Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shane1
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06-2023
Ik vind `t wel best.
Ik heb nog steeds de S7 en die bevalt mij 100%.
Waarom moet men steeds sterker en krachtiger en duurder willen?
Ik wacht nog een jaar of 2, dan is ie allang op zo`n €399....en dàn koop ik em wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
shane1 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:37:
Ik vind `t wel best.
Als het aan jou lag reden we nog met paard en wagen?
Ik heb al jaren abonnementen van 2 jaar. Na iedere periode van 2 jaar neem ik weer een nieuwe telefoon. Ik blijf hierdoor up to date en weer een goede telefoon zonder problemen.
Dat is ieder zijn eigen keuze.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik vind `t wel best.
Ik wacht nog een jaar of 2, dan is ie allang op zo`n €399....en dàn koop ik em wel.
Prima, maar waarom post je dit niet in het S7 topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 19:41
Zapato schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:16:
[...]

Prima, maar waarom post je dit niet in het S7 topic?
Ik denk meer dat hij probeert om een trigger om te zetten bij mensen, waarom altijd maar sneller, beter, duurder terwijl het nog niet echt nodig is in veel gevallen maar men mee wil gaan in de kudde schapen.

Iets met oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt.

En omdat het om het topmodel gaat vindt ik het persoonlijk wel on topic wat hij hier doet.

Of koop jij ook elk jaar een nieuw model volkswagen polo als je auto nog goed genoeg is ? Oke, verhouding mega scheef maar zo maak ik zijn punt wel duidelijk toch ?

Overigens snap ik jou opmerking ook wel, allebei zitten jullie goed …

Zo iets met Peace, Sen , Ying Yang etc... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Artwido
@Gandalf68 mensen kuddedieren noemen omdat ze een nieuwe telefoon kopen vind ik niet alleen denigrerend maar ook kortzichtig.
Ja ook heel veel mensen kopen om de twee a drie jaar een nieuwe auto. Je krijgt voor je "oude" auto of telefoon dan nog een redelijke prijs terug en hebt weer een nieuwe auto of nieuw toestel waarmee je weer zorgeloos verder kunt.

Maar volgens mij gaan we geheel off topic.

[ Voor 40% gewijzigd door Artwido op 16-06-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Alleen voor een oude Samsung krijg je minder terug dan voor een IPhone ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Ik vind `t wel best.
Nieuwe technologie kan het leven een stuk aangenamer maken _/-\o_
De nieuwe Samsung S10 is echt veel meer dan krachtiger en duurder alleen.
Frappant, dat U, een mening hebt over de nieuwe Samsung S10, voordat U, deze überhaupt zelf heeft gebruikt.

Als je persoonlijke ervaring hebt opgedaan met de S10 zul je zien hoe ver U, eigenlijk achterloopt met wat er allemaal mogelijk is. 8)
Zou toch proberen mee te gaan met de technologische vooruitgang, de toenemende robotisering is onvermijdelijk! Chips en voedselprinters staan namelijk al om de hoek al klaar

Ontopic : Na de goede reviews ook de Spigen liquid air gekocht bij de MM.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/5299/files/257415155/image.jpg

Nu de Whitestone sp bestellen 8)

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En nu weer ontopic, in plaats van dat restwaardegeleuter

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
ppeterr schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:04:
Het valt mij op, of het lijkt in ieder geval een beetje zo.
Dat ik na de laatste update 9 van de 10 keer de telefoon uit mijn
broekzak haal, en het scherm op Landscape staat.

Iemand die dit herkend ?
Als je het AOD bedoelt dan heb ik dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:25
nielsjo schreef op maandag 17 juni 2019 @ 05:20:
[...]

Als je het AOD bedoelt dan heb ik dit ook.
Ik heb het AOD niet aanstaan, vaak zelfs als ik hem neerleg en ik tap op het scherm
om even de tijd te zien. Staat het scherm in landscape. Zelfde dus soms als ik hem
uit mijn zak haal. Dan draait het wel weer snel naar portrait. Maar haal hem dus gedraaid
uit mijn zak. Niet super storend, maar had dit niet eerder. Zal eens wat settings gaan nalopen.

Edit: hoe simpel kan het zijn, en je had gelijk. Blijkbaar had ik het weergeven van het AOD
aanstaan met "weergeven door tikken". En in die setting staat ook een stand liggend/staand.

opgelost denk ik :)

[ Voor 17% gewijzigd door ppeterr op 17-06-2019 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ppeterr schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:15:
[...]

Ik heb het AOD niet aanstaan, vaak zelfs als ik hem neerleg en ik tap op het scherm
om even de tijd te zien. Staat het scherm in landscape. Zelfde dus soms als ik hem
uit mijn zak haal. Dan draait het wel weer snel naar portrait. Maar haal hem dus gedraaid
uit mijn zak. Niet super storend, maar had dit niet eerder. Zal eens wat settings gaan nalopen.

Edit: hoe simpel kan het zijn, en je had gelijk. Blijkbaar had ik het weergeven van het AOD
aanstaan met "weergeven door tikken". En in die setting staat ook een stand liggend/staand.

opgelost denk ik :)
Here you go:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/npg1k4.png

"Draaien naar liggende stand" UIT zetten...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:25
henklbr schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:29:
[...]

Here you go:

[Afbeelding]

Dat was hem inderdaad, vraag mij af of deze setting zichzelf heeft terug gezet na een update.
Dat was trouwens wel het geval van de wifi bellen setting in de dialer, die opeens na een
update ook uitstond.

Anywayz, het werkt weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Allen,

Ikzelf heb de s10e, overal lees ik dat de vingerscanner heel goed is en Samsung claimed zelfs dat hij werkt met een natte vinger. Zelf ervaar ik dit anders, zodra 1 van mijn vingers ook maar het minste vochtig is werkt de scanner totaal niet. Heeft iemand tips voor het verbeteren hiervan? Dank U

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
davy_online schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:45:
Allen,

Ikzelf heb de s10e, overal lees ik dat de vingerscanner heel goed is en Samsung claimed zelfs dat hij werkt met een natte vinger. Zelf ervaar ik dit anders, zodra 1 van mijn vingers ook maar het minste vochtig is werkt de scanner totaal niet. Heeft iemand tips voor het verbeteren hiervan? Dank U
Op de S10e zit de scanner toch in de power button? Volgens mij valt daar niet veel aan te verbeteren. Wellicht dat een komende firmware update een verbetering kan brengen, maar heb mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Ok hopelijk,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:27

eisbaer

Zie signature

Allen,

Je kan proberen om een extra vinger toe te voegen, d.z.w. je vinger scannen als hij nat/vochtig is.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Dat ik daar niet ben opgekomen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

eisbaer schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:15:
[...]
Je kan proberen om een extra vinger toe te voegen, d.z.w. je vinger scannen als hij nat/vochtig is.
En wat meerdere houdingen zodat als je hem iets anders vast houdt, hij hem ook herkent.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
Allen,

die claim is voor de s10 en s10+ voor de vingerscanner in het scherm. Nergens ooit gelezen dat ze dat claimde voor de scanner in de powerbutton.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vraagje voor de S10 eigenaars...

Ik heb momenteel een S9 en het is verschrikkelijk om daarmee een videocall te doen. (toch voor de andere zijde). Microfoon valt pas en te onpas uit. Getest met verschillende S9(+). Het probleem doet zich ook voor op S8. (xda staat er vol van). Het is enkel wanneer de speakerphone gebruikt wordt, met gewoon bellen zijn er 0.0 problemen.

Is dit nog steeds het geval bij de S10?

[ Voor 12% gewijzigd door SadisticPanda op 18-06-2019 09:42 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
SadisticPanda schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:41:

Ik heb momenteel een S9 en het is verschrikkelijk om daarmee een videocall te doen. (toch voor de andere zijde). Microfoon valt pas en te onpas uit. Getest met verschillende S9(+). Het probleem doet zich ook voor op S8. (xda staat er vol van). Het is enkel wanneer de speakerphone gebruikt wordt, met gewoon bellen zijn er 0.0 problemen.

Wij hebben hier de s8+, S9+ en de S10+
En gebruiken regelmatig videocall maar dan van Whatsapp en zelden problemen.
Wij wonen in Zuid-Limburg bij de grenzen van België en Duitsland waar we wekelijks boodschappen halen en op die manier contact houden met onze zoon die thuis blijft maar waar we zo hem even in de gaten kunnen houden.
Dus ook met roaming geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SadisticPanda schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:41:

Met de S8 en S9+ en nu S10+ allemaal zonder problemen mee gevideobelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Vraagje voor de S10 / S10+ eigenaren.. heeft een dual sim met twee verschillende netwerken veel effect op de batterij? Moet ik de 100/150 euro extra uitgeven aan de S10+ voor beter batterijleven? Hij lijkt mij fysiek zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
MMaster23 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:46:
Vraagje voor de S10 / S10+ eigenaren.. heeft een dual sim met twee verschillende netwerken veel effect op de batterij? Moet ik de 100/150 euro extra uitgeven aan de S10+ voor beter batterijleven? Hij lijkt mij fysiek zo groot.
Het heeft wel effect, bij mij is dat marginaal. Tijdens werk gebruik ik ze beiden, maar in het weekend alleen op mijn eigen sim. Batterij van de s10 plus is prima voor 1 dag, over de s10 kan ik niet spreken.
Ik had zelf voorheen een iPhone SE, maar het formaat went. Ga anders eens in de winkel kijken hoe ze bevallen t.o.v. elkaar. Als je met de grootte zit dan is de s10e wellicht nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39
MMaster23 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:46:
Ik vind inderdaad de S10 al groot. Past vrijwel niet in mijn broekzak. De S10+ zou voor mij onwerkbaar zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:20:
[...]

Ik vind inderdaad de S10 al groot. Past vrijwel niet in mijn broekzak. De S10+ zou voor mij onwerkbaar zijn...
Wat voor een maat broek heb jij dan? De S10+ past prima in mijn spijkerbroek, zelfs in mijn skinny jeans.. Kindermaat broeken zou ik nog wel kunnen begrijpen dat die daar niet in past, maar ik heb nog nooit een normale broek gehad waar hij niet in past... Ik ben trouwens maar 1.79m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39
Rohit schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Wat voor een maat broek heb jij dan? De S10+ past prima in mijn spijkerbroek, zelfs in mijn skinny jeans.. Kindermaat broeken zou ik nog wel kunnen begrijpen dat die daar niet in past, maar ik heb nog nooit een normale broek gehad waar hij niet in past... Ik ben trouwens maar 1.79m.
32 lengtemaat. Ben nog kleiner dan jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hier same size en idd mijn s10+ past prima in mijn achterzak.
Ik ben overgestapt van de S8+ maar wat een verschil van kwaliteit van de camera.
De foto's zijn vele malen scherper en kleurrijker.
Ook de vingerafdruk op de voorkant vind ik prettiger.
Verder loopt alles net even soepeler dan de s8+
Maar verder merk ik weinig veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Ik heb een engels toestel van operator EE met de volgende firmware:
PDA G975FXXU1ASE7
CSC G975FOBE1ASE2

Kan ik hier nederlandse firmware overheen flashen?

Cees

[ Voor 183% gewijzigd door ccave1975 op 19-06-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze donderstormen is het natuurlijk leuk om een slow motion video van de bliksem te krijgen. Iemand tips? Ik loop er tegen aan dat ik niet manual kan focussen. Vooral in het donker gaat hij dus 'zoeken' in plaats van gewoon infinity focussen. Ook regen op het touchscreen icm geen fysieke toetsen maakt het lastig een opname stop te zetten bijv.

Ik probeer nu met de default app een area of interest op de lucht te zetten en dan in de regen te gaan staan, maar dat is ook zo omslachtig :+ Maar goed, het gaat me vooral om het focussen en belichten in slow-motion. Kan dat handmatig gebeuren? Al dan niet met een third party app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ben deze week in Porto en het is een genot om filmpjes/plaatjes te schieten op de s10+.

Helaas loop ik tegen één ding aan en dat zijn de filmpjes die ik wil exporteren. Ik wil een soort "aftermovie" maken, maar de filmpjes zijn geschoten in HDR modus wat standaard aan staat op de s10+. Nu is het zo dat als ik dit wil openen in een ander programma (bijvoorbeeld in Adobe Rush waar je filmpjes achter elkaar kan plakken met leuke effecten) dan zijn de kleuren nagenoeg weg en dof. Het lijkt alsof het dan in RAW geschoten is. :(

Is er een mogelijkheid om de kleuren te behouden als ik dit op bijvoorbeeld een ander apparaat wil afspelen? Het zou erg jammer en stom zijn alz de filmpjes alleen op de s10+ mooi wordt weergegeven omdat die HDR10 ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Knamix schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:28:
Ben deze week in Porto en het is een genot om filmpjes/plaatjes te schieten op de s10+.

Helaas loop ik tegen één ding aan en dat zijn de filmpjes die ik wil exporteren. Ik wil een soort "aftermovie" maken, maar de filmpjes zijn geschoten in HDR modus wat standaard aan staat op de s10+. Nu is het zo dat als ik dit wil openen in een ander programma (bijvoorbeeld in Adobe Rush waar je filmpjes achter elkaar kan plakken met leuke effecten) dan zijn de kleuren nagenoeg weg en dof. Het lijkt alsof het dan in RAW geschoten is. :(

Is er een mogelijkheid om de kleuren te behouden als ik dit op bijvoorbeeld een ander apparaat wil afspelen? Het zou erg jammer en stom zijn alz de filmpjes alleen op de s10+ mooi wordt weergegeven omdat die HDR10 ondersteunt.
HDR10 uitzetten en dan een filmpje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Rohit schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:46:
[...]

HDR10 uitzetten en dan een filmpje maken?
Het liefst wil ik alles wat ik al heb omzetten. Had alles opnieuw kunnen filmen, maar het is een stedentrip van 3 dagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmarenko1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 17:11
Heb net een nieuse S10+ gekocht (1Tb 12Gb ram versie). Heb 1 groot probleem: de app switcher is supertraag.
Soms hangt die seconden vast. Heb al een reset gedaan maar maakt geen verschil. Merk nu zelfs tijdens het typen van dit bericht dat hij soms ff freezed.
Iemand enig idee?

Edit: Bijkbaar werkt er niets waarbij de gpu nodig is, terug naar de winkil dan maar.

[ Voor 13% gewijzigd door Palmarenko1 op 20-06-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:12
henklbr schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:29:
[...]

Here you go:

[Afbeelding]

Ik heb dit probleem ook.. maar ik kan die instellingen niet vinden die jij laat zien, heb me rot gezocht
Ik zal er vast overheen kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
wesk schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:02:
[...]

Ik heb dit probleem ook.. maar ik kan die instellingen niet vinden die jij laat zien, heb me rot gezocht
Ik zal er vast overheen kijken
Vinger op het startscherm houden, daarna rechtsonder op 'instellingen startscherm' klikken. Dan zit je in dat menu.

Sinds zaterdag een S10+ 128GB in Prism Blue (komende van een OP3). Eerste Samsung. Vooralsnog erg blij mee. d:)b

offtopic:
@l3art Blijft de quick reply uit? O-)

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 20-06-2019 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
S_Chief schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:45:
[...]

offtopic:
@l3art Blijft de quick reply uit? O-)
We kunnen het wel weer 'met' proberen (y)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik ben onlangs van een Pocophone f1 naar een Samsung S10E overgestapt vanwege het formaat en de camera.

Nu vind ik het extreem vervelend dat ik amper 3 tot 4 uur screen on time haal...
Hetzelfde probleem had ik ook met mijn Samsung S9

De s10e had ik 2dehands gekocht, de s9 ook

Met de Pocophone haalde ik makkelijk 5 tot 6 uur per dag en zelfs 9 uur (1ste 3 maanden)
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij kan de gallery van Samsung ze converteren.
Had dat laats met het delen van een filmpje dat hij vroeg of ik het wou omzetten omdat het in HDR geschoten was.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:40
Kaya10 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 03:06:
Ik ben onlangs van een Pocophone f1 naar een Samsung S10E overgestapt vanwege het formaat en de camera.

Nu vind ik het extreem vervelend dat ik amper 3 tot 4 uur screen on time haal...

Met de Pocophone haalde ik makkelijk 5 tot 6 uur per dag en zelfs 9 uur (1ste 3 maanden)
..
Ik kom van een Mi Mix 2s en heb een vergelijkbare ervaring. Maar met de batterij-instelling op "medium power saving" gaat het al een stuk beter (let op, de instelling spring terug naar "optimised" als je de batterij hebt opgeladen). Het lijkt erop dat MIUI standaard met zo'n modus werkt. Vink ook "adaptive power modus" aan in de batterij-instelling.

Ook heb ik met ADB een aantal standaardapps gedeïnstalleerd, wat het batterijverbruik verder zou moeten verminderen. Hier meer info: https://forum.xda-develop...bloatware-t3912073/page24 en andere tips: https://forum.xda-develop...ion-guide-t3911988/page50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Werkt de mail app goed bij jullie? Als ik een mail uit mijn Outlook-account aanklik dan begint 'ie het mailtje heel vaak achter elkaar te laden om vervolgens met een blanco pagina of een mail zonder opmaak te stoppen. Erg vreemd.

Edit: account verwijderd en weer met veel moeite toe kunnen voegen. Kreeg elke keer de melding dat de serverinstellingen niet opgehaald konden worden. Op een of andere manier toch doorgekomen en daarna geklikt op een mailtje waarin in aan moest geven geen gebruik te maken van de Outlook app (wat ik voorheen wel deed). Lijkt nu goed te gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door S_Chief op 22-06-2019 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:28
Gisteren even met de Huawei P30 Pro gespeeld,
deze is met de vingerscan echt veel sneller dan de S10 Pffff !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Albert020 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 07:16:
Gisteren even met de Huawei P30 Pro gespeeld,
deze is met de vingerscan echt veel sneller dan de S10 Pffff !
Weet niet wat je sneller dan "instant" noemt? Want zo snel is de scanner bij mij. :?
Opleggen en direct unlocked, geen vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zorian schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:02:
[...]

Weet niet wat je sneller dan "instant" noemt? Want zo snel is de scanner bij mij. :?
Opleggen en direct unlocked, geen vertraging.
Heb zelf een S10 en merkt dat bij de P30 Pro vrijwel direct bij aanraking met de vinger het scherm unlocked,
bij de S10 gaat dit beduidend langzamer, en dan echt veel en veel langzamer...

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Albert020 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:15:
[...]

Heb zelf een S10 en merkt dat bij de P30 Pro vrijwel direct bij aanraking met de vinger het scherm unlocked,
Je kan proberen je vinger opnieuw in te scannen. Wat helpt is ook de randen goed meenemen van je vinger. Liefst ook je vinger 90 graden draaien en herhalen. Dit heb ik ook gedaan en hij unlocked altijd direct vanaf scherm uit zonder enige vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Albert020 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:15:
[...]

Hier werkt mijn S10+ net zo snel hoor, tienden van seconden waar je het over hebt... Als ik youtube zie hoe snel dat gaat bij de p30 pro, dan lijkt mijn s10+ net zo snel en sowieso niet heel veel langzamer.

Inderdaad, vingerafdruk meerdere keren scannen misschien (heb hem zelf maar 2x gedaan, eigelijk nooit 'enkel' geprobeerd omdat meerdere keren scannen altijd al werd aangeraden als tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
m0ridin schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:46:
[...]

Hier werkt mijn S10+ net zo snel hoor, tienden van seconden waar je het over hebt... Als ik youtube zie hoe snel dat gaat bij de p30 pro, dan lijkt mijn s10+ net zo snel en sowieso niet heel veel langzamer.

Inderdaad, vingerafdruk meerdere keren scannen misschien (heb hem zelf maar 2x gedaan, eigelijk nooit 'enkel' geprobeerd omdat meerdere keren scannen altijd al werd aangeraden als tip.
Zal mijn vingerafdruk eerdaags eens opnieuw toevoegen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Kaya10 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 03:06:

..
SOT is extreem afhankelijk van gebruik heb ik gemerkt. Bij mij is de SOT als ik niet intensieve apps gebruikt ongeveer 6 uur en 40 minuten van 100% tot 10%. Bij veel camera gebruik wordt dit ongeveer 1/4. Het aanzetten van de gemiddelde energie besparing is bij mij standaard. 70% van de cpu kracht is namelijk ruim voldoende, -10% helderheid is nauwelijks merkbaar en ik heb nergens de AOD voor nodig. Mijn gevoel zegt dat in optimale stand de software niet bezig is met energieverbruik. Ben heel tevreden maar dat komt omdat de voorganger een htc10 was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Vraagje,op me s6 zat de optie dubbele camera gebruiken. Selfie in de grote foto in de hoek Klopt dat dat dat met de s10 niet kan? Of is dat nu een speciale ap ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Hebben jullie het ook dat foto's die gemaakt worden in watsapp waziger lijken dan de foto's die gemaakt worden met de Samsung camera app?

Daarnaast maakt de camera steeds een geluid als ik snapchat open. Komt dat door de variable aperture camera ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Hallo allemaal,

Vandaag mijn S10E ontvangen van KPN. Eerste indruk is goed, maar meteen valt mij iets raars op van het scherm op.

Eigenlijk is er permanent een grijze lijn van 2cm aan de rechterzijkant aanwezig, ongeveer halverwege. Het doorkruist vrijwel alle apps.

Zie foto:Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2019/06/22/69CF2A4B-5C91-44DF-BB2E-A3595EF17D11.jpg

Mijn eerste ingeving was: scherm is defect. Het rare is alleen wel dat bij het openen van het instellingsmenu de grijze lijn weg is. Sluit ik het menu, dan komt hij weer terug. Ik heb de laatste updates geïnstalleerd alsmede een fabrieksreset uitgevoerd. Probleem gaat niet over.

Wat kan dit in hemelsnaam zijn?

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door M.Pantoffel op 22-06-2019 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
M.Pantoffel schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:45:
Hallo allemaal,

Vandaag mijn S10E ontvangen van KPN. Eerste indruk is goed, maar meteen valt mij iets raars op van het scherm op.

Eigenlijk is er permanent een grijze lijn van 2cm aan de rechterzijkant aanwezig, ongeveer halverwege. Het doorkruist vrijwel alle apps.

Zie foto:[Afbeelding]

Mijn eerste ingeving was: scherm is defect. Het rare is alleen wel dat bij het openen van het instellingsmenu de grijze lijn weg is. Sluit ik het menu, dan komt hij weer terug. Ik heb de laatste updates geïnstalleerd alsmede een fabrieksreset uitgevoerd. Probleem gaat niet over.

Wat kan dit in hemelsnaam zijn?

Alvast bedankt
Dat is je edge panel ;)

Swipen over de grijze balk van de zijkant opent deze. Daar kun je ook de transparantie en dergelijke instellen van de balk en eventueel helemaal uitzetten kan ook.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat is je Edge venster, geen defect scherm.

Edit: ^ Met slim. :+

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 22-06-2019 22:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M.Pantoffel
Ah, wat stom! Thanks.. kom van iphone af, misschien is dat het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
tweakerjunior schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:58:
Hebben jullie het ook dat foto's die gemaakt worden in watsapp waziger lijken dan de foto's die gemaakt worden met de Samsung camera app?

Daarnaast maakt de camera steeds een geluid als ik snapchat open. Komt dat door de variable aperture camera ?
Ja fotos genomen met andere apps zijn minder mooi tenzij het een app is die geoptimaliseerd is voor de s10. Is aan de developer, een nadeel van android.
En yep, geluid is inderdaad aperture.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10

Je kan ze in de gallery converteren naar standaard dynamic range. Geen idee of het dan net zo mooi is als filmpjes die je in normale modus filmt.
En filmen in hdr10+ betekent inderdaad dat dit alleen op hdr10(+) apparaten de juiste kleuren laat zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 22-06-2019 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:45
M.Pantoffel schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:12:
Ah, wat stom! Thanks.. kom van iphone af, misschien is dat het :)
Je kunt deze zelfs van grootte veranderen en kiezen of deze transparant (of een gedeelte hiervan) moet worden weergegeven. Ik heb die van mij doorzichtig gemaakt en gebruik hem veel, op een gegeven moment weet je precies waar hij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
M!chiel schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:49:
[...]

Ik kom van een Mi Mix 2s en heb een vergelijkbare ervaring. Maar met de batterij-instelling op "medium power saving" gaat het al een stuk beter (let op, de instelling spring terug naar "optimised" als je de batterij hebt opgeladen).
Vreemd dat die bij jou terugspringt naar "optimised" na het opladen. Mijn S10e blijft gewoon op de stand staan die ik heb ingesteld, in mijn geval "gemiddeld energiebesparing".

Maar sowieso vind ik de accuduur van de S10e niet heel geweldig, valt me zelfs beetje tegen in vergelijking met mijn vorige toestel, een Moto G5+ die langer meeging op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Voor mij persoonlijk is de accuduur nooit een issue geweest. Ik wacht nooit tot hij bijna leeg is. Wanneer ik kan gaat hij aan de lader.
Voor de huiskamer heb ik zo een extra lang snoer van de Action. Dan kan ik tijdens televisie kijken toch mijn telefoon gebruiken.
In de auto en op het werk gaat hij standaard op de oplader.
Dat heb ik met mijn vorige telefoons ook altijd gedaan en nooit een lege telefoon gehad.
Het is gewoon even een kwestie van gewenning.

[ Voor 13% gewijzigd door Artwido op 23-06-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hebben er hier meer mensen problemen met Smart Switch en Office 365....

Krijg steeds de melding "0x80040155 Interface not registered "

Iemand suggesties hoe evt of het wel op te lossen is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Msps7WYsOLuw71J3kYzUCstP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PvA03IGNC5x39UHcS1lM1ftl/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zVmtYPwEGWxV388cVyGoWKId/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aQtBppElOOC0ZM1h1tqOZcIQ/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CrKnETpI67LUGR3rqjRV1oKV/thumb.png

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 24 jun 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* Wi-Fi and Wi-Fi stability have been improved
* Improved stability of the camera (QR-code scanning added)
* The stability and connectivity of Bluetooth have been improved
* The security of your device has been improved
* Once the update is done, you will not be able to return to the old version of the software because of the updates of the security policy

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 16247232
Build date Mon, 17 Jun 2019 11:45:09 +0000
Security Patch Level 2019-06-01
Product code PHN
PDA G975FFXXU2ASF3
CSC G975FOXM2ASF3
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/8DJov7.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 24-06-2019 12:44 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Heb je een download link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Staat letterlijk in de tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warfare
Ik had een link naar een ISO of zip verwacht. Ik zal dat Frija tooltje runnen. Met excuus voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Dit is de eerste keer dat ik een FW update op deze manier doe. Als CSC heb ik (volgens mij) PHN. En krijg daarmee een update die 2MB kleiner is.

G975FXXU1ASE7/G975FOXM1ASE5/G975FXXU1ASE5
4889MB

Kan ik in ODIN verder de setting: USE HOME_CSC_OXM aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Warfare schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:38:
Dit is de eerste keer dat ik een FW update op deze manier doe. Als CSC heb ik (volgens mij) PHN. En krijg daarmee een update die 2MB kleiner is.

G975FXXU1ASE7/G975FOXM1ASE5/G975FXXU1ASE5
4889MB

Kan ik in ODIN verder de setting: USE HOME_CSC_OXM aanhouden?
Je hebt een eerdere versie van de firmware gedownload. Je moet bij CSC AUT invullen, zoals @henklbr in het screenshot laat zien. Na de update blijft je telefoon PHN.

Je hebt toch wel een S10+ he?

Als je niet zeker bent, niet doen. Dan gewoon wachten op de OTA.

[ Voor 5% gewijzigd door Pierre_nr1 op 24-06-2019 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Pierre_nr1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:51:
[...]

Je hebt een eerdere versie van de firmware gedownload. Je moet bij CSC AUT invullen, zoals @henklbr in het screenshot laat zien. Na de update blijft je telefoon PHN.

Je hebt toch wel een S10+ he?

Als je niet zeker bent, niet doen. Dan gewoon wachten op de OTA.
Ik heb een S10+ idd...Ik was al zo snugger om mijn eigen meuk in te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Warfare schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:32:
[...]

Ik heb een S10+ idd...Ik was al zo snugger om mijn eigen meuk in te vullen :)
Ik zou gewoon wachten normaal gesproken is de update via ota een aantal dagen later.. Zou het alleen updaten via deze manier als je geen phn hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Rohit schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:35:
[...]

Ik zou gewoon wachten normaal gesproken is de update via ota een aantal dagen later.. Zou het alleen updaten via deze manier als je geen phn hebt..
Ik heb een PHN toestel, en vanmiddag geupdate via Odin zoals @henklbr in zijn post weergeeft. Dat werkt probleemloos en het toestel blijft gewoon PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
henklbr schreef op maandag 24 juni 2019 @ 06:56:

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* Wi-Fi and Wi-Fi stability have been improved
* Improved stability of the camera (QR-code scanning added)
* The stability and connectivity of Bluetooth have been improved
* The security of your device has been improved
* Once the update is done, you will not be able to return to the old version of the software because of the updates of the security policy
Fijn dat je dan geen aparte QR-reader meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pierre_nr1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:00:
[...]

Ik heb een PHN toestel, en vanmiddag geupdate via Odin zoals @henklbr in zijn post weergeeft. Dat werkt probleemloos en het toestel blijft gewoon PHN.
Dat snap ik, maar vanwaar de haast om het op deze manier te doen? Als je toch PHN heb komen ze redelijk vlot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Rohit schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Dat snap ik, maar vanwaar de haast om het op deze manier te doen? Als je toch PHN heb komen ze redelijk vlot..
Haast? Daar heeft het niets mee te maken. Nieuwsgierig, we zitten hier op Tweakers......... 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Vanavond zijn enkele NL alert berichten verzonden maar mijn vrouw met de s9+ en mijn zoon met de xperia krijgen ze wel maar op mijn s10+ helemaal niets.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fkramerr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 17:35
Ik krijg juist wel amber alerts binnen en ik word er niet zo vrolijk van want al die berichten gaan nergens over. Ik wil ze uitschakelen maar dat lukt me niet. Bij berichten -> instellingen -> meldingen -> "Noodwaarschuwingen" zit een schuif knopje maar die knop is bij uit gegrijsd en kan ik niet uit zetten. Het zelfde schuif knopje staat ook achter "algemene meldingen" en "nieuwe berichten" en die kan ik wel aan en uit zetten. Heeft iemand enig idee hoe ik het op een andere manier alsnog uit kan zetten? Zit overigens bij Vodafone mocht dat relevant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

CappieL schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:03:
[...]

Fijn dat je dan geen aparte QR-reader meer nodig hebt.
Dat deed ik anders al gewoon via Google assistent (welke dus op elk android toestel werkt). Inhouden en daarna links zie je zo'n camera ding welke werkt.

En verder had je Bixby Vision ook, die werkte ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: Is het mogelijk om parallel apps te draaien? (zoals op OP3). Vooral een 2 whattsapp voor mijn werknummer is eigenlijk wel een vereiste om naar de S10(+) over te stappen.

offtopic:
de zoekfunctie/google op parellel apps geeft geen direct resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:46:
Een vraagje: Is het mogelijk om parallel apps te draaien? (zoals op OP3). Vooral een 2 whattsapp voor mijn werknummer is eigenlijk wel een vereiste om naar de S10(+) over te stappen.

offtopic:
de zoekfunctie/google op parellel apps geeft geen direct resultaat.
Ja. Term is Dual Messenger. https://www.samsung.com/n...-mijn-samsung-smartphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Artwido schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:25:
Vanavond zijn enkele NL alert berichten verzonden maar mijn vrouw met de s9+ en mijn zoon met de xperia krijgen ze wel maar op mijn s10+ helemaal niets.
?
Als je er achter bent hoe dat komt dan neem ik die instelling graag over. Ik word compleet gestoord van die knalharde pieptonen. Zonet voor de 4e keer vanavond.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
eisbaer schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:32:
[...]
Als je er achter bent hoe dat komt dan neem ik die instelling graag over. Ik word compleet gestoord van die knalharde pieptonen. Zonet voor de 4e keer vanavond.
Dan zet je gewoon de 'extreme waarschuwingen' uit in de lijst, want in die categorie vielen alle NL-alerts van vandaag. Presidentieel kan niet uit, maar als ze dat gebruiken dan wil je 'em denk ik wel graag ontvangen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

S_Chief schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:39:
[...]
Dan zet je gewoon de 'extreme waarschuwingen' uit in de lijst, want in die categorie vielen alle NL-alerts van vandaag. Presidentieel kan niet uit, maar als ze dat gebruiken dan wil je 'em denk ik wel graag ontvangen. :+
Ja even op gezocht. Apps berichten instellingen instellen noodwaarschuwing noodwaarschuwingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 00:54
Sinds gisteren ineens last van het feit dat mijn S10+ in mijn broekzak regelmatig vanzelf ontgrendeld. Als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal, heeft deze bijv. berichten-app geopend en meerdere tekens geregistreerd. Ook heb ik meegemaakt dat contacten, galerij etc. vandaag in mijn broekzak geopend waren en zelfs foto's verwijderd of een keer (bijna) doorgestuurd waren naar whatsapp-contacten! Ik heb dit niet eerder meegemaakt en recent niets veranderd aan mijn instellingen. Ontgrendelen gaat alleen via vingerafdruk of gezichtsherkenning. Onbedoeld aanraken staat ingeschakeld, smart lock heb ik uit, snelle gezichtsherkenning staat ook uitgeschakeld. Iemand enig idee hoe dit kan? Met de ingebouwde scanner van Mcafee geen security issues gevonden. Laatste update is ook geinstalleerd. Vindt dit erg vreemd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 01:55:
Sinds gisteren ineens last van het feit dat mijn S10+ in mijn broekzak regelmatig vanzelf ontgrendeld....
Zou het kunnen dat de telefoon onbedoeld eigenlijk niet vergrendeld was? Zo kan het zijn dat je met de power-button wel het scherm uitzet, maar de telefoon niet vergrendelt. Ik zie dat je smart-lock al hebt gechecked. En de volgende optie?

Settings -> Lock Screen -> Secure Lock Settings -> Lock instantly with power key

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
pimsaint schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 04:05:
[...]

Zou het kunnen dat de telefoon onbedoeld eigenlijk niet vergrendeld was? Zo kan het zijn dat je met de power-button wel het scherm uitzet, maar de telefoon niet vergrendelt. Ik zie dat je smart-lock al hebt gechecked. En de volgende optie?

Settings -> Lock Screen -> Secure Lock Settings -> Lock instantly with power key
Die staat op 5 seconde ingesteld, bewust. Ik zal het even in de gaten houden. Heb eigenlijk niets anders gedaan dan ik normaal deed, vandaar dat het mij gisteren opviel. Zal voor de zekerheid even 5 seconde wachten voordat ik de telefoon in mijn broekzak doe en kijken wat het dan doet. Bedankt voor de tip.

// ik zie nu dat de optie "vergrendel gelijk met aan/uit knop" wel actief is, dus dit zou het niet moeten zijn. Ik heb op de een of andere manier een vermoeden dat het te maken heeft met mijn Gear S3. Zojuist heeft de Galaxy Wear app mijn toestel opnieuw gesynchroniseerd met mijn watch, eens kijken of dit iets veranderd heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Hi-Sintar op 25-06-2019 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Smart Lock gekoppeld aan je S3 wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:45
Artwido schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:25:
?
Ik er gisteren op mijn S10 wel een stuk of 6 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:25

Prosperot

Today is a gift...

Yellax schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:03:
[...]

Ik er gisteren op mijn S10 wel een stuk of 6 gehad.
Ik heb er serieus 12 gehad! Maar alleen op mn Vodafone sim, op mn kpn sim was het oorverdovend stil (de test berichten ontvang ik altijd op beide sims).

Ligt dus niet aan je toestel maar mss aan je provider?

[ Voor 8% gewijzigd door Prosperot op 25-06-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mijn ouders kregen op hun (sim-only) KPN Motorola's ook niks, maar mijn (sim-only) Vodafone S10 ging prima. Daarom was de storing ook zo raar denk ik

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
S_Chief schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:01:
Smart Lock gekoppeld aan je S3 wellicht?
Nee ook niet, gisteren alle smart lock instellingen doorlopen, alles is uitgeschakeld (locatie, apparaat etc.). Zojuist wederom hetzelfde probleem tijdens het sporten. Telefoon in de broekzak van mijn sportbroek, tijdens de oefeningen ontgrendeld het toestel zich en als ik deze uit mijn broekzak haal, zie ik dat hij berichten heeft geopend en emoji stickers + hele hoop onsamenhangende tekens heeft getypt naar een contactpersoon. Erg irritant. Lijkt ook afhankelijk te zijn van het soort broek wat ik draag. Sportbroek heeft een soort patroon aan de binnenkant, wellicht raakt het toestel hiervan in de streek? Geen mogelijkheid dat de camera mijn gezicht kan herkennen door de broek heen, en ook geen mogelijkheid dat mijn vingerafdruk gescand kan worden. Draag het toestel met het scherm richting mijn been.

Iemand enig idee of er een optie is binnen Samsung Wearable / Gear S3 dat mijn toestel zich automatisch ontgrendelt bij het ontvangen van notificaties op mijn horloge? Dit is het enige wat ik mij kan bedenken namelijk..

[ Voor 10% gewijzigd door Hi-Sintar op 25-06-2019 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Pantoffel
Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:21:
[...]

Nee ook niet, gisteren alle smart lock instellingen doorlopen, alles is uitgeschakeld (locatie, apparaat etc.). Zojuist wederom hetzelfde probleem tijdens het sporten. Telefoon in de broekzak van mijn sportbroek, tijdens de oefeningen ontgrendeld het toestel zich en als ik deze uit mijn broekzak haal, zie ik dat hij berichten heeft geopend en emoji stickers + hele hoop onsamenhangende tekens heeft getypt naar een contactpersoon. Erg irritant. Lijkt ook afhankelijk te zijn van het soort broek wat ik draag. Sportbroek heeft een soort patroon aan de binnenkant, wellicht raakt het toestel hiervan in de streek? Geen mogelijkheid dat de camera mijn gezicht kan herkennen door de broek heen, en ook geen mogelijkheid dat mijn vingerafdruk gescand kan worden. Draag het toestel met het scherm richting mijn been.

Iemand enig idee of er een optie is binnen Samsung Wearable / Gear S3 dat mijn toestel zich automatisch ontgrendelt bij het ontvangen van notificaties op mijn horloge? Dit is het enige wat ik mij kan bedenken namelijk..
Ik had vandaag exact hetzelfde met mijn nieuwe S10E. Bij mij bleek het te liggen aan de automatisch unlock optie die ik had ingesteld voor mijn Fitbit; als ik deze in de buurt draag dan hoef je geen fingerprint/code in te voeren om de smartphone te unlocken.
Na dit uitgezet te hebben (hoewel ik het wel een hele mooie functie vond) lijkt het over te zijn. Wellicht heb jij dit ook met je Gear S3 zo ingesteld?

Overigens ging mijn telefoon ook constant muziek pauzeren/apps openen als het scherm richting mijn been zat en andersom niet. Heeft te maken met warmte van je huid ofzo dat hij dan denkt aanraking te registreren.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
vraagje…

als ik via WhatsApp een foto maak en wil versturen … dan lijkt het net of ie de groothoek lens pakt?
het ziet er een beetje bollig uit …

hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
M.Pantoffel schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:53:
[...]

Ik had vandaag exact hetzelfde met mijn nieuwe S10E. Bij mij bleek het te liggen aan de automatisch unlock optie die ik had ingesteld voor mijn Fitbit; als ik deze in de buurt draag dan hoef je geen fingerprint/code in te voeren om de smartphone te unlocken.
Na dit uitgezet te hebben (hoewel ik het wel een hele mooie functie vond) lijkt het over te zijn. Wellicht heb jij dit ook met je Gear S3 zo ingesteld?

Overigens ging mijn telefoon ook constant muziek pauzeren/apps openen als het scherm richting mijn been zat en andersom niet. Heeft te maken met warmte van je huid ofzo dat hij dan denkt aanraking te registreren.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Dat is inderdaad de smart-lock optie, die staat bij mij uit. Het lijkt inderdaad minder te voorkomen als ik het toestel in mijn broek stop met het scherm van mijn been af, vreemd. Ik hou het nog even in de gaten, hopelijk dat het probleem zichzelf oplost bij een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:47:
[...]

Dat is inderdaad de smart-lock optie, die staat bij mij uit. Het lijkt inderdaad minder te voorkomen als ik het toestel in mijn broek stop met het scherm van mijn been af, vreemd. Ik hou het nog even in de gaten, hopelijk dat het probleem zichzelf oplost bij een nieuwe update.
In principe zou smart-lock niet moeten uitmaken voor onbedoelde unlocks volgens mij. Anders zou je scherm ook regelmatig aan moeten gaan en zoals je al snapt bij scherm van been af, gebeurt dat dus nauwelijks als het goed functioneert.

De sensoren voorop werken verder wel goed dan? Kun je dat eens nalopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
Aggressor schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:26:
vraagje…

als ik via WhatsApp een foto maak en wil versturen … dan lijkt het net of ie de groothoek lens pakt?
het ziet er een beetje bollig uit …

hoe kan dit?
Paar keer van camera wisselen, pakt ie steeds de andere.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Maichel schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:20:
[...]

Paar keer van camera wisselen, pakt ie steeds de andere.
Ah, handige tip... gebruik m zelf eigenlijk nooit direct vanuit whatsapp maar goed om te weten dit.

ASF3/juni update voor PHN hier nu binnen op de s10+ btw

[ Voor 72% gewijzigd door m0ridin op 26-06-2019 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Laatst online: 16:46

R2L

Ota update rolt binnen voor de PHN versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R2L schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:01:
Ota update rolt binnen voor de PHN versie
cc: @Maichel

Zou 1 van jullie een screenshot kunnen plaatsen van:

Instellingen -> Software Update -> Laatste Update

Dank alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

henklbr schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:56:
[...]

cc: @Maichel

Zou 1 van jullie een screenshot kunnen plaatsen van:

Instellingen -> Software Update -> Laatste Update

Dank alvast...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BaU1FEjIpR1uCP41syBmVAx8/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door R2L op 26-06-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 22% gewijzigd door henklbr op 26-06-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

henklbr schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:05:
[...]

Had je een screenshot geplaatst? Zat namelijk niet in je post...
Nu wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:41
Bij zo'n update geeft ie bij mij altijd aan dat er 394 apps geüpdate moeten worden, terwijl ik er zelf nog geen 80 tel. Beetje vreemd...
Pagina: 1 ... 42 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support