Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:17
Practics schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:41:
[...]

Had ik gedaan maar stond goed. Kreeg het weer werkend door batterij op max prestaties te zetten 8)7
Het beste is om m op geoptimaliseerd te zetten. Alles werkt dan naar behoren

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
giovanni2903 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:13:
[...]

Het beste is om m op geoptimaliseerd te zetten. Alles werkt dan naar behoren
Euh ja dat dus.... Dat deed die plots sinds vanmorgen niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Practics schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:17:
[...]

Euh ja dat dus.... Dat deed die plots sinds vanmorgen niet meer...
Sluimerende apps?
Achtergrondactiviteit?
Vaag en irritant is het iig wel..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik heb mijn S10 na lang wikken en wegen toch gehouden, maar ik stuit nu op een probleem. Klopt het dat je in Whatsapp, wanneer je een foto maakt met de camera's achterop, de knop van de flitser is verdwenen? Ik kan geen flits meer gebruiken in Whatsapp. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18:47
giovanni2903 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Sluimerende apps?
Achtergrondactiviteit?
Vaag en irritant is het iig wel..
Ik merkte ook dat als ik 'adaptive power saving' aan heb staan de telefoon zelf 'intelligente' beslissingen neemt
qua power settings en andere instellingen aan de hand van je gebruik van de telefoon . Ik heb deze nu uitgezet, en heb het gevoel dat de telefoon nu iets mee doet van wat ik ervan verwacht en heb ingesteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jijonenca
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-07 09:45
-Divine schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:27:
Ik heb mijn S10 na lang wikken en wegen toch gehouden, maar ik stuit nu op een probleem. Klopt het dat je in Whatsapp, wanneer je een foto maakt met de camera's achterop, de knop van de flitser is verdwenen? Ik kan geen flits meer gebruiken in Whatsapp. Ben ik de enige?
Er is wat aan de hand daar bij die flits !! dubbel tap op het scherm brengt de flits weer terug.
je kan met die dubbel tap op het scherm ook een camera kiezen. maar bij slechts 1 "achter camera" heb je en flits mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:35
Vanochtend leek het wel of het touchscreen boven de fingerprint scanner bleef hangen? Het scherm reageerde heel moeilijk en tijdens het typen werd steeds de V ingedrukt. Scherm even aan en uit, daarna was het weg.
Wilde net een nieuwe fingerprint toevoegen, kreeg continue de melding dat de sensor vies of nat was, en kon niks doen. Ook dit verdween na scherm aan en uit doen.

Iemand die dit herkent? Sinds gisteren werkt de FP scanner ook een stuk slechter, met maar 50 procent hit rate... Is er iets stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
kepler schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:46:
Vanochtend leek het wel of het touchscreen boven de fingerprint scanner bleef hangen? Het scherm reageerde heel moeilijk en tijdens het typen werd steeds de V ingedrukt. Scherm even aan en uit, daarna was het weg.
Wilde net een nieuwe fingerprint toevoegen, kreeg continue de melding dat de sensor vies of nat was, en kon niks doen. Ook dit verdween na scherm aan en uit doen.

Iemand die dit herkent? Sinds gisteren werkt de FP scanner ook een stuk slechter, met maar 50 procent hit rate... Is er iets stuk?
Volgens mij is de FP scanner gevoelig aan de staat waar je vinger in dat moment is. Was onlangs een eindje aan het bellen en de rand van de telefoon stond wat in mijn duim door het zo lang vast te nemen. M'n telefoon op dat moment unlocken met m'n duim ging toen enorm moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Cr1ptkeeper schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:49:
[...]

Volgens mij is de FP scanner gevoelig aan de staat waar je vinger in dat moment is. Was onlangs een eindje aan het bellen en de rand van de telefoon stond wat in mijn duim door het zo lang vast te nemen. M'n telefoon op dat moment unlocken met m'n duim ging toen enorm moeilijk.
Ja dat kan ook, ben van het weekend ook in de tuin bezig geweest. Dat helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
kepler schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:46:

Klinkt niet goed. Ga er even vanuit dat het scherm schoon is maar als het eenmalig is dan afwachten.

Komt het vaker voor dan allereerst toestel opnieuw opstarten.
Werkt dat niet dan via recovery een wipe cache uitvoeren.
Als dat niet werkt dan reset naar fabrieksinstellingen.

Mocht dat niet baten dan lijkt het me een garantie geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Ik loop bij mijn S10 tegen een ergernis aan dat het scherm niet aangaat wanneer ik gebeld word.
Hierdoor moet ik dus eerst zelf het scherm aanzetten waarna ik pas kan opnemen.
Weet iemand hoe ik dit kan corrigeren? Heb geen instellingen aangepast sinds dat ik 'm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
1nevitable schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:22:
Ik loop bij mijn S10 tegen een ergernis aan dat het scherm niet aangaat wanneer ik gebeld word.
Hierdoor moet ik dus eerst zelf het scherm aanzetten waarna ik pas kan opnemen.
Weet iemand hoe ik dit kan corrigeren? Heb geen instellingen aangepast sinds dat ik 'm heb.
Wilde gok, maar heb je 'adaptive power saving' aan staan ?

Bij mij zorgde dat de telefoon zelf de power savings opties aan paste aan de hand van mijn gebruik, en had in eerste instantie niet door dat mijn telefoon op lagere power savings settings ging zonder dat ik het door had ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Nee, dat staat niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Dan is het een heel raar probleem en hoop dat je snel een oplossing vindt ! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Chris499 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:55:
Bij het opladen wordt er een always on display getoond, die het "normale" always on display overruled. Ik wil het oplaad always on display uitschakelen, maar kan deze optie niet vinden. Weet iemand hoe je dit uit kunt schakelen?
Gelukt na langere tijd zoeken! Ik denk niet dat veel mensen dit weten aangezien ik nog geen reacties had ontvangen. Daarom ga ik jullie hierbij helpen :-). Typ screensaver in de zoekbalk bij instellingen. Daar kun je de optie uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Churyumov schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Ik merkte ook dat als ik 'adaptive power saving' aan heb staan de telefoon zelf 'intelligente' beslissingen neemt
qua power settings en andere instellingen aan de hand van je gebruik van de telefoon . Ik heb deze nu uitgezet, en heb het gevoel dat de telefoon nu iets mee doet van wat ik ervan verwacht en heb ingesteld :)
Ik had dat ook aangezet, maar dat ziet de telefoon als spaarstand waardoor hij achtergrond processen sluit. Dus dan maar niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Garret1410 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:09:
[...]

Klinkt niet goed. Ga er even vanuit dat het scherm schoon is maar als het eenmalig is dan afwachten.

Komt het vaker voor dan allereerst toestel opnieuw opstarten.
Werkt dat niet dan via recovery een wipe cache uitvoeren.
Als dat niet werkt dan reset naar fabrieksinstellingen.

Mocht dat niet baten dan lijkt het me een garantie geval
Ja inderdaad even in de gaten houden, heb de settings al gereset en de cache leeg gehaald. Hopelijk blijft het nu weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Weet iemand of je bij Whatsapp kunt instellen dat je een melding krijgt waarin enkel de naam van de afzender in staat? Nu zie ik de naam van de verzender + de inhoud van het bericht. Wanneer ik de optie 'inhoud verbergen' aanvinkt wordt de inhoud van het bericht verborgen, maar zie ik ook de naam van de afzender niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
postvoordennis schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:02:
Weet iemand of je bij Whatsapp kunt instellen dat je een melding krijgt waarin enkel de naam van de afzender in staat? Nu zie ik de naam van de verzender + de inhoud van het bericht. Wanneer ik de optie 'inhoud verbergen' aanvinkt wordt de inhoud van het bericht verborgen, maar zie ik ook de naam van de afzender niet meer.
Het is alles of niets bij WhatsApp, je kan niet alleen maar de naam laten tonen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij update:

Sinds 10 uur vanochtend van de lader, 8% over met 6 uur en 22 minuten SOT. Youtube en 4G voornamelijk. Zeer zeker niet slecht.

S10 hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
postvoordennis schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:02:
Hoe vaak blijf je deze vraag stellen?

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58288412
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58288638
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58289886
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58290590
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58292096
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58302876

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Hahahaha _O- M'n eerdere vragen hadden betrekking op Edge Light en pop-up's, ik weet nu dat dat zonder 3rd-party apps simpelweg niet werkt. Had nu een vraag puur over de meldingen zelf, maar begrijp dat het alles of niets is.

Ik kom van een iPhone en loop nu tegen een aantal basis dingen aan die gewoon niet (goed) werken. Daar zal ik mee moeten leven vrees ik. Ik zal erover ophouden, dan kunnen we nu weer verder gaan over de batterij issues... :P

[ Voor 5% gewijzigd door postvoordennis op 18-03-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Iemand enig idee hoe ik een spotify mini player in de notificatiebalk kan krijgen?
Lockscreen en always on display lukken wel maar ben gewend om vaak snel naar beneden te swipen en naar volgend nummer te skippen terwijl ik in een andere app zit.
Nu moet ik spotify telkens openen en switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Is er iemand met een S10e in groen of blauw?

Ik vraag me af welke kleur het frame heeft. De zwarte die ik gezien heb bij de BCC heeft een zilverkleurig frame. Ik hoop stiekem dat het bij andere kleuren mat is met de tint van de achterkant.

Mocht iemand een foto willen posten, dan graag.

Online wordt het me niet duidelijk hoe de Nederlandse versie gekleurd is.

[ Voor 11% gewijzigd door mjvdzwet op 18-03-2019 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
mjvdzwet schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:12:

Ik vraag me af welke kleur het frame heeft. De zwarte die ik gezien heb bij de BCC heeft een zilverkleurig frame. Ik hoop stiekem dat het bij andere kleuren mat is met de tint van de achterkant.

Volgens de foto's die ik gemaakt heb op Unpacked zijn ze allemaal hetzelfde.. Zelf zou ik het echt niet meer weten haha..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
D2FValinor schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:52:
Iemand enig idee hoe ik een spotify mini player in de notificatiebalk kan krijgen?
Lockscreen en always on display lukken wel maar ben gewend om vaak snel naar beneden te swipen en naar volgend nummer te skippen terwijl ik in een andere app zit.
dit zou standaard moeten gebeuren hoor...
en anders helpt dit misschien? hou het spotify icoontje ingedrukt > app-info > meldingen > alles aanzetten (bolletjes naar rechts). ook zou ik voor de zekerheid je batterij spaarstand helemaal uitzetten (schermpje bovenin als je naar beneden veegt, energie-stand mag niet blauw zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rohit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 00:44:
[...]

Volgens de foto's die ik gemaakt heb op Unpacked zijn ze allemaal hetzelfde.. Zelf zou ik het echt niet meer weten haha..
Unpacked 2019 in San Francisco?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022

Heb de groene, frame is gewoon glanzend staal/aluminium.
Bovendien, bij de meeste gaat er toch een hoes om, bij mij ook helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Batsu schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:00:
[...]

Heb de groene, frame is gewoon glanzend staal/aluminium.
Bovendien, bij de meeste gaat er toch een hoes om, bij mij ook helaas.
Dankje. Op de Samsung site lijkt het net of de randen zijn meegekleurd met het toestel. Ook lijken ze "geborsteld".
Helaas, dan wordt het kleurtje iets minder belangrijk.

Het lijkt er op dat bij de Snapdragon versies de randen wel gekleurd zijn. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door mjvdzwet op 19-03-2019 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb de normale S10 in het blauw, en de randen zijn inderdaad meegekleurd. Volgens video's is dat bij de S10e ook, kan me niet voorstellen dat de Europese versie anders gekleurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Tsunami schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:10:
Ik heb de normale S10 in het blauw, en de randen zijn inderdaad meegekleurd. Volgens video's is dat bij de S10e ook, kan me niet voorstellen dat de Europese versie anders gekleurd is.
Weet je dat heel zeker?
Op elke foto op gsmarena is het frame zilver, voor elke s10 variant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
D2FValinor schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:52:
Notificaties per ongeluk uitstaan bij Spotify? Hier heeft hij het altijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
giovanni2903 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 02:25:
[...]

dit zou standaard moeten gebeuren hoor...
en anders helpt dit misschien? hou het spotify icoontje ingedrukt > app-info > meldingen > alles aanzetten (bolletjes naar rechts). ook zou ik voor de zekerheid je batterij spaarstand helemaal uitzetten (schermpje bovenin als je naar beneden veegt, energie-stand mag niet blauw zijn)
Thanks, heb alle notificaties aangezet en weer teruggezet naar hoe ik het had en opeens is ie weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:28

Of je zou even in een T-mobile winkel moeten kijken als je het echt zeker wilt weten.
Zij hebben natuurlijk als enige de blauwe versie in het assortiment en zullen deze wel willen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 07:42:
[...]

Unpacked 2019 in San Francisco?
Helaas niet! Unpacked London. Was wel cool!! Heb de Galaxy Buds gekregen daar, echt fijne dingen had het niet verwacht maar werkt echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Batsu schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:13:
[...]

Weet je dat heel zeker?
Op elke foto op gsmarena is het frame zilver, voor elke s10 variant
Ja, zilver met een blauwe tint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rohit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Helaas niet! Unpacked London. Was wel cool!! Heb de Galaxy Buds gekregen daar, echt fijne dingen had het niet verwacht maar werkt echt goed.
Ik heb ze ook gekregen, maar dan in San Francisco...

Unieke ervaring, en ook nog samen op de foto met DJ Koh... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:31:
[...]

Hoe kwam je daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nah!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 21:16
Hoi,

Zijn er meer mensen die last hebben van onscherpte aan de bovenrand van de foto als je de zoom modus gebruikt met de S10? Dit is het beste te zien als je foto's neemt onder slechte lichtomstandigheden. Naarmate het licht beter is, wordt de foto over het algemeen scherper en valt het minder op.

Hier een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9flLgz1hqozaegEy5Fe4KgO6/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Nah! op 19-03-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nah! schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:14:
Hoi,

Zijn er meer mensen die last hebben van onscherpte aan de bovenrand van de foto als je de zoom modus gebruikt met de S10? Dit is het beste te zien als je foto's neemt onder slechte lichtomstandigheden. Naarmate het licht beter is, wordt de foto over het algemeen scherper en valt het minder op.

Hier een voorbeeld:
[Afbeelding]
Hier net geprobeerd. Bij mij geen onscherpte te zien. Mogelijk je lens vuil, krasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nah!
pelidee schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:25:
[...]

Hier net geprobeerd. Bij mij geen onscherpte te zien. Mogelijk je lens vuil, krasje?
Nee dat is het niet... het lijkt meer een vervorming van de lens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05
DutchLegendX schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:17:
[...]

Top! Heb het gevonden :+ Nog niet echt tijd gehad om het hele instellingen menu na te lopen :)
Wordt de statusregel waar de notch zich in bevindt gebruikt bij het kijken van films op Netflix? Of blijft die regel zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Tsunami schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Ja, zilver met een blauwe tint.
Indd. Ik heb mijn S10 plus met de S10 van m'n klasgenoot vergeleken. De zijkanten zijn inderdaad licht gekleurd getint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nah! schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:14:
Hoi,

Hier een voorbeeld:
[Afbeelding]
Gebruik je Live focus ofzo toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
kepler schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:27:
[...]

Ja inderdaad even in de gaten houden, heb de settings al gereset en de cache leeg gehaald. Hopelijk blijft het nu weg
Even mezelf quoten, vandaag gaat het opeens weer supersnel met unlocken. Ik heb het idee dat heel erg afhangt van de vettigheid van je vingers. Na het werken in de tuin waren die erg droog en ging het heel slecht met unlocken. Nu weer gewoon kantoorwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Yvesss schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Houd ons even op de hoogte. Hier ook T-mobile, nog geen mail gehad. Had je überhaupt iets van een pre-order bewijs? Ik namelijk niet. Je moet het hebben van screenshots van je mail en berichteninbox. Flinterdun allemaal.
Heb zojuist bericht gekregen dat mijn pre-order bonus alsnog is goedgekeurd!

Het nasturen van een screenshot van mijn bestelbevestiging van t-mobile was is mijn geval dus voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:55
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Wordt de statusregel waar de notch zich in bevindt gebruikt bij het kijken van films op Netflix? Of blijft die regel zwart?
Kun je zelf instellen.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik kom er net achter dat het glas achter de camera's op de achterkant gebroken is. Meer mensen hier ervaring mee? Ik baal er stevig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Churyumov schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:57:
[...]

Het nasturen van een screenshot van mijn bestelbevestiging van t-mobile was is mijn geval dus voldoende.
Ik heb ook een goedkeuring gekregen, bij mij ging het in 1 keer goed gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B00st3r schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:07:
Ik kom er net achter dat het glas achter de camera's op de achterkant gebroken is. Meer mensen hier ervaring mee? Ik baal er stevig van...
En hoe komt dat dan? Je hebt je toestel, natuurlijk, niet laten vallen (per ongeluk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nah!
Rohit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:09:
[...]

Gebruik je Live focus ofzo toevallig?
Nee, de standaard photo modus. Daar heb ik dan de x2.0 modus gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Skating_vince schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:54:
[...]

Dit heb ik inmiddels al heel lang met Android. Had ik hiervoor ook op mijn S8. Nooit een oplossing gevonden... Hoopte dat dit weg zou zijn met de S10, maar helaas. Het geldt voor al mijn apps. Ineens komen alle notificaties tegelijkertijd, vanuit allerlei apps. Heel irritant en ik kan ook niet vinden welke instelling het veroorzaakt (het is niet sluimeren of batterijbesparing)....
Ligt het misschien aan de router. Vreemd dat je met twee verschillende toestellen er last van hebt. Bij komt alles direct binnen.

In het verleden wel problemen met de Ziggo router gehad ivm Whatsapp. Router gebridged en nieuwe router gekocht en nooit geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
B00st3r schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:07:
Waarschijnlijk toch ergens tegen aan gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Churyumov schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 12:57:
[...]

Mooi zo. Hier is de aanvraag inmiddels ook goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik heb het topic even doorgenomen want ik krijg ook de edge lighting niet aan de praat. Heeft iemand dat al in orde gekregen zonder third party apps?
Of met? en welke dan? Met welke settings?

En dan niet alleen voor whatsapp, maar ook voor gmail, mail, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
henklbr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:31:
[...]

En PaT zegt dat dit offtopic is en dus weg mag

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 19-03-2019 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

cliors schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:21:
[...]

Hier stond een 'grappige' reactie
offtopic, dus weg

[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 19-03-2019 16:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Garret1410 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Ligt het misschien aan de router. Vreemd dat je met twee verschillende toestellen er last van hebt. Bij komt alles direct binnen.

In het verleden wel problemen met de Ziggo router gehad ivm Whatsapp. Router gebridged en nieuwe router gekocht en nooit geen problemen meer gehad.
Helaas betreft het ook notificaties van apps die geen internetverbinding nodig hebben, dus daar zal het niet aan liggen. Ligt echt aan het agressieve energiebeheer van de latere versies van Android, waar ik moeilijk grip op krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25
Batsu schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:19:
Ik heb het topic even doorgenomen want ik krijg ook de edge lighting niet aan de praat. Heeft iemand dat al in orde gekregen zonder third party apps?

Hier werkt dit gewoon.
Display; edge screen;edge lightning; manage notifications

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Gunth schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:23:
[...]

Hier werkt dit gewoon.
Display; edge screen;edge lightning; manage notifications
Dat staat goed bij mij. heb je Always On Display aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Batsu schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Dat staat goed bij mij. heb je Always On Display aan staan?
Ja idd

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Heb het even geprobeerd, maakt niets uit.
Wel als mijn scherm aanstaat werkt het wel.
Enkel als mijn scherm uit is dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Bedoel je met scherm aan of scherm uit? Hier werkt het alleen met scherm aan.... Met scherm uit zie ik ook niks..

Lees het al hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Rohit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:27:
[...]

Bedoel je met scherm aan of scherm uit? Hier werkt het alleen met scherm aan.... Met scherm uit zie ik ook niks..

Lees het al hierboven.
oke bedankt, kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Heb bijna het gevoel dat er een nieuw topic aangemaakt mag worden met de naam:
[Samsung Galaxy S10-serie] Edge lighting & notifications

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
En toen was er root! :)

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

En dat mag verder besproken worden in [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 27% gewijzigd door PaT op 19-03-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Net even getest en werkt idd niet met scherm uit.
Raar wel, wat is het nut dan.
Straks even in de instellingen duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06
Verkeerde topic

[ Voor 125% gewijzigd door Aggressor op 19-03-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
Dames en heren

Samsung is bezig de edge lighting te fixen met een update! Ook zou er in die update voor de cameragat komen dat daar melding komen ( zoals je nu doet als je je telefoon unlocked )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
k heb het topic even doorgenomen want ik krijg ook de edge lighting niet aan de praat. Heeft iemand dat al in orde gekregen zonder third party apps?

Ik heb dit helemaal uitgezocht voor Whatsapp en het is simpelweg zonder 3rd party apps niet mogelijk. Werkt alleen wanneer je pop-ups in Whatsapp aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
postvoordennis schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:54:
[...]

Ik heb dit helemaal uitgezocht voor Whatsapp en het is simpelweg zonder 3rd party apps niet mogelijk. Werkt alleen wanneer je pop-ups in Whatsapp aan hebt staan.
Klopt, werkt eigenlijk enkel met apps die een pop up functie hebben.bv WhatsApp en de messages app van Samsung zelf
Eigenlijk beetje misleidend die Edge lightning 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Edge light werkt alleen bij Samsung apps en soms bij third party apps zoals Whatsapp.

Dit is al jaren een probleem helaas. Een app moet rechten hebben om het scherm aan te zetten dmv een pop-up bijvoorbeeld. Ik las ook dat gmail wel werkt wanneer deze op hoge prioriteit en popup staat ingesteld maar dat kon alleen in Android Oreo.

Wat ik zo lees ligt het probleem bij de app ontwikkelaar. Anderzijds denk ik dat Samsung toch wel iets kan maken om dit goed te krijgen want er zijn genoeg apps die dit ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BattlerRoyaleNL schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:54:
Dames en heren

Samsung is bezig de edge lighting te fixen met een update! Ook zou er in die update voor de cameragat komen dat daar melding komen ( zoals je nu doet als je je telefoon unlocked )
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Rohit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Hoe vind jij het geluid van de Galaxy buds tov de bedraade earbuds die je bij de S10 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Zijn er meer S10 of Android 9 gebruikers die bestanden via TotalCommander met de ADB-plugin naar hun telefoon overzetten? Als ik dit doe met bijv jpg of mp4 bestanden (foto of video) en ik koppel mijn S10 los, dan kom ik ze nergens tegen in Galerij. Gek, want op de S7 werkte dat goed. USB-debugging staat aan op mijn S10

Op zich geen wereld probleem, want als ik dat met Windows Verkenner doe werkt het wel goed. Ben alleen een fervent TC gebruiker.

Vandaag ook bericht van Samsung dat mijn claim is goedgekeurd voor de earbuds. Duh.
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Dat antwoord wat je krijgt is niet Samsung zelf maar van een 'expert user' genaamd Rohit. (zelfde Rohit als de Rohit op tweakers?)

Misschien dat hij meer info heeft maar vind het vreemd dat dezelfde Rohit met een bug komt wat geen bug is namelijk dat de Selfie camera minder scherp is bij de 1 persoons stand dan bij de 2 persoons stand.

Dit komt omdat de 1 persoons stand een gecropte versie is van de andere stand en dus minder scherp is.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 19-03-2019 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
-Divine schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:27:
Whatsapp camera heeft bij mij de flitsknop naast de "foto-maak-knop, ben je volledig up to date met je toestel & Whatsapp? He het getest in een groepschat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Het valt me op dat er redelijk veel speling op mijn power knop zit bij mijn S10, zijn er meer mensen hier die dit ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
robbvdb schreef op maandag 18 maart 2019 @ 01:23:
[...]

Volgend weekend maar eens installeren en kijken hoe het werkt. Misschien eerst even op de S8, als het daar werkt op Pie dan is de kans er ook wel dat het op de S10 gaat werken.

In de reviews in de Galaxy-store zijn er wisselende ervaringen, maar ook een beetje onduidelijk geschreven.
Tussendoor maar eens de S8 naar Pie geupdate & ACR uit de Galaxy-Store erop geïnstalleerd.

Het goede nieuws: De ACR -versie van Samsung is aangepast en slaat daardoor nog wel de nummers en evt. gekoppelde namen op bij de opnamen. Heel fijn, zo moet het natuurlijk zijn en was het altijd.

Het mindere nieuws: In de settings bij opname staat als bron : microfoon . Dat betekent dat zowel voor je eigen stem als ook de tegenpartij, dat je eigen microfoon het opneemt.
Voor de tegenpartij geldt dan, dat die én veel zwakker is, maar bijvoorbeeld bij wat achtergrond geluid bij jezelf, volledig daarbij in het niets valt en totaal niet meer te horen is. Jouw microfoon probeert namelijk het geluid waar jij naar luistert op te nemen en als dat veel zachter is dan je omgevingsgeluid dan is dat lastig tot onmogelijk.

Dat was voor Pie wel anders, toen werd intern de audio uit het toestel genomen en waren onder die omstandigheden beide partijen bij de bron in het toestel opgenomen. Luid en duidelijk dus.

Conclusie: Onder heel stille omstandigheden, zonder achtergrond-geluiden kan het allemaal prima en is het wel ( of soms net) verstaanbaar. Meer is het ( nog ) niet.

Ik ga later nog uittesten of dit anders wordt als ik bel met het toestel via bluetooth ( Plantronics oortje ) omdat de zaken intern qua audio anders verlopen.

Ik las dat er ook inmiddels root is voor de S10 al zou ik dat liever niet zomaar doen. Als het de enige mogelijkheid is misschien dan toch wel. Eerst maar eens uitzoeken wat dan de work-around zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Uberdude schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:08:
Het valt me op dat er redelijk veel speling op mijn power knop zit bij mijn S10, zijn er meer mensen hier die dit ervan?
Wat bedoel je met speling? Zit de knop voor je gevoel los? Want dat hoort niet in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Hoe is het nu met het batterij verbruik van de S 10 plus...??

Zijn jullie nu beter tevreden na een aantal dagen geleden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Uberdude schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:08:
Ja, op al de knoppen zit er wat speling. Niet overdreven maar toch geen vaste knoppen zoals op mijn Oneplus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Garret1410 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Hoe vind jij het geluid van de Galaxy buds tov de bedraade earbuds die je bij de S10 krijgt.
Beter, ook de microfoon op de bud is handig voor het omgevingsgeluid.
Garret1410 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Dat antwoord wat je krijgt is niet Samsung zelf maar van een 'expert user' genaamd Rohit. (zelfde Rohit als de Rohit op tweakers?)

Misschien dat hij meer info heeft maar vind het vreemd dat dezelfde Rohit met een bug komt wat geen bug is namelijk dat de Selfie camera minder scherp is bij de 1 persoons stand dan bij de 2 persoons stand.

Dit komt omdat de 1 persoons stand een gecropte versie is van de andere stand en dus minder scherp is.
Zeker dezelfde :)

Ik heb zo mijn contacten en weet dus zeker dat die notificatie licht gaat komen ;)

De 1 of 2 persoons stand vind ik aardig nutteloos, op de 2 persoons stand komt er paar cm bij qua beeld maar nog steeds niet genoeg om 2 personen mee te fotograferen.. En dat de standaard stand dan slechter is als de 2 persoons vind ik niet kunnen. Als ik een selfie wil maken wil ik niet elke keer die 2 persoons stand blijven klikken alleen maar om een iets scherpere foto te maken..

Hebben jullie deze problemen ook?

https://eu.community.sams...624/highlight/false#M1148

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 20-03-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Ik heb sinds gister dat de afstand bediening in het snoer van de bijgeleverde oordoppen het niet meer doet. Iemand anders daar ook last van?

Ben voor de rest best te spreken over de fit en de sound van die dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Rohit schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:17:
[...]

Beter, ook de microfoon op de bud is handig voor het omgevingsgeluid.

[...]

Zeker dezelfde :)

Ik heb zo mijn contacten en weet dus zeker dat die notificatie licht gaat komen ;)

De 1 of 2 persoons stand vind ik aardig nutteloos, op de 2 persoons stand komt er paar cm bij qua beeld maar nog steeds niet genoeg om 2 personen mee te fotograferen.. En dat de standaard stand dan slechter is als de 2 persoons vind ik niet kunnen. Als ik een selfie wil maken wil ik niet elke keer die 2 persoons stand blijven klikken alleen maar om een iets scherpere foto te maken..

Hebben jullie deze problemen ook?

https://eu.community.sams...624/highlight/false#M1148
Mooi om te horen. Ik lees namelijk verschillende verhalen over de buds. De een is positief en de ander vind het maar zo zo.
Persoonlijk vind ik de bijgeleverde bedrade earbuds goed klinken icm adapt sound en dolby Atmos. Als referentie heb ik al wel een aantal earbuds gehad van rond de 100,-. Maar ja geluid is iets subjectiefs.

Wat betreft de front camera, ben ik het met je eens. Deze functie werkt gewoon niet goed. Bij opname methoden kun je aangeven dat de laatst gebruikte stand wordt vastgehouden maar dat geldt dan helaas niet voor deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Vraagje.

De pro modus van de camera kan Raw files op slaan. maar kan je daar ook ergens kiezen welke camera gebruikt wordt?

het lijkt nu altijd de primaire camera te zijn (1x)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kevinp schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:17:
Vraagje.

De pro modus van de camera kan Raw files op slaan. maar kan je daar ook ergens kiezen welke camera gebruikt wordt?

het lijkt nu altijd de primaire camera te zijn (1x)
Ik ben ook benieuwd. Op de S9+ was ik ook al genoodzaakt om de auto stand te gebruiken omdat je anders niet kunt wisselen tussen de camera's. Op de S10+ is het in de pro stand nog steeds niet mogelijk volgens mij. Wel heel jammer want je kunt de groothoeklens dus niet gebruiken in de pro stand.

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 20-03-2019 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Als iemand een plek heeft gevonden rond midden nederland waar ze de S10 plus cameraglas achterkant kunnen reprareren, ik houd me aanbevolen. Ik heb rondgebeld maar ze hebben nog nergens de onderdelen hiervoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Bandago 2804 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:37:
Hoe is het nu met het batterij verbruik van de S 10 plus...??

Zijn jullie nu beter tevreden na een aantal dagen geleden??
Gister voor 6 uur aan games gedaan, 7,5 uur SOT en nog 5% over toen ik naar bed ging. Hij was toen 16,5 uur van de lader.
Dus ja, tevreden met de S10+.
B00st3r schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:39:
Als iemand een plek heeft gevonden rond midden nederland waar ze de S10 plus cameraglas achterkant kunnen reprareren, ik houd me aanbevolen. Ik heb rondgebeld maar ze hebben nog nergens de onderdelen hiervoor.
Samsung premium center in Amersfoort, probeer die eens.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 20-03-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Garret1410 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:52:
[...]

Mooi om te horen. Ik lees namelijk verschillende verhalen over de buds. De een is positief en de ander vind het maar zo zo.
Persoonlijk vind ik de bijgeleverde bedrade earbuds goed klinken icm adapt sound en dolby Atmos. Als referentie heb ik al wel een aantal earbuds gehad van rond de 100,-. Maar ja geluid is iets subjectiefs.

Wat betreft de front camera, ben ik het met je eens. Deze functie werkt gewoon niet goed. Bij opname methoden kun je aangeven dat de laatst gebruikte stand wordt vastgehouden maar dat geldt dan helaas niet voor deze functie.
Ik moet ze nog uittesten met Dolby Atmos, had ze getest op mijn Note8..
Ik hoop echt dat er een update uitkomt voor de camera hoor..
EnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:19:
[...]

Ik ben ook benieuwd. Op de S9+ was ik ook al genoodzaakt om de auto stand te gebruiken omdat je anders niet kunt wisselen tussen de camera's. Op de S10+ is het in de pro stand nog steeds niet mogelijk volgens mij. Wel heel jammer want je kunt de groothoeklens dus niet gebruiken in de pro stand.
Misschien hier even plaatsen: https://eu.community.sams...10-S10e/m-p/1005624#M1148
B00st3r schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:39:
Samsung bellen?
Zorian schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:46:
[...]

Gister voor 6 uur aan games gedaan, 7,5 uur SOT en nog 5% over toen ik naar bed ging. Hij was toen 16,5 uur van de lader.
Dus ja, tevreden met de S10+.
Toch een kleine tip, probeer je accu niet helemaal leeg te trekken elke dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Rohit schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Ik moet ze nog uittesten met Dolby Atmos, had ze getest op mijn Note8..
Ik hoop echt dat er een update uitkomt voor de camera hoor..

[...]

Misschien hier even plaatsen: https://eu.community.sams...10-S10e/m-p/1005624#M1148

[...]

Samsung bellen?

[...]

Toch een kleine tip, probeer je accu niet helemaal leeg te trekken elke dag..
Gebeurt ook niet dagelijks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Pijnlijke fout Galaxy S10: Sensor zet constant scherm aan in broekzak

De gloednieuwe Galaxy S10 - waar je afgelopen weekend alles over kon lezen op deze site - heeft een broekzakprobleem. Het scherm gaat aan terwijl het in de broekzak zit. Gebruikers klagen over een sneller leeglopende telefoon en noodmeldingen die vanaf het lockscreen worden verstuurd.
Bron
Bron 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dit broekzak probleem had ik het al dagen terug over. Nu wordt het opgeblazen hahaha. Telefoons terugroepen???
De media blaast het op. In mijn oude berichten hier zie je hoe je dat uit kunt zetten. Zelfde als dat je de telefoon van ligstand optilt dat het scherm ook aan gaat. Door 1 simpele instelling uit te zetten is dit probleem weg. Hij gaat nooit meer aan in mijn broekzak. Ook niet met eruit pakken.

Instelling zit bij bewegingen en gebaren. Optillen om te activeren uitzetten. Opgelost. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2019 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
meer problemen heb ik met een deep sleep bug.
Als je een VOIP (whatsapp call) gedaan hebt, dan gaat toestel niet meer in deep sleep.. Vandaar dat ik op bepaalde dagen een battery drain zag en andere momenten niet. Reboot fixt het probleem precies wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
ik heb andere issues met mijn nieuwe s10+ komend van een iphone zijn het wel dingen die me uitermate storen:

a. de telefoon is te licht waardoor deze niet goed blijft liggen op het draadloos oplaadvlak in mijn auto
b. het draadloos opladen werk niet altijd (vreemd)
c. na een lang telefoon gesprek gaat spotify niet vanzelf verder totdat ik de telefoon ontgrendel en op play druk in spotify
d. soms als ik nummers vooruit klik op het stuur in de auto reageert spotify niet
e. bluetooth valt tussentijds veel vaker weg (onderbreekt een enkele seconde) dan op iOS
f. mobile hotspot zet ik altijd aan zodra er verbinding is met mijn bt auto via tasker, maar soms moet ik bt nog een keer aan en uit zetten om daadwerkelijk verbinding te krijgen
g. ik vind de camera app van samsung en de automatische correctie van het beeld maar niets, veel te veel retoucherend en daardoor niet natuurlijk uitzien
h. soms ontgrendel ik het scherm en dan komen de icoontjes een voor een te voorschijn, alsof het lijkt dat de telefoon het op dat moment ontzettend druk heeft

Valt me toch tegen van een high-end toestel met een ander OS.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:19:
[...]

Instelling zit bij bewegingen en gebaren. Optillen om te activeren uitzetten. Opgelost. _/-\o_
Gaat het daadwerkelijk om optillen om te activeren of (zoals in het artikel staat) tikken om te activeren?

Optillen mag van mij rustig uit, maar tikken om te activeren vind ik een dusdanige handige optie dat ik die liever niet uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Sheva schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 23:57:
[...]

Wat bedoel je met speling? Zit de knop voor je gevoel los? Want dat hoort niet in ieder geval..
Ben stom geweest, blijkbaar zit er in de ledview cover een extra knopje over de powerknop. Die heeft redelijk wat speling, de knop zelf niet :X 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

AlxRoelofs schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:40:
[...]

Gaat het daadwerkelijk om optillen om te activeren of (zoals in het artikel staat) tikken om te activeren?

Optillen mag van mij rustig uit, maar tikken om te activeren vind ik een dusdanige handige optie dat ik die liever niet uit zet.
Dubbel tikken blijft gewoon werken. Ik had gelijk al problemen de eerste dag van uitgave dat hij continue aanging in mijn broekzak bij de kleinste beweging. Met eruit halen ook. Of als de telefoon op de bankleuning lag en ik tilde hem op sloeg het scherm gelijk al aan. Door "Optillen om te activeren" uit te zetten had ik nergens meer last van. Scherm dubbel tikken werkt nog steeds.

De sensor zal wel overgevoelig zijn. Een beweging in de broekzak ziet de S10 al. In ieder geval een simpele instelling. De media blaast het op.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Met de initiële setup van mijn S10 heb ik een viertal vingerafdrukken toegevoegd. Echter vond ik dat deze niet zo goed herkend werden en heb daarom de "aanraakgevoeligheid" aangezet. Dit maakte voor de vingerafdrukscanner niet erg veel verschil tot ik gisteren de vier afdrukken verwijderd heb en opnieuw deze procedure doorlopen heb. Hierna scant de vingerafdruklezer achter elkaar en in mijn ogen sneller dan voorheen. Maak overigens gebruik van de af fabriek geïnstalleerde beschermfolie op het scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door bluecupra op 20-03-2019 13:05 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support