Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonos
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-05-2020
Brandtair schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:37:
[...]

Ervaart u ook problemen met het bellen of internetten via het mobiele netwerk? Ik heb nu de s10e een weekje en heb nog niks nadeligs ondervonden van het ontvangst. Wel viel mij op dat een van de punten in de update volgensmij software was voor een antenne in dit geval voor wifi. Ik hoop dat toekomstige updates dan ook de software voor mobiel dataontvangst zou kunnen verbeteren als het een probleem blijkt.
Problemen met internetten of bellen heb ik niet, merk alleen als ik 0 of 1 streepje heb dat de internet snelheid wel wat achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
Kan iemand mij vertellen wat het icoontje links naast klokje betekend ?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/tma5nhe37caww.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 16:36
Albert020 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:55:
Kan iemand mij vertellen wat het icoontje links naast klokje betekend ?

[Afbeelding]
Data besparing mobiele netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TR1969 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 23:01:
[...]

Data besparing mobiele netwerken
Thanks, heb dat uitgezet, is in mijn geval niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:51
Swizzler24 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:22:
Hebben jullie allemaal de biometric update ontvangen? Hier nog niks.
op welke versie zit je nu? 2.0.8.4 is de nieuwste namelijk. heb zelf niks handmatig gedownload en zit daar nu ook op

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Biometric update zit ingebouwd in de update van april, hoeft niet meer afzonderlijk binnen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
giovanni2903 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 02:53:
[...]

op welke versie zit je nu? 2.0.8.4 is de nieuwste namelijk. heb zelf niks handmatig gedownload en zit daar nu ook op
Waar kan ik dat checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menu -> Biometrie en beveiliging -> Voorkeuren biometrie

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Thnx Henk. Zit blijkbaar ook op de nieuwste versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
pimsaint schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 04:05:
[...]
bla bla bla ...laten we hopen dat die update er ook daadwerkelijk komt en wat minder teleurstellend is
Blijkbaar is er tóch wel het één en ander verbeterd qua image processing in de laatste update, vooral voor de exynos variant.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:36
pimsaint schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:22:
[...]

Blijkbaar is er tóch wel het één en ander verbeterd qua image processing in de laatste update, vooral voor de exynos variant.

[YouTube: Samsung's NEW Night Mode vs Huawei P30 Pro Night Mode]
Interessant, hoop dat Samsung hier aandacht aan blijft besteden... Merk zelf ook een 'rodige/gelige' tint als het donker wordt (vooral binnen). Als ik Camera FV-5 installeer, welke een RGB histogram kan weergeven, zie ik dat ook terug...

Hoe dan ook, de camera van de P30 Pro blijft me enorm trekken, lijkt me een prachtig ding. Maar overall denk ik dat de S10+ me het meest bevalt dus nog steeds wel tevreden met de keuze.

Vooral audio, 3.5mm, scherm, etc... Alleen qua camera (incl optische zoom, altijd mooi om te hebben) lijkt de P30 pro me een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
iemand nog enig idee waarom Spotify er mee stopt zodra het scherm uitgaat?
Zowel bij bedraarde oortjes als gewoon via de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Ik heb de nodige berichten naar het accessoires topic verplaats. Graag voor het posten even kijken waar welk bericht thuis hoort. Merci.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05
Is die rand bij de camera op de achterkant bij de zwarte versie nou gespoten/geverfd metaal in zwart? Op de witte is het gewoon chrome viel mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

chimera2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:00:
iemand nog enig idee waarom Spotify er mee stopt zodra het scherm uitgaat?
Zowel bij bedraarde oortjes als gewoon via de speaker.
Waarschijnlijk omdat energiemanagement aan staat voor deze app. Kan je aanpassen via Apps of via Apparaatonderhoud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Goed, even een uitgebreidere ervaring:

Hiervoor een P30Pro gehaald, die per direct weer in het doosje gestopt en teruggestuurd. De kwaliteit van het scherm is dermate slecht (Je ziet de pixels duidelijk) dat ik de moeite niet nam de camera uitgebreid te testen. Vervolgens gekozen voor de S10+, hiervoor 2 jaar gebruik gemaakt van een S8+.

Laat ik eerst even mededelen dat de S8 het enige toestel is dat ik 2 jaar lang heb gebruikt - ik was er ontzettend tevreden mee.

Laat ik ook duidelijk maken dat ik geen toestel koop ter waarde van een 2dehandse (een oud modelletje dan he) Opel Astra om vervolgens alles, maar dan ook echt alles eruit te gooien via disablers. Ik verwijder dus geen voorgeinstalleerde apps en functies waar ik geen gebruik van maak, die negeer ik (Samsung Health, bijvoorbeeld). Wat dat betreft ben ik dus een doorsnee consument, geen Tweaker.

De S10+ lijkt tot zover een waardige opvolger. Het scherm is prachtig, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Het bekijken van filmpjes (YouTube Premium... yea I know - maar via Samsung Members, onder Benefits, kan je 4 maanden lang gratis gebruik maken van Premium!) is een plezier van jewelste. Mijn Screen Mode staat op Natural in plaats van Vivid. Waarom weet ik niet, Natural oogt simpelweg wat rustiger. Het scherm is scherp, goed zichtbaar onder direct zonlicht en de cut-out valt in de meeste gevallen niet op - doet dit het wel, dan is het veel minder storend dan een notch.

Dan batterijduur; note dat ik mijn toestellen zo fabrieksinstelling-stock mogelijk houd als maar kan. Dit toestel is niet dood te krijgen. Ik haal hem meestal om 5 in de ochtend van de lader en houd rond bedtijd makkelijk 20 tot 30% over - meer dan zat om een aantal filmpjes te kijken/pagina's van een boek te lezen voor ik ga slapen. SoT is gemiddeld 6.5/7 uur, toestel zelf houdt het makkelijk meer dan 20 uur vol. Gebruik ik het toestel niet veel? Dan haal ik makkelijk 2 volle dagen.

Over de camera weet ik het nog niet. Het is niet consistent. Bepaalde foto's zijn adembenemend, andere schrik ik weer van. Soms teveel ruis, soms niet scherp. Dit nog niet uitgebreid kunnen testen. De foto's die ik heb zijn wel van betere kwaliteit dan de S8+.

Ook de fingerprint scanner is niet consistent. Soms pakt hij hem met een simpele klik, andere keren herkent hij hem na 3/4 keer. Storend is het in ieder geval niet, maar het mag van mij best iets sneller en consistenter.

Al met al lijkt dit een toestel te zijn dat ik zeer waarschijnlijk 2 jaar zal gebruiken. Na 1 jaar heeft hij hopelijk een burn-in -> Batterij en scherm vervangen onder garantie en ik heb weer een gloed nieuwe toestel (Hetzelfde gedaan met de S8+).

Tips:
- Gebruik Bixby Routines!
- Night Mode instellen op Sunset to Sunrise
- YouTube Premium bemachtigen via Samsung Members!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanntje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
Al met al lijkt dit een toestel te zijn dat ik zeer waarschijnlijk 2 jaar zal gebruiken. Na 1 jaar heeft hij hopelijk een burn-in -> Batterij en scherm vervangen onder garantie en ik heb weer een gloed nieuwe toestel (Hetzelfde gedaan met de S8+).

Tips:
"Night Mode instellen op Sunset to Sunrise"

Leg uit: hoe heb je dit gedaan? (stap voor stap)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
henklbr schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:12:
[...]

"Night Mode instellen op Sunset to Sunrise"

Leg uit: hoe heb je dit gedaan? (stap voor stap)
Volgens mij bedoelt hij dit: https://www.tomsguide.com...ght-mode,review-6293.html

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
1. Ga naar je quick settings (scherm van boven naar beneden vegen).
2. Druk op de tekst 'Night mode'
3. Druk op 'Details'
4. Druk op 'Turn on as scheduled'
5. Vink hier 'Sunset to Sunrise' aan, of custom schedule.

Voor blue light filter kun je hetzelfde riedeltje doorlopen.
Mijn telefoon staat ingesteld in het Engels,

[ Voor 5% gewijzigd door HensAanDek op 26-04-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
Ik gebruik zelf ipv nightmode een black theme, en heb deze altijd aan staan.

Stuk rustiger voor je ogen, ziet er mooier uit en je accu gaat langer mee!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HensAanDek schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:19:
[...]

1. Ga naar je quick settings (scherm van boven naar beneden vegen).
2. Druk op de tekst 'Night mode'
3. Druk op 'Details'
4. Druk op 'Turn on as scheduled'
5. Vink hier 'Sunset to Sunrise' aan, of custom schedule.

Voor blue light filter kun je hetzelfde riedeltje doorlopen.
Mijn telefoon staat ingesteld in het Engels,
Klopt inderdaad; zat ff anders met mijn gedachte...

Dacht dat hij de "camera"-setting bedoelde "Night mode"...

My mistake, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nieuwe firmware onderweg @henklbr ?

PDA G975FXXU1ASD6
CSC G975FOXM1ASD6

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skv

Skv

sanntje schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:39:
Goed, even een uitgebreidere ervaring:

Hiervoor een P30Pro gehaald, die per direct weer in het doosje gestopt en teruggestuurd. De kwaliteit van het scherm is dermate slecht (Je ziet de pixels duidelijk) dat ik de moeite niet nam de camera uitgebreid te testen. Vervolgens gekozen voor de S10+, hiervoor 2 jaar gebruik gemaakt van een S8+.

Laat ik eerst even mededelen dat de S8 het enige toestel is dat ik 2 jaar lang heb gebruikt - ik was er ontzettend tevreden mee.

Laat ik ook duidelijk maken dat ik geen toestel koop ter waarde van een 2dehandse (een oud modelletje dan he) Opel Astra om vervolgens alles, maar dan ook echt alles eruit te gooien via disablers. Ik verwijder dus geen voorgeinstalleerde apps en functies waar ik geen gebruik van maak, die negeer ik (Samsung Health, bijvoorbeeld). Wat dat betreft ben ik dus een doorsnee consument, geen Tweaker.

De S10+ lijkt tot zover een waardige opvolger. Het scherm is prachtig, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Het bekijken van filmpjes (YouTube Premium... yea I know - maar via Samsung Members, onder Benefits, kan je 4 maanden lang gratis gebruik maken van Premium!) is een plezier van jewelste. Mijn Screen Mode staat op Natural in plaats van Vivid. Waarom weet ik niet, Natural oogt simpelweg wat rustiger. Het scherm is scherp, goed zichtbaar onder direct zonlicht en de cut-out valt in de meeste gevallen niet op - doet dit het wel, dan is het veel minder storend dan een notch.

Dan batterijduur; note dat ik mijn toestellen zo fabrieksinstelling-stock mogelijk houd als maar kan. Dit toestel is niet dood te krijgen. Ik haal hem meestal om 5 in de ochtend van de lader en houd rond bedtijd makkelijk 20 tot 30% over - meer dan zat om een aantal filmpjes te kijken/pagina's van een boek te lezen voor ik ga slapen. SoT is gemiddeld 6.5/7 uur, toestel zelf houdt het makkelijk meer dan 20 uur vol. Gebruik ik het toestel niet veel? Dan haal ik makkelijk 2 volle dagen.

Over de camera weet ik het nog niet. Het is niet consistent. Bepaalde foto's zijn adembenemend, andere schrik ik weer van. Soms teveel ruis, soms niet scherp. Dit nog niet uitgebreid kunnen testen. De foto's die ik heb zijn wel van betere kwaliteit dan de S8+.

Ook de fingerprint scanner is niet consistent. Soms pakt hij hem met een simpele klik, andere keren herkent hij hem na 3/4 keer. Storend is het in ieder geval niet, maar het mag van mij best iets sneller en consistenter.

Tips:
Ik ben benieuwd naar je YouTube tip, deze staat bij mij niet in de lijst onder 'Voordelen' in de members app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Is er iemand met een s10e die kan bevestigen dat je maximaal 4 vingers toe kan voegen? Bij mij verdwijnt dan de toevoeg knop. Terwijl ik eigenlijk vijf vingerafdrukken wil gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Brandtair schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:23:
Is er iemand met een s10e die kan bevestigen dat je maximaal 4 vingers toe kan voegen? Bij mij verdwijnt dan de toevoeg knop. Terwijl ik eigenlijk vijf vingerafdrukken wil gebruiken.
4 is inderdaad het maximale aantal vingerafdrukken (voor zover ik weet op alle Samsung toestellen met een vingerafdruklezer).

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 26-04-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darobi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-10-2024
Hallo allemaal,

Sinds 2 weken heb ik de S10, hij bevalt erg goed,
maar aan 1 ding irriteer ik mij, en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Ik kijk best veel tv op mijn s10 en wil dit het liefst op volledig scherm doen, nou lijkt het zo te zijn dat dit alleen maar bij netflix kan. Als ik voetbal wil kijken via de Foxsports app of tv via de KPNitv app,dan verschijnen er lelijke zwarte balken aan de zijkant. Dit wil ik niet!

Uiteraard staan de apps op volledig scherm bij Display--> Apps op volledig scherm
maar dit maakt (behalve netflix) bijna geen verschil.

Wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:31:
Nieuwe firmware onderweg @henklbr ?

PDA G975FXXU1ASD6
CSC G975FOXM1ASD6
Is alleen een "nieuwere build" voor Bulgarije... (bestand AP is "iets" groter is ASD6 tov ASD5, en de CSC-build is updated)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
Skv schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:22:
[...]

Ik ben benieuwd naar je YouTube tip, deze staat bij mij niet in de lijst onder 'Voordelen' in de members app..
Ik heb hem ook al een maandje geactiveerd werkt wel echt heerlijk! tot juni nog abonnementtje.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Rohit schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:57:
[...]

Ik heb hem ook al een maandje geactiveerd werkt wel echt heerlijk! tot juni nog abonnementtje.
Ik kom niet in aanmerking voor een proef abbo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Skv schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:22:
[...]

Hier ook niet ook al wil ik hem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Intussen met mijn S10 op 6.29 uur Sot met nog 8% tegaan...... 7 uur zou haalbaar moeten kunnen zijn. Toch netjes denk ik.

Sot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
chimera2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:01:
[...]

Oke raar, misschien alleen met de S10+? Weet niet welke jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Rohit schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:24:
[...]

Oke raar, misschien alleen met de S10+? Weet niet welke jij hebt?
de gewone S10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
klik hier eens op (op je toestel) :

YouTube: YouTube Premium

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 26-04-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 16:36
chimera2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:01:
[...]

Van een andere site. Waarschijnlijk heb je in het verleden al eens een proefabonnement gehad op premium of google musical.

Hoe activeer ik deze deal?

Om YouTube Premium vier maanden gratis te kunnen gebruiken moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen:

Je hebt een Samsung Galaxy S10, S10e of S10 Plus gekocht.
Op dit moment ben je nog geen lid van YouTube Premium of Google Play Muziek.
Je hebt nog niet eerder een testperiode van YouTube Premium of Google Play Muziek gebruikt.
Het is nog geen 31 maart 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
hier kan ik hem wel actoveren. Ben alleen benieuwd of deze stilzwijgend verlengd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik heb nog steeds last van het volgende probleem:

Soms krijg ik mijn emailtjes/whatsappjes niet binnen.
zowel met 3g/4g als met wifi ...

IK heb van alles geprobeerd, andere router ...verschillende instellingen.
Telefoon 1x gereset ...

Weet iemand dit? of heeft iemand anders dit ook?
nog tips? En dan precies bij welke instelling moet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
chimera2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:11:
[...]

hier kan ik hem wel actoveren. Ben alleen benieuwd of deze stilzwijgend verlengd word.
Als goed is kan je hem meteen deactiveren en dan loopt die door tot 4 maanden later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ben al een paar dagen aan het zoeken om te kijken hoe ik de achtergrond kan aanpassen zodat hij fullscreen is.

Ik kan sowieso het plaatje niet tussen de achtergronden terugvinden om bijvoorbeeld schermvullend te maken of omhoog of omlaag te trekken
Nu laat hij precies het verkeerde deel van de achtergrond zien.

2 vragen:
Kan ik ergens in stellen dat ik de achtergrond omlaag en omhoog kan bewegen of in ieder geval schermvullend maken of moet ik het plaatje zelf op maat knippen cq verkleinen?

En hoe vind ik het plaatje terug?
Hij is vanuit mijn Google backup van mijn oude toestel OnePlus overgekomen naar het nieuwe toestel Samsung S 10 e maar heb hem tot vandaag nog niet teruggevonden. Ook al staat hij er en laat hem zien als achtergrond

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Aggressor schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:20:
ik heb nog steeds last van het volgende probleem:

Soms krijg ik mijn emailtjes/whatsappjes niet binnen.
zowel met 3g/4g als met wifi ...

IK heb van alles geprobeerd, andere router ...verschillende instellingen.
Telefoon 1x gereset ...

Weet iemand dit? of heeft iemand anders dit ook?
nog tips? En dan precies bij welke instelling moet ...
Dat heb ik met gmail. Krijg geen meldingen en geluid terwijl dat wel aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
machlo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:21:
[...]

Dat heb ik met gmail. Krijg geen meldingen en geluid terwijl dat wel aanstaat.
Pas als ik de app open krijg ik mailtjes binnen... (niet altijd..soms krijg ik ze wel gewoon binnen)

Heb jij dat probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu een Otterbox Strada bookcover alleen moet ik een goede app hebben die automatisch het scherm uit zet als ik de klep dicht doen, welke app werkt met de S10 en Android 9 ?

Deze Apps werken niet !

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/l69ih44jt0.jpg

***Edit***

Kan zo snel geen goed werkende app vinden maar wat ook werkt,
zonder app: Double Tap To Wake / Face Unlock ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 26-04-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
chimera2 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:11:
[...]

Ja na de 4 maanden gaat het gaat het vanzelf verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
pappaleone schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:38:
[...]

Ja na de 4 maanden gaat het gaat het vanzelf verder.
Nadat je geactiveerd hebt, direct annuleren. Dan houd je gewoon de 4 maanden en stopt het abonnement vanzelf en wordt niet verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Aggressor schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:51:
[...]

Pas als ik de app open krijg ik mailtjes binnen... (niet altijd..soms krijg ik ze wel gewoon binnen)

Ja, precies zo........heb ook een exchange mail en die doet het prima. Pushed de notificaties wél door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Hier inmiddels ook mijn S10+ Prism White ontvangen (en Galaxy Watch). Ik had 'm gisteravond opgeladen en zit nu op 93%. Heerlijk gevoel vergeleken met m'n oude smartphone die dan zo'n 15-20% zou verliezen.

Ik heb de screen protector er nog op zitten en tot nu herkent de vingerafdrukscanner mijn vinger in zowat alle gevallen. Het is een stuk makkelijker dan 5 jaar lang een patroontje te tekenen!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren werkt mijn S10+ niet meer. Toestel is niet meer aan te zetten terwijl de batterij vol is. Wat zou het probleem kunnen zijn? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Tot dusver tevreden over mijn S10 +, alleen heb ik een erg irritant probleem met Spotify. De music controls op het lock screen doen niets.. andere apps die deze functie ook hebben luisteren netjes naar pauzeren en volgend nummer.

App staat niet in sluimerstand, heeft de juiste bevoegdheden etc. Een herinstallatie van Spotify mag niet baten.

Komt iemand dit probleem toevallig bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Zeddicius schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:04:
Tot dusver tevreden over mijn S10 +, alleen heb ik een erg irritant probleem met Spotify. De music controls op het lock screen doen niets.. andere apps die deze functie ook hebben luisteren netjes naar pauzeren en volgend nummer.

App staat niet in sluimerstand, heeft de juiste bevoegdheden etc. Een herinstallatie van Spotify mag niet baten.

Een YouTuber benoemt hetzelfde probleem in zijn Galaxy Fold-review.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:02:
Sinds gisteren werkt mijn S10+ niet meer. Toestel is niet meer aan te zetten terwijl de batterij vol is. Wat zou het probleem kunnen zijn? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Al geprobeerd via knoppen: volume down + bixby + power. Alle drie lang indrukken. Tot een mooi blauw scherm. En dan 1x volume down (restart phone)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat ik niet begrijp:

In plaats dat hier te melden, waarom niet meteen terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:35
Ook niet aan te zetten door vol up & down + power button tegelijk voor paar seconde ingedrukt te houden?

@henklbr tata ben je weer wakker? Wat is het nut nou om zo te reageren? Ik zou eerst ook online oplossingen zoeken ipv meteen huilend naar de winkel te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:49

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem op mijn S10. Erg irritant! Nog geen oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
spotify probleem heb ik ook op mijn s9+, ene keer doet die het wel andere keer niet, zwaar irritant.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

1nevitable schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:59:
[...]

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem op mijn S10. Erg irritant! Nog geen oplossing kunnen vinden.
hier gaat het ook niet zo soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Je hebt het dan over het Music FaceWidget neem ik aan? Die werkte bij mij ook niet lekker. Pas als ik unlockte en dan een nummer skipte werkte het ook op het lockscreen. Als je die widget uitzet krijg je gewoon de spotify widget als notificatie op je lockscreen en die werkt wel.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

RedFox schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:48:
[...]

Je hebt het dan over het Music FaceWidget neem ik aan? Die werkte bij mij ook niet lekker. Pas als ik unlockte en dan een nummer skipte werkte het ook op het lockscreen. Als je die widget uitzet krijg je gewoon de spotify widget als notificatie op je lockscreen en die werkt wel.
Ja die bedoel ik. Ik heb hem uitgezet, maar op het lockscreen krijg ik nu geen enkele controls helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Zeddicius schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 18:44:
[...]

Ja die bedoel ik. Ik heb hem uitgezet, maar op het lockscreen krijg ik nu geen enkele controls helaas.
Je hebt notificaties op het lockscreen wel aan staan?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

RedFox schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 18:59:
[...]

Je hebt notificaties op het lockscreen wel aan staan?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Krijg je unlocked wel de Spotify controls tussen je notificaties (als je wat afspeelt) ? Anders even in je notificatiesettings kijken of die van Spotify niet uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphei
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-07-2022
Gisteravond kunnen testen wat voor een geluid de telefoon opneemt bij het maken van een video op een hardstyle feest. Nooit een telefoon gehad waarbij de muziek zuiver te horen is op het filmpje, met veel telefoons eindigt het geluid slechts een hoop gekraak. Super blij mee. Hoopte hier al op en verwachting overtroffen.

Ik had met oordopjes geluisterd. Die bij de telefoon zijn geleverd. Kwam wel tot de conclusie dat sommige filmpjes maar aan 1 kant zuiver geluid geven en aan de andere kant heel dof geluid. Per filmpje aan de andere kant. Niet allemaal maar een paar. Misschien toch te veel van het goeie of toch iets niet helemaal goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48

Heb hetzelfde. Geen oplossing helaas, maar idd vrij iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:40
barrymossel schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:40:
[...]

Heb hetzelfde. Geen oplossing helaas, maar idd vrij iritant.
Had het ook idd, erg vervelend. Facewidgets uitschakelen en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48
hollabizack12 schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:54:
[...]

Tsja, dat i toch net wat anders en behoeft een extra handeling (notificaties openvegen). Als tijdelijke oplossing misschien wel ok, maar ik hoop dat Spotify (of Samsung) dit toch gauw oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb sinds gisteren een S10E, top toestel (kom van een S7 af).
Alleen wat mij opvalt, klopt het dat de camera lens (of iig iets interns bij de lens) rammelt wanneer de camera niet gebruikt wordt?
Als ik met de telefoon schud, dan hoor ik iets heel kleins tikken bij de camera.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
-tom-562 schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:40:
Alleen wat mij opvalt, klopt het dat de camera lens (of iig iets interns bij de lens) rammelt wanneer de camera niet gebruikt wordt?
Als ik met de telefoon schud, dan hoor ik iets heel kleins tikken bij de camera.
Het zou de shutter kunnen zijn die zichzelf kan aanpassen. Wellicht zit daar iets van speling in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Dat is geheel normaal, het is de camera die "los" in de behuizing zit voor de OIS. Als het goed is maakt je S7 een vergelijkbaar geluid.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frebak
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 12:46
kan deze instelling niet meer vinden: als van je laatste start- of apps-scherm naar de eerste wilt, dat je niet alle schermen langs moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

RedFox schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:16:
[...]

Krijg je unlocked wel de Spotify controls tussen je notificaties (als je wat afspeelt) ? Anders even in je notificatiesettings kijken of die van Spotify niet uit staan.
Ja, unlocked krijg ik ze gewoon te zien, maar locked ook. Alleen doen de controls dan gewoon niets. Maar dit is zoals ik hier lees een bekend probleem waar helaas nog geen oplossing voor is. Komt schijnbaar niet alleen bij Samsung voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphei
  • Laatst online: 24-07-2022
Zie hier een antwoord van Samsung dat ik daarover op Facebook vond:
"Waarschijnlijk komt het geluid bij de camera vandaan. Dat tikkende/ratelende geluid is normaal gedrag, iedere telefoon met een OBS (Optische Beeld Stabilisator) en zelfs in zekere mate auto-focus tikt als je de telefoon schudt. Dat is niks om je zorgen over te maken. Hier staat er een artikel over: http://bit.ly/2GtaeUU Het gaat hier om de S6, maar de informatie is nog steeds relevant."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chonghu
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10-2023
hollabizack12 schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:54:
[...]

Muziek uitschakelen bij facewidget?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:40
chonghu schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:06:
[...]

Muziek uitschakelen bij facewidget?
Yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Vanavond knoop doorgehakt, S10 besteld, kom van de S8 af. Ben benieuwd. Verwacht geen wereld wonderen maar lijkt me wel een lekkere stap weer.

Ben gegaan voor green, benieuwd naar deze kleur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Sleehond schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:44:
Vanavond knoop doorgehakt, S10 besteld, kom van de S8 af. Ben benieuwd. Verwacht geen wereld wonderen maar lijkt me wel een lekkere stap weer.

Ben gegaan voor green, benieuwd naar deze kleur...
Verstandige keus. Ben sinds vorige week de eigenaar van een S10 (groen) en kom van een S9 plus. Het is merkbaar een upgrade. Toestel ligt super in de hand, is rete snel en had niet verwacht dat de batterij langer mee zou gaan maar dat is dus wel het geval. Veel plezier met je nieuwe toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:27:
[...]

Nadat je geactiveerd hebt, direct annuleren. Dan houd je gewoon de 4 maanden en stopt het abonnement vanzelf en wordt niet verlengd.
Yes, net ook opgezegd en blijft het doen idd.. Ik moet zeggen ik weet 100% zeker dat ik het zwaar hard ga missen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Rohit schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:14:
[...]

Yes, net ook opgezegd en blijft het doen idd.. Ik moet zeggen ik weet 100% zeker dat ik het zwaar hard ga missen haha!
Precies! Vind het alleen geen 10 euro per maand waard. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Swizzler24 schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:05:
[...]

Verstandige keus. Ben sinds vorige week de eigenaar van een S10 (groen) en kom van een S9 plus. Het is merkbaar een upgrade. Toestel ligt super in de hand, is rete snel en had niet verwacht dat de batterij langer mee zou gaan maar dat is dus wel het geval. Veel plezier met je nieuwe toestel.
Thanks, dat is goed om te horen! Ik twijfelde wel aan de S10+ vanwege groter scherm en de accu schijnt het beter te doen. Echter, de S10 is alweer groter qua scherm dan mijn huidige S8, maar toch ligt het toestel compact. Daarom S10 gekozen boven de S10+.

Nu in afwachting van order status of ik hem vandaag kan ophalen.

Kan ik weer 2 jaar uit de voeten d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
pelidee schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:22:
[...]

Precies! Vind het alleen geen 10 euro per maand waard. 8)7
Juist ik vind het dat ook niet waard nee, want buiten die functie gebruik ik de rest niet (Youtube originals ofzo)
Oh trouwens Google Music premium is ook best handig voor muziek, toch al een aantal albums "gedownload" en lokaal op me tel opgeslagen. (werkt ook met het proefabonnement van YouTube)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Sleehond schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:40:
[...]

Thanks, dat is goed om te horen! Ik twijfelde wel aan de S10+ vanwege groter scherm en de accu schijnt het beter te doen. Echter, de S10 is alweer groter qua scherm dan mijn huidige S8, maar toch ligt het toestel compact. Daarom S10 gekozen boven de S10+.

Nu in afwachting van order status of ik hem vandaag kan ophalen.

Kan ik weer 2 jaar uit de voeten d:)b
Ik twijfelde ook tussen de normale en plus versie maar vond/vind de cutout op de plus versie spuug lelijk. Qua grootte scheelt het niet echt, de normale versie ligt vele malen beter in de hand en de power knop is makkelijker bereikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Rohit schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:14:
[...]

Dat verwacht ik ook hoor, maar we gaan het zien eind augustus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Laatst online: 17-09 18:48
Ik heb afgelopen week de S10+ Blue besteld bij belsimpel. Hij komt woensdag binnen! Kan niet wachten 8)7

When nothing goes right, go left

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Swizzler24 schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:48:
[...]

Ik twijfelde ook tussen de normale en plus versie maar vond/vind de cutout op de plus versie spuug lelijk. Qua grootte scheelt het niet echt, de normale versie ligt vele malen beter in de hand en de power knop is makkelijker bereikbaar.
Heb zelf de S10+ maar had op zich hetzelfde gevoel, cutout en grootte van de S10 leken me beter... Maar vanwege vooral batterij en over kunnen nemen van een medetweaker voor een goede prijs alsnog naar de S10+ gegaan.

Als ik mijn S8 erbij pak vind ik deze ineens 'klein'. Denk dat ik de S10 alsnog een mooier pakket vind maar ook de + versie is voor mij best prima te doen eigenlijk.

Overigens denk ik het verschil tussen de S8 en S10+ nu wel echt te merken, nou weet ik niet of de S8 door 2 jaar gebruikt te zijn is vertraagd, maar denk dat toch ook echt de pure snelheidswinst merkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou, duurt wel lang bij Mobiel.nl

Althans. Gisteren 2x de S10 besteld voor mij en de dame. 10 minuten na elkaar besteld.

Haar order ligt al sinds einde ochtend klaar om opgehaald te worden, bij mij is de status nog steeds afwachten van goedkeuring Tele 2.

10 minuten later besteld maar 5 uur verder en mijn status lang nog niet in zicht dat ie vandaag nog klaar ligt... :N

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik heb problemen met de synchronisatie van de Outlook App op mijn S10.

Ik krijg wel een notificatie als ik een nieuwe mail ontvang, maar hij staat dan niet in mijn inbox als ik refresh. Op mijn pc werkt alles wel naar behoren.

Dit probleem heb ik al weken. Soms helpt rebooten, maar meestal niet. Account heb ik al een paar keer weggegooid en opnieuw toegevoegd. En ook heb ik de App al een keer opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft zich voordoen.

Iemand hier ook last van? Of zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Skv schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:58:

Ik krijg wel een notificatie als ik een nieuwe mail ontvang, maar hij staat dan niet in mijn inbox als ik refresh. Op mijn pc werkt alles wel naar behoren.

Dit probleem heb ik al weken. Soms helpt rebooten, maar meestal niet. Account heb ik al een paar keer weggegooid en opnieuw toegevoegd. En ook heb ik de App al een keer opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft zich voordoen.

Ik heb dit probleem ook. Na een tijdje verschijnt de mail plots wel in m'n inbox hoor, het duurt gewoon een eindje.
Ook heb ik af en toe last van het oneindig scrollen in mails.
Heb nooit een oplossing gevonden voor jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 21:18
Ik zie de laatste dagen op Marktplaats regelmatig verkopers die 1 dag op Marktplaat zitten en tegen een redelijk lage prijs een S10 plus met 512GB aanbieden, bijvoorbeeld deze en deze

Ver van weg blijven lijkt me?

[ Voor 0% gewijzigd door jandirks op 29-04-2019 17:29 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
jandirks schreef op maandag 29 april 2019 @ 17:29:
Ik zie de laatste dagen op Marktplaats regelmatig verkopers die 1 dag op Marktplaat zitten en tegen een redelijk lage prijs een S10 plus met 512GB aanbieden, bijvoorbeeld deze en deze

Ja! :o

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Ik ben net terug van het Samsung Service Center. Wilde vragen of ze een originele screen protector wilden plaatsen. Dat kon wel, maar alleen door het hele scherm te vervangen. Gewoon gratis. Heb aangegeven dat ik dat nogal wat vond, maar dit was volgens hen de makkelijkste oplossing. Uur later was ie klaar. Ik lees net in de mail dat ze ook direct de batterij hebben vervangen en nog een trits aan onderdelen?

Nu loop ik alleen tegen een probleempje aan met Smart Switch. Daarmee heb ik vanochtend een backup van het toestel gemaakt op mijn Windows laptop en die heb ik net teruggezet. Alleen zijn alle systeeminstellingen en accounts niet meegenomen. Geen ramp, maar dat snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat dat de bedoeling van een backup was?

[ Voor 8% gewijzigd door kesj op 29-04-2019 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin

Redelijk laag? Voor een 128gb versie zou het al aardig laag zijn, laat staan voor de 512gb.

Heb hem zelf via tweakers voor 600 over kunnen nemen, maar dat is de 128gb versie en al een prima deal. Dus idd, niet het van weg blijven.

Maar het toch gewoon logisch nadenken? Hier wordt ie voor zo'n beetje minder dan de helft aangeboden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

kesj schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:04:
Ik ben net terug van het Samsung Service Center. Wilde vragen of ze een originele screen protector wilden plaatsen. Dat kon wel, maar alleen door het hele scherm te vervangen. Gewoon gratis. Heb aangegeven dat ik dat nogal wat vond, maar dit was volgens hen de makkelijkste oplossing. Uur later was ie klaar. Ik lees net in de mail dat ze ook direct de batterij hebben vervangen en nog een trits aan onderdelen?

Nu loop ik alleen tegen een probleempje aan met Smart Switch. Daarmee heb ik vanochtend een backup van het toestel gemaakt op mijn Windows laptop en die heb ik net teruggezet. Alleen zijn alle systeeminstellingen en accounts niet meegenomen. Geen ramp, maar dat snap ik niet helemaal. Ik dacht juist dat dat de bedoeling van een backup was?
Huh? Dus je vraagt om een screenprotector te plaatsen (voor, wat zal het zijn, 20 euro?), en ze vervangen het hele scherm? :?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
-tom-562 schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:21:
[...]

Huh? Dus je vraagt om een screenprotector te plaatsen (voor, wat zal het zijn, 20 euro?), en ze vervangen het hele scherm? :?
Dat was precies mijn reactie. Ik snap het ook niet. De medewerker zei dat de screen protectors al op de schermen zitten. En dat het daarom makkelijker is het scherm te vervangen (wat ik wel geloof, maar natuurlijk heel erg duur is).

[ Voor 23% gewijzigd door kesj op 29-04-2019 20:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

verkopers die 1 dag op Marktplaat zitten
+
= 2
1 + 1 = 2

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb sinds een dag de S10e, ik kom van de LG G6. Het toestel bevalt goed, de batterij gaat nu al bijna 2 zo lang mee als met de LG die gewoon willekeurig snachts leegloopt. Alleen moet ik zeggen dat het scherm soms wat onscherp aanvoelt zeker bij YouTube, ja het is FHD maar op zo'n klein scherm zou dat toch niet uit moeten maken?

Daarnaast vroeg ik me af hoe de edge lightning precies werkt bij het krijgen van een notficatie? Moet je daar ook je AOD voor aanzetten?

Sowieso is het toestel nu voor de huidige prijs een aanrader en is momenteel de meerprijs voor de s10 moeilijk te verantwoorden.

[ Voor 9% gewijzigd door bloodlynx op 29-04-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
bloodlynx schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:50:
Ik heb sinds een dag de S10e, ik kom van de LG G6. Het toestel bevalt goed, de batterij gaat nu al bijna 2 zo lang mee als met de LG die gewoon willekeurig snachts leegloopt. Alleen moet ik zeggen dat het scherm soms wat onscherp aanvoelt zeker bij YouTube, ja het is FHD maar op zo'n klein scherm zou dat toch niet uit moeten maken?
Kan het niet zijn dat je internetverbinding trager is en dit niet goed kan laden? Ik had dat ook eventjes met mijn S10+. Na een tijdje had ik echt een fantastisch beeld.
Daarnaast vroeg ik me af hoe de edge lightning precies werkt bij het krijgen van een notficatie? Moet je daar ook je AOD voor aanzetten?
Ik zit ook echt enorm te klooien met de Edge Lighting. AOD staat hier uit. Heb het ff met AOD aan geprobeerd, maar ik krijg 'm ook niet echt werkend. Misschien doe ik wel iets fouts? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sinds einde middag de S10 in bezit!

Prachtige telefoon. Geen wereldschokkende upgrade van de S8 maar wel erg lekker. Voelt zeer vlot aan. Alles weer ingesteld en klaar gemaakt voor daily use.

Nu komende dagen maar de batterij een beetje laten ontwikkelen.

Camera morgen overdag maar wat verder testen daar ben ik nog wel even benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Skv schreef op maandag 29 april 2019 @ 15:58:

Dat heb ik ook, gister compleet de app verwijderd, toestel herstart daarna de app weer geïnstalleerd en accounts er opnieuw in gezet.. Nu werkt het voorlopig weer.
bloodlynx schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:50:
FHD? Toestel heeft een max resolutie van 3040x1440.. Dus ik vermoed dat het aan je internet verbinding ligt, of de kwaliteit van het filmpje zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Rohit schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:48:
[...]

Dat heb ik ook, gister compleet de app verwijderd, toestel herstart daarna de app weer geïnstalleerd en accounts er opnieuw in gezet.. Nu werkt het voorlopig weer.

[...]

FHD? Toestel heeft een max resolutie van 3040x1440.. Dus ik vermoed dat het aan je internet verbinding ligt, of de kwaliteit van het filmpje zelf.
Laatste keer dat ik keek had de s10e toch geen 1440p scherm...

Maar daar kan het misschien wel aan liggen op de pc is een hogere resolutie ook een stuk betere kwaliteit omdat de bitrate hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bloodlynx schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:50:
[...]

Laatste keer dat ik keek had de s10e toch geen 1440p scherm...

Maar daar kan het misschien wel aan liggen op de pc is een hogere resolutie ook een stuk betere kwaliteit omdat de bitrate hoger is.
zo goedemorgen had niet eens gelezen dat er een "e" achter stond.. maar goed 2280x1080 is nog best prima denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Aggressor schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:51:
[...]

Ik had dit probleem ook na een reset en terugzetten van een backup. Daarvoor had ik er geen last van. Maar het is nu opgelost, met hulp van deze uitleg:
Garrett in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"

Let wel op dat je in Batterijverbruik optimaliseren nog even klikt op 'Apps niet geoptimaliseerd' (linksbovenin) en dan kiest voor 'Alle'. Dan zie je echt alle apps, waaronder Gmail, en kun je die uitvinken.

Dank aan Garrett voor zijn post _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door kesj op 30-04-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Helaas is mijn Bluetooth probleem toch weer om de hoek komen kijken. 

Dacht het probleem getackeld te hebben met een reset en clean install. De earbuds hebben het ook een hele middag prima gedaan zonder verbindingsverlies. 

Vanmorgen weer eens ingedaan. Wederom na een tiental seconden als het scherm in standby springt valt de verbinding weer weg. Enige wat er nu anders gaat is dat de verbinding niet meer van zelf tot stand wordt gebracht. Dat lukt nu alleen nog maar als ik de telefoon weer "aan zet", tab to wake is dan weer voldoende om verbinding te maken  maar dit is en blijft natuurlijk kwalitatief uitermate teleurstellend..............zo heb ik niets aan die buds.

Heb cache al weer geleegd, de wearapp verwijderd, buds weer ingeleerd.......geen effect. 

Hier wordt ik moe van.......
Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support