Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 19:48
chimera2 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:13:
2 vragen
hoe kan je in hemelsnaam spotify "uitzetten"als je klaar ben met luisteren.
en het geluid valt steeds uit als ik aan het luisteren ben en mijn telefoon zit in mijn zak.
Spotify sluit ik meestal via recent apps (en daarna de notificatie wegvegen). Geen idee waarom dat zo omslachtig moet.

Wegvallende bluetooth verbinding (ik neem aan dat je het daarover hebt) kan misschien opgelost worden door je telefoon in een zak aan de andere kant van je lichaam te doen. Bij mijn oude bluetooth dopjes loste de wegvallende verbinding weg door de telefoon in mijn jaszak te doen i.p.v. broekzak. Bij de Buds moet ik de telefoon in mijn rechterjaszak dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
barrymossel schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:49:
[...]

Spotify sluit ik meestal via recent apps (en daarna de notificatie wegvegen). Geen idee waarom dat zo omslachtig moet.

Wegvallende bluetooth verbinding (ik neem aan dat je het daarover hebt) kan misschien opgelost worden door je telefoon in een zak aan de andere kant van je lichaam te doen. Bij mijn oude bluetooth dopjes loste de wegvallende verbinding weg door de telefoon in mijn jaszak te doen i.p.v. broekzak. Bij de Buds moet ik de telefoon in mijn rechterjaszak dragen.
dank je
en ik heb het met de bedraade oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
rolandos582 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:54:
[...]

Muah dat mag jij natuurlijk vinden, package disabler helpt een hoop bij dingen die je niet gebruikt maar toch batterij vreten. Zijn genoeg mensen die dat hier doen, en dan laat mijn screenshot zien wat er mogelijk is. Wellicht heb ik ook wat geluk! ;)

[...]

Ik heb dit uitgezet n.a.v. tip van donstil

[...]
Leuke tip die kende ik nog niet.
Heb nog geen Samsung maar denk er wel over.
Klopt het dat je geen root nodig hebt voor deze app de website zegt niet zoveel hierover.
En klopt het dat je eerst al je accounts moet verwijderen voor je de app instaleert. Dat lijkt me vrij lastig en daarna weer alles inclusief instellingen en mappen iconen terugzetten ?
Of hoeft dat allemaal niet?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:41
https://www.sammobile.com...ification-led-alternative

Aanpassing in EdgeLighting..
Maar kan helaas niet continu blijven draaien, verdwijnt weer na de standaard animatie. Geen vervanger voor Notificatie LED dus.. Maar AOD is gelukkig veel verbeterd tov beginjaren. Mis de LED minder dan gevreesd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 22:18
ErikRo schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:34:
[...]

Leuke tip die kende ik nog niet.
Heb nog geen Samsung maar denk er wel over.
Klopt het dat je geen root nodig hebt voor deze app de website zegt niet zoveel hierover.
En klopt het dat je eerst al je accounts moet verwijderen voor je de app instaleert. Dat lijkt me vrij lastig en daarna weer alles inclusief instellingen en mappen iconen terugzetten ?
Of hoeft dat allemaal niet?
Klopt...hier heb je geen root voor nodig.
Al je accounts kun je gewoon laten staan. Heeft hier geen invloed op.
Ik heb de Package disabler pro sinds vorige week draaien,. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 08:38

CWH

frank.. schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:12:
[...]

Klopt...hier heb je geen root voor nodig.
Al je accounts kun je gewoon laten staan. Heeft hier geen invloed op.
Ik heb de Package disabler pro sinds vorige week draaien,. ;)
En merk je nu ook duidelijk dat je accu langer meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Nou vandaag bij de KPN winkel een S10 128gb Groen aangeschaft.

Ik kom van een Iphone SE en ik moet zeggen dat ik direct onder de indruk was van het design en de kleur van het apparaat.

Ik ben een beetje aan het vogelen met het apparaat, maar wat mij direct opviel bij de opstartprocedure is dat de kijkhoek behoorlijk slecht is naar mijn mening; als ik de telefoon maar een beetje kantel (verticaal of horizontaal) dan ziet het scherm er gelijk een stuk minder uit: grijzer/groene waas.

Herkennen jullie dit? Hoort dit of moet ik wat scherminstellingen aanpassen?
Of heb ik een crappy phone? Of is het stiekem de screenprotector?

Edit:
Net nog even naar een paar vrienden geweest die ook een S10 128gb hebben (kleuren zwart en groen)
En allemaal naast elkaar (met natuurlijk dezelfde display settings, brightness enz) is het duidelijk te zien dat mijn toestel een groente tint krijgt wanneer het scherm gekanteld wordt. Er jammer hoor, morgen maar terug naar de winkel en hopelijk ruilen of geld terug >_>

Erg vervelend zo.

[ Voor 27% gewijzigd door Arbitrator op 15-04-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 22:18
CWH schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:28:
[...]

Dat idee heb ik wel ja. Niet wereldschokkend natuurlijk maar alle beetjes helpen. Nu 12 uur en nog 83%. Scherm 1,5 uur, beetje internetten, 15 min bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door frank.. op 16-04-2019 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 21:16
CWH schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:28:
[...]

Ik merk wel duidelijk verschil ja, al die onzin apps die batterij gebruiken maar je nooit gebruikt neemt toch wel wat in gebruik. In denk niet dat ik die 3 dagen 8 uur had gehaald zonder. Zeker een goede aanschaf!

Ik twijfel nog over adguard, neemt ook veel accu in maar wel geen adds. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik heb stevige problemen met Spotify en battery drain.
In het batterijgebruik zie ik dat die bijna altijd op de achtergrond aan blijft staan en enorm veel accu slurpt.

De afgelopen week bijvoorbeeld: 17 minuten actieve tijd en 3d6u achtergrond. Heeft met 52,7% van de accu gekost (over een week)!

Ik heb de optie 'app in sluimerstand' aangezet, maar Spotify lijkt daar omheen te werken. Op Reddit en Spotify forums zie ik ook mensen die hier klachten over hebben. Spotify lijkt het probleem te ontkennen. Hier mensen met dezelfde issue? Workarounds bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
Voor een mooie prijs de keramische s10+ kunnen regelen gisteren op tweakers. Kon het niet laten.. iedereen nog tevreden met zijn s10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
gister 5 uur SOT gehaald met 18 uur standby en had nog 12% over. Dus ik ben zeer tevreden over de accuduur! Zelfs met AOD aan de hele dag en Holey Light voor de notificatieledje om de camera heen!
Hakki schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:07:
https://www.sammobile.com...ification-led-alternative

Aanpassing in EdgeLighting..
Maar kan helaas niet continu blijven draaien, verdwijnt weer na de standaard animatie. Geen vervanger voor Notificatie LED dus.. Maar AOD is gelukkig veel verbeterd tov beginjaren. Mis de LED minder dan gevreesd.
Gebruik Holey Light, werkt perfect! Ook met scherm uit en AOD aan (dat moet aanstaan) Had hem eerst ook ingesteld om tijdens me scherm aan in te schakelen maar wat is dat vervelend zeg, dan heb je en Edge lightning + notificatie led om je camera die staan te draaien..

https://play.google.com/s...nfire.holeylight&hl=en_US

[ Voor 68% gewijzigd door Rohit op 16-04-2019 09:45 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met de Raw photo's van de standaard camera app icm Lightroom Classic? De galaxy s10+ staat op de site van adobe nog niet als ondersteund, maar wellicht zijn er hier mensen die er toch ervaring mee hebben? De S9+ is bijvoorbeeld wel ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
IK haal ongeveer 6 uur 40minuten SoT.
En dan heb ik de telefoon 1 dag en 15 uur gebruikt.
Voornamelijk internetten, WhatsApp, af en toe youtube.

85% 4g en 15% op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
flapdrol85 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:37:
Heeft iemand al ervaring met de Raw photo's van de standaard camera app icm Lightroom Classic? De galaxy s10+ staat op de site van adobe nog niet als ondersteund, maar wellicht zijn er hier mensen die er toch ervaring mee hebben? De S9+ is bijvoorbeeld wel ondersteund.
Nee, ik bewerk ze nu nog via Snapseed van Google of Affinity Photo op de iPad, gezien ik geen Adobe abbonement wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 18-09 21:28
Nieuwe april update.
Heb hem zelf nog niet, is van telegram groep.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AzSAGlQ40FvcD5axJ8CKR2PR/full.jpg

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Gunth schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:43:
Nieuwe april update.
[Afbeelding]
Ziet er niet heel spannend uit qua omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Ik ga ervan uit dat die nieuwe versie van vingerafdruk daarin zit, want die additionele update van 6mb krijg ik niet binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Hakki schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:13:
Ik ga ervan uit dat die nieuwe versie van vingerafdruk daarin zit, want die additionele update van 6mb krijg ik niet binnen
Ik heb hem deze morgen gekregen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunth schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:43:
Nieuwe april update.
[Afbeelding]
Dit is voor een branded Amerikaanse S10+ SM-G975U (Sprint), dus niet voor het Nederlandse SM-G975F model...

Dus daarom heb jij hem (nog) niet...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Rohit schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:34:
Gebruik Holey Light, werkt perfect!
Had die bewust niet onmiddellijk geïnstalleerd, maar nu toch eens uitproberen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
Hakki schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:20:
[...]

Had die bewust niet onmiddellijk geïnstalleerd, maar nu toch eens uitproberen 😊
Sinds de late update werkt het hier prima.

In mijn ogen echt iets wat Samsung zelf als optie had moeten geven. Overigens zijn er nog meer opties gewoon een kipperend ledje enzo.

Snap niet zo goed dat Samsung nooit heeft gezien dat ze dit zelf ook prima hadden kunnen maken. En er toch veel vraag naar is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Weet iemand of de ceramic versie van de S10+ echt volledig van keramiek is, of is het slechts coating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
Ik heb mn S10 geruild voor een andere en het valt me op dat het scherm een stuk beter is dan de eerste.
Echter spot ik nog steeds een lichte groene tint als ik het scherm kantel.

Is dit nou wat je mag verwachten van het ‘geweldige amoled scherm van Samsung’?

Als jullie de playstore openen en vanaf een hoek kijken is het wit dan ook echt wit of verkleurd het?
Ik heb het hier niet over display settings maar echt de kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Arbitrator schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:46:
Ik heb mn S10 geruild voor een andere en het valt me op dat het scherm een stuk beter is dan de eerste.

Als jullie de playstore openen en vanaf een hoek kijken is het wit dan ook echt wit of verkleurd het?
Alle oled panelen verkleuren in meer of mindere mate onder een bepaalde hoek. Wat jij beschrijft is inherent aan oled. De Samsung panelen doen het qua oleds echter erg goed over het algemeen wat verkleuring en kijkhoeken betreft.

[ Voor 10% gewijzigd door WouterL op 16-04-2019 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
WouterL schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:28:
[...]

Alle oled panelen verkleuren in meer of mindere mate onder een bepaalde hoek. Wat jij beschrijft is inherent aan oled. De Samsung panelen doen het qua oleds echter erg goed over het algemeen wat verkleuring en kijkhoeken betreft.
Dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien mn Oled TV dat probleem niet heeft en in dat opzicht heeft mn Iphone SE betere kijkhoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Arbitrator schreef op woensdag 17 april 2019 @ 06:30:
[...]

Dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien mn Oled TV dat probleem niet heeft en in dat opzicht heeft mn Iphone SE betere kijkhoeken...
En hoe vaak kijk je naar je tv onder een extreme kijkhoek? Overigens zou het kunnen dat jouw paneel meer verkleurt dan het gemiddelde oled paneel. De verkleuring moet niet zichtbaar zijn onder een kleine kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 06:17
Arbitrator schreef op woensdag 17 april 2019 @ 06:30:
[...]

Dit zou je niet met elkaar moeten vergelijken.

LG gebruikt tevens een andere led techniek ten opzichte van Samsung.
Dit kan natuurlijk ook invloed kunnen hebben op de kijkhoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Arbitrator schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:46:

Ziet er hier prima uit, maar je moet je zelf even afvragen hoevaak je onder zo een hoek op je telefoon zit.. Want als dat vaak is dan is een OLED niet geschikt voor jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05-2023
Omdat ik de notificatie lampje erg mis heb ik nu de app 'Holey' geïnstalleerd. Je krijgt hierdoor een led notificatie om je camera heen.

De wizard maakt het enorm makkelijk om dit in te stellen. Mijn batterij performance zijn redelijk hetzelfde gebleven icm deze app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Als ik de OAD aan heb staan, en hem oplaad, dan blijft er een tekst staan onderin het beeld "geschatte oplaad tijd"
Kan ik dat niet uizetten? Om een eventuele burn-in te voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
038Robijno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:46:
Als ik de OAD aan heb staan, en hem oplaad, dan blijft er een tekst staan onderin het beeld "geschatte oplaad tijd"
Kan ik dat niet uizetten? Om een eventuele burn-in te voorkomen..
ik vermoed dat Samsung daaraan gedacht heeft en af en toe een pixel zal opschuiven.. met het blote oog niet te merken.
Zo was het toch met de drukgevoelige homeknop op de S8
(en moeten ze naar mijn mening ook als optie gaan aanbieden voor de vingerafdruk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
kaizeh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:36:
Omdat ik de notificatie lampje erg mis heb ik nu de app 'Holey' geïnstalleerd. Je krijgt hierdoor een led notificatie om je camera heen.

De wizard maakt het enorm makkelijk om dit in te stellen. Mijn batterij performance zijn redelijk hetzelfde gebleven icm deze app..
Je moet dan AOD hebben aanstaan toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik zie dan niet echt het voordeel; je ziet dan immers toch al een notificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
barrymossel schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:48:
[...]

Je moet dan AOD hebben aanstaan toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik zie dan niet echt het voordeel; je ziet dan immers toch al een notificatie?
Je hebt meerdere opties, ik heb er voor gekozen om AOD uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het opstartgeluid uitschakelen of op een lager niveau zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kaizeh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:51:
[...]

Je hebt meerdere opties, ik heb er voor gekozen om AOD uit te zetten.
dat eens even nagekeken, dacht dat ik een afbeelding dan te zien kreeg maar hij laat 0.1 ms me afbeelding zien na het instellen en werd toen zwart! En nu alleen een notificatieledje om me camera! Vervelende is wel dat ik nu niet tikken en weergeven kan aanzetten en als ik dus even wil zien hoe laat het is niet meer op het scherm kan tikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
Rohit schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:47:
[...]

dat eens even nagekeken, dacht dat ik een afbeelding dan te zien kreeg maar hij laat 0.1 ms me afbeelding zien na het instellen en werd toen zwart! En nu alleen een notificatieledje om me camera! Vervelende is wel dat ik nu niet tikken en weergeven kan aanzetten en als ik dus even wil zien hoe laat het is niet meer op het scherm kan tikken..
Klopt inderdaad, ik maak daar zelf niet zoveel gebruik van. Anders even de powerbutton indrukken, heeft hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kaizeh schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:25:
[...]

Klopt inderdaad, ik maak daar zelf niet zoveel gebruik van. Anders even de powerbutton indrukken, heeft hetzelfde effect.
klopt maar dan wil die snel al ontgrendelen met face unlock haha. Ik kijk het zo een tijdje aan.. "Vroeger" was het ook maar een klein ledje die aanging en daar was ik zeer tevreden mee haha!

Denk zelf dat ik voor normaal doordeweeks gebruik ik AOD ga aanzetten op altijd weergeven omdat ik toch op kantoor ben of in de auto met opladers, en weekend of vakantie zet ik hem uit.. Wel vervelend om het elke weekend weer in te stellen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Rohit schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:29:
[...]

klopt maar dan wil die snel al ontgrendelen met face unlock haha. Ik kijk het zo een tijdje aan.. "Vroeger" was het ook maar een klein ledje die aanging en daar was ik zeer tevreden mee haha!

Denk zelf dat ik voor normaal doordeweeks gebruik ik AOD ga aanzetten op altijd weergeven omdat ik toch op kantoor ben of in de auto met opladers, en weekend of vakantie zet ik hem uit.. Wel vervelend om het elke weekend weer in te stellen :F
Ik heb hem zo geconfigureerd dat hij AOD weergeeft zolang de telefoon oplaadt. Als het laden stopt dan gaat AOD direct uit. Kan met Bixby Routines (in geavanceerde functies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Rohit schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:29:
[...]
Wel vervelend om het elke weekend weer in te stellen :F
Voor vaste dagen, kan je een Bixby routine aanmaken (uit in weekend, aan op weekdagen).
Maar voor je vakantieperiode moet je dan wel de routines uitzetten (kan met toggle) en manueel beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hakki schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:44:
[...]

Voor vaste dagen, kan je een Bixby routine aanmaken (uit in weekend, aan op weekdagen).
Maar voor je vakantieperiode moet je dan wel de routines uitzetten (kan met toggle) en manueel beheren.
Ja de routines heb ik ook ingesteld, maar je kan geen routine instellen om een thema als achtergrondplaatje in te stellen.. Zodat het scherm dus zwart blijft en wel een lichtje om je camera hebt.. Het is dus alleen het inschakelen van AOD en keuze tussen constant of tikken.. Dus vandaar dat ik toch handmatig moet instellen van gebruik een plaatje als achtergrond of de normale standaard AOD met tijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Om heel eerlijk te zijn vallen de foto's van de camera me tot dusverre erg tegen TOV de iPhone xr. Vooral skin tones en gezichten zijn erg lelijk en veel ruis bij prima lichtomstandigheden.

[ Voor 32% gewijzigd door WouterL op 17-04-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Goede avond/ochtend/middag allemaal,

Net mijn s10e binnen gekregen en ik vroeg mij af of het normaal is dat er een beetje blauwe verkleuring is als je een witte achtergrond hebt en je het scherm van loodrecht erop kijken naar kijken onder een hoek draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Brandtair schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:04:
Goede avond/ochtend/middag allemaal,

Net mijn s10e binnen gekregen en ik vroeg mij af of het normaal is dat er een beetje blauwe verkleuring is als je een witte achtergrond hebt en je het scherm van loodrecht erop kijken naar kijken onder een hoek draait?
Paar berichtjes terug aan de orde geweest in de kleur groen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

WouterL schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:06:
Om heel eerlijk te zijn vallen de foto's van de camera me tot dusverre erg tegen TOV de iPhone xr. Vooral skin tones en gezichten zijn erg lelijk en veel ruis bij prima lichtomstandigheden.
Heb je de beauty mode wel uitgezet in de camera? Met het toverstafje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Skv schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:10:
[...]
Heb je de beauty mode wel uitgezet in de camera? Met het toverstafje.
Dat is toch alleen voor de front?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vrij vaak merk ik dat de S10 warm wordt tijdens normaal gebruik. Telefoon wordt niet opgeladen tijdens het gebruik maar het is randje oncomfortabel om vast te houden. Ik gebruik geen hoesje.

Andere die dit merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaijphone.nl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-10-2022
Quinten schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:20:
Vrij vaak merk ik dat de S10 warm wordt tijdens normaal gebruik. Telefoon wordt niet opgelaten tijdens het gebruik maar het is randje oncomfortabel om vast te houden. Ik gebruik geen hoesje.

Andere die dit merken?
Ik heb er een d-brand skin achter op geplakt voor extra grip anders nauwelijks bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten
  • Niet online
kraaijphone.nl schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:35:
[...]

Ik heb er een d-brand skin achter op geplakt voor extra grip anders nauwelijks bruikbaar.
Hmm dat is jammer, ik wilde eigenlijk de telefoon gewoon gebruiken zoals die is. Vind de blauwe glazen achterkant er mooi uitzien, zonde om die te verbergen met een skin of hoesje. Maar doordat de telefoon zo warm wordt is het niet fijn vasthouden. Toch wel bijzonder dat dit een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Vrij vaak merk ik dat de S10 warm wordt tijdens normaal gebruik. Telefoon wordt niet opgeladen tijdens het gebruik maar het is randje oncomfortabel om vast te houden. Ik gebruik geen hoesje.

Andere die dit merken?
Dit lijkt me niet goed. Ik weet niet wat bij jou 'normaal gebruik' en 'randje oncomfortabel' inhouden, maar hier wordt de telefoon bij spelletjes, YT en browsen niet merkbaar warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Vrij vaak merk ik dat de S10 warm wordt tijdens normaal gebruik. Telefoon wordt niet opgelaten tijdens het gebruik maar het is randje oncomfortabel om vast te houden. Ik gebruik geen hoesje.

Andere die dit merken?
Ja, ik had dit ook... enkel op mijn werk. Heb ook wel geen zo'n goede verbinding op m'n werk (2 streepjes).
Ik heb dan mijn toestel volledig gereset en geen backup terug geplaatst maar als nieuw toestel ingesteld.
Facebook en Instagram heb ik deze keer geen toegang gegeven tot mijn locatie.

Nu wordt mijn toestel niet meer zo snel warm en is de batterijduur beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:54:
[...]

Dit lijkt me niet goed. Ik weet niet wat bij jou 'normaal gebruik' en 'randje oncomfortabel' inhouden, maar hier wordt de telefoon bij spelletjes, YT en browsen niet merkbaar warm.
Bij wat langer web browsen >30 minuten wordt de telefoon merkbaar warm in het midden. Die warmte verspreid zich daarna naar de zijkanten waardoor het oncomfortabel wordt om vast te houden. Op de achtergrond draaien er geen gekke applicaties op Spotify na bijvoorbeeld.
Cr1ptkeeper schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:55:
[...]

Ja, ik had dit ook... enkel op mijn werk. Heb ook wel geen zo'n goede verbinding op m'n werk (2 streepjes).
Ik heb dan mijn toestel volledig gereset en geen backup terug geplaatst maar als nieuw toestel ingesteld.
Facebook en Instagram heb ik deze keer geen toegang gegeven tot mijn locatie.

Nu wordt mijn toestel niet meer zo snel warm en is de batterijduur beter.
Merk inderdaad dat mijn signaalsterkte vaak op 2 streepjes staat zodra dit gebeurd. Facebook heb ik disabled maar zou ik liever helemaal verwijderd hebben. Dat lijkt wat lastiger dan simpelweg deïnstalleren. Instagram wel geïnstalleerd maar die heeft geen toegang tot mijn locatie.

Even wachten nog op een Custom ROM stock Android zodat ik alle bloatware kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Quinten schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:12:
[...]
Even wachten nog op een Custom ROM stock Android zodat ik alle bloatware kan verwijderen.
https://play.google.com/s...lmklmsamsung.batteryaddon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:18
Hier sinds gisteren ook de bezitten van een S10+, de blauwe variant... Komende van een S8 die ik 2 jaar heb gehad vond ik het wel eens tijd en de upgrade wat meer verantwoord ;)

Eerste indruk, mooi en groot.

Ben benieuwd of ik aan het formaat kan wennen (vrij kleine handen), maar ik merk ook al hoe klein ik mijn S8 nu opeens weer aan vind voelen na de S10+ in de handen te hebben gehad.

Toevallig ook zojuist de fingerprint update binnen gekregen, leek uit het niks te komen (had al eerder in de galaxy store en de biometrics area voor updates gecheckt).

Enige kritiekpuntje tot nu toe is hoe hoog de powerknop zit, maar ja. Als dat alles is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05
Tja, waarom de powerknop zo hoog zit is mij echt een raadsel. Alsof iemand niet heeft opgelet of zo van: Ja doe daar maar joh! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

WouterL schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:11:
[...]

Dat is toch alleen voor de front?
Volgens mij voor beide camera's apart in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
W84 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:05:
Tja, waarom de powerknop zo hoog zit is mij echt een raadsel. Alsof iemand niet heeft opgelet of zo van: Ja doe daar maar joh! :+
vroeger zat die meestal nog bovenop hahaha ik heb er geen last van eigenlijk.. zit op veel toestellen op deze plek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:21

Dennis de Vries

Redacteur
Eind April komt er een sappige update aan, met onder andere een dedicated night mode (helaas lijkt het gewoon Bright Night te zijn) op de camera:

https://twitter.com/Unive.../1118841911769485313?s=09

[ Voor 14% gewijzigd door Dennis de Vries op 18-04-2019 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T5oIWssOpeBtsjWIuxhsWLSj/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DazPQaoscGXN1pxoGa7SCpXX/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K5oBNtBdPClwIk709Na92bQ0/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QAupBEfeFMoe581Gc1y28yW2/thumb.png

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 18 apr 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!

What's new:
* OneUI Pie (Android 9)
* April security patches (Samsung Android Security Updates)
* The stability of Wi-Fi has been improved
* Camera performance has been improved
* Camera-firmware updated

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15820661
Build date Tue, 16 Apr 2019 07:53:48 +0000
Security Patch Level 2019-04-01
Product code PHN
PDA G975FFXXU1ASD5
CSC G975FOXM1ASD4
Details for download with SamFirm: Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/921/WYqwzo.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
W84 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:05:
En dan iemand die met het idee is gekomen om de andere knoppen er recht tegenover te doen. Zal even duren voordat ik aan het toestel gewend zal zijn. Maar een beetje goede telefoon van dit formaat zijn er niet veel meer dus wennen zal ik.

Hoop nu na een dag gebruik wel al drie dingen:
1, de bixby knop instelbaar worden als scherm aan uit knop.
2, Samsung of google die weer toestaat dat een app het uitzetten vanuit de lockscreen voorkomt. (tegen diefstal door mensen die niet meer weten dan normaal telefoon gebruik erg handig.)
3, Dat alle apps alle knoppen en dergelijke op de onderste 2/3 van het scherm plaatsen. Vind de dunne randen geweldig maar ben iedere keer doodsbang dat ik m'n telefoon laat vallen als ik de search balk van de webbrowser probeer te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 22:51
Hakki schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:13:
ik heb ook niks handmatig gedownload, maar zit wel op de nieuwste versie. je kunt zelf even handmatig controleren ;)
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:04:
Hoe kan ik het opstartgeluid uitschakelen of op een lager niveau zetten?
systeemgeluid uitzetten
Quinten schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:52:
[...]

Hmm dat is jammer, ik wilde eigenlijk de telefoon gewoon gebruiken zoals die is. Vind de blauwe glazen achterkant er mooi uitzien, zonde om die te verbergen met een skin of hoesje. Maar doordat de telefoon zo warm wordt is het niet fijn vasthouden. Toch wel bijzonder dat dit een probleem is.
koop gewoon een doorzichtig hoesje van spigen, kost 15 euro. 1x laten vallen zonder hoesje en je toestel is kapot..
Brandtair schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:37:
[...]

En dan iemand die met het idee is gekomen om de andere knoppen er recht tegenover te doen. Zal even duren voordat ik aan het toestel gewend zal zijn. Maar een beetje goede telefoon van dit formaat zijn er niet veel meer dus wennen zal ik.

2, Samsung of google die weer toestaat dat een app het uitzetten vanuit de lockscreen voorkomt. (tegen diefstal door mensen die niet meer weten dan normaal telefoon gebruik erg handig.)
3, Dat alle apps alle knoppen en dergelijke op de onderste 2/3 van het scherm plaatsen. Vind de dunne randen geweldig maar ben iedere keer doodsbang dat ik m'n telefoon laat vallen als ik de search balk van de webbrowser probeer te gebruiken.
nr1 kan sws (alleen aan OF uit), voor die andere 2 puntjes heb ik geen antwoord
hier een video voor punt 1 :) : YouTube: Screen off bixby
henklbr schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:35:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

What's new:
* OneUI Pie (Android 9)

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15820661
Product code PHN
PDA G975FFXXU1ASD5
CSC G975FOXM1ASD4
Details for download with SamFirm: [Afbeelding]

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.13.3; USE HOME_CSC_OXM !
hopelijk snel ook in NL voor de s10, merk nu wel vaak dat ik beneden niet met de wifi boven kan verbinden, was op de s7e wel beter. blijf het een top toestel vinden overigens

[ Voor 124% gewijzigd door giovanni2903 op 18-04-2019 16:08 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

[...]

Voor die laatste kan je 'bediening met één hand' aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:48
[...]

Punt 1 is gewoon instelbaar :)

ppeterr in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Het is mij een raadsel waarom mensen blijven focussen op de burn-out van het scherm.

Die tijden zijn wel een beetje voorbij tegenwoordig, in mijn ervaring. De schermen zijn zo ver verbeterd, dat is echt geen issue. Anders zou je ook wel de notificatieicoontjes in het scherm zien lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:40
J-r0en schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:05:
Het is mij een raadsel waarom mensen blijven focussen op de burn-out van het scherm.

Die tijden zijn wel een beetje voorbij tegenwoordig, in mijn ervaring. De schermen zijn zo ver verbeterd, dat is echt geen issue. Anders zou je ook wel de notificatieicoontjes in het scherm zien lijkt mij.
Mijn s8 heeft anders een goed ingebrand scherm hoor, denk niet dat die tijden voorbij zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05
Haha, ja hier ook. Mijn S8 had de complete browserbar en navigatieknoppen ingebrand staan na nog geen jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
hollabizack12 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:34:
[...]

Mijn s8 heeft anders een goed ingebrand scherm hoor, denk niet dat die tijden voorbij zijn helaas.
Vreemd, ik heb dat anders ervaren. Met mn S6(2015) had ik wel wat inbrandingen, maar de A3(2017) erna had nergens last van. Beide onder zwaar gebruik.

A3 werd ook niet zo belachelijk warm als die S6, misschien dat dat nog verschil maakt🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Lijkt me een handig programma, dat Package Disabler Pro _/-\o_

Tip voor wie het aan wil schaffen: ik heb de reviews doorgelezen, en je kunt het beter via de website van de makers kopen dan via Google Play. Als je ooit een nieuwe install moet doen, kun je eenvoudig een nieuwe unlock code via de makers krijgen. Via Google Play moet je hem opnieuw aanschaffen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:13
Ik heb via apkmirror een Samsung app gedownload die nog niet in Nederland beschikbaar is waarmee je het edge licht rond de selfie camera kan activeren als je een bericht krijgt.
Het werkt perfect.

https://www.apkmirror.com...-21-android-apk-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 14-09 14:00
henklbr schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:35:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

What's new:
* OneUI Pie (Android 9)

Model SM-G975F
Model name Galaxy S10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 9
Changelist 15820661
Product code PHN
PDA G975FFXXU1ASD5
CSC G975FOXM1ASD4
Details for download with SamFirm: [Afbeelding]

Ook inmiddels voor de gewone S10 onder AUT ( zwitserland ) verkrijgbaar en zelf te flashen.

We gaan eens kijken wat het brengt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
darud schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:45:
Ik heb via apkmirror een Samsung app gedownload die nog niet in Nederland beschikbaar is waarmee je het edge licht rond de selfie camera kan activeren als je een bericht krijgt.
Het werkt perfect.

https://www.apkmirror.com...-21-android-apk-download/
nice man, helemaal perfect :D
eindelijk weer een notificatie-LED. Enige minpuntje vind ik dat de led niet in te stellen is dat ie zolang aanblijft totdat je de telefoon ontgrendelt (zal wel met screen-burn te maken hebben)

[ Voor 13% gewijzigd door giovanni2903 op 19-04-2019 03:56 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Ik vind Holey Light toch beter werken dan die EL+.
Heb hem nu enkele dagen erop staan en het werkt feilloos. De hoeveelheid accu die het slurpt valt me ook enorm mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 19-04-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:13
Zorian schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:45:
Heb hem nu enkele dagen erop staan en het werkt feilloos. De hoeveelheid accu die het slurpt valt me ook enorm mee.
Ik heb holey light ook geprobeerd en ik vind hem ook beter werken dan de el+, vooral de optie dat ik nu als ik een ongelezen bericht heb hij blijft blinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zorian schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:45:
Idd Holey light is veel beter dan al dat ander.. Ook de mogelijkheid om een zwart scherm te tonen met AOD en dan alleen dat ledje om de camera is echt zoveel beter! Eigenlijk zou er voor mij alleen een tijd getoond hoeven te worden samen met dat ledje om de camera.. Geen icoontjes of wat dan ook verder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:07
Hoe krijg ik bixby weg op de startscherm?

[ Voor 71% gewijzigd door MrOsman op 19-04-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:27
Verkeerd

[ Voor 94% gewijzigd door TR1969 op 19-04-2019 20:29 . Reden: Initiële vraag was gewijzigd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
MrOsman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:18:
Hoe krijg ik bixby weg op de startscherm?
ik dacht, scherm ingedrukt houden dus op het bureaublad, instellingen, bixby home uitschakelen.

How to disable Bixby Home
Long-press on an empty area (somewhere with no icons or widgets) on your Galaxy S9's home screen to access your home screen settings. ...
Swipe over to the left-most home screen where you'll find Bixby Home.
Tap the toggle at the top of the screen to disable Bixby Home.

[ Voor 37% gewijzigd door Rohit op 19-04-2019 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Thanks voor de tip. Werkt voor uitzetten aardig maar aanzetten lukt dan helaas weer niet ;)
Ik zou ook graag die knop echt als power button gebruiken. Misschien dat dat iets is dat met een custom rom / kernal te fixen is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 09:48
rajackar schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:38:
[...]

Thanks voor de tip. Werkt voor uitzetten aardig maar aanzetten lukt dan helaas weer niet ;)
Ik zou ook graag die knop echt als power button gebruiken. Misschien dat dat iets is dat met een custom rom / kernal te fixen is.
Aha ja. Ik gebruik dubbel tap op het scherm om hem aan te zetten. Werkt ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

robbvdb schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:52:
[...]

Ook inmiddels voor de gewone S10 onder AUT ( zwitserland ) verkrijgbaar en zelf te flashen.

We gaan eens kijken wat het brengt :9
Klopt dat wel? AUT klinkt als Autriche, en da’s Oostenrijk.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
darud schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:02:
[...]

Ik heb holey light ook geprobeerd en ik vind hem ook beter werken dan de el+, vooral de optie dat ik nu als ik een ongelezen bericht heb hij blijft blinken.
om een of andere reden krijg ik dat niet werkend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

rajackar schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:38:
[...]

Ik gebruik daar bxactions voor, kan je echt vanalles instellen. Zelfs je volume buttons kan je remappen. Ik heb zelf onderstaande mappings voor de bixby button.

Wat wel zo is, dat het mogelijk niet meer werkt bij een update van Samsung. Heb dat met mijn S8+ wel eens meegemaakt in het verleden. Maar vaak werkte alles weer na een app update.

Mijn standard actions:
Single press: Screen on/off
Double press: Camera
Long press: Screen shot
Double press and hold: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt

Op lockscreen heb ik onderstaande ingesteld:
Long press: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt
Double press and hold: disabled

Dit kan pas als je je telefoon via usb op een laptop/computer aansluit als ik mij goed herinner.

Dan hoef je niet te rooten of naar custom roms. Tenzij je dat ook nog eens wilt natuurlijk.

Hoop dat je wat aan mijn reply hebt.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
heeft iedereen de galaxy buds als gekregen of zijn er nog tweakers die wachten op de promotie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse13
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-02 11:05
Aggressor schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:12:
heeft iedereen de galaxy buds als gekregen of zijn er nog tweakers die wachten op de promotie?
Gisteren bericht gehad, zouden vandaag geleverd worden, heb bij post nl een avondlevering gedaan voor 1.95 euro omdat ik alleen vanavond thuis ben, krijg ik net een berichtje de zending is verplaatst naar morgen........ Jammer, ben ik ook niet thuis... Gaan ze het dinsdag weer proberen, je raad het al, ben ik ook niet thuis..... Hopelijk nog voor volgende week vrijdag. Want dan ga ik op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:40
Gisteren sms gehad en vandaag kwamen ze binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
hollabizack12 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:40:
[...]

Gisteren sms gehad en vandaag kwamen ze binnen.
Heb ze vandaag binnen gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
27 maart goedgekeurd, maar nog geen levering helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
AlxRoelofs schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:22:
[...]

27 maart goedgekeurd, maar nog geen levering helaas.
Hier ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Hier hetzelfde. Misschien dat ze het gaan bundelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Topicstarter
De buds mogen in het accessoires topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelReitsma
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:20
Noreia schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:51:
[...]

Hier hetzelfde. Misschien dat ze het gaan bundelen
Idem 26, maart besteld. Nog helemaal niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 14-09 14:00
wvexeltweakers schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:54:
[...]

Volgens https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s10/SM-G973F/ wél.

Model SM-G973F
Model name Galaxy S10
Country Switzerland (AUT)

Version Android 9
Changelist 15820661
Build date Tue, 16 Apr 2019 08:02:17 +0000
Product code AUT
PDA G973FXXU1ASD5
CSC G973FOXM1ASD4

Dat is wat de site aangaf. Inmiddels ook beschikbaar voor France, Russia, Slovakia & Romania.

Degenen de zelf niet willen flashen met Odin moeten waarschijnlijk nog een paar dagen wachten met hun S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:54:
[...]

Ja dat klopt: AUT = Switzerland

Austria (Oostenrijk) heeft ATO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

FongWan schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:54:
[...]

Ik gebruik daar bxactions voor, kan je echt vanalles instellen. Zelfs je volume buttons kan je remappen. Ik heb zelf onderstaande mappings voor de bixby button.

Wat wel zo is, dat het mogelijk niet meer werkt bij een update van Samsung. Heb dat met mijn S8+ wel eens meegemaakt in het verleden. Maar vaak werkte alles weer na een app update.

Mijn standard actions:
Long press: Screen shot
Double press and hold: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt

Op lockscreen heb ik onderstaande ingesteld:
Long press: Power menu, wat je ziet als je de echte power button gebruikt
Double press and hold: disabled

Dit kan pas als je je telefoon via usb op een laptop/computer aansluit als ik mij goed herinner.

Dan hoef je niet te rooten of naar custom roms. Tenzij je dat ook nog eens wilt natuurlijk.

Hoop dat je wat aan mijn reply hebt.
Thanks!
Daar ga ik ook eens naar kijken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Hoe zijn de ervaringen met de batterijduur van de s10 plus bezitters? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
zuukie schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:10:
Hoe zijn de ervaringen met de batterijduur van de s10 plus bezitters? Ik hoor het graag.
Even de zoekfunctie gebruiken en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Sinds vandaag ook in het bezit van een gewone S10 en moet zeggen dat het een fijn toestel is. Totaal geen problemen met de fingerprint scanner en een heerlijke camera. De boel nu een beetje inrichten maar verder zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
d3vlin schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:44:
[...]

Ik heb vrijdag de Galaxy Buds ontvangen van de actie en deze gekoppeld aan de S10. Afgelopen weekend wat geprobeerd, maar het geluid valt om de haverklap weg. Batterijen beide Buds 100%. Ik dacht even dat het aan Spotify lag maar het gebeurde na verloop van tijd ook bij Youtube video. Al met al geen goede ervaring, totaal niet bruikbaar zo. Heb de Buds nog niet met een ander device getest, dus ik weet niet of het aan de S10 of aan de Buds ligt.
Geweldig.......eindelijk mijn buds binnen. Instellen en koppelen ging prima. Echter, ook nu valt Bluetooth continu weg. Soms voor een tiental seconden, soms een paar minuten. Naast mijn bluetoothspeakers kan ik de earbuds dus ook wel wegmikken. Maakt niet uit of ik Spotify luister of Tunelnradio, luisteren is niet mogelijk. 

Ik vind het toch wel een kwalijke zaak, dure telefoon, dure buds, dure speakers, ik kan er niks mee beginnen. Hoop toch echt dat Samsung gaat uitzoeken wat er mis gaat, heb ik een " flagship", blijkt het een roeibootje te wezen tot nu toe............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
machlo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:23:
[...]

Geweldig.......eindelijk mijn buds binnen. Instellen en koppelen ging prima. Echter, ook nu valt Bluetooth continu weg. Soms voor een tiental seconden, soms een paar minuten. Naast mijn bluetoothspeakers kan ik de earbuds dus ook wel wegmikken. Maakt niet uit of ik Spotify luister of Tunelnradio, luisteren is niet mogelijk. 

Ik vind het toch wel een kwalijke zaak, dure telefoon, dure buds, dure speakers, ik kan er niks mee beginnen. Hoop toch echt dat Samsung gaat uitzoeken wat er mis gaat, heb ik een " flagship", blijkt het een roeibootje te wezen tot nu toe............
Zou mss een reset doen.
Ik luister uren per dag met buds, airpods en nooit valt er iets weg.
Ook in wagen geen enkel probleem.

Pagina: 1 ... 32 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support