Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Gunth schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Word je toestel dan volledig gereset als'je een andere CSC installeerd want daar heb ik geen zin in.
Dan wacht ik wel, alles staat nu goed.
Als je de home csc gebruikt blijft alles behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Luinwethion schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:37:
[...]

Maar van standby verbruik verwacht ik niet zo veel veranderingen, tenzij de telefoon niet in standby gaat door een bug of zo.

[...]
En daar sla je de spijker op z'n kop ;)

Ik had de eerste paar dagen ook mijn twijfels bij de batterijduur van mijn S10e maar gelukkig is het er alleen maar beter op geworden. Ik had een gemengde migratie (Google account en Samsung account) gedaan vanaf mijn S8, helaas sluipen er dan altijd wel wat fouten in.

Heb wat apps opnieuw geïnstalleerd, paar keer opnieuw opgestart en twee systems updates verder is m'n batterijduur dik in orde. Op z'n minst vergelijkbaar met die van mijn S8.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:08

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Hier ook een s10e, en de standby tijd wordt echt beter. Ik leg hem nu snachts vaak niet meer aan de lader en dan gaat er over 8 uur zo een 2 a 3% van de batterij af. Dus geef het nog even.
Luinwethion schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:37:
[...]

Weliswaar heb je een week nodig om de algemene levensduur van een accu te meten, want met een nieuwe toestel ga je meer gebruiken om dingen ten ontdekken en Android zou tijd nodig hebben om dingen te indexeren en te leren welke apps nou op standby gezet kunnen worden en zo, vooral als je een grote back-up herstelt.

Maar van standby verbruik verwacht ik niet zo veel veranderingen, tenzij de telefoon niet in standby gaat door een bug of zo.

Van wat ik nu nog heb gezien, zowel prestatie als accu verbruik is toch beter met Snapdragon.

[...]

Heb veel beter gezien met toestellen met een vergelijkbare accu grote. 2 a 3% per 8uur.

iemand iets leuks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Die FP-scanner werkt echt ineens ernstig goed na de update :o Zelfs wanneer het scherm uit staat is het snel geworden.

Heerlijke telefoon _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Fonzerelli op 31-03-2019 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Als je alle apps wilt zien dan moet je op het startscherm omhoog vegen, waarna je naar rechts kunt vegen. Op sommige Android phones moet je ipv naar rechts en links vegen juist omhoog of omlaag vegen om door alle apps te bladeren. Is dit ook in te stellen op de S10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
postvoordennis schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:33:
Als je alle apps wilt zien dan moet je op het startscherm omhoog vegen, waarna je naar rechts kunt vegen. Op sommige Android phones moet je ipv naar rechts en links vegen juist omhoog of omlaag vegen om door alle apps te bladeren. Is dit ook in te stellen op de S10?
Met een andere launcher wel, standaard op een Galaxy S10 niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:01
als mijn telefoon standby is op het wifi netwerk, dan krijg ik geen whatsappjes binnen.
Doe ik mijn wifi uit, en ga ik via het mobiel netwerk (3g/4g) dan krijg ik wel appjes binnen

weet iemand wat dit kan zijn? zou fijn zijn als er via wifi ook gewoon berichtjes binnen kunnen komen

-edit-

wifi spaarstand heb ik al uit staan

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 31-03-2019 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
edit:
verkeerd gelezen

[ Voor 93% gewijzigd door pimsaint op 01-04-2019 04:15 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
Weet iemand of je alleen het batterij percentage boven in de balk kun zetten zonder het batterij icoon ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Albert020 schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:11:
Weet iemand of je alleen het batterij percentage boven in de balk kun zetten zonder het batterij icoon ?
Dit kan met Quickstar, onderdeel van Good Lock 2019. Die laatste kun je nu alleen nog via een omweggetje installeren:

- windscribe gratis vpn installeren via de Playstore
- cache en gegevens van de Galaxy Store verwijderen
- sim uit je tel
- opnieuw opstarten
- windscribe starten
- Dallas usa kiezen
- Galaxy store starten
- nu kun je Good Lock downloaden
- app openen en alle subapps zoals Quickstar downloaden
- na installatie van alle apps kan de vpn uit en je sim er weer in.

Ik zou ook even Nicelock uit de Playstore halen, die bundelt alle apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:08:
[...]

Dit kan met Quickstar, onderdeel van Good Lock 2019. Die laatste kun je nu alleen nog via een omweggetje installeren:

- windscribe gratis vpn installeren via de Playstore
- cache en gegevens van de Galaxy Store verwijderen
- sim uit je tel
- opnieuw opstarten
- windscribe starten
- Dallas usa kiezen
- Galaxy store starten
- nu kun je Good Lock downloaden
- app openen en alle subapps zoals Quickstar downloaden
- na installatie van alle apps kan de vpn uit en je sim er weer in.

Ik zou ook even Nicelock uit de Playstore halen, die bundelt alle apps.
cc: @Albert020

Waarom al deze moeite doen als het "veel makkelijker" kan?

Installeer Nicelock vanuit de Playstore, download alle modules bij SamMobile of APKMirror & installeer de APK's -> TaTaaa!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben momenteel in de USA. Kan ik hier gewoon een S10 aanschaffen? Of moet ik daarna eerst het beltruukje met lokale SIM doen om de region lock uit te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MaZo schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:17:
Ik ben momenteel in de USA. Kan ik hier gewoon een S10 aanschaffen? Of moet ik daarna eerst het beltruukje met lokale SIM doen om de region lock uit te zetten?
Mijn advies: niet doen...

Mocht er iets met het toestel aan de hand zijn, zit je ook met je garantie; het is mogelijk, dat Samsung NL bv geen onderdelen heeft voor je toestel (Amerikaans model heeft een andere processor).
Verder werken Nederlands specifieke functies niet, zoals o.a. NL-Alert; operator gerelateerde functies, VoLTE / VoWiFi, werken ook niet...

Keus is natuurlijk aan jou, maar dit is mijn advies...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:55
Gunth schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Word je toestel dan volledig gereset als'je een andere CSC installeerd want daar heb ik geen zin in.
Dan wacht ik wel, alles staat nu goed.
Heb je al geprobeerd met de andere firmware?
Ik ga nog een dag wachten en als de lux update er niet is ga ik het wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:28
Azmodann schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:29:
[...]

Heb je al geprobeerd met de andere firmware?
Nee nog niet.
Volgens ik lees zou je daarna geen updates meer krijgen en dus altijd handmatig moeten flashen.
Mss iemand die hier uitsluitsel kan over geven?
Via twitter gevraagd hoe het zit maar dan krijg je zo'n standaard antwoord 🙄
Ik wacht de week nog af voorlopig.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 08:25
Dit is toch verschrikkelijk slecht voor een 4100mah met grotendeels op wifi?
Toestel is voelt ook niet lekker snel aan, soms langzamer dan me Pocophone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vHgt3DzZukvDdEHnqhFZRbgl/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x4FRMwjS1lUiiWvlCfnrCIdV/medium.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Bassbounce op 01-04-2019 18:33 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:36
Bassbounce schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Valt wel mee toch?
Nog bijna een kwart van de capaciteit over dus dan haal je bijna een SOT van 7 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
Bassbounce schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik weet niet hoe lang je de S10 al hebt en wat je wel of niet ingeschakeld hebt en welke firmware je hebt maar always on display kost sowieso ook 1% per uur dus dat tikt lekker aan.

Verder zou 'tap to wake' bij sommigen ervoor zorgen dat het scherm aan gaat in je broekzak dus schakel dat ook eens uit als je dat gebruikt. (Ik heb er trouwens geen last van)

Verder zijn er veel tweaks die je kunt toepassen zoals hoge precisie bij locatie uitschakelen, apparaten in buurt uitschakelen enz...

Is je S10 net nieuw dan even afwachten omdat weinig gebruikte apps vanzelf in de sluimerstand gezet worden.

In de ontwikkelaar opties kun je de animaties op 0.5x zetten zodat het wat sneller aanvoelt.

Mocht nou niets helpen dan kun je nog een wipe cache uitvoeren vanuit de recovery en anders toch maar naar de fabrieksinstellingen terug zetten en niets vanuit een backup terug zetten want dat gaat ook niet altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Garret1410 schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:41:
[...]

Ik weet niet hoe lang je de S10 al hebt en wat je wel of niet ingeschakeld hebt en welke firmware je hebt maar always on display kost sowieso ook 1% per uur dus dat tikt lekker aan.

Verder zou 'tap to wake' bij sommigen ervoor zorgen dat het scherm aan gaat in je broekzak dus schakel dat ook eens uit als je dat gebruikt. (Ik heb er trouwens geen last van)

Verder zijn er veel tweaks die je kunt toepassen zoals hoge precisie bij locatie uitschakelen, apparaten in buurt uitschakelen enz...

Is je S10 net nieuw dan even afwachten omdat weinig gebruikte apps vanzelf in de sluimerstand gezet worden.

In de ontwikkelaar opties kun je de animaties op 0.5x zetten zodat het wat sneller aanvoelt.

Mocht nou niets helpen dan kun je nog een wipe cache uitvoeren vanuit de recovery en anders toch maar naar de fabrieksinstellingen terug zetten en niets vanuit een backup terug zetten want dat gaat ook niet altijd goed.
Bedankt voor je tips, de screen on time loopt nu tegen de 7 uur aan gaat aardig.
Nieuwste firmware en animatie snelheid op 0.5 gezet bij aanschaf.

Ik heb het toestel nu sinds zaterdag, daarvoor ook een S10+ gehad maar retour gestuurd vanwege de batterij duur met Spotify.

Aod moet echt aanblijven wegens het gemis van een notificatie ledje, ben er zelf ook geen fan van maar beter iets als niets.

Ik stream zo'n 8 uur per dag Spotify, waar de Pocophone einde werkdag 50 a 60% had.
Had de S10+ maar 25% over, was teleurgesteld.

Echter miste ik toch het prachtige scherm en de stereo speakers dus weer een S10+ gekocht. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bassbounce op 01-04-2019 21:58 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Bassbounce schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:52:
[...]

Aod moet echt aanblijven wegens het gemis van een notificatie ledje, ben er zelf ook geen fan van maar beter iets als niets.
Always on Edge, werkt perfect 😉
YouTube: Samsung Galalxy S10e / S10 / S10 Plus New Camera Cutout Features

[ Voor 17% gewijzigd door Gunth op 02-04-2019 03:34 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Azmodann schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:29:
[...]
Was van hetzelfde gedacht.. en wat rolt er deze ochtend binnen?
Lux OTA update 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
Fingerprint was zeer slecht, na update 2 nieuwe genaakt, werkt tot nu toe best wel goed :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2019 06:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Ja het ziet er super gelikt uit als het werkt. Maar man man je moet wel een handleiding volgen om het goed werkend te krijgen heb ik het idee. Laat Samsung zelf maar met iets vergelijkbaar in de software komen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:33
Man wat een prachtding is de S10. Jarenlang iPhone gebruikt, nooit overtuigd geweest maar de S10 moest ik hebben na wat reviews gezien en gekeken te hebben.

Oneindige functies en aanpassingen die je kunt maken om je telefoon naar je eigen wensen te kunnen gebruiken. Geweldige display en de Dolby Atmos maakt zijn geluid waar. Verbaasd over de camera, alleen jammer dat social apps als Instagram en Snapchat nog steeds niet echt naar behoren werkt. Lazy ass devs.

Fingerprint werkt enorm goed, bixby button vervangen door Whatsapp en Google Assistant gebruikt ipv Bixby.

Enige echte nadeel is dat ik perongeluk op iets klik omdat ik de telefoon vasthoudt waar de Edge screen doorloopt. Is er daar nog een functie voor om dit uit te zetten of moet ik Touch sensitivity minder hoog zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Dubrillion schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:34:
[...]

Ja het ziet er super gelikt uit als het werkt. Maar man man je moet wel een handleiding volgen om het goed werkend te krijgen heb ik het idee. Laat Samsung zelf maar met iets vergelijkbaar in de software komen! 8)
Bovendien vreet het bij mij mijn batterij op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:55
Ik vind de camera in lowlight echt bagger. Had echt veel meer verwacht van dit ding qua camera. Mijn iPhone Xs maakt veel mooiere foto’s, zowel overdag als in de donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikwesselo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
henklbr schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:49:
[...]

cc: @Albert020

Waarom al deze moeite doen als het "veel makkelijker" kan?

Installeer Nicelock vanuit de Playstore, download alle modules bij SamMobile of APKMirror & installeer de APK's -> TaTaaa!
Het lukt mij op beide manieren niet. App is niet mee beschikbaar wanneer ik een keuze maak vanuit Goodlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erikwesselo schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:24:
[...]

Het lukt mij op beide manieren niet. App is niet mee beschikbaar wanneer ik een keuze maak vanuit Goodlock.
Je moet de modules ook zelf installeren via een APK, die je kan vinden op SamMobile of APK-Mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikwesselo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
henklbr schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:30:
[...]

Je moet de modules ook zelf installeren via een APK, die je kan vinden op SamMobile of APK-Mirror
Dank je. Gelukt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Lashrom schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:09:
Enige echte nadeel is dat ik perongeluk op iets klik omdat ik de telefoon vasthoudt waar de Edge screen doorloopt. Is er daar nog een functie voor om dit uit te zetten of moet ik Touch sensitivity minder hoog zetten?
Had ik ook last van. Omdat het naakte toestel zo glad is, wilde ik hem extra goed vastpakken denk ik waardoor ik de randen van het glas raakte. Sinds mijn Spigen Liquid Air binnen is en erop zit heb ik daar geen last meer van, door het opstaande randje van de case.

Op al mijn toestellen gaat een Spigen. De Liquid Air is niet al te lomp en biedt goede bescherming. Kost nog geen 14 euro.

Zelf denk ik dat veel fingerprint problemen ook komen door het per ongeluk aanraken van de randen van het scherm. Vraag me af of mensen zonder case er meer last van hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door kesj op 02-04-2019 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:33
kesj schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:49:
[...]

Had ik ook last van. Omdat het naakte toestel zo glad is, wilde ik hem extra goed vastpakken denk ik waardoor ik de randen van het glas raakte. Sinds mijn Spigen Liquid Air binnen is en erop zit heb ik daar geen last meer van, door het opstaande randje van de case.

Op al mijn toestellen gaat een Spigen. De Liquid Air is niet al te lomp en biedt goede bescherming. Kost nog geen 14 euro.

Zelf denk ik dat veel fingerprint problemen ook komen door het per ongeluk aanraken van de randen van het scherm. Vraag me af of mensen zonder case er meer last van hebben.
Top, thanks voor de tip. Ik heb het net besteld. We gaan het zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag flink verslapen, wekker niet afgegaan. Kijk ik naar m'n telefoon: Kernel crash....
De 2e kernel crash in 2-3 weken? Niks geroot, geen custom roms o.i.d. Gewoon stock..

Vreemd toch?!

Ik kan het toestel dan rebooten met volume down + power button en dan werkt het allemaal weer.
In al die jaren dat ik een iPhone gehad heb, heb ik nog nooit problemen gehad met het OS.
Ik hoop dat dit zich niet blijft voordoen, want dan neig ik toch terug naar m'n X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Hoe zit het met het batterverbruik verbruik van deze telefoon ?
Zit nog steeds in dubio, S10+ of P30Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 06:17
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:45:
Vandaag flink verslapen, wekker niet afgegaan. Kijk ik naar m'n telefoon: Kernel crash....
De 2e kernel crash in 2-3 weken? Niks geroot, geen custom roms o.i.d. Gewoon stock..

Vreemd toch?!

Ik kan het toestel dan rebooten met volume down + power button en dan werkt het allemaal weer.
In al die jaren dat ik een iPhone gehad heb, heb ik nog nooit problemen gehad met het OS.
Ik hoop dat dit zich niet blijft voordoen, want dan neig ik toch terug naar m'n X.
Een gevalletje Garantie/RMA dus.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1710393

Er kan wel eens een defect of niet goed werkend toestel tussen zitten. (Apple is hier geen uitzondering op.)
Neemt niet weg dat dat natuurlijk goed klote is.

[ Voor 6% gewijzigd door HurryUp op 02-04-2019 10:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Mijne ligt ondertussen bij Samsung ter reparatie van de camera. Tot nu toe zeer tevreden met de afhandeling.
- Zaterdag aangemeld voor reparatie
- maandagochtend opgehaald, tijdsvak van 8-13 uur maar bestuurder was te tracken dus kreeg een schatting van 10-13 uur. Smsje dat hij eraan kwam 15 min voor tijd.
- maandagavond een mailtje dat ze hem binnen hadden.
-dinsdagochtend mailtje dat ze wachten op een specifiek onderdeel en dat het iets langer kan duren.

Heb nog niks te klagen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
Johandewitte schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:50:
Hoe zit het met het batterverbruik verbruik van deze telefoon ?
Zit nog steeds in dubio, S10+ of P30Pro
Gebruik even de zoekfunctie. Er is al best veel gezegd over het verbruikt.
Je kan bijvoorbeeld zoeken op 'SOT' (screen on time).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Khayma schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:18:
Ik vind de camera in lowlight echt bagger. Had echt veel meer verwacht van dit ding qua camera. Mijn iPhone Xs maakt veel mooiere foto’s, zowel overdag als in de donker.
Vind ik ook. Echt slecht. snap de reviews echt niet.

Zoveel ruis, niets details, slechte belichting, slechte kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Dubrillion schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:34:
[...]

Valt wel mee hoor.
Als je het filmpje volgt ben er al een heel eind.
De rest is eigen smaak in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

dotslasher schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:14:
[...]

Vind ik ook. Echt slecht. snap de reviews echt niet.

Zoveel ruis, niets details, slechte belichting, slechte kleuren.
Nog even geduld, daar komt volgens de geruchten een fix voor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
Huigie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:20:
[...]

Nog even geduld, daar komt volgens de geruchten een fix voor.
Waar heb je dat gelezen? Zou wel leuk zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

dotslasher schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:30:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Zou wel leuk zijn
Link

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Lashrom schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:33:
[...]

Top, thanks voor de tip. Ik heb het net besteld. We gaan het zien. ;)
Waarom gebruiken jullie niet de Good lock app Edge touch? Hierin kun je aangeven welk gedeeltes van de randen niet meer op aanrakingen reageren.
Voor mij was het eerst onmogelijk om met een hand fatsoenlijk te typen omdat mijn handpalm steeds het onderste gedeelte van het scherm aanraakte. Nu met die app heb ik helemaal nergens meer last van :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
Ik las hier dat een groep mensen de PHN versie van de S10(+) hebben en een aantal de LUX die wat later de updates krijgt. Ik ben hier verder niet bekend mee, maar is het op bijvoorbeeld de doos al te zien welke erin zit?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
thanks.
Laten we hopen dat dit er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 06:39
dotslasher schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:58:
[...]

thanks.
Laten we hopen dat dit er komt :)
Inderdaad, hoop is het woord... de berichten gaan vooral over wat misschien, mogelijk, hopelijk, zou kunnen komen, in een toekomstige update... Ik denk pas nadat de Note 10 is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Fonzerelli schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:47:
[...]

Waarom gebruiken jullie niet de Good lock app Edge touch? Hierin kun je aangeven welk gedeeltes van de randen niet meer op aanrakingen reageren.
Voor mij was het eerst onmogelijk om met een hand fatsoenlijk te typen omdat mijn handpalm steeds het onderste gedeelte van het scherm aanraakte. Nu met die app heb ik helemaal nergens meer last van :P .
Omdat ik sowieso een case om het toestel wil. Dat was meteen ook de oplossing voor mijn aanraakprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Galaxy Buds onderweg (België :) )

Leuk! Maar offtopic hier :). Posts over accessoires graag in het accessoire topic

[ Voor 58% gewijzigd door janvanduschoten op 02-04-2019 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hier mijn ervaring met de batterij ...

2e lading...

1 dag en 11 uur.

5 uur 15minuten SoT met nog 25% over.
Voor ongeveer 50% wifi en 50% 4g. en Brightness op auto. (gister ook veel zon , dus toen hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:45:

Vreemd toch?!

Nog nooit gehad en lees het zeer zelden tenzij je zelf custom rom flashed.
Ik durf zelfs te zeggen dat apps op iOS vaker crashen dan Android. (al gebeurd dit zeer zelden)
Ik zou hem terug sturen of eerst een factory reset uitvoeren om het zeker te weten. Daarna niet meteen alles vanuit een backup terugzetten want daar wil wel eens wat mis kunnen gaan.
Khayma schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:18:
Vreemd want iPhones hebben vaak veel meer ruis omdat er voor een minder agressief ruis reductie wordt gekozen en een kortere sluitertijd.

Nu heeft de S10 wel meer ruis dan de S9 omdat de S9 een langere sluitertijd kiest icm lagere ISO en meer ruisreductie.
Nadeel van een langere sluitertijd is kans op motion blur en teveel ruisreductie zorgt voor minder detail.

Nu heb ik geen low light ervaring met de XS maar alle iPhones tot en met de iPhone X hadden veel meer ruis dan de Galaxy tegenhangers. Als ik een XS in handen heb wil ik dit wel eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Niet slecht, hele dag via 4g Spotify geluisterd, verbonden met de carkit en navigatie met bluetooth tethering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P0p9WdfEzr3EBov8fllt43Gm/full.jpg

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraag voor de S10 gebruikers, hebben jullie in de samsung members app de mogelijkheid iets aan te klikken inzake de fold?
Ik heb op een s9 gekeken van een collega maar kon niks vinden.
Ik was in het bezit van de s10+ 1tb variant dus mag kans maken op een fold.
Ik hoor graag jullie reactie!
Dank!

https://www.samsung.com/n...alaxy-s10-10year-edition/

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
ronaldm3 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:30:
Even een vraag voor de S10 gebruikers, hebben jullie in de samsung members app de mogelijkheid iets aan te klikken inzake de fold?
Dank!

Heb zelf een s10+, maar kan het ook niet vinden.

Wellicht alleen voor de mensen met een s10+ 10 year bundel?

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 02-04-2019 23:50 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

An1mA schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:48:
[...]

Heb zelf een s10+, maar kan het ook niet vinden.

Wellicht alleen voor de mensen met een s10+ 10 year bundel?
Ja daar dacht ik dus ook al aan, speciale app met speciale functie, haal er morgen wel een en dan ff proberen :) dank voor het kijken! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 21:16
Hmm zo te zien kan ik mijn Samsung airpods niet koppelen met mijn S10+.

Vermoedelijk omdat bijna alle bloatware staat uitgeschakeld, wellicht ook een app noodzakelijk voor het koppeken die nu uitgeschakeld staat? Iemand een tip? O-)

Het gaat namelijk om de Galaxy Wearable app, deze probeer ik in te schakelen via playstore maar lukt niet. Iets blokkeert het dus.

Galaxy Wearable staat inderdaad geblokkeerd met package disabler pro, als ik hem probeer te deblokkeren springt hij automatisch weer aan. Wellicht dat er een andere app gedeblokkeerd moet worden hiervoor?

[ Voor 44% gewijzigd door rolandos582 op 03-04-2019 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:35
gister ook mijn S10 binnen. Ik denk ow handing 1x per dag om 00.00 automatisch een reboot.
Tot ik vannochtend te laat wakker was.
verder een hele vooruitgang ten opzichte van mijn S7 Edge.
ene kan toch wel "spijt" dat ik niet de S10+ genomen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
chimera2 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 07:39:
gister ook mijn S10 binnen. Ik denk ow handing 1x per dag om 00.00 automatisch een reboot.
Tot ik vannochtend te laat wakker was.
verder een hele vooruitgang ten opzichte van mijn S7 Edge.
ene kan toch wel "spijt" dat ik niet de S10+ genomen heb
Kan je hem niet omruilen?
Als je hem online hebt besteld heb je 2 weken te tijd.
(Als alles nog netjes is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Aggressor schreef op woensdag 3 april 2019 @ 07:46:
[...]

Kan je hem niet omruilen?
Als je hem online hebt besteld heb je 2 weken te tijd.
(Als alles nog netjes is)
online besteld bij t-mobile.
Maar net wat ik zeg wat is het verschil?

Ook niet schrikbarend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
chimera2 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:20:
[...]

online besteld bij t-mobile.
Maar net wat ik zeg wat is het verschil?

Ook niet schrikbarend :)
groter scherm, betere batterij .. betere front camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:48
Aggressor schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:42:
[...]

groter scherm, betere batterij .. betere front camera?
En de S10+ past ongetwijfeld helemaal niet in je broekzak. Ik vind de S10 eigenlijk al te groot. Ik snap niet zo goed hoe mensen dat dan met een plus doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

barrymossel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:58:
[...]

En de S10+ past ongetwijfeld helemaal niet in je broekzak. Ik vind de S10 eigenlijk al te groot. Ik snap niet zo goed hoe mensen dat dan met een plus doen...
Broeken met grotere zakken kopen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

barrymossel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:58:
[...]

Rugtas :o
Of grote zakken.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ben bezig iets aan het testen.
Sinds ik de S10 heb ben ik niet tevreden over de batterijduur. Als ik op mijn werk zit heeft de telefoon warm en als ik thuis zit niet.

Heb nu gisterenavond de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en bij het instellen niet gekozen voor het terugzetten van een backup maar als nieuwe telefoon ingesteld.
Ook nog niet alle apps terug gezet, zal dit geleidelijk aan doen. Eens kijken of het nu beter gaat.
Voorlopig voelt de telefoon nog niet warm aan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Huigie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:05:
[...]

Broeken met grotere zakken kopen...
Ben geen skater! En in pantalons gaat het scherm dus telkens aan...
Ik zit niet meer in de brugklas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Cr1ptkeeper schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:37:
Ben bezig iets aan het testen.
Sinds ik de S10 heb ben ik niet tevreden over de batterijduur. Als ik op mijn werk zit heeft de telefoon warm en als ik thuis zit niet.

Heb nu gisterenavond de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en bij het instellen niet gekozen voor het terugzetten van een backup maar als nieuwe telefoon ingesteld.
Ook nog niet alle apps terug gezet, zal dit geleidelijk aan doen. Eens kijken of het nu beter gaat.
Voorlopig voelt de telefoon nog niet warm aan...
Hoe is het bereik van je provider op je werk en thuis? Slecht bereik is funest voor iedere batterij.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
PaT schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:02:
[...]

Hoe is het bereik van je provider op je werk en thuis? Slecht bereik is funest voor iedere batterij.
Welja, thuis heb ik volledig bereik en op het werk heb ik maar twee streepjes. Maar zoude meesten dan niet hetzelfde probleem hebben hier in het gebouw?
Toen ik bij locatie keek stond facebook wel bovenaan, heb nu bij de nieuwe installatie facebook geen toegang gegeven tot mijn locatie, andere apps wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 12:24
Zo, nu c.a. een weekje verder met gebruiken van de telefoon. Package Disabler er maar af gegooid want dat is toch wel erg een paardenmiddel. bXActions blijkt een uitstekende stukje software om Bixbi kalt te stellen en daarmee ben ik eigenlijk tevreden genoeg, en dan heb je ook nog eens wat aan die extra knop. Overige nonsens is grotendeel gewoon vanuit de reguliere instellingen uit te schakelen zoals Samsung Pass bijvoorbeeld via de Language & Input --> Autofill instellingen.

Verder zeer te spreken over de accuduur tot nu toe.

Ook komt nog wel eens de vraag voorbij, hoe goed is de DAC van een telefoon?

Ten opzichte van die van de S7 Edge heeft ie duidelijk wat meer vermogen. Maar toevallig ben ik in het bezit van een Dragonfly Red. Via USB Audio Player Pro wat zowel de Dragenfly als ook de DAC van de S10+ direct kan aansturen krijg je een goede indruk van de kwaliteit. Een prima DAC op het eerste gezicht, maar als je vervolgens naar de Dragonfly luistert is er wel een groot verschil in de helderheid die je hoort in de muziek. En dan kan de Dragonfly met 2,1V output natuurlijk ook een stuk luider. Hoe het zich verhoudt tot bijvoorbeeld een LG Quad DAC telefoon kan ik niet zeggen die heb ik nog niet uit kunnen proberen.

Getest met een V-Moda M100 koptelefoon (met Morphit tooncorrectie om de overmatige middentonen eruit te halen, dit werkt zowel op de interne DAC als een externe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Vandaag is de accu van m'n S10 echt goed bezig.
3 uur 10 min SOT met nog 53% over. Dat is bijna net zo goed als m'n OnePlus 6T! Hiervoor haalde ik max 4 uur SOT.. zo een software update doet soms wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Guzanni schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:11:
Vandaag is de accu van m'n S10 echt goed bezig.
3 uur 10 min SOT met nog 53% over. Dat is bijna net zo goed als m'n OnePlus 6T! Hiervoor haalde ik max 4 uur SOT.. zo een software update doet soms wonderen :)
Eigenlijk zou Tweakers de review m.b.t. de accuduur nog eens over moeten doen mét de laatste firmware-update ;)

Dat kan nog best eens leuke veranderingen geven in de positie van de S10-reeks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
De batterij duur van mijn S10 is al verbeterd en i.i.g. acceptabel., maar ben nog niet helemaal tevreden. Ik ga hem dit weekend eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (had nu een overdracht gedaan van mijn S7) en kijken of het dan nog beter wordt. Al had ik de eerste week waarschijnlijk ook last van de Whatsapp call bug, vandaar dat er s'nachts 15% er vanaf ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik zit hier nu halverwege de middag nog op 85%. Regelmatig internettend en append op m'n mobiel en met bluetooth aan voor m'n Galaxy Watch. Da's van een ander kaliber dan m'n S7 Edge die ik iets meer dan een half jaar terug nog van een nieuwe batterij had voorzien. Idd. laatste FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57
Ga toch maar eens factory reset doen. Mijn batterij loopt sneller leeg in stanby dan wanneer ik hem gebruik heb ik de indruk. 7h op batterij, waarvan 1h30 SOT en 2h Spotify streaming en maar op 66 procent meer. Kan toch niet normaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Yargo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:50:
Ga toch maar eens factory reset doen. Mijn batterij loopt sneller leeg in stanby dan wanneer ik hem gebruik heb ik de indruk. 7h op batterij, waarvan 1h30 SOT en 2h Spotify streaming en maar op 66 procent meer. Kan toch niet normaal zijn?
De S10 of de S10+?
Voor de S10 lijkt mij dat een goede waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:55:
[...]

De S10 of de S10+?
Voor de S10 lijkt mij dat een goede waarde.
De gewone S10. Maar ook snachts niet aan de lader ben ik 15-20 procent kwijt. Zou optimaal toch maar 3 - 4 procent mogen zijn. Ik heb backup laten terug zetten bij de configuratie van de S10. Ga nu eens een clean install doen en alles zelf installeren. We zien wel wat dat geeft :-).

[ Voor 15% gewijzigd door Yargo op 03-04-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Beste S10e bezitters,

Hoe bevalt op dit moment de edge lighting als notificatie licht? Of heeft de s10e dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Yargo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:01:
[...]

De gewone S10. Maar ook snachts niet aan de lader ben ik 15-20 procent kwijt. Zou optimaal toch maar 3 - 4 procent mogen zijn. Ik heb backup laten terug zetten bij de configuratie van de S10. Ga nu eens een clean install doen en alles zelf installeren. We zien wel wat dat geeft :-).
Controleer even of je een Deep Sleep probleem hebt. Dat kan volgend mij met CPU Spy. Misschien heb je een ADHD app die je toestel bezig houdt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juggalo NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-08 20:43
ronaldm3 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:30:
Dank!

Ik heb even contact opgenomen met Samsung; schijnt een bekend probleem te zijn. Ik heb via de chat mijn gegevens achter kunnen laten, en ze gaan de inschrijving voor me controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Deze vergelijking van Supersaf wilde ik jullie niet onthouden. Voor mijn gebruik vind ik de S10 beter maar qua low light is de P30 heel goed.

YouTube: Huawei P30 Pro vs Galaxy S10 Plus Camera Test Comparison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Brandtair schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:28:
Beste S10e bezitters,

Hoe bevalt op dit moment de edge lighting als notificatie licht? Of heeft de s10e dit niet?
Optie zit wel, werkt wanneer de display aan is, maar ik krijg het niet voor elkaar om de instellingen zo in te stellen dat scherm aan gaat met een notificatie, dus s de scherm uit staat, dan blijft die ook uit als ik een notificatie krijgt, en edge lighting werkt dan niet 🧐

Iemand hier enige idee om hoe je dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Garret1410 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:56:
Deze vergelijking van Supersaf wilde ik jullie niet onthouden. Voor mijn gebruik vind ik de S10 beter maar qua low light is de P30 heel goed.

Ik kan de ruime wide angle iig. erg waarderen één van de redenen waarom ik de S10+ gekocht heb. Ik fotografeer n.l. graag gebouwen en dan is dit bijna onontkoombaar... Wat dat betreft dus een plus tov de P30 Pro. Een ander zal juist de ruimere zoom weer meer kunnen waarderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
D2FValinor schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:44:
Mijne ligt ondertussen bij Samsung ter reparatie van de camera. Tot nu toe zeer tevreden met de afhandeling.
- Zaterdag aangemeld voor reparatie
- maandagochtend opgehaald, tijdsvak van 8-13 uur maar bestuurder was te tracken dus kreeg een schatting van 10-13 uur. Smsje dat hij eraan kwam 15 min voor tijd.
- maandagavond een mailtje dat ze hem binnen hadden.
-dinsdagochtend mailtje dat ze wachten op een specifiek onderdeel en dat het iets langer kan duren.

Heb nog niks te klagen. 8)7
Update:
- woensdag mailtje ontvangen dat hij gerepareerd was en donderdag bezorgd zou worden.
- Donderdagochtend bezorgd en alles is toppie :*)

Topservice dus. Niks te klagen. 8) Kan LG nog wat van leren :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Garret1410 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:56:

Klopt, echt ongelooflijke zoom en low light fotos. Maar video schijnt weer slecht te zijn, microjitter en geen 4k 60fps optie. Front camera heeft ook geen autofocus.
Het is ook geen goedkope telefoon en als all-rounder vind ik de s10 toch beter. En de samsung service is ook vele malen beter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Heeft iemand een idee hoe ik ergens uit kan zetten dat er plakken en klembord komt te staan als je ergens wilt typen. Heb al een ander toetsenbord genomen, maar het blijft verschijnen. Word er beetje leip van. Moet eerst op de back knop om iets te kunnen typen. Kan er niks over vinden en heb t met S6 t/m s9 nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jijonenca
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-07 09:45
Northernstar1 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:18:
Heeft iemand een idee hoe ik ergens uit kan zetten dat er plakken en klembord komt te staan als je ergens wilt typen. Heb al een ander toetsenbord genomen, maar het blijft verschijnen. Word er beetje leip van. Moet eerst op de back knop om iets te kunnen typen. Kan er niks over vinden en heb t met S6 t/m s9 nooit last van gehad
Op klembord klikken en dan alles in het klembord verwijderen help al goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Laatst online: 15-06 21:31
Hoi, bedankt! Dat is inderdaad al een stuk beter!
Jijonenca schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:13:
[...]

Op klembord klikken en dan alles in het klembord verwijderen help al goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
D2FValinor schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:08:
[...]

Klopt, echt ongelooflijke zoom en low light fotos. Maar video schijnt weer slecht te zijn, microjitter en geen 4k 60fps optie. Front camera heeft ook geen autofocus.
Het is ook geen goedkope telefoon en als all-rounder vind ik de s10 toch beter. En de samsung service is ook vele malen beter 8)7
Is mijn conclusie ook. Alleen low light en zoom is goed.
Voor de rest vind ik de S10 beter.
Filmen is voor mij ook belangrijk en dan is de S10 gewoon de betere. Als je naar de low light videos kijkt van de P30 dan ziet het er niet uit door de extreme jitter. Ook bij goed licht zie ik soms iets van jitter wat denk ik door de digitale stabilisatie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ik vind de S10 wel wat traag, je merkt duidelijk een vertraging tijdens het openen van apps.
Ook tijdens het bladeren van tabbladen in Chrome is er zichtbaar haperingen.

Vreemd heb de animatie snelheden al na beneden gezet maar dit maakt vrij weinig uit.

Probleem lijkt hem te zitten in de scherm resolutie.
Zodra deze lager staat is het veel sneller.

[ Voor 16% gewijzigd door Bassbounce op 04-04-2019 20:42 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Bassbounce schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:40:
Ik vind de S10 wel wat traag, je merkt duidelijk een vertraging tijdens het openen van apps.
Ook tijdens het bladeren van tabbladen in Chrome is er zichtbaar haperingen.

Vreemd heb de animatie snelheden al na beneden gezet maar dit maakt vrij weinig uit.

Probleem lijkt hem te zitten in de scherm resolutie.
Zodra deze lager staat is het veel sneller.
Staat hier op hoogste en alles gaat vloeiend.
Even snel of mijn oneplus.
Mss eens een reset doen want dat is niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Gunth schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:03:
[...]

Staat hier op hoogste en alles gaat vloeiend.
Even snel of mijn oneplus.
Mss eens een reset doen want dat is niet normaal
Ja met vlagen is het razendsnel, lagt vooral tijden het wisselen van tabbladen in Chrome zo af en toe.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik vind de luidsprekerfunctie nog wel wat zacht.
Op mijn S7 kon deze veel harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Sinds deze week ook de eigenaar van een S10, kom van een Iphone XS maar wilde graag dual sim ivm werk en prive wat toch wel erg makkelijk is. Wat mij opvalt

- Filmpjes in facebook die in een "site" openen blijven afspelen in het klein, zit wel een vergroot knopje maar die doet niks, andere hier ervaring mee?

Hebben jullie verder always on display aan of uit, en wat doet dat met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
Vegetto schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:13:
Sinds deze week ook de eigenaar van een S10, kom van een Iphone XS maar wilde graag dual sim ivm werk en prive wat toch wel erg makkelijk is. Wat mij opvalt

- Filmpjes in facebook die in een "site" openen blijven afspelen in het klein, zit wel een vergroot knopje maar die doet niks, andere hier ervaring mee?

Hebben jullie verder always on display aan of uit, en wat doet dat met de batterij?
Filmpjes openen hier wel fullscreen.. Misschien cache en gegevens wissen en even de app verwijderen en daarna opnieuw installeren?

AOD heb ik overdag op 1 x tikken en 's nachts op altijd weergeven op mijn nachtkastje. Heeft zeker wel invloed op de accu idd.. zeker 1% per uur..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Rohit schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:30:
[...]

Filmpjes openen hier wel fullscreen.. Misschien cache en gegevens wissen en even de app verwijderen en daarna opnieuw installeren?

AOD heb ik overdag op 1 x tikken en 's nachts op altijd weergeven op mijn nachtkastje. Heeft zeker wel invloed op de accu idd.. zeker 1% per uur..
ik bedoel niet de filmpjes die direct afspelen maar posts waarbij je eerst de post opent en daarin een filmpje zit, die speelt hij dan gewoon klein af en kan je niet vergroten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Laatst online: 02-08 00:40
Garret1410 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:39:
[...]

Is mijn conclusie ook. Alleen low light en zoom is goed.
Voor de rest vind ik de S10 beter.
Filmen is voor mij ook belangrijk en dan is de S10 gewoon de betere. Als je naar de low light videos kijkt van de P30 dan ziet het er niet uit door de extreme jitter. Ook bij goed licht zie ik soms iets van jitter wat denk ik door de digitale stabilisatie komt.
Filmen is met de s10 beter. Tenzij je 1080p gaat filmen dan is de p30 pro prima.
Sommige daglicht foto's haalt p30 door natuurlijke weergave.
Selfie video is beter bij de p30 pro.
Accuduur is beter bij p30 pro vooral stand by time.
Opladen gebeurd stuk sneller.
Zoom functie is top.
Door die punten ben ik overgestapt (en prijs stuk gunstiger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Aan de mensen die de Chrome browser gebruiken en/of de Google app.

Ik ondervind veel haperingen tijdens het scrollen en soms lijkt het alsof het slecht reageert op mijn vinger input.

Als ik dan de Samsung browser pak dan gaat het vloeiend en direct.

Chrome is wel snel met websites laden maar het gebruik is irritant. Heb ook het idee dat Gboard keyboard trager tevoorschijn komt dan standaard keyboard.

Hoe hebben jullie dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:36:
[...]

Filmen is met de s10 beter. Tenzij je 1080p gaat filmen dan is de p30 pro prima.
Sommige daglicht foto's haalt p30 door natuurlijke weergave.
Selfie video is beter bij de p30 pro.
Accuduur is beter bij p30 pro vooral stand by time.
Opladen gebeurd stuk sneller.
Zoom functie is top.
Door die punten ben ik overgestapt (en prijs stuk gunstiger).
Daglicht foto's vind ik niet beter. P30 gooit er wat meer contrast en belichting tegenaan. Maar het is soms per foto verschillende dus ik hou het maar op persoonlijke voorkeur.

Accuduur standby zou kunnen. Ik heb daar geen ervaring mee. Sinds de laatste firmware is de standby duur van de S10 wel wat beter geworden.

Sneller opladen en 5x zoom is een punt.

Al met al gaat het erom wat je belangrijk vind. Snel opladen en zoom is leuk maar voor mij niet belangrijk en zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

[ Voor 21% gewijzigd door Garret1410 op 05-04-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Garret1410 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:37:
Aan de mensen die de Chrome browser gebruiken en/of de Google app.

Ik ondervind veel haperingen tijdens het scrollen en soms lijkt het alsof het slecht reageert op mijn vinger input.

Als ik dan de Samsung browser pak dan gaat het vloeiend en direct.

Chrome is wel snel met websites laden maar het gebruik is irritant. Heb ook het idee dat Gboard keyboard trager tevoorschijn komt dan standaard keyboard.

Hoe hebben jullie dat.
Hier 0,0 last daarvan. Zijn het specifieke websites? Ik heb net een aantal willekeurige sites die nog in verschillende tabbladen stond getest en ik merk totaal geen hapering bij scrollen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb de zwarte Buds nu een week in gebruik. Ervaringen zijn over het algemeen positief (ik heb een S8), alleen enkele dingen die me toch negatief zijn opgevallen helaas.

Ten eerste het feit dat 'out-of-the-box' de oortjes een enorm zacht maximaal volume lijken te hebben. Enige manier waarop ik dat heb kunnen oplossen is door in de Buds-app de longpress-tap heb omgezet naar volume-control en zo het volume heb kunnen ophogen. Vond het bijzonder raar dat dit zo moet.

Ten tweede de controls in het algemeen... Wat heb ik daar al op zitten vloeken. Zó vaak dat hij een double-tap pakt als een enkele en daardoor geen nummer wordt doorgespoeld maar het huidige op pauze wordt gezet. Ik pak nu maar al mijn telefoon erbij als het na 1x niet goed wordt geregistreerd.

Tot slot de accuduur. Die kan er mee door, maar is weinig bijzonder. Als hij 7 of 8 uur was geweest i.p.v. de 6 die ik nu haal was ik al enorm geholpen.

Geluidskwaliteit is verder prima, maar ik heb hem wel op dynamisch gezet en in de equalizer de lage frequenties iets verhoogd. Ik vind de oortjes beter klinken naarmate je het volume hoger zet. Zoals nu heb ik ze op het zachtste staan en dan is het geluid vrij schel. Zet ik het op 60% wordt het een stuk dynamischer en voller. Naar mijn mening klinken AirPods beter, maar die passen helaas niet in mijn oren.

[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 05-04-2019 12:23 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Pssst... [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
Kuusj schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:20:
Heb de zwarte Buds nu een week in gebruik. Ervaringen zijn over het algemeen positief (ik heb een S8), alleen enkele dingen die me toch negatief zijn opgevallen helaas.

Ten eerste het feit dat 'out-of-the-box' de oortjes een enorm zacht maximaal volume lijken te hebben. Enige manier waarop ik dat heb kunnen oplossen is door in de Buds-app de longpress-tap heb omgezet naar volume-control en zo het volume heb kunnen ophogen. Vond het bijzonder raar dat dit zo moet.
Dan zou ik toch eens naar de KNO arts gaan... Ik snap niet zo goed waar het mis gaat bij jou dan? Die long-press is toch hetzelfde als via je telefoon het geluid wat harder zetten?? Of verwachtte je dat bij het eerste gebruik het volume precies op de jou gewenste sterkte stond?
Ten tweede de controls in het algemeen... Wat heb ik daar al op zitten vloeken. Zó vaak dat hij een double-tap pakt als een enkele en daardoor geen nummer wordt doorgespoeld maar het huidige op pauze wordt gezet. Ik pak nu maar al mijn telefoon erbij als het na 1x niet goed wordt geregistreerd.
Serieus? Hier werkt het vrijwel altijd goed. Alleen doe ik soms zelf een double-tap, i.p.v. enkel. Maar dat ligt dan aan mezelf.
Ten derde de accuduur. Die kan er mee door, maar is weinig bijzonder. Als hij 7 of 8 uur was geweest i.p.v. de 6 die ik nu haal was ik al enorm geholpen.
Hier voor mijn gevoel zelfs minder dan zes uur. Viel me ook wat tegen.
Geluidskwaliteit is verder prima, maar ik heb hem wel op dynamisch gezet en in de equalizer de lage frequenties iets verhoogd. Ik vind de oortjes beter klinken naarmate je het volume hoger zet. Zoals nu heb ik ze op het zachtste staan en dan is het geluid vrij schel. Zet ik het op 60% wordt het een stuk dynamischer en voller.
Ik vind het geluid niet heel bijzonder. Mijn KZ's vind ik fijner geluid hebben, maar dat is voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

barrymossel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:27:
Pssst... [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

[...]

Dan zou ik toch eens naar de KNO arts gaan... Ik snap niet zo goed waar het mis gaat bij jou dan? Die long-press is toch hetzelfde als via je telefoon het geluid wat harder zetten?? Of verwachtte je dat bij het eerste gebruik het volume precies op de jou gewenste sterkte stond?

[...]

Serieus? Hier werkt het vrijwel altijd goed. Alleen doe ik soms zelf een double-tap, i.p.v. enkel. Maar dat ligt dan aan mezelf.

[...]

Hier voor mijn gevoel zelfs minder dan zes uur. Viel me ook wat tegen.

[...]

Ik vind het geluid niet heel bijzonder. Mijn KZ's vind ik fijner geluid hebben, maar dat is voorkeur.
Ik denk dat het een bug betreft van dat geluid. Op mijn telefoon stond het volume voluit maar het klonk alsof de oortjes op minimaal volume zaten. Dit heb je wel vaker met Bluetooth speakers, mijn JBL Charge 3's kan ik ook op het apparaat zelf nog harder/zachter zetten. Mijn oren zijn verder prima, bedankt :P Nu het volume van de Buds zelf voluit staat blazen mijn oren er wel uit boven de 70-80% volume (op de telefoon).

Nee, het tappen vind ik echt een draak. Vooral als je loopt is het een drama. Maar goed wellicht moet ik er nog aan wennen. En de accuduur is eerlijk gezegd voor mijn gevoel ook minder dan 6 uur, maar ik wist het niet zeker.

Vraag me overigens af waarom er nog geen apart topic voor is, ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan klussen. Nog nooit gedaan (en dan loop je hier 8 jaar rond :+). Edit: laat maar, ik kan dat niet.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Kuusj schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat het een bug betreft van dat geluid. Op mijn telefoon stond het volume voluit maar het klonk alsof de oortjes op minimaal volume zaten. Dit heb je wel vaker met Bluetooth speakers, mijn JBL Charge 3's kan ik ook op het apparaat zelf nog harder/zachter zetten. Mijn oren zijn verder prima, bedankt :P Nu het volume van de Buds zelf voluit staat blazen mijn oren er wel uit boven de 70-80% volume (op de telefoon).

Nee, het tappen vind ik echt een draak. Vooral als je loopt is het een drama. Maar goed wellicht moet ik er nog aan wennen. En de accuduur is eerlijk gezegd voor mijn gevoel ook minder dan 6 uur, maar ik wist het niet zeker.

Vraag me overigens af waarom er nog geen apart topic voor is, ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan klussen. Nog nooit gedaan (en dan loop je hier 8 jaar rond :+). Edit: laat maar, ik kan dat niet.
[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

deze word gebruikt voor accessoires.
Pagina: 1 ... 29 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support