Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Gunth schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:35:
[...]

Zou mss een reset doen.
Ik luister uren per dag met buds, airpods en nooit valt er iets weg.
Ook in wagen geen enkel probleem.
Je bedoelt fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:28
machlo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:45:
[...]

Je bedoelt fabrieksinstellingen?
Idd of eerst eens proberen alles wat connectie heeft met bluetooth verwijderen en trg koppelen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
Gunth schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:49:
[...]

Idd of eerst eens proberen alles wat connectie heeft met bluetooth verwijderen en trg koppelen
Dat laatste had ik al gedaan......reset nog niet, zolang mogelijk uitgesteld maar wellicht toch maar proberen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Aggressor schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:12:
heeft iedereen de galaxy buds als gekregen of zijn er nog tweakers die wachten op de promotie?
Ik wacht nog. Geregistreerd op 21 maart en bevestiging van deelname ontvangen. Navraag gedaan bij Samsung, maar ze kunnen nog geen update geven. "Binnen nu en 6 weken" is volgens mij een vrij ruim begrip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zou mss een reset doen.
Hier ook: geen enkel probleem met luisteren muziek via BlueTooth...

@machlo Package Disabler gebruikt misschien?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

machlo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:23:
[...]

Geweldig.......eindelijk mijn buds binnen. Instellen en koppelen ging prima. Echter, ook nu valt Bluetooth continu weg. Soms voor een tiental seconden, soms een paar minuten. Naast mijn bluetoothspeakers kan ik de earbuds dus ook wel wegmikken. Maakt niet uit of ik Spotify luister of Tunelnradio, luisteren is niet mogelijk. 

Ik vind het toch wel een kwalijke zaak, dure telefoon, dure buds, dure speakers, ik kan er niks mee beginnen. Hoop toch echt dat Samsung gaat uitzoeken wat er mis gaat, heb ik een " flagship", blijkt het een roeibootje te wezen tot nu toe............
Misschien is er iets niet goed met de Bluetooth connector van je telefoon. Dan kan je heel boos en teleurgesteld van worden, of je ruilt je telefoon om of laat hem repareren. Is natuurlijk niet wat je wilt, maar defecten zal je bij elke fabrikant tegen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:43
machlo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:23:
[...]

Geweldig.......eindelijk mijn buds binnen. Instellen en koppelen ging prima. Echter, ook nu valt Bluetooth continu weg. Soms voor een tiental seconden, soms een paar minuten. Naast mijn bluetoothspeakers kan ik de earbuds dus ook wel wegmikken. Maakt niet uit of ik Spotify luister of Tunelnradio, luisteren is niet mogelijk. 

Ik vind het toch wel een kwalijke zaak, dure telefoon, dure buds, dure speakers, ik kan er niks mee beginnen. Hoop toch echt dat Samsung gaat uitzoeken wat er mis gaat, heb ik een " flagship", blijkt het een roeibootje te wezen tot nu toe............
Als en de buds en een andere bluetooth speaker problemen geeft, dan lijkt me de telefoon zelf een goede verdachte. Als je clean install al geprobeerd heb zou ik toch contact opnemen met waar je hem hebt gekocht.

Persoonlijk heb geen last van wegvallende Bluetooth op mijn S10 (buds en auto)

Edit: wat hierboven wordt gezegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
henklbr schreef op zondag 21 april 2019 @ 06:58:
[...]

Hier ook: geen enkel probleem met luisteren muziek via BlueTooth...

@machlo Package Disabler gebruikt misschien?
Package Disabler niet gebruikt.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• machlo
[...]

Zou mss een reset doen.
@Gunth een reset en clean install did the job....thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Heb sinds m'n clean install nog niet 1 crashende app gehad.Als je rare onverklaarbare dingen hebt dan is vaak een factory reset echt de enige fix.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

FongWan schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:54:
[...]

Ik gebruik daar bxactions voor, kan je echt vanalles instellen. Zelfs je volume buttons kan je remappen. Ik heb zelf onderstaande mappings voor de bixby button.

Wat wel zo is, dat het mogelijk niet meer werkt bij een update van Samsung. Heb dat met mijn S8+ wel eens meegemaakt in het verleden. Maar vaak werkte alles weer na een app update.

Mijn standard actions:
Single press: Screen on/off
Double press: Camera
Long press: Screen shot
Double press and hold: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt

Op lockscreen heb ik onderstaande ingesteld:
Single press: Screen on/off
Double press: Camera
Long press: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt
Double press and hold: disabled

Dit kan pas als je je telefoon via usb op een laptop/computer aansluit als ik mij goed herinner.

Dan hoef je niet te rooten of naar custom roms. Tenzij je dat ook nog eens wilt natuurlijk.

Hoop dat je wat aan mijn reply hebt.
Net even geprobeerd en het werkt helaas niet goed in combinatie met face unlock. Scherm gaat dan niet uit maar terug naar het lock screen.
Voor de rest wel echt een leuke app.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Ik heb de buds afgelopen vrijdag ook mogen ontvangen. Echter als ik ze indoe hoor ik een geluidje, dat is prima. Maar daarnaast hoor ik dat verschillende keren per nummer en dan is muziek luisteren toch niet zo fijn.
Verschillende tips e.d. gebruikt maar helpt niet, is er een mogelijkheid om de proximity sensor uit te zetten?

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
DutchLegendX schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:09:
Ik heb de buds afgelopen vrijdag ook mogen ontvangen. Echter als ik ze indoe hoor ik een geluidje, dat is prima. Maar daarnaast hoor ik dat verschillende keren per nummer en dan is muziek luisteren toch niet zo fijn.
Verschillende tips e.d. gebruikt maar helpt niet, is er een mogelijkheid om de proximity sensor uit te zetten?

Thanks in advance
Lijkt me toch ook een verbindings probleem want ik hoor het enkel na insteken en daarna niet.
Mss eens ontkoppelen en trg

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
ik heb een doorzichtige spigen hoesje alleen merk ik nu dat hoesje strak zit waardoor ik lucht krijg onder screenprotector aan de obovenkant iemand ook last van ?

ook is mijn scherm niet wit wit maar beetje geel en wit hoe pas ik dat aan?

[ Voor 19% gewijzigd door MrOsman op 21-04-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 11-09 12:37
Gunth schreef op zondag 21 april 2019 @ 20:23:
[...]

Lijkt me toch ook een verbindings probleem want ik hoor het enkel na insteken en daarna niet.
Mss eens ontkoppelen en trg
Ja, na het insteken hoor ik het ook. Maar daarna de hele tijd opnieuw. Muziek blijft ook gewoon door spelen.. Lijkt of dat de buds elke keer denkt dat ik m in m'n oren doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
DutchLegendX schreef op zondag 21 april 2019 @ 20:34:
[...]

Ja, na het insteken hoor ik het ook. Maar daarna de hele tijd opnieuw. Muziek blijft ook gewoon door spelen.. Lijkt of dat de buds elke keer denkt dat ik m in m'n oren doe
Kan ook aan de buds liggen.
Al je iemand.kent die er ook heeft mss eens proberen en anders zou ik ze omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Mijn telefoon heeft laatste tijd ineens last van battery drains.. Ik zie bij verbruik dat android systeem steeds bovenaan staat.
Hoe kan ik dit verhelpen? of zien waar dit aan ligt/welke processen dit veroorzaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Fonzerelli schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:02:
Mijn telefoon heeft laatste tijd ineens last van battery drains.. Ik zie bij verbruik dat android systeem steeds bovenaan staat.
Hoe kan ik dit verhelpen? of zien waar dit aan ligt/welke processen dit veroorzaken?
Ik weet niet of ik het drain moet noemen, maar ik heb dat gevoel de laatste dagen ook.

In 4 uur, met maar 14 minuten screen time 18% verloren. Doorgerekend kom je dan nog niet aan 1 hele dag.

Voorheen haalde ik soms de anderhalve dag, en dat terwijl de telefoon (en dus de batterij) nog geen maand geleden uit de doos is gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
7.30 SoT en nog 16 % over. Tel 20 uur geleden van de lader gehaald. Erg veel Youtube, Messenger en Browsen. I am happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 16-09 13:34
sanntje schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:36:
7.30 SoT en nog 16 % over. Tel 20 uur geleden van de lader gehaald. Erg veel Youtube, Messenger en Browsen. I am happy.
Heb je de normale of de plus versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Swizzler24 schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:48:
[...]

Heb je de normale of de plus versie?
Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 03:17
sanntje schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:36:
7:30 uur in 20 uur tijd ? Ik zou toch eens kijken of u hier geen hulp voor kan krijgen. Niet iets om happy van te worden. Sterkte (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Update voor de S10-serie, April security Patch + camera-verbeteringen, is nu beschikbaar via OTA & SmartSwitch...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Laatst online: 17-09 09:52
henklbr schreef op maandag 22 april 2019 @ 06:44:
Update voor de S10-serie, April security Patch + camera-verbeteringen, is nu beschikbaar via OTA & SmartSwitch...
Ik zie toch merkbaar verschil tussen de gewone foto en op nachtstand foto. Terwijl ik op vele fora las dat er niet echt een groot verschil is. Hoe het verschil is met de pixels weet ik niet want die heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:41
Ik las op XDA dat de nieuwe update voor vingerafdruk voor problemen met deep sleep kan zorgen. Rebooten is de boodschap!

Heb hem zelf nog steeds niet gehad

Edit: net april update binnen getrokken, met de update voor vingerafdruk erin. Hopelijk dus in combinatie geen deep sleep issues..

[ Voor 29% gewijzigd door Hakki op 22-04-2019 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hakki schreef op maandag 22 april 2019 @ 07:21:
Ik las op XDA dat de nieuwe update voor vingerafdruk voor problemen met deep sleep kan zorgen. Rebooten is de boodschap!

Heb hem zelf nog steeds niet gehad
Heb ASD5 al meer dan een week op mijn toestel: nergens last van!

Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, naar beneden scrollen en delen wat er bij "Software Serviceprovider" staat bij je (screenshot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:41
henklbr schreef op maandag 22 april 2019 @ 07:24:
[...]

Heb ASD5 al meer dan een week op mijn toestel: nergens last van!

Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, naar beneden scrollen en delen wat er bij "Software Serviceprovider" staat bij je (screenshot)?
Heb nu ook net binnen. Mss was er een issue in combinatie met de maart versie, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik haal de update nu ook binnen. Geen 25W charging zo te zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Skv schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:01:
Waarschijnlijk heb je dan ook een andere charger nodig. Gelukkig is de batterijduur zo goed bij mijn s10+ dat ik het einde van de dag haal en niet tussentijds hoef op te laden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skv schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:01:
O nou: da's echt een gemis...

IMHO: not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Ligt het aan mij of werkt de fp sensor een stukje beter na de update? Kan natuurlijk ook aan de reboot liggen die ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

An1mA schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:05:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan ook een andere charger nodig. Gelukkig is de batterijduur zo goed bij mijn s10+ dat ik het einde van de dag haal en niet tussentijds hoef op te laden.
Ja dat denk ik wel. Maar een tweede lader vind ik sowieso wel de aanschaf waard. Mijn S10 houdt het maar zo'n 10 uur vol om de een of andere reden. Daarna is het gebeurd. Dus wat sneller bijladen spreekt me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

henklbr schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:08:
[...]

O nou: da's echt een gemis...

IMHO: not...
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Skv schreef op maandag 22 april 2019 @ 09:47:
[...]

Ja dat denk ik wel. Maar een tweede lader vind ik sowieso wel de aanschaf waard. Mijn S10 houdt het maar zo'n 10 uur vol om de een of andere reden. Daarna is het gebeurd. Dus wat sneller bijladen spreekt me wel aan.
Dit is de boel oplichten. Daar doen we hier niet aan mee.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 22-04-2019 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 16:36
Skv schreef op maandag 22 april 2019 @ 09:47:
[...]

Ik zou eerst eens goed kijken hoe het komt dat jou telefoon het maar 10 uur volhoud.
Een app die je accu leegtrekt oid of een anders een clean install doen schijnt ook te helpen.

10 uur lijkt me gewoon te kort.

Daarnaast laad de bijgeleverde lader toch ook al redelijk vlot op?
mss niet zo snel als een aantal andere merken maar voldoende snel om met een half uurtje laden de dag weer door te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

TR1969 schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:47:
[...]

Ik zou eerst eens goed kijken hoe het komt dat jou telefoon het maar 10 uur volhoud.
Een app die je accu leegtrekt oid of een anders een clean install doen schijnt ook te helpen.

10 uur lijkt me gewoon te kort.

Daarnaast laad de bijgeleverde lader toch ook al redelijk vlot op?
mss niet zo snel als een aantal andere merken maar voldoende snel om met een half uurtje laden de dag weer door te kunnen komen.
Ik vind het ook vrij kort ja. Geen idee hoe het komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik dacht ergens te lezen dat met Edge lightning+ de notificaties wel zichtbaar, zijn met 3rd party apps zoals whatsapp, wanneer het scherm uit is.
Maar volgens mij werkt dit nog steeds niet. Klopt dit? of stel ik iets verkeerds in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Heb nu die ASD5 update binnen gekregen.
Wifi, camera en beveiligingsverbeteringen. Vanavond maar eens de nachtmodus testen.

I am benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-r0en
Nol_NL schreef op maandag 22 april 2019 @ 02:58:
[...]

7:30 uur in 20 uur tijd ? Ik zou toch eens kijken of u hier geen hulp voor kan krijgen. Niet iets om happy van te worden. Sterkte (y)
Beetje nutteloze reactie dit.

Edit: Excuus, zal volgende keer een nieuw bericht bij mn vorige plakken.

[ Voor 11% gewijzigd door J-r0en op 22-04-2019 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 15:22
Hallo,
nu blijkt dat de Samsung S10 Snapdragon betere foto's maakt dan de Exynos. Welke S10 chipset is er voor België voorzien.
groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
daddy0365 schreef op maandag 22 april 2019 @ 19:09:
Hallo,
nu blijkt dat de Samsung S10 Snapdragon betere foto's maakt dan de Exynos. Welke S10 chipset is er voor België voorzien.
groetjes.
Exynos, zoals de rest van Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
Ik heb inmiddels ook de overstap van S9>S10 gemaakt en ben er echt heel blij mee, pracht apparaat in Prism White.

Ik vind het scherm echt stukken beter dan die van de S9 als ik ze naast elkaar houd qua kleurechtheid en iets iets dat ik moeilijk kan omschrijven, lijkt op mooiere kijkhoeken en beter zicht zonder reflectie.

Ik heb hier het forum zitten doorspitten (niet alle 130 pagina's), maar wat mij opviel:

Soms lijkt het vergrendelscherm op te lichten als ik de telefoon oppak. Ik let er dan op dat ik geen knopjes induw of met mijn vinger de scanner raak. Herkent iemand dit? Soms ook helemaal niet. Ik ben er nog niet uit of ik nu wat ingeschakeld heb staan of toch iets onbewust activeer :?

Aan-uit schakelaar zit echt op een onlogische plaats en had zeker lager gemogen, maar las dat er meerderen waren die dit ook vonden :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
JDL15 schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:01:
Ik heb inmiddels ook de overstap van S9>S10 gemaakt en ben er echt heel blij mee, pracht apparaat in Prism White.

Ik vind het scherm echt stukken beter dan die van de S9 als ik ze naast elkaar houd qua kleurechtheid en iets iets dat ik moeilijk kan omschrijven, lijkt op mooiere kijkhoeken en beter zicht zonder reflectie.

Ik heb hier het forum zitten doorspitten (niet alle 130 pagina's), maar wat mij opviel:

Soms lijkt het vergrendelscherm op te lichten als ik de telefoon oppak. Ik let er dan op dat ik geen knopjes induw of met mijn vinger de scanner raak. Herkent iemand dit? Soms ook helemaal niet. Ik ben er nog niet uit of ik nu wat ingeschakeld heb staan of toch iets onbewust activeer :?

Aan-uit schakelaar zit echt op een onlogische plaats en had zeker lager gemogen, maar las dat er meerderen waren die dit ook vonden :*)
Gezichtsherkenning zorgt ervoor dat je scherm oplicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:51
JDL15 schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:01:

Er staat standaard een optie aan die je scherm aanzet als je je telefoon pakt: opties > geavanceerde opties > bewegingen en gebaren > optillen om te activeren. Zou hier dus "twee keer tikken om te wekken" aanzetten, heb je ook je powerknop niet meer nodig (tenzij rebooten ofc). Van je bixbyknop kan je namelijk een scherm-uitknop maken

[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 22-04-2019 23:17 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hier een S10E en hoewel het echt even wennen was en irritant dat kopiëren niet werkte van ene naar andere toestel alles met de hand kunnen doen. Draadloos of met kabel hij wilde niet.
Maar wat me echt tegenvalt mijn toestel komt van bbesimpel trouwens.
Laden gaat retetraag denk 7 of 8 procent per tien minuten, begonnen op 28 procent vol.
Op mijn oneplus5 heb je in tien min twintig procent erbij maar dit gaat tergend langzaam volgens test op tweakers zou die maar beetje langzamer moeten zijn 50 procent in 30 min ofzo.
Krijg idee dat ik een langzame lader erbij heb gekregen al is die officieel de Samsung ep-ta200.
Kan dit kloppen of anders nog tips?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ErikRo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 01:49:
Hier een S10E en hoewel het echt even wennen was en irritant dat kopiëren niet werkte van ene naar andere toestel alles met de hand kunnen doen. Draadloos of met kabel hij wilde niet.
Maar wat me echt tegenvalt mijn toestel komt van bbesimpel trouwens.
Laden gaat retetraag denk 7 of 8 procent per tien minuten, begonnen op 28 procent vol.
Op mijn oneplus5 heb je in tien min twintig procent erbij maar dit gaat tergend langzaam volgens test op tweakers zou die maar beetje langzamer moeten zijn 50 procent in 30 min ofzo.
Krijg idee dat ik een langzame lader erbij heb gekregen al is die officieel de Samsung ep-ta200.
Kan dit kloppen of anders nog tips?
staat fast charge uberhaupt aan?
instellingen > apparaatonderhoud > linksonder "batterij" > rechtsboven op de 3 puntjes "instellingen" > onderaan "snel opladen via kabel", schuifje (bolletje) naar rechts.

EDIT: 7 procent in 10 minuten is gewoon normaal bedenk ik me nu, je komt van one plus en die is gewoon sneller met laden dan een samsung.. 100 procent duurt op mijn s10 105 minuten, vind 1,75 uur voor een volle batterij niet schrikbarend traag hoor

[ Voor 11% gewijzigd door giovanni2903 op 23-04-2019 02:09 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Staat idd aan.
Anderhalf uur mag dan niet lang zijn maar ik ben gewend om af en toe even een kwartiertje bij te laden als ik snel weg moet.
Laad meestal maar van 20 a 30 procent naar 70 om batterij te sparen en dan was snel die veertig erbij wel fijn.

Kon vroeger ondertussen krant lezen online laadde gewoon goed door dat lijkt Samsung ook niet te waarderen. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door ErikRo op 23-04-2019 03:22 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
aaronito schreef op maandag 22 april 2019 @ 06:49:
[...]
Ik zie toch merkbaar verschil tussen de gewone foto en op nachtstand foto. Terwijl ik op vele fora las dat er niet echt een groot verschil is. Hoe het verschil is met de pixels weet ik niet want die heb ik nooit gehad.
Ik heb zelf het idee dat ze letterlijk een snelkoppeling naar de super night shot mode hebben gemaakt, die voorheen al terug te vinden was in de Scene Optimizer. Dat was an sich ook niet zo heel veel speciaals, want je kan hetzelfde resultaat bereiken door wat te spelen met de exposure settings in de pro-mode. Beetje HDR-magic, bij lange na geen high-tech ml/ai algoritmes zoals in de Pixel of PRO 20/30
ErikRo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 03:19:
Staat idd aan.
Anderhalf uur mag dan niet lang zijn maar ik ben gewend om af en toe even een kwartiertje bij te laden als ik snel weg moet.
Laad meestal maar van 20 a 30 procent naar 70 om batterij te sparen en dan was snel die veertig erbij wel fijn.

Kon vroeger ondertussen krant lezen online laadde gewoon goed door dat lijkt Samsung ook niet te waarderen. :'(
Net zoals er een gerucht was dat er een Night Mode-update zou komen, is er een gerucht dat Samsung het snelladen voor de S10-serie gelijk gaat trekken met die van het 5G model (25W). Laten we hopen dat die update er ook daadwerkelijk komt en wat minder teleurstellend is ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 13:59
Jos_M schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 23:39:
[...]

Ik wacht nog. Geregistreerd op 21 maart en bevestiging van deelname ontvangen. Navraag gedaan bij Samsung, maar ze kunnen nog geen update geven. "Binnen nu en 6 weken" is volgens mij een vrij ruim begrip...
Ik heb 3 weken terug m'n S10+ ontvangen maar niet meegedaan aan de pre-order. Kan ik nog steeds aanspraak maken op die buds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
Dread89 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb 3 weken terug m'n S10+ ontvangen maar niet meegedaan aan de pre-order. Kan ik nog steeds aanspraak maken op die buds?
Nee, je moet de S10+ hebben gepre-orderd voor 7 maart.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 13:59
Ai, dat is spijtig. Dank voor je snelle reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hmmm, ik lijk nu ineens een probleem te hebben met wifi op mijn werk... volgens mij voor de laatste update (voor het weekend) nog geen issues.

Hij connect wel maar krijg dan het 'no internet connection available' bericht. Wifi werkt prima op mijn samsung tablet dus het netwerk zelf is in orde.

Netwerk al vergeten en opnieuw ingesteld, ook het openbare gasten-netwerk levert hetzelfde probleem op, telefoon herstart. Allemaal zonder resultaat. Wifi thuis werkt gewoon (en gelukkig) zonder problemen.

Iemand soortgelijke ervaringen?

*edit*

Ook in safe mode geen wifi, wipen van cache heeft ook niet geholpen...

En ook eduroam geeft hetzelfde probleem, hmmm... beetje ruk dit wel. Zie het nou ook niet zitten om meteen een factory reset te gaan doen als ik niet zeker weet dat dit zal helpen

[ Voor 19% gewijzigd door m0ridin op 23-04-2019 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Gisteren de april update geïnstalleerd. Mijn batterijduur is ineens geweldig verbeterd bij hetzelfde verbruik; 4 uur en 10 min SOT met nog 53% over, hiervoor haalde ik max 5 uur SOT.

Camera nog niet echt kunnen testen, alleen gisteravond laat een night shot gemaakt vanaf mijn balkon en het leek er wel beter uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
Wat ik niet snap is waarom de nacht stand geen flits heeft?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rohit schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:21:
Wat ik niet snap is waarom de nacht stand geen flits heeft?
Flits kun je altijd "gewoon" gebruiken maar belicht maar heel beperkt en geeft vaak vertekende kleuren.
Nacht modus is bedoelt om een grotere scene vast te leggen en natuurlijker beeld te houden, niet voor bewegende objecten.
Zo heb ik het altijd begrepen.

[ Voor 3% gewijzigd door rajackar op 23-04-2019 12:23 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rajackar schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:23:
[...]

Flits kun je altijd "gewoon" gebruiken maar belicht maar heel beperkt en geeft vaak vertekende kleuren.
Nacht modus is bedoelt om een grotere scene vast te leggen en natuurlijker beeld te houden, niet voor bewegende objecten.
Zo heb ik het altijd begrepen.
Kun je dus niet gebruiken.. Probeer het maar eens.. Ook snap ik niet waarom de flitser niet werkt op de ultrabrede lens... Ik snap dat niet alles belicht kan worden maar een groot gedeelte toch zeker wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rohit schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:26:
[...]

Kun je dus niet gebruiken.. Probeer het maar eens.. Ook snap ik niet waarom de flitser niet werkt op de ultrabrede lens... Ik snap dat niet alles belicht kan worden maar een groot gedeelte toch zeker wel..
Met "gewoon" bedoel ik je gewone foto modus.
De nachtmodus is bedoelt om met meerdere belichtingen via software een goede nachtfoto te creëren. Hierbij zou de flits dus juist tegen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Ook irritant dat je in sommige apps, zoals Whatsapp, niet kan wisselen tussen de 3 camera's....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Maichel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:46:
Ook irritant dat je in sommige apps, zoals Whatsapp, niet kan wisselen tussen de 3 camera's....
Kan wel toch? Met de 'selfie'button wisselt hij tussen de verschillende camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Skv schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:50:
[...]

Kan wel toch? Met de 'selfie'button wisselt hij tussen de verschillende camera's.
Maar niet naar de Zoom. Either way maakt de Whatsapp camera app toch slechte foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Skv schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:50:
[...]

Oh ja zie het nu ja :D Alleen random met welke die dan steeds begint ofzo? Nou ja, zo kan ik iig switchen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 17-09 20:45
Adel_F16 schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:53:
[...]

Gezichtsherkenning zorgt ervoor dat je scherm oplicht.
Thanks allen voor de reacties, weer iets geleerd. Kan me niet herinneren dat deze standaard aan stond op de voorgaande Galaxies, maar zal wel te maken hebben met fingerprint reader achter het scherm.

Ik moet eerlijk zeggen dat het even wennen was om mijn duim op de juiste plek te houden, maar na 1 weekend wil ik al niet meer zonder.

Ook dacht ik even een defect pixel te herkennen maar ik ben er inmiddels achter dat dit alleen tijdens het bellen gebeurd en dit blijkbaar dus de proximity sensor is! Zal vast wel al voorbij zijn gekomen, maar wellicht handig voor de nieuwkomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Zijn er hier mensen die AccuBattery gebruiken? Zo ja wat geeft die aan als estimated capacity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Guzanni schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:18:
Gisteren de april update geïnstalleerd. Mijn batterijduur is ineens geweldig verbeterd bij hetzelfde verbruik; 4 uur en 10 min SOT met nog 53% over, hiervoor haalde ik max 5 uur SOT.

Camera nog niet echt kunnen testen, alleen gisteravond laat een night shot gemaakt vanaf mijn balkon en het leek er wel beter uit te zien.
Ik heb gisteren ook de update geïnstalleerd en had ook al het idee dat mijn batterij beter presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Nu online
Same here. Batterij gaat toch echt langer mee bij mij sinds de update.

Ik ben helaas de Samsung Galaxy buds na 1 dag kwijt geraakt haha. Ik weet mij God niet waar ik ze heb laten liggen. Maar goed, pech. AirPods heb ik al sinds de release en nooit kwijtgeraakt of vergeten. Maybe the universe is Trying to tell me something :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:18
Khayma schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:01:

Ik ben helaas de Samsung Galaxy buds na 1 dag kwijt geraakt haha. Ik weet mij God niet waar ik ze heb laten liggen. Maar goed, pech. AirPods heb ik al sinds de release en nooit kwijtgeraakt of vergeten. Maybe the universe is Trying to tell me something :P
via de Galaxy Wearable app kan je ze een pieptoon laten geven. Misschien dat je ze zo kan opsporen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Nu online
frank.. schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:05:
[...]

via de Galaxy Wearable app kan je ze een pieptoon laten geven. Misschien dat je ze zo kan opsporen 8)
Of anders degene die ze heeft gevonden en niet inlevert bij gevonden voorwerpen aardig irriteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
m0ridin schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:23:
[...]

Of anders degene die ze heeft gevonden en niet inlevert bij gevonden voorwerpen aardig irriteren ;)
werkt via bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Nu online
Oh, hehe... dan maar hopen dat hij ze in huis is kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Weet iemand wat de verschillen zijn van de bluetooth codecs waar je uit kan kiezen bij de ontwikkelaarsopties?

Hij staat bij mij standaard op SBC. Ik heb nergens last van gelukkig, geen haperingen in de auto en ook niet met de buds..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:30
Brandtair schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:33:
Zijn er hier mensen die AccuBattery gebruiken? Zo ja wat geeft die aan als estimated capacity?
3926

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Rohit schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:48:
Weet iemand wat de verschillen zijn van de bluetooth codecs waar je uit kan kiezen bij de ontwikkelaarsopties?

Hij staat bij mij standaard op SBC. Ik heb nergens last van gelukkig, geen haperingen in de auto en ook niet met de buds..
Aanpassen lukt mij niet. Springt steeds weer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:53

13art

Moderator Mobile
Hecht niet teveel waarde aan AB. Neem het met een korrel zout.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Nu online
Khayma schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:01:

En sinds vandaag ook een dikke barst over mijn hele scherm haha. Gaat lekker zo. Begin mei even langs het Samsung center om het scherm te laten vervangen. Shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Khayma schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:12:
[...]

En sinds vandaag ook een dikke barst over mijn hele scherm haha. Gaat lekker zo. Begin mei even langs het Samsung center om het scherm te laten vervangen. Shit happens.
Was het een grote val? Ik vraag me af hoe kwetsbaar dat scherm nou eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

[...]

Da’s nie fijn. Ik had met m’n vorige S7 ook binnen 2 weken een barstje in de rechterbovenhoek. Zit er nog steeds en levert geen problemen op.

Ik was nogal huiverig voor scherm vervanging. Op the interwebs een filmpje gezien hoe dat in z’n werk gaat. Vreselijk.

Bij een dikke barst over je hele scherm heb je weinig keus.

[ Voor 5% gewijzigd door wvexeltweakers op 23-04-2019 19:22 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Nu online
J-r0en schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:19:
[...]

Was het een grote val? Ik vraag me af hoe kwetsbaar dat scherm nou eigenlijk is.
Alles behalve. Viel vanuit mijn broekzak op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
100 te weinig dan wat het daadwerkelijk is (dit was iig op de release van de s10), gelukkig kun je dit zelf aanpassen. heb de app inmiddels verwijderd omdat het voor mij niks toevoegt, maar wel batterij gebruikt
[...]
[...]
hoezo huiverig, samsung doet het prima hoor. kost je alleen wel 250 euro

lekker zuinig ben jij op je spullen zeg :P

[ Voor 54% gewijzigd door giovanni2903 op 23-04-2019 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik gebruik veel Whatsapp web en de connectie valt regelmatig weg. Ik heb alle accu optimizing standen onder device care en battery uitgezet en geen enkele app is geoptimaliseerd. Wat zou ik kunnen doen om dit te voorkomen? Ik wil dat mijn telefoon gewoon altijd scant voor berichten en niet dat hij op een soort van standby gaat.

De Wifi verbinding is stabiel, de telefoon ligt altijd op 6 m van een goede router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07 20:43
Brogala schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:21:
Ik gebruik veel Whatsapp web en de connectie valt regelmatig weg. Ik heb alle accu optimizing standen onder device care en battery uitgezet en geen enkele app is geoptimaliseerd. Wat zou ik kunnen doen om dit te voorkomen? Ik wil dat mijn telefoon gewoon altijd scant voor berichten en niet dat hij op een soort van standby gaat.

De Wifi verbinding is stabiel, de telefoon ligt altijd op 6 m van een goede router.
Hier precies hetzelfde, en op mijn S7 edge nooit last van gehad dus aan de wifi ligt het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
J-r0en schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:19:
[...]

Het blijft glas, of de val nu van 20cm is of 1m als die verkeerd valt heb je gewoon een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:55
*knip*. Aankoopadvies en het bespreken van prijzen hoort niet thuis in een ervaringen topic, het is immers geen ervaring. Gebruik daar het Levertijd & Prijzen topic voor.

[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 24-04-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonos
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-05-2020
Ben sinds een paar dagen in het bezit van een s10e, ik moet zeggen tot nu toe bevalt ie best goed.
Er is 1 ding wat ik me af vraag of dit normaal is.
Bij mijn vorige telefoon, de nokia 9 had ik binnen bijna altijd vol bereik, op 1 streepje na dan. Buiten had ik altijd maximaal bereik.
Nu met de galaxy s10e heb ik binnen 0 of 1 streepje, buiten maximaal 2 of 3 streepjes.
De volledige 4 streepjes heb ik tot nu toe nog niet gezien.
Bij 0 streepjes heb ik overigens wel nog steeds een 4g+ verbinding.
Is het normaal dat de s10e nooit de 4 streepjes bereik aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

jonos schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:58:
Ben sinds een paar dagen in het bezit van een s10e, ik moet zeggen tot nu toe bevalt ie best goed.
Bij mijn vorige telefoon, de nokia 9 had ik binnen bijna altijd vol bereik, op 1 streepje na dan. Buiten had ik altijd maximaal bereik.
Nu met de galaxy s10e heb ik binnen 0 of 1 streepje, buiten maximaal 2 of 3 streepjes.
Nee dat is niet normaal. Althans niet bij de S10. Ik heb er twee simkaarten in zitten en de ene heeft 4 streepjes en de andere 2. Zit nu ook binnen. En twee verschillende providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ervaar hetzelfde met mijn gewone S10. Met m'n vorig toestel volledig bereik, nu 1 of 2 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik herken je probleem, had met mn s7e en nu mn s10 altijd 2 streepjes met T-mobile als provider. soms in andere plaatsen heb ik 3 streepjes, maar 4 zie ik ook zo goed als nooit. stoor me er niet echt aan, maar tis wel een beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonos
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-05-2020
giovanni2903 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:08:
[...]

ik herken je probleem, had met mn s7e en nu mn s10 altijd 2 streepjes met T-mobile als provider. soms in andere plaatsen heb ik 3 streepjes, maar 4 zie ik ook zo goed als nooit. stoor me er niet echt aan, maar tis wel een beetje vreemd
Dacht probeer sim2 ook eens, kijken of dat verschil maakt.
Bereik is bij sim2 identiek aan sim1.
De 4g+ verbinding lijkt overigens wel goed ook al staan er maar 2 streepjes.
Beetje vreemd idd dat je het maximaal aantal streepjes niet kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05
Lastige keuze, prism blue of gewoon zwart doen? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
jonos schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:44:
[...]

ik haal ook gewoon goede snelheden op 4g+ idd dus het maakt mij ook verder niet uit :P
W84 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:04:
vind die blauwe wel erg mooi, maar heb liever zelf altijd saai zwart. kijk is in een tmobile winkel naar hoe ze er daadwerkelijk uitzien, misschien helpt dat een beetje

[ Voor 41% gewijzigd door giovanni2903 op 24-04-2019 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Ja, ik zal eens kijken. Ik heb meestal hetzelfde, gewoon zwart. Klaar. Behalve met de S8 door de zwarte randen i.p.v. alu. Wellicht bestel ik het dan maar ook gewoon via de winkel gelijk. Met mijn OCD kan die ook meteen weer worden omgeruild mocht er iets niet goed zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
W84 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:04:
Gewoon kijken in de winkel. Voor de launch van de S10 serie zei ik tegen mezelf dat ik de zwarte zou gaan halen. Eenmaal een beetje rond te hebben gekeken ging ik me steeds meer focussen op de witte S10+, omdat ik die mooier vond.

Wat een winkel wel niet kan doen met je 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
W84 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:06:
Ja, ik zal eens kijken. Ik heb meestal hetzelfde, gewoon zwart. Klaar. Behalve met de S8 door de zwarte randen i.p.v. alu. Wellicht bestel ik het dan maar ook gewoon via de winkel gelijk. Met mijn OCD kan die ook meteen weer worden omgeruild mocht er iets niet goed zijn. :+
Belangrijkste vraag is natuurlijk of de kleur zichtbaar gaat zijn bij dagelijks gebruik? Oftewel hoesje of niet. Ik heb zelf nu een keer niet voor zwart maar knal geel gekozen. Niet omdat ik het meteen mooi vindt maar omdat ik weet dat het met de kleuren van de bescherming gaat passen. Let wel dat blauw bijna nergens te bezichtigen is. Daarnaast is waardebehoud per kleur natuurlijk een puntje. Zelf vindt ik van wat ik heb gezien op filmpjes de blauwe echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
Ervaart u ook problemen met het bellen of internetten via het mobiele netwerk? Ik heb nu de s10e een weekje en heb nog niks nadeligs ondervonden van het ontvangst. Wel viel mij op dat een van de punten in de update volgensmij software was voor een antenne in dit geval voor wifi. Ik hoop dat toekomstige updates dan ook de software voor mobiel dataontvangst zou kunnen verbeteren als het een probleem blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:07

Prosperot

Today is a gift...

Werkt vodafone wifibellen en 4g bellen ook met een phn toestel, of heb ik de vdf versie nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Prosperot schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:01:
Werkt vodafone wifibellen en 4g bellen ook met een phn toestel, of heb ik de vdf versie nodig?
Nee hoor werkt gewoon met phn toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sietse13
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-02 11:05
Prosperot schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:01:
Werkt gewoon met phn. Ik heb ook een phn en Vodafone en kan via wifi bellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
Hebben jullie allemaal de biometric update ontvangen? Hier nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Brandtair schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:27:
[...]

Belangrijkste vraag is natuurlijk of de kleur zichtbaar gaat zijn bij dagelijks gebruik? Oftewel hoesje of niet. Ik heb zelf nu een keer niet voor zwart maar knal geel gekozen. Niet omdat ik het meteen mooi vindt maar omdat ik weet dat het met de kleuren van de bescherming gaat passen. Let wel dat blauw bijna nergens te bezichtigen is. Daarnaast is waardebehoud per kleur natuurlijk een puntje. Zelf vindt ik van wat ik heb gezien op filmpjes de blauwe echt geweldig.
Er gaat wel een hoesje om. Ik heb nu een S8 Arctic Silver. Die keuze was meer omdat ik een metal behuizing wilde en niet zwart geverfd die beschadigd.

Wat ik alleen wel afvraag is of Samsung ook weer wat intern heeft aangepast. Bij de S7 was namelijk bij de kleuren die later kwamen ook de hardware aangepast zoals de camera en display ppi. Iets goedkopere hardware dus. Dit was simpel te checken met AIDA64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

jonos schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:44:
[...]

Ik heb er wel gewoon vier meestal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandtair
W84 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:37:
[...]

Er gaat wel een hoesje om. Ik heb nu een S8 Arctic Silver. Die keuze was meer omdat ik een metal behuizing wilde en niet zwart geverfd die beschadigd.

Wat ik alleen wel afvraag is of Samsung ook weer wat intern heeft aangepast. Bij de S7 was namelijk bij de kleuren die later kwamen ook de hardware aangepast zoals de camera en display ppi. Iets goedkopere hardware dus. Dit was simpel te checken met AIDA64.
Het lijkt mij dat als je erachter komt dat de hardware verschilt Samsung een groter probleem heeft. Vooral wanneer dit gebeurt op wereldwijd verscheepte kleurvarianten die op dag 1 zijn uitgegeven. Maar nogmaals de blauwe is beperkt leverbaar en niet te bezichtigen in de gemiddelde winkel. Dus voor de wauw factor ga voor blauw anders zou ik kijken bij levertijd & prijzen.
Pagina: 1 ... 33 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support