Kan je helaas niet helpen want ik herken dit niet maar punt H vind ik wel heel vreemd. Misschien toch iets op de achtergrond bezig. Bij budget toestellen zie ik dit wel eens wanneer toestel zwaar belast is geweest.loewie1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:40:
ik heb andere issues met mijn nieuwe s10+ komend van een iphone zijn het wel dingen die me uitermate storen:
a. de telefoon is te licht waardoor deze niet goed blijft liggen op het draadloos oplaadvlak in mijn auto
b. het draadloos opladen werk niet altijd (vreemd)
c. na een lang telefoon gesprek gaat spotify niet vanzelf verder totdat ik de telefoon ontgrendel en op play druk in spotify
d. soms als ik nummers vooruit klik op het stuur in de auto reageert spotify niet
e. bluetooth valt tussentijds veel vaker weg (onderbreekt een enkele seconde) dan op iOS
f. mobile hotspot zet ik altijd aan zodra er verbinding is met mijn bt auto via tasker, maar soms moet ik bt nog een keer aan en uit zetten om daadwerkelijk verbinding te krijgen
g. ik vind de camera app van samsung en de automatische correctie van het beeld maar niets, veel te veel retoucherend en daardoor niet natuurlijk uitzien
h. soms ontgrendel ik het scherm en dan komen de icoontjes een voor een te voorschijn, alsof het lijkt dat de telefoon het op dat moment ontzettend druk heeft
Valt me toch tegen van een high-end toestel met een ander OS.
Is het ook mogelijk om nacht mode aan te hebben staan, maar deze apart uit te zetten in de Samsung internet browser?
Rij je Peugeot toevallig?loewie1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:40:
ik heb andere issues met mijn nieuwe s10+ komend van een iphone zijn het wel dingen die me uitermate storen:
a. de telefoon is te licht waardoor deze niet goed blijft liggen op het draadloos oplaadvlak in mijn auto
c. na een lang telefoon gesprek gaat spotify niet vanzelf verder totdat ik de telefoon ontgrendel en op play druk in spotify
d. soms als ik nummers vooruit klik op het stuur in de auto reageert spotify niet
e. bluetooth valt tussentijds veel vaker weg (onderbreekt een enkele seconde) dan op iOS
f. mobile hotspot zet ik altijd aan zodra er verbinding is met mijn bt auto via tasker, maar soms moet ik bt nog een keer aan en uit zetten om daadwerkelijk verbinding te krijgen
g. ik vind de camera app van samsung en de automatische correctie van het beeld maar niets, veel te veel retoucherend en daardoor niet natuurlijk uitzien
h. soms ontgrendel ik het scherm en dan komen de icoontjes een voor een te voorschijn, alsof het lijkt dat de telefoon het op dat moment ontzettend druk heeft
iPhone doet sommige dingen op gebied van koppeling met de auto wel beter, ik herken niet het wegvallen van bluetooth al hoor ik dat sommige merken (peugeot) daar veel meer last van hebben...
Ik rij zelf in een VAG auto, heb een iPhone & Samsung, tegelijk gekoppeld, zowel gesprekken van iPhone als S10 zijn prima zonder verstoringen...
Volvo, en ik had het met mijn XS Max niet. Dus ik vind het zeer vervelend. Spotify staat bij mij altijd aan. Ik luister niets anders.
Anoniem: 633738
Ik heb eindelijk ook de s10plus binnen.maar wat is een goede addblocker?mag ook betaald zijn.
Ik herken ook niks van die dingen.loewie1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:40:
Foto's persoonlijk natuurlijk.
De iPhone staat er voor gekend iets natuurlijker over te komen.
Zelfs met bixby routines, verbinden met auto, locatie aan ,waze start op scherm aan.
Het enige dat ik heb is dat de app play store enorm lagt met momenten. Dit heb ik niet op mijn one plus 6
Ik heb een Volvo xc40
[ Voor 3% gewijzigd door Gunth op 20-03-2019 16:42 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
kan ik met een bixby routine de hotspot aanzetten als ik in de auto stap?
en spotify opstarten/activeren. dat zou al heel wat zijn.
Ja hoor dat kan:loewie1984 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:49:
kan ik met een bixby routine de hotspot aanzetten als ik in de auto stap?

Welk lettertype gebruik jij op je S10?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb Disconnect Pro draaien. Blokkeerd bijna alle reclames en trackers. Heel tevreden mee. Ik had hem gratis bij een actie maar zie dat hij nu best prijzig is...🤪Anoniem: 633738 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:17:
Ik heb eindelijk ook de s10plus binnen.maar wat is een goede addblocker?mag ook betaald zijn.
Adguard. Niet gratis, maar werkt bij mij al jaren zeer goed.Anoniem: 633738 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:17:
is hij gevallen?B00st3r schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:39:
Als iemand een plek heeft gevonden rond midden nederland waar ze de S10 plus cameraglas achterkant kunnen reprareren, ik houd me aanbevolen. Ik heb rondgebeld maar ze hebben nog nergens de onderdelen hiervoor.
Ik wordt gestoord van die fp sensor zo gauw ik droge vingers heb of zijn ontvet bv met afwassen werkt hij gewoon niet meer. Ik heb ze al eens opnieuw ingevoerd maar blijft bagger ik hoop dat er gauw een update komr 🤬
Krijg maandag pas de S10+
Vroeg me af: mooi font voor mun Note9
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Wat als je die droge vinger nou ook eens toevoegt...Duckvogel schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:51:
Ik wordt gestoord van die fp sensor zo gauw ik droge vingers heb of zijn ontvet bv met afwassen werkt hij gewoon niet meer. Ik heb ze al eens opnieuw ingevoerd maar blijft bagger ik hoop dat er gauw een update komr 🤬
thanks, was de optie totaal kwijt en heb dat nu uit kunnen zettenAnoniem: 378762 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Instelling zit bij bewegingen en gebaren. Optillen om te activeren uitzetten. Opgelost.
2x tikken is wel handig, vind het wel apart dat mijn xperia z2 uit 2013 deze optie al had en samsung er nu pas mee is gekomen
dit komt omdat tijdens het instellen van je s10 vanuit de doos er niet de nieuwste software opzat, in die versie was de fingerprint scanner niet goed. met de update die je vervolgens gedaan hebt werkt het beter, maar je moet wel je vingers er opnieuw inzetten. mooi iig dat het nu wel goed werktbluecupra schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:04:
Met de initiële setup van mijn S10 heb ik een viertal vingerafdrukken toegevoegd. Echter vond ik dat deze niet zo goed herkend werden en heb daarom de "aanraakgevoeligheid" aangezet. Dit maakte voor de vingerafdrukscanner niet erg veel verschil tot ik gisteren de vier afdrukken verwijderd heb en opnieuw deze procedure doorlopen heb. Hierna scant de vingerafdruklezer achter elkaar en in mijn ogen sneller dan voorheen. Maak overigens gebruik van de af fabriek geïnstalleerde beschermfolie op het scherm.
dat bixby is dus toch best wel handig blijkbaar, zelf ook maar is een profiel aanmaken voor tijdens het autorijden
[ Voor 62% gewijzigd door giovanni2903 op 20-03-2019 19:36 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Blokada, gratis en doet z'n werk prima.Anoniem: 633738 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:17:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[quote]Bas81 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:13:
[...]
Ja hoor dat kan:
[Afbeelding: auto routine]
[/quote
Nice, ik wil dit ook aanzetten maar ik snap echt geen snars van bixby. Hoe kom ik hier? Ik kan bixby auto niet eens vinden. Thanks in advance!
[...]
Ja hoor dat kan:
[/quote
Nice, ik wil dit ook aanzetten maar ik snap echt geen snars van bixby. Hoe kom ik hier? Ik kan bixby auto niet eens vinden. Thanks in advance!
Ben zelf nav bovenstaand bericht ook al aan het zoeken, hoop Android Auto zo draadloos te kunnen gebruiken. Instellen Bixby Routine inmiddels gevonden, Android dropdown menu gebruiken, bixby routines knopje ingedrukt houden. Daar kun je routines toevoegen.hollabizack12 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:44:
[quote]Bas81 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:13:
[...]
Ja hoor dat kan:
[/quote
Ja dat dacht ik ook maar op dat moment registreert hij niets en maak ik de vinger maar een beetje vochtig al is het maar een vochtige handdoek op te hebben gepakt doet hij het weerHuigie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:26:
[...]
Wat als je die droge vinger nou ook eens toevoegt...
Sinds ik de 'Jimmy is Promo' methode heb gedaan werkt de scanner erg goed. Moet wel een beetje drukken en aanhouden trouwens, dit in tegenstelling tot sommige filmpjes waarbij er een korte 'tap' wordt gedaan.Duckvogel schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:00:
[...]
Ja dat dacht ik ook maar op dat moment registreert hij niets en maak ik de vinger maar een beetje vochtig al is het maar een vochtige handdoek op te hebben gepakt doet hij het weer
Topper!dijkhua schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:00:
[...]
Ben zelf nav bovenstaand bericht ook al aan het zoeken, hoop Android Auto zo draadloos te kunnen gebruiken. Instellen Bixby Routine inmiddels gevonden, Android dropdown menu gebruiken, bixby routines knopje ingedrukt houden. Daar kun je routines toevoegen.
Thanks ga ik eens proberenGarret1410 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:05:
[...]
Sinds ik de 'Jimmy is Promo' methode heb gedaan werkt de scanner erg goed. Moet wel een beetje drukken en aanhouden trouwens, dit in tegenstelling tot sommige filmpjes waarbij er een korte 'tap' wordt gedaan.
Promoten van V&A doen we niet op het forum. Link mag wel in je sig.
[ Voor 91% gewijzigd door 13art op 20-03-2019 21:40 ]
Ik wens je succes... Ik heb een nieuwe S10+ te koop gehad voor 200 euro onder de nieuwprijs.. Volgens mij heeft iedereen die er een wil de telefoon in de presale gekocht 😉
[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 20-03-2019 21:41 ]
Nee. Nouja niet hoger dan 1 of misschien 2 cm van mn portemonnee op de tafel, dat ie er af gleed. Volgens mij is dat stukje glas heel breekbaar.
Hier ook de 512GB voor 900 en nog werkelijk niemand gehad die er serieus belangstelling voor had.evdakker schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Ik wens je succes... Ik heb een nieuwe S10+ te koop gehad voor 200 euro onder de nieuwprijs.. Volgens mij heeft iedereen die er een wil de telefoon in de presale gekocht 😉
Ik ben dus bang dat ik hem zelf moet gaan gebruiken
Nog even en dan kan ik mijn ervaringen hier delen als het zo doorgaat
Yepp, presale s10+ voor 800 inclusief gratis bluetooth earbuds.evdakker schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:41:
[...]
Ontopic: Edit lamaar heb mijn probleem gefixt xD.
[ Voor 27% gewijzigd door Valinor op 20-03-2019 21:40 ]
Dit is wel heel cool: 20 Secret Galaxy S10 Wallpapers - Hide the Camera! Een set van 20 nieuwe wallpapers die je nog niet had gezien en de making of.
Ik zou ze graag alle 20 downloaden en willekeurig instellen op mijn lockscreen - zeg maar iedere keer een andere wanneer ik mijn scherm aanzet. Ik las dat de S10 zo'n functie heeft, maar kan hem nergens vinden?
Ik zou ze graag alle 20 downloaden en willekeurig instellen op mijn lockscreen - zeg maar iedere keer een andere wanneer ik mijn scherm aanzet. Ik las dat de S10 zo'n functie heeft, maar kan hem nergens vinden?
De S8 en S9 hadden een "press-sensitive area at the bottom of its display where the on-screen home button sits" waarmee je het scherm makkelijk aan kon krijgen. Dat vond ik echt ideaal omdat het sneller was dan 2x tikken en minder gevoelig voor benen door broekstof heen.giovanni2903 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:31:
[...]
thanks, was de optie totaal kwijt en heb dat nu uit kunnen zetten
2x tikken is wel handig, vind het wel apart dat mijn xperia z2 uit 2013 deze optie al had en samsung er nu pas mee is gekomen
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Voor mensen die problemen hadden bij de reverse charging: One more thing - the handset can charge other devices wirelessly while it's being charged using the cable.
Hierop terugkomend, ik heb een oplossing hiervoor. 'Probleem': double tap in homescreen vergrendelde het scherm, maar daarna licht de lockscreen weer op.Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:26:
[...]
Ik wil niet via de home screen maar via de lockscreen kunnen uitschakelen. Dus double tap -> lockscreen aan -> notifcaties checken ->, double tap -> scherm weer uit, vind de 5-10 seconden te lang duren als hij het zelf doet.
Maar dit kan volgens mij (nog) niet vanuit de standaard rom.
Oplossing: installeer 'one handed operation' uit de Galaxy store. Hierbij kan je gestures instellen, waaronder screen off. Deze gesture werkt ook los van de homescreen. Op ieder moment kan het scherm op zwart, zonder dat de lockscreen daarna oplicht.
Ik hoop dat er nu wel snel een update aankomt.. sowieso voor de security update van Maart en wat bug fixes.
Batterij drain, notificatie led (om de front camera heen), dat het scherm niet aangaat in de broekzak enz..
Batterij drain, notificatie led (om de front camera heen), dat het scherm niet aangaat in de broekzak enz..
Scherm in de de broekzak, zoek even op lift to wake, deze optie moet je uitzetten, dan heb je daar geen last vanl.038Robijno schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:44:
Ik hoop dat er nu wel snel een update aankomt.. sowieso voor de security update van Maart en wat bug fixes.
Batterij drain heb ik in mindere mate last van, als ik het scherm non stop gebruik is de accuduur echt onwijs goed, dan zou ik in theorie 8 tot 9 uur screen on time kunnen halen. Echter als de telefoon "slaapt" gaat er teveel af.
Kan niet wachten totdat er root/custom roms zijn. Kijken of daarmee 10 uur screen on time gehaald kan worden
De notificatie rond de cutout is vanzelfsprekend, dat MOETEN ze echt in de volgende update plaatsen.
Qua battery drain kan ik CPU spy aanraden. Ik heb al een paar keer gezien dat de telefoon niet/onvoldoende in deep sleep gaat. Dus dan blijft de cpu op 442mhz hangen. Een reboot verhelpt dit bij mij. Update please..Jackson6 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:53:
[...]
Scherm in de de broekzak, zoek even op lift to wake, deze optie moet je uitzetten, dan heb je daar geen last vanl.
Batterij drain heb ik in mindere mate last van, als ik het scherm non stop gebruik is de accuduur echt onwijs goed, dan zou ik in theorie 8 tot 9 uur screen on time kunnen halen. Echter als de telefoon "slaapt" gaat er teveel af.
Kan niet wachten totdat er root/custom roms zijn. Kijken of daarmee 10 uur screen on time gehaald kan worden![]()
De notificatie rond de cutout is vanzelfsprekend, dat MOETEN ze echt in de volgende update plaatsen.
Gebruik ik al, deep sleep pakt hij gewoon altijd, maar blijkbaar is het niet goed geoptimaliseerd.Bas81 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Qua battery drain kan ik CPU spy aanraden. Ik heb al een paar keer gezien dat de telefoon niet/onvoldoende in deep sleep gaat. Dus dan blijft de cpu op 442mhz hangen. Een reboot verhelpt dit bij mij. Update please..
Ik heb nog wat zitten lezen over de Proximity Sensor. Er gaat een ledje achter het scherm aan. Op die plek zit ook de lichtsensor.
Volgens mij misbruiken ze de lichtsensor als Proximity. Het led licht weerkaatst tegen het voorwerp dat dichtbij is. De lichtsensor ziet dan meer licht en geeft aan dat er iets dichtbij zit.
Dit houdt ook in dat je dus geen broekzak detectie hiermee kunt doen. Want dan zou de led continu aan moeten zijn.
Ik ben dus "bang" dat de Proximity Sensor nooit gebruikt kan gaan worden in b.v. Tasker.
Eigenlijk zit er dus geen Proximity sensor in zoals we die tot nu toe kennen.
Dit is puur mijn theorie, maar lijkt wel te staven.
Volgens mij misbruiken ze de lichtsensor als Proximity. Het led licht weerkaatst tegen het voorwerp dat dichtbij is. De lichtsensor ziet dan meer licht en geeft aan dat er iets dichtbij zit.
Dit houdt ook in dat je dus geen broekzak detectie hiermee kunt doen. Want dan zou de led continu aan moeten zijn.
Ik ben dus "bang" dat de Proximity Sensor nooit gebruikt kan gaan worden in b.v. Tasker.
Reboot hielp bij mij tijdelijk, ik heb toen de instellingen gereset (geen factory) en de cache geleegd. Nu doet hij het al een tijdje prima, batterij gaat ruim een dag mee. Gisteren 4u screentime (incl 1u navigatie) en zat na 18u op 30 procent.Bas81 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Qua battery drain kan ik CPU spy aanraden. Ik heb al een paar keer gezien dat de telefoon niet/onvoldoende in deep sleep gaat. Dus dan blijft de cpu op 442mhz hangen. Een reboot verhelpt dit bij mij. Update please..
Doe je VOIP (whatsapp) calls?kepler schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:40:
[...]
Reboot hielp bij mij tijdelijk, ik heb toen de instellingen gereset (geen factory) en de cache geleegd. Nu doet hij het al een tijdje prima, batterij gaat ruim een dag mee. Gisteren 4u screentime (incl 1u navigatie) en zat na 18u op 30 procent.
Dit schijnt het probleem te zijn.. ik kom tot zelfde vaststelling.. zolang ik er geen doe is er geen probleem met deep sleep. Na een call krijg ik geen deep sleep meer. Niet van toepassing op gewone telefoon gesprekken.
Ik heb vanaf het begin ook mijn twijfels over (en het bestaan van) de proximity sensor in mijn S10e. Maar volgens iFixit (derde plaatje) zit deze er wel degelijk in - maar dan in-screen. Wellicht moet het één en ander nog gefinetuned worden want volgens mij zijn er heel wat andere toestellen (zoals de OnePlus 6t, P20, etc) waarbij dit wél prima werkt.mjvdzwet schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:37:
edit:
Bij de 6t werkt het dus anders maar ook niet zonder problemen. Bij de P20 pro zit het wel onder het scherm.
Bij de 6t werkt het dus anders maar ook niet zonder problemen. Bij de P20 pro zit het wel onder het scherm.
[ Voor 14% gewijzigd door pimsaint op 21-03-2019 10:53 ]
Anoniem: 633738
Is er iemand die een sd kaartje in een s10+ heeft?ik heb namelijk als ik het kaartje kan zien bij mijn bestanden en wil een video maken dat er staat opname mislukt.
Zodra ik toestel opnieuw start werkt de opname wel maar dan ziet die de sd kaart niet meer,als ik dan weer herstart en de sd is weer zichtbaar werkt video weer niet.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zodra ik toestel opnieuw start werkt de opname wel maar dan ziet die de sd kaart niet meer,als ik dan weer herstart en de sd is weer zichtbaar werkt video weer niet.
Ja, heb ik gehad. Ik heb de telefoon hersteld naar fabrieksinstellingen, en kreeg daarna een update van 10Mb... weet niet of dat het probleem opgelost heeft of het herstel.Anoniem: 633738 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:07:
Is er iemand die een sd kaartje in een s10+ heeft?ik heb namelijk als ik het kaartje kan zien bij mijn bestanden en wil een video maken dat er staat opname mislukt.
Ik merk wel een enorme verbetering mbt accu-capaciteit. ik heb geen metingen, maar voor mijn gevoel gaat het veel langer mee!
Etuuuuuh!
Broekzak probleem staat op het forum hoe het opgelost kan worden en update waarom?? Toestel draait als een zonnetje.038Robijno schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:44:
Er is een bekend probleem met enkele toestellen en de proximity sensor. Als je een service punt in de buurt kun je hem laten calibreren. Zorg van een back up.pimsaint schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:48:
[...]
Ik heb vanaf het begin ook mijn twijfels over (en het bestaan van) de proximity sensor in mijn S10e. Maar volgens iFixit (derde plaatje) zit deze er wel degelijk in - maar dan in-screen. Wellicht moet het één en ander nog gefinetuned worden want volgens mij zijn er heel wat andere toestellen (zoals de OnePlus 6t, P20, etc) waarbij dit wél prima werkt.
edit:
Onderste regel deep sleep..Rohit schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:23:
Kan iemand me vertellen waar ik naar moet kijken?
[Afbeelding: cpu spy]
Kijk binnen 15min eens of daar tijd bij gekomen is (als je je gsm niet gebruikt hebt).
Als er tijd bij komt, heb je geen issue. Als de tijd geblokkeerd blijft staan, dan gaat ie niet meer in deep sleep.
Ah zo, ik heb hem gereset en het is nu dus 11:31 dan kijk ik over 15min eens of die daadwerkelijk 15min in deep sleep heeft gestaan. Heeft whatsapp web effect hierop?Hakki schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:31:
[...]
Onderste regel deep sleep..
Kijk binnen 15min eens of daar tijd bij gekomen is (als je je gsm niet gebruikt hebt).
Als er tijd bij komt, heb je geen issue. Als de tijd geblokkeerd blijft staan, dan gaat ie niet meer in deep sleep.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
je zal geen 15min exacte deep sleep hebben.. er zijn af en toe wat achtergrond processen die lopen ook.. dus je whatsapp web zal ietwat impact hebben (alsook mail ophalen en andere google services).. Maar je zou toch alleszins X aantal minuten moeten zien staan.Rohit schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:32:
[...]
Ah zo, ik heb hem gereset en het is nu dus 11:31 dan kijk ik over 15min eens of die daadwerkelijk 15min in deep sleep heeft gestaan. Heeft whatsapp web effect hierop?
Ik deed even test terwijl ik aan het typen ben via web (+whatsapp web open) en had al snel deep sleep 45sec staan.. dus kleine impact:)
Total state time 14:53 en daarvan 09:22 in deep sleep.. Volgens mij heb ik dan geen probleem toch?Hakki schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:42:
[...]
je zal geen 15min exacte deep sleep hebben.. er zijn af en toe wat achtergrond processen die lopen ook.. dus je whatsapp web zal ietwat impact hebben (alsook mail ophalen en andere google services).. Maar je zou toch alleszins X aantal minuten moeten zien staan.
Ik deed even test terwijl ik aan het typen ben via web (+whatsapp web open) en had al snel deep sleep 45sec staan.. dus kleine impact:)
kloptRohit schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:46:
[...]
Total state time 14:53 en daarvan 09:22 in deep sleep.. Volgens mij heb ik dan geen probleem toch?
Dat is een goede, ik zal daar eens oplettenHakki schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:46:
[...]
Doe je VOIP (whatsapp) calls?
Dit schijnt het probleem te zijn.. ik kom tot zelfde vaststelling.. zolang ik er geen doe is er geen probleem met deep sleep. Na een call krijg ik geen deep sleep meer. Niet van toepassing op gewone telefoon gesprekken.
Het lijkt te helpen, vandaag geen last gehad van SpotifySkating_vince schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:54:
[...]
Dit heb ik inmiddels al heel lang met Android. Had ik hiervoor ook op mijn S8. Nooit een oplossing gevonden... Hoopte dat dit weg zou zijn met de S10, maar helaas. Het geldt voor al mijn apps. Ineens komen alle notificaties tegelijkertijd, vanuit allerlei apps. Heel irritant en ik kan ook niet vinden welke instelling het veroorzaakt (het is niet sluimeren of batterijbesparing)....
Ter land, ter zee en in de kroeg
Kijk even nr deze link ivm battery drain/deep sleep probleem: https://forum.xda-develop...deep-sleep-t3909809/page3
Bij mij is het gelukt. Mn s10 valt nu wel in deep sleepamsung galaxy s10 plus. Battery drain with cpu not going to deep sleep issue.
i had the same issue.
what i did was - settings - general - reset all the 3 options.
1. network reset
2.accessibility reset
3. reset settings.
problem solved.
no need for factory reset.
then redid all settings as per my liking
aod on, wifi, bt, location on.
using almost all useful features and battery life is awesome.
pls do try and let know if the issue resolved or not.
exyn ver.
Net een mailtje van Samsung ontvangen met een postnl track&trace code en dat de galaxy buds over enkele dagen bezorgd gaan worden.
Dus ze komen eraan!
Dus ze komen eraan!
Lijkt sneller te gaan hier!
[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 21-03-2019 16:59 ]
Wow had al eerder de 2 finger methode geprobeerd door een ander filmpje maar het maakte geen verschil. Was zelfs slechter.
Maar nu merk ik wel echt verschil! Zo goed is ie bij mij in iedergeval nog niet geweest. Hoef bijna niet te drukken.
Hopelijk blijft het zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 21-03-2019 17:34 ]
Ook maar eens gedaan.
Lijkt idd een stuk beter en sneller.
De veiligheid laat ik in het midden.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ik was vandaag weer in de Media Markt om weer even te kijken of ik de S10 of S10+ ga kopen. Mijn gedachten zitten meer bij de S10+ door de grotere accu. Met filmpjes kijken op YouTube vond ik de S10+ weer net wat fijner door het grotere scherm.
Nu ben ik meer overtuigd dat het de S10+ gaat worden. Het idee was om de zwarte te kopen, maar ik zat vanmiddag eens goed naar de achterkant te kijken en de witte ziet er ook best wel mooi uit.
Lastig!! XD
Nu ben ik meer overtuigd dat het de S10+ gaat worden. Het idee was om de zwarte te kopen, maar ik zat vanmiddag eens goed naar de achterkant te kijken en de witte ziet er ook best wel mooi uit.
Lastig!! XD

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik vond gekleurde toestellen ook altijd wel mooi maar wanneer ik deze had kwam ik erachter dat ik toch altijd een hoesje erom heen deed en dus niets van de kleur zag. De transparante hoesjes werden altijd snel lelijk dus werd het uiteindelijk maar een zwarte case.RobinNL schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:51:
Ik was vandaag weer in de Media Markt om weer even te kijken of ik de S10 of S10+ ga kopen. Mijn gedachten zitten meer bij de S10+ door de grotere accu. Met filmpjes kijken op YouTube vond ik de S10+ weer net wat fijner door het grotere scherm.
Lastig!! XD
Dus dit jaar geen groene of blauwe S10 maar gewoon zwart.
Voordeel van wit is wel dat je minder snel vingerafdrukken ziet als je geen hoesje gebruikt.
Ik heb normaal vrij snel last van vingerafdrukken. Hoe zit het met vuil tussen de telefoon en een hoesje?Garret1410 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:05:
[...]
Ik vond gekleurde toestellen ook altijd wel mooi maar wanneer ik deze had kwam ik erachter dat ik toch altijd een hoesje erom heen deed en dus niets van de kleur zag. De transparante hoesjes werden altijd snel lelijk dus werd het uiteindelijk maar een zwarte case.
Dus dit jaar geen groene of blauwe S10 maar gewoon zwart.
Voordeel van wit is wel dat je minder snel vingerafdrukken ziet als je geen hoesje gebruikt.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Weet iemand of de galaxy buds door de brievenbus word gedrukt of?
Bij mij in de Postnl app staat dat er een handtekening vereist is038Robijno schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:17:
Nope, zal toch echt open moeten doen.038Robijno schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:17:
Ben positief verrast hoe snel we de buds hebben.vind 2 weken dikke prima hoor 👍🏼
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Anoniem: 525104
Nou, de eerste problemen zijn er op m'n S10. Ik werd gebeld, wil opnemen: Kernel crash(?)
Telefoon toont nu UPLOAD MODE - Kernel Panic.
Even googlen maar
Even googlen maar

Je hebt voor de rest niks raars met je telefoon gedaan: zelf flashen of zo?Anoniem: 525104 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 08:19:
Nou, de eerste problemen zijn er op m'n S10. Ik werd gebeld, wil opnemen: Kernel crash(?)
Even googlen maar
Zie namelijk op het net, dat sommigen deze melding ook kregen op "Custom ROM", "Rooted" of zelf geflashte phones (waar het verkeerd ging)...
Maak anders een afspraak met een Samsung Service Point
Ik kreeg dinsdag de goedkeuring en gister een mail en sms dat ik ze binnenkort zou ontvangen.
Maar zo snel had ik niet verwacht ook. Ik dacht zal volgende week wel komen.
Maar werkt echt super, maak het doosje open en telefoon ziet ze gelijk.
Leuk menu met instelmogelijkheden voor de touchpads links en rechts en een batterij indicator.
Geluid vind ik zeker goed te noemen en pasvorm (waar ik bang voor was ivm pasvorm andere bedrade en Bluetooth dopjes bij mij) is echt boven verwachting. Zit als gelijmd
Ben er heel tevreden over zo als 1e indruk.
Er zullen er vandaag vast nog wel een hele partij geleverd worden neem ik aan.
Ik heb geluk dat de postbode 2 straten verder woont en altijd eerst hier alles dropt
Maar zo snel had ik niet verwacht ook. Ik dacht zal volgende week wel komen.
Maar werkt echt super, maak het doosje open en telefoon ziet ze gelijk.
Leuk menu met instelmogelijkheden voor de touchpads links en rechts en een batterij indicator.
Geluid vind ik zeker goed te noemen en pasvorm (waar ik bang voor was ivm pasvorm andere bedrade en Bluetooth dopjes bij mij) is echt boven verwachting. Zit als gelijmd
Ben er heel tevreden over zo als 1e indruk.
Er zullen er vandaag vast nog wel een hele partij geleverd worden neem ik aan.
Ik heb geluk dat de postbode 2 straten verder woont en altijd eerst hier alles dropt
Mooi balen.. Moet ik alsnog mijn lompe S10+ mee nemen in de gym.Rohit schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:29:
[...]
[Afbeelding: Galaxy Buds]
Had ze ook al 20 februari! (ook gratis, Unpacked London) En 21e in NL haha dus ik denk dat ik ze iets eerder in NL had dan Henk die zat toen nog lekker in USA! En volgens mij ben ik een van de eerste in NL idd
Ze zitten echt heerlijk in je oor en het geluid is echt goed! Ook de microfoon aan de buitenkant doet zijn werk echt goed voor de omgevingsgeluid!
[...]
Nee
Wordt het niet tijd voor een buds topic 
Had gisteren ook een deep sleep probleem maar na een reboot lijkt het nu weg.
Ik deed overigens nog steeds een hele dag met mijn S10+. Was op reis en veel youtube gekeken en ongeveer 3 uur spotify via bluetooth in het vliegtuig en trein. om 1 uur snachts naar bed met nog 5 procent.
Had gisteren ook een deep sleep probleem maar na een reboot lijkt het nu weg.
Ik deed overigens nog steeds een hele dag met mijn S10+. Was op reis en veel youtube gekeken en ongeveer 3 uur spotify via bluetooth in het vliegtuig en trein. om 1 uur snachts naar bed met nog 5 procent.
[ Voor 76% gewijzigd door rajackar op 22-03-2019 10:45 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Even een vraagje over het draadloos opladen..
Ik heb een duo charger van Samsung, destijds bij mijn galaxy watch pre order gekregen.. Is het echt zo dat de batterij sneller zijn capaciteit verliest als ik mijn S10+ ermee oplaad?
Of is dit verwaarloosbaar?
Ik heb een duo charger van Samsung, destijds bij mijn galaxy watch pre order gekregen.. Is het echt zo dat de batterij sneller zijn capaciteit verliest als ik mijn S10+ ermee oplaad?
De witte met een ESR Mimic SkyFire Gem hoesje is behoorlijk sexy imo.RobinNL schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:51:
Lastig!! XD
Hebbum zelf ook.
Ik zag al wat discussies over notifications voorbij komen maar weet iemand of het mogelijk is om a la stock android het scherm even aan te laten gaan bij een notification zonder AOD?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hoi Tweakers,
Ik was benieuwd naar mensen die de overstap hebben gemaakt van de s7 naar de s10e. Wat is jullie ervaring tot nu toe ? Is het een hele vooruitgang ? Graag jullie ervaring delen
Twijfel zelf nog tussen de s10e of de mi9se ook vanwege de kosten.
Alvast bedankt !
Ik was benieuwd naar mensen die de overstap hebben gemaakt van de s7 naar de s10e. Wat is jullie ervaring tot nu toe ? Is het een hele vooruitgang ? Graag jullie ervaring delen
Alvast bedankt !
Hoe kom je hierbij? Heb 'm ook, al gebruikt met de s8 en de Galaxy watch en nu de s10+. Nog nooit gehoord dat de capaciteit sneller verloren gaat door draadloos laden.038Robijno schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:47:
Even een vraagje over het draadloos opladen..
Heb je daar een foto van? Want ik zie dat er een kleurverloop is op de achterkant, maar is die van de S10 zelf of de case? En als het hier niet mag, mag je, als je wil een foto posten is het accessoire topic.Zorian schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:53:
[...]
De witte met een ESR Mimic SkyFire Gem hoesje is behoorlijk sexy imo.
Hebbum zelf ook.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Opgelost? Hoe dan? Want wat ik lees is geen oplossing, maar een workaround door een functie uit te zetten. Dus ik hoop dat ze dat toch gewoon met een update kunnen fixen, want dit is wel irritant zo.pappaleone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Broekzak probleem staat op het forum hoe het opgelost kan worden en update waarom?? Toestel draait als een zonnetje.
Zorian in "[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires"V3g3ta schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Heb je daar een foto van? Want ik zie dat er een kleurverloop is op de achterkant, maar is die van de S10 zelf of de case? En als het hier niet mag, mag je, als je wil een foto posten is het accessoire topic.
Ik heb die overstap gemaakt. Twijfelde eerst nog om de S9 te nemen, maar inscreen fingerprint, 3 camera's en de pre-order earbuds (voor jou te laat) hebben me overgehaald. In vergelijking tot de S7 zeker een sprong vooruit. Zeer tevreden tot nu toe.AJB87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:47:
Hoi Tweakers,
Ik was benieuwd naar mensen die de overstap hebben gemaakt van de s7 naar de s10e. Wat is jullie ervaring tot nu toe ? Is het een hele vooruitgang ? Graag jullie ervaring delen![]()
Alvast bedankt !
Lekker rap, fingerprint werkt naar behoren bij mij, accuduur ruim voldoende. En ik heb geen last van onbedoelde aanrakingen op de edge rand. Bixby routines ben ik nog niet over uit of dat goed functioneert. De mogelijkheden zijn in elk geval groot.
Earbuds wacht ik nog op.
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik heb net even het forum nagespoord, maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Betekend de screenshot dat ik een issue heb dat die niet in deep sleep gaat?
http://nl.tinypic.com/vie...c=dzjgg7&s=9#.XJUqq7e0vqs
Alvast bedankt:)!
Werkt prima!DutchLegendX schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:34:
Ik heb net even het forum nagespoord, maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Anoniem: 870343
Misschien heb ik eroverheen gelezen maar andere mensen ook issues met de Wifi verbindingen?
Sinds dag 1 viel me op dat mijn S10 + veel minder wifi verbindingen laat zien in vergelijking met mijn S7. Ik heb 2 routers in huis voor boven en beneden. Als ik beneden ben, krijg ik die van boven niet eens te zien in de lijst!
Sinds dag 1 viel me op dat mijn S10 + veel minder wifi verbindingen laat zien in vergelijking met mijn S7. Ik heb 2 routers in huis voor boven en beneden. Als ik beneden ben, krijg ik die van boven niet eens te zien in de lijst!
heb ik idd ook last van , ook vaak dat de verbinding weg valt en even doorgaat op 4g. beetje onstabielAnoniem: 870343 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:10:
Misschien heb ik eroverheen gelezen maar andere mensen ook issues met de Wifi verbindingen?
Anoniem: 870343
Waar ik op mijn S7 zowat alle routers van alle buren te zien kreeg, krijg ik nu echt alleen wat in dichte afstand is. Vind het een beetje bizar en een heel dik minpunt.
Ook een samsung s10 plus zwart besteld 128gb. Kom van iPhone xs max en heb daar weer verbindingsprobleem 4g mee. Ben er klaar mee ook elk jaar duur toestel ook wel klaar mee. Hoop dat ik Android prettig vind. Iemand nog tips voor hoe gegevens overzetten?
Beetje onduidelijk verhaal van je, maar goed. Je hoeft niet elk jaar een nieuwe iPhone te kopen. En ook niet elk jaar een nieuwe Samsung telefoon. Dan ben je mijn inziens goed gek!elaho schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:09:
Ook een samsung s10 plus zwart besteld 128gb. Kom van iPhone xs max en heb daar weer verbindingsprobleem 4g mee. Ben er klaar mee ook elk jaar duur toestel ook wel klaar mee. Hoop dat ik Android prettig vind. Iemand nog tips voor hoe gegevens overzetten?
Voor gegevens overzetten van iPhone naar Samsung hebben ze een app: https://play.google.com/s...com.sec.android.easyMover
Dit kan je doen met smart switch. Zit al in de Samsung. Opstarten. Google account aanmaken. Alles doorklikken en aan het eind krijg je een melding met smart switch in de notificatiebalk. Alleen whatsapp is niet zo maar mogelijk. Daar zijn manieren voor, waar je voor moet betalen. (Google)elaho schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:09:
Oké bedankt voor de tips. Hier kan ik wat mee. 😃👍
Oeps.........barrymossel schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:51:
[...]
Beetje onduidelijk verhaal van je, maar goed. Je hoeft niet elk jaar een nieuwe iPhone te kopen. En ook niet elk jaar een nieuwe Samsung telefoon. Dan ben je mijn inziens goed gek!

ik kom van een s7 edge en heb nu een s10, batterij en snelheid zijn stukken beter en de camera maakt ook wel betere foto's. ik zeg doen iigAJB87 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:47:
Hoi Tweakers,
Ik was benieuwd naar mensen die de overstap hebben gemaakt van de s7 naar de s10e. Wat is jullie ervaring tot nu toe ? Is het een hele vooruitgang ? Graag jullie ervaring delen![]()
Alvast bedankt !
Wifi ontvangst is minder dan de S9+ die ik had. In de praktijk merk ik er niet veel van trouwens.Anoniem: 870343 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:10:
Heb overal in huis ontvangst.
S10 schakelt ook sneller naar 4g wat in mijn situatie wel goed is want S9 bleef heel lang op wifi hangen wat ook niet ten goede kwam van de snelheid.
Ik ben ook overgestapt van iPhone naar Samsung en overzetten ging zeer eenvoudig met Smart Switch. Whatsapp overzetten was iets meer werk, maar is gelukt voor €6,- met Wazzapmigrator.DiMacho schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 22:14:
[...]
Dit kan je doen met smart switch. Zit al in de Samsung. Opstarten. Google account aanmaken. Alles doorklikken en aan het eind krijg je een melding met smart switch in de notificatiebalk. Alleen whatsapp is niet zo maar mogelijk. Daar zijn manieren voor, waar je voor moet betalen. (Google)
Zijn er hier al mensen die hun Galaxy buds ontvangen hebben, ik heb ze 2 dagen na release van m'n S10 aangevraagd. De verwachting is 6 weken volgens Samsung.
PS: kan niet wachten tot ik ze heb
PS: kan niet wachten tot ik ze heb

Zijn er meer mensen die last hebben van de PWM frequentie van het Amoled scherm op lage helderheid?
Ik zie echt alles dansen voor mijn ogen en heb dan binnen no time hoofdpijn.
iPhone's XS hebben dat niet. Het zou mooi zijn als de PWM frequentie aanpasbaar wordt gemaakt..
Ik twijfel nu zeer sterk om het toestel te retourneren.
iPhone's XS hebben dat niet. Het zou mooi zijn als de PWM frequentie aanpasbaar wordt gemaakt..
Jazeker. Ik heb edge-lighting en AOD uitstaan, lock screen notificaties op beknopt. Wanneer er iets binnenkomt licht het lock-screen een paar seconden op zodat ik meteen kan zien wat en van wie er binnenkomt.rajackar schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:44:
Ik zag al wat discussies over notifications voorbij komen maar weet iemand of het mogelijk is om a la stock android het scherm even aan te laten gaan bij een notification zonder AOD?
Exact om dezelfde reden heb ik het toestel al geretourneerd. Vanaf in bezitname enorme hoofdpijn, heb overgevoelige ogen. Nu een Mate 20 met LCD, nergens last van...mjvdzwet schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 02:53:
Zijn er meer mensen die last hebben van de PWM frequentie van het Amoled scherm op lage helderheid?
Guys, donderdag mijn S10 Plus in ontvangst mogen nemen. Kom van een Note 9.
Eerste ervaringen en verschillen met de Note na anderhalve dag:
-Veel lichter en comfortabeler in de hand
-Constant het gevoel dat het scherm kleiner is dan die van de Note
-S10 voelt net ietsje sneller dan de Note. Ik zet overigens in de developer modus alle animaties op 0.5. Daardoor voelt alles nog wat snappier.
-Bel kwaliteit zelfde
-Speakers geluid van de Note 9 een tikkeltje beter
-Gezichts herkenning op de S10 is beter dan op de Note
-FP op de s10 is trager maar wel lekker dat het weer op de voorkant zit
Kortom, de S10 is voor mij net een tikkie sneller en vlotter vergeleken met de Note 9. Belangrijste is echter het gewicht wat een stuk lager is en het formaat wat prettiger in de hand ligt.
Overall is het design ook mooier. Met betrekking tot scherm kwaliteit zie ik eigenlijk geen verschil met de Note.
Gisteren heb ik trouwens de originele transparante backcover van Samsung gehaald bij Mediamarkt. Heel tevreden mee. Beschermt absoluut niet bij vallen maar voorkomt wel krassen. Ik had altijd zwarte back covers maar omdat ik nu de blauwe variant van de plus heb wilde ik graag de transparante cover en ik moet zeggen dat ik het supermooi vindt. De cover is zeer minimalistisch en het comfort blijft hetzelfde maar met een betere grip.
Al met al dus een tevreden switch.
Eerste ervaringen en verschillen met de Note na anderhalve dag:
-Veel lichter en comfortabeler in de hand
-Constant het gevoel dat het scherm kleiner is dan die van de Note
-S10 voelt net ietsje sneller dan de Note. Ik zet overigens in de developer modus alle animaties op 0.5. Daardoor voelt alles nog wat snappier.
-Bel kwaliteit zelfde
-Speakers geluid van de Note 9 een tikkeltje beter
-Gezichts herkenning op de S10 is beter dan op de Note
-FP op de s10 is trager maar wel lekker dat het weer op de voorkant zit
Kortom, de S10 is voor mij net een tikkie sneller en vlotter vergeleken met de Note 9. Belangrijste is echter het gewicht wat een stuk lager is en het formaat wat prettiger in de hand ligt.
Overall is het design ook mooier. Met betrekking tot scherm kwaliteit zie ik eigenlijk geen verschil met de Note.
Gisteren heb ik trouwens de originele transparante backcover van Samsung gehaald bij Mediamarkt. Heel tevreden mee. Beschermt absoluut niet bij vallen maar voorkomt wel krassen. Ik had altijd zwarte back covers maar omdat ik nu de blauwe variant van de plus heb wilde ik graag de transparante cover en ik moet zeggen dat ik het supermooi vindt. De cover is zeer minimalistisch en het comfort blijft hetzelfde maar met een betere grip.
Al met al dus een tevreden switch.
Another one bites the DUST
Hoe heb je dat zonder 3rd-party app voor elkaar gekregen dan? Bij mij licht dan het scherm niet op.pimsaint schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 03:38:
[...]
Jazeker. Ik heb edge-lighting en AOD uitstaan, lock screen notificaties op beknopt. Wanneer er iets binnenkomt licht het lock-screen een paar seconden op zodat ik meteen kan zien wat en van wie er binnenkomt.
Of heb jij pop-ups in Whatsapp aan staan en licht het scherm bij een pop-up op, maar niet bij een melding?
[ Voor 11% gewijzigd door postvoordennis op 23-03-2019 09:37 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support