Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

The Executer

Lekker belangrijk!

Inmiddels mag ik mijzelf ook een Galaxy S10 (128GB)-bezitter noemen! In mijn geval voor €600 via marktplaats op kunnen halen, gesealed in doos met bon.

Tot nu toe tevreden, maar merk wel dat het wennen is. Het scherm vindt ik wat 'vermoeiend' om te lezen. Hier had ik bij mijn S6 geen last van.
Daarnaast merk ik dat de back-button en de meest linker toets af en toe niet reageren. Ik zie ze wel oplichten, dus hij ziet het schijnbaar wel, maar er gebeurt niets. Dit soms tot 4 à 5 keer aan toe. Mensen die dit herkennen? Ik let er dan op of ik bijvoorbeeld misschien per ongeluk met de muis van de hand ergens het scherm raak, maar zonder iets te veranderen en het nog een paar keer proberen werkt het plotseling wel.

Vind het wel jammer dat ik mijn originele Swype toetsenbord niet meer kan gebruiken. Deze destijds aangeschaft maar ze zijn een poosje geleden gestopt en nieuwe installaties zijn niet meer mogelijk. Kan ik op mijn oude toestel de APK-file terug vinden om hem zo op mijn nieuwe telefoon te installeren?

Qua accu: ik heb het toestel 1 keer volledig (langzaam) geladen en draai nu voor de 2e dag op deze lading. Eerste dag geen energiebesparing, 2e dag op gemiddeld. 1 dag 9 uren, 3u35 SOT, 20%.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
HensAanDek schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:43:
[...]

Ik had een S10e, heb nu de S10+. Heb dit bij beiden gezien. De reden dat het bij een andere kleur niet zichtbaar is, is omdat de pixels bij de kleur "zwart" uit staan, en bij alle andere kleuren staan ze nog steeds aan, en schakelen ze dus niet aan of uit maar staan ze constant aan.
Vanwaar ben je overgestapt op de 10+? Zat er daarnaast veel verschil tussen beiden schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-07 09:58
Swizzler24 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:40:
[...]

Heb ongeveer een SOT van 7 uurtjes. Zit veel op YouTube en op internet. Als ik naar bed ga heb ik standaard rond de 20% over.
Dat doe je netjes! Hoe lang heb je de telefoon al?
Ik denk dat mijne zich nog moet leren aanpassen.

When nothing goes right, go left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-07 23:12
Zijn er meer mensen met een s10e bij wie de power knop / vinger sensor wat los zit? Als ik het toestel schud hoor ik dat knopje rammelen. Ook als ik er zachtjes tegen aan tik hoor ik iets van speling.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 11:01
bloodlynx schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Vanwaar ben je overgestapt op de 10+? Zat er daarnaast veel verschil tussen beiden schermen?
Ik zie zeker een verschil tussen de twee schermen. De voornaamste reden voor de overstap was omdat ik dankzij Tweakers en Samsung een S10+ heb mogen testen (testpanel), en hem mag houden! Toen werd de S10e, die ik een week voor de actie had aangeschaft, overbodig. Ik heb tijdens de review gemerkt dat het formaat van de S10+ prima is. Zelf zou ik niet zo snel zoveel knaken neerleggen voor een toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-07 21:05
SePtiCTaNk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:25:
Zijn er meer mensen met een s10e bij wie de power knop / vinger sensor wat los zit? Als ik het toestel schud hoor ik dat knopje rammelen. Ook als ik er zachtjes tegen aan tik hoor ik iets van speling.
Is het niet gewoon de beeldstabilisator van je camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:10
Inhumanous schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:54:
Toen ik me toestel net nieuw had (1 maand geleden) heb ik smart lock geactiveerd (dat mijn telefoon thuis automatisch vergrendeld op basis van gps)

Nu sinds 2 weken werkt dit niet meer, iemand anders ervaring mee? Ik heb het al een keer aan en uit gezet en me telefoon gereboot maar niks werkt.

Iemand hier een oplossing?
opnieuw de locatie toevoegen en dan het toestel herstarten helpt vaak al. heb het probleem op mijn s7edge ook vaak gehad (maandelijks) en op de s10 nu 2x sinds release
ItsCrewz schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:47:

Ik snap alleen niet waarom sommige mensen lopen te zeuren over de fingerprint scanner, ik heb nog 0x last gehad dat hij hem niet pakte.
dit is met de laatste grote update pas geleden opgelost, daarom heb jij er geen last van ;)

Betreft de batterij. heb het toestel sinds de release (s10) en ben nog erg tevreden. vandaag een prima sot, wifi/4g/locatie/synch staan altijd aan bij mij. dit is van vandaag, een dagje thuis en helderheid op 35%. sot van 5,5 uur is op deze manier makkelijk te halen en vind ik meer dan prima. Enige wanneer de batterij "snel" leeg gaat is autorijden met waze+flitsmeister+bluetooth+spotify aan :P

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/fd84y9.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door giovanni2903 op 08-05-2019 02:25 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 14:30
SePtiCTaNk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:25:
Ik heb de S10e, mijn power button zit niet los. Wel hoor ik wat rammelen als ik mijn toestel heen en weer schud maar dat is, zoals @postvoordennis al aangeeft, de camera OIS.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
ItsCrewz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:10:
Zijn er hier anderen mensen met de S10?
Zo ja, zouden die dan hun battery verbruik willen delen? Ik ben benieuwd namelijk :P
Kans is groot op deze website en in dit topic... :+

Gemiddeld tot nu toe ongeveer 2 dgn en ongeveer 5 uur SOT gedurende die tijd met de plus-versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 18:10
ItsCrewz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:59:
[...]

Dat doe je netjes! Hoe lang heb je de telefoon al?
Ik denk dat mijne zich nog moet leren aanpassen.
Net twee weekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 21-07 23:12
pimsaint schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 05:23:
[...]

Ik heb de S10e, mijn power button zit niet los. Wel hoor ik wat rammelen als ik mijn toestel heen en weer schud maar dat is, zoals @postvoordennis al aangeeft, de camera OIS.
Dat van de OIS had ik gelezen, maar dat bedoelde ik niet. Als ik zachtjes tegen de power knop tik, hoor ik een zacht en hoog geluidje. Speling / wiebel, als bij een loszittend knopje. Je kent het vast wel dat geluid. Maar daar heeft jouw s10e dus geen last van.

Mijn oude xz2 compact had dit ook met de power knop en de camera knop, maar bij deze smartphone ziet er zo luxueus uit dat ik dat niet had verwacht.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
giovanni2903 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 02:13:

Betreft de batterij. heb het toestel sinds de release (s10) en ben nog erg tevreden. vandaag een prima sot, wifi/4g/locatie/synch staan altijd aan bij mij. dit is van vandaag, een dagje thuis en helderheid op 35%. sot van 5,5 uur is op deze manier makkelijk te halen en vind ik meer dan prima. Enige wanneer de batterij "snel" leeg gaat is autorijden met waze+flitsmeister+bluetooth+spotify aan :P

[Afbeelding]
Ah, dan denk ik dat mijn toestel nog mijn verbruik moet leren :P Ik zit momenteel op de 40% met 3h 6m SOT
Tja, met navigatie en bluetooth dan gaat het hard :P Misshien wanneer je in de auto bent stekker in ze kont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
SePtiCTaNk schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:47:
[...]

Dat van de OIS had ik gelezen, maar dat bedoelde ik niet. Als ik zachtjes tegen de power knop tik, hoor ik een zacht en hoog geluidje. Speling / wiebel, als bij een loszittend knopje. Je kent het vast wel dat geluid. Maar daar heeft jouw s10e dus geen last van.

Mijn oude xz2 compact had dit ook met de power knop en de camera knop, maar bij deze smartphone ziet er zo luxueus uit dat ik dat niet had verwacht.
Heb even getest en idd je hoort hem tikken. Het blijft een knop dus lijkt me niet meer dan normaal als het maar niet meer dan een zoveelste van een mm speling heeft. Had hiervoor de Htc 10 die had haptic feedback ipv een knop. Maar mensen hechten zoveel waarde aan een knop dat samsung die laat zitten. Als het niet aan de klant had gelegen dan had het geen knop meer geweest. Dat is namelijk veel goedkoper ivm het water en stof dicht maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ItsCrewz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:06:
[...]

Ah, dan denk ik dat mijn toestel nog mijn verbruik moet leren :P Ik zit momenteel op de 40% met 3h 6m SOT
Tja, met navigatie en bluetooth dan gaat het hard :P Misshien wanneer je in de auto bent stekker in ze kont :P
5 uur haal jij dus iig ook wel, is meer dan prima toch?
voor lange autoritten heb ik idd een samsung snellader voor in de auto :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

SePtiCTaNk schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:47:
[...]

Als ik zachtjes tegen de power knop tik, hoor ik een zacht en hoog geluidje.
Ik heb 20x tegen de Powerknop van mijn S10 zitten tikken, maar hoor niets.
Nu ben ik een dagje ouder, en vaak vallen hoge tonen buiten het hoorbereik> mijn mazzel misschien

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
http://prntscr.com/nmeapj

[ Voor 16% gewijzigd door ItsCrewz op 09-05-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deze week de S10+ gekregen via Vodafone maar damn hij is wel echt groot zeg :D Was de S9+ inmiddels wel gewend maar deze is toch, voor mij merkbaar, weer net iets groter. Twijfel serieus om nu voor de S10 te gaan. Je mist dan behalve de iets grotere batterij (voor mij niet van belang) en een extra tele cam (die ik ook niet gebruik) voor de rest niks bijzonders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 18:28
Executor16 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:15:
Deze week de S10+ gekregen via Vodafone maar damn hij is wel echt groot zeg :D Was de S9+ inmiddels wel gewend maar deze is toch, voor mij merkbaar, weer net iets groter. Twijfel serieus om nu voor de S10 te gaan. Je mist dan behalve de iets grotere batterij (voor mij niet van belang) en een extra tele cam (die ik ook niet gebruik) voor de rest niks bijzonders volgens mij.
Batterij was voor mij eigenlijk de enige reden om voor de s10+ te gaan (naast het feit dat ik deze ook toevallig voor een goede prijs over kon nemen). Verder zou de S10 voor mij eigenlijk ook de voorkeur hebben (hoewel ik de S10+ nu ook wel prima vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-07 10:53
Ik heb sinds gisteren ook een S10, waar ik tot nu toe erg tevreden mee ben.
Ik heb al veel verschillende reacties gezien over het Edge lighting, met gelockt scherm.
In het topic al veel verschillende reacties gezien, maar nog niet werkend gekregen.
Met pop up krijg ik een pop up maar de Edge lighting vervangt dit niet. Heeft 1 van jullie het al aan de praat gekregen? Zo ja hoe? Ik heb glimp meldingen al gedownload, maar daarmee licht enkel het scherm op. Maar krijg geen Edge lighting.

Of is het gewoon nog wachten tot Samsung dit probleem gaat oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Executor16 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:15:
Alleen de batterij en de groote is het verschil, verder niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Hopelijk krijgt de S10 in de nabije toekomst ook de gestures van android Q. Ik ben echter bang dat ze de huidige (zinloze) gestures aanhouden.

One handed operation+ gebruik ik nu en is opzich wel aardig en veel beter dan stock, maar is het ook net niet.
De schuin omhoog en omlaag swipes werken niet altijd lekker, en daarnaast mis ik wat gestures..

Bijvoorbeeld:
-naar voren ipv terug (en dan niet alleen in de browser)
-onderaan vegen om snel tussen apps wisselen
-swipe omhoog vasthouden voor recent apps
etc.

Is er een andere app of mogelijkheid om dit wel te krijgen? Of is het bidden en hopen dat dit komt met Q :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 11:14
Ik gebruik op mijn S10 Android auto in mijn volkswagen (via usb).
Is het mogelijk om via usb en jack-uitgang dezelfde audio output tegelijk te hebben.

Tot nu toe wordt mijn jack-uitgang uitgezet als ik USB inprik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Heb ook sinds twee dagen de s10 in bezit. Heb tot nu toe echter maar 4 uur een 15 minuten aan SOT gehaald max in 3 keer laden. Vindt het toch enigzins teleurstellend op dat gebied, had hiervan meer vooruitgang verwcht tegenover een s7. Hopelijk dat het nog wat verbetert komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:27
Wel opmerkelijk, ik haal zo'n 6 tot 7u SOT met m'n S8. Is upgraden wel zo verstandig ga ik bijna denken. 8)7

Maar is het trouwens niet zo dat een nieuwe batterij even moet inwerken zegmaar en beter doet worden?

[ Voor 32% gewijzigd door W84 op 09-05-2019 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-07 17:42
W84 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:00:
Wel opmerkelijk, ik haal zo'n 6 tot 7u SOT met m'n S8. Is upgraden wel zo verstandig ga ik bijna denken. 8)7

Maar is het trouwens niet zo dat een nieuwe batterij even moet inwerken zegmaar en beter doet worden?
Zou zeggen dat je beter kan wachten tot de prijzen gaan zakken van de S10 als je nu nog 6 tot 7 uur SOT haalt.

De batterij heeft een aantal dagen nodig om de berekeningen van de geschatte tijd is van de batterij. Daarnaast zou je telefoon ook moeten bereken hoe vaak jij een bepaalde app draait en als deze dan veel batterij verbruikt proberen die te optimaliseren.

game pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
tg1997 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:20:
Heb ook sinds twee dagen de s10 in bezit. Heb tot nu toe echter maar 4 uur een 15 minuten aan SOT gehaald max in 3 keer laden. Vindt het toch enigzins teleurstellend op dat gebied, had hiervan meer vooruitgang verwcht tegenover een s7. Hopelijk dat het nog wat verbetert komende dagen.
Hier is al zo vaak over gesproken op het forum, lees eerst eens een keer voor je gaat klagen. Een batterij heeft minimaal een aantal keren nodig met laden alvorens de optimale werking daar is. Dus stop aub met klagen over een telefoon die 2 dagen oud is. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsCrewz
Fonzerelli schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:29:
Hopelijk krijgt de S10 in de nabije toekomst ook de gestures van android Q. Ik ben echter bang dat ze de huidige (zinloze) gestures aanhouden.

One handed operation+ gebruik ik nu en is opzich wel aardig en veel beter dan stock, maar is het ook net niet.
De schuin omhoog en omlaag swipes werken niet altijd lekker, en daarnaast mis ik wat gestures..

Bijvoorbeeld:
etc.

Is er een andere app of mogelijkheid om dit wel te krijgen? Of is het bidden en hopen dat dit komt met Q :P ?
Fluid navigation gestures vind ik heel fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:04
Fonzerelli schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:29:

Bijvoorbeeld:
etc.

Ik vind de gestures op de Iphone xs wel fijn werken.. Ook swipen om terug te gaan enz. en van beneden naar boven om app te sluiten. Dit soort gestures mogen naar Android komen wat mij betreft.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 06:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rohit schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:44:
Ik vind de gestures op de Iphone xs wel fijn werken.. Ook swipen om terug te gaan enz. en van beneden naar boven om app te sluiten. Dit soort gestures mogen naar Android komen wat mij betreft.
Is eventueel ook te realiseren met Fluid NG. Gebruik dat op mijn Pocophone ook en werkt echt perfect.

Edit: Dat had @ItsCrewz al genoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Rohit schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:44:
[...]

Met de nieuwe android Q wijzigen de gestures ook,en zijn dan volgens mij bijna hetzelfde als op de iphones.
Beter goed gejat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:47:
[...]

Is eventueel ook te realiseren met Fluid NG. Gebruik dat op mijn Pocophone ook en werkt echt perfect.
Hmm eens even bekijken dan! heb net One hand geprobeerd maar vind dat niet echt handig werken ofzo...
Fonzerelli schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:50:
[...]

Met de nieuwe android Q wijzigen de gestures ook,en zijn dan volgens mij bijna hetzelfde als op de iphones.
Beter goed gejat..
Ja idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:47:
[...]

ik zie dat er geroot moet worden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Rohit schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:22:
ik zie dat er geroot moet worden hiervoor?
Dat is een optie je kan het volgens mij ook doen via de ADB bridge. Je hebt die persmissie overigens alleen nodig voor het verbergen van de knoppenbalk.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:28:
[...]

Dat is een optie je kan het volgens mij ook doen via de ADB bridge. Je hebt die persmissie overigens alleen nodig voor het verbergen van de knoppenbalk.
Ah oke, maar het moet dus via een omweggetje? Of kan je de knoppenbalk ook gewoon behouden? Ik heb hem sowieso al verborgen met standaard instelling en gebruik de gestures daarvoor. Kan je de optie gewoon niet gebruiken en dan verder niks aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Rohit schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:37:
Of kan je de knoppenbalk ook gewoon behouden? Ik heb hem sowieso al verborgen met standaard instelling en gebruik de gestures daarvoor. Kan je de optie gewoon niet gebruiken en dan verder niks aanpassen?
Het is al een optie om de knoppenbalk te verwijderen? Dan kan je waarschijnlijk die app prima gebruiken zonder root of moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Het is al een optie om de knoppenbalk te verwijderen? Dan kan je waarschijnlijk die app prima gebruiken zonder root of moeilijk te doen.
ja standaard kan je gewoon de balk weghalen en gestures inschakelen. Dat gebruik al sinds het begin. Heb hem geïnstalleerd maar vind hem nog niet helemaal 100% goed werken.. Hoe heb jij hem ingesteld bij Triggers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Rohit schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:52:
ja standaard kan je gewoon de balk weghalen en gestures inschakelen. Dat gebruik al sinds het begin.
Ik heb dus een Pocophone en geen S10, dus geen idee.
Heb hem geïnstalleerd maar vind hem nog niet helemaal 100% goed werken.. Hoe heb jij hem ingesteld bij Triggers?
Maar goed, zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kraZztTSUyUngYJjRCxvTmKB/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rt9WxNJ9P9eTUy9UOevE8rPF/medium.png

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:59:
[...]

Ik heb dus een Pocophone en geen S10, dus geen idee.

Maar goed, zo dus:
[Afbeelding][Afbeelding]
Thanks had hem idd al wat breder gemaakt. Werkt beter nu. Ook aangevinkt dat hij meteen moet werken i.p.v. tot me vinger van t scherm eraf is. Nu paar dagen testen kijken of het wat is. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Hoi Allen,

Sinds een week heb ik de s10e en tot nu toe best tevreden.
Toestel ligt goed in de hand en is lekker snel de batterij gaat ook langer mee dan mijn oude s7.

Nu viel mij alleen op dat als ik aan het bellen ben er een klein wit puntje oplicht/knippert net boven het % symbool.

Is dit normaal ? Of zijn er pixels kapot ofzo. Want anders ga ik er mee terug naar de winkel.

https://imgur.com/pf3P7m2

[ Voor 3% gewijzigd door AJB87 op 12-05-2019 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat is normaal, dat is de proximity sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
Tsunami schreef op zondag 12 mei 2019 @ 11:06:
Dat is normaal, dat is de proximity sensor.
oke ! Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsCrewz
Ik ben zeer ontevreden over de battery van mijn samsung galaxy s10...

Na 1 week hem gebruikt te hebben heb ik gemerkt dat de batterij er niet beter op is geworden. Ik haal ongeveer de 4 uur SOT, ik kom de dag hier niet mee door. Op mijn vorige toestel oneplus 6 haalde ik makkelijk de 7 uur SOT. Ook de Screen Off Time is totaal niet goed, 18% in 8.5 uur. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen want ik heb niet de mogelijkheid meer om hem retour te sturen.

Heeft iemand nog suggesties om de batterij te verbeteren? De simpele dingen heb ik al geprobeerd, zoals doze apps, lage screen resolutie, lagere brightness, battery safe modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:14

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

ItsCrewz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:22:
Zoek bovenin even op het woordje batterij, dan kom je genoeg tips tegen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
pappaleone schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:54:
[...]

Hier is al zo vaak over gesproken op het forum, lees eerst eens een keer voor je gaat klagen. Een batterij heeft minimaal een aantal keren nodig met laden alvorens de optimale werking daar is. Dus stop aub met klagen over een telefoon die 2 dagen oud is. 8)7
Aan de ene kant is dit ook beetje onzin...je gaat er ineens niet 3 uur extra batterij uithalen. Misschien een klein beetje maar niet veel...

Met de oneplus 6t haalde ik met gemak de eerste keer 7 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Aggressor schreef op maandag 13 mei 2019 @ 06:19:
[...]

Aan de ene kant is dit ook beetje onzin...je gaat er ineens niet 3 uur extra batterij uithalen. Misschien een klein beetje maar niet veel...

Met de oneplus 6t haalde ik met gemak de eerste keer 7 uur
Sorry hoor maar waarom zou je upgraden van een oneplus 6/6t? Daarnaast zit daar een grotere batterij in met een lager resolutie scherm en een snapdragon die zuiniger is dan Samsung z'n "geweldige" chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
S10 is toch veel nieuwer en beter?

En het was meer on een voorbeeld te geven.
Iedereen heeft het erover dat je batterij eerst een paar keer "gebruikt" moet zijn. Paar keer opgeladen...

Maar de eerste keer is ongeveer wel een indicatie. Er komt echt geen 2 a 3 uur screen on time bij.

En @ItsCrewz als je zoekt op sot staan er wel wat tips...Misschien heb je last van een drain?

[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 13-05-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
ItsCrewz schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:22:

Na 1 week hem gebruikt te hebben heb ik gemerkt dat de batterij er niet beter op is geworden. Ik haal ongeveer de 4 uur SOT, ik kom de dag hier niet mee door. Op mijn vorige toestel oneplus 6 haalde ik makkelijk de 7 uur SOT. Ook de Screen Off Time is totaal niet goed, 18% in 8.5 uur. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen want ik heb niet de mogelijkheid meer om hem retour te sturen.

Heeft iemand nog suggesties om de batterij te verbeteren? De simpele dingen heb ik al geprobeerd, zoals doze apps, lage screen resolutie, lagere brightness, battery safe modes.
Ik was in het begin ook ontevreden over de batterijduur van mijn S10 maar ondertussen vind ik die normaal. Ik kom trouwens ook van een Oneplus 6.
Wat ik gedaan heb is de telefoon resetten en hem instellen als een nieuw toestel ipv een backup terug te zetten. Ook heb ik de locatie machtigingen van de facebook app afgezet.
En de verschillende software updates hebben ook geholpen (maar die heb jij ook al).
Mijn toestel werd vroeger (een maand geleden dus) ook warm in mijn broekzak maar nu doet hij dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Cr1ptkeeper schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:40:
[...]

Ik was in het begin ook ontevreden over de batterijduur van mijn S10 maar ondertussen vind ik die normaal. Ik kom trouwens ook van een Oneplus 6.
Wat ik gedaan heb is de telefoon resetten en hem instellen als een nieuw toestel ipv een backup terug te zetten. Ook heb ik de locatie machtigingen van de facebook app afgezet.
En de verschillende software updates hebben ook geholpen (maar die heb jij ook al).
Mijn toestel werd vroeger (een maand geleden dus) ook warm in mijn broekzak maar nu doet hij dat niet meer.
Locatiemachtigingen ja? Helpt dat zoveel? Ga ik ook even meteen aanpassen dan... Zou handig zijn als je het handmatig steeds eenmalig kan laten aanpassen dus dat het standaard uit staat maar als hij het nodig heeft even aan kan gaan en automatisch weer uit gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-07 22:01
Rohit schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:04:
[...]

Locatiemachtigingen ja? Helpt dat zoveel? Ga ik ook even meteen aanpassen dan... Zou handig zijn als je het handmatig steeds eenmalig kan laten aanpassen dus dat het standaard uit staat maar als hij het nodig heeft even aan kan gaan en automatisch weer uit gaat.
Laat ik no denken dat werkelijk geen zichzelf respecterende tweaker nog op facebook zit, laat staan facebook 24/7 op de hoogte wil houden van zijn locatie.

Dat je batterij daarmee leeg gaat lijkt mij duidelijk |:( . Ik kan me heel lang geleden nog herinneren toen ik ook eens facebook installed had op een telefoon hoe dat de batterij leeg trok. In combinatie met de rest om het bedrijf heen lijkt mij de keus snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Het is zo jammer dat die zooi voorgeïnstalleerd aangeleverd wordt en je het er niet af kan krijgen zonder er een andere ROM op te zetten. Uitschakelen is het minste wat je kan doen.

Ik mag over twee maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Na een beetje uitvogelen laat ik de P30 links liggen en wordt het zo goed als zeker de S10. Ik heb nu een A5 2017 en die bevalt erg goed. De S10 is ook IP gecertificeerd en heeft een goede camera. Toch wel twee belangrijke aspecten voor een moderne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Anoniem: 235591 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:32:
Het is zo jammer dat die zooi voorgeïnstalleerd aangeleverd wordt en je het er niet af kan krijgen zonder er een andere ROM op te zetten. Uitschakelen is het minste wat je kan doen.

Ik mag over twee maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Na een beetje uitvogelen laat ik de P30 links liggen en wordt het zo goed als zeker de S10. Ik heb nu een A5 2017 en die bevalt erg goed. De S10 is ook IP gecertificeerd en heeft een goede camera. Toch wel twee belangrijke aspecten voor een moderne telefoon.
Goede keuze ;) Kijk even in de winkel of de S10+ niks voor je is, veel mensen denken dat hij echt groot is maar als ze hem in handen hebben valt het allemaal wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

@Rohit
Er zijn natuurlijk nog wel meer zaken waardoor ik de S10 boven een P30 prefereer. Ik denk dat we die allemaal wel weten en daarom juist voor de S10 kiezen i.p.v. de P30. De S10+ zou voor mijw einig meerwaarde hebben. Het gaat mij voornamelijk om een goede camera. En die zijn hetzelfde. Het gebogen scherm zie ik als nadeel omdat ik een case en screenprotector wil gaan gebruiken. Dat doe ik ook met de A5 die er nog als nieuw uitziet. Sterker nog; het plastic beschermfolietje zit zelfs nog op de achterkant sinds aanschaf nu bijna twee jaar geleden.

Van de 100 foto's die ik maak zijn er nog geen handvol in het donker. In de schemer redt de S10 zich wel lijkt me en ook dat komt niet vaak voor. Wel hoop ik dat er een custom ROM uitkomt (ja, ik weet ander topic) zodat ik niet gebonden zit aan bepaalde niet verwijderbare apps als Facebook.

Het lijkt mij een hele prettige telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Azmodann schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:04:
Voor de mensen die Fb, LinkedIn, OneDrive , Office willen verwijderen via ADB

pm uninstall --user 0 com.facebook.services
pm uninstall --user 0 com.facebook.katana
pm uninstall --user 0 com.facebook.system
pm uninstall --user 0 com.facebook.appmanager
pm uninstall --user 0 com.microsoft.office.officehubrow
pm uninstall --user 0 com.microsoft.skydrive
pm uninstall --user 0 com.linkedin.android
@Anoniem: 235591
Dit zou je kunnen gebruiken. Heb ik ook gedaan en daarmee kan je gewoon facebook en dergelijke verwijderen zonder te pielen met Roms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Anoniem: 235591 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:47:
@Rohit
Er zijn natuurlijk nog wel meer zaken waardoor ik de S10 boven een P30 prefereer. Ik denk dat we die allemaal wel weten en daarom juist voor de S10 kiezen i.p.v. de P30. De S10+ zou voor mijw einig meerwaarde hebben. Het gaat mij voornamelijk om een goede camera. En die zijn hetzelfde. Het gebogen scherm zie ik als nadeel omdat ik een case en screenprotector wil gaan gebruiken. Dat doe ik ook met de A5 die er nog als nieuw uitziet. Sterker nog; het plastic beschermfolietje zit zelfs nog op de achterkant sinds aanschaf nu bijna twee jaar geleden.

Van de 100 foto's die ik maak zijn er nog geen handvol in het donker. In de schemer redt de S10 zich wel lijkt me en ook dat komt niet vaak voor. Wel hoop ik dat er een custom ROM uitkomt (ja, ik weet ander topic) zodat ik niet gebonden zit aan bepaalde niet verwijderbare apps als Facebook.

Het lijkt mij een hele prettige telefoon.
Hier al aantal jaar een gebogen scherm i.c.m. met goede screenprotector (Ultimate Shield) De S10+ heeft een screenprotector fabrieksaf erop en die zit er bij mij nog perfect op! Ook i.c.m. samsung clear backcover en ander aliexpress hoesje past het precies en heb nergens last van de edges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-07 14:34
Hallo S10 gebruikers,

Ik heb een lastig vraagstuk:

Onlangs wilde ik snel een foto maken met de S10 dus terwijl ik hem uit mn zak haal druk ik 2x op de power knop. Echter duurde het "verschrikkelijk lang" (zeker 5 seconden) voordat de camera interface er was en de foto genomen werd. Het verliep allemaal zeer schokkerig/laggy.
Het fotomoment was ieder geval al voorbij en ik was te laat.
Ik probeerde het kort daarna nog een keer en dan ging het wel snel. Wisselend gedrag dus.

Dit herken ik uit mijn S8 tijdperk en een van de redenen waarvoor ik die als traag bestempelde en een nieuwe telefoon wilde.

- De S10 zat een lange tijd in mijn broek kzak dus mogelijk in een soort diepe slaap geraakt?
- Powersaving stand was niet ingeschakeld en genoeg batterij.
- Ik heb Nova launcher geïnstalleerd staan. Is dat wellicht toch te zwaar/dubbele launchers?
- De camera staat ingesteld om te schrijven naar de SD card. Bewust een snelle gekocht: de SanDisk Extreme class10. Lezen: 160 MB/s en schrijven 60 MB/s
- Samsung Gear verbonden met Bluetooth.

Herkennen mensen dit gedrag? Wat zou dit kunnen zijn?

Dit gaat toch om een lokale camera actie, dus BT/4G/Wifi zou niet een rol (mogen) spelen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Kappade schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:00:
Hallo S10 gebruikers,

Ik heb een lastig vraagstuk:

Onlangs wilde ik snel een foto maken met de S10 dus terwijl ik hem uit mn zak haal druk ik 2x op de power knop. Echter duurde het "verschrikkelijk lang" (zeker 5 seconden) voordat de camera interface er was en de foto genomen werd. Het verliep allemaal zeer schokkerig/laggy.
Het fotomoment was ieder geval al voorbij en ik was te laat.
Ik probeerde het kort daarna nog een keer en dan ging het wel snel. Wisselend gedrag dus.

Dit herken ik uit mijn S8 tijdperk en een van de redenen waarvoor ik die als traag bestempelde en een nieuwe telefoon wilde.

- De S10 zat een lange tijd in mijn broek kzak dus mogelijk in een soort diepe slaap geraakt?
- Powersaving stand was niet ingeschakeld en genoeg batterij.
- Ik heb Nova launcher geïnstalleerd staan. Is dat wellicht toch te zwaar/dubbele launchers?
- De camera staat ingesteld om te schrijven naar de SD card. Bewust een snelle gekocht: de SanDisk Extreme class10. Lezen: 160 MB/s en schrijven 60 MB/s
- Samsung Gear verbonden met Bluetooth.

Herkennen mensen dit gedrag? Wat zou dit kunnen zijn?

Dit gaat toch om een lokale camera actie, dus BT/4G/Wifi zou niet een rol (mogen) spelen toch?
nova launcher gebruikt minder resources dan samsungs touchwiz(experience) Dus dat zal het probleem niet zijn. SD kaart lijkt mij ook niet, want dat heeft niks met het oproepen van de app te maken..

heb het hier net een aantal keer geprobeerd alle pogingen binnen een seconde gestart.. Misschien toch een of andere app die je misschien hebt die moeilijk doet?

Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

http://smsng.nl/veiligefbwc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
bloodlynx schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:07:
[...]

Sorry hoor maar waarom zou je upgraden van een oneplus 6/6t? Daarnaast zit daar een grotere batterij in met een lager resolutie scherm en een snapdragon die zuiniger is dan Samsung z'n "geweldige" chip.
precies dit haha. als je dan upgrade naar samsung, kies dan wel eentje met de grootste batterij. wat mensen ook vergeten is dat de schil van samsung nog altijd erg zwaar is tov stock android = kost veel batterij)
Pctje91 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:03:
Ik heb sinds gisteren ook een S10, waar ik tot nu toe erg tevreden mee ben.
Ik heb al veel verschillende reacties gezien over het Edge lighting, met gelockt scherm.
In het topic al veel verschillende reacties gezien, maar nog niet werkend gekregen.
Met pop up krijg ik een pop up maar de Edge lighting vervangt dit niet. Heeft 1 van jullie het al aan de praat gekregen? Zo ja hoe? Ik heb glimp meldingen al gedownload, maar daarmee licht enkel het scherm op. Maar krijg geen Edge lighting.

Of is het gewoon nog wachten tot Samsung dit probleem gaat oplossen...
je hebt het over EdgeLighting+ ?
als je wil dat het ledje om je frontcamera aangaat bij meldingen (gaat wel vanzelf uit na max 7 seconde);
open de app, klik op effect, ga helemaal naar rechts en kies voor eclipse. ga vervolgens naar kleur, klik links opaangepaste kl..., stel bovenin bij meldingen beheren in van welke apps je meldingen wil. vervolgens bij duur kun je kiezen uit kort (5 sec)-middel (6sec) of lang (7sec). als laatste stap zet je in je dropdown menu edge lighting aan. ik krijg het overigens alleen werkend met snapchat. whatsapp moet de melding op pop-up staan zodat het werkt, maar dan ziet whatsapp het alsof je het bericht hebt gelezen wat ook weer irritant is (als je blauwe vinkjes aan hebt iig)

Ik hoop iig dat samsung met een goede oplossing komt voor de meldingsled, want die is er dus nog steeds niet

[ Voor 58% gewijzigd door giovanni2903 op 13-05-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Cr1ptkeeper schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:40:
[...]

Ik heb nooit een oude backup terug gezet, alleen maar alles handmatig geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Aggressor schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:48:
S10 is toch veel nieuwer en beter?

En het was meer on een voorbeeld te geven.
Iedereen heeft het erover dat je batterij eerst een paar keer "gebruikt" moet zijn. Paar keer opgeladen...

Maar de eerste keer is ongeveer wel een indicatie. Er komt echt geen 2 a 3 uur screen on time bij.

En @ItsCrewz als je zoekt op sot staan er wel wat tips...Misschien heb je last van een drain?
Ik heb geen idee, ik kom er maar niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somgo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-05 18:19
Mijn vraag
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightning niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.

Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dankvoor uw hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ItsCrewz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:55:
[...]

Ik heb geen idee, ik kom er maar niet uit :/
Moet echt wel meer uit te halen zijn.
Ik zit nu 22 uur op de accu.

6 uur screen on time
En 20% batterij over.
En dan 75% 4g en 25% op de wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Aggressor schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:07:
[...]

Moet echt wel meer uit te halen zijn.
Ik zit nu 22 uur op de accu.

6 uur screen on time
En 20% batterij over.
En dan 75% 4g en 25% op de wifi
hmmm, vreemd, ik probeer momenteel greenify en hibernator uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
inmiddels hang ik ook op een S10e
wat ik wennen vind is dat de knoppen zo als de S7 deze (mn vorige toestel) had er niet meer op zitten :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
SMSfreakie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:26:
inmiddels hang ik ook op een S10e
wat ik wennen vind is dat de knoppen zo als de S7 deze (mn vorige toestel) had er niet meer op zitten :)
dat went heel snel hoor :) voor mij is de powerbutton/fp perfect op zijn plaats (gebruik mijn duim voor unlocken) vind het allemaal veel fijner werken dan op mijn oude s7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
AJB87 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:35:
[...]

dat went heel snel hoor :) voor mij is de powerbutton/fp perfect op zijn plaats (gebruik mijn duim voor unlocken) vind het allemaal veel fijner werken dan op mijn oude s7
nouja het scherm even snel aanzetten met 2x tikken doet al een hoop goed natuurlijk :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ItsCrewz schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:02:
[...]

hmmm, vreemd, ik probeer momenteel greenify en hibernator uit
heb je al 1x een reset gedaan? en schone installatie.. dit helpt ook vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-07 14:34
Rohit schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:48:
[...]

nova launcher gebruikt minder resources dan samsungs touchwiz(experience) Dus dat zal het probleem niet zijn. SD kaart lijkt mij ook niet, want dat heeft niks met het oproepen van de app te maken..

heb het hier net een aantal keer geprobeerd alle pogingen binnen een seconde gestart.. Misschien toch een of andere app die je misschien hebt die moeilijk doet?

Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

http://smsng.nl/veiligefbwc
Thanks voor je reactie.

Maar wordt een andere/niet gebruikte basis launcher (of processen ervan) niet gewoon draaiende gehouden op de achtergrond? Je kan het ook niet verwijderen ofzo. Vandaar mijn 'dubbelop' gedachte.

SD kaart verdacht/verdenk ik omdat in/vanuit de camera er een shortcut is naar Gemaakte fotos/videos dus een read actie doet bij openen. En omdat SD geheugen vaak (veel) trager is dan interne opslag.

Het is ook lastig te reproduceren zoals direct erna. Ik zal eens kijken of ik een verband/patroon kan ontdekken. Wellicht toch na een lange diepe slaap; dat alles inneens weer moet starten?
Of het zit in mijn app config die natuurlijk jarenlang grotendeels hetzelfde is...

Ik hou het in de gaten. Wellicht melden andere mensen het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Aggressor schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:53:
[...]

heb je al 1x een reset gedaan? en schone installatie.. dit helpt ook vaak
Ik heb de telefoon nog niet terug gezet naar fabrieks instellingen. Ik wil dit eigenlijk het liefst zo lang mogelijk uitstellen. Ik was al blij toen ik eindelijk klaar was met de telefoon naar mijn wens toe zetten, en dat duurde wel een aantaal uur :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Laatst online: 13-02 13:08
Helaas heb ik ook last met mijn S10 plus en wegvallende bluetooth verbinding. eerst dacht ik dat het aan mijn headset lag, maar met een andere headset en in mijn auto heb ik er ook last van. Verbinding valt random zomaar een paar seconden weg. Soms valt het weg en komt het helemaal niet meer terug.
Weet zeker dat het aan de telefoon ligt, ik heb namelijk 2 S10 plus toestellen en die andere werkt prima.

Denk dat het toch een structureel probleem is, waarschijnlijk een slechte antenne, verbinding of iets dergelijks?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Somgo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:59:
Mijn vraag
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightning niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.

Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dankvoor uw hulp.
Op dit moment werkt het nog niet goed met applicaties van partijen anders dan Samsung zelf. Het is denk ik afwachten tot Samsung of de applicatieontwikkelaars hier wat aan gaan doen bij een update. Heb nog niemand gehoord waarbij dit nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
dust419 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:05:
Helaas heb ik ook last met mijn S10 plus en wegvallende bluetooth verbinding. eerst dacht ik dat het aan mijn headset lag, maar met een andere headset en in mijn auto heb ik er ook last van. Verbinding valt random zomaar een paar seconden weg. Soms valt het weg en komt het helemaal niet meer terug.
Weet zeker dat het aan de telefoon ligt, ik heb namelijk 2 S10 plus toestellen en die andere werkt prima.

Denk dat het toch een structureel probleem is, waarschijnlijk een slechte antenne, verbinding of iets dergelijks?
Ik had dit ook precies hetzelde, zie paar pagina's terug. Bij mij was het echt dat ik Spotify en youtube niet het recht had gegeven om gegevensgebruik op de achtergrond toe te staan. Die heb ik aangevinkt en sindsdien werkt Bluetooth prima, zonder problemen en ook als de telefoon standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07 21:59
machlo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:45:
[...]

Ik had dit ook precies hetzelde, zie paar pagina's terug. Bij mij was het echt dat ik Spotify en youtube niet het recht had gegeven om gegevensgebruik op de achtergrond toe te staan. Die heb ik aangevinkt en sindsdien werkt Bluetooth prima, zonder problemen en ook als de telefoon standby staat.
Gegevensgebruik? Kan deze instelling niet vinden onder Apps, of zou dit in Spotify en of Youtube staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Staan in de Spotify en Youtube app zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machlo
Dit heb ik op de samsung Community geschreven....

Ben naar apps gegaan en heb spotify en youtube geopend. Naar batterij gegaan. Dan toestaan dat de app op de achtergrond activiteiten mag uitvoeren (toestaan). Daarnaast heb ik optimalisatie bij deze apps uitgezet.

Tenslotte ben ik naar apps gehaan. 3 puntjes rechtsboven aangeklikt. Systeemapps weergeven en voor de zekerheid bij de bluetoothapp even gekeken of die ook in de achtergrond mag werken. Ook deze app niet geoptimaliseerd.

Sindsdien doet Bluetooth het zonder problemen. Ook als de telefoon in standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
machlo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:12:
Dit heb ik op de samsung Community geschreven....

Ben naar apps gegaan en heb spotify en youtube geopend. Naar batterij gegaan. Dan toestaan dat de app op de achtergrond activiteiten mag uitvoeren (toestaan). Daarnaast heb ik optimalisatie bij deze apps uitgezet.

Tenslotte ben ik naar apps gehaan. 3 puntjes rechtsboven aangeklikt. Systeemapps weergeven en voor de zekerheid bij de bluetoothapp even gekeken of die ook in de achtergrond mag werken. Ook deze app niet geoptimaliseerd.

Sindsdien doet Bluetooth het zonder problemen. Ook als de telefoon in standby gaat.
Thx... alles aangepast zoals jij voorstelt, ga het zo op de terugweg naar huis in de trein testen. Fingers crossed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 11:14
Wanneer ik mijn S10 via USB-C aansluit op de lader krijg ik regelmatig de melding : Controleer de verbinding met uw lader.

Hij laad vervolgens wel op.
Is dan een "probleem" of kan hier iets mee gedaan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 18:28
pitchdown schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:45:
Wanneer ik mijn S10 via USB-C aansluit op de lader krijg ik regelmatig de melding : Controleer de verbinding met uw lader.

Hij laad vervolgens wel op.
Is dan een "probleem" of kan hier iets mee gedaan worden?
Hmmm, laadt hij ook op volle snelheid op? Bij mijn S8 kreeg ik ook meldingen mbt de lader en bleek er gewoon te veel stof in te zitten (blazen alleen was niet genoeg, moest echt goed porrent met een tandenstoker ed... ook uitkijken dat je geen materiaal gebruikt wat de aansluiting kan beschadigen).

Heb je dit al vanaf het begin? ANdere lader/kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 17:18
Zou opladen sneller kunnen gaan met een zwaarder vermogen bv een 25 of 30 watt stekker of is daarvoor ook een software fix nodig op de S10 om daarvan gebruik te kunnen maken iemand dat al eens geprobeerd?

Ik hoorde al geruchten dat Samsung misschien zelf daarmee zou komen maar voorlopig is het nog stil

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
Ik heb eergisteren maar is greenify en hibernation manager geinstalleerd. Wat een verschil zeg! Gisteren 1 dag en 5 uur op batterij, een SOT van 3h 40m, en nog 29% over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Laatst online: 17-07 22:37
ItsCrewz schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:02:
Ik heb eergisteren maar is greenify en hibernation manager geinstalleerd. Wat een verschil zeg! Gisteren 1 dag en 5 uur op batterij, een SOT van 3h 40m, en nog 29% over!
Is greenify met of zonder root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07 12:40
Sinds een paar dagen ook een S10. Bij KPN kreeg je de 512Gb voor de prijs van de 128Gb.
Niet super relevant, maar wel handig.

Eerste indrukken zijn goed!
Scherm is super netjes. Dit was bij de S8 ook al, maar ik heb het idee dat dit scherm nog wat beter is.
Geluid gaat goed hard en blijft tot 80% aangenaam om naar te luisteren.
Telefoon is heerlijk snel.
En ik heb niet elke dag 10 meldingen met alle feitjes en tips voor Samsung (niet voor Android). Dus ook daarin wordt Samsung steeds beter.

Nu hopen dat ik een stabiele WiFi verbinding behoud, dit was bij de S8 namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 13:49

rajackar

Blood Minister

Brandtair schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:
[...]

Op dit moment werkt het nog niet goed met applicaties van partijen anders dan Samsung zelf. Het is denk ik afwachten tot Samsung of de applicatieontwikkelaars hier wat aan gaan doen bij een update. Heb nog niemand gehoord waarbij dit nu wel werkt.
Ik blijf het raar vinden dat het nog niet werkt. Hoop echt dat dit met een update komt en niet alleen in custom roms straks. Zeker nu we geen notification led meer hebben zou dit zeer welkom zijn.
Ik gebruik nu Automate met AOD manager 2 om AOD aan en uit te zetten zodat het automatisch aan gaat als er een notification is. Op zich werkt dit ook wel aardig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 21:26

Martinspire

Awesomeness

Over een paar uur ook eigenaar van een nieuwe S10 en kijk er weer naar uit. Laatste Galaxy was een S7 en die heeft tot een maand of 2 geleden nog dienst gedaan bij mn moeder nadat ik in 2017 overstapte naar een OnePlus 5T. Gezien de OnePlus 7 Pro ongeveer dezelfde prijs als een S10 heeft, waarbij ik niet helemaal overtuigd ben van hoe de device is samengesteld, ga ik dit keer weer terug naar Samsung. Welke ook gewoon een topscherm heeft, lekker handzaam is (kleiner dan de oneplus vind ik wel fijn), normale gezichtsherkenning, vingerherkenning zonder te hoeven wakker maken, always on display en andere handige features heeft, was het voor mij eigenlijk wel een makkelijke keuze. De normale OnePlus 7 is een matige upgrade van de 6T en dat vind ik te weinig en ook wat te duur voor wat ie biedt.

Gat in scherm is waarschijnlijk even wennen en ik ben nog even benieuwd hoe de afronding aan de zijkant is met dagelijks gebruik en apps die er iets minder voor zijn gebouwd, maar ik verwacht dat dit wel goed komt. Zit nog te kijken naar wat voor apps ik er verder op wil zitten voor wat meer customization en verbeteringen. Zag al wat leuke dingen voorbij komen voor rond de front camera en gebruik van gestures, maar wellicht heb ik nog wat gemist.

Verder benieuwd wanneer Android Q dit jaar naar de Samsung toestellen komt, al heb ik de laatste jaren weinig spannends gezien in de updates dus wat later updaten dan andere toestellen vind ik echt geen probleem meer. Zolang de beveiligingsupdates doorkomen en Samsung gewoon zijn eigen updates pushed, maakt het me minder uit.

Heb er even een siliconen case bij besteld, maar deze wordt waarschijnlijk spoedig wel vervangen door een dunner plastic variant want ik heb zoiets vooral nodig tegen krassen, niet tegen vallen. Maar daarvoor lurk ik zo wel even in het accessoire topic.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dust419
Martinspire schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:30:
Over een paar uur ook eigenaar van een nieuwe S10 en kijk er weer naar uit.

Heb er even een siliconen case bij besteld, maar deze wordt waarschijnlijk spoedig wel vervangen door een dunner plastic variant want ik heb zoiets vooral nodig tegen krassen, niet tegen vallen. Maar daarvoor lurk ik zo wel even in het accessoire topic.
Jij gaat vandaag een blij man zijn. Prima keuze hoor de S10. Je zult merken dat het tov de S7 een wereld van verschil is.
Ik gebruik zelf ook de silconen cover van Samsung. Is voor een siliconen cover echt minimalistisch, ben daar prima tevreden over.

Veel plezier vandaag en we horen je bevindingen wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Kappade schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:25:
[...]

Thanks voor je reactie.

Maar wordt een andere/niet gebruikte basis launcher (of processen ervan) niet gewoon draaiende gehouden op de achtergrond? Je kan het ook niet verwijderen ofzo. Vandaar mijn 'dubbelop' gedachte.

SD kaart verdacht/verdenk ik omdat in/vanuit de camera er een shortcut is naar Gemaakte fotos/videos dus een read actie doet bij openen. En omdat SD geheugen vaak (veel) trager is dan interne opslag.

Het is ook lastig te reproduceren zoals direct erna. Ik zal eens kijken of ik een verband/patroon kan ontdekken. Wellicht toch na een lange diepe slaap; dat alles inneens weer moet starten?
Of het zit in mijn app config die natuurlijk jarenlang grotendeels hetzelfde is...

Ik hou het in de gaten. Wellicht melden andere mensen het nog eens.
Ik gebruik Adhell om de originele launcher uit te zetten en andere dingen.. Die staan bij mij dus helemaal uit en gebruikt niks. Probeer anders je SD kaart een dag eruit te halen en te testen. Ik heb het net weer getest met mijn s10+ die een 1.5uur al in mijn broekzat zit en wederom binnen 1 seconden gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dust419 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:41:
[...]

Jij gaat vandaag een blij man zijn. Prima keuze hoor de S10. Je zult merken dat het tov de S7 een wereld van verschil is.
Ik gebruik zelf ook de silconen cover van Samsung. Is voor een siliconen cover echt minimalistisch, ben daar prima tevreden over.

Veel plezier vandaag en we horen je bevindingen wel _/-\o_
Ik kom dan wel van een OnePlus 5T af, dus het verschil is wel wat minder groot, maar ook die is al weer 2 jaar oud. Siliconen is voorlopig ook wel prima, maar ik heb hem liever nog wat minimalistischer denk ik. Gewoon de hoeken en een randje zodat het scherm niet direct kan krassen is voor mij prima.
Rohit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:51:
[...]

Ik gebruik Adhell om de originele launcher uit te zetten en andere dingen.. Die staan bij mij dus helemaal uit en gebruikt niks. Probeer anders je SD kaart een dag eruit te halen en te testen. Ik heb het net weer getest met mijn s10+ die een 1.5uur al in mijn broekzat zit en wederom binnen 1 seconden gestart.
Wat is de reden om de launcher uit te zetten ipv niet te gebruiken? Wat scheelt het (bv bij gebruik van Nova of Action launcher)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Martinspire schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Ik kom dan wel van een OnePlus 5T af, dus het verschil is wel wat minder groot, maar ook die is al weer 2 jaar oud. Siliconen is voorlopig ook wel prima, maar ik heb hem liever nog wat minimalistischer denk ik. Gewoon de hoeken en een randje zodat het scherm niet direct kan krassen is voor mij prima.

[...]

Wat is de reden om de launcher uit te zetten ipv niet te gebruiken? Wat scheelt het (bv bij gebruik van Nova of Action launcher)?
scheelt gewoon resources aangezien hij dan ergens in de achtergrond nog gewoon aanstaat. Wat het precies scheelt weet ik niet maar uitzetten is beter dan op de achtergrond laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:35
Rohit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:26:
[...]

scheelt gewoon resources aangezien hij dan ergens in de achtergrond nog gewoon aanstaat. Wat het precies scheelt weet ik niet maar uitzetten is beter dan op de achtergrond laten lopen.
Hoezo "staat ie aan"? Als ik een app niet start, staat ie toch ook niet aan. Het klinkt een beetje als een aanname, maar wellicht heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Rohit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:26:
[...]

Mja de vraag is hoeveel resources het scheelt. Ik heb momenteel ook de OnePlus launcher en volgens mij ook zowel Action als Nova aan staan en heb niet het idee dat het iets hindert. Als je iets anders instelt als launcher, is het volgens mij ook niet in het RAM oid aanwezig en bovendien heb je daar toch wel zat van.

Klinkt een beetje managen om het managen. Niet omdat het veel uitmaakt. Zo laat ik wifi/bluetooth/gps/nfc gewoon aan staan en ga ik ook niks zitten managen qua batterijverbruik of openstaande applicaties. Als ik hinder ondervind dan ga ik wel kijken wat ik kan doen maar zolang de batterij lang genoeg mee gaat en ik nergens vertragingen merk, zie ik niet waarom ik daar mijn tijd aan moet verspillen. Mijn ouders doen het ook vaak: alle applicaties die in de achtergrond staan afsluiten, heb ze al vaak genoeg verteld dat dit niet nodig is, maar ze blijven het doen.

Als je nou nog merkbaar verschil zou zien (en dan bedoel ik niet qua opstarttijd van je telefoon, dat doe ik toch bijna nooit) dan lijkt het me wel interessant. Ik ga er vanuit dat Samsung anno 2019 geen rare dingen meer aan laat staan

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:36:
[...]

Hoezo "staat ie aan"? Als ik een app niet start, staat ie toch ook niet aan. Het klinkt een beetje als een aanname, maar wellicht heb je een bron?
Instellingen > Apps > open wat willekeurige apps en zie daar staan gedwongen stoppen staan. Als die niet aan zou staan kan je hem ook niet gedwongen stoppen.. Meerdere mensen op XDA geven ook aan dat apps op de achtergrond doorlopen. Als je samsung launcher niet uitzet dan blijft die dus altijd aanstaan, als je de homeknop niet standaard aan een app koppelt kan je namelijk constant switchen.

Afbeeldingslocatie: https://i.vgy.me/HX90el.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:35
Rohit schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:46:
[...]

Instellingen > Apps > open wat willekeurige apps en zie daar staan gedwongen stoppen staan. Als die niet aan zou staan kan je hem ook niet gedwongen stoppen.. Meerdere mensen op XDA geven ook aan dat apps op de achtergrond doorlopen. Als je samsung launcher niet uitzet dan blijft die dus altijd aanstaan, als je de homeknop niet standaard aan een app koppelt kan je namelijk constant switchen.

[Afbeelding]
Ok. Als ik op de Samsung Launcher (die ik dus niet gebruik) druk, krijg ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uwQ4r4V00YOh7U1UPlPZiDZ7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Iemand nog batterij tips? Postte laatst hier ook al toen die nieuw was en toen kwamen er enkele haatcomments dat het toestel nog moest wennen. Zit nu echter op 50 procent met maar 1 uur en 46 uur SOT op een s10. Heb greenify al geinstalleerd(wel iets trager toestel hierdoor vgm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:19
tg1997 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:14:
Iemand nog batterij tips? Postte laatst hier ook al toen die nieuw was en toen kwamen er enkele haatcomments dat het toestel nog moest wennen. Zit nu echter op 50 procent met maar 1 uur en 46 uur SOT op een s10. Heb greenify al geinstalleerd(wel iets trager toestel hierdoor vgm).
1u 8min SOT en nog 64%. Vanmorgen om 7:20 uit de oplader gehaald, naar werk gereden 50 min met flitsmeister aan. Paar telefoongesprekken gehad vandaag 2 á 3. Thuis op Wifi op mijn werk zit ik gewoon op 4G de gehele dag.

Wat heb ik ingesteld... helemaal niets 8)7

Heb hem uit de doos gehaald en al mijn apps geïnstalleerd (geconfigureerd als nieuw toestel) en voor de rest niet aangepast bij de batterij opties etc.

Heb trouwens ook nog 2 simkaarten actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
tg1997 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:14:
Met greenify alle apps selecteren die je heb, behalve de apps waar je notificaties van wilt ontvangen zoals whatsapp. Verder hibernation manager downloaden en instellen, instructies wijzen vanzelf. En zo heb ik goede battery gekregen, ook altijd donker thema gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
stijn1309 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:45:
[...]

1u 8min SOT en nog 64%. Vanmorgen om 7:20 uit de oplader gehaald, naar werk gereden 50 min met flitsmeister aan. Paar telefoongesprekken gehad vandaag 2 á 3. Thuis op Wifi op mijn werk zit ik gewoon op 4G de gehele dag.

Wat heb ik ingesteld... helemaal niets 8)7

Heb hem uit de doos gehaald en al mijn apps geïnstalleerd (geconfigureerd als nieuw toestel) en voor de rest niet aangepast bij de batterij opties etc.

Heb trouwens ook nog 2 simkaarten actief...
Heb een S10, ook 2 simkaarten actief. Zit gemiddeld op ongeveer 6.5 uur SOT (laatst zelfs 7 uur). Ligt een beetje aan gebruik. Veel geoptimaliseerd, Bluetooth, locatie alleen als het nodig is, s nachts vliegtuigstand (lig toch te pitten), darkmode voor bijna alles, gebruik nu Samsung browser (prettig) en heb wifi continu aan. Heb het idee (las het ergens)dat 4G de accu belast.
Ben een lichte gebruiker btw. Internet, mail, af en toe appje..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
S10 + om 6.00 uur vd lader , nu 51% met 1uur en 52 minuten screen on met 2 sim kaarten hele dag 4g en wifi aan bluetooth aan 120 apps op prestatie stand 90% schermverlichting vol resolutie en een hoop op de achtergrond draaien doe nooit apps uitzetten. Als ik hem om 23.00 uur op de lader leg zit ik normaal rond de 25% met ongeveer 2.5 uur screen on. Wat ik wil zeggen is dat die 7 of 8 uur sot niet veel zegt als ik alles op spaarstand zet en uitschakel en ik laat de hele dag YTube draaien heb ik misschien wel 10 of 11 uur sot. My 5ct 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:25
@Zorian Is het wellicht handig/verstandig om een 'S10 Batterij ervaringen' aan te maken? Ik lees de laatste dagen nu wel erg veel vragen/opmerkingen over het batterijverbruik namelijk. Lijkt me een eigen topic dan wel waard. Ik vraag het aan jou aangezien jij ook de andere S10 topics op je naam hebt staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:05:
@Zorian Is het wellicht handig/verstandig om een 'S10 Batterij ervaringen' aan te maken? Ik lees de laatste dagen nu wel erg veel vragen/opmerkingen over het batterijverbruik namelijk. Lijkt me een eigen topic dan wel waard. Ik vraag het aan jou aangezien jij ook de andere S10 topics op je naam hebt staan.
Goed plan: kunnen ze daar tenminste hun "Screen On Times (SOT's)" plaatsen!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Met mijn S10 haal ik niet de hele dag. Hij is rond 1900 ofzo meestal wel bijna leeg. Heb daarom de Samsung Wireless powerbank gekocht. Daar leg ik hem tussendoor op en dan gaat het prima. Of hun ligt even op de charging pad op mijn bureau.

Wel wat onhandig, maar het moet maar zo. Ik heb geen zin in om alle instellingen zo karig mogelijk in te stellen. Daar koop ik geen dure telefoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Skv schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:44:
Met mijn S10 haal ik niet de hele dag. Hij is rond 1900 ofzo meestal wel bijna leeg. Heb daarom de Samsung Wireless powerbank gekocht. Daar leg ik hem tussendoor op en dan gaat het prima. Of hun ligt even op de charging pad op mijn bureau.

Wel wat onhandig, maar het moet maar zo. Ik heb geen zin in om alle instellingen zo karig mogelijk in te stellen. Daar koop ik geen dure telefoon voor.
Dat is wel snel, ben je soms vaak in een omgeving met slecht mobiel bereik? Of gebruik je het toestel zoveel?

Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 36 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support