deze doet perfect.

Na een korte weekje de s10+ gebruikt te hebben moet ik wel beetje wennen aan de scherm grootte. Fotos zijn super(op het scherm), accu is ok (ben ook een zware gebruiker). De vingerafdruk werkt alleen niet zo soepel. Heb de standaard screenprotector op laten zitten en 2 afdrukken van mijn rechter duim ingezet. Helaas nog slechter dan mijn S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Die standaard screenprotector eraf trekken (heb je toch niks aan en de randen laten snel los) en je vingers van verschillende hoeken registreren. Werkt hier perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
W84 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:11:
Die standaard screenprotector eraf trekken (heb je toch niks aan en de randen laten snel los) en je vingers van verschillende hoeken registreren. Werkt hier perfect. :)
Nog niks van gemerkt losse randen, heb ook een Spigen tough armour hoes, zit goed in verstopt denk ik.

Zal straks nog een keer registreren, 3x mijn rechterduim die ik meest gebruikt en 1x linker, kijk of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb vooral gemerkt dat de fp sensor door de tijd heen steeds beter/sneller is gaan werken zonder dat ik iets heb veranderd.. Geen idee hoe (wellicht is het zelflerend :+ ), maar het gaat nu vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
330d schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 21:28:
[...]

Nog niks van gemerkt losse randen, heb ook een Spigen tough armour hoes, zit goed in verstopt denk ik.

Zal straks nog een keer registreren, 3x mijn rechterduim die ik meest gebruikt en 1x linker, kijk of het helpt.
Haha, dat kan. Maar ik spreek je over een paar weken wel weer, je kunt het eigenlijk geen screenprotector noemen. Dus... stukje folie die snel krast en loslaat. :p

Vergeet niet je vinger te draaien trouwens zodat het van verschillende hoeken wordt herkent. Scheelt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik ervaar met mijn S10+ toch wel de nodige dekkingsproblemen. Ik heb Vodafone en gebruik 2 simkaarten in het toestel voor 2 nummers.

In huis heb ik vaak maar 1 streepje bereik, -110 db geeft hij aan.
Bellen via Wifi staat aan en vaak schakelt het toestel daar naar over. Bel ik dan, dan komt het weleens voor dat de verbinding wordt afgekapt opeens.

Ik ben altijd iPhone gebruiker geweest met ooit een uitstapje naar de S8, die had ook minder bereik dan de iPhones, maar wel beter dan de S10.
Mijn vrouw heeft een iPhone XR, ook Vodafone en in huis beter bereik dan ik.

Er is al een simkaart gewisseld door Vodafone, maar dit lost niks op.

In het menu zit een instelling dat er voor spraak 4G moet worden gebruikt, heeft dit invloed op het bereik misschien?

Ik hoop toch dat er spoedig een soort update komt, via Google begrijp ik dat ik niet de enige ben die problemen ervaart, net zoals een aantal reageerders hier.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freddyathlon schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 07:44:
Ik ervaar met mijn S10+ toch wel de nodige dekkingsproblemen. Ik heb Vodafone en gebruik 2 simkaarten in het toestel voor 2 nummers.

In huis heb ik vaak maar 1 streepje bereik, -110 db geeft hij aan.
Bellen via Wifi staat aan en vaak schakelt het toestel daar naar over. Bel ik dan, dan komt het weleens voor dat de verbinding wordt afgekapt opeens.

Ik ben altijd iPhone gebruiker geweest met ooit een uitstapje naar de S8, die had ook minder bereik dan de iPhones, maar wel beter dan de S10.
Mijn vrouw heeft een iPhone XR, ook Vodafone en in huis beter bereik dan ik.

Er is al een simkaart gewisseld door Vodafone, maar dit lost niks op.

In het menu zit een instelling dat er voor spraak 4G moet worden gebruikt, heeft dit invloed op het bereik misschien?

Ik hoop toch dat er spoedig een soort update komt, via Google begrijp ik dat ik niet de enige ben die problemen ervaart, net zoals een aantal reageerders hier.
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/sXjRVi.png

Misschien dat dit de oplossing voor je is...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

henklbr schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:21:
[...]

[Afbeelding]

Misschien dat dit de oplossing voor je is...
Zodat het toestel belt via Wifi zodra dit beschikbaar is?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!
freddyathlon schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:23:
[...]

Zodat het toestel belt via Wifi zodra dit beschikbaar is?
Yes: dit kan voor jou thuis "de" oplossing zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

henklbr schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:27:
[...]

Yes: dit kan voor jou thuis "de" oplossing zijn... ;)
Ik ga het proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Even een vraagje ik ben misschien van plan te switchen van mijn iPhone 6s naar een S10+ , nu wil ik even weten hoe lang er updates zijn en wat de levensduur van een S10+ en daarmee bedoel ik hoe lang worden er updates voorzien en nieuwe versies van het besturingssysteem zoals bij iPhone iOS updates. alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
SteffanS schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:11:
Even een vraagje ik ben misschien van plan te switchen van mijn iPhone 6s naar een S10+ , nu wil ik even weten hoe lang er updates zijn en wat de levensduur van een S10+ en daarmee bedoel ik hoe lang worden er updates voorzien en nieuwe versies van het besturingssysteem zoals bij iPhone iOS updates. alvast bedankt!
Moest ik een schatting moeten maken zou ik zeggen dat je een jaar of 2 updates krijgt. Updates naar nieuwe android versies (vb. van android 9 naar android 10) duren ongeveer een half jaar bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:39:
[...]

Moest ik een schatting moeten maken zou ik zeggen dat je een jaar of 2 updates krijgt. Updates naar nieuwe android versies (vb. van android 9 naar android 10) duren ongeveer een half jaar bij Samsung.
S7 krijgt af en toe nog updates dus maak er eerder 3 jaar updates van voor de S serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag m.b.t. tot de screenprotector voor de Galaxy S10e. Ik lees dat de S10 en S10+ al direct zijn voorzien van een screenprotector. Ik heb gisteren echter de Galaxy s10e gekocht in de winkel en het lijkt er op dat op de S10e ook al standaard een protector zit.

Hebben andere s10e bezitters dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:57:
Ik heb een vraag m.b.t. tot de screenprotector voor de Galaxy S10e. Ik lees dat de S10 en S10+ al direct zijn voorzien van een screenprotector. Ik heb gisteren echter de Galaxy s10e gekocht in de winkel en het lijkt er op dat op de S10e ook al standaard een protector zit.

Hebben andere s10e bezitters dit ook?
Jip. Alleen komen er wel snel krassen in.
Heb er nu een kras op en een soort van buts erin. Dus ben opzoek naar een nieuwe protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martiveen schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:06:
[...]

Jip. Alleen komen er wel snel krassen in.
Heb er nu een kras op en een soort van buts erin. Dus ben opzoek naar een nieuwe protector
Oké mooi! Dan hoef ik voor nu geen protector aan te schaffen. Apart dat ze het nergens vermelden, ik had bijna een protector in de winkel aangeschaft.

Wel jammer om te horen dat je nu al zo snel krassen hebt en een buts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 16:43
SteffanS schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:11:
Officieel 2 jaar updates inclusief upgrades naar nieuwe Android versies. Maar de realiteit laat zien dat 3 jaar vaak haalbaar is met regelmatige security updates. Na 3 jaar komen de security updates iets minder vaak volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:17:
[...]

Oké mooi! Dan hoef ik voor nu geen protector aan te schaffen. Apart dat ze het nergens vermelden, ik had bijna een protector in de winkel aangeschaft.

Wel jammer om te horen dat je nu al zo snel krassen hebt en een buts...
Misschien toch eens beter de gebruikershandleiding lezen:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/923/AFsIo5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Hebben jullie hier nooit last van?
https://www.reddit.com/r/...fter_removing_phone_from/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
In de volle zon is het display best gelig en minder fel in vergelijking met m'n S8, maar Samsung zou dus 30% schadelijk blauw licht er standaard uit hebben gehaald. Dus dat zal het dan wel zijn gok ik... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geprobeerd. Voorkeur voor bellen over wifi staat aan en nu 'werkt' dit goed. In de zin dat er nu steeds via Wifi wordt gebeld.
Echter; de verbinding wordt dan opeens verbroken. Soms na 10 seconden, soms na een minuut, maar de verbinding valt weg.

Waar kan ik dit zoeken? Ik heb al gekozen voor 2.4 en 5ghz maar maakt niets uit. Ik heb een Hitron modem van Ziggo Zakelijk staan, die is nu een jaar oud zoiets.

Modem opnieuw opstarten biedt ook geen oplossing. Signaal van Wifi is uitstekend, modem staat in de woonkamer.

Een mobiele dekking van -117db is gewoon echt matig. 1 streepje op de S10+ en soms zelfs geen. Het verbaast me dat ik met de iPhones nooit een probleem had.

Wat kan ik nu doen? Moet ik dit dan toch zoeken in het modem van Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:39
GIsteren Headliners Lala uit een SBC, toch nog iets leuks voor m'n team :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb een hele rits berichten verhuisd naar: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires. Discussies over screenprotectors hoort daar thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Maichel schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:40:
GIsteren Headliners Lala uit een SBC, toch nog iets leuks voor m'n team :)
Verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Hi All,

Ik ben ook al enige tijd trotse bezitter van een S10+. Ik gebruik hem graag om fotos te maken op vakantie en zou dan ook graag die fotos backuppen Dit zou ik lokaal (ivm geen internet) willen doen, op mijn wat oudere galaxy S2 tablet.

Dan nu mijn vraag: wat is de beste (lees snelste) manier om dit te doen? Wanneer ik met de kabel connectie maak, start samsung smartswitch op en kan ik enkel foto`s van mijn tablet naar mijn telefoon verpaatsen (en niet andersom). Daarnaast is deze app meer gebouwd op het compleet overzetten van telefoons (namen/etc) en niet enkel bestanden (in dit geval foto`s).

Op dit moment gebruik ik bluetooth, maar dit werkt niet echt snel. Iemand een ideetje?

Het gaat dus enkel om foto`s over zetten naar mijn S2 tablet.

Groet,

Mike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
Mike80 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 10:10:
Op dit moment gebruik ik bluetooth, maar dit werkt niet echt snel. Iemand een ideetje?
Wifi-Direct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:50
Iemand? ;w
cedras schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:17:
Samsung s10e + led view cover

Mijn muziek gaat te pas en te onpas spelen. Blijkbaar raak ik een knop aan waardoor ik dat activeer. Op de cover staat ook vaak de mogelijkheid om de muziek te bedienen. Ik vind het fantastisch dat ik het aangezet heb, maar de vraag is............hoe krijg ik dat weer uit? Ik kan het niet meer terugvinden.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Staat dat niet bij: instellingen>vergrendelscherm>facewidgets>muziek aan-uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maribolo
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 17:37
Ik heb deze telefoon sinds een week. Super blij mee! Echter, sinds zojuist lijkt de power button opeens ietsjes losser te zitten. Als ik de vingerafdrukscanner gebruik en mn vinger loslaat hoor je nu een zacht klikje. Knopje heeft ook wat speling (wel minimaal).

Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:50
machlo schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:14:
[...]

Staat dat niet bij: instellingen>vergrendelscherm>facewidgets>muziek aan-uit ?
Daar staat inderdaad iets. Heb muziek uitgezet.
Hopen dat het helpt. Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Instellingen- Vergrendelscherm - Facewidgets?

Heb er geen ervaring mij maar dit lijkt mij het meest logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
Mike80 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 10:10:
Hi All,

Ik ben ook al enige tijd trotse bezitter van een S10+. Ik gebruik hem graag om fotos te maken op vakantie en zou dan ook graag die fotos backuppen Dit zou ik lokaal (ivm geen internet) willen doen, op mijn wat oudere galaxy S2 tablet.

Dan nu mijn vraag: wat is de beste (lees snelste) manier om dit te doen? Wanneer ik met de kabel connectie maak, start samsung smartswitch op en kan ik enkel foto`s van mijn tablet naar mijn telefoon verpaatsen (en niet andersom). Daarnaast is deze app meer gebouwd op het compleet overzetten van telefoons (namen/etc) en niet enkel bestanden (in dit geval foto`s).

Het gaat dus enkel om foto`s over zetten naar mijn S2 tablet.

Groet,

Mike
Heb je verzenden naar apparaat al geprobeerd? Dat werkt voor wat jij wilt doen echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Hi Mrkend54l,

Ik heb de tip van CappieL (wifi-direct) geprobeerd en dit werkt zoveel malen sneller dan blue tooth! erg blij mee. Mocht jouw manier nog sneller zijn, dan hoor ik het graag.

Groet,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update heeft mijn Samsung S10+ een gigantisch batterijverbruik. Geen apps onder status die de oorzaak zouden kunnen zijn. Al bij niets doen slurpt hij na een uurtje 5% weg. Als ik wel wat ga doen dan gaat het nog sneller. Meer mensen dit probleem sinds de laatste update?

Ook nog steeds dat irritante probleem dat hij vaak niet reageert op de vingerafdruk. Scherm blijft zwart en met geen mogelijkheid te unlocken. Je moet dan even de toets aan de rechterkant indrukken zodat het scherm weer reageert/wakker wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:51:
Sinds de laatste update heeft mijn Samsung S10+ een gigantisch batterijverbruik. Geen apps onder status die de oorzaak zouden kunnen zijn. Al bij niets doen slurpt hij na een uurtje 5% weg. Als ik wel wat ga doen dan gaat het nog sneller. Meer mensen dit probleem sinds de laatste update?

Ook nog steeds dat irritante probleem dat hij vaak niet reageert op de vingerafdruk. Scherm blijft zwart en met geen mogelijkheid te unlocken. Je moet dan even de toets aan de rechterkant indrukken zodat het scherm weer reageert/wakker wordt.
Wat weleens kan helpen is cache opschonen via de knoppencombi: Bixby+Volume omhoog+Aanknop en dan "Wipe Cache Partition". Toestel eerst uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Mijn S10 is eindelijk onderweg!
Daar moeten nog wat zakelijke toestanden op, maar dat regelt de IT dienst hier wel.

Zijn er zaken die ik 'zeker' zou moeten doen (los van 'inruilen voor een iPhone/Mi Note 9/<andere merk/model>', 'hoesje kopen', en andere leutige opmerkingen)? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Sinds 2 dagen trotse eigenaar van een Galaxy S10e. Hardware een prima toestel, fysiek kleiner dan mijn oude 5,2" telefoon dus dat is erg fijn! Qua software heeft ie wel een paar eigenaardigheidjes waar ik niet echt omheen kan.

Even een screenshot van mijn notificatiedrawer als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4ThuUY2.png

Ik zie daar 4 notificaties waarvan ik er slechts één interessant vind. Hoe krijg ik nou al die onzin weg? Mijn telefoon staat altijd op do not disturb, dus die notificatie hoef ik daar niet te zien. Liefst zie ik hem zoals bij Android 8.1 rechtsboven. Zelfde geldt voor Android System melding en de bluetooth dual audio melding kan me al helemaal gestolen worden. Iemand enig idee hoe dat aan te passen is, of op z'n minst hoe die uit de notificatiedrawer verwijderd kunnen worden?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 23:00
@Ramon ik krijg die do not disturb ook niet weg aangezien het een systeem notificatie is. Zelfde met vpn. Dual audio weet ik niet, want die heb ik nooit geprobeerd.

Je kan die do not disturb overigens wel alleen naar boven laten komen als je de notificaties naar beneden haalt, door er lang op te drukken en de instelling van silent naar silent & minimise te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Bluetooth Dual Audio weet ik niet, wellicht kun je die feature gewoon uitzetten of heb je die echt nodig?
Verder krijg je voor zover ik weet die VPN en Do Not Disturb niet weg. Tenminste, mij lukt dat ook niet. Bij Do Not Disturb heb je wel instellingen die hem weg zouden moeten halen (ga maar eens naar DND in de settings), maar vreemd genoeg lijkt dat dus niet te werken.

Ik moet zeggen dat ik er nu al aan gewend ben dat ik er wel overeen kijk, al kan ik me voorstellen dat je liever stuff niet ziet. Overigens zou ik zelf niet de hele dag DND aanzetten en alleen gepland of eventueel via Bixby Routines (dat je iets hebt waarmee je detecteerd dat je slaapt en niet alleen van x tot y tijd).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Net de S10e binnen, is nu in de aanbieding bij Tele2 voor 456 euro. Toch een lekkere upgrade ten opzichte
van de S5 mini, beetje groot maar past nog wel in mijn zak. Stukkie sneller dan de S5 mini die in 2014 al als traag werd omschreven

Al een hoop ingesteld ook met hulp van dit topic (zoals die holey light app, die is nice). Ik wilde eigenlijk
een fysieke knop gebruiken om een foto te maken. Kan dat? Ik heb het nog niet kunnen vinden in die Bixby remap apps. De camera app openen met die knop gaat wel,maar ik wil een foto nemen door op die knop te drukken in plaats van tikken op het scherm.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 00:08:
Al een hoop ingesteld ook met hulp van dit topic (zoals die holey light app, die is nice). Ik wilde eigenlijk
een fysieke knop gebruiken om een foto te maken. Kan dat? Ik heb het nog niet kunnen vinden in die Bixby remap apps. De camera app openen met die knop gaat wel,maar ik wil een foto nemen door op die knop te drukken in plaats van tikken op het scherm.
Bij camera instellingen, opnamemethode, volumeknop kan je instellen. Bij de s10+ staat die standaard op foto/video maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 00:08:
Ik wilde eigenlijk een fysieke knop gebruiken om een foto te maken. Kan dat?
Dat kan met de volumeknoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GrtOsSEHOQpMIOLSRfJWaLEW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rXEZeouKkNVZFHs6aCLoIard/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CZYCz3u2XqAvvZPj1Xqop7SQ/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4zFsCPjWB9Bk6zshBGb3FmwH/thumb.png

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 25 jul 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Wi-Fi and Wi-Fi stability have been improved
* Improved stability of the camera
* The stability and connectivity of Bluetooth have been improved
* The security of your device has been improved
* Camera app / firmware updated
* Once the update is done, you will not be able to return to the old version of the software because of the updates of the security policy

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 16487975
Build date Fri, 19 Jul 2019 07:03:10 +0000
Security Patch Level 2019-07-01
Product code PHN
PDA G975FXXU3ASG8
CSC G975FOXM3ASG8
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/Dr0Iz3.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
henklbr schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:03:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 25 jul 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Wi-Fi and Wi-Fi stability have been improved
* Improved stability of the camera (QR-code scanning added)
* The stability and connectivity of Bluetooth have been improved
* The security of your device has been improved
* Camera app / firmware updated
* Once the update is done, you will not be able to return to the old version of the software because of the updates of the security policy

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 16487975
Build date Fri, 19 Jul 2019 07:03:10 +0000
Security Patch Level 2019-07-01
Product code PHN
PDA G975FFXXU3ASG8
CSC G975FOXM3ASG8
Details for download with Frija:
[Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !
Thnx Henk. Gelijk ff downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39
Kwakkel schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 16:40:
Mijn S10 is eindelijk onderweg!
Daar moeten nog wat zakelijke toestanden op, maar dat regelt de IT dienst hier wel.

Zijn er zaken die ik 'zeker' zou moeten doen (los van 'inruilen voor een iPhone/Mi Note 9/<andere merk/model>', 'hoesje kopen', en andere leutige opmerkingen)? :)
Dit topic door lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
330d schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:08:
[...]

Bij camera instellingen, opnamemethode, volumeknop kan je instellen. Bij de s10+ staat die standaard op foto/video maken.
thanks, dat is wat ik zocht :)
die Bixby knop is voorlopig prima voor de zaklamp

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:34
thanks, dat is wat ik zocht :)
die Bixby knop is voorlopig prima voor de zaklamp
Doe je dat met de standaard zaklamp of met een app?
Ik zie zo geen mogelijkheid om de standaard zaklamp op de bixby knop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Loei123 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:57:
[...]

Doe je dat met de standaard zaklamp of met een app?
Ik zie zo geen mogelijkheid om de standaard zaklamp op de bixby knop te zetten.
In geavanceerde functies naar Bixby-toets gaan, daar doorklikken naar snelle opdracht uitvoeren en dan in Bixby Voice een command aanmaken voor de zaklamp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
@hsb85 en @Martinspire Bedankt voor jullie reacties. Ondanks dat DND in Android 8.1 precies deed wat ik wilde (geen trilling of geluid maar wel het scherm laten oplichten met wit op zwarte tekst) heb ik nu dat idee los gelaten en gewoon op mijn S10e geluid en trilling uitgezet. Dus dan heb ik geen irritante "DND staat aan" notificatie meer. Het scherm laten oplichten bij notificaties was nog wel een dingetje. Ik kreeg dat alleen voor elkaar met de app "Glimpse notifications" (dat geldde overigens ook voor Edge screen, wat ik standaard niet werkend kreeg...). Daarna met bxActions de bixby button geremapped naar camera starten. en long press op volume up/down skipped nu ook tracks dmv de app "Button Mapper". Nu ben ik ook na een paar dagen door alle "probeer dit eens" notificaties heen (dat zijn er toch echt veeeel...) en vind ik de rust weer terug ;) Hier kan ik goed mee uit de voeten, heerlijk :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
De juli update rolt nu OTA binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
nielsjo schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 07:26:
De juli update rolt nu OTA binnen.
Hier ook inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier ook. Valt me wel mee hoe snel updates toch ook hier al verschijnen. Maakt het niet de moeite waard om dat handmatig te gaan forceren.

Al waardeer ik de berichtjes dat er een nieuwe update is en wat deze doen wel hoor :>

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:43
Nog meer mensen problemen met Package disabler pro na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk biedt die juli update een oplossing voor de meldingen.

Volgende meldingen kwamen deze morgen pas binnen na een 4tal minuten gebruik (was online de krant aan het lezen)

5x gmail
3x outlook
3x 9gag
16x whatsapp

Heb dit al getest op verschillende wifi / 4g.
Telkens hetzelfde irritante probleem :(
Alle settings al meerdere malen overlopen en alles staat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Batterijbesparing uitschakelen voor die apps? Heb het ook gedaan voor Whatsapp, sindsdien nooit meer de melding op m'n pc dat de telefoon geen verbinding meer heeft.

[ Voor 57% gewijzigd door S_Chief op 28-07-2019 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:46:
Hopelijk biedt die juli update een oplossing voor de meldingen.

Volgende meldingen kwamen deze morgen pas binnen na een 4tal minuten gebruik (was online de krant aan het lezen)

5x gmail
3x outlook
3x 9gag
16x whatsapp

Heb dit al getest op verschillende wifi / 4g.
Telkens hetzelfde irritante probleem :(
Alle settings al meerdere malen overlopen en alles staat goed.
Heb precies hetzelfde probleem alleen met whatsapp. Berichten komen pas minuten later binnen en met uitschieters van een half uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaakson
  • Laatst online: 31-08-2022
Swizzler24 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:38:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem alleen met whatsapp. Berichten komen pas minuten later binnen en met uitschieters van een half uur.
Heb dit probleem ook een lange tijd gehad, nadat ik dacht dat ik alle settings al had gezien, kwam uiteindelijk weer een nieuwe plek tegen waar ik ook nog wat settings betreffende de batterij kon aanpassen, na het doen van deze changes heb ik dit probleem niet meer gehad.

Het waren voor mij deze settings: (Apps -> Special access -> Optimize battery usage), deze heb ik dan uitgezet voor alle apps waarvan ik notifications wil ontvangen. (Mail/Chat apps)

Hier gevonden destijds:
https://www.androidcentra...laxy-s10-heres-how-fix-it

Erg hinderlijk dat dit niet gewoon ergens met 1 setting te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakson schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:56:
[...]

Heb dit probleem ook een lange tijd gehad, nadat ik dacht dat ik alle settings al had gezien, kwam uiteindelijk weer een nieuwe plek tegen waar ik ook nog wat settings betreffende de batterij kon aanpassen, na het doen van deze changes heb ik dit probleem niet meer gehad.

Het waren voor mij deze settings: (Apps -> Special access -> Optimize battery usage), deze heb ik dan uitgezet voor alle apps waarvan ik notifications wil ontvangen. (Mail/Chat apps)

Hier gevonden destijds:
https://www.androidcentra...laxy-s10-heres-how-fix-it

Erg hinderlijk dat dit niet gewoon ergens met 1 setting te fixen is.
Mag ik je een (tijdelijke) held noemen? oOo
Alle apps waar ik problemen mee heb staan hier tussen! Uitgeschakeld en ik kijk vandaag even wat het geeft!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakson
  • Laatst online: 31-08-2022
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:01:
[...]

Mag ik je een (tijdelijke) held noemen? oOo
Alle apps waar ik problemen mee heb staan hier tussen! Uitgeschakeld en ik kijk vandaag even wat het geeft!

Thanks
Haha, nou voor heel eventjes dan :). Hopelijk werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:12:
[...]

Nee. Verzekering keerde 259 euro uit. S10+ was precies op het hoekje van het scherm gevallen. Er zat geen screenprotector op maar wel een hoesje. Alleen ik ben zeer verbaasd van de goede service bij Samsung en de extra onderdelen die ze gratis vervangen. Bij een normale gsm boer kun je dat wel vergeten. Nu originele Samsung garantie met bewijs ook(papier en digitaal). Stoffen zakje kreeg ik er ook bij plus gratis screenprotector.

De medewerker zei ook dat als je dit bij een gsm boer had gedaan je garantie niet meer geld bij Samsung zelf. Vaak gebruiken ze ook geen originele onderdelen.
Okay, dus als ik wil dat samsung het zelf doet in plaats van aan Dynafix moet ik het niet opsturen maar naar de winkel. Had u het toestel direct bij Samsung gekocht of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaakson schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:16:
[...]

Haha, nou voor heel eventjes dan :). Hopelijk werkt het!
Het lijkt te werken. Tot op dit moment is het probleem niet meer voorgekomen.

Mijn vriendin had hier ook last van (Huawei P20 Lite) , was vergeten dat zei recent een update heeft gehad en dezelfde settings waren ook aanwezig op haar toestel.
En ik maar terug de schuld geven aan Samsung terwijl dit nu Google met Android 9.0 blijkt te zijn 8)7

Hartelijk dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brandtair schreef op maandag 29 juli 2019 @ 17:08:
[...]

Okay, dus als ik wil dat samsung het zelf doet in plaats van aan Dynafix moet ik het niet opsturen maar naar de winkel. Had u het toestel direct bij Samsung gekocht of ergens anders?
Toestel gekocht bij mobiel.nl. Je kunt via de website van Samsung een afspraak maken. Dan kun je juist erop wachten. Neem voor de zekerheid wel je factuur mee zodat je kan bewijzen dat je de eigenaar bent. Had ik zelf niet nodig maar op de website staat om het mee te nemen.

https://www.samsung.com/nl/servicecenter/

Hier kies je 1 van de 3 locaties. Daarna kun je een afspraak maken en ook gelijk de prijzen inzien van de reparaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Is er nog een prijsdaling te verwachten van de S10+ rond de note aankondiging of gebeurd dit pas ten tijden van de introductie van de nieuwe iPhone? Heb nu ruim 2 jaar een S8+ maar deze begint aan alle kanten slecht te worden dus wil eigenlijk gaan switchen naar een S10+ maar als er nu een flinke drop aan komt kan het zin hebben een klein beetje te wachten nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:14
Na een update van AoD had ik de laatste tijd vaak dat de tijd corrupt weergegeven werd. Hierbij wordt de tijd maar half getoond of geheel niet. Nu zie ik dat er vandaag een update is uitgekomen van AoD die dit issue oplost (nieuwe versie met fix is 4.2.05.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
r0p schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:40:
Is er nog een prijsdaling te verwachten van de S10+ rond de note aankondiging of gebeurd dit pas ten tijden van de introductie van de nieuwe iPhone? Heb nu ruim 2 jaar een S8+ maar deze begint aan alle kanten slecht te worden dus wil eigenlijk gaan switchen naar een S10+ maar als er nu een flinke drop aan komt kan het zin hebben een klein beetje te wachten nog.
Dit hoort volgens mij eigenlijk thuis in de levertijd en prijzen categorie maar kort antwoordt op de vraag is dat wachten op Black Friday altijd een goed idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:28:
De telefoons worden geleverd met een schermprotector. Als het transportbescherming was, zat er wel iets aan waarmee je hem er makkelijk af kunt halen en met stickers erop zodat je dat ook echt doet. Nee, dit is echt een protector, maar je hebt die natuurlijk in verschillende gradaties. Samsung verkoopt zelf ook nog beschermers en die kunnen beter zijn.

Ik doe het nu zelf zonder en merkte wel wat verbetering in snelheid/succes. Als je het niet nodig hebt (bv omdat je net als ik een case hebt die voorkomt dat je toestel met het glas op tafel ligt) dan zou ik hem eraf halen.
Heb op advies van een medetweaker vorige week een clearplex (bij de mediamarkt) erop laten zetten. Kan het iedereen aanraden. Vingerafdrukscanner werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik heb nu bijna elke dag als ik uit mijn auto kom dat het geluid van mijn telefoon niet meer werkt. Pas na rebooten werkt het weer.
In de auto gebruik ik android auto via usb en bluetooth.

Enige wat ik online kan vinden is om bluetooth uit te schakelen maar dan nog hoor ik geen geluid. Ook cache van telefoon zelf legen heeft niet geholpen. Elke keer blijft dit gebeuren. Heeft iemand een idee?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swizzler24 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Heb op advies van een medetweaker vorige week een clearplex (bij de mediamarkt) erop laten zetten. Kan het iedereen aanraden. Vingerafdrukscanner werkt perfect.
Ik merk met de nieuwe screenprotector die vanuit Samsung service erop is gezet dat mijn vingerafdrukscanner zeer slecht werkt om te ontwaken. Meerdere malen per dag krijg ik het toestel niet aan. Kan drukken wat ik wil met mijn vinger. Dus noodgedwongen moet ik via de toets aan de zijkant aandrukken en dan doet hij het weer wel voor even.

Is dit een instelling dat hij niet ontwaakt? Aangezien het alleen gebeurd na langere tijd niet gebruiken. Half uur bijvoorbeeld. Na 5 minuten doet hij het nog wel met de vingerafdruk.

Ik ben niet de enige. Laatste update schijnbaar ruk.

https://us.community.sams...k-not-working/td-p/584620

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2019 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 19:05:
Ik heb nu bijna elke dag als ik uit mijn auto kom dat het geluid van mijn telefoon niet meer werkt. Pas na rebooten werkt het weer.
In de auto gebruik ik android auto via usb en bluetooth.

Enige wat ik online kan vinden is om bluetooth uit te schakelen maar dan nog hoor ik geen geluid. Ook cache van telefoon zelf legen heeft niet geholpen. Elke keer blijft dit gebeuren. Heeft iemand een idee?
Ik heb iedere keer dat het geluid van Bluetooth helemaal zacht staat als hij met starten van de auto automatisch verbind. Alleen met muziek is dit. Continue moet ik even tijdens het rijden de volumeknop indrukken van mijn S10+ om weer voluit te zetten. Nooit gehad met mijn vorige smartphones. Zeer vervelend is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Weet iemand misschien hoe de Autostand werkt icm met Mirrorlink?

Wanneer ik dit op de telefoon open heb ik in Autostand Google Maps en Waze tot mijn beschikking.

Als ik via Mirrorlink verbind met mijn Toyota Corolla en ik start de Autostand app, kan ik alleen kiezen uit Telefoon, Berichten en nog een nutteloze optie.

Zou mooi zijn om via Mirrorlink Google Maps of Waze op het navigatiescherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Loei123 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:17:
Weet iemand misschien hoe de Autostand werkt icm met Mirrorlink?

Wanneer ik dit op de telefoon open heb ik in Autostand Google Maps en Waze tot mijn beschikking.

Als ik via Mirrorlink verbind met mijn Toyota Corolla en ik start de Autostand app, kan ik alleen kiezen uit Telefoon, Berichten en nog een nutteloze optie.

Zou mooi zijn om via Mirrorlink Google Maps of Waze op het navigatiescherm te krijgen.
Volgens mij kun je dan beter Android Auto op je telefoon starten en die via mirrorlink op je auto tonen? Gaat alleen wel via APK downloaden omdat deze niet in de store staat, maar apkmirror werkt hiervoor prima. Ik weet alleen niet hoe de ervaring dan verschilt, maar gezien de Corolla geen Android Auto zelf heeft, kan wellicht mirrorlink een uitkomst bieden.

Autostand vond ik zelf ook vrij nutteloos namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:23:
[...]
Volgens mij kun je dan beter Android Auto op je telefoon starten en die via mirrorlink op je auto tonen? Gaat alleen wel via APK downloaden omdat deze niet in de store staat, maar apkmirror werkt hiervoor prima. Ik weet alleen niet hoe de ervaring dan verschilt, maar gezien de Corolla geen Android Auto zelf heeft, kan wellicht mirrorlink een uitkomst bieden.

Autostand vond ik zelf ook vrij nutteloos namelijk.
Dus ik heb kans dat mijn auto Android Auto als Mirrorlink app detecteerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Loei123 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Dus ik heb kans dat mijn auto Android Auto als Mirrorlink app detecteerd?!
Weet niet of het nog werkt, maar je krijgt dan zoiets: YouTube: How-To Mirror Screen Android Auto (lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Laatst online: 04-07 07:14
Swizzler24 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Ik heb het ook vorige week laten plaatsen bij MM en kan iedereen het zéér afraden.
Zonder dat ik er wat raars mee heb gedaan zitten er ineens allemaal rare verschijnselen in de screenprotector, rimpels en andere 'gaten'.

Meerdere collega's hebben hetzelfde verschijnsel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Replar schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Ik heb het ook vorige week laten plaatsen bij MM en kan iedereen het zéér afraden.
Zonder dat ik er wat raars mee heb gedaan zitten er ineens allemaal rare verschijnselen in de screenprotector, rimpels en andere 'gaten'.

Wat vreemd, hier gelukkig nergens last van. Volgens mij kan je er binnen een week mee terug en vervangen ze het opnieuw of kan je je geld terug krijgen. Het advies nadat ik had laten plaatsen kreeg was probeer 48 uur minimaal je telefoon te gebruiken. Heb er 48 uur niets mee gedaan en alles was netjes opgedroogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Replar schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Hier kan je toch gewoon mee teruggaan? Mijn vriendin heeft laatst bij MM een screenprotector laten plaatsen, als er iets mis was kon ze terugkomen voor een nieuwe.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:38

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Volgende berichten over screenprotectors graag in [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires, hier is het offtopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Soms verandert mijn AOD opeens in een grote klok met een seconden teller. Ik heb geen idee hoe dit steeds geactiveerd wordt en hoe ik dit uit kan zetten? Iemand die het wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Net de 1/8 update gedownload en geïnstalleerd.
Bekijk ik de patch notes op http://doc.samsungmobile.com/SM-G973F/LUX/doc.html:
Build Number : G973FXXU3ASG8Android version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-08-01Security patch level : 2019-07-01
· Wi-Fi connectivity and stability have been improved.
· The stability of Camera has been improved
· Bluetooth connectivity and stability has been improved

· The security of your device has been improved.
Build Number : G973FXXU2ASF3Android version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-07-02Security patch level : 2019-06-01

Build Number : G973FXXU1ASE7Android version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-06-06Security patch level : 2019-05-01

Build Number : G973FXXU1ASD5Android version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-04-22Security patch level : 2019-04-01
· The stability of Wi-Fi has been improved.
· The performance of Camera has been improved

· Security patch update
Build Number : G973FXXU1ASCAAndroid version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-04-02Security patch level : 2019-03-01
· The stability of Camera has been improved.
· Improved performance. - Wireless PowerShare
Build Number : G973FXXU1ASBAAndroid version : Pie(Android 9)Release Date : 2019-02-28Security patch level : 2019-02-01
· The performance of Fingerprint recognition has been improved
· Added feature to set the app or function which runs when the Bixby key is pressed
Lijkt dat ze wel veel updates voor dezelfde zaken moeten doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mujentas
  • Nu online
Fonzerelli schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:12:
Soms verandert mijn AOD opeens in een grote klok met een seconden teller. Ik heb geen idee hoe dit steeds geactiveerd wordt en hoe ik dit uit kan zetten? Iemand die het wel weet?
Dit gebeurt als je de klok op je lockscreen een tijdje ingedrukt houdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:19:
[...]

Ik heb iedere keer dat het geluid van Bluetooth helemaal zacht staat als hij met starten van de auto automatisch verbind. Alleen met muziek is dit. Continue moet ik even tijdens het rijden de volumeknop indrukken van mijn S10+ om weer voluit te zetten. Nooit gehad met mijn vorige smartphones. Zeer vervelend is dit.
Bixby Routines gebruiken :)

ik heb hem zo ingesteld dat mediavolume 100% moet zijn als hij verbind met mijn navigatie..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mujentas schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

Dit gebeurt als je de klok op je lockscreen een tijdje ingedrukt houdt.
Klopt. Als het goed is staat er dan ook een back-knop linksonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:14:
[...]

Klopt. Als het goed is staat er dan ook een back-knop linksonder
Dat probleem heb ik ook.. Alleen lukt het mij niet om dit te simuleren.
Als ik een paar keer tik op de klok in het lockscreen komen er onder de gewone AOD klok 2 icoontjes.
1 om het beeld te draaien en 1 om de verlichting hoger/lager of automatisch in te stellen.

Ook staat mijn AOD om onverklaarbare reden soms ineens uit.
Batterij savers staan allemaal uit, AOD staat op 'altijd aan',... ik raak er niet uit.

Vandaag ook de update binnen gekregen en uitgevoerd. Niks speciaal te merken voorlopig.

En ook vandaag mijn Whitestone dome screenprotector binnen gekregen.. Die wil je echt hebben.
Geen reflecties, eindelijk een full glued screen ipv de gewone glaasjes. Naar mijn mening zijn ze uiteindelijk allemaal ondermaats. De Aliexpressjes maar ook de duurdere van hier..

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Dat probleem heb ik ook.. Alleen lukt het mij niet om dit te simuleren.
Als ik een paar keer tik op de klok in het lockscreen komen er onder de gewone AOD klok 2 icoontjes.
1 om het beeld te draaien en 1 om de verlichting hoger/lager of automatisch in te stellen.
Ik hoef maar 1 keer op de klok te tikken en het gebeurd al. Ik weet verder ook niet echt wat het nut is. Ook als ik afspraken heb komt er niks bij te staan. Het wordt alleen ietsje groter :/
Ook staat mijn AOD om onverklaarbare reden soms ineens uit.
Batterij savers staan allemaal uit, AOD staat op 'altijd aan',... ik raak er niet uit.
Toevallig aodnotify of holey light of iets dergelijks aanstaan? Die overrulen AOD settings namelijk als je die instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:42:
[...]
Ik hoef maar 1 keer op de klok te tikken en het gebeurd al. Ik weet verder ook niet echt wat het nut is. Ook als ik afspraken heb komt er niks bij te staan. Het wordt alleen ietsje groter :/

[...]
Toevallig aodnotify of holey light of iets dergelijks aanstaan? Die overrulen AOD settings namelijk als je die instelt.
Dat klopt!
Ik heb Holey light geinstalleerd, werkt overigens top dus ik zie me dat nog niet zo snel verwijderen...
AOD notify heb ik hier gelezen maar zou dezelfde voor-nadelen hebben als Holey light.
Ik wil wel AOD testen maar ik denk niet dat ik holey light gewoon kan uitschakelen en ik heb geen zin om alles opnieuw in te stellen.

Van die klok snap ik zelf ook niks, is het een Samsung ding of is het een neveneffect van iets anders?
Ik heb een S10e trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:51
Ik heb een debloat gedaan van mijn S10 en Nova launcher ingesteld als launcher. Maar nu merk ik dat niet meer de laatste apps kan openen met de swipe up aan de linkse kant onderaan. Iemand een idee hoe ik dit op los?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
springfield89 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:34:
Ik heb een debloat gedaan van mijn S10 en Nova launcher ingesteld als launcher. Maar nu merk ik dat niet meer de laatste apps kan openen met de swipe up aan de linkse kant onderaan. Iemand een idee hoe ik dit op los?
Misschien iets TE veel "ge-debloat"?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Juist de juli update gekregen op mijn s10e. België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:23
springfield89 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 07:34:
De oorzaak hiervan is dat je de OneUI launcher hebt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 19:10
Martinspire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:35:
[...]

Weet niet of het nog werkt, maar je krijgt dan zoiets: YouTube: How-To Mirror Screen Android Auto (lijkt me)
Ook interessant! Thanks. Vooralsnog start bij mij de Samsung car mode als ik op de mirror link functie klik van mijn nieuwe Peugeot 508. Is eigenlijk de tegenhanger van AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
JDL15 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Ook interessant! Thanks. Vooralsnog start bij mij de Samsung car mode als ik op de mirror link functie klik van mijn nieuwe Peugeot 508. Is eigenlijk de tegenhanger van AA.
Dat hoe hij bij mijn Corolla ook.

Alleen als ik enkel op de telefoon start, zie ik meer apps (waze, google maps) dan wanneer ik het op de auto open. Die laat alleen berichten en telefoon zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:51
M!chiel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:26:
[...]

De oorzaak hiervan is dat je de OneUI launcher hebt verwijderd.
Hmm ok want de 2 andere swipes werken nog wel gewoon. Heb gewoon de debloat guide vanop xda gevolgd.

[ Voor 8% gewijzigd door springfield89 op 03-08-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik zit nu al een tijdje met de ellende dat QR codes niet werken, gezien dat steeds meer toevoeging gaat krijgen moet ik het dus maar oplossen.

Er zal ongetwijfeld iets uitgezet zijn met package disabler pro wat dit veroorzaakt, heeft iemand een soortgelijk probleem gelost en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn er hier ook mensen die een firewall gebruiken op hun s10? Ik wil slechts enkele apps toegang geven tot data als ik niet op wifi zit.

Zit er ergens een ingebouwde functie in of raden jullie third-party apps als Netguard en NoRoot Firewall aan?
Pagina: 1 ... 45 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support