Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:43
038Robijno schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:37:
[...]

Bij mij zie ik ook helemaal geen enkel vorm van een ledje branden of iets.. gewoon de februari update.
S10 met maart update wel het led lampje dat brandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 20:49
marteltor schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:15:
Bij mij blijft Flitsmeister soms hangen. Uiteindelijk na een aantal secondes krijg ik de melding dat de app niet meer reageert, en kan ik hem gedwongen stoppen. Komt dat bekend voor?

Andere vraag: ik heb de indruk dat een app niet meer echt afsluit (gekilled wordt) zodra je hem uit je 'open apps' overzicht wegsleept naar boven. Ik merk dat doordat als ik de app daarna open, deze heel snel opstart. Komt dit bekend voor?
Niet iedere app sluit af door naar boven weg te slepen. Bij Flitsmeister moet je op < klikken om af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:19
Hier ook knipperend blauw ledje. Laatste firmware ASCA met S10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 13:43
Hier geen ledje te zien tijdens reverse wireless charging (maart update). Ziet er naar uit dat de led van de heart-pulse sensor hiervoor wordt gebruikt; die mist simpelweg op de S10e. Ach, daar valt mee leven. Zie liever een update met notificatiering...

Vandaag vult het internet zich trouwens snel met geruchten over een night-mode en 25W fast charging in de komende software update voor de S10-serie. Laat maar komen! :)

[ Voor 10% gewijzigd door pimsaint op 29-03-2019 06:07 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
pimsaint schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 05:44:
Hier geen ledje te zien tijdens reverse wireless charging (maart update). Ziet er naar uit dat de led van de heart-pulse sensor hiervoor wordt gebruikt; die mist simpelweg op de S10e. Ach, daar valt mee leven. Zie liever een update met notificatiering...

Vandaag vult het internet zich trouwens snel met geruchten over een night-mode en 25W fast charging in de komende software update voor de S10-serie. Laat maar komen! :)
Nee, dat lijkt me sterk. De blauwe led zit fysiek elders dan de rode en groene. :p Bovendien is de heart rate sensor enorm fel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorian schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 06:57:
[...]

Nee, dat lijkt me sterk. De blauwe led zit fysiek elders dan de rode en groene. :p Bovendien is de heart rate sensor enorm fel.
Ter info: is alleen een "blauw" & een "rode" LED: heb gister mijn "Buds" opgeladen, toen deze öpgeladen" was, ging de LED gewoon uit (niet op groen)...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:59
Zorian schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:59:
Maart hier.
@raymondbdws @Jijonenca @AlxRoelofs welk toestel hebben jullie? Ik heb de S10+.
S10+, maar wel met de februari update (maart is nog niet binnen).

Wellicht is het een instelling, maar bij mij doet hij het echt niet.

Zo te lezen is het een update die in de maart update is doorgevoerd. Even afwachten dus.

[ Voor 14% gewijzigd door AlxRoelofs op 29-03-2019 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:37
Na nu een dagje spelen met de S10+ 1TB, indrukwekkende telefoon.

Wel bleek ik gisteren meteen in mijn configuratiedrang in staat de telefoon een aantal keer vast te laten lopen. Maar na zelf een keer rebooten bleek dat daarna niet meer voor de komen... wat dat was?

Verder gisterenavond en vanochtend maar eens verder geconfigureerd. Nu was ik gisterenavond denk ik wat te voortvarend geweest met zaken uitzetten via Package Disabler Pro maar nu denk ik een mooie bslans gevonden met de meeste zaken die ik niet gebruik gewoon via de reguliere interface uitgeschakeld en een aantal hardnekkige zaken zoals Bixby en Samsung Pass via PDP. Verder een hoop andere zaken die ik normaal gesproken ook uit zou zetten (iig. op mijn S7 Edge hiervoor) nu maar even met rust gelaten.

Dat zelfs een S10 met deze hardware hier zelfs merkbaar sneller in de interface van wordt zegt m.i. genoeg over hoeveel software af fabriek wordt meegeladen...

Fingerprint scanner werkt na de software update goed en na opnieuw inlezen vingerafdrukken daarna ook met m'n duimen... die pakte de tel. daarvoor nog niet goed.

Komende dagen maar eens plezier gaan hebben met de groothoekcamera!

[ Voor 7% gewijzigd door XElD op 29-03-2019 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
henklbr schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:29:
[...]

Ter info: is alleen een "blauw" & een "rode" LED: heb gister mijn "Buds" opgeladen, toen deze öpgeladen" was, ging de LED gewoon uit (niet op groen)...
Hm, leek wel groen te zijn hier. Oh well. :p
Vind het al heel wat dat er blijkbaar meer features in het toestel zitten dan we dachten die nu opeens enabled worden. :p
AlxRoelofs schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:08:
[...]

S10+, maar wel met de februari update (maart is nog niet binnen).

Wellicht is het een instelling, maar bij mij doet hij het echt niet.

Zo te lezen is het een update die in de maart update is doorgevoerd. Even afwachten dus.
Anders gewoon flashen met Odin, heb je hem ook. Paar minuten werk.

[ Voor 33% gewijzigd door Zorian op 29-03-2019 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:47
Zorian schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:50:
[...]

Hm, leek wel groen te zijn hier. Oh well. :p
Vind het al heel wat dat er blijkbaar meer features in het toestel zitten dan we dachten die nu opeens enabled worden. :p

[...]

Anders gewoon flashen met Odin, heb je hem ook. Paar minuten werk.
Nieuwste update word hier gewoon via ota gedownload momenteel.. Had eergister ofzo al de maart update gedaan, nu even de update van de update doen..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 10:36
Krijg eindelijk ook de update binnen. 463.08mb
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua1998
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05-2020
Ook ik krijg vandaag mijn Galaxy Buds binnen. Benieuwd wat de kwaliteit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
joshua1998 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:36:
Ook ik krijg vandaag mijn Galaxy Buds binnen. Benieuwd wat de kwaliteit is!
Ik heb ze gister afgehaald, kan je vertellen dat de kwaliteit erg goed is.
Maar de buds zijn verder iets voor het accessoires topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Update ook bezig binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 19:28
Draaide hier op ASC8 via Odin erop ...... die later weer terug getrokken zou zijn door Samsung.

Nu OTA naar ASCA en die is dan maar 112,89 MB .......

Niets gemerkt trouwens van de vermeende bugs in ASC8, maar ja, geen daily phone voor mij de S10, dus lees er een beetje NU.nl op en een mailtje hier en daar :)

Beetje vergelijken S10 & S9 dan om de verschillen in kwaliteit te proberen ontdekken en ........dat is nog best moeilijk hoor, want die S9 doet het ook gewoon super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46
Hebben jullie dat ook dat de camera (op de achterkant) in Whatsapp niet (goed) kan scherpstellen op voorwerpen/tekst dichtbij?
En wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:35
Heb de S10+ ook en kom van een iPhone X. Ik switch regelmatig, zo had ik een iPhone 7, toen een Note 8, S9+ en daarna dus mijn X. Kan redelijk mijn weg vinden in Android, maar kom nog niet uit een paar dingen. Hopelijk kan iemand me daarbij wat helpen.

- Als ik in een app zit en vervolgens mijn recent gebruikte apps oproep, zie ik alle openstaande apps. Maar de vensters verspringen dan altijd een keer naar rechts. De actieve app staat dan helemaal rechts en niet geselecteerd. Is het mogelijk om die verspringing uit te zetten? Soms wil ik namelijk mijn actieve app uitschakelen, maar dan moet ik dus weer terug swipen. Vaak swipe ik in de haast ook de verkeerde app uit.

- Ik heb in de developer options de animaties allemaal op 0.5x gezet en ook in de normale settings de animaties op snel staan, omdat ik van snel houd. Toch gaat het scrollen in met name Chrome niet helemaal soepel. Niet super stottrig, maar ook niet helemaal vloeiend. Ervaren meer mensen dit zo? Ik heb via de Chrome advanced settings smooth scrolling aangezet (zie https://www.technobezz.co...th-scroling-google-chrome), maar dit lost het niet op.

- Iets wat ik echt een nadeel vind, zijn de Stories in Instagram. Hier vallen teksten vaak buiten de randen van de S10+. Dit schijnt opgelost te moeten worden door Instagram, maar als je de navigatiebalk van je toestel aanzet wordt het iets minder. Alleen wil ik dat niet... Iemand toch een oplossing hiervoor gevonden?

Thanks alvast!

[ Voor 4% gewijzigd door kesj op 29-03-2019 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
kesj schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:34:

- Als ik in een app zit en vervolgens mijn recent gebruikte apps oproep, zie ik alle openstaande apps. Maar de vensters verspringen dan altijd een keer naar rechts. De actieve app staat dan helemaal rechts en niet geselecteerd. Is het mogelijk om die verspringing uit te zetten? Soms wil ik namelijk mijn actieve app uitschakelen, maar dan moet ik dus weer terug swipen. Vaak swipe ik in de haast ook de verkeerde app uit.
Daar ben ik ook reuze benieuwd naar :) . Vroeg me werkelijk af wie dit zo bedacht had.

In oudere versies was dit nooit zo namelijk (Oreo )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
robbvdb schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:56:
[...]

Daar ben ik ook reuze benieuwd naar :) . Vroeg me werkelijk af wie dit zo bedacht had.

Ik gok dat dit te maken heeft met de navbar gestures. Normaal kun je met dubbel tap op recente apps switchen tussen apps. Met gestures kan dit geloof ik niet, maar dan zie je dus wel direct de "vorige" app en kun je alsnog relatief snel schakelen. Andere reden kan ik zo niet bedenken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:49

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Vroeg me werkelijk af wie dit zo bedacht had.
Ik vermoed dat ze naar gebruik hebben gekeken, meeste mensen gebruiken die optie waarschijnlijk om naar het programma te gaan wat je voor het huidige actief had. Best logisch maar idd rete irritant als je je huidige app wil refreshen.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
[...]

Dat is iets nieuws in OneUI waarvan mij de logica ook even ontgaat. Twee manieren die ik kan bedenken om dit op de lossen:

Met Good Lock kan je het multi-tasken helemaal customizen. Als je de task changer module inschakelt, is er een optie "center the currently running app"

Helaas raakte ik hiermee de optie kwijt om apps te locken (Spotify), dus heb ik One Hand operations gedownload en nu een swipe vanaf rechts ingesteld om tussen laast geopende apps te switchen.

[ Voor 11% gewijzigd door pimsaint op 29-03-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 20:06
Ik ben echt flink onder de indruk van de batterijduur sinds de update.

Na een dag normaal gebruik met flink wat bellen, browsen, tetheren en navigeren zit ik na 12 uur op zo'n 30%. Alle settings op maximaal behalve de schermhelderheid. Benieuwd wat ze er softwarematig nog meer uit kunnen persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
pimsaint schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:23:
[...]

[...]

Dat is iets nieuws in OneUI waarvan mij de logica ook even ontgaat. Twee manieren die ik kan bedenken om dit op de lossen:

Met Good Lock kan je het multi-tasken helemaal customizen. Als je de task changer module inschakelt, is er een optie "center the currently running app"

Helaas raakte ik hiermee de optie kwijt om apps te locken (Spotify), dus heb ik One Hand operations gedownload en nu een swipe vanaf rechts ingesteld om tussen laast geopende apps te switchen.
Dank iedereen voor de reacties. Ik ga Good Lock en One Hand eens even goed bekijken.

De S10 (plus in mijn geval) is echt een toptoestel. Wil geen discussie op gang brengen, maar vraag me wel af in hoeverre je het verschil merkt met een 9+, qua snelheid. Die heb ik al even niet meer, dus kan het ook niet erg goed vergelijken. Ik sta heel open in het hele Android vs iOS verhaal, maar moet zeggen dat ik de iPhone X ook nog prima vind in vergelijking met de S10+. Maar die laatste heb ik nu in gebruik en de eerste gaat vanavond weg. Benieuwd hoe lang ik bij Android blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
barrymossel schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:10:
Hebben jullie dat ook dat de camera (op de achterkant) in Whatsapp niet (goed) kan scherpstellen op voorwerpen/tekst dichtbij?
Is een langlopend probleem binnen WhatsApp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:54
Sinds vandaag ook een Galaxy S10
Kon niet wennen aan een iPhone XS :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

kesj schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:34:
maar vraag me wel af in hoeverre je het verschil merkt met een 9+, qua snelheid.
Met de 9 had ik veel meer "stotteringen". Op de 10 loopt eea voor m'n gevoel een stuk vloeiender. Van de 9 naar de 6T was een verademing. Van de 6T naar de 10+ viel me serieus niet tegen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Bulder schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:29:

Na een dag normaal gebruik met flink wat bellen, browsen, tetheren en navigeren zit ik na 12 uur op zo'n 30%. Alle settings op maximaal behalve de schermhelderheid. Benieuwd wat ze er softwarematig nog meer uit kunnen persen.
Toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zorian schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Is een langlopend probleem binnen WhatsApp zelf.
Hmm vreemd, want dit had ik niet bij mijn S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
barrymossel schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Hmm vreemd, want dit had ik niet bij mijn S7.
Ik heb het al sinds de HTC Desire HD, oftewel sinds ik een smartphone heb. :p Nooit gefixed.
Maak dan ook een foto met de normale camera app en share hem dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 29-03-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:18
Bulder schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:29:

na de laatste update? welke versie is dat?
en hoeveel staat je scherm aan? (sot) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Heb de S10+ ook en kom van een iPhone X. Ik switch regelmatig, zo had ik een iPhone 7, toen een Note 8, S9+ en daarna dus mijn X. Kan redelijk mijn weg vinden in Android, maar kom nog niet uit een paar dingen. Hopelijk kan iemand me daarbij wat helpen.

- Ik heb in de developer options de animaties allemaal op 0.5x gezet en ook in de normale settings de animaties op snel staan, omdat ik van snel houd. Toch gaat het scrollen in met name Chrome niet helemaal soepel. Niet super stottrig, maar ook niet helemaal vloeiend. Ervaren meer mensen dit zo? Ik heb via de Chrome advanced settings smooth scrolling aangezet (zie https://www.technobezz.co...th-scroling-google-chrome), maar dit lost het niet op.

- Iets wat ik echt een nadeel vind, zijn de Stories in Instagram. Hier vallen teksten vaak buiten de randen van de S10+. Dit schijnt opgelost te moeten worden door Instagram, maar als je de navigatiebalk van je toestel aanzet wordt het iets minder. Alleen wil ik dat niet... Iemand toch een oplossing hiervoor gevonden?

Thanks alvast!
Dat verspringen is iets nieuws en zoals al gezegd is kun je dan sneller switchen tussen apps maar terug swipen hoeft toch niet. Ik kan gewoon de meest rechtse naar boven swipen om af te sluiten

Stotteren in Chrome merk ik al jaren op. Gebruik daarom ook de Samsung browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Huigie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:51:
[...]

Met de 9 had ik veel meer "stotteringen". Op de 10 loopt eea voor m'n gevoel een stuk vloeiender. Van de 9 naar de 6T was een verademing. Van de 6T naar de 10+ viel me serieus niet tegen.
Dat kan ik ook beamen.

S7E naar One Plus 6, was echt wow, qua snelheid.
One Plus 6 naar S10+, kon naar mijn mening alleen tegenvallen, gelukkig was dat niet het geval.

Stock android of oxygen is echt lekker gestript, maar One UI valt gelukkig mee en vind het wel prima zo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:09
Sinds vanmorgen de update geïnstalleerd. Wat me opvalt is dat het geluid van de muziekspeler, in mijn geval Audiobeats, beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:21
Misschien leuk (of niet) om te weten: de review van Anandtech is online, waarbij de Snapdragon versie vergeleken wordt met de Exynos!

Het goede nieuws: accuduur is nagenoeg gelijk tussen beide chipsets

Slechte nieuws:
If you’re a reader in the US or other Snapdragon markets, you can stop reading here and feel happy about your purchase or go ahead and buy the Galaxy S10+.

Unfortunately the rest of the world gets another phone. Although battery life and performance this year aren’t an issue for the Exynos variant, the unexpected huge discrepancies in the camera quality, some screen calibration bugs, and the audio quality disparity all make this variant of the Galaxy S10+ a lesser choice. Except for the audio matter, most of these issues are software related. However I do have reservations if it’s even possible to make the camera processing equal to the Snapdragon.

[ Voor 3% gewijzigd door chengbondkwok op 29-03-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Interessant. Wat hier trouwens wel opvalt is dat de Exynos een wat capabeler modem heeft waarbij gebruik kan worden gemaakt van meer kanalen tegelijkertijd...

Snapdragon X24 LTE (Snapdragon Integrated)
2G / 3G / 4G LTE (Category 20/13)
DL 2000 Mbps (7x20MHz CA, 256-QAM),
UL 316 Mbps (2x20MHz CA, 64-QAM)

Shannon LTE (Exynos Integrated)
2G / 3G / 4G LTE (Category 20/13)
DL 2000 Mbps (8x20MHz CA, 256-QAM),
UL 316 Mbps (3x20MHz CA, 256-QAM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:02
barrymossel schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:10:
Ik denk dat dat komt doordat de camera in Whatsapp standaard opstart met de wide-angle camera. En die heeft geen autofocus, dus alles dichtbij is niet in focus.
Nog een keer tikklen op het camera-icoontje schakelt naar de hoofdcamera, en nog een keer naar de selfi cam (helaas wel alleen in de cropped mode, net zoals vrijwel alle apps doen met de selfie-cam. Irritant dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Zit het tussen mijn oren of werkt de FP sensor beter (minder slecht ) na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikwesselo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
Duckvogel schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:33:
Zit het tussen mijn oren of werkt de FP sensor beter (minder slecht ) na de update?
Ik moet na de update best hard drukken om vingers toe te voegen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-06 23:33
Ik lees hier dat verschillende personen al een update gekregen hebben op hun S10.

Hier nog altijd geen update , ook niet via smart switch.
Ik zit nog op de februari beveiligings update

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Azmodann schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:57:
Ik lees hier dat verschillende personen al een update gekregen hebben op hun S10.

Kun je, op je S10, eens naar Software Info gaan, naar beneden scrollen en zeggen wat voor info bij "Software Serviceprovider" staat (screenshot)?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 22:03

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Azmodann schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:57:

Ik had op mn S10 / Vodafone ook nog geen melding gehad, maar toen ik in Instellingen > Software update liet verversen stond 'ie klaar. Nu aan het installeren :)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
henklbr schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:59:
[...]

Kun je, op je S10, eens naar Software Info gaan, naar beneden scrollen en zeggen wat voor info bij "Software Serviceprovider" staat (screenshot)?
Bij deze een screenshot https://ibb.co/qp24ZhD

Alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Azmodann schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:20:
[...]

Importje LUX/LUX , sja, die loopt misschien iets achter .....

Alternatieve manier zoals door Henk omschreven kan dan prima via Odin...dan loop je weer helemaal bij

Dit heb je nu:

Changelist 15445945
Build date Sun, 24 Feb 2019 04:49:32 +0000
Security Patch Level 2019-02-01
Product code LUX
PDA G973FXXU1ASBA
CSC G973FOXM1ASBA

[ Voor 19% gewijzigd door robbvdb op 29-03-2019 19:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
robbvdb schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:43:
[...]

Importje LUX/LUX , sja, die loopt misschien iets achter .....

Alternatieve manier zoals door Henk omschreven kan dan prima via Odin...dan loop je weet helemaal bij
Deze komt van Bol.com >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Azmodann schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:20:
[...]

LUX = België/Luxemburg

Update is voor PHN = Nederland verschenen

Je hebt ook een Nederlands toestel: Productcode = PHN

Maar je actieve & SIM-CSC is LUX: je hebt dus een Belgische SIM-kaart in je S10, je S10 is voor Belgie geconfigureerd en derhalve krijg je dus ook de Belgische updates...

[ Voor 41% gewijzigd door henklbr op 29-03-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:54
Weet iemand of het ook mogelijk is met de ZiggoGo app het scherm helemaal is uit te reken tot over de camera, dit gaat met YouTube wel gewoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06 14:54
henklbr schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:11:
[...]

LUX = België/Luxemburg

Update is voor PHN = Nederland verschenen
Hier ook een LUX, nog niks gekregen.
Ook niet via smartswitch.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Dank je wel Henk👍
Ik heb idd een Belgische sim.

De update zal er wel snel aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Kan het even niet zo snel vinden maar weet iemand of de default led cover veel invloed heeft op de batterij.

Had hiervoor een OnePlus 6 en die ging echt lang mee.

De S10+ impressed me nog niet qua batterij duur. Zit er lang op maar dat deed ik ook op de OP6. Red het nu nog geen dag..ben wel heel veel aan het mailen en voor mijn werk met Teams bezig.

Helaas kan het ook niet tippen aan de Dash charge.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Tranzy schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:37:
Kan het even niet zo snel vinden maar weet iemand of de default led cover veel invloed heeft op de batterij.

Had hiervoor een OnePlus 6 en die ging echt lang mee.

De S10+ impressed me nog niet qua batterij duur. Zit er lang op maar dat deed ik ook op de OP6. Red het nu nog geen dag..ben wel heel veel aan het mailen en voor mijn werk met Teams bezig.

Helaas kan het ook niet tippen aan de Dash charge.
Ik zou het eens vergelijken met de accuduur van anderen met een S10+ in dit topic. Dan weet je of het normaal is hoe snel je accu leeg gaat en of je dus niet gewoon een andere telefoon nodig hebt.
Zelf ben ik ook niet heel erg tevreden met de accuduur (S10), maar voor mijn gebruik in principe genoeg. Alleen een dag zéér intensief (wat bij mij weinig voorkomt) ga ik net wel, net niet redden. Ik sta nu na een normale dag, met een paar spelletjes, op 37%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ik heb even een game getest op mij s10+, Fortnite. Hierbij zijn alle objecten kartelig. Maakt niet uit of ik de settings op low, medium, high of epic zet of op 30 of 60 FPS. Ben niet van plan om te gaan gamen, maar op de iPhone 8 van een collega ziet het er retestrak uit. Heb trouwens ook de resoluties van mijn toestel aangepast, maar dat loste het ook niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
kesj schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:39:
Ik heb even een game getest op mij s10+, Fortnite. Hierbij zijn alle objecten kartelig. Maakt niet uit of ik de settings op low, medium, high of epic zet of op 30 of 60 FPS. Ben niet van plan om te gaan gamen, maar op de iPhone 8 van een collega ziet het er retestrak uit. Heb trouwens ook de resoluties van mijn toestel aangepast, maar dat loste het ook niet op.
Vreemd. Ik heb even 3,5 GB gedownload om te testen, maar ziet er allemaal prima uit hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
Nog één keer voor de accu fetisjisten

YouTube: Huawei P30 Pro vs iPhone XS Max / Samsung S10 Plus Battery DRAIN Test

Het is natuurlijk maar een vergelijking want ik haal makkelijk 6uur schermtijd met de S10.
kesj schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 22:39:
Ik gebruik geen game launcher maar alles ziet er mooi uit en speelt soepel.

[ Voor 51% gewijzigd door Garret1410 op 30-03-2019 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 08:20
Ben toch terug gekomen op de S10+ na een kort avontuur op de Mi 9.
Het scherm en het geluid en de 3.5mm aansluiting hebben toch de doorslag gegeven.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 20:49
Welke resolutie gebruiken jullie, FHD of WQHD? Zit er veel verschil in batterijduur tussen deze twee opties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 08:20
postvoordennis schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:01:
Welke resolutie gebruiken jullie, FHD of WQHD? Zit er veel verschil in batterijduur tussen deze twee opties?
In testen op YouTube zit er weinig verschil tussen al moet ik zeggen eens WQHD altijd WQHD.
Wat ogen andere schermen gedateerd zeg!

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
postvoordennis schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:01:
Ik WQHD omdat ik het beste wil. Merk dat tekst iets scherper is. Maar het oog wend snel dus als je eenmaal FHD draait zie je het niet meer.

Scheelt dacht ik een paar procentjes. Ik heb het niet uitvoerig getest. Zo lang ik de dag makkelijk doorkom staat bij mij het hele circus aan en doe ik niet echt aan besparing. (op een paar dingetjes na dan)

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 30-03-2019 00:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Albert020 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:18:
Weet iemand of het ook mogelijk is met de ZiggoGo app het scherm helemaal is uit te reken tot over de camera, dit gaat met YouTube wel gewoon !
Gaat niet, doe's melden bij Ziggo aub. Staat al een draadje op het Ziggo forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Huigie op 30-03-2019 10:40 ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Garret1410 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:46:

Het is natuurlijk maar een vergelijking want ik haal makkelijk 6uur schermtijd met de S10.

[...]

Ik wilde dit filmpje ook net gaan delen...
Een battery test met oa de s10 plus en de exynos versie en de p30 pro.

Zo verkeerd is de s10 plus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:09
Garret1410 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:46:

[...]

Ja maar dat is waarschijnlijk met normaal gebruik, dit is een test om je batterij tot de max snel leeg te gaan.
Dus uiteindelijk zullen alle toestellen die daar getest waren voor iedereen langer mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
Mijne gaat terug voor reparatie.... Had eerst een probleem met de super slow-mo ontdekt (halverwege flikkert het beeld en krijg ik een groene streep door het beeld heen)
Nu merk ik artifacts (stof in/op de lens?) in de main camera. :-(

Meest shitte is nog wel dat ik veel tijd kwijt was aan het verwijderen van apps via adb en het instellen van alle privacy en notificatiesettings :-(

Deze vlekken zijn te zien op video en foto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UMBSjiIjzO0dqo0kVbSnYiUl/medium.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Valinor op 30-03-2019 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 22:06
D2FValinor schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:54:
Mijne gaat terug voor reparatie.... Had eerst een probleem met de super slow-mo ontdekt (halverwege flikkert het beeld en krijg ik een groene streep door het beeld heen)

Meest shitte is nog wel dat ik veel tijd kwijt was aan het verwijderen van apps via adb en het instellen van alle privacy en notificatiesettings :-(

[Afbeelding]
Dat zijn krasjes op de cameralens. Echt milimeter werk, maar toch, dat hoort zeker niet. Is je camera al vervangen door de slomo problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Heb je je toestel wel eerst weer in de "originele staat" gebracht vwb software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
https://androidworld.nl/n...laxy-s10-sneller-opladen/
De Samsung Galaxy S10-reeks staat op het punt een paar behoorlijk interessante functies te krijgen. De eerste functie zal ervoor zorgen dat je de S10 met 25 watt kunt snelladen. De tweede functie betreft een Super Night-modus die moet zorgen voor nog betere foto’s bij donkere lichtomstandigheden.
Tja wat moet je hier van vinden, pas achteraf hier mee komen als de concurrent hier mee komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:19:

[...]

Tja wat moet je hier van vinden, pas achteraf hier mee komen als de concurrent hier mee komt..
Doen meerdere merken dat niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
dutchnltweaker schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:19:

[...]

Dat het een mooi 'cadeautje' is waar je niet voor betaald had of op gerekend had toen je het toestel kocht :)

Alles wat je er verder van wilt denken staat je vrij natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
whatsapp berichtjes komen pas binnen bij het openen van wahtsapp?
weet iemand wat dit kan zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 30-03-2019 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Aggressor schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:56:
whatsapp berichtjes komen pas binnen bij het openen van wahtsapp?
weet iemand wat dit kan zijn?
Ik denk dat dit heerlijk rustig kan zijn ;)

Als je bedoelt dat je dit niet wilt en wilt weten wat dit kan veroorzaken:

Even whatsapp in de programma's zetten die niet gaan sluimeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
DiMacho schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:32:
[...]

Dat zijn krasjes op de cameralens. Echt milimeter werk, maar toch, dat hoort zeker niet. Is je camera al vervangen door de slomo problemen?
Heb het idee dat ze iets meebewegen met de stabilisatie dus krasjes op de lens kan kloppen. Zit in iedergeval in de camera zelf en niet op het buitenglas.
henklbr schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:38:
[...]

Heb je je toestel wel eerst weer in de "originele staat" gebracht vwb software?
Nee nog niet, wilde de maart update afwachten om te zien of het slow-mo probleem was verholpen. Maar nu met nog een camera probleem heb ik maar gelijk een ophaalafspraak gemaakt.
Ben blij dat samsung service sinds mijn laatste defecte samsung verbeterd is. Direct een ophaalafspraak en binnen 3 dagen retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06

[Afbeelding]
Kan ook komen door opnames van lasers.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
henklbr schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:35:
[...]

Doen meerdere merken dat niet...?
Welke dan? Ik zeg niet dat het erg is hoor. Maar ligt er wel dik op nu Huawei juist hier in uitblinkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Je hebt ook een Nederlands toestel: Productcode = PHN

Maar je actieve & SIM-CSC is LUX: je hebt dus een Belgische SIM-kaart in je S10, je S10 is voor Belgie geconfigureerd en derhalve krijg je dus ook de Belgische updates...
Misschien een hele domme vraag , als ik nu het toestel terugzet naar fabrieksinstellingen en ik configureer het zonder sim.... zou ik dan de update krijgen? Of moet er werkelijk een nederlandse sim inzitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Azmodann schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:41:
[...]

Misschien een hele domme vraag , als ik nu het toestel terugzet naar fabrieksinstellingen en ik configureer het zonder sim.... zou ik dan de update krijgen? Of moet er werkelijk een nederlandse sim inzitten?
Gewoon via odin updaten zo gepiept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
pappaleone schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:12:
[...]

Gewoon via odin updaten zo gepiept.
Als ik kijk naar firmwares is voor LUX de laatste van 27/2 op sammobiles.
Dus voor ons is er nog geen update

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Gunth schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:54:
[...]

Als ik kijk naar firmwares is voor LUX de laatste van 27/2 op sammobiles.
Dus voor ons is er nog geen update
Kijk eens hier.

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s10/SM-G973F/PHN/

Laatste PHN firmware voor de nederlandse S10

En deze voor de S10+

https://www.sammobile.com...xy-s10-plus/SM-G975F/PHN/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ps je wilt toch naar de Nederlandse versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Na de nieuwe update werkt de vingerafdrukscanner vele malen beter! Ff je oude afdrukken weggooien en opnieuw toevoegen.

Ook heeft de Powershare functie nu een LED op de achterkant van de telefoon. Is alleen voor S10 en S10+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
pappaleone schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:19:
[...]

Ps je wilt toch naar de Nederlandse versie??
Weet niet, Belg en Belgische operator.
Of maakt dit niks uit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
J-r0en schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:21:

Ook heeft de Powershare functie nu een LED op de achterkant van de telefoon. Is alleen voor S10 en S10+.
Je leest geen "oudere" berichten? Dit was de 28e gepost door @Zorian

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58415294

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Klopt, ik ging niet eerst enkele paginas langs om te kijken of iemand deze (nog steeds recente) informatie al gepost had.

Ik kreeg de update vandaag, net als vele andere, dus heb het vandaag gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:18
Heb de S10+

Wat is die fingerprint scanner reteslecht zeg.
70% van de tijd: No match, of harder drukken of leg heel uw vinger op de scanner.

Man, slechtste ervaring met een FP scanner ooit. Ik kom van een iPhone 7 Plus die nooit faalde.

Ik heb al alles geprobeerd: duim inlezen zoals je de gsm uit je zak haalt, verschillende hoeken, verschillende keren dezelfde vinger en dan checken welke het meeste matched.
Haalt niets uit want ik krijg hem bijna nooit unlocked.
Ga je serieus af als een gieter met je nieuwe €1000 gsm bij je vrienden en collega's.

Is al zo erg dat ik de Face unlock gebruik en die werkt elke keer. Natuurlijk super onveilig.

Heb nog maar altijd de Februari 1 update (België).

Iemand een idee wat ik fout doe? En zeg niet: you're using it wrong, niet te hard drukken, lichtjes drukken, en niet te lang etc. Want dan krijg ik juist de bovenstaande boodschappen.

2de frustratie:
Selfie camera in low light, wow wat is die slecht. Auto flash/ no flash/ flash nooit een deftig resultaat. Precies ook een waas of (slechte) filter in low light als je naar scherm kijkt en resultaat van de foto is ook zo erbarmelijk.

Deed de iPhone 7 plus veel beter al is die telefoon 2,5j oud.
In normale lichtomstandigheden is de selfie wel acceptable met genoeg detail.
Had dit allemaal niet verwacht van zo'n dure telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
robbvdb schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 14:00:
[...]

Ik denk dat dit heerlijk rustig kan zijn ;)

Als je bedoelt dat je dit niet wilt en wilt weten wat dit kan veroorzaken:

Even whatsapp in de programma's zetten die niet gaan sluimeren
volgens mij staat alles goed... en blijft hetzelfde.
Zonet om 20:40 whatsapp geopend, en toen kwam er een berichtje van 20:11 binnen (geluidje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

dotslasher schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:29:
Heb de S10+

70% van de tijd: No match, of harder drukken of leg heel uw vinger op de scanner.

Man, slechtste ervaring met een FP scanner ooit. Ik kom van een iPhone 7 Plus die nooit faalde.
Ik lees hier meer klachten over de FP scanner. Op mijn S10 werkt hij prima. Ik heb mijn duim 2 x ingescand en hij ontlocked er prima mee, zelden fail.

En vwb de vergelijking met je iPhone van 2,5 jaar oud: misschien was die FP scanner niet zo veilig, en vond hij de gescande vinger al snel okay. De vraag is of je zoiets wilt bij een apparaat waar zo'n beetje je hele privé leven in zit.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Vandaag eens een flinke wandeltocht gemaakt. Daarbij viel me op, en eerder van de week ook al, dat het bereik zoveel beter is dan een S7 uit 2016, gewoon met stock fabrieks ROM.

Altijd wel 4G (KPN netwerk), en ook met een streepje kon je prima browsen.

Was me eerder al opgevallen dat m'n Huawei Mediapad M5 met een KPN data simkaartje uit 2018 beter bereik had dan de S7, maar dit is duidelijk nog een schepje erbovenop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
wvexeltweakers schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:01:
[...]

Ik lees hier meer klachten over de FP scanner. Op mijn S10 werkt hij prima. Ik heb mijn duim 2 x ingescand en hij ontlocked er prima mee, zelden fail.

En vwb de vergelijking met je iPhone van 2,5 jaar oud: misschien was die FP scanner niet zo veilig, en vond hij de gescande vinger al snel okay. De vraag is of je zoiets wilt bij een apparaat waar zo'n beetje je hele privé leven in zit.
Wat voor een redenering is dat nu? Het werkt slecht en trager dus het is veiliger?
Ouder toestel dus minder veilig? Duidelijk niet gehoord van de Face unlock van de S10? Heeft geen Iris scanner meer en kan door simpele foto of filmpje omzeild worden.

En de FP scanner moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Heb de S10+

Ik heb al alles geprobeerd: duim inlezen zoals je de gsm uit je zak haalt, verschillende hoeken, verschillende keren dezelfde vinger en dan checken welke het meeste matched.
Ga je serieus af als een gieter met je nieuwe €1000 gsm bij je vrienden en collega's.

Is al zo erg dat ik de Face unlock gebruik en die werkt elke keer. Natuurlijk super onveilig.

Iemand een idee wat ik fout doe? En zeg niet: you're using it wrong, niet te hard drukken, lichtjes drukken, en niet te lang etc. Want dan krijg ik juist de bovenstaande boodschappen.

2de frustratie:
Selfie camera in low light, wow wat is die slecht. Auto flash/ no flash/ flash nooit een deftig resultaat. Precies ook een waas of (slechte) filter in low light als je naar scherm kijkt en resultaat van de foto is ook zo erbarmelijk.

Wat voor antwoord verwacht je nu. Als je alles al geprobeerd hebt dan klopt er iets niet.

Of je hebt niet alles geprobeerd, of je moet nog wennen aan de plek waar je je duim drukt, of je vingerafdruk scanner is defect, of je hebt er een onofficiële screenprotector op, of misschien is de update van de vingerafdruk scanner nog niet geïnstalleerd.

Ik zal niet zeggen dat het bij mij 100% werkt maar meestal wel. Grootste miskans heb ik wanneer toestel in standby staat. Kennelijk plaats ik m'n duim dan verkeerd. Wanneer scherm aan is gaat het altijd goed.

Selfie bij weinig licht vind ik inderdaad ook niet geweldig, te onrealistisch maar bij heel weinig licht zou deze beter moeten zijn dan een iPhone XS. Met flash zou een selfie nog beter moeten zijn tov iPhone.
Bij daglicht is de front camera "best in class" volgens de reviews. (Mrwhosetheboss, supersaf etc..)
dotslasher schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:27:
[...]

Wat voor een redenering is dat nu? Het werkt slecht en trager dus het is veiliger?
Ouder toestel dus minder veilig? Duidelijk niet gehoord van de Face unlock van de S10? Heeft geen Iris scanner meer en kan door simpele foto of filmpje omzeild worden.

Heb je al een foto geprobeerd. Het is mij en veel anderen niet gelukt. Wel snelle herkenning uitschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Garret1410 op 30-03-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Dit mag in het iPhone topic. Dit heeft geen toegevoegde discussiewaarde

[ Voor 75% gewijzigd door 13art op 31-03-2019 07:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10-01 17:55
Volgende keer even een TR aanmaken (y)

[ Voor 56% gewijzigd door 13art op 31-03-2019 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

dotslasher schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:27:
[...]

2,5 jaar bij telefoons of computers is meer dan 1 generatie, dus is die redenering zo gek niet.
En bij mij werkt de FP scanner gewoon, zie dus het probleem niet.

Ik denk dat je nog eens je vingers moet inleren, wellicht is het daar niet goed gegaan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
wvexeltweakers schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:10:
[...]

2,5 jaar bij telefoons of computers is meer dan 1 generatie, dus is die redenering zo gek niet.
En bij mij werkt de FP scanner gewoon, zie dus het probleem niet.

Ik denk dat je nog eens je vingers moet inleren, wellicht is het daar niet goed gegaan.
Al 15x gedaan beide handen andere vingers, duimen & wijsvingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Heb de S10+

2de frustratie:

Je geeft het zelf al aan; je hebt nog niet de update gehad die de FP serieus beter maakt.

Je kan in de tijd die je gebruikt hier je ontevredenheid te ventileren ook gewoon Odin laatste versie donwloaden, Samfirm om de laatste firmware te downloaden, en die er zelf even opzetten.

Anders denk ik dat je die maandag of dinsdag ook wel OTA binnenkrijgt. Meeste Europese landen hebben hem al. De FP werkt daarmee serieus gewoon 9 van 10 keer top.

'Gooi na de update je oude ingeleerde vingerafdrukken even weg' en registreer opnieuw je favoriete vinger.

Dat we liever hadden dat het vanaf het begin perfect werkte ....sja..... ook dat was bij Apple zeker niet altijd het geval met alles ( ik zal hier geen lijstjes gaan plaatsen ) .

Sja, die selfie-camers? Hier ziet het er allemaal prima uit, behalve dan de vent op de foto 8) , maar dat is in een spiegel met goed licht ook al niet heel anders.

Ik zie geen slechte kwaliteit van de selfie-camera daarmee. Trouwens, ik vraag me wel eens af hoe vaak je dat gebruikt en dan ook nog zonder fatsoenlijk licht? Plaats anders eens een foto van jezelf dan snappen we het belang ervan hier.

Van mij hadden ze het ding er helemaal vanaf mogen halen en dat gat in het scherm dan ook weg, maar ja, dat is een persoonlijke mening.

Veel succes & meer plezier gewenst NA je update alvast :) met de S10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 20:35

Acradavos

Poetsfanaat

Vandaag mijn S10+ geïnstalleerd.

- Cameragat is aanwezig, maar niet storend.
- Fingerprint werkt perfect is heel erg acuraat. (Ik heb gelijk geupdate naar laatste versie, dus heb geen ervaring met eerdere builds)
- Mooi scherm, originele screenprotector laat al wel op de hoekjes los. (In combinatie met Spigen Liquid Air)

Nu nog hopen op een officiële notificatieled, maar die gaat zo te lezen wel komen.

Enige probleem wat ik ervaar is een bug in WA i.c.m stock rom. Vibratie is WA groepsgesprekken blijven aanwezig, ondanks dat de instelling uit staat.

De aankomende dagen verder spelen, kom btw van een S7 edge af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Heb de S10+

2de frustratie:

Delete al je fingerprints en probeer het zo:
YouTube: Fix the Galaxy S10/ S10e/ S10Plus fingerprint unlock issue with this...
(Vanaf 1:44 minuten)
Basically je beide duimen om en om scannen.
Bij mij werkt hij nu duidelijk beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Duimen schuin (~45 graden hoek) scannen, als het ware zoals je je toestel zou ontgrendelen als je het in één hand vast hebt wat ik zelf vaak doe. Dat lijkt bij mij ook te werken.

En goed op de sensorplek plaatsen, wat gewoon wat gewenning is, en iets langer vasthouden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Heb sinds eergisteren een S10e, niet zo veel te klagen, maar de accu in standby is nogal slecht, 1% per uur ongeveer... Dat zorgt voor z'n 8% accu verlies als ik de telefoon 's avonds niet laad.

Zit echt aan te denken om deze terug te sturen en een Snapdragon versie te importeren. Volte en Vowifi boeit me niet zo veel, alleen de update beleid van vorige Snapdragon Samsung toestellen is wel wat minder geweest. Even nog een paar dagjes testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Luinwethion schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:02:
Zit echt aan te denken om deze terug te sturen en een Snapdragon versie te importeren. Volte en Vowifi boeit me niet zo veel, alleen de update beleid van vorige Snapdragon Samsung toestellen is wel wat minder geweest. Even nog een paar dagjes testen.
Zoals al eerder gezegd kan je echt niet uitgaan van accuduur tijdens de eerste dagen gebruik. Daarnaast is er recentelijk een test gedaan waaruit blijkt dat het verschil in accuduur best klein is tussen de twee processoren. Ik zou gewoon even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-06 14:06
Gunth schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:38:
[...]

Weet niet, Belg en Belgische operator.
Of maakt dit niks uit ?
Je kan gerust via ODIN de PHN installeren als je CSC LUX is. Heb ik ook gedaan omdat voor LUX minder snel updates uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:29
Luinwethion schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:02:
Heb sinds eergisteren een S10e, niet zo veel te klagen, maar de accu in standby is nogal slecht, 1% per uur ongeveer... Dat zorgt voor z'n 8% accu verlies als ik de telefoon 's avonds niet laad.

Wat vind je dan wel een goede waarde?
Jouw meting houd in dat als je je telefoon 2 dagen niet gebruikt hij nog voor meer dan de helft vol is.
Ik denk dat de winst qua batterij niet in die 8 uur te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
SgtCaffran schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Zoals al eerder gezegd kan je echt niet uitgaan van accuduur tijdens de eerste dagen gebruik. Daarnaast is er recentelijk een test gedaan waaruit blijkt dat het verschil in accuduur best klein is tussen de twee processoren. Ik zou gewoon even geduld hebben.
Weliswaar heb je een week nodig om de algemene levensduur van een accu te meten, want met een nieuwe toestel ga je meer gebruiken om dingen ten ontdekken en Android zou tijd nodig hebben om dingen te indexeren en te leren welke apps nou op standby gezet kunnen worden en zo, vooral als je een grote back-up herstelt.

Maar van standby verbruik verwacht ik niet zo veel veranderingen, tenzij de telefoon niet in standby gaat door een bug of zo.

Van wat ik nu nog heb gezien, zowel prestatie als accu verbruik is toch beter met Snapdragon.
jopie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:30:
[...]

Wat vind je dan wel een goede waarde?
Jouw meting houd in dat als je je telefoon 2 dagen niet gebruikt hij nog voor meer dan de helft vol is.
Ik denk dat de winst qua batterij niet in die 8 uur te halen is.
Heb veel beter gezien met toestellen met een vergelijkbare accu grote. 2 a 3% per 8uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
fre_ schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:22:
[...]

Je kan gerust via ODIN de PHN installeren als je CSC LUX is. Heb ik ook gedaan omdat voor LUX minder snel updates uitkomen.
Word je toestel dan volledig gereset als'je een andere CSC installeerd want daar heb ik geen zin in.
Dan wacht ik wel, alles staat nu goed.

Pagina: 1 ... 28 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support