Ik heb toch gewoon een PHN via Belsimpel gekocht.......niet álles is import.W84 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Mobiel verkoopt gewoon PHN modellen voor een scherpe prijs. Belsimpel niet. Dat is grijze import.
Nou, dan heb je echt geluk. Ik heb ze zelfs toen nog gebeld en kreeg te horen dat het grijze import was.machlo schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:29:
[...]
Ik heb toch gewoon een PHN via Belsimpel gekocht.......niet álles is import.
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S10e mijn Dropbox-account geïnstalleerd. Maar het lijkt niet mogelijk om deze als cloud-account in te stellen, zoals dat wel kan bij OneDrive en Google Drive. Wat doe ik fout?
Vriendelijke groet,
Guido
Vriendelijke groet,
Guido
Ik heb ook gewoon een PHN via Belsimpel gekocht. Kon gewoon gebruik maken van de promotie actie met de gratis Galaxy Buds.W84 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:57:
[...]
Nou, dan heb je echt geluk. Ik heb ze zelfs toen nog gebeld en kreeg te horen dat het grijze import was.
[ Voor 47% gewijzigd door postvoordennis op 08-07-2019 22:47 ]
Mobiel.nl koopt ook gewoon Europees in, zojuist contact gehad via mobiel.nl via de whatsapp:
Goedenavond, wij kopen onze toestellen Europees in, welke geschikt zijn voor de Nederlandse markt. Het kan dus zijn dat het toestel niet uit een Nederlandse fabriek komt, maar uit een ander Europees land’
Goedenavond, wij kopen onze toestellen Europees in, welke geschikt zijn voor de Nederlandse markt. Het kan dus zijn dat het toestel niet uit een Nederlandse fabriek komt, maar uit een ander Europees land’
Oooh, ja met de launch. Dan snap ik het wel, maar later gaan ze op zoek naar goedkopere grijze import units.postvoordennis schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:45:
[...]
Ik heb ook gewoon een PHN via Belsimpel gekocht. Kon gewoon gebruik maken van de promotie actie met de gratis Galaxy Buds.
@038Robijno : Ik heb de mijne uiteindelijk bij MM gehaald voor 528 euro en vlak daarvoor bij Mobiel.nl geweest. Dat was een PHN toestel alleen duurder nog en bij Belsimpel hadden ze alleen nog grijze import.
[ Voor 22% gewijzigd door W84 op 08-07-2019 22:58 ]
Mijn exemplaar van mobiel.nl is ook gewoon een PHN. Maar dit past beter in [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen denk ik.
Hebben meer mensen last van een irritant probleem bij het maken van een screenshot? Ik krijg nu twee soorten pop ups ipv 1, waardoor ik niet meer door een screenshot kan scrollen..
Het lijkt wel alsof er 1 van Samsung actief is en 1 van Google ofzo?
Hier nog 1...machlo schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:29:
[...]
Ik heb toch gewoon een PHN via Belsimpel gekocht.......niet álles is import.
Sinds anderhalf maand ook eigenaar van de S10+, grotendeels naar alle tevredenheid. Alleen de laatste twee weken merk ik dat de USB-C kabel niet goed blijft zitten en erg makkelijk uit de telefoon gaat. Nu is het zelfs zo dat de verbinding met mijn auto (Android Auto) stopt als ik ook maar lichtjes langs de kabel kom. Dit is natuurlijk erg vervelend als je net lekker aan het meezingen bent 
Tot nu toe heb ik dit met meerdere Blitzwolf kabels. De originele kabel van Samsung lijkt wel stevig te zitten, maar deze moet ik nog proberen in mijn auto. Ik vind het wel vreemd, omdat mijn OnePlus geen problemen had met deze kabels maar de S10+ dus wel. Hebben meer tweakers hier last van?
Tot nu toe heb ik dit met meerdere Blitzwolf kabels. De originele kabel van Samsung lijkt wel stevig te zitten, maar deze moet ik nog proberen in mijn auto. Ik vind het wel vreemd, omdat mijn OnePlus geen problemen had met deze kabels maar de S10+ dus wel. Hebben meer tweakers hier last van?
Hier geen last van. Toch een instelling bij jouzelf.JDL15 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:23:
Hebben meer mensen last van een irritant probleem bij het maken van een screenshot? Ik krijg nu twee soorten pop ups ipv 1, waardoor ik niet meer door een screenshot kan scrollen..
Ik kan me niet voorstellen dat je poort al vol met stof zit maar je kan met een tandenstoker proberen stof eruit te pielen.BoopMeister schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:19:
Sinds anderhalf maand ook eigenaar van de S10+, grotendeels naar alle tevredenheid. Alleen de laatste twee weken merk ik dat de USB-C kabel niet goed blijft zitten en erg makkelijk uit de telefoon gaat. Nu is het zelfs zo dat de verbinding met mijn auto (Android Auto) stopt als ik ook maar lichtjes langs de kabel kom. Dit is natuurlijk erg vervelend als je net lekker aan het meezingen bent
Ik zie de sensor niet zitten als kuiltje in mijn scherm. Als ik mijn vinger op de plek leg waar ik het lampje zie knipperen als ik bel, dan dimt mijn scherm tot minimale waarde. Werkt dus gewoon zoals het hoort, lijkt mij.freddyathlon schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:03:
[...]
Zie jij de 'sensor' ook zitten in het scherm? Dus een soort kuiltje onder een bepaalde lichthoek?
Grappig - ik heb net het omgekeerde met mijn 1+X: knalt er steeds uit bij AABoopMeister schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:19:
Hopelijk bij de S10 niet meer
Heb het uitgedokterd, het gebeurt alleen in de Google app. Was voorheen niet dus een nieuwe functie in de Google app.Neyluzz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:57:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat je poort al vol met stof zit maar je kan met een tandenstoker proberen stof eruit te pielen.
JDL15 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:11:
[...]
Heb het uitgedokterd, het gebeurt alleen in de Google app. Was voorheen niet dus een nieuwe functie in de Google app.

Staat "Screenshot bewerken en delen" misschien aangevinkt in de settings in je Google-app?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Jup, zie dat deze aan staat. Nu ik hem uit zet is het opgelost. Vreemd, heb niks veranderd aan de Google settings, sterker nog, zie de instellingen pas voor het eerst op jouw screenshot.henklbr schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:20:
[...]
[Afbeelding]
Staat "Screenshot bewerken en delen" misschien aangevinkt in de settings in je Google-app?
Thanks
heb net via belsimpel.nl de s10+ gekocht en lees net van alles over import, is dit een probleem en ga ik hier dingen van merken?
Ik heb ook een besteld maar dan bij mobiel. Eerst via whatsapp draaide ze erom heen en kwam met verhalen we leveren alleen officiele samsung toestellen en er zijn geen specifiek voor nl bestemde toestellen blabla. Later belde ik en de mevrouw aan de lijn ging de leverancier natrekken van de voorraad die ze hadden, allemaal samsung electronics dus allemaal nlse toestellen meneer u kunt gewoon met gerust hart bestellen.
Ik zei wel als ik morgen de imei, serienr gaat checken op de doos en het is toch een import dan stuur ik het direct terug. Ik heb me rot gegoogeld maar ik weet niet waar ik dit kan controleren. Of gewoon via samsung bij garantie checken?
Ik zei wel als ik morgen de imei, serienr gaat checken op de doos en het is toch een import dan stuur ik het direct terug. Ik heb me rot gegoogeld maar ik weet niet waar ik dit kan controleren. Of gewoon via samsung bij garantie checken?
https://www.galaxyclub.nl...-mijn-toestel-buitenlands ik zie hier staan dat je het in de telefoon app kan checken. staat ook dat het niet zo'n heel groot probleem is. ik weet ook niet zo goed wat t probleem is en heb dus bij belsimpel besteld. hoop dat het nl is330d schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:35:
Ik heb ook een besteld maar dan bij mobiel. Eerst via whatsapp draaide ze erom heen en kwam met verhalen we leveren alleen officiele samsung toestellen en er zijn geen specifiek voor nl bestemde toestellen blabla. Later belde ik en de mevrouw aan de lijn ging de leverancier natrekken van de voorraad die ze hadden, allemaal samsung electronics dus allemaal nlse toestellen meneer u kunt gewoon met gerust hart bestellen.
Wat je ook kan doen is de ean code scannen (nog niet de doos openen) en als je dezelfde hits krijgt zoals toestellen te koop bij Mediamarkt (die verkopen alleen PHN toestellen) zit je goed. Als je allemaal vage Poolse of weet ik het hits krijgt, tja... dan is 't wel duidelijk.
Maar volgensmij zijn er niet eens zoveel nadelenW84 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:07:
Wat je ook kan doen is de ean code scannen (nog niet de doos openen) en als je dezelfde hits krijgt zoals toestellen te koop bij Mediamarkt (die verkopen alleen PHN toestellen) zit je goed. Als je allemaal vage Poolse of weet ik het hits krijgt, tja... dan is 't wel duidelijk.
Niet mee eens, zie:Frieslander12 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:20:
[...]
Maar volgensmij zijn er niet eens zoveel nadelen
henklbr in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"
Zag ik ja, maar voor jullie zijn dit misschien problemen. Voor mij nietW84 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:22:
[...]
Niet mee eens, zie:
henklbr in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"
Dat kan, ieder z'n ding toch. Maar waarom zeg je dan "hoop dat het nl is"?

Bij mij werkt Android auto niet meer sinds ik de s10 heb,meerdere versies geprobeert😥Kwakkel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:10:
[...]
Grappig - ik heb net het omgekeerde met mijn 1+X: knalt er steeds uit bij AA![]()
Hopelijk bij de S10 niet meer
Idd, niet aan gedacht. Hier bij pricewatch staan de eancodes ook. NL begint met 8👍W84 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:07:
Net nog even getest in de woonkamer met 1 lamp aan en de S10 doet F1.5 @ ISO1250 en m'n S8 doet F1.7 @ ISO1250. S10 betere foto en scherp. Matige ruis. Dus nogmaals geen idee wat er toen was, ik weet wel dat het toverstafje geel was en dat is sindsdien niet meer. En zoals ik al zei was het beeld ook heel traag en heb ik alles afgesloten. Hebben echt alle S10's er perse last van dan? Want dan zal het zeker wel aan mij liggen.Rooverz schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:51:
@W84 Het kan niet ineens beter zijn. Foto's lijken scherp en ok, maar zodra je inzoomed zie je veel ruis/processing fouten. Dit heeft te maken met het feit dat de camera binnenshuis/bij medium lichtomstandigheden op diafragma f2.4 blijft staan waardoor de camera een hoge iso waarde en sluitertijd kiest wat resulteert in veel mooie foto's. Jouw S8 heeft geen variabel diafragma, wat de s10 (en s9+) wel heeft (f1.5 en f2.4). Jouw S8 heeft een diafragma van f1.7 waardoor de camera een veel lagere iso waarde en snellere sluitertijd kan gebruiken. De oplossing zou zijn dat de s10 binnenshuis op f1.5 zijn foto's gaat maken.
Werkt de vingerafdruk scanner nog als ik er een clearplex screen protector op laat plakken bij de mediamarkt?
De discussie over welke versie geleverd wordt hoort meer thuis in [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen. Hier gaat het om de ervaringen met het toestel zelf.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Het gaat er juist om als er goed licht lijkt te zijn. Bij donkere omstandigheden presteert de f1.5 uiteraard beter als de f1.7 diafragma (f1.5 laat meer licht door). Maar juist bij medium lichtomstandigheden, zoals bijvoorbeeld begin van de ochtend, of einde van de dag, maak je binnenshuis minder goede foto's omdat de camera dan voor f2.4 kiest.
W84 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 00:25:
[...]
Net nog even getest in de woonkamer met 1 lamp aan en de S10 doet F1.5 @ ISO1250 en m'n S8 doet F1.7 @ ISO1250. S10 betere foto en scherp. Matige ruis. Dus nogmaals geen idee wat er toen was, ik weet wel dat het toverstafje geel was en dat is sindsdien niet meer. En zoals ik al zei was het beeld ook heel traag en heb ik alles afgesloten. Hebben echt alle S10's er perse last van dan? Want dan zal het zeker wel aan mij liggen.
Vanmorgen meteen getest en toen waren de foto's F1.5 @ ISO250.Rooverz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 08:22:
Het gaat er juist om als er goed licht lijkt te zijn. Bij donkere omstandigheden presteert de f1.5 uiteraard beter als de f1.7 diafragma (f1.5 laat meer licht door). Maar juist bij medium lichtomstandigheden, zoals bijvoorbeeld begin van de ochtend, of einde van de dag, maak je binnenshuis minder goede foto's omdat de camera dan voor f2.4 kiest.
[...]
Wil ik ook graag weten.038Robijno schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 00:32:
Werkt de vingerafdruk scanner nog als ik er een clearplex screen protector op laat plakken bij de mediamarkt?
Meer mensen die last hebben van een wazige rand bij het maken van een foto in Messenger?
https://imgur.com/a/dZ180aA
https://imgur.com/a/dZ180aA
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Heb je een snapdragon of exynos variant?
Welke firmware versie draai je?
Welke camera app versie draai je?
En het is natuurlijk heel lastig om te beoordelen wat medium lichtomstandigheden zijn. In mijn optiek schakelt de camera pas veel te laat door naar f1.5.
En het is natuurlijk heel lastig om te beoordelen wat medium lichtomstandigheden zijn. In mijn optiek schakelt de camera pas veel te laat door naar f1.5.
W84 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:36:
[...]
Vanmorgen meteen getest en toen waren de foto's F1.5 @ ISO250.
Rooverz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:16:
Heb je een snapdragon of exynos variant?
Exynos variant
G975FXXU1ASBA
Standaard s10 camera v9.0.03.13
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Nu iets meer dan een maand de S10e in mijn bezit en het bevalt mij prima.
Paar minpuntjes zoals de leesbaarheid in de zon/buiten welke wat mij betreft ondermaats is voor een toestel van deze prijs in 2019. Ook zonder de out-of-the-box screenprotector is het scherm niet helder. Binnenshuis is het geen enkel probleem en is het een erg mooi scherm. Moet wel zeggen dat hij een stuk beter aanvoelt zonder de standaard screenprotector. De batterij had ook ietsjes groter/beter gemogen, nu vormt het geen probleem maar ik ben heel benieuwd hoe de batterijduur er over één en twee jaar erbij staat.
Heb wel nog af en toe dat ik per ongeluk mijn toestel unlock als ik hem in mijn zak stop doordat ik dan onbewust met mijn vinger kort en snel over de vingerafdrukscanner heen ga
Paar minpuntjes zoals de leesbaarheid in de zon/buiten welke wat mij betreft ondermaats is voor een toestel van deze prijs in 2019. Ook zonder de out-of-the-box screenprotector is het scherm niet helder. Binnenshuis is het geen enkel probleem en is het een erg mooi scherm. Moet wel zeggen dat hij een stuk beter aanvoelt zonder de standaard screenprotector. De batterij had ook ietsjes groter/beter gemogen, nu vormt het geen probleem maar ik ben heel benieuwd hoe de batterijduur er over één en twee jaar erbij staat.
Heb wel nog af en toe dat ik per ongeluk mijn toestel unlock als ik hem in mijn zak stop doordat ik dan onbewust met mijn vinger kort en snel over de vingerafdrukscanner heen ga
Ik heb nu: 8801643644956 staat gewoon op tweakers als EANW84 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:07:
Zou je eens een screenshot kunnen maken, en hier plaatsen, van Software Info (helemaal compleet van boven naar onder)?
Ik heb het idee, dat jij niet up-to-date bent namelijk...
(Toestel bij Belsimpel gekocht zeker?)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Nee ik ben sowieso niet up-to-date, ik woon in Hongarije en heb mijn telefoon van Telekom (Hongaarse provider hier).henklbr schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:36:
[...]
Zou je eens een screenshot kunnen maken, en hier plaatsen, van Software Info (helemaal compleet van boven naar onder)?
Ik heb het idee, dat jij niet up-to-date bent namelijk...
(Toestel bij Belsimpel gekocht zeker?)
Voor zover ik begrijp moeten updates eerst goedgekeurd worden door de provider voordat ze uitgerold worden naar ons (maar pin me er niet op vast). Zal zo ff een screenshot toesturen.
Lijkt een toestel uit Zwitserland, maar anders even dubbelchecken bij de softwaregegevens.Frieslander12 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:24:
[...]
Ik heb nu: 8801643644956 staat gewoon op tweakers als EAN
Ik had hetzelfde probleem, niet goed afleesbaar in de zon. Voor mij bleek de oplossing de automatische helderheid aanzetten, dan kan het scherm namelijk (tijdelijk) feller worden weergegeven dan wanneer je de slider handmatig op de uiterste stand zet. Dit is een softwarematige beveiliging van Samsung om te voorkomen dat mensen de telefoon altijd op felste stand laten staan en op deze manier de oledjes te snel slijten.Caayn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:36:
Paar minpuntjes zoals de leesbaarheid in de zon/buiten welke wat mij betreft ondermaats is voor een toestel van deze prijs in 2019. Ook zonder de out-of-the-box screenprotector is het scherm niet helder.
Oh dat ga ik ook eens proberen. Ben ook wel wat teleurgesteld in de brightness in zonnige situatiesDavith78 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:53:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, niet goed afleesbaar in de zon. Voor mij bleek de oplossing de automatische helderheid aanzetten, dan kan het scherm namelijk (tijdelijk) feller worden weergegeven dan wanneer je de slider handmatig op de uiterste stand zet. Dit is een softwarematige beveiliging van Samsung om te voorkomen dat mensen de telefoon altijd op felste stand laten staan en op deze manier de oledjes te snel slijten.
DUGG
Lol, ik dacht zeker te zijn dat ik een PHN toestel had, maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb *#1234# ingevoerd en bij de CSC-code staat FOX. Ik kan echter nergens vinden welk land dat moet zijn. Ook heb ik gewoon van de promotie gebruik kunnen maken en dat was volgens mij alleen mogelijk bij Nederlandse toestellen. Iemand die weet hoe dit zit? Welke CSC-code staat er bij jullie?postvoordennis schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:45:
[...]
Ik heb ook gewoon een PHN via Belsimpel gekocht. Kon gewoon gebruik maken van de promotie actie met de gratis Galaxy Buds.
Die "F" is gewoon van het model S10. Ik gok dat er gewoon "OXM" staat.postvoordennis schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:43:
[...]
Lol, ik dacht zeker te zijn dat ik een PHN toestel had, maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb *#1234# ingevoerd en bij de CSC-code staat FOX. Ik kan echter nergens vinden welk land dat moet zijn. Ook heb ik gewoon van de promotie gebruik kunnen maken en dat was volgens mij alleen mogelijk bij Nederlandse toestellen. Iemand die weet hoe dit zit? Welke CSC-code staat er bij jullie?
Je hebt gelijk, er staat OXM? Wat houdt dat precies in?W84 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:51:
[...]
Die "F" is gewoon van het model S10. Ik gok dat er gewoon "OXM" staat.
Multi CSC. Zitten zegmaar meerdere landen in een.postvoordennis schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:28:
[...]
Je hebt gelijk, er staat OXM? Wat houdt dat precies in?
[ Voor 11% gewijzigd door W84 op 10-07-2019 22:33 ]
Thanks. EAN begint ook met een 8, dus toch gewoon een NL toestel gelukkig.W84 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:30:
[...]
Multi CSC. Zitten zegmaar meerdere landen in een.
038Robijno schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 00:32:
Niemand hier die dat heeft?
[ Voor 38% gewijzigd door 038Robijno op 11-07-2019 08:00 ]
Ga naar Software Info op je toestel, scroll down naar "Software Serviceprovider": wat staat daar? (screenshotje?)postvoordennis schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:28:
[...]
Je hebt gelijk, er staat OXM? Wat houdt dat precies in?
Ik ben juist van de Huawei P30 Pro overgestapt naar de S10 Plus omdat bij de HuaWei mijn Adroid Auto niet werkte. Met de S10+ geen probleem. Laatste versie gedownload van APKMirror, kabel in de auto aangesloten (Renault Kadjar Phase 2) en het werkte direct.Linnie52 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:33:
[...]
Bij mij werkt Android auto niet meer sinds ik de s10 heb,meerdere versies geprobeert😥
Weet niet welke auto jij hebt, maar wellicht is daar een update voor je multimediasysteem beschikbaar?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik van de s 7 edge naar de s 10 . Heb een aygo van oktober. Was nog steeds geen update voor me auto. Zelfs met originele kabel krijg ik AA niet meer aan de gang😫
freddyathlon schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:30:
[...]
Ik ben juist van de Huawei P30 Pro overgestapt naar de S10 Plus omdat bij de HuaWei mijn Adroid Auto niet werkte. Met de S10+ geen probleem. Laatste versie gedownload van APKMirror, kabel in de auto aangesloten (Renault Kadjar Phase 2) en het werkte direct.
Weet niet welke auto jij hebt, maar wellicht is daar een update voor je multimediasysteem beschikbaar?
Hallo,
Ik heb de functie voor het automatisch opslaan van media bestanden via whatsapp uitgeschakeld op mijn S10. Zo dat niet alles in mijn galerij komt. Maar hoe kan ik nu zelf bv een foto opslaan die ik via whatsapp ontvang??
Ik heb de functie voor het automatisch opslaan van media bestanden via whatsapp uitgeschakeld op mijn S10. Zo dat niet alles in mijn galerij komt. Maar hoe kan ik nu zelf bv een foto opslaan die ik via whatsapp ontvang??
Hard reset kan wellicht een oplossing zijn, maar dan ben je dus wel alles kwijt. Maar ik zou een aantal kabeltjes proberen dan, wellicht is er ergens toch iets mis mee. Werkt MirrorLink ook niet?Linnie52 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:18:
Ik van de s 7 edge naar de s 10 . Heb een aygo van oktober. Was nog steeds geen update voor me auto. Zelfs met originele kabel krijg ik AA niet meer aan de gang😫
[...]
Ik gebruik een 'basis' micro-USB kabel met het verloopstukje naar USB-C wat in de doos zat. Werkt prima met laden en AA. Inderdaad anders een andere kabel proberen, kijken of dat helpt.Martinspire schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:53:
[...]
Hard reset kan wellicht een oplossing zijn, maar dan ben je dus wel alles kwijt. Maar ik zou een aantal kabeltjes proberen dan, wellicht is er ergens toch iets mis mee. Werkt MirrorLink ook niet?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Hier staan je whatsapp afbeeldingen:Cihan1988 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:48:
Hallo,
Mijn bestanden--> Interne opslag-->Whatsapp-->Media-->whatsapp Images
postvoordennis schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:21:
[...]
En licht jouw scherm op zodra je een Whatsapp ontvangt?
Zodra ik pop-up bij Whatsapp uit zet dan werkt Edge light niet meer.
postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:22:
[...]
Hoe kan ik op het lockscreen een Whatsapp melding krijgen zonder dat de inhoud te lezen is? Ik kom van een iPhone en daar kon dat gewoon.
Dit soort vragen komen al een tijdje niet meer voorbij, waarschijnlijk heeft iedereen zo z'n eigen workaround gevonden.Somgo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:59:
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.
Maar voor diegenen die nog op zoek zijn naar een manier om het scherm op te laten lichten bij een inkomende whatsapp (zonder pop-up), mail, facebook message, etc kan ik AODnotify van harte aanraden. Lost én het iPhone probleem op (oplichten van scherm bij inkomende notificatie) én het LED probleem (oplichten bij ongelezen notificaties) op
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
@Artwido Bedankt voor je reactie. Alleen wil ik graag weten of ik een ontvangen foto direct van uit whatsapp kan selecteren en kan opslaan in mij galerij. Wanneer op de 3 stipjes rechtboven klik in het whatsapp gesprek zie ik nergens de functie voor het opslaan van de foto.
Kun je eens uitleggen, hoe je dit precies moet gebruiken (instellingen op tlf, instellingen in de app)pimsaint schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:41:
[...]
[...]
[...]
Dit soort vragen komen al een tijdje niet meer voorbij, waarschijnlijk heeft iedereen zo z'n eigen workaround gevonden.
Maar voor diegenen die nog op zoek zijn naar een manier om het scherm op te laten lichten bij een inkomende whatsapp (zonder pop-up), mail, facebook message, etc kan ik AODnotify van harte aanraden. Lost én het iPhone probleem op (oplichten van scherm bij inkomende notificatie) én het LED probleem (oplichten bij ongelezen notificaties) op
Hoe heb jij alles staan bv?
Houdt het ook rekening mee, als "Niet Storen" geactiveerd is?
Ik heb de app in eerste instantie geïnstalleerd omdat ik de notificatie-led mis. Met het AOD standaard aan vind ik het maar lastig om in één oogopslag te zien of ik nog iets gemist heb; vooral vanaf een afstandje. Bovendien vreet deze oplossing veel minder batterij.henklbr schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:59:
[...]
Kun je eens uitleggen, hoe je dit precies moet gebruiken (instellingen op tlf, instellingen in de app)
Hoe heb jij alles staan bv?
Houdt het ook rekening mee, als "Niet Storen" geactiveerd is?
Qua instellingen in de telefoon (of andere apps) heb ik niets veranderd.
Na het installeren van AODnotify the benodigde permissies toegekend (het lezen van notificiaties, vanzelfsprekend). Daarna heb ik binnen de app aangegeven dat het AOD geactiveerd moet worden wanneer er ongelezen notificaties zijn van mijn 'belangrijke' apps (whatsapp, kakao, fb messenger, gmail).
Dat is dus alleen de eerste, meest basic instelling (notifications -> selects apps) die ik heb ingesteld naar wens en voor de rest alles gelaten zoals het is. Met de edge-light optie doe ik niets.
Komt er iets binnen op mijn favo apps, dan licht het scherm even op. Daarna wordt het AOD geactiveerd, dus ik ben ook op de hoogte als ik wat later op mijn telefoon kijk. Notificatie gelezen/genegeerd? Dan gaat het het AOD automatisch weer uit. Hetzelfde als de oude notification-led dus, maar dan eentje van 5,8" of groter
Omdat ik het een prima app vind heb ik via de "buy me a coffee" optie de pro-versie verkregen. Ik weet niet of dit ook in de gratis versie zit, maar ik vond later de instelling settings -> general settings -> extra waarin je de "wake screen" optie hebt. Als je deze aanvinkt, licht het lockscreen even (tijd zelf in te stellen) op wanneer er een notificatie binnenkomt van één van de eerste ingestelde apps. Het werkt prima met whatsapp!
Je schijnt met de laatste update ook helemaal los te kunnen met de camera-ring, maar daar heb ik me verder niet in verdiept. Vind het prima zo!
[ Voor 9% gewijzigd door pimsaint op 11-07-2019 14:12 ]
Anoniem: 736981
Nu een weekje de S10e en dit bevalt me prima.
In vergelijking met mijn vorige S9+ is het formaat toch heel wat handiger voor mij.
Ik had even een amateur vergelijking gedaan bij de foto's en de S9+ is wel heel 'kleurrijk'.
De S10e is meer natuurlijk.
Face unlock gaat vlotter bij mij en de FP aan de zijkant is welkom 😀
Goede koop en zou het zo opnieuw doen.
In vergelijking met mijn vorige S9+ is het formaat toch heel wat handiger voor mij.
Ik had even een amateur vergelijking gedaan bij de foto's en de S9+ is wel heel 'kleurrijk'.
De S10e is meer natuurlijk.
Face unlock gaat vlotter bij mij en de FP aan de zijkant is welkom 😀
Goede koop en zou het zo opnieuw doen.
Je hebt voor de rest "Always On Display" niet aan staan, of op "Tap to Wake"?pimsaint schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:08:toon volledige bericht
[...]
Ik heb de app in eerste instantie geïnstalleerd omdat ik de notificatie-led mis. Met het AOD standaard aan vind ik het maar lastig om in één oogopslag te zien of ik nog iets gemist heb; vooral vanaf een afstandje. Bovendien vreet deze oplossing veel minder batterij.
Qua instellingen in de telefoon (of andere apps) heb ik niets veranderd.
Na het installeren van AODnotify the benodigde permissies toegekend (het lezen van notificiaties, vanzelfsprekend). Daarna heb ik binnen de app aangegeven dat het AOD geactiveerd moet worden wanneer er ongelezen notificaties zijn van mijn 'belangrijke' apps (whatsapp, kakao, fb messenger, gmail).
Dat is dus alleen de eerste, meest basic instelling (notifications -> selects apps) die ik heb ingesteld naar wens en voor de rest alles gelaten zoals het is. Met de edge-light optie doe ik niets.
Komt er iets binnen op mijn favo apps, dan licht het scherm even op. Daarna wordt het AOD geactiveerd, dus ik ben ook op de hoogte als ik wat later op mijn telefoon kijk. Notificatie gelezen/genegeerd? Dan gaat het het AOD automatisch weer uit. Hetzelfde als de oude notification-led dus, maar dan eentje van 5,8" of groter
Omdat ik het een prima app vind heb ik via de "buy me a coffee" optie de pro-versie verkregen. Ik weet niet of dit ook in de gratis versie zit, maar ik vond later de instelling settings -> general settings -> extra waarin je de "wake screen" optie hebt. Als je deze aanvinkt, licht het lockscreen even (tijd zelf in te stellen) op wanneer er een notificatie binnenkomt van één van de eerste ingestelde apps. Het werkt prima met whatsapp!
Je schijnt met de laatste update ook helemaal los te kunnen met de camera-ring, maar daar heb ik me verder niet in verdiept. Vind het prima zo!
Ik heb dat uit staan,gaat alleen aan bij waar ik een melding van wil,ideaal,erg blij mee👌
henklbr schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:30:
[...]
Je hebt voor de rest "Always On Display" niet aan staan, of op "Tap to Wake"?
Vraagje: kun je met dual sim een hotspot opzetten en daarbij aangeven welke sim de data moet delen? En als je dat doet, ben je dan nog bereikbaar via de andere sim?
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Mirrorlink zie ik op het scherm,maar klik ik dat aan zie ik geen pictogrammen in beeld,alleen 2 keuzes voor schermutseling,als ik er 1 aanklik blijft het zwart verder,kan het niet vreten,ook geen update.
Martinspire schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:53:
[...]
Hard reset kan wellicht een oplossing zijn, maar dan ben je dus wel alles kwijt. Maar ik zou een aantal kabeltjes proberen dan, wellicht is er ergens toch iets mis mee. Werkt MirrorLink ook niet?
Daar staat gewoon PHN. Toestel is gewoon voor de EU/NL markt bestemd gelukkig.henklbr schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:11:
[...]
Ga naar Software Info op je toestel, scroll down naar "Software Serviceprovider": wat staat daar? (screenshotje?)
PHN/PHN,PHN/PHN of xxx/PHN,xxx/xxx of PHN/PHN,xxx/xxx ?postvoordennis schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:35:
[...]
Daar staat gewoon PHN. Toestel is gewoon voor de EU/NL markt bestemd gelukkig.
Good lock van samsung zelf kan je de edge lightning en cameraring instellen. Alleen is die voor nl niet beschikbaar. Wel heb ik de apk gevonden heb nog niet geprobeerd.pimsaint schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:41:
[...]
[...]
[...]
330d schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:09:
[...]
Good lock van samsung zelf kan je de edge lightning en cameraring instellen. Alleen is die voor nl niet beschikbaar. Wel heb ik de apk gevonden heb nog niet geprobeerd.

Hier is een "work-around" voor met "Nice Lock": zie onderstaande threads op XDA
https://forum.xda-develop...019-launcher-pie-t3908648
https://forum.xda-develop...oad-links-module-t3923844
[ Voor 12% gewijzigd door henklbr op 12-07-2019 08:19 ]
Ah ik heb Good Lock (is hier in Korea al een tijdje beschikbaar) maar AODnotify is niet zo zeer bedoeld voor het pimpen van Edgelight.330d schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:09:
[...]
Good lock van samsung zelf kan je de edge lightning en cameraring instellen. Alleen is die voor nl niet beschikbaar. Wel heb ik de apk gevonden heb nog niet geprobeerd.
Het gaat meer over het oplichten van het scherm bij inkomende notificaties (zoals bij iedere andere niet Samsung phone standaard het geval is) en het activeren van iets wat oplicht totdat de notificatie is gelezen (voor de S10 serie dus de notificatie-led).
Always On Display heb ik uit staan (en wordt nu dus door AODnotify in- en uitgeschakeld) en (double) Tap to Wake heb ik wel aan staan, denk ik. Althans, mijn scherm gaat aan als ik er twee keer op tikhenklbr schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:30:
[...]
Je hebt voor de rest "Always On Display" niet aan staan, of op "Tap to Wake"?
[ Voor 24% gewijzigd door pimsaint op 12-07-2019 08:37 ]
Begrijp ik het goed dat je nice lock eerst moet installeren via playstore en dan zelf good lock apk installeren?henklbr schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:12:
[...]
[Afbeelding][Afbeelding]
Hier is een "work-around" voor met "Nice Lock": zie onderstaande threads op XDA
https://forum.xda-develop...019-launcher-pie-t3908648
https://forum.xda-develop...oad-links-module-t3923844
Is delen met bijvoorbeeld Google foto's geen optie?Cihan1988 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:48:
Hallo,
Edit: in het delen menu staat dan: uploaden naar foto's
[ Voor 6% gewijzigd door kaydecop op 12-07-2019 13:05 ]
Vraagje: Is het nou wel of niet "normaal" dat je de nabijheidsensor kunt zien in het licht bij een bepaalde hoek? Het viel mij gister ook op dat er zo'n 1cm links van de frontcam een plekje op het scherm zit. Op een of andere manier zitten op die plek ook krasjes of iets in de screenprotector lijkt het. Met nagel te voelen.
Als het goed is licht een Pixel op in een soort geelgroene kleur en knippert. Dit is hartstikke normaalW84 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:41:
Vraagje: Is het nou wel of niet "normaal" dat je de nabijheidsensor kunt zien in het licht bij een bepaalde hoek? Het viel mij gister ook op dat er zo'n 1cm links van de frontcam een plekje op het scherm zit. Op een of andere manier zitten op die plek ook krasjes of iets in de screenprotector lijkt het. Met nagel te voelen.
Good Lock is via de Galaxy Store te downlaoden maar is niet beschikbaar in NL (alleen VS, GB, ZK (en nog een paar andere landen)).330d schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:48:
[...]
Begrijp ik het goed dat je nice lock eerst moet installeren via playstore en dan zelf good lock apk installeren?
Met een workaround (staat ook op Android World) via VPN krijg je het voor elkaar (zelfs mij is het gelukt).
@kaydecop Super! Erg bedankt. Ben nieuw met android maar met de hulp van forum leden kom ik er gelukkig uit.
Dit is veel makkelijker:CappieL schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:17:
[...]
Good Lock is via de Galaxy Store te downlaoden maar is niet beschikbaar in NL (alleen VS, GB, ZK (en nog een paar andere landen)).
Met een workaround (staat ook op Android World) via VPN krijg je het voor elkaar (zelfs mij is het gelukt).
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59398340
Anoniem: 966147
Vlugge vraag...
Zijn er nog mensen waarvan de S10e camera een klikkend geluid maakt wanneer je met de telefoon 'rammelt' ?
Net alsof er iets los ligt in in het lensvenstertje..
De foto's lijken normaal, hoewel ze belabberd zijn in low light omstandigheden.. lijkt ook een gekend probleem met de S10tjes.
Ik ben in elk geval niet onder de indruk en ben blij dat ik een cashback en een speaker heb bekomen, ik zou me anders redelijk geript voelen.
Zijn er nog mensen waarvan de S10e camera een klikkend geluid maakt wanneer je met de telefoon 'rammelt' ?
De foto's lijken normaal, hoewel ze belabberd zijn in low light omstandigheden.. lijkt ook een gekend probleem met de S10tjes.
Ik ben in elk geval niet onder de indruk en ben blij dat ik een cashback en een speaker heb bekomen, ik zou me anders redelijk geript voelen.
Niks aan de hand hoor, dat is voor de focus. Al die camera's hangen losjes en rammelen bij schudden.Anoniem: 966147 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:26:
Vlugge vraag...
@JDL15 Ja, dat wist ik indd. Maar ik bedoel meer een plekje echt op het display/glas.
PHN/PHN, PHN/PHNhenklbr schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 07:59:
[...]
PHN/PHN,PHN/PHN of xxx/PHN,xxx/xxx of PHN/PHN,xxx/xxx ?
Denk niet dat jij een originele S10 hebt.Anoniem: 966147 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:26:
Vlugge vraag...
Jij hebt hem vast van marktplaats of Aliexpress of je loopt gewoon te trollen.
Nee dat heet gewoon camera stabilization. En de low-light foto's zijn toch gewoon bagger? Leuk die nightmode maar de foto's zijn korreliger dan een gemiddeld strand.Artwido schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 06:59:
[...]
Denk niet dat jij een originele S10 hebt.
Jij hebt hem vast van marktplaats of Aliexpress of je loopt gewoon te trollen.
Foto's low light zijn inderdaad compleet drama. Alle foto's die ik binnenshuis maak, zijn zo korrelig als de pest.bloodlynx schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 07:51:
[...]
Nee dat heet gewoon camera stabilization. En de low-light foto's zijn toch gewoon bagger? Leuk die nightmode maar de foto's zijn korreliger dan een gemiddeld strand.
Buiten foto's lijken wel goed te zijn.
Ik blijf me er over verbazen Hoe weinig kritisch ik over de S10 camera lees.
100% dat de S8 betere foto's maakte. Verder top telefoon maar ik baal echt van de foto's, het is gewoon echt slecht.
Misschien vandaag of morgen hier maar wat voorbeelden delen. Overigens vaak met name geval als ik foto's maak van mensen binnen. Dan zijn de gezichten zo korrelig als de pest.
Ik had de s8+ en nu de S10+ de foto's zijn vele malen scherper met de s10+ en ook veel kleurrijker.
Mijn vrouw heeft de s9+ en ook zij beaamt dat de s10+ mooiere foto's maakt.
Mijn vrouw heeft de s9+ en ook zij beaamt dat de s10+ mooiere foto's maakt.
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt????? Foto's zijn primaSleehond schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 10:18:
[...]
Foto's low light zijn inderdaad compleet drama. Alle foto's die ik binnenshuis maak, zijn zo korrelig als de pest.
Buiten foto's lijken wel goed te zijn.
Ik blijf me er over verbazen Hoe weinig kritisch ik over de S10 camera lees.
100% dat de S8 betere foto's maakte. Verder top telefoon maar ik baal echt van de foto's, het is gewoon echt slecht.
Misschien vandaag of morgen hier maar wat voorbeelden delen. Overigens vaak met name geval als ik foto's maak van mensen binnen. Dan zijn de gezichten zo korrelig als de pest.
Ik zal proberen om op korte termijn hier wat voorbeelden te plaatsen... bovenstaande berichten snap ik dan echt weer niet.pappaleone schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 13:24:
[...]
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt????? Foto's zijn prima
Zal wel een defecte camera hebben of ik heb te hoge verwachtingen
Volgens @Rooverz is de camera niet zo best. Ik had in het begin wat issues, maar nu schiet de camera prima beelden. Wel moet ik eerlijk zeggen dat de S8 ook echt prima foto's maakt en het niet al teveel verschilt soms.
Ik heb net een nieuwe Galaxy S10+ in gebruik genomen.. meteen een vraagje.
Ik blijf een soort van icoon melding zien in de volgende apps " play store, facebook" daar staat dan een 1tje of een 2tje bij.
Hoe kan ik dit uitschakelen?
Ik blijf een soort van icoon melding zien in de volgende apps " play store, facebook" daar staat dan een 1tje of een 2tje bij.
Bij meldingen, app pictogrambadges038Robijno schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 19:29:
Ik heb net een nieuwe Galaxy S10+ in gebruik genomen.. meteen een vraagje.
Ik zoek zelf hoe ik de wifi overgeschakeld naar mobiele internet melding kan uitschakelen. De melding zelf dus niet het overschakelen. Die komt telkens te voorschijn en ook deze wifi verbinding behoord tot vaakgebruikte verbinding ofzo. Elke keer zo een melding wordt er gek van.
Werkt bij mij goed. Geen problemen.
Ik denk dat er mbt tot de foto's een groot verschil zit tussen foto's die er op het scherm van de S10 er goed uitzien (zowel scherp als zonder ruis), maar zodra je gaat inzoomen blijft er niet veel meer van over.... Mijn S7 maakt dan betere foto's.... Ik kan nog wel eens wat voorbeelden plaatsen?
Sinds vandaag ook in het bezit van een S10e, eerste indruk is dat het een prachtig toestel is, maar de hitte vind ik nogal schokkend voor een high-end device anno 2019. Hij was dan wel met veel taken bezig in de achtergrond, maar zo'n warme telefoon als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik kwam er ook achter dat de telefoon niet 4k 60fps in wide angle kan opnemen? Dit zijn tot nu toe de enige minpuntjes, verder ben ik tevreden met m'n nieuwe aankoop
Ik kwam er ook achter dat de telefoon niet 4k 60fps in wide angle kan opnemen? Dit zijn tot nu toe de enige minpuntjes, verder ben ik tevreden met m'n nieuwe aankoop
Interessant, er is dus een S10 Silver variant onderweg. Nu vind ik de blauwe erg mooi, maar mijn S8 toen ook in Silver genomen. Blijft cool. Al is deze een combinatie van blauw/groen en goud lijkt 't. Hele aparte combi. 

Ik krijg geen meldingen te zien in mijn statusbalk.. beetje irritant.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Met de amazon prime actie van amazon wordt het toch wel interessant om een S10e te kopen.
Kunnen de huidige gebruikers iets zeggen over het gebruik m.b.t. accu ?
Het toestel heeft veel zaken die ik graag zie in een mobiel :
Dual SIM, prima camera, wireless charging, accu duur ?
Over de accu duur hoor ik dus graag gebruikservaringen. Ik weet dat dit grotendeels afhankelijk is van de gebruiker. Maar op mijn IPhone XR en Huawei Mate 9 haalde ik met gemak 2 dagen.
Over de accu duur hoor ik dus graag gebruikservaringen. Ik weet dat dit grotendeels afhankelijk is van de gebruiker. Maar op mijn IPhone XR en Huawei Mate 9 haalde ik met gemak 2 dagen.
Als je met de iPhone XR 2 dagen haalt, dan zit je met Samsung S10e ook niet verkeerd. Mijn vriendin heeft er een gekocht op mijn aanraden. Zij is een typische vrouwelijke user, veel Instagram, Snapchat, Facebook, Whatsapp, etc. Zij heeft aan het einde van de dag meestal rond de 40% over, redelijk netjes vind ik zelf. Zelf heb ik dit jaar de S10 plus gekocht (eerste Samsung) en dat valt me niet tegen, maar ik ben soms wel jaloers op de S10e eerlijk gezegd. Het scherm is iets minder scherp, maar dat verschil is niet heel overduidelijk. Plat scherm vind ik zelf ook fijner dan een curved scherm en de normale vingerafdrukscanner vind ik toch fijner dan de in-screen scanner.KraveN schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:26:
Met de amazon prime actie van amazon wordt het toch wel interessant om een S10e te kopen.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Thanks voor de tip. Heb nu ook de Pro versie en dit werkt inderdaad top! Blijft wel vreemd dat zoiets niet standaard met Samsung werkt en je hiervoor een 3rd party app nodig hebt.pimsaint schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:41:
[...]
[...]
[...]
Dit soort vragen komen al een tijdje niet meer voorbij, waarschijnlijk heeft iedereen zo z'n eigen workaround gevonden.
Samsung s10e + led view cover
Mijn muziek gaat te pas en te onpas spelen. Blijkbaar raak ik een knop aan waardoor ik dat activeer. Op de cover staat ook vaak de mogelijkheid om de muziek te bedienen. Ik vind het fantastisch dat ik het aangezet heb, maar de vraag is............hoe krijg ik dat weer uit? Ik kan het niet meer terugvinden.
alvast bedankt
Mijn muziek gaat te pas en te onpas spelen. Blijkbaar raak ik een knop aan waardoor ik dat activeer. Op de cover staat ook vaak de mogelijkheid om de muziek te bedienen. Ik vind het fantastisch dat ik het aangezet heb, maar de vraag is............hoe krijg ik dat weer uit? Ik kan het niet meer terugvinden.
alvast bedankt
Die hitte zal met name een dag 1 probleempje zijn, als hij alle apps opnieuw aan het installeren is en jij in de tussentijd nog veel ermee speelt. Daarna zal het (als het goed is reuze meevallen). Ik schrok er ook ff van de 1e dag..RekZ schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:25:
Sinds vandaag ook in het bezit van een S10e, eerste indruk is dat het een prachtig toestel is, maar de hitte vind ik nogal schokkend voor een high-end device anno 2019. Hij was dan wel met veel taken bezig in de achtergrond, maar zo'n warme telefoon als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Inderdaad, het is tot nu toe alleen de eerste dag voorgekomen. Een notification led mis ik om eerlijk te zeggen ook wel. Zijn er goede apps die kunnen fungeren als notification led?JDL15 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 23:14:
[...]
Die hitte zal met name een dag 1 probleempje zijn, als hij alle apps opnieuw aan het installeren is en jij in de tussentijd nog veel ermee speelt. Daarna zal het (als het goed is reuze meevallen). Ik schrok er ook ff van de 1e dag..
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support