Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:26
ErikRo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:43:
[...]
coolblue heeft dacht ik ook winkels die onder zijn naam verkopen.
Nee hoor. Dat is bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
ErikRo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:43:
[...]
Dus je koopt eigenlijk als je pech hebt een mobiel van een vage toko maar die wordt verstuurd onder de paraplu van coolblue
Gelukkig wel met dezelfde goede voorwaarden.
Daar komt het wel een beetje op neer lijkt het. Gelukkig deden ze er verder niet moeilijk over dat ik twee toestellen terug heb gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Davith78 op 07-06-2019 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 14:40
Na de laatste mei update word de s10+ warmer tijdens het opladen dan voorheen...met scherm uit.
Heb al paar keer wipe cache gedaan en reboot maar nu is het opladen met kabel vergelijkbaar met draadloos snelladen kwa temperatuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:58
Ikbenjelly schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:38:
Na de laatste mei update word de s10+ warmer tijdens het opladen dan voorheen...met scherm uit.
Heb al paar keer wipe cache gedaan en reboot maar nu is het opladen met kabel vergelijkbaar met draadloos snelladen kwa temperatuur...
Heb ik hier voorlopig geen last van.
Wel wat meer kleine haperingen (lag) hier en daar.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Wat mij opvalt met de S10e is dat met de Youtube app sommige video's worden weergegeven zonder dat je het cameragat ziet in het scherm, en sommige video's worden blijkbaar ietsje breder dan de 16:9 verhouding afgespeeld en vallen gedeeltelijk over het cameragat heen waardoor er een soort kleine halve cirkel uit de video wordt gesneden. Dat laatste vind ik nogal storend, is daar iets aan te doen? Uitzoomen met de pinch veegbeweging helpt niet, inzoomen tot de volledige schermbreedte kan uiteraard wel maar dan zie je het gehele cameragat.

Voorbeeldvideo zonder zichtbaar cameragat: YouTube: Kijkersvragen over smart home en het slimste huis van Nederland (Hardware.info)

Voorbeeldvideo met zichtbaar halve cirkel cameragat: YouTube: I waited 2.5 years for this folding monitor… - SPUD (Linus Tech Tips)

Edit: het ideale zou zijn dat zo'n video aan de uiterste rechterhelft van het scherm wordt afgespeeld als het cameragat links zit. Dan krijg je wel afgeronde hoeken in de video aan de rechterkant maar dat zou me minder storen dan een half cameragat links.

[ Voor 13% gewijzigd door Davith78 op 08-06-2019 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
henklbr schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:19:
[...]

[...]

Ik neem aan, dat jullie S10 niet in een cover zit als je je SmartWatch aan het opladen bent?
Heb het op beide manieren geprobeerd, lijkt niets uit te maken.

Merk overigens ook dat het contactloos betalen met mijn telefoon heel vaak mis gaat en dat ik het 2 of 3 keer moet proberen voor die de betaling pakt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLynx schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:19:
[...]

Heb het op beide manieren geprobeerd, lijkt niets uit te maken.

Merk overigens ook dat het contactloos betalen met mijn telefoon heel vaak mis gaat en dat ik het 2 of 3 keer moet proberen voor die de betaling pakt......
Vreemd: heb daar helemaal geen last van...

Hen de originele Protective Cover van Samsung er omheen zitten: contactloos betalen werkt perfect

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

eisbaer

Zie signature

Met mijn polaroid zonnebril op was het scherm van mijn s10e amper af te lezen. Vanochtend de screen protector er af gehaald (wist niet eens dat die er standaard op zit) en het probleem is opgelost. Het scherm is ook meteen helderder.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
eisbaer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:14:
Met mijn polaroid zonnebril op was het scherm van mijn s10e amper af te lezen. Vanochtend de screen protector er af gehaald (wist niet eens dat die er standaard op zit) en het probleem is opgelost. Het scherm is ook meteen helderder.
Oke? Het viel mij ook al op dat met direct zonlicht op het scherm de S10e nauwelijks nog af te lezen is (met zonnebril op en helderheid op de hoogste stand), terwijl de S10e volgens de specs feller kan dan mijn oude toestel (Moto G5 plus) die onder dergelijke omstandigheden nog goed leesbaar was. Ik wijtte het al aan de schermtechniek, OLED vs. LCD. Hoe kwam je erop om de screenprotector eraf te halen? Want dan loop je dus wel risico op krassen op het scherm mocht je alleen een bumpercase hebben (?), ik zou niet weten wat ik dan zou kiezen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Davith78 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:36:
[...]
Hoe kwam je erop om de screenprotector eraf te halen? Want dan loop je dus wel risico op krassen op het scherm mocht je alleen een bumpercase hebben (?), ik zou niet weten wat ik dan zou kiezen..
Via Google kwam ik achter de oorzaak van de slechte afleesbaarheid. Een screen protector vind ik ongewenst. Waarom zou je de kwaliteit van het scherm verminderen door er een stuk plastic op te plakken? Natuurlijk hangt het helemaal af van je gebruik. Zodra ik in beweging ben, dan zit mijn telefoon in een, valenta, sleeve. Krassen op mijn scherm heb ik dus echt nooit.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Jackson6 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:51:
Klein vraagje:

De tijd waarbij m'n scherm automatisch wordt uitgeschakeld gaat telkens terug naar 30 seconden. Als ik het bijvoorbeeld instel op 10 minuten dan is het de volgende dag gewoon weer 30 seconden. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Gaat om een S10+ 128GB
Heb je Exchange/Mail van je werk ingesteld. Het kan zijn dat die vereist dat je beveiliging op orde is. 1 maatregel daar van is dat je telefoon na een halve tot maximaal 5 minuten wordt vergrendeld (vaak vervalt de mogelijkheid om het scherm oneindig aan te laten staan).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Davith78 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:58:
Wat mij opvalt met de S10e is dat met de Youtube app sommige video's worden weergegeven zonder dat je het cameragat ziet in het scherm, en sommige video's worden blijkbaar ietsje breder dan de 16:9 verhouding afgespeeld en vallen gedeeltelijk over het cameragat heen waardoor er een soort kleine halve cirkel uit de video wordt gesneden. Dat laatste vind ik nogal storend, is daar iets aan te doen? Uitzoomen met de pinch veegbeweging helpt niet, inzoomen tot de volledige schermbreedte kan uiteraard wel maar dan zie je het gehele cameragat.

Voorbeeldvideo zonder zichtbaar cameragat: YouTube: Kijkersvragen over smart home en het slimste huis van Nederland (Hardware.info)

Voorbeeldvideo met zichtbaar halve cirkel cameragat: YouTube: I waited 2.5 years for this folding monitor… - SPUD (Linus Tech Tips)

Edit: het ideale zou zijn dat zo'n video aan de uiterste rechterhelft van het scherm wordt afgespeeld als het cameragat links zit. Dan krijg je wel afgeronde hoeken in de video aan de rechterkant maar dat zou me minder storen dan een half cameragat links.
Dat valt niet op te lossen. Maar je wist natuurlijk al dat dat gat in je scherm zat voordat je het kocht, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
eisbaer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:01:
[...]
Via Google kwam ik achter de oorzaak van de slechte afleesbaarheid. Een screen protector vind ik ongewenst. Waarom zou je de kwaliteit van het scherm verminderen door er een stuk plastic op te plakken? Natuurlijk hangt het helemaal af van je gebruik. Zodra ik in beweging ben, dan zit mijn telefoon in een, valenta, sleeve. Krassen op mijn scherm heb ik dus echt nooit.
Goed punt. In ieder geval bedankt voor het delen van deze info, ik had me al er al bij neergelegd over de slechte afleesbaarheid maar dit geeft me weer een optie die ik kan overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
J-r0en schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:04:
[...]

Dat valt niet op te lossen. Maar je wist natuurlijk al dat dat gat in je scherm zat voordat je het kocht, toch?
Ik wist idd van het hele gat, maar niet van dat halve gat bij sommige video's. Misschien komt het omdat sommige Youtubers zoals Linus video's uploaden in een andere beeldverhouding in plaats van 16:9 (?). En zoals ik al zei, het is in principe op te lossen maar dan moet Google / Samsung ondersteuning geven voor het naar rechts opschuiven van de video, maar dat zal er wel niet gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
@eisbaer Als ik je nog een vraag mag stellen, had je het idee dat wat je van het scherm afhaalde daadwerkelijk leek op een screen protector? Of was het eerder een soort dunne slappe folie die überhaupt geen serieuze krassen had gehouden, zoals het beschermfolie wat op de zijkanten van het toestel zat geplakt. Als dat zo is haal ik het ook af en kan ik altijd later nog een kwaliteitsprotector erop plaatsen.

Davith, volgende keer graag je voorgaande bericht wijzigen in plaats van meerdere aparte berichten onder elkaar te posten. (y)

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 09-06-2019 09:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Davith78 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:05:
@eisbaer Als ik je nog een vraag mag stellen, had je het idee dat wat je van het scherm afhaalde daadwerkelijk leek op een screen protector? Of was het eerder een soort dunne slappe folie die überhaupt geen serieuze krassen had gehouden, zoals het beschermfolie wat op de zijkanten van het toestel zat geplakt. Als dat zo is haal ik het ook af en kan ik altijd later nog een kwaliteitsprotector erop plaatsen.
De protector was wel stevig genoeg om krassen tegen te houden. Samsung heeft er een eigen protector opgeplakt om problemen met de vingerprint sensor te voorkomen met de s10 serie. Nou zit de sensor van de s10e aan de zijkant dus daar kun je er ook een andere protector op doen. Overigens is de protector nog heel. Ik heb de hoek een beetje verwarmd met een phöne en daarna los getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
eisbaer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:32:
[...]
De protector was wel stevig genoeg om krassen tegen te houden. Samsung heeft er een eigen protector opgeplakt om problemen met de vingerprint sensor te voorkomen met de s10 serie. Nou zit de sensor van de s10e aan de zijkant dus daar kun je er ook een andere protector op doen. Overigens is de protector nog heel. Ik heb de hoek een beetje verwarmd met een phöne en daarna los getrokken.
Dank! Dat is goed om te weten.

Overigens kwam ik er net achter dat ik geen polarized zonnebril heb dus het probleem met het onleesbaar worden van het scherm is niet op mij van toepassing. Het is eerder dat het amoled scherm vooral door het zonlicht zelf moeilijk leesbaar wordt vermoed ik. Nu had ik ook de helderheid op handmatig staan, het scherm schijnt beter leesbaar te zijn in zonlicht wanneer de helderheid op automatisch wordt gezet las ik ergens dus dat is nog het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33
LordLynx schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:19:
[...]
Je moet ook rekening houden waar het NFC gedeelte (antenne) zit op de achterzijde van je telefoon. Als ik mij niet vergis is dit iets boven het midden gedeelte. Dan heb je de beste NFC contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kiswum schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:29:
[...]

Heb je Exchange/Mail van je werk ingesteld. Het kan zijn dat die vereist dat je beveiliging op orde is. 1 maatregel daar van is dat je telefoon na een halve tot maximaal 5 minuten wordt vergrendeld (vaak vervalt de mogelijkheid om het scherm oneindig aan te laten staan).
Nee, die staat alleen op m'n werktelefoon :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Happy met mijn nieuwe S10+(zwart). Heb hem nu vijf dagen en ben erg te spreken over het toestel. Heb em nog niet mee genomen naar de buitenwereld 😋
Gebruik momenteel een S8+ (zwart).

Heb mijn S10+ verzekerd met Vodafone garant top. Heb altijd pech met de schermen.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Sinds de laatste update van afgelopen week heb ik probleem met de auto brightness op de S10e, soms gaat deze uit het niet terwijl de lichtval niet veranderd opeens een stuk naar beneden. Hebben meer mensen hier last van? Voor de update werkte de auto brightness redelijk goed. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
ipje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:50:
[...]

Je moet ook rekening houden waar het NFC gedeelte (antenne) zit op de achterzijde van je telefoon. Als ik mij niet vergis is dit iets boven het midden gedeelte. Dan heb je de beste NFC contact.
Ik zal eens kijken de volgende keer of ik hem er anders tegenaan kan houden. Telefoon zit overigens wel in een case (Spigen clear ding) maar als ik hem elke keer eruit moet halen dan heb ik niet zoveel aan dat contactloos betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Davith78 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:58:

Video's die zijn gemaakt op 18,5/19:9 kunnen inderdaad full screen worden getoond.

Ik denk dat de volgende instelling ervoor kan zorgen dat je de beeldverhouding op full-screen kan zetten (ik check dit van een S9):

Intellingen -> Display -> Apps op volledig scherm.
Jackson6 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:38:
[...]

Nee, die staat alleen op m'n werktelefoon :/
Oh, dan zou ik het zo niet weten. Nooit gezien dat zo'n instelling wordt teruggedraaid.

Heb je je apps overgezet van de ene naar de andere telefoon?

Misschien heb je een bepaalde app die vreemd doet of is het de beveiliging van een andere app. Misschien een bank app.

Laatste oplossing is een volledige reset uitvoeren en dan steeds bekijken of het probleem weer optreed na de installatie van standaard apps en daarna checken na het installeren van je belangrijke/beveiligde apps zoals van de bank/paypal.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33
Dat is toevallig, die case heb ik er ook om heen zitten. Heb er verder geen last van maar gebruik de telefoon ook niet heel consequent voor contactloos betalen. Soms staan het pinapparaat ook zodanig op de toonbank dat een bankpas handiger in gebruik is dan je telefoon. Succes👍
LordLynx schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:50:
[...]

Ik zal eens kijken de volgende keer of ik hem er anders tegenaan kan houden. Telefoon zit overigens wel in een case (Spigen clear ding) maar als ik hem elke keer eruit moet halen dan heb ik niet zoveel aan dat contactloos betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
eisbaer schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:01:
[...]
Maar niet iedereen draagt een sleeve.. Ik vind een screenprotector juist een enorme uitkomst en op mijn S10 vind ik het scherm juist nog steeds perfect afleesbaar met de standaard geïnstalleerde protector.

Viel mij juist op hoe de screenprotector mij heeft gered na een festival, want ik zag na dit festival juist 2 dikke krassen in de protector zitten en ik heb echt niks anders in mijn broekzak zitten dan mijn telefoon in diezelfde zak. Die krassen hadden echt wel in het scherm gezeten als die protector er niet op zaten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

JDL15 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:10:
[...]
Viel mij juist op hoe de screenprotector mij heeft gered na een festival, want ik zag na dit festival juist 2 dikke krassen in de protector zitten en ik heb echt niks anders in mijn broekzak zitten dan mijn telefoon in diezelfde zak. Die krassen hadden echt wel in het scherm gezeten als die protector er niet op zaten _/-\o_
Dat is ook zo. Bij een sleeve of flip case vind ik een screen protector niet nodig. Als je een bumper case of geen case hebt dan kan een screen protector je redding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Kiswum schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:01:

Video's die zijn gemaakt op 18,5/19:9 kunnen inderdaad full screen worden getoond.

Ik denk dat de volgende instelling ervoor kan zorgen dat je de beeldverhouding op full-screen kan zetten (ik check dit van een S9):

Intellingen -> Display -> Apps op volledig scherm.
Thnx, ik ga het uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
JDL15 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:10:
[...]

Maar niet iedereen draagt een sleeve.. Ik vind een screenprotector juist een enorme uitkomst en op mijn S10 vind ik het scherm juist nog steeds perfect afleesbaar met de standaard geïnstalleerde protector.

Die meegeleverde "protector" is echt crappy hoor. Dat daar krassen in komen zegt niks over het scherm zelf. Ik had super snel krassen in die protector met gewoon normaal de telefoon in m'n zak dragen. Daarna zonder protector op dezelfde manier met de telefoon om gegaan (voor een langere tijd) en geen krasje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo90
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-08 07:39
Hebben mensen ook problemen met het wifi bereik van de s10?
Het is nu al meerdere malen geupdate en het word steeds minder voor mijn gevoel.

Waar ik met mijn s7edge vol bereik heb hebben de 2 s10's die wij hebben amper een streepje tot geen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Jojo90 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:11:
Hebben mensen ook problemen met het wifi bereik van de s10?
Het is nu al meerdere malen geupdate en het word steeds minder voor mijn gevoel.

Waar ik met mijn s7edge vol bereik heb hebben de 2 s10's die wij hebben amper een streepje tot geen bereik.
Heb nergens last van, top bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:21
pitchdown schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:11:
Ik heb een raar probleem met mijn S10.
Wanneer ik een SMS ontvang krijg ik een piepje te horen welke om de 2 seconden terugkomt.
Ook na het verwijderen van de SMS blijft het piepje doorgaan.
Ik kan dit alleen oplossen door de S10 te herstarten.

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
barrymossel schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:32:
[...]

Die meegeleverde "protector" is echt crappy hoor. Dat daar krassen in komen zegt niks over het scherm zelf. Ik had super snel krassen in die protector met gewoon normaal de telefoon in m'n zak dragen. Daarna zonder protector op dezelfde manier met de telefoon om gegaan (voor een langere tijd) en geen krasje te zien.
Klopt inderdaad. Na 1 week normaal gebruik zie ik al wat lichte krasjes op de protector zelf.. ach, zo lang het scherm niet is is het prima :)

[ Voor 14% gewijzigd door Knamix op 10-06-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:01
instellingen, toegankelijkheid, geavanceerde instellingen en dan meldingsherinneringen uit zetten als deze
aan staat. Is het wel je ingestelde geluid voor sms wat afgaat of is het een heel ander geluid?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Apart gisteren nog sms verstuurd en gehad geen probleem
Misscien kun je wat met meldingen uitzetten oid

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe vinden jullie de snelheid van de fingerprint reader? Sinds dat ik hem heb duurt het gemiddeld 0.5-1 seconden voordat ik op de home screen kom en dat is toch wel traag (ik ben Oneplus gewend).

[ Voor 16% gewijzigd door Knamix op 10-06-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 16-09 13:34
Knamix schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:55:
Hoe vinden jullie de snelheid van de fingerprint reader? Sinds dat ik hem heb duurt het gemiddeld 0.5-1 seconden voordat ik op de home screen kom en dat is toch wel traag (ik ben Oneplus gewend).
Bij mij is het een beetje hit or miss jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Valt mij ook wat tegen. Ook een OP gebruiker.
Maar de positie van de FPS op de OP6 vond ik ruk.
Lees veel aan tafel en dan is die van de 10+ wel fijn.

Maar dagelijks gebruik is het nog niet soepel.
Nog een of 2 generaties wachten denk ik

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
Probeer je standaard duim of vinger eens 2 of 3x toe te voegen. Werkt hier retesnel!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
Rohit schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:00:
[...]

Probeer je standaard duim of vinger eens 2 of 3x toe te voegen. Werkt hier retesnel!
Same, heel af en toe moet ik het idd even 'wat bewuster' proberen... Maar over het algemeen gewoon snel en betrouwbaar. In ieder geval niet minder dan mijn S8 (en het gebruiksgemak vind ik toch ook echt een pluspunt, als in scherm hoeft niet aan en ik hoef mijn telefoon niet op te tillen wanneer hij op het bureau ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Swizzler24 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:28:
[...]

Bij mij is het een beetje hit or miss jammer genoeg.
I guess they never miss, huh?

On: meerdere keren dezelfde vinger toevoegen biedt zeker een hoger slagingspercentage, minimaal 69%.

Ook heb ik het idee dat het unlocken sneller werkt als je de telefoon hebt gelocked op het thuisscherm.

[ Voor 33% gewijzigd door J-r0en op 11-06-2019 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag allen,

Ik heb mijn S10e nu een paar dagen in bezit. Eerlijk... ik mis enkele dingen die op mij A8 toch beter aanvoelden.
Misschien nog een beetje wennen maar ik heb één struikelblokje en dat is het notificatieledje.
Op mijn A8 was deze met de Flow-app geweldig ingesteld.
Op de S10e....tja, zonde. Ik zag ik mijn opzoekwerk voor de aankoop dat hiervoor de 'Good Lock' app gebruikt werd. De energy ring zou dan dienen als notificatieledje, in te stellen in geuren en kleuren.
Nu blijkt dat deze app niet overal en niet in elke region wordt aangeboden in de Galaxy store.

Hoe doen jullie dat? suggesties of alternatieven?
Iemand info van Samsung dat dit mogelijks nog komt?

Greetz!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:05:
Goeiedag allen,

Ik heb mijn S10e nu een paar dagen in bezit. Eerlijk... ik mis enkele dingen die op mij A8 toch beter aanvoelden.
Misschien nog een beetje wennen maar ik heb één struikelblokje en dat is het notificatieledje.
Op de S10e....tja, zonde. Ik zag ik mijn opzoekwerk voor de aankoop dat hiervoor de 'Good Lock' app gebruikt werd. De energy ring zou dan dienen als notificatieledje, in te stellen in geuren en kleuren.
Nu blijkt dat deze app niet overal en niet in elke region wordt aangeboden in de Galaxy store.

Greetz!
Ik heb het via nice lock op de playstore daar kun je alle componenten van de goodlock app binnen halen via werkende apktjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:48

uFx

Greetz!
Ik raad deze app aan (van overigens een Nederlandse developer):

https://play.google.com/s...d=eu.chainfire.holeylight

Werkt echt heel goed en is wat mij betreft een goede vervanger voor een notificatieled. Ik gebruik hem nu een maand of 2 en merk weinig verschil in batterijverbruik. En bij mij staat hij op de always on stand.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Goeiedag allen,

Greetz!
De app die je zoekt is edge lighting+, je kan hem downloaden via Nice Lock. Dit is een app die het mogelijk maakt de good lock apps gewoon simpel te installeren en te gebruiken.

https://play.google.com/s...bluehorizonapps.nicelock3

Edit: ik zie dat @Duckvogel hetzelfde al suggereerde 8)7

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Edge lightning+ kan ik niet downloaden, en dat holeylight vraagt wel erg veel toestemmingen...

edit: Edge lighting+ nu wel met APK gedownload, mooie edge lighting ingesteld maar erg jammer dat het voor Whatsapp niet (goed) werkt. Het werkt alleen als je pop-up aan hebt staan maar dat is enorm irritant...

Als je scherm uitstaat heb je er eigenlijk niks aan :(

[ Voor 59% gewijzigd door Jamesl op 12-06-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, Edge lightning+ heeft mogenlijkheden maar ik wil gewoon een melding zien wanneer er een email, sms of whatsapp binnenkomt en dan nog liefst elk in een andere kleur zodat ik van ver kan zien wat er binnenkomt.
Liefst de energy ring rond de camera die oplicht in een bepaalde kleur, en als dat niet kan is de edge rand ook nog ok. Hoewel dit een beetje aan het uitstalraam van een bordeel doet denken :)

De good lock app lijkt dit te kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jamesl schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:51:
Edge lightning+ kan ik niet downloaden, en dat holeylight vraagt wel erg veel toestemmingen...

edit: Edge lighting+ nu wel met APK gedownload, mooie edge lighting ingesteld maar erg jammer dat het voor Whatsapp niet (goed) werkt. Het werkt alleen als je pop-up aan hebt staan maar dat is enorm irritant...

Als je scherm uitstaat heb je er eigenlijk niks aan :(
Tja hij moet gewoon weten welk lichtje bij welke app/bericht hoort.. Is gemaakt door een brabantse ontwikkelaar die wereldwijd best beroemd is in het smartphone wereldje..
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:06:
Inderdaad, Edge lightning+ heeft mogenlijkheden maar ik wil gewoon een melding zien wanneer er een email, sms of whatsapp binnenkomt en dan nog liefst elk in een andere kleur zodat ik van ver kan zien wat er binnenkomt.
Liefst de energy ring rond de camera die oplicht in een bepaalde kleur, en als dat niet kan is de edge rand ook nog ok. Hoewel dit een beetje aan het uitstalraam van een bordeel doet denken :)

De good lock app lijkt dit te kunnen..
Lees het bericht van uFx? Holey Light gebruik ik ook al een tijdje en werkt perfect!

[ Voor 33% gewijzigd door Rohit op 12-06-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Rohit schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:07:
[...]

Tja hij moet gewoon weten welk lichtje bij welke app/bericht hoort.. Is gemaakt door een brabantse ontwikkelaar die wereldwijd best beroemd is in het smartphone wereldje..
Jup snap het best hoor maar het geeft mij geen fijn gevoel als ik een app toestemming moet geven om al mijn berichten etc. te kunnen lezen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Jamesl schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:46:
[...]

Jup snap het best hoor maar het geeft mij geen fijn gevoel als ik een app toestemming moet geven om al mijn berichten etc. te kunnen lezen :X
Mja dat moet je bij Google neerleggen, die hebben de omschrijvingen zo raar gemaakt. Maar aan de andere kant lijkt het me logisch dat een app die notificaties moet geven over berichten ook daadwerkelijk de berichten moet kunnen zien binnenkomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Martinspire schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:51:
[...]

Mja dat moet je bij Google neerleggen, die hebben de omschrijvingen zo raar gemaakt. Maar aan de andere kant lijkt het me logisch dat een app die notificaties moet geven over berichten ook daadwerkelijk de berichten moet kunnen zien binnenkomen.
True. Maar nu klinkt het alsof de app ook de inhoud van de berichten kan lezen, is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:44
Hallo allemaal, vraagje. Ik heb momenteel een iPhone SE die aan vervanging toe is. Ik ben daarvoor naar de S10 aan het kijken, maar ik twijfel tussen de S10 en de S10e. Kunnen jullie me helpen kiezen? :P

Oorspronkelijk was ik vooral naar de S10e aan het kijken, vooral omdat die me iets praktischer lijkt met zijn kleiner scherm. Anderzijds is een groter scherm natuurlijk fijner werken, vandaar dat ik ben beginnen twijfelen.
Wat is jullie ervaring daarmee? Past een S10 nog gewoon in je broekzak? Sowieso ga ik nog langs de winkel om beiden eens van dichtbij te vergelijken, maar jullie ervaring is welkom :).

Als ik de reviews bekijk dan zie ik 2 dingen terugkomen die de S10e beter zou doen dan de S10:
- De curved rand van de S10 zorgt blijkbaar nogal voor problemen met palm rejection? Wat is jullie ervaring daarmee? Dat lijkt me makkelijk op te lossen met een hoesje en met de Edge Touch app?
- De finger print reader van de S10 zou niet zo goed werken, de knop aan de zijkant van S10e zou veel sneller en beter zijn?

Tot slot, hoe zit het met de batterij van beiden? Die van de S10e zou niet zo fantastisch zijn en maar net een dag meegaan, hoe zit dat bij de S10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Dancing Lobster schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:31:
Hallo allemaal, vraagje. Ik heb momenteel een iPhone SE die aan vervanging toe is. Ik ben daarvoor naar de S10 aan het kijken, maar ik twijfel tussen de S10 en de S10e. Kunnen jullie me helpen kiezen? :P

Oorspronkelijk was ik vooral naar de S10e aan het kijken, vooral omdat die me iets praktischer lijkt met zijn kleiner scherm. Anderzijds is een groter scherm natuurlijk fijner werken, vandaar dat ik ben beginnen twijfelen.
Wat is jullie ervaring daarmee? Past een S10 nog gewoon in je broekzak? Sowieso ga ik nog langs de winkel om beiden eens van dichtbij te vergelijken, maar jullie ervaring is welkom :).

Als ik de reviews bekijk dan zie ik 2 dingen terugkomen die de S10e beter zou doen dan de S10:
- De curved rand van de S10 zorgt blijkbaar nogal voor problemen met palm rejection? Wat is jullie ervaring daarmee? Dat lijkt me makkelijk op te lossen met een hoesje en met de Edge Touch app?
- De finger print reader van de S10 zou niet zo goed werken, de knop aan de zijkant van S10e zou veel sneller en beter zijn?

Tot slot, hoe zit het met de batterij van beiden? Die van de S10e zou niet zo fantastisch zijn en maar net een dag meegaan, hoe zit dat bij de S10?
Heb zelf de S10+... maar wat betreft je vragen.

Batterij S10e > S10 (en de S10+ > S10e dacht ik, voor mij DE reden om voor de S10+ te gaan)

Fingerprint reader, heb er geen enkel probleem mee. Misschien is die van de S10e sneller, maar ik vind deze onder het scherm (en zonder het scherm aan te moeten hebben) gewoon enorm praktisch, werkt ook gewoon 9 vd 10 keer prima en vlot genoeg.

Palm rejection, mjah... af en toe 'last' van maar zeer zelden.

De S10 leek me de ideale variant, maar kon de S10+ overnemen van iemand en dan gecombineerd met de batterij gaf de doorslag. De batterij van de S10 schijnt niet denderend te zijn, als dat belangrijk voor je is ga je voor de S10e.

Enige waar je wel even naar kan kijken is de camera, volgens mij mist de 10e de telephoto (2x zoom) lens. Absoluut niet essentieel, maar just in case.

Oh, de S10+ gaat ook nog in mijn broekzak en ik ben slechts 1.74m... maar als je fan bent van ultra skinny jeans oid kan het idd wel een puntje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
Dancing Lobster schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:31:

Dag Dancing Lobster,

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan toen ik van mijn iPhone SE overging naar de S10e.
Wat ga je missen tussen S10 en S10e:
- Inscreen vingerafdrukscanner
- Hartslagmeter
- Telelens (2x zoom)
- Premium design (S10 is iets dunner)

Ik heb zelf voor de S10e destijds gekozen, omdat ik de meerprijs van de S10 het niet waard vond.
Via tweakers heb ik nu de S10+ gekregen, waar ik erg tevreden over ben. Ik heb mijn S10e toen ook verkocht, de S10+ was de prijs die ik wilde houden. Ik denk dat de S10e goeie waarde voor zijn geld biedt. Die hartslagsensor zul je niet missen, net zoals die telelens. Bij weinig licht zal de software ook schakelen tussen 2x zoom op de primaire lens, of het gebruik van de telelens, en dat verschil zie je niet meteen (dat je eigenlijk een krop maakt).
Die Ultra Wide lens is bij beiden hetzelfde, en ook maar goed, die gebruik ik erg vaak.

Ik gebruik face unlock i.p.v. de vingerafdrukscanner, die werkt nu wel stukken beter.
De vingerafdrukscanner die op de S10e zit is ook erg rap, en zat voor mij prima.

Dan nog het onbedoeld aanraken.. je kunt de randen met een app (Good Lock) minder gevoelig maken.
Dat hoef je alleen te doen als je het toestel zonder hoesje gebruikt, anders heb je daar geen last van.

Ik vond het scherm van de S10+ iets mooier t.o.v. dat van de S10e, maar je moet wel pixel peepen.
De batterij van de S10e was voor mij prima, en het toestel is ook groot genoeg.

Samengevat, S10e is meer waarde voor je geld, de verschillen tussen de S10e en S10 zijn niet erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:56
m0ridin schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:42:
[...]

Oh, de S10+ gaat ook nog in mijn broekzak en ik ben slechts 1.74m... maar als je fan bent van ultra skinny jeans oid kan het idd wel een puntje zijn.
Wat gebruik je dan voor case ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Albert020 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:04:
[...]

Wat gebruik je dan voor case ?
Geen...

Ben hooguit van plan er een skin op te gooien tegen krasjes oid, maar heb die net binnen en is iets minder 'even erop plakken' dan ik had gedacht dus moet ik even een momentje voor nemen.

Heb er even zo'n ultra thing clear case van samsung zelf omheen gehad, maar ik vind elke case irritant en afbreuk doen aan de telefoon. Hoe minimaal ook, hij wordt groter en daarmee minder relaxed...

Eventuele kleine krasjes, tja... het blijft een gebruiksvoorwerp en hooguit jammer bij doorverkopen. Eventueel laten vallen (zoals bij mijn S8), balen op dat moment maar ook risico van het vak.

[ Voor 9% gewijzigd door m0ridin op 12-06-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:44
Hmm jullie maken het er niet makkelijker op :P
Bedankt voor de reacties in ieder geval, morgen ga ik langs de winkel zodat ik beiden van dichtbij kan vergelijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik heb een issue met het kopiëren van (grote) bestanden van mijn PC/tablet naar mijn S10.

De S10 hangt met USB-kabel en verloopstukje aan mijn PC en is zichtbaar in Verkenner. Ik kopieer videobestanden naar de S10 en hij gaat kopiëren. Na een minuut of wat verdwijnt het kopieervenster en is de boel er meer gekapt. Ook na opnieuw verbinden lukt het niet.

Hetzelfde probleem treedt op als ik mijn S10 verbindt met mijn tablet. Hij maakt verbinding en herkent het andere apparaat. Alleen als ik dingen ga kopiëren dan stopt 'ie er na een paar minuten gewoon mee.

Herkennen jullie dit probleem?

NB: ik heb geen SD-card in mijn telefoon, dus kopieer naar het flashgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Skv schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:37:
Ik heb een issue met het kopiëren van (grote) bestanden van mijn PC/tablet naar mijn S10.

De S10 hangt met USB-kabel en verloopstukje aan mijn PC en is zichtbaar in Verkenner. Ik kopieer videobestanden naar de S10 en hij gaat kopiëren. Na een minuut of wat verdwijnt het kopieervenster en is de boel er meer gekapt. Ook na opnieuw verbinden lukt het niet.

Hetzelfde probleem treedt op als ik mijn S10 verbindt met mijn tablet. Hij maakt verbinding en herkent het andere apparaat. Alleen als ik dingen ga kopiëren dan stopt 'ie er na een paar minuten gewoon mee.

Herkennen jullie dit probleem?

NB: ik heb geen SD-card in mijn telefoon, dus kopieer naar het flashgeheugen.
Vermoed een slechte kabel cq tussenstukje

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 22:37
Ik heb een vraagje over mijn S10 plus. Toen ik hem net had stond Google Assistent er in. Alleen zodra ik de home button ingedrukt hou gebeurd er nu in eens niks meer (hij reageert niet en crashes naar het beginscherm). Ik heb op internet al op gezocht waar dit aan kan liggen, maar kon het nier vinden. Daarnaast het installeren van de Assistent app werkt niet, want die geeft aan dat hij niet geschikt is voor mijn apparaat.

Weet een van jullie waar dit kan aan liggen.

Ik heb wel in die tussen tijd dus al dit geprobeerd:
- Google Assistent app installeren
- Bixby button remapper
- Google settings bekeken en zodanig aanpassen

Ik stoor me er namelijk nu steeds meer aan en Bixby is irritant om mee te werken.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Ik heb een probleem met het spelen van The Room op mijn S10e. Als ik het spel bij de Instellingen / display / 'Apps op volledig scherm' op automatisch laat, dan krijg ik dit scherm te zien met een wit gedeelte aan de rechterkant:

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/WkbfjHP

Als ik op 'hier tikken om het hele scherm te vullen' tik dan gebeurt er niets. Dat witte gedeelte gaat dus niet weg. Als ik dan de instelling bij 'Apps op volledig scherm' op 'Volledig scherm' zet is het witte stuk verdwenen en krijg ik in de plaats aan de linkerkant een donkergrijs vlak, wat op zich minder storend is. Maar dan werkt het spel niet meer goed, ik kan niet meer interacteren met verkregen voorwerpen in het spel (dat je bijvoorbeeld een sleutel uit je inventory moet slepen naar een sleutelgat). Met de display instelling op 'automatisch' is dat probleem niet aan de orde maar dan blijft dus dat witte gedeelte continue in beeld.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen of is dit een S10e bug?

Edit: ik krijg de link naar plaatje niet werkend

[ Voor 6% gewijzigd door Davith78 op 13-06-2019 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:18
Davith78 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:45:
Alstu

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x1p6d2f/Screenshot-20190612-205523-The-Room-912x432.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:13
Ik heb de laatste dagen problemen met Wi-Fi, grappig genoeg na het installeren van een update waar bij vermeld stond dat de stabiliteit van Wi-Fi is verbeterd :P

Het is zo ver ik merk niet echt consistent, maar na een tijd continue Wi-Fi verbruik (bij Twitch streams bijvoorbeeld), lijkt de internettoegang weg te vallen: uitroepteken bij signaalsterkte in de notificatiebalk, "Internet missch. niet beschikbaar" in Wi-Fi instellingen e.d.. Lijkt wel een S10 / software issue te zijn, want met een andere smartphone (Galaxy S8) en met twee laptops heb ik dat probleem niet..

Andere mensen die dit misschien hadden/hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:40
Davith78 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:45:
Ik heb een probleem met het spelen van The Room op mijn S10e. Als ik het spel bij de Instellingen / display / 'Apps op volledig scherm' op automatisch laat, dan krijg ik dit scherm te zien met een wit gedeelte aan de rechterkant:

[Afbeelding]

Als ik op 'hier tikken om het hele scherm te vullen' tik dan gebeurt er niets. Dat witte gedeelte gaat dus niet weg. Als ik dan de instelling bij 'Apps op volledig scherm' op 'Volledig scherm' zet is het witte stuk verdwenen en krijg ik in de plaats aan de linkerkant een donkergrijs vlak, wat op zich minder storend is. Maar dan werkt het spel niet meer goed, ik kan niet meer interacteren met verkregen voorwerpen in het spel (dat je bijvoorbeeld een sleutel uit je inventory moet slepen naar een sleutelgat). Met de display instelling op 'automatisch' is dat probleem niet aan de orde maar dan blijft dus dat witte gedeelte continue in beeld.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen of is dit een S10e bug?

Ik heb het net even voor je geinstalleerd en uitgeprobeerd. Ik heb ook een grijs vlak aan de linker kant op 'volledig scherm', maar het is dan wel prima speelbaar. De interactie van voorwerpen werkt goed. Ik heb een S10, deze heeft een hogere resolutie, wellicht werkt het daarom wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Berichten over hoesjes horen in: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires en zijn dan ook die kant op verhuisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Pierre_nr1 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:00:
[...]

Ik heb het net even voor je geinstalleerd en uitgeprobeerd. Ik heb ook een grijs vlak aan de linker kant op 'volledig scherm', maar het is dan wel prima speelbaar. De interactie van voorwerpen werkt goed. Ik heb een S10, deze heeft een hogere resolutie, wellicht werkt het daarom wel goed.
Vreemd dat het op de S10 wel goed werkt.Als ik de app op volledig scherm heb gezet dan kan ik dus bijvoorbeeld niet de sleutel uit de inventory naar het sleutelgat slepen. Ik kan wel de kluis roteren met mijn vinger, maar de interactie met voorwerpen uit de inventory registreert hij dan weer niet. Merkwaardig probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Davith78 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:04:
[...]

Vreemd dat het op de S10 wel goed werkt.Als ik de app op volledig scherm heb gezet dan kan ik dus bijvoorbeeld niet de sleutel uit de inventory naar het sleutelgat slepen. Ik kan wel de kluis roteren met mijn vinger, maar de interactie met voorwerpen uit de inventory registreert hij dan weer niet. Merkwaardig probleem..
Interactie op 'volledig scherm' gaat op mijn S10 probleemloos, dus ook het verslepen van de sleutel. Ik vermoed toch dat het met de lagere resolutie van de S10e heeft te maken, zodat het spel anders ge-'scaled' wordt. Wel een erg leuk spel trouwens, ik laat het maar even op mijn S10 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
De oplader die je bij de S10 krijgt in de doos, is dat eigenlijk de snelste lader voor de S10? Of zijn er snellere laders?

Las ook een gerucht dat de huidige S10 serie misschien ook 25W charging kreeg net als de Note 10 waarschijnlijk heeft, zou mooi zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Emryte schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:32:
Ik heb een vraagje over mijn S10 plus. Toen ik hem net had stond Google Assistent er in. Alleen zodra ik de home button ingedrukt hou gebeurd er nu in eens niks meer (hij reageert niet en crashes naar het beginscherm). Ik heb op internet al op gezocht waar dit aan kan liggen, maar kon het nier vinden. Daarnaast het installeren van de Assistent app werkt niet, want die geeft aan dat hij niet geschikt is voor mijn apparaat.

Weet een van jullie waar dit kan aan liggen.

Ik heb wel in die tussen tijd dus al dit geprobeerd:
- Google Assistent app installeren
- Bixby button remapper
- Google settings bekeken en zodanig aanpassen

Ik stoor me er namelijk nu steeds meer aan en Bixby is irritant om mee te werken.
De assistent stel je in via settings - applications - default applications - device assistance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
eisbaer schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:50:
[...]
De assistent stel je in via settings - applications - default applications - device assistance
Bij spraakinvoer staat hij er niet tussen waar moet hij anders staan

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Emryte schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:04:
[...]

Bij spraakinvoer staat hij er niet tussen waar moet hij anders staan
Spraakinvoer?
Ik ga naar instellingen, apps, rechts boven Standaard apps selecteren, app apparaatondersteuning, nog een keer app apparaatondersteuning en daar kun je kiezen tussen geen Google of Bixby. Daar moet je Google kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
eisbaer schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Spraakinvoer?
Ik ga naar instellingen, apps, rechts boven Standaard apps selecteren, app apparaatondersteuning, nog een keer app apparaatondersteuning en daar kun je kiezen tussen geen Google of Bixby. Daar moet je Google kiezen.
Bij mij staat daar Geen, Bixby en Internet als ik het wil veranderen.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Emryte schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:24:
[...]

Bij mij staat daar Geen, Bixby en Internet als ik het wil veranderen.
Staat ie wel aan in instellingen, Google, zoeken, google assistent, assistent, telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
eisbaer schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:23:
[...]
Staat ie wel aan in instellingen, Google, zoeken, google assistent, assistent, telefoon
Ik heb het al gevonden. Blijkbaar stond de Google app zelf uitgeschakeld. Daarom deed hij het niet

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo90
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-08 07:39
iBugged schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:09:
Ik heb de laatste dagen problemen met Wi-Fi, grappig genoeg na het installeren van een update waar bij vermeld stond dat de stabiliteit van Wi-Fi is verbeterd :P

Het is zo ver ik merk niet echt consistent, maar na een tijd continue Wi-Fi verbruik (bij Twitch streams bijvoorbeeld), lijkt de internettoegang weg te vallen: uitroepteken bij signaalsterkte in de notificatiebalk, "Internet missch. niet beschikbaar" in Wi-Fi instellingen e.d.. Lijkt wel een S10 / software issue te zijn, want met een andere smartphone (Galaxy S8) en met twee laptops heb ik dat probleem niet..

Andere mensen die dit misschien hadden/hebben?
Zeker.. ik heb het een aantal dagen geleden ook aangegeven. Wifi is zeer zeer slecht. Ben ik het bezit van 2 s10 telefoons. Maar mn s7 edge blijft de kanjer. Zelfde plaats in huis vol bereik s7 en de s10 laat het afweten. Zoals met zovele dingen. Spijt dat ik die ontwikkel telefoon heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Jojo90 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:04:
[...]

Zeker.. ik heb het een aantal dagen geleden ook aangegeven. Wifi is zeer zeer slecht. Ben ik het bezit van 2 s10 telefoons. Maar mn s7 edge blijft de kanjer. Zelfde plaats in huis vol bereik s7 en de s10 laat het afweten. Zoals met zovele dingen. Spijt dat ik die ontwikkel telefoon heb gekocht.
Hebben jullie misschien de Wi-Fi Spaarstand aanstaan? Bij mij was dat wel het geval, daarna werkte het perfect.

Instellingen - Verbindingen - Wi-Fi - Geavanceerd - Wi-Fi Spaarstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:13
J-r0en schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:25:
[...]

Hebben jullie misschien de Wi-Fi Spaarstand aanstaan? Bij mij was dat wel het geval, daarna werkte het perfect.

Instellingen - Verbindingen - Wi-Fi - Geavanceerd - Wi-Fi Spaarstand
Had graag gewild dat het zoiets simpels was, maar de spaarstand staat uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Jojo90 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:04:
[...]

Wifi is bij mij zeer zeer slecht.
FTFY

Bij mij geen problemen met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jamesl schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:22:
De oplader die je bij de S10 krijgt in de doos, is dat eigenlijk de snelste lader voor de S10? Of zijn er snellere laders?

Las ook een gerucht dat de huidige S10 serie misschien ook 25W charging kreeg net als de Note 10 waarschijnlijk heeft, zou mooi zijn :+
Da's de snelste idd. Note 10 krijgt waarschijnlijk 45W..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

WiFi is hier "ok" maar een tikje teleurstellend. Mijn vorige HTC U11 deed het op dit gebied beter. Voor de afstand waarop bluetooth fatsoenlijk werkt geldt overigens hetzeflde. Op een S10+ btw.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Nou eerste krasje op het scherm is een feit, geen idee waar het vandaan komt, zaten geen sleutels o.i.d. bij...
Zonde, dacht dat gorilla glass sterker was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jamesl schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:21:
Nou eerste krasje op het scherm is een feit, geen idee waar het vandaan komt, zaten geen sleutels o.i.d. bij...
Daarom doe ik er een screenprotector op. En sowieso zit er op de mijne nog steeds de fabrieksaf protector op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Het komt nooit door sleutels, die zijn niet hard genoeg... Vaak is het zand/zijn het zandkorrels die in je broekzak zitten of waar je hem neerlegt.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik heb dit met mijn vorige telefoon ook gehad. Super zuinig op en ineens een paar mega krassen.
Volgens mij kwam dit uiteindelijk door wat zandkorrels o.i.d in mijn broekzak, dat is namelijk harder dan het glas. Alleen om deze reden doe ik er een screenprotector op, en heb ik nu de fabrieksprotector er nog op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:57

jerry_a

doei

Het zal wel een kras op je screensaver zijn. Of heb je die eraf gehaald?

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:17
Die is trouwens echt wel veel minder krasbestendig dan het echte glas, die af-fabriek screenprotector. Ik had hiervoor een S8+ en na bijna twee jaar was 'ie nog krasloos. Nu twee dagen S10: vrij duidelijke kras al op de protector. Hij is gewoon duidelijk minder hard dan het Gorilla Glass, maar ja, daar is het natuurlijk ook een protector voor. Ik ben voornemens om als ik het te gek vind worden, de protector eraf te halen en geen nieuwe terug te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
BobB schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:46:
Die is trouwens echt wel veel minder krasbestendig dan het echte glas, die af-fabriek screenprotector. Ik had hiervoor een S8+ en na bijna twee jaar was 'ie nog krasloos. Nu twee dagen S10: vrij duidelijke kras al op de protector. Hij is gewoon duidelijk minder hard dan het Gorilla Glass, maar ja, daar is het natuurlijk ook een protector voor. Ik ben voornemens om als ik het te gek vind worden, de protector eraf te halen en geen nieuwe terug te plaatsen.
Dat heeft voornamelijk te maken met de fingerprint-scanner achter het scherm. Niet iedere screenprotector is geschikt om de werking van de scanner te garanderen. Daarom plakt Samsung er zelf, af fabriek, er al eentje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Pierre_nr1 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:41:
[...]

Interactie op 'volledig scherm' gaat op mijn S10 probleemloos, dus ook het verslepen van de sleutel. Ik vermoed toch dat het met de lagere resolutie van de S10e heeft te maken, zodat het spel anders ge-'scaled' wordt. Wel een erg leuk spel trouwens, ik laat het maar even op mijn S10 staan :)
Veel speelplezier :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cedras
  • Laatst online: 17-09 22:39
Ik voel me zo slecht vandaag. Ik verlogen mezelf. Schandalig, vies, bah...

Ik kocht vandaag mijn allereerste samsung, en wel te verstaan een s10e. Na jaren lange trouw aan het merk Sony is daar vandaag een einde aan dat tijdperk gekomen. Maar goed.....als Sony niet met een goed alternatief meer komt, dan ben je op een gegeven moment genoodzaakt om te switchen.
De prijs was ook prima met 529 en een jbl speaker incomming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
cedras schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:50:

Ik kocht vandaag mijn allereerste samsung, en wel te verstaan een s10e. Na jaren lange trouw aan het merk Sony is daar vandaag een einde aan dat tijdperk gekomen. Maar goed.....als Sony niet met een goed alternatief meer komt, dan ben je op een gegeven moment genoodzaakt om te switchen.
Je doet net of er een ramp is gebeurt er zijn ergere dingen dan een telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
pappaleone schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:16:
[...]

Volgens mij bedoelt hij het cynisch...... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
pappaleone schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:16:
[...]

Ben je nou serieus zo serieus.. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cedras
  • Laatst online: 17-09 22:39
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:26:
[...]

Volgens mij bedoelt hij het cynisch...... :)
Je zou het bijna denken hè :)

Maar goed, ik ben echt benieuwd hoe een Samsung mij gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
cedras schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:42:
[...]

Je zou het bijna denken hè :)

Maar goed, ik ben echt benieuwd hoe een Samsung mij gaat bevallen.
Ik ben ook overgestapt van Sony naar Samsung, en tot nu toe bevalt het prima. Mooi toestel, goede camera, goede stereo speakers en regelmatig updates. Ben benieuwd naar jouw toekomstige ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:32
Het valt mij op, of het lijkt in ieder geval een beetje zo.
Dat ik na de laatste update 9 van de 10 keer de telefoon uit mijn
broekzak haal, en het scherm op Landscape staat.

Iemand die dit herkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:18
cedras schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:50:

Haha hier precies hetzelfde, heb ook jaren een Sony gehad maar nu met de S10 voor het eerst een Samsung, ben er echt super blij mee. Vooral de camera vind ik echt een vooruitgang!

[ Voor 41% gewijzigd door Marsman83 op 16-06-2019 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07
Ben sinds vrijdag overgestapt van de S8+ naar de S10+
Op zich niet heel veel veranderingen gemerkt. Wel fijn dat de vingerafdruk nu voor op het scherm zit.
Foto's zien er wel net even mooier uit dan de s8+
Door smart switch is 96 procent overgezet en werkt weer als vanouds.
De S8+ heb ik 2 jaar lang probleemloos gebruikt. Hopelijk heb ik net zo veel plezier van mijn S10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Begin me toch elke keer meer te irriteren aan Android/One UI.

1. Wanneer ik bel krijg ik een melding (pop-up in mijn notificatie tray) dat er een functie is om anoniem te bellen en dan krijg je een foto erbij die heel het scherm in beslag neemt. Dit is van Samsung zelf.

2. Wanneer ik op Youtube zit krijg ik in mijn notificatie tray een melding dat ik een filmpje aan het kijken ben (duh). Dit had ik voorheen niet met andere Android telefoons.

3. vannacht is er random een app om 04:03 gedownload/geïnstalleerd van Samsung terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Dit gaat dan om "Mijn Emoji-stickers". Kan het ook niet eens verwijderen of uitschakelen...

Dacht dat One UI wat meer bloatware free zou zijn, maar dit is wel erg irritant :( |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Knamix schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:30:
Begin me toch elke keer meer te irriteren aan Android/One UI.

1. Wanneer ik bel krijg ik een melding (pop-up in mijn notificatie tray) dat er een functie is om anoniem te bellen en dan krijg je een foto erbij die heel het scherm in beslag neemt. Dit is van Samsung zelf.

2. Wanneer ik op Youtube zit krijg ik in mijn notificatie tray een melding dat ik een filmpje aan het kijken ben (duh). Dit had ik voorheen niet met andere Android telefoons.

3. vannacht is er random een app om 04:03 gedownload/geïnstalleerd van Samsung terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Dit gaat dan om "Mijn Emoji-stickers". Kan het ook niet eens verwijderen of uitschakelen...

Dacht dat One UI wat meer bloatware free zou zijn, maar dit is wel erg irritant :( |:(
2. Is aan- of uit te zetten in de app-settings van Youtube.
3. Automatische updates uitzetten in de Samsung Store app.

Zo ingewikkeld is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Die emoji-app is alleen bijgewerkt. Kreeg zelf ook een update daarvan vandaag. Waarom dat niet altijd automatisch gaat, is me wat onduidelijk trouwens.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Pierre_nr1 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:08:
[...]

2. Is aan- of uit te zetten in de app-settings van Youtube.
3. Automatische updates uitzetten in de Samsung Store app.

Zo ingewikkeld is het niet.
Heb ook nergens gezegd dat het ingewikkeld is ;)

Het is alleen irritant.
Pagina: 1 ... 41 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support